Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 15:55:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21924338 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7650 Dátum: 2006.05.31 szerda, 21:47:00 »

Köszönöm urak, akkor körülnézek, hogy hol lehet olcsóért ilyet kapni.A haverom ősrégi fiestájában nincsen ilyen gond a bal lábnál egy kis gumi gomb, azt kel rugdosni, és megy a spriccelés Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7651 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 05:33:00 »

Nekem ez akkor volt, amikor a gázolaj szivárgott a  z egyik befecskendezőnél, és ez okozta az izzítólámpa villogását. A tömités engedett el, csöcsere gariban, és azóta ok. (nincs gázolajszag?)
Talán pénteken lesz időm megnézetni , majd megírom mi volt ..köszönöm mindenkinek a segítséget
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7652 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 08:03:00 »

Ja és épp kezdett fogyni a gázolaj még egy 13 lityi lehettett benne amikor történt a villogás , utánna tankoltam járó motorral mert nem mertem leállítani ..
Ez sztem nem véletlen. Mármint hogy általában akkor jönnek elő ezek, amikor a tank majd üres. Akár koszos tank is lehet, mert ilyenkor nagyobb koncentrációjú a kosz. De akkor mit csinál az üa. szűrő? Mikor cserélted utoljára?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7653 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 08:15:00 »

Volt valami rendszerhiba,amit érzékelt a kompjuter,és a további nagyobb problémák megelőzése érdekében alapüzemre állt,azaz gyengeébb teljesítményt adott.
A problémád akármi is lehet,ne menjünk bele nagyon,de mivel hibát jelzett, a kompjuter tárolta.
Bemész bármelyik ford szakszervízbe,kiolvassák,törlik,és megmondják mi volt a baj.
Lehet,kapsz egy softverfrissítést is.
Az a baj ezzel a hibakódos dologgal, hogy olyan dolgot tárol amire Te is magtól rájöttél. PL. rángatott a kocsim (Én gondoltam gyertyára, kábelre és trafóra), és erre azt írja gyújtás probléma. Köszi szépen, ezzel tényleg előrébb vagyok.
Shaftnek meg azt írná üzemanyag ellátás probléma, és az aztán minden lehet egy egyszerű dugulástól a porlasztóig.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #7654 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 09:34:00 »

Vlaki meg tudja mondani hogy sedan Mk3-ra lehet-e kapni kis kacsafarkat a csomagtérfedél élére. Kis szolid ez, de jól néz ki. Tegnap láttam egy talán X-trend a Ghia helyén emblémával egy szürkét, de az 5 ajtós volt. Viszont jut eszembe a V6 3000-esen is volt kinn a talin, ami vszont szintén sedan volt mint az enyém. És hogy van az oda rögzítve? És mennyibe kerülhet? És....?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7655 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 09:39:00 »

Vlaki meg tudja mondani hogy sedan Mk3-ra lehet-e kapni kis kacsafarkat a csomagtérfedél élére. Kis szolid ez, de jól néz ki. Tegnap láttam egy talán X-trend a Ghia helyén emblémával egy szürkét, de az 5 ajtós volt. Viszont jut eszembe a V6 3000-esen is volt kinn a talin, ami vszont szintén sedan volt mint az enyém. És hogy van az oda rögzítve? És mennyibe kerülhet? És....?
Én úgy tudom, hogy a V6-osokhoz járt ez a kis szolid optikai tuning. És valóban szép!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #7656 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 10:44:00 »

Kell nekem egy ezüst színű. Valaki szdje le a sajátját.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7657 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 10:46:00 »

Én úgy tudom, hogy a V6-osokhoz járt ez a kis szolid optikai tuning. És valóban szép!
És kombira is létezik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7658 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 11:23:00 »

Tudja valaki, hogy hol lehet lehúzni a gyári riasztó hangját, hogy ha beriaszt, akkor se dudáljon? Megpusztult, állandóan megszólal, és meg akarnak lincselni, nyitva meg nem hagyhatom az utcán!!!! KÖSZI
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7659 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 11:37:00 »

Hát ahogy én így nézem a vezetési szokásod, inkább brembo fékeket vegyél.Azért nem teljesen erre való a fék hogy 215 ről satuzzál.
Ha megnézed a DTM versenyeket ott vörösen ízzik a féktárcsa folyamatosan, és mégis megállnak, ha ennyire mész csak jó fékeket vegyél.
A fék nem arra való, hogy 215-ről satuzzál? Akkor meg mire? Kedves barátom! bebaszna ha ne fogná meg az autót a fék, mert 120 alatt működik tökéletesen...
Ha egy autó képes 220-szal menni, legyen rajta olyan fékrendszer, ami képes megállítani is károsodás nélkül!!! Biztonságtechnika! Elméletileg a végsebességgel és a max terheléssel számítják ki a fékrendszer méreteit, természetesen +20...50 % -ot rászámolva
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7660 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 12:43:00 »

És kombira is létezik
Létezik, de szerintem az ronda.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7661 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 12:47:00 »

A fék nem arra való, hogy 215-ről satuzzál? Akkor meg mire? Kedves barátom! bebaszna ha ne fogná meg az autót a fék, mert 120 alatt működik tökéletesen...
Ha egy autó képes 220-szal menni, legyen rajta olyan fékrendszer, ami képes megállítani is károsodás nélkül!!! Biztonságtechnika! Elméletileg a végsebességgel és a max terheléssel számítják ki a fékrendszer méreteit, természetesen +20...50 % -ot rászámolva
Kedves barátom, a te vezetési stílusodat leírva a gyári fékek nem rád lettek tervezve. Párom melóhelyén van egy hasonlóan száguldozó fickó 4ezer km-ként cserélnek neki betétet és tárcsát, mert gajramennek.A légzsák sem azér van benne, hogy bármennyivel mész biztos életbenmaradsz. Pedig nekem is 8 van
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7662 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 12:49:00 »

És kombira is létezik
itt van egy
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7663 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 12:51:00 »

És kombira is létezik
vagy itt
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7664 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 13:06:00 »

húú ez nem szép
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7665 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 13:13:00 »

Háát igen...télleg egy kicsit soofny-tuning kinézetű....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7666 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 13:57:00 »

Igen soproni vagyok.Én hozzájuk jártam eddig éves szervízre is, náluk is javíttattam.Eddig velem teljesen normálisak voltak és jól dolgoztak.Amúgy 5 ajtós aranyszínű Mondeo JST a rendszámom,már biztos találkoztunk. A tied?
Fehér ötajtós Ambiente: JOR  
Ha mindenképpen márkaszerviz, akkor Szombathelyre vidd a Straussékhoz, ők egy fokkal jobbak, de hidd el nekem, nem éri meg. Van egy ügyes szerelőm, ha gondolod megadom a címét, csak írj az emilcímemre: lacika_osb@yahoo.de
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7667 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 16:32:00 »

Tudja valaki, hogy hol lehet lehúzni a gyári riasztó hangját, hogy ha beriaszt, akkor se dudáljon? Megpusztult, állandóan megszólal, és meg akarnak lincselni, nyitva meg nem hagyhatom az utcán!!!! KÖSZI
wandor,
 
MK2-nél a csomgartóba a jobb oldali kárpit mögött volt a duda, húzd le róla a csatit.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7668 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 19:54:00 »

Ez sztem nem véletlen. Mármint hogy általában akkor jönnek elő ezek, amikor a tank majd üres. Akár koszos tank is lehet, mert ilyenkor nagyobb koncentrációjú a kosz. De akkor mit csinál az üa. szűrő? Mikor cserélted utoljára?
Minden olajcserénél ...én 15000km-ként cserélem ..cserélek mindent.. a mostaniban kb 6000km lehet . A szép az az egészben , hogy ma is használtam és minden ok .. azért holnap beugrok agy fordba ... egy frissítő szoftver frissítésre , de lehet hogy azt a pénzt amit erre költök lehúzhatnám a klotyón is  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7669 Dátum: 2006.06.02 péntek, 08:41:00 »

Wyctor!
4 ajtósra nem láttál ilyet ez oldalakon?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7670 Dátum: 2006.06.02 péntek, 10:48:00 »

Wyctor!
4 ajtósra nem láttál ilyet ez oldalakon?
De láttam Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7671 Dátum: 2006.06.02 péntek, 10:50:00 »

vagy ilyet gondoltál
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7672 Dátum: 2006.06.02 péntek, 12:50:00 »

Wyctor!
4 ajtósra nem láttál ilyet ez oldalakon?
Inkább vegyél gyárit, az jobban néz ki Cheesy
kép1
kép2
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7673 Dátum: 2006.06.02 péntek, 12:54:00 »

Amúgy tegnap Szendrével szétszedtük a műszerfalamat, és kicseréltük az égőket...
Elvileg csináltunk pár képet, de pont a lényegnél lemerült a fényképező aksija Cheesy Szóval nemtudom, hogy lesz-e belőle valami cikkféle...
 
Jah, és 1 év használat után Szendre megmutatta, hogy 4 irányba állítható a kormány Cheesy
Köszönet érte... Így már egész kényelmes Cheesy
 
Szóval aki nem tudta: 4 irányba mozdítható a kormány!!!!!
 
Jah, és még 1 dolog... Az ablakemelő újraprogramozásánál felejtsétek el azt a 20mp-es izét... Én tegnap fél óráig próbálkoztam, nem jött össze...
De aztán rájöttem... Ha teljesen felhúzod az ablakot, és rányomsz még egszer a felhúzásra, akkor elvileg hallanod kell egy kis kattanást, ha ezt hallottad, onnantól foggva működik (persze gyújtáson, vagy járó motornál is akár).
Szóval kb 10mp alatt beprogramoztam a hibás 3 ablakom... Szóval nem kell trükközni, pillanatok alatt megvan Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7674 Dátum: 2006.06.02 péntek, 13:01:00 »

Tegnap beszélgettünk Szendrével kicsit...
 
Azt tudjátok, hogy a hol tárolja az autó a megtett km-eket? Mert szerintem a műszerfalban... Ami pedig azt jelenti, hogy kicserélem a műszerfalat valaki máséval, és máris kevesebb/több van az órában..
De ugye az immo miatt probléma lesz, így a zárszerkezetet is ki kell cserélni...
 
Ha veszek egy új műszerfalat, akkor 0km lesz az autóban?! Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7675 Dátum: 2006.06.02 péntek, 14:00:00 »

Ez az ez a szolid.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7676 Dátum: 2006.06.02 péntek, 14:02:00 »

Inkább vegyél gyárit, az jobban néz ki Cheesy
kép1
kép2
Amit először a Wyctor linkelt be az tetszik, és az is gyári. Még a MicroMacska is hozza a V6 3000-re írva is vagyon hogy színrefújva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7677 Dátum: 2006.06.02 péntek, 14:12:00 »

De talán mégsem tök ugyanez. Mert mintha ez nem gyári lenne. A gyári mintha a függőleges részre is rálógna. Vagy nem? Közelről kéne ilyet látni, nemcsak egy piros lámpánál a szomszéd sávban.
De ez a lámpatest sem semmi. Zsoel remélem megnézi.
A kacsafarkot majd kivágom egy képemből a taliról, és belinkelem.
De most mennem kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7678 Dátum: 2006.06.02 péntek, 14:40:00 »

Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7679 Dátum: 2006.06.02 péntek, 14:56:00 »

Ahogy érzed Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7680 Dátum: 2006.06.02 péntek, 15:02:00 »

no comment...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7681 Dátum: 2006.06.02 péntek, 16:10:00 »

Még 1x megkérdem, hátha nem olvas vissza az illetékes... Cheesy
Kézifékbowdent cserélt már valaki MKIII-on? Illetve állított már utána az első konzolon lévő trükkös állítóval? Cheesy
 
Köszi Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7682 Dátum: 2006.06.02 péntek, 17:10:00 »

Tegnap beszélgettünk Szendrével kicsit...
 
Azt tudjátok, hogy a hol tárolja az autó a megtett km-eket? Mert szerintem a műszerfalban... Ami pedig azt jelenti, hogy kicserélem a műszerfalat valaki máséval, és máris kevesebb/több van az órában..
De ugye az immo miatt probléma lesz, így a zárszerkezetet is ki kell cserélni...
 
Ha veszek egy új műszerfalat, akkor 0km lesz az autóban?! Cheesy
"De ugye az immo miatt probléma lesz, így a zárszerkezetet is ki kell cserélni... "
Ezt nem értem, mi köze az immohoz? És az immonak a zárhoz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7683 Dátum: 2006.06.02 péntek, 17:18:00 »

"De ugye az immo miatt probléma lesz, így a zárszerkezetet is ki kell cserélni... "
Ezt nem értem, mi köze az immohoz? És az immonak a zárhoz?
Szendre valami olyasmit mondott, hogy az immo a kulcs, és a műszerfal között kell szinkronban lennie... Tehát a kulcs a müszerfalhoz kell passzoljon...
Magyarul ki kell cserélni az összes zárat, hogy a kulcsot is cserélni tudd Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7684 Dátum: 2006.06.02 péntek, 17:32:00 »

Nem, nincs köze hozzá, a kulcsot a motorvezérlőhöz kell tanítani.
És gondolod, hogy mot.vez. cserénél zárszettet is kell cserélni? Nem, hozzá kell tanítani a kulcsot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7685 Dátum: 2006.06.02 péntek, 18:19:00 »

No a kacsafarok még1x.
Ezek jóóók. A feketén jobban látszik hogy néz ki. kb.1.5cm-t ér ra a függ. és a vizsz. részre is. A talin készülek:
ezüst st220
fekete V6
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7686 Dátum: 2006.06.02 péntek, 18:23:00 »

No a kacsafarok még1x.
Ezek jóóók. A feketén jobban látszik hogy néz ki. kb.1.5cm-t ér ra a függ. és a vizsz. részre is. A talin készülek:
ezüst st220
fekete V6
Az is lehet hogy közelről ezek sem egyformák.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7687 Dátum: 2006.06.02 péntek, 19:06:00 »

#7784 mi volt, megint lemaradtam Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7688 Dátum: 2006.06.03 szombat, 06:02:00 »

Tegnap voltam egy Ford szervízben ízzítólámpa villogás miatt .. ami azóta sem villog..azt mondtk miután poharazgattak , hogy az első porlasztóm rosszabb egy kicsit , de a cserét nem javasolták még ..csak akkor , ha többször jelentkezik a problem ja és szoftver frissítés . Az egész 6000HUF ... azért ez nem sok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7689 Dátum: 2006.06.03 szombat, 09:48:00 »

Szendre valami olyasmit mondott, hogy az immo a kulcs, és a műszerfal között kell szinkronban lennie... Tehát a kulcs a müszerfalhoz kell passzoljon...
Magyarul ki kell cserélni az összes zárat, hogy a kulcsot is cserélni tudd Cheesy
AZ immo és a kulcs a két külön dolog. Én csak azt mondtam, hogy LEHET, hogy a Mondeonál is a műszerfal van kapcsolatban az immo-val, mint a fosvágeneknél. Ezt csak feltételes módban mondtam mivel pontosan nem tudom. Fosvágeneket szoktak úgy lopni, hogy visznek egy olyan műszerfalat aminek az immoját tudják hatástalanítani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7690 Dátum: 2006.06.03 szombat, 18:40:00 »

sziasztok!segitséget szeretnék kérni van egy hibakod és nem tudjak megmondai miaz!hiba kod:po409
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7691 Dátum: 2006.06.03 szombat, 19:07:00 »

van egy mondi 2000 TDDI combi nagyon jo!CSak egy csomo ismerősőm panaszkodott hogy a csomagtérajto nem csukodik le egyszere.Az enyém is ugy járt és megtaláltam a megoldast!Szetszedtem a csomagtarto zárat lefurtam a szegecseket és meglett a hiba a mechanika ahogy forog kidobta a zsirt meg zsirosztam ősszeragtam azota tőkéletes!Éphogy leteszed már beis zár nem kell csapkodni tőbett!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7692 Dátum: 2006.06.03 szombat, 20:15:00 »

olipoli,
 
po409 mint pozso 409 ? Az tenyleg hiba
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7693 Dátum: 2006.06.03 szombat, 20:33:00 »

van egy mondi 2000 TDDI combi nagyon jo!CSak egy csomo ismerősőm panaszkodott hogy a csomagtérajto nem csukodik le egyszere.Az enyém is ugy járt és megtaláltam a megoldast!Szetszedtem a csomagtarto zárat lefurtam a szegecseket és meglett a hiba a mechanika ahogy forog kidobta a zsirt meg zsirosztam ősszeragtam azota tőkéletes!Éphogy leteszed már beis zár nem kell csapkodni tőbett!
olipoli,
 
Ezt milyen eszközzel írtad? Az az eszköz eléggé véletlenszerűen használja az ékezeteket, cseréld le!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7694 Dátum: 2006.06.03 szombat, 20:55:00 »

Kedves barátom, a te vezetési stílusodat leírva a gyári fékek nem rád lettek tervezve. Párom melóhelyén van egy hasonlóan száguldozó fickó 4ezer km-ként cserélnek neki betétet és tárcsát, mert gajramennek.A légzsák sem azér van benne, hogy bármennyivel mész biztos életbenmaradsz. Pedig nekem is 8 van
Igaz. A féknek bírnia kell a strapát!!!
Muszáj! Alapkövetelmény!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7695 Dátum: 2006.06.03 szombat, 23:00:00 »

olipoli,
 
Ezt milyen eszközzel írtad? Az az eszköz eléggé véletlenszerűen használja az ékezeteket, cseréld le!
A billentyűzettel lenne a hiba??? Vagy nem?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7696 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 19:49:00 »

"De ugye az immo miatt probléma lesz, így a zárszerkezetet is ki kell cserélni... "
Ezt nem értem, mi köze az immohoz? És az immonak a zárhoz?
Vik, aszonták te vagy a profi tempomatos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7697 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 19:50:00 »

Vik, aszonták te vagy a profi tempomatos.
Vik, aszonták te vagy a profi tempomatos.  
Kéne nekem MKIII sedanba ilyen cucc. 2004es gyártás, Trend szereltség, fogalmam sincs hogy a tempomat be van e kábelezve, de szeretnék ilyen cuccos. Tudnál segíteni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7698 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 20:00:00 »

enef,
 
benyas a verda ? Mert akkor gyere el penteken minitalira ! Megvizslatom...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7699 Dátum: 2006.06.05 hétfő, 20:00:00 »

zozi,
 
Azt azert ne felejtsuk el, hogy a Mondeo egy szeria auto es nem versenygep. Tehat ugy terveztek, mint minden szeria autot, hogy normal vezetesi korulmenyek kozott megallja a helyet. Ha kitaposod a beled a mocinak, azt nem szeresse, mert nem arra lett tervezve. Tehat ha 200rol padlofek 0ig ugyan megall, de ez olyan extrem igenybevetelt jelent, amit esetleg mar nem visel el hosszutavon a fektarcsa. Osszefoglalava a szeria autokat nem arra terveztek, hogy kitapossuk a beluket es 200rol satufekezzunk. Persze elofordulhatnak extrem korulmenyek, mikor a szukseg ugy hozza, hogy meg kell allni mindenaron, de ezt szerintem 1ik szeria auto sem szereti igazan.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.