Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 21:54:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 [1522] 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21947313 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76050 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 16:34:25 »

Engedd le, húzd fel, engedd el a gombot, majd tartsd lenyomva 10m-ig (felhúz).

Elég 2-3 mp, de igazából egy relé hangig elég. (ajtók felől)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #76051 Dátum: 2019.08.20 kedd, 21:29:09 »

1 kérdést 1 helyre pls.Ott kaptál választ.
Értem,köszi. Wink
Naplózva
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #76052 Dátum: 2019.08.21 szerda, 10:24:23 »

Vedd le az ajtókárpitot és nézd meg hogy a pára/vízzáró szivacs elvált-e az ajtó belsejétől.

Szia,
nálam is beszivárog a víz. Tehát ezt a szivacsot kell visszaragasztani és akkor tömít?
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #76053 Dátum: 2019.08.21 szerda, 18:53:12 »

Szia,
nálam is beszivárog a víz. Tehát ezt a szivacsot kell visszaragasztani és akkor tömít?

Igen. Ha az rendesen vissza van ragasztva a gyárihoz hasonló butilos takonnyal akkor az ajtó alján levő lyukakon megy ki a víz, ami a kéderen kívül van.
Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #76054 Dátum: 2019.08.21 szerda, 19:46:41 »

Sziasztok Nem tudja véletlenül valaki klíma nélkül mekkora bordásszíj kell én 6pk 1217 mértem De hát ha rakott már fel valaki Előre is köszi a választ
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #76055 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 08:34:19 »

Igen. Ha az rendesen vissza van ragasztva a gyárihoz hasonló butilos takonnyal akkor az ajtó alján levő lyukakon megy ki a víz, ami a kéderen kívül van.

Köszi!
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #76056 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 09:00:11 »

Köszi!

Ha "igazit" nem tudsz szerezni, ugyanilyen holmi az a szalag, amivel a mosogatót kell a pultba "beragasztani". Ez egy szürke szalag, ahol a menetek között fólia van, hogy ne ragadjon össze az egész egy kockába, de amúgy egy ilyen ragacsos, soha meg nem keményedő réteget alkot. A mosogató széle alá kell körben felragasztani, hogy ne folyjon alá a víz.

Ugyanilyan van kartus kiszerelésben lakókocsi ajtó, ablak stb. szigeteléséhez, bár annyi neked ebből nem kell, hogy azt érdemes legyen megvenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #76057 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 09:57:25 »

Ha "igazit" nem tudsz szerezni, ugyanilyen holmi az a szalag, amivel a mosogatót kell a pultba "beragasztani". Ez egy szürke szalag, ahol a menetek között fólia van, hogy ne ragadjon össze az egész egy kockába, de amúgy egy ilyen ragacsos, soha meg nem keményedő réteget alkot. A mosogató széle alá kell körben felragasztani, hogy ne folyjon alá a víz.

Ugyanilyan van kartus kiszerelésben lakókocsi ajtó, ablak stb. szigeteléséhez, bár annyi neked ebből nem kell, hogy azt érdemes legyen megvenni.

AndyA
A mosogatókhoz egy szivacscsík jár, aminek csak az egyik oldalán van ragasztó. Azzal ragasztod hozzá a mosogatómedencéhez, de a pulthoz nem ragad le, nem is tudnád finoman bepozicionálni a medencét.
A fözőlapokhoz jár a gyurmaszerű szigetelés, ami hőálló. Azt meg két réteg fólia közé szokták kiszerelni, csíkokban, kb 6-8 mm vastag egy-egy ilyen csík
De ez is inkább tömít, mint ragaszt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #76058 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 10:08:50 »

A mosogatókhoz egy szivacscsík jár, aminek csak az egyik oldalán van ragasztó. Azzal ragasztod hozzá a mosogatómedencéhez, de a pulthoz nem ragad le, nem is tudnád finoman bepozicionálni a medencét.
A fözőlapokhoz jár a gyurmaszerű szigetelés, ami hőálló. Azt meg két réteg fólia közé szokták kiszerelni, csíkokban, kb 6-8 mm vastag egy-egy ilyen csík
De ez is inkább tömít, mint ragaszt.


Én az enyémhez szürke butilcsíkot kaptam, kb. 3 mm vastag és úgy másfél centi széles lehet. Biztos a mosogatóé, mert ott vannak a pulthoz rögzítő körmök is mellette a dobozban. És ragad, mint a rossznyavaja...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76059 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 10:11:54 »

....és amúgy az MK3-ba melyik mosogatót érdemes beépíteni? A duplát vagy a csepegtetőset?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #76060 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 12:48:19 »

....és amúgy az MK3-ba melyik mosogatót érdemes beépíteni? A duplát vagy a csepegtetőset?  Roll Eyes
dupla+csepptálcásat eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #76061 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 14:01:43 »

Én az enyémhez szürke butilcsíkot kaptam, kb. 3 mm vastag és úgy másfél centi széles lehet. Biztos a mosogatóé, mert ott vannak a pulthoz rögzítő körmök is mellette a dobozban. És ragad, mint a rossznyavaja...

AndyA
Biztos így van, de nagy átlagban szivacscsík jár.
A gránitörlemény medencékhez még az sem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #76062 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 14:25:36 »

dupla+csepptálcásat eplus2

Dehogyis! Másfeles a jó. Balról rendes mosogató, középen a "feles", kicsi, ha mondjuk zöldséget, gyümölcsöt akar mosni az ember, jobbról meg a csepptálca.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76063 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 14:53:53 »

Dehogyis! Másfeles a jó. Balról rendes mosogató, középen a "feles", kicsi, ha mondjuk zöldséget, gyümölcsöt akar mosni az ember, jobbról meg a csepptálca.

AndyA

Hová érdemes beépíteni az MK3-ba?
A rendesen miért nem lehet megmosni a zöldséget, mert elfér?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #76064 Dátum: 2019.08.23 péntek, 08:12:14 »

Sziasztok

Pár km alatt, max ilyen 2-3 és a vizhofok mutató eléri az üzemi hőmérsékletet... szerintetek ez termosztát csere? Vagy mi lenne a gond? Hibakodot nem dob ki rá semmit...
B
És ugye 2 ezres fordulatnak elveszti az erőt, főleg meleg(ebb) motornal...azt mondták nekem, hogy vélhetően szivosor miatt, hogy kivan belezve... találkoztatok már ilyen gonddal?

Köszi a segítséget előre is
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #76065 Dátum: 2019.08.23 péntek, 08:30:13 »

Hová érdemes beépíteni az MK3-ba?
A rendesen miért nem lehet megmosni a zöldséget, mert elfér?  Roll Eyes

A nagy mosogatót teleereszteni vízzel pocsékolás, elég a kicsit, hogy beáztasd a salátát, spenótot, akármit, hogy lemosd róla a földet-piszkot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #76066 Dátum: 2019.08.23 péntek, 08:33:48 »

Sziasztok

Pár km alatt, max ilyen 2-3 és a vizhofok mutató eléri az üzemi hőmérsékletet... szerintetek ez termosztát csere? Vagy mi lenne a gond? Hibakodot nem dob ki rá semmit...
B
És ugye 2 ezres fordulatnak elveszti az erőt, főleg meleg(ebb) motornal...azt mondták nekem, hogy vélhetően szivosor miatt, hogy kivan belezve... találkoztatok már ilyen gonddal?

Köszi a segítséget előre is

GSR 2.0-s benzinese már az első sarkon üzemmeleg mínusz 10 fokban és fűt, mint a pokol melege, úgyhogy ha nyáron pár perc alatt éred el az üzemi hőfokot, az szerintem gáz, sokkal gyorsabban kellene neki...  eplus2 taps taps taps taps taps

A 2000-es fordulatnál erővesztés akármi is lehet, azt majd valaki hozzáértő megszakérti.

AndyA

P.s.: A benzines elég gyorsan bemelegszik, sokkal rosszabb a motor hatásfoka a dízelnél, így sokkal több a hulladékhő, úgyhogy emiatt szerintem ne aggódj. Inkább örülj neki, télen hamarabb lesz meleg az autódban.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #76067 Dátum: 2019.08.23 péntek, 08:39:02 »

GSR 2.0-s benzinese már az első sarkon üzemmeleg mínusz 10 fokban és fűt, mint a pokol melege, úgyhogy ha nyáron pár perc alatt éred el az üzemi hőfokot, az szerintem gáz, sokkal gyorsabban kellene neki...  eplus2 taps taps taps taps taps

A 2000-es fordulatnál erővesztés akármi is lehet, azt majd valaki hozzáértő megszakérti.

AndyA

P.s.: A benzines elég gyorsan bemelegszik, sokkal rosszabb a motor hatásfoka a dízelnél, így sokkal több a hulladékhő, úgyhogy emiatt szerintem ne aggódj. Inkább örülj neki, télen hamarabb lesz meleg az autódban.


Nem csak a hulladékhő, segít hogy az alumínium blokk jelentősen könnyebb mint a dízel öntöttvas blokkja, valamint hogy a benzinesnek a mutatója 55°C-nál középen áll, mikor a dízelé még 70°C-nál is kókadt kicsit.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76068 Dátum: 2019.08.23 péntek, 10:53:20 »

Sziasztok

Pár km alatt, max ilyen 2-3 és a vizhofok mutató eléri az üzemi hőmérsékletet... szerintetek ez termosztát csere? Vagy mi lenne a gond? Hibakodot nem dob ki rá semmit...
B
És ugye 2 ezres fordulatnak elveszti az erőt, főleg meleg(ebb) motornal...azt mondták nekem, hogy vélhetően szivosor miatt, hogy kivan belezve... találkoztatok már ilyen gonddal?

Köszi a segítséget előre is

A kibelezett szívósor miatt nem lehet erőtlen, főleg 2000 felett, mert onnan nyitna amúgy is.
Alatta érezhető egy kicsit a nem kibelezetthez képest.

Benzinnyomást mérnék.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76069 Dátum: 2019.08.23 péntek, 10:53:56 »

Nem csak a hulladékhő, segít hogy az alumínium blokk jelentősen könnyebb mint a dízel öntöttvas blokkja, valamint hogy a benzinesnek a mutatója 55°C-nál középen áll, mikor a dízelé még 70°C-nál is kókadt kicsit.

Pontosan.  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #76070 Dátum: 2019.08.23 péntek, 12:12:45 »

Nem csak a hulladékhő, segít hogy az alumínium blokk jelentősen könnyebb mint a dízel öntöttvas blokkja, valamint hogy a benzinesnek a mutatója 55°C-nál középen áll, mikor a dízelé még 70°C-nál is kókadt kicsit.

Meg az alu hővezetése is jobb a vasénál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76071 Dátum: 2019.08.23 péntek, 12:21:03 »

GSR 2.0-s benzinese már az első sarkon üzemmeleg mínusz 10 fokban és fűt, mint a pokol melege, úgyhogy ha nyáron pár perc alatt éred el az üzemi hőfokot, az szerintem gáz, sokkal gyorsabban kellene neki...  eplus2 taps taps taps taps taps

A 2000-es fordulatnál erővesztés akármi is lehet, azt majd valaki hozzáértő megszakérti.

AndyA

P.s.: A benzines elég gyorsan bemelegszik, sokkal rosszabb a motor hatásfoka a dízelnél, így sokkal több a hulladékhő, úgyhogy emiatt szerintem ne aggódj. Inkább örülj neki, télen hamarabb lesz meleg az autódban.


-10°C -ban azért ne legyen olyan közel az első sarok.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #76072 Dátum: 2019.08.23 péntek, 16:40:24 »

Köszönöm szépen a válaszokat Smiley akkor megnyugodtam, a 2000es fordulatnál történő erővesztésnél kihagytam, azt, hogy 3 ezertől viszont mondhatni,hogy erősebb Smiley  Hátha tapasztalt már valaki ilyet Smiley ?
tehát csak ebben a tartományban vehető észre, de itt aztán nagyon Cheesy
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76073 Dátum: 2019.08.23 péntek, 16:54:52 »

Köszönöm szépen a válaszokat Smiley akkor megnyugodtam, a 2000es fordulatnál történő erővesztésnél kihagytam, azt, hogy 3 ezertől viszont mondhatni,hogy erősebb Smiley  Hátha tapasztalt már valaki ilyet Smiley ?
tehát csak ebben a tartományban vehető észre, de itt aztán nagyon Cheesy

3000-nél mindig erősebb, mint 2000-nél, hiszen a fordulatszám növekedésével nő a teljesítmény.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #76074 Dátum: 2019.08.23 péntek, 17:39:57 »

3000-nél mindig erősebb, mint 2000-nél, hiszen a fordulatszám növekedésével nő a teljesítmény.

Az stimmel és igazad van, a problema az , hogy meleg motornal csinálja és csak ebben a tartományban ...

Hidegen nincs semmi gond
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76075 Dátum: 2019.08.23 péntek, 17:45:08 »

Az stimmel és igazad van, a problema az , hogy meleg motornal csinálja és csak ebben a tartományban ...

Hidegen nincs semmi gond

Mérni kell kompressziót hideg és meleg motornál.
Javasolt szelephézag ellenőrzés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #76076 Dátum: 2019.08.23 péntek, 17:58:17 »

Mérni kell kompressziót hideg és meleg motornál.
Javasolt szelephézag ellenőrzés.

Rendben, akkor így is fogok tenni

Egyetlen kérdésem marad...meleg motornal, (jó tudom, sok oka lehet) de mitől mehet el a kompresszio?

Meg annyit tudok tényleg hozzátenni, hogy az előző tulajnal 1 foggal mellé volt rakva a vezérlés és most van a helyén, nemtudom, hogy ilyenkor kell e valamit utanna állítani vagy sem...

Bár már most sokat tanultam tőletek
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76077 Dátum: 2019.08.23 péntek, 19:08:37 »

Rendben, akkor így is fogok tenni

Egyetlen kérdésem marad...meleg motornal, (jó tudom, sok oka lehet) de mitől mehet el a kompresszio?

Meg annyit tudok tényleg hozzátenni, hogy az előző tulajnal 1 foggal mellé volt rakva a vezérlés és most van a helyén, nemtudom, hogy ilyenkor kell e valamit utanna állítani vagy sem...

Bár már most sokat tanultam tőletek

Kicsi vagy szinte nulla szelephézagtól.
A szelephézag kopástól, berágódástól.....vagy minimálisan megütött szeleptől (helytelen vezérlés).
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #76078 Dátum: 2019.08.24 szombat, 13:20:19 »

Kicsi vagy szinte nulla szelephézagtól.
A szelephézag kopástól, berágódástól.....vagy minimálisan megütött szeleptől (helytelen vezérlés).

Köszönöm a segítséget
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #76079 Dátum: 2019.08.27 kedd, 14:29:27 »

Sziasztok!
Kicsit off a kérdés (hátha valaki nálam okosabb tud benne segíteni): Pár éve kintről behozott közel 20 éves autó itthoni első forgalomba helyezés alkalmával a forgalmiba nem került motorszám csak egy 2 betűs típuskód és a forgalmiba a "hivatalos feljegyzés" rovatba még azt is beírták anno, hogy "motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított" mindezt egy pecséttel ellátva. A kérdésem az lenne, hogy azóta a kocsiban lett egy motor csere is, viszont nem lett ez a motorcsere "lepapírozva". Sajnos fogalmam sincs kell-e ezen a motorcserén bármit papírozni, mivel motorszám amúgy sem szerepelt eddig sehol a forgalmiban csak az említett 2 betűs típuskód. Most a motorcserével ez a típuskód megváltozhatott? Megnézném hogy egyezik-e a jelenleg berakott motoron a forgalmiban szereplő típuskóddal, de igazából azt sem tudom a motoron melyik a típuskód. A motorszám első betűihez lehet köze? Köszi, ha valaki tud erről valamit mondani nekem  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76080 Dátum: 2019.08.27 kedd, 14:47:18 »

Sziasztok!
Kicsit off a kérdés (hátha valaki nálam okosabb tud benne segíteni): Pár éve kintről behozott közel 20 éves autó itthoni első forgalomba helyezés alkalmával a forgalmiba nem került motorszám csak egy 2 betűs típuskód és a forgalmiba a "hivatalos feljegyzés" rovatba még azt is beírták anno, hogy "motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított" mindezt egy pecséttel ellátva. A kérdésem az lenne, hogy azóta a kocsiban lett egy motor csere is, viszont nem lett ez a motorcsere "lepapírozva". Sajnos fogalmam sincs kell-e ezen a motorcserén bármit papírozni, mivel motorszám amúgy sem szerepelt eddig sehol a forgalmiban csak az említett 2 betűs típuskód. Most a motorcserével ez a típuskód megváltozhatott? Megnézném hogy egyezik-e a jelenleg berakott motoron a forgalmiban szereplő típuskóddal, de igazából azt sem tudom a motoron melyik a típuskód. A motorszám első betűihez lehet köze? Köszi, ha valaki tud erről valamit mondani nekem  worship

Ha Ford, akkor milyen?
3 vagy 4 betű a motorkód.
Valahol  utánaírják az alvázdzám utolsó 5 számjegyét is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #76081 Dátum: 2019.08.27 kedd, 15:22:59 »

Ha Ford, akkor milyen?
3 vagy 4 betű a motorkód.
Valahol  utánaírják az alvázdzám utolsó 5 számjegyét is.

Nem Ford az autó, teljesen off kocsi. A forgalmiban a motorszámnál(P.5) mindössze 2db betű szerepel. Még azt nem tudom, hogy a forgalmiban a "K" jelzésű résznél (típus-jóváhagyási szám) van egy számokból álló sorszám. Nem is rémlik más forgalmikban is van valami bejegyezve a "K" megnevezésű (típus-jóváhagyási szám) részhez? Vagy ez mit jelenthet?
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.27 kedd, 15:29:38 írta Peti06 » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #76082 Dátum: 2019.08.29 csütörtök, 17:26:06 »

Sziasztok

Van egy amatőr kérdésem, a külső hőmérséklet jeladó, bármilyen formában képes befolyásolni a motor működését vagy teljesítményét ha nem jó? Vagyis világítanak a hopihek és semmilyen értéket nemlatok a kijelzőn?

Mert ezt hallottam most... szerintetek igaz ez? Vagy őrültség
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76083 Dátum: 2019.08.29 csütörtök, 19:48:21 »

Sziasztok

Van egy amatőr kérdésem, a külső hőmérséklet jeladó, bármilyen formában képes befolyásolni a motor működését vagy teljesítményét ha nem jó? Vagyis világítanak a hopihek és semmilyen értéket nemlatok a kijelzőn?

Mert ezt hallottam most... szerintetek igaz ez? Vagy őrültség

A töltőrendszer működésére van hatással, mert abból következtet az akku hőmérsékletére.
A kérdésre a válasz, nem. A motor működését nem befolyásolja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #76084 Dátum: 2019.08.30 péntek, 04:44:26 »

A töltőrendszer működésére van hatással, mert abból következtet az akku hőmérsékletére.
A kérdésre a válasz, nem. A motor működését nem befolyásolja.

Köszönöm, akkor ezt a "szerelőt" is hanyagolom
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #76085 Dátum: 2019.08.31 szombat, 20:28:16 »

Szeretnék kérdezni valamit MK3-as kombis tulajoktól.
Befér-e az autóba 200 cm hosszú, és 100 cm széles szállítmány?
Milyen széles a kombi ajtónyílása?
Köszi
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #76086 Dátum: 2019.08.31 szombat, 20:59:30 »

Szeretnék kérdezni valamit MK3-as kombis tulajoktól.
Befér-e az autóba 200 cm hosszú, és 100 cm széles szállítmány?
Milyen széles a kombi ajtónyílása?
Köszi
A kérdés a 3.méret.
Ha jól emlékszem a két dob között 115 cm táv van, ez az ajtón is befér, az első ülések háttámlájáig a 2m kb megvan, de ha túl magas a csomag, akkor már gyorsan fogy a hossz. Illetve kérdés a vezető mennyire tolja hátra az ülését.
(Én tudok úgy vezetni, hogy az ölemben van a kormány)
Vittem ajtót Ausztriába, befért hátra, az ajtólap meg 2m körüli volt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #76087 Dátum: 2019.09.01 vasárnap, 08:22:25 »

Köszönöm szépen! Műanyag hullámpaláról van szó, ez a gyári mérete. szerintem max 10 cm lehet a magassága a hullámok miatt. Így talán 8-10 db is elfér, mert egymásba rakva a magassága nincs egyben 40 cm. Nem akartam keresztbe beerőltetni, hanem szépen fektetve


A kérdés a 3.méret.
Ha jól emlékszem a két dob között 115 cm táv van, ez az ajtón is befér, az első ülések háttámlájáig a 2m kb megvan, de ha túl magas a csomag, akkor már gyorsan fogy a hossz. Illetve kérdés a vezető mennyire tolja hátra az ülését.
(Én tudok úgy vezetni, hogy az ölemben van a kormány)
Vittem ajtót Ausztriába, befért hátra, az ajtólap meg 2m körüli volt.
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.01 vasárnap, 08:24:17 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #76088 Dátum: 2019.09.01 vasárnap, 08:26:53 »

Szeretnék kérdezni valamit MK3-as kombis tulajoktól.
Befér-e az autóba 200 cm hosszú, és 100 cm széles szállítmány?
Milyen széles a kombi ajtónyílása?
Köszi

210 x 110 cm ajtót tokkal vonóval be tudtam rakni, sőt még én is befértem, igaz szűkösen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #76089 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 08:12:11 »

Szeretnék kérdezni valamit MK3-as kombis tulajoktól.
Befér-e az autóba 200 cm hosszú, és 100 cm széles szállítmány?
Milyen széles a kombi ajtónyílása?
Köszi

Befér, de akkor nehéz lesz vezetni. Smiley

A 2 m hossz úgy, hogy be tudd csukni az ajtót, kb. 70-80 centiig megy. A 195x51-es Ikea szekrényajtó sima ügy, de kétszer olyan széles már nem fér be.

Ha kiveszed a jobb egyet (6 db 13-as csavar + opcionálisan egy elektromos csatlakozó), akkor meg lehet próbálni átlósan, de úgy is elég passzos lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #76090 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 08:12:59 »

A kérdés a 3.méret.
Ha jól emlékszem a két dob között 115 cm táv van, ez az ajtón is befér, az első ülések háttámlájáig a 2m kb megvan, de ha túl magas a csomag, akkor már gyorsan fogy a hossz. Illetve kérdés a vezető mennyire tolja hátra az ülését.
(Én tudok úgy vezetni, hogy az ölemben van a kormány)
Vittem ajtót Ausztriába, befért hátra, az ajtólap meg 2m körüli volt.

Az első ülések támlájáig szerintem nincs meg a 2 m...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76091 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 10:11:41 »

Befér, de akkor nehéz lesz vezetni. Smiley

A 2 m hossz úgy, hogy be tudd csukni az ajtót, kb. 70-80 centiig megy. A 195x51-es Ikea szekrényajtó sima ügy, de kétszer olyan széles már nem fér be.

Ha kiveszed a jobb egyet (6 db 13-as csavar + opcionálisan egy elektromos csatlakozó), akkor meg lehet próbálni átlósan, de úgy is elég passzos lesz.

AndyA
+1 biztonsági öv csavar.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #76092 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 10:12:18 »

+1 biztonsági öv csavar.

Oda elég egy olló is, vagy kés. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76093 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 10:14:28 »

Oda elég egy olló is, vagy kés. Cheesy

AndyA

Én kérek elnézést....  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #76094 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 18:37:54 »

Sziasztok, nem tudom melyik fórumba tartozik a klíma, Én most ide írok. Az automata klímám bekapcsoláskor elindul, majd kb. 5 perc múlva elkezd meleget fújni, ez általában 30-32 fok felett szokott elő fordulni, majd újra hideget fúj váltakozva. Voltam klímásnál a gáz nyomásra rámért, ami megfelelő volt. 34 fok felett egyéltalán nem fúj hideget. Mi lehet a gond? Válaszotokat előre is köszönöm.  falbav
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76095 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 18:42:07 »

Sziasztok, nem tudom melyik fórumba tartozik a klíma, Én most ide írok. Az automata klímám bekapcsoláskor elindul, majd kb. 5 perc múlva elkezd meleget fújni, ez általában 30-32 fok felett szokott elő fordulni, majd újra hideget fúj váltakozva. Voltam klímásnál a gáz nyomásra rámért, ami megfelelő volt. 34 fok felett egyéltalán nem fúj hideget. Mi lehet a gond? Válaszotokat előre is köszönöm.  falbav

Megfelelő nyomás?
Amikor kikapcsol, akkor is?
Elmondás alapján olyan, mint amiben megnő a nyomás nem megfelelő kondenzátor hűtés miatt és kikapcsol. Amíg vissza nem esik a nyomás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #76096 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 18:50:07 »

Megfelelő nyomás?
Amikor kikapcsol, akkor is?
Elmondás alapján olyan, mint amiben megnő a nyomás nem megfelelő kondenzátor hűtés miatt és kikapcsol. Amíg vissza nem esik a nyomás.

Köszi, azt elfelejtettem mondani, hogy érzésem szerint mintha időnként rángatná a kocsit a klíma, és amikor elkezd meleget fújni, akkor érezhetően párás levegő jön be az utastérbe.
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #76097 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 22:02:29 »

Végre újra köztetek! 2 évig nem volt autóm, az előző Mondeóm feláldozta magát értem. Mától vezethetek egy másikat. Sikerült jó állapotú járműt vezetnem, egyetlen kis gixer van, a klímát nem tudom életre kelteni. Fel van töltve gázzal, a ventilláció megy, csak nem hűt. Tudja valaki, melyik biztosítékot kell ellenőrizni? Kijöttem a gyakorlatból :-(  2003-as autó, 5.seb, TDCi kombi, manuális klímája van
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76098 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 22:07:28 »

Végre újra köztetek! 2 évig nem volt autóm, az előző Mondeóm feláldozta magát értem. Mától vezethetek egy másikat. Sikerült jó állapotú járműt vezetnem, egyetlen kis gixer van, a klímát nem tudom életre kelteni. Fel van töltve gázzal, a ventilláció megy, csak nem hűt. Tudja valaki, melyik biztosítékot kell ellenőrizni? Kijöttem a gyakorlatból :-(  2003-as autó, 5.seb, TDCi kombi, manuális klímája van

Miért olyan egyértelmű, hogy "csak" egy biztosíték hibája van?   nemtudom
Első körben mágneskuplungtól kell visszafele indulni. Jó-e, nem szakadt vagy zárlatos. Kap-e feszültséget, ha nem, akkor a reléig nem szakadt-e a vezeték, ha rendben, akkor a reléhez megy-e feszültség (betáp, kapcsolt) ....stb....stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #76099 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 22:27:55 »

Miért olyan egyértelmű, hogy "csak" egy biztosíték hibája van?   nemtudom
Első körben mágneskuplungtól kell visszafele indulni. Jó-e, nem szakadt vagy zárlatos. Kap-e feszültséget, ha nem, akkor a reléig nem szakadt-e a vezeték, ha rendben, akkor a reléhez megy-e feszültség (betáp, kapcsolt) ....stb....stb.

Igen, értem. természetesen nem tudni mi a baj, de egy elektromos szakember tavasszal már átnézte, és a panelben lehet a hiba, talán. Ennyivel lett lezárva a dolog. Viszont pár biztosíték nem volt benne, pl. a szivargyújtóé sem. A tartalék helyre (!) volt berakva egy biztosíték, valószínű tévedésből, tehát ezért gondoltam, hogy talán a klímáé sem stimmel.
Köszönöm a választ
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Oldalak: 1 ... 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 [1522] 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.