Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 23:25:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 [1529] 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19550341 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #76400 Dátum: 2020.01.07 kedd, 15:25:42 »

Köszi a tippeket. Úgy tudom van egy FORD program amivel alvazszam alapjan ellenorizheto az auto esetleg valaki ?

Mindenképp megnézem az autót, kiváncsi vagyok már hogy mi ez az autó. Ha ez atepitett akkor komoly melo lehetett, de nem hiszem. Pedig a rendszam meg megint ez tamasztja ala. Heten elmegyek megnezem szerintem.

Ha tenyleg 2001 az auto akkot viszont szerint tularazott a kocsi. Mert attol meg a sok idegesito tipushibaja gondolom meg maradt neki ami van a PreFacelift-nek.

Most ugye csak viccelsz, hogy egy 1.2milláért kínált 2001-es Mondeot meg akarsz nézni? wow1
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76401 Dátum: 2020.01.07 kedd, 15:41:41 »

Most ugye csak viccelsz, hogy egy 1.2milláért kínált 2001-es Mondeot meg akarsz nézni? wow1

1.2 milláért semmilyen mk3-as mondeót ne nézzél  integet2
Naplózva
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76402 Dátum: 2020.01.07 kedd, 15:42:29 »

Most ugye csak viccelsz, hogy egy 1.2milláért kínált 2001-es Mondeot meg akarsz nézni? wow1

Eleinte, nem akartam elhinni hogy ez 2001-es. Gondoltam elírás az egész.

Valóban túlárazott, ezt jól látod de azért megnézem most már hajt a kiváncsiság (nincs messze tőlem).

Bennem is az van hogy lehet ez ropira volt törve átépítették FL-re és most keresnek egy palimadarat.

Amúgy max 1-1.2 milliót szánnék egy példányra. Úgy gondolom egy jól felszerelt, jó állapotú példány ennyit megér.
Naplózva
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76403 Dátum: 2020.01.07 kedd, 15:44:14 »

1.2 milláért semmilyen mk3-as mondeót ne nézzél  integet2

Miért ?  Grin sok vagy kevés ?  gun
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #76404 Dátum: 2020.01.07 kedd, 16:04:33 »

Miért ?  Grin sok vagy kevés ?  gun
sok.nagyon.500körül mennek ezek.Főleg,hogy átépített,lassan OT rendszámot kaphat,ésvagy 2ből összerakott papírjai vannak,ami még hátránya is lehet.Annyi igaz,hogy magyarországi.

Mondeo 2001-2007, 1.8L Duratec HE SFI (125PS), Kristály Ezüst (met)
Alvázszám (VIN):
WF05XXGBB51B63875

Kiválasztott gépkocsi módosítása  

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
16.05.2001
Gépkocsi típus:
Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:
5 ajtós limuzin
Változat:
50-es sorozat
Motor:
1.8L Duratec HE SFI (125PS)
Váltó:
5 fok kézi MTX75
Hajtás:
LHD FWD
Tengely áttétel:
4.06
Emisszió:
2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:
automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:
(+)"HU"
Fényezés:
Kristály Ezüst (met)
Belső szín:
Világos Grafit
Belső anyag:
Basket

Kisebb jellemzők
 Genkben készült
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 Elect.stab.szabályozással
 Figyelmeztető kijelző nélkül
 Motoros elso abl. egy érintésre le
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Dupla Elektromos fűtött külső tükör
 Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
 Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 8 irányú vezetőülés állítással
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 programozható vezetoülés nélkül
 Vonóhorog nélkül
 Ajtónyitás távirányĺtó egységgel
 hátsó ablaktörlő/mosóval
 Fényszóró-tisztító nélkül
 Motoros billeno/csúszó napteto
 Bal oldali függönylégzsák
 Jobb old függönylégzsák
 Deployable Anti-W'Lash Restr
 Smart utasoldali légzsákkal
 intell.utas légzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Acél pótkerékkel
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 6.5 X 16" küllős könnyűfém kerék
 205/55VR-16 BSW Tyre
 With Conventional Spare Tyre
 Zárható kerékanyák
 Standard felfüggesztéssel
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 kipörgésgátló rendszerrel
 Szűrőbetét beszívott levegő - szag
 Sebességszabályozás nélkül
 Tüzelőanyag komputer nélkül
 Tolatási távolságérzékelo nélkül
 6006 CD váltóval
 Ice Feature Pack 10
 Antenna nélkül
 CD Storage Box
 4 hangszóróval
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
 Halogén fényszóróval
 Első ködlámpákkal
 Első fénysz vetítési távolság szab.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #76405 Dátum: 2020.01.07 kedd, 16:20:31 »

Miért ?  Grin sok vagy kevés ?  gun
Mihez képest?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_ghia-15258293
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76406 Dátum: 2020.01.07 kedd, 16:28:46 »

[quote author=alf® link=topic=2.msg1174992#msg1174992 date=15

Köszi alf !

Gondolod 500 ert lehet kapni, normális állapotú mondeot. Mert ha igen az jó, de nem akarok vele minden héten szerelőhöz járni vagy hogy ott álljon.

Tudom persze idős öreg autók az eleje már 20 évesek is.
De ha valóban egy megkimélt jó autót találni ami patika kívül belül és volt gazdája is néha napján akkor nekem megér akkor 1 millát.

Pont az orrom elöl vittek el kettőt nemrég mindkettő 1.250.000 volt egy hétig nem voltak fent hahu-n. Persze nem is volt hétköznapi mindkettő ST optikás volt 2.0 benzin. Azt hiszem az egyik 2002 volt, a másik 2004, és viszik mint a cukrot. Mondeo klubbos tagok kocsijai voltak, látszott rajtuk a törődés. Persze minden kocsi annyit ér amennyit adnak értük Wink

MK4- az én szememet bántja, szerintem írtó ronda lett az a generáció. Persze ez szubjektív. Úgy döntöttem hogy azokat kihagyom, utána az MK5 na az már gyönyörű, de az még nem az én pénztárcámnak való. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.07 kedd, 16:39:03 írta bence1885 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #76407 Dátum: 2020.01.07 kedd, 16:46:12 »

[quote author=alf® link=topic=2.msg1174992#msg1174992 date=15

Köszi alf !

Gondolod 500 ert lehet kapni, normális állapotú mondeot. Mert ha igen az jó, de nem akarok vele minden héten szerelőhöz járni vagy hogy ott álljon.

Tudom persze idős öreg autók az eleje már 20 évesek is.
De ha valóban egy megkimélt jó autót találni ami patika kívül belül és volt gazdája is néha napján akkor nekem megér akkor 1 millát.

Pont az orrom elöl vittek el kettőt nemrég mindkettő 1.250.000 volt egy hétig nem voltak fent hahu-n. Persze nem is volt hétköznapi mindkettő ST optikás volt 2.0 benzin. Azt hiszem az egyik 2002 volt, a másik 2004, és viszik mint a cukrot. Mondeo klubbos tagok kocsijai voltak, látszott rajtuk a törődés. Persze minden kocsi annyit ér amennyit adnak értük Wink

MK4- az én szememet bántja, szerintem írtó ronda lett az a generáció. Persze ez szubjektív. Úgy döntöttem hogy azokat kihagyom, utána az MK5 na az már gyönyörű, de az még nem az én pénztárcámnak való. Smiley
én értem.
Sajnos  szerelemből autót venni mindig drágább megoldás, mint egy racionális választás. Nem foglak lebeszélni róla. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76408 Dátum: 2020.01.07 kedd, 17:46:02 »

Miért ?  Grin sok vagy kevés ?  gun
Kibaku sok.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76409 Dátum: 2020.01.07 kedd, 17:48:43 »

Vegyél egy mk2-t 150.000bőt és költsd rá a maradékot. Na az tuti lesz.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #76410 Dátum: 2020.01.07 kedd, 17:49:58 »

Eleinte, nem akartam elhinni hogy ez 2001-es. Gondoltam elírás az egész.

Valóban túlárazott, ezt jól látod de azért megnézem most már hajt a kiváncsiság (nincs messze tőlem).

Bennem is az van hogy lehet ez ropira volt törve átépítették FL-re és most keresnek egy palimadarat.

Amúgy max 1-1.2 milliót szánnék egy példányra. Úgy gondolom egy jól felszerelt, jó állapotú példány ennyit megér.

Sziasztok.
Megnéztem ügyfélkapun keresztül mit látni. Az eredetvizsgán készült képek az érdekesek...
2016.07.04. még eredeti.
2016.11.07. uj szín. viszont a belseje még nem teljes. Itt -ott kárpitok hiányoznak,a középkonzol még face előtti.
Az alvázszám képen,meg a motortéri képen az eredeti szín látszik.
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.07 kedd, 17:54:28 írta Hanko77 » Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76411 Dátum: 2020.01.07 kedd, 18:22:31 »

Sziasztok.
Megnéztem ügyfélkapun keresztül mit látni. Az eredetvizsgán készült képek az érdekesek...
2016.07.04. még eredeti.
2016.11.07. uj szín. viszont a belseje még nem teljes. Itt -ott kárpitok hiányoznak,a középkonzol még face előtti.
Az alvázszám képen,meg a motortéri képen az eredeti szín látszik.

Akkor itt tényleg lehetett valami. Én lekérdezem carverticalom is..

Ekkora fanatikus nem lehetett valaki, kb egy új autót rakott össze. Aztán nem sokra rá megválik tôle. Mi vaaaaan ??  wow1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #76412 Dátum: 2020.01.07 kedd, 18:40:47 »

Akkor itt tényleg lehetett valami. Én lekérdezem carverticalom is..

Ekkora fanatikus nem lehetett valaki, kb egy új autót rakott össze. Aztán nem sokra rá megválik tôle. Mi vaaaaan ??  wow1
Biztosítónál lehetne megnézetni központi adatbázisban.Lehet GTK-s volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76413 Dátum: 2020.01.07 kedd, 19:34:06 »

Lekérdeztem carverticalon, ott sajnos kepek nincsenek. De kiderül belőle hogy 6 szor volt balesete a kocsinak. Még tavaly is volt egy. Eleje és hátulja is volt törve.

Ezek biztosak, mert a biztosito adatait veszi alapul a rendszer.

Közben beszéltem az eladóval, azt mondja azért ilyen az autó mert egy MONDEO FANATIKUS autója volt és amit tudott kicserélt rajta, és nagyon patika állapotban van érdemes megnézni. Nem lakom messze megnézem kivámcsi vagyok mit mond ha megkérdezem sérülés mentes e az autó.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #76414 Dátum: 2020.01.07 kedd, 20:42:57 »

Lekérdeztem carverticalon, ott sajnos kepek nincsenek. De kiderül belőle hogy 6 szor volt balesete a kocsinak. Még tavaly is volt egy. Eleje és hátulja is volt törve.

Ezek biztosak, mert a biztosito adatait veszi alapul a rendszer.

Közben beszéltem az eladóval, azt mondja azért ilyen az autó mert egy MONDEO FANATIKUS autója volt és amit tudott kicserélt rajta, és nagyon patika állapotban van érdemes megnézni. Nem lakom messze megnézem kivámcsi vagyok mit mond ha megkérdezem sérülés mentes e az autó.

Át lett fújva kompletten egy kocsi, aminek 6szor volt balesete, ami mellé még kb dupla áron van. nyes Nos, és ezek után valaki ezt megnézi. Ne haragudj, de gratulálok. taps
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #76415 Dátum: 2020.01.08 szerda, 08:13:35 »

Át lett fújva kompletten egy kocsi, aminek 6szor volt balesete, ami mellé még kb dupla áron van. nyes Nos, és ezek után valaki ezt megnézi. Ne haragudj, de gratulálok. taps

Szerintem az hogy 6szor volt balesete,nem jelent semmit. Az egy kicsi koccanás is lehet, meg egy totálkár is...  Ha átépitette,hát tényleg fanatikus...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #76416 Dátum: 2020.01.08 szerda, 08:20:46 »

Szerintem az hogy 6szor volt balesete,nem jelent semmit. Az egy kicsi koccanás is lehet, meg egy totálkár is...  Ha átépitette,hát tényleg fanatikus...
ez nem változtat azon, miért nem díjazzák a körbe tört autókat.
A biztosító már akkor sem fizet, ha te leszel a károsult. Max köt egy cascot egy 20 éves autóra évi 300e ért, vagy azt sem mert már nem kötnek rá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #76417 Dátum: 2020.01.08 szerda, 08:22:27 »

ez nem változtat azon, miért nem díjazzák a körbe tört autókat.
A biztosító már akkor sem fizet, ha te leszel a károsult. Max köt egy cascot egy 20 éves autóra évi 300e ért, vagy azt sem mert már nem kötnek rá.

Valami 12 vagy 14 év fölött már egyáltalán nem is kötnek. A meglévő futhat csak tovább, ha előtte kötötték.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76418 Dátum: 2020.01.08 szerda, 09:55:58 »

Valami 12 vagy 14 év fölött már egyáltalán nem is kötnek. A meglévő futhat csak tovább, ha előtte kötötték.

AndyA
Én 10re emlékszem. Nem is merem lemondani az enyémet Smiley
Naplózva
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32



E-mail
« Új hozzászólás #76419 Dátum: 2020.01.08 szerda, 14:40:22 »

Nemrég nekem is ilyen volt, illetve még mindig van valamennyire. Amit érdemes megnézni: fojtószelep és annak tisztítása, alapjárati motor és annak tisztítása, MAP szenzor, fojtószelep-jeladó. Most ott tartok, hogy inkább kevesebbre engedi vissza az alapjáratot egy kicsit, aztán újra felhúzza, de már nem marad magasan a fordulatszám. Nekem még a fojtószelep-jeladó cseréje van hátra ezekből.

Üdv!

Nagy nehezen meglett mi a nyűgje a mondeonak (ugye az alapjárat ingadozás, váltáskor beragadó fordulatszám). Hát azok a fránya elektronok... Cheesy
Már mindenki mondott mindenféle tippet, hogy mivel lehet a gond (ugye az elhangzott fojtószelep potméter, vákuumcsövek, alapjárati motor stb...).
Na tegnap kifogyott az szélvédő mosó, mondom feltöltöm este, ha hazaérek. Úgy is lett, aztán csak piszkálta a csőröm, hogy hogy lehet valami úgy hibás, hogy csak néha jön elő. Addig-addig nyúlkáltam, hogy véletlen megböktem az alapjárati állítómotor csatlakozóját. Erre felpörgött a motor. Ahogy mocorgott a rossz úton a motorblokk, vagy váltottam egyet, ez hol érintkezett, hol nem. Na saru lehúz picit igazítottam az érintkezőkön, hogy jobban feszüljön, egy kis kontakt-spray és tádááám. Van stabil alapjárat és nem bohóckodik a fordulat váltáskor sem. Én meg már majdnem megrendeltem egy vagon alkatrészt hozzá... Cheesy
Naplózva

2002 Mondeo ST220
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #76420 Dátum: 2020.01.08 szerda, 16:08:00 »

Üdv!

Nagy nehezen meglett mi a nyűgje a mondeonak (ugye az alapjárat ingadozás, váltáskor beragadó fordulatszám). Hát azok a fránya elektronok... Cheesy
Már mindenki mondott mindenféle tippet, hogy mivel lehet a gond (ugye az elhangzott fojtószelep potméter, vákuumcsövek, alapjárati motor stb...).
Na tegnap kifogyott az szélvédő mosó, mondom feltöltöm este, ha hazaérek. Úgy is lett, aztán csak piszkálta a csőröm, hogy hogy lehet valami úgy hibás, hogy csak néha jön elő. Addig-addig nyúlkáltam, hogy véletlen megböktem az alapjárati állítómotor csatlakozóját. Erre felpörgött a motor. Ahogy mocorgott a rossz úton a motorblokk, vagy váltottam egyet, ez hol érintkezett, hol nem. Na saru lehúz picit igazítottam az érintkezőkön, hogy jobban feszüljön, egy kis kontakt-spray és tádááám. Van stabil alapjárat és nem bohóckodik a fordulat váltáskor sem. Én meg már majdnem megrendeltem egy vagon alkatrészt hozzá... Cheesy


Az isteni szerencse! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76421 Dátum: 2020.01.08 szerda, 18:16:00 »

Üdv!

Nagy nehezen meglett mi a nyűgje a mondeonak (ugye az alapjárat ingadozás, váltáskor beragadó fordulatszám). Hát azok a fránya elektronok... Cheesy
Már mindenki mondott mindenféle tippet, hogy mivel lehet a gond (ugye az elhangzott fojtószelep potméter, vákuumcsövek, alapjárati motor stb...).
Na tegnap kifogyott az szélvédő mosó, mondom feltöltöm este, ha hazaérek. Úgy is lett, aztán csak piszkálta a csőröm, hogy hogy lehet valami úgy hibás, hogy csak néha jön elő. Addig-addig nyúlkáltam, hogy véletlen megböktem az alapjárati állítómotor csatlakozóját. Erre felpörgött a motor. Ahogy mocorgott a rossz úton a motorblokk, vagy váltottam egyet, ez hol érintkezett, hol nem. Na saru lehúz picit igazítottam az érintkezőkön, hogy jobban feszüljön, egy kis kontakt-spray és tádááám. Van stabil alapjárat és nem bohóckodik a fordulat váltáskor sem. Én meg már majdnem megrendeltem egy vagon alkatrészt hozzá... Cheesy
Nekem lenne ilyen szerencsém... nem hogy jobb, még rosszabb a helyzet nálam azóta.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76422 Dátum: 2020.01.08 szerda, 18:38:36 »

Nekem lenne ilyen szerencsém... nem hogy jobb, még rosszabb a helyzet nálam azóta.


Hm..... szerintem az autójavítás nem szerencse kérdése. Szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #76423 Dátum: 2020.01.08 szerda, 20:17:08 »


Hm..... szerintem az autójavítás nem szerencse kérdése. Szerintem.

Azért egy ilyen kontakt hiba megtalálásához kell szerencse is. Nem kevés.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #76424 Dátum: 2020.01.08 szerda, 20:25:22 »

Azért egy ilyen kontakt hiba megtalálásához kell szerencse is. Nem kevés.
Csak a szerencséseknek... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32



E-mail
« Új hozzászólás #76425 Dátum: 2020.01.08 szerda, 21:41:44 »

Csak a szerencséseknek... Cheesy

Lehet töltök gyors egy lottót Cheesy

Más kérdés: mi ez a varázs oldal/program, ahol alvázszám alapján meg lehet nézni, hogy mi volt az autó eredeti felszereltsége? Én is meg tudom nézni valahol, vagy küldjem el neked a kocsi alvázszámát? Akkor is működik, ha nem magyar volt az autó?
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.08 szerda, 21:43:18 írta Nfsman » Naplózva

2002 Mondeo ST220
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76426 Dátum: 2020.01.08 szerda, 22:09:54 »

Azért egy ilyen kontakt hiba megtalálásához kell szerencse is. Nem kevés.

Ehhez?
Ugyan.....  gyakorlottság, rutin.

Motor kábelkötegben megtalálni a hibás vezetéket/vezetékeket....na ahhoz kell "szerencse", de ahhoz is inkább gyakorlat és tapasztalat szükséges.

Szerencse a lottóhoz kell. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #76427 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 08:58:40 »

Lehet töltök gyors egy lottót Cheesy

Más kérdés: mi ez a varázs oldal/program, ahol alvázszám alapján meg lehet nézni, hogy mi volt az autó eredeti felszereltsége? Én is meg tudom nézni valahol, vagy küldjem el neked a kocsi alvázszámát? Akkor is működik, ha nem magyar volt az autó?
te is. Etis.igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #76428 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 10:04:16 »

[quote author=alf® link=topic=2.msg1174992#msg1174992 date=15

Köszi alf !

Gondolod 500 ert lehet kapni, normális állapotú mondeot. Mert ha igen az jó, de nem akarok vele minden héten szerelőhöz járni vagy hogy ott álljon.

Tudom persze idős öreg autók az eleje már 20 évesek is.
De ha valóban egy megkimélt jó autót találni ami patika kívül belül és volt gazdája is néha napján akkor nekem megér akkor 1 millát.

Pont az orrom elöl vittek el kettőt nemrég mindkettő 1.250.000 volt egy hétig nem voltak fent hahu-n. Persze nem is volt hétköznapi mindkettő ST optikás volt 2.0 benzin. Azt hiszem az egyik 2002 volt, a másik 2004, és viszik mint a cukrot. Mondeo klubbos tagok kocsijai voltak, látszott rajtuk a törődés. Persze minden kocsi annyit ér amennyit adnak értük Wink

MK4- az én szememet bántja, szerintem írtó ronda lett az a generáció. Persze ez szubjektív. Úgy döntöttem hogy azokat kihagyom, utána az MK5 na az már gyönyörű, de az még nem az én pénztárcámnak való. Smiley

Szia!
Az FB Mondeo MK3 fórumon nagyon el akar adni egy srác ST-t.

https://m.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100003165322184

Ottó
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.09 csütörtök, 11:21:00 írta Zsolteey » Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #76429 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 10:27:26 »

Szia!
Az FB Mondeo MK3 fórumon nagyon el akar adni egy srác ST-t.

https://m.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100003165322184

Ottó

Nem látni fácse kontó nélkül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #76430 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 10:48:43 »

Nem látni fácse kontó nélkül.

AndyA
Nekem még azzal sem sikerült. Cheesy Valószínűleg nem jó a link.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #76431 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 11:14:27 »

Nekem még azzal sem sikerült. Cheesy Valószínűleg nem jó a link.

A link jó, csak valamiért megtöri a linket.
Egészet kimásol majd bemásol a címsorba. És kész.
A száma 06707728884 Kocsenda Tamás

Ottó
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.09 csütörtök, 11:17:40 írta yartam » Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #76432 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 11:20:17 »

A link jó, csak valamiért megtöri a linket.
Egészet kimásol majd bemásol a címsorba. És kész.
A száma 06707728884 Kocsenda Tamás

Ottó
Ja igen, a profilt kiadja, azt hittem hirdetést kell keresni.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #76433 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 15:28:18 »

Ja igen, a profilt kiadja, azt hittem hirdetést kell keresni.

Nincs hirdetés, csak a bejegyzésben ajánlotta eladásra.
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76434 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 15:37:03 »

Én sem látom, profilján sem találni bejegyzést csak hogy profilképet változtatott stb.
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #76435 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 16:49:11 »

Link az eladó ST-hez:
https://www.facebook.com/groups/785220688248355/permalink/2055517321218679/

"Valaki nem akar venni egy ST-t? Németországi, én vagyok itthon az első tulaj. 1.6 millióért vettem.2005-ös. Ráköltöttem hatszázezret. Kb 2000 km mentem vele. Muszáj lenne eladnom.,sajnos kell a lé. Nem szeretném télre itt tartani az udvaron. Lassan már bármilyen megoldás érdekel. Vegyétek, vigyétek..1.7 az irányára, csere is szóba jöhet. Bármilyen kérdés, ohaj, sóhaj:707728884 Egy kis szösszenet :A poszt után 4 delikvens hívott fel, egyenként 20-20 percben beszéltünk a kocsiról. Hárman "holnap jönnek". Persze mindenki már telefonon alkudozott. Leirtam, hogy szinte bármi érdekel, nyitott vagyok, el szeretném adni. De könyörgöm legalább a kocsi mellett alkudozzunk. Nem hiszem, hogy látatlanban kéne ítéletet mondani."
Tegnapi hozzászólása a tulajnak: " Még mindig megvan szegénykém. A héten 1.4 ért valaki?"
Képek:


« Utoljára szerkesztve: 2020.01.09 csütörtök, 16:53:30 írta edk » Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76436 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 17:28:15 »

Link az eladó ST-hez:
https://www.facebook.com/groups/785220688248355/permalink/2055517321218679/

"Valaki nem akar venni egy ST-t? Németországi, én vagyok itthon az első tulaj. 1.6 millióért vettem.2005-ös. Ráköltöttem hatszázezret. Kb 2000 km mentem vele. Muszáj lenne eladnom.,sajnos kell a lé. Nem szeretném télre itt tartani az udvaron. Lassan már bármilyen megoldás érdekel. Vegyétek, vigyétek..1.7 az irányára, csere is szóba jöhet. Bármilyen kérdés, ohaj, sóhaj:707728884 Egy kis szösszenet :A poszt után 4 delikvens hívott fel, egyenként 20-20 percben beszéltünk a kocsiról. Hárman "holnap jönnek". Persze mindenki már telefonon alkudozott. Leirtam, hogy szinte bármi érdekel, nyitott vagyok, el szeretném adni. De könyörgöm legalább a kocsi mellett alkudozzunk. Nem hiszem, hogy látatlanban kéne ítéletet mondani."
Tegnapi hozzászólása a tulajnak: " Még mindig megvan szegénykém. A héten 1.4 ért valaki?"
Képek:

Ez volt a tokoli tesconal levo kereskedesnel ? Azt hiszem nyaron neztem vagy elotte hogy eltunt onnan. Akkor meg ST szerettem volna venni. De mar lejjebb adtam mivel szinte mindennapi maszkalos csaladi kocsinal vennem, es a mostani dizelembe is havi 35-40e-et tankolok.
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.09 csütörtök, 21:05:48 írta alf® » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #76437 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 17:34:08 »

Ez volt a tokoli tesconal levo kereskedesnel ? Azt hiszem nyaron neztem vagy elotte hogy eltunt onnan. Akkor meg ST szerettem volna venni. De mar lejjebb adtam mivel szinte mindennapi maszkalos csaladi kocsinal vennem, es a mostani dizelembe is havi 35-40e-et tankolok.
És szerinted ez 1,8 benzines kevesebbet fog fogyasztani, mint a tddi-d?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #76438 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 17:39:27 »

Ez volt a tokoli tesconal levo kereskedesnel ? Azt hiszem nyaron neztem vagy elotte hogy eltunt onnan. Akkor meg ST szerettem volna venni. De mar lejjebb adtam mivel szinte mindennapi maszkalos csaladi kocsinal vennem, es a mostani dizelembe is havi 35-40e-et tankolok.
Nemtom, csak bemásoltam a hirdetést és a képeket. Zárt a csoport, nem biztos, hogy mindenki meg tudja nézni, akit érdekel.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76439 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 17:44:36 »


Hm..... szerintem az autójavítás nem szerencse kérdése. Szerintem.
Azért néha igen. Anno a másik autónkkal már több szervizt megjártunk, senki sem tudta megtalálni a hiba okát, közte Bosch és gyári szakszerviz sem. Pedig mindig jelentkezett, de műszerekkel nézegetve sem tudták, miért (az ABS működött akkor is, ha nem kellett). Végül kiderült, hogy egy pici hajszálrepedés van az egyik jeladó mágnesben, amit véletlenül vettek észre. Ehhez is szerencse kellett, hogy egy másik hiba miatt szétszedett csapágy miatt rátaláljon a szerelő.
De az esetek 99%-ához tudás kell.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76440 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 18:07:10 »

Ha már a tudás és a szerencse kérdése került szóba: utóbbi helyett inkább a közösség tudására szeretnék hagyatkozni. Vagy ajánljatok elérhető, szabad kapacitással rendelkező, nem horror áron dolgozó szerelőt. Az autóvillamosságim külföldre költözött, a másik már feladta a hibakeresést, Kertész utcában megállapították, hogy a generátor biztos jó, az általuk javasolt szaki meg külföldi munkákon dolgozik...
Jó ideje küzdök ezzel az alapjárati problémával. Korábban hol felpörgött, hol leállt (autópályán tempomat nélkül 110 körül ment magától...). Tisztítottunk fojtószelepet (kicsit koszos volt), MAP szenzort (nagyon koszos volt). Valamit segített. Az alapjárati motor tuti hibás volt, cseréltük. Ezzel jelentősen normálisabb lett a helyzet, már nem felfelé, hanem lefelé indul váltásnál a fordulatszám (százból négyszer-ötször még így is). Üresben gurulva az alapjárat 1200 körül van, ha megállok, leesik a normál 700 környékére. Viszont városi araszolás közben ez még mindig kényelmetlen. Utolsóként a fojtószelep-jeladóra gondoltunk, de az jó. Mi lehet még, ami miatt így viselkedik? Sajnos, a srác, akihez vinni szoktam, tényleg nem tud már vele többet foglalkozni, mert azt mondja, nem talál hibát, tárolt hibakód sincs, az elektromosságra tippel, de ahhoz ő nem ért.
Gyertyák jók, trafóval és kábellel együtt voltak cserélve kb. másfél éve. Generátort kb. egy éve cseréltettem benne, gondoltunk rá, hogy ez is lehet a hiba oka, de jártam vele a Kertész utcában, és annak nincs baja. Bosch S5 akksi van benne, kb. 4 éves lehet, tökéletesen indul vele az autó. Az egész motor szét volt szedve és szakszerűen felújítva kb. 40.000 km-rel ezelőtt olajfogyasztás miatt. Amúgy az autó megy, húz rendesen, (meg is áll, ha kell  nyes) nem fogyaszt többet a szokásosnál. Nem tankolok bele másféle benzint, egyáltalán nincs semmi más, mint korábban. Csak nem akar jó lenni benne az alapjárat. Valakinek valamilyen tanácsa, mit nézzünk meg?
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76441 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 18:19:16 »

És szerinted ez 1,8 benzines kevesebbet fog fogyasztani, mint a tddi-d?

Nem gondolom, sőt. De a dízeltől már hányingerem van sosem szerettem. Pár éve került hozzám ismerőstől potom pénzért első autó fiatalság, nem érdekelt csak hogy lesz autóm Smiley

Annyi problémája volt már akkor is hogy eldöntöttem tavaly hogy a egy forintot sem kap már tőlem, olajcsere stb. kívűl már gazdaságilag nem éri meg kb  7-8e vagy többet is rá kéne locsolni plusz még a karosszéria (tipúsbetegségei ajtók stb.) nem számoltam bele.

Autöszerelő is azt mondta hogy emgedj el a kezét.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #76442 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 18:32:55 »

Nem gondolom, sőt. De a dízeltől már hányingerem van sosem szerettem. Pár éve került hozzám ismerőstől potom pénzért első autó fiatalság, nem érdekelt csak hogy lesz autóm Smiley

Annyi problémája volt már akkor is hogy eldöntöttem tavaly hogy a egy forintot sem kap már tőlem, olajcsere stb. kívűl már gazdaságilag nem éri meg kb  7-8e vagy többet is rá kéne locsolni plusz még a karosszéria (tipúsbetegségei ajtók stb.) nem számoltam bele.

Autöszerelő is azt mondta hogy emgedj el a kezét.

te tudod, de szerintem cseberből vederbe...
Én is elengedtem tavaly a tddi-m kezét, de eszembe nem jutott volna ismét mk3-at venni. Akkor inkább rendbe raktam volna a meglévőt, annak már tudtam a nyűgjeit. A téma indító Mondeo fanatikustól származót 1,2M ért meg pláne nem.
Az enyém is 2001-es volt, és az előző tulaj szinte mindent átalakított fl utánira, helyenként olyan is volt, egy csomó befejezetlenséget hagyott maga után, én még egyszer olyan autót biztos nem vennék, ami nem a gyári állapot, hanem vki "fanatikus" átépítette.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32



E-mail
« Új hozzászólás #76443 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:02:32 »

Ha már a tudás és a szerencse kérdése került szóba: utóbbi helyett inkább a közösség tudására szeretnék hagyatkozni. Vagy ajánljatok elérhető, szabad kapacitással rendelkező, nem horror áron dolgozó szerelőt. Az autóvillamosságim külföldre költözött, a másik már feladta a hibakeresést, Kertész utcában megállapították, hogy a generátor biztos jó, az általuk javasolt szaki meg külföldi munkákon dolgozik...
Jó ideje küzdök ezzel az alapjárati problémával. Korábban hol felpörgött, hol leállt (autópályán tempomat nélkül 110 körül ment magától...). Tisztítottunk fojtószelepet (kicsit koszos volt), MAP szenzort (nagyon koszos volt). Valamit segített. Az alapjárati motor tuti hibás volt, cseréltük. Ezzel jelentősen normálisabb lett a helyzet, már nem felfelé, hanem lefelé indul váltásnál a fordulatszám (százból négyszer-ötször még így is). Üresben gurulva az alapjárat 1200 körül van, ha megállok, leesik a normál 700 környékére. Viszont városi araszolás közben ez még mindig kényelmetlen. Utolsóként a fojtószelep-jeladóra gondoltunk, de az jó. Mi lehet még, ami miatt így viselkedik? Sajnos, a srác, akihez vinni szoktam, tényleg nem tud már vele többet foglalkozni, mert azt mondja, nem talál hibát, tárolt hibakód sincs, az elektromosságra tippel, de ahhoz ő nem ért.
Gyertyák jók, trafóval és kábellel együtt voltak cserélve kb. másfél éve. Generátort kb. egy éve cseréltettem benne, gondoltunk rá, hogy ez is lehet a hiba oka, de jártam vele a Kertész utcában, és annak nincs baja. Bosch S5 akksi van benne, kb. 4 éves lehet, tökéletesen indul vele az autó. Az egész motor szét volt szedve és szakszerűen felújítva kb. 40.000 km-rel ezelőtt olajfogyasztás miatt. Amúgy az autó megy, húz rendesen, (meg is áll, ha kell  nyes) nem fogyaszt többet a szokásosnál. Nem tankolok bele másféle benzint, egyáltalán nincs semmi más, mint korábban. Csak nem akar jó lenni benne az alapjárat. Valakinek valamilyen tanácsa, mit nézzünk meg?

Vákuumcsövek voltak ellenőrizve? Nálam ott is volt gond... néhány helyen elég kretén módon csak be vannak dugdosva műanyag csőidomok gumi "perselybe"... hát az évek során jó rendesen ki tudtak tágulni és keményedni ezek a gumik. Nálam ilyen helyeken falsot szívott és ez is hülyítette az egész rendszert. Mondjuk emellé még hibakódot is dobált, hogy "szegény a keverék".
Naplózva

2002 Mondeo ST220
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76444 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:09:25 »

te tudod, de szerintem cseberből vederbe...
Én is elengedtem tavaly a tddi-m kezét, de eszembe nem jutott volna ismét mk3-at venni. Akkor inkább rendbe raktam volna a meglévőt, annak már tudtam a nyűgjeit. A téma indító Mondeo fanatikustól származót 1,2M ért meg pláne nem.
Az enyém is 2001-es volt, és az előző tulaj szinte mindent átalakított fl utánira, helyenként olyan is volt, egy csomó befejezetlenséget hagyott maga után, én még egyszer olyan autót biztos nem vennék, ami nem a gyári állapot, hanem vki "fanatikus" átépítette.


Persze értelek, jómagam is nehezen adok ki ennyi pénzt főleg egy mk3ra, de valahogy megszerettem őket, nem tudom miért de egy ha meglátok egy szép mk3 az utcán és mondjuk egy új mk5-öt előbb nézem meg az mk3-at.

Ezért keresek már lassan több mint fél éve valamit.
Néztem még mazdákat is, subarut , hondat is, de valahogy mindig visszajutok ide, mert köze lehet talán az is hogy ismerem ezelet az autókat mint a tenyerem, a többit nem.
Volkswagen csoportos autók alapból nem érdekelnek. Sok minden nem maradt.

Már azon is gondolkoztam hogy veszek egy olcsó suzukis népautót, abba más nem kell csak olaj meg víz, de családi autónak nem az igazi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76445 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:19:42 »

Azért néha igen. Anno a másik autónkkal már több szervizt megjártunk, senki sem tudta megtalálni a hiba okát, közte Bosch és gyári szakszerviz sem. Pedig mindig jelentkezett, de műszerekkel nézegetve sem tudták, miért (az ABS működött akkor is, ha nem kellett). Végül kiderült, hogy egy pici hajszálrepedés van az egyik jeladó mágnesben, amit véletlenül vettek észre. Ehhez is szerencse kellett, hogy egy másik hiba miatt szétszedett csapágy miatt rátaláljon a szerelő.
De az esetek 99%-ához tudás kell.

Nos, a szerencsében akkor bízhatsz ha nincs megfelelő tudás! Meg ha lottózol.
Továbbra is azt mondom, hogy az autó javításhoz nem szerencse kell!
Nem csak soros vizsgálati módszer van. Emellett nagyon sokszor ott a hiba az értékekben, csak ha aki nézi (ha nézi), nem tudja mit kell nézni/látni. Tehát tudás, rendszer ismeret, gyakorlat szükséges.
Sajnos sokszor hiába van valakin márkaszervizes ruha, az nem ad tudást.

Az említett példád oszcilloszkóppal kimutatható lett volna. Jelalak hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76446 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:23:24 »

Nos, a szerencsében akkor bízhatsz ha nincs megfelelő tudás! Meg ha lottózol.
Továbbra is azt mondom, hogy az autó javításhoz nem szerencse kell!
Nem csak soros vizsgálati módszer van. Emellett nagyon sokszor ott a hiba az értékekben, csak ha aki nézi (ha nézi), nem tudja mit kell nézni/látni. Tehát tudás, rendszer ismeret, gyakorlat szükséges.
Sajnos sokszor hiába van valakin márkaszervizes ruha, az nem ad tudást.

Az említett példád oszcilloszkóppal kimutatható lett volna. Jelalak hiba.


Ebben igazad van csak egyre nehezebb hozzáértő szerelőt találni
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #76447 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:42:28 »

Persze értelek, jómagam is nehezen adok ki ennyi pénzt főleg egy mk3ra, de valahogy megszerettem őket, nem tudom miért de egy ha meglátok egy szép mk3 az utcán és mondjuk egy új mk5-öt előbb nézem meg az mk3-at.

Ezért keresek már lassan több mint fél éve valamit.
Néztem még mazdákat is, subarut , hondat is, de valahogy mindig visszajutok ide, mert köze lehet talán az is hogy ismerem ezelet az autókat mint a tenyerem, a többit nem.
Volkswagen csoportos autók alapból nem érdekelnek. Sok minden nem maradt.

Már azon is gondolkoztam hogy veszek egy olcsó suzukis népautót, abba más nem kell csak olaj meg víz, de családi autónak nem az igazi.
és mi baja van a mostaninak?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76448 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:50:02 »

Vákuumcsövek voltak ellenőrizve? Nálam ott is volt gond... néhány helyen elég kretén módon csak be vannak dugdosva műanyag csőidomok gumi "perselybe"... hát az évek során jó rendesen ki tudtak tágulni és keményedni ezek a gumik. Nálam ilyen helyeken falsot szívott és ez is hülyítette az egész rendszert. Mondjuk emellé még hibakódot is dobált, hogy "szegény a keverék".
Igen, azok rendben vannak, végignéztük. Nem lyukasak, mindegyik indul és csatlakozik is valahol. Hibakód nincs, illetve csak olyan, ami valószínűleg nem kapcsolódik ide: xenon szintérzékelő tápáramkör hibát jelez (ismert, évek óta), illetve néha az egyik ABS jeladó szerint kevés az akkufeszültség (de nem az).
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76449 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:55:36 »

Ebben igazad van csak egyre nehezebb hozzáértő szerelőt találni
Nos, ezt gondolom, és így tapasztalom én is! Egy 17 éves autót gyári szervizbe vinni erősen rossz költség/haszon arányú lehet, a magán szerelők pedig vagy nincsenek, vagy nincsenek olyan jól felszerelve. Sajnos sok autóhoz kell egyedi szerszám, diagnosztikai felszerelés (úgy tudom, a Mondeo-hoz is akad egy-két ilyen), ezek hiánya is okozhat gondot. Az ideális lenne, ha bátran, bármilyen autót bevihetnél bármelyik szerelőhöz, de nemhogy közeledünk ehhez, hanem távolodunk tóle az egyre bonyolultabb technika miatt.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Oldalak: 1 ... 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 [1529] 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.