Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 12:30:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21494751 alkalommal)
0 Felhasználó és 328 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #8000 Dátum: 2006.06.27 kedd, 13:54:00 »

Nem hit kérdése, kár hogy nem olvasod el, amit írok. Egy kábelszorítóval meg lehet oldani. Csak annyi, hogy a kötél csapkodja a futóművet. A kölséget vegyük 100 forintnak, de te, ha akarod, cseéld ki az ötezer forintos dolgot.
jóvannanemkellazéleharapniafejemet
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8001 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:00:00 »

Bocsi...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8002 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:01:00 »

Angel,
 
thx !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8003 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:01:00 »

taqi,
 
Enis bal hatulrol hallom. A kezifekkotel mind2 oldalt fut.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8004 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:02:00 »

Mielőtt aknára futnék, a kézifékkötél hol fut pontosan? Én a kopogást bal hátulról hallom de most már egyre idegesítőbb.
Kép 1  Kép 2
Vagyis paraszosan a lengőkaron kell rögzíteni. A lengőkar mozog, a kötél meg beleng (poéta urak, ebből lehet rímet faragni:  
a lengőkaron belengő kötél
amíg nem rögzíted kábelszorítóval, tök ég(ő).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #8005 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:49:00 »

Kép 1  Kép 2
Vagyis paraszosan a lengőkaron kell rögzíteni. A lengőkar mozog, a kötél meg beleng (poéta urak, ebből lehet rímet faragni:  
a lengőkaron belengő kötél
amíg nem rögzíted kábelszorítóval, tök ég(ő).
A lengőkar mozog,
A kötél meg beleng,
A kézifék bowden kopog,
S Tagi a Mondiban mereng!
 
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8006 Dátum: 2006.06.27 kedd, 15:06:00 »

A lengőkar mozog,
A kötél meg beleng,
A kézifék bowden kopog,
S Tagi a Mondiban mereng!
 

Letépem a saját fülem... eldurran az agyam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8007 Dátum: 2006.06.27 kedd, 15:11:00 »

Angel,
 
koszi !
Ha jol latom, akkor elvileg gyarilag is kb. ott van rogzitve a kotel !? Nuh, megyek kotegelni...
Naplózva

blah blah blah
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #8008 Dátum: 2006.06.27 kedd, 15:19:00 »

Letépem a saját fülem... eldurran az agyam.
Akkor Te leszel a fületlen fiú! Laárék már megénekelték!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8009 Dátum: 2006.06.27 kedd, 15:48:00 »

En vagyok a bomba nooo, hajlataimban gomba nooo !
Naplózva

blah blah blah
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #8010 Dátum: 2006.06.27 kedd, 17:06:00 »

Akkor Te leszel a fületlen fiú! Laárék már megénekelték!
"Fületlen fiú! Mondanák nekem.
De tovább mennék meg sem hallanám.
Fületlen fiú! Nem kapnál fel soha a fejem...
Nevem hallatán!"
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8011 Dátum: 2006.06.27 kedd, 18:54:00 »

"Fületlen fiú! Mondanák nekem.
De tovább mennék meg sem hallanám.
Fületlen fiú! Nem kapnál fel soha a fejem...
Nevem hallatán!"
Asszem inkább hallgatok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8012 Dátum: 2006.06.28 szerda, 08:28:00 »

Nuh, megszunt a hatso zorges ! Es igen, aza franya kezifekkotel okozta !
Thx Angel
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8013 Dátum: 2006.06.28 szerda, 08:43:00 »

Nuh, megszunt a hatso zorges ! Es igen, aza franya kezifekkotel okozta !
Thx Angel
Került a művelet 20petákba azt itt magyaráztad, hogy az biztos nem zörög kutyacsont szilent ilyenek mennek el
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8014 Dátum: 2006.06.28 szerda, 10:00:00 »

Nuh, megszunt a hatso zorges ! Es igen, aza franya kezifekkotel okozta !
Thx Angel
Ezt még külföldön is így orvosolják. A múltkori kipuff para miatt alámentem és láttam, hogy a novemberben Hollandiából érkezett, és általam rögtön meg is vásárolt, gépemen is gyorskötözővel már megoldották.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8015 Dátum: 2006.06.28 szerda, 10:03:00 »

Nuh, megszunt a hatso zorges ! Es igen, aza franya kezifekkotel okozta !
Thx Angel
Utalhatod a rekesz sört.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8016 Dátum: 2006.06.28 szerda, 12:28:00 »

Nuh, megszunt a hatso zorges ! Es igen, aza franya kezifekkotel okozta !
Thx Angel
No, nekem ugyan nem zörög, de már kíváncsi lettem, hogy milyen lenne, ha zörögne...
Úgyhogy megyek, remélem, van fönn gyorskötöző, amit leszedhetek...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8017 Dátum: 2006.06.28 szerda, 18:01:00 »

A géptetőn az első élnél, ami a hűtőrácsra csukódik, van sok kis lyuk szépen egymás mellett kb 10 centinként. Oda szerintem egy gumi csík jönne, csak elfelejtették. Másnak is van, vagy nincs ilyen gumicsík?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8018 Dátum: 2006.06.28 szerda, 18:07:00 »

Szevasztok!
 
Van valakinek 5lete, hogy miért kapcsolgat folyamatosan ki-be a klímakompresszor menet közben és alapjáraton is?
Mi mehetett tönkre?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8019 Dátum: 2006.06.28 szerda, 20:21:00 »

Szevasztok!
 
Van valakinek 5lete, hogy miért kapcsolgat folyamatosan ki-be a klímakompresszor menet közben és alapjáraton is?
Mi mehetett tönkre?
Semmi nem ment tönkre.Ez így természetes,csak eleinte szokatlan.Én is furcsálottam,anno!
 
Az a lényege,hogy a klimakompresszor mindíg +4 fokot állít elő.Ha bekapcsolod a klímát nehogy már ne jöjjön szinte azonnal a hideg.
Emiatt kapcsol ki-be folyamatosan,még alapjáraton is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8020 Dátum: 2006.06.28 szerda, 21:59:00 »

Szevasztok!
 
Van valakinek 5lete, hogy miért kapcsolgat folyamatosan ki-be a klímakompresszor menet közben és alapjáraton is?
Mi mehetett tönkre?
Rém egyszerű. Állítsd a klímát a leghidegebbre, oszt alig fog kikapcsolni. Ja, és húzd le az ablakot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8021 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 09:35:00 »

Szevasztok!
 
Van valakinek 5lete, hogy miért kapcsolgat folyamatosan ki-be a klímakompresszor menet közben és alapjáraton is?
Mi mehetett tönkre?
Ha sokszor kapcsol, az azt is jelentheti, hogy eléggé elment már belőle a gáz. Klímás mondta.
De ha a befújt levegő 0-4 fok közt van a leghidegebb állásban az Jóóóóó.
Be szoktak a szervizekben mérni a járatba. Ott van ennyi nem az utastérben!  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8022 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 09:40:00 »

Ha sokszor kapcsol, az azt is jelentheti, hogy eléggé elment már belőle a gáz. Klímás mondta.
De ha a befújt levegő 0-4 fok közt van a leghidegebb állásban az Jóóóóó.
Be szoktak a szervizekben mérni a járatba. Ott van ennyi nem az utastérben!  
Sziasztok! Ha már klíma akkor van egy kérdésem a szakértőkhöz!
Manuális ketyere van a gépben, és mivel nem akarok megfázni ezért (orvosi javallatra) ugye a hőfokszabályozóval adok hozzá meleget is, hogy ne a 4 fokot kapjam az arcomba. Országúti haladásnál teljesen jól szárítja, hűti a levegőt de nha elkezd konkrétan MELEGET fújni. Aztán pár perc múlva megint hűvösebbet.
Manuálisnál nem folyamatosan ugyanolyan minőségű levegőt kéne fújnia?
Ennek is kikapcsol a klímája nagyobb gázadásnál?
Ebben az esetben ez lehetne magyarázat, hogy néha leáll a kmpresszor és utána újra meg kell találnia magát.
Van valakinek ötlete?
Üdv,
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8023 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 10:01:00 »

Sziasztok! Ha már klíma akkor van egy kérdésem a szakértőkhöz!
Manuális ketyere van a gépben, és mivel nem akarok megfázni ezért (orvosi javallatra) ugye a hőfokszabályozóval adok hozzá meleget is, hogy ne a 4 fokot kapjam az arcomba. Országúti haladásnál teljesen jól szárítja, hűti a levegőt de nha elkezd konkrétan MELEGET fújni. Aztán pár perc múlva megint hűvösebbet.
Manuálisnál nem folyamatosan ugyanolyan minőségű levegőt kéne fújnia?
Ennek is kikapcsol a klímája nagyobb gázadásnál?
Ebben az esetben ez lehetne magyarázat, hogy néha leáll a kmpresszor és utána újra meg kell találnia magát.
Van valakinek ötlete?
Üdv,
Szerintem néha kikapcsol, ez lehet a magyarázat. De. Ha van nálad is érzékelő, ami a belső hőfokot méri, javasolt a kitisztítása.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8024 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 10:09:00 »

Szerintem néha kikapcsol, ez lehet a magyarázat. De. Ha van nálad is érzékelő, ami a belső hőfokot méri, javasolt a kitisztítása.
Olyanom nekem nincsen! Csak a helye. Úgy tudom, hogy az csak digiklímánál van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8025 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 10:18:00 »

Olyanom nekem nincsen! Csak a helye. Úgy tudom, hogy az csak digiklímánál van.
A meleget úgy adja, hogy kis villanymotor kinyit egy ajtót a fűtőradiátornál. Szóval ha nyomod neki a kopresszor nem termeli a hideget akkor előfordul.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8026 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 10:23:00 »

A meleget úgy adja, hogy kis villanymotor kinyit egy ajtót a fűtőradiátornál. Szóval ha nyomod neki a kopresszor nem termeli a hideget akkor előfordul.
Köszi srácok! Erre gondoltam én is...
Akkor nincs mit tenni, marad az időnkénti tekergetés.
Köszi!
 
üdv,
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8027 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 10:30:00 »

A klima rendszerben van 1 nyomaskapcsolo. Ha alacsony a nyomas, akkor eza kapcsolo mukodesbe lep, es kikapcsolja a kompresszort, hogy le ne egjen, ugyanis a klima gazban van a kompresszor kenesehez szukseges olaj is!
Tehat, ha nagyon gyakran, mondjuk olyan 5sec-enkent ki-be kapcsol, illetve tul hamar kapcsol ki es raadasul nem fujja azt a jo kis hideg hegyi levegot, akkor valceg alacsony a gaz nyomasa, vagy bexart a nyomaskapcsolo. Namost nem vagyok 1 zseni fifikabol, de ha a gaz lehul, akkor csokken a nyomas, es ha ez tulontul alacsony, tehat keves a gaz, akkor kikapcsol a kompresszor. Aztan mikor ujra felmelegszik a gaz, megno a nyomas, ujra bekapcsol, aztan ujra lehul, kikapcs stb...Nalam anno MKI-nel pontosan ezt produkalta. Elvittem klimashoz, es kiderult, hogy valahol ereszt a gaz. Megcsinaztak, feltoltottek, es utana tokeletesen uzemelt. Teccik erteni ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8028 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 10:33:00 »

Szendre bacsi,
 
Probald inkabb a levego keringetes erosseget csokkenteni. Egyebkent amit irtal az szerintem normalis. Ha meleg levegot keversz a hideghez, es a kompresszor kikapcsol mondjuk egy erosebb gazadasnal, mert biza kikapcsol! akkor elofordulhat, hogy megbomlik az egyensuly, es kellemes huvos levego helyett, meleget fujdogal a rendszer. De elvileg nem szabadna meleget fujnia, illetve csak a kulso homerseklettel azonos meleg levegot kene erezned. Ami persze lehet forro is, ah kint dog meleg vanik
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8029 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 10:38:00 »

A klima rendszerben van 1 nyomaskapcsolo. Ha alacsony a nyomas, akkor eza kapcsolo mukodesbe lep, es kikapcsolja a kompresszort, hogy le ne egjen, ugyanis a klima gazban van a kompresszor kenesehez szukseges olaj is!
Tehat, ha nagyon gyakran, mondjuk olyan 5sec-enkent ki-be kapcsol, illetve tul hamar kapcsol ki es raadasul nem fujja azt a jo kis hideg hegyi levegot, akkor valceg alacsony a gaz nyomasa, vagy bexart a nyomaskapcsolo. Namost nem vagyok 1 zseni fifikabol, de ha a gaz lehul, akkor csokken a nyomas, es ha ez tulontul alacsony, tehat keves a gaz, akkor kikapcsol a kompresszor. Aztan mikor ujra felmelegszik a gaz, megno a nyomas, ujra bekapcsol, aztan ujra lehul, kikapcs stb...Nalam anno MKI-nel pontosan ezt produkalta. Elvittem klimashoz, es kiderult, hogy valahol ereszt a gaz. Megcsinaztak, feltoltottek, es utana tokeletesen uzemelt. Teccik erteni ?
ééértem én, hogy benzin csak nem tom mi hajtja....
A nyomás elvet értem én, pl. ha jól van töltve a gyári értékek szerint akkor hidegben, télen egy bizonyos hőm. alatt be sem kapcsol. Így lehet eladni valakinek rossz klímával autót télen, hogy "érzed milyen jó hideget fúj?" (megtörtént, klímás mesélte, üres volt a kompresszor csak a ház volt fent)
Szerintem a klíma jól működik csak ezt a meleg dolgot nem értettem. De majd azé' benézek a klímásomhoz leméretni a cuccot.  
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8030 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 10:40:00 »

Szendre bacsi,
 
Probald inkabb a levego keringetes erosseget csokkenteni. Egyebkent amit irtal az szerintem normalis. Ha meleg levegot keversz a hideghez, es a kompresszor kikapcsol mondjuk egy erosebb gazadasnal, mert biza kikapcsol! akkor elofordulhat, hogy megbomlik az egyensuly, es kellemes huvos levego helyett, meleget fujdogal a rendszer. De elvileg nem szabadna meleget fujnia, illetve csak a kulso homerseklettel azonos meleg levegot kene erezned. Ami persze lehet forro is, ah kint dog meleg vanik
Csökkentem én de akkor sem jó a hideg. Egyszer a fülem bánta meg, és az orvos felvilágosított, hogy az ember hőérzete nem (csak) a hidegtől javul, hanem a kezet, száraz levegőtől. Ő javasolta a melegkeverést. Digi klímánál sem 4 fokra állítod, hanem arra amennyit szeretnél elérni nem? Csak a digi az tudja, hogy mikor mennyit, milyet. Itt meg én vagyok a computer. :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8031 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 10:41:00 »

kezet=kezelt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8032 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 12:57:00 »

Üdv! A napokban megörültem a kutyacsontos hozzászólásnak, mert az én Mondimnak is el kezdett zörögni a hátulja. Aztán elkezdte dobálni a farát igen szépen - na akkor ez lengéscsillapító. Ha már össze kell koszolni magamat, elvittem egy szervizbe, hogy rázzák meg, mi baja van még. A történet itt kezdődik...
 
A bal hátsó, hosszanti lengőkarban kikopott a szilent. Külön szilentet nem lehet venni (miért is lehetne), a lengőkar ára 40 eFt. Elmentem Nagyaútóékhoz, ahol pont volt egy raktáron. Az eladó srác korrektül felajánlotta, hogy leméri, keressek más megoldást a szilent cserére. Méregetés közben bement a raktárba és kihozott egy OFF MKII ON szilentet, ami kisértetiesen hasonlít a hibásra (1 mm-el hosszabb a tengelye). 2.550,- Ft. Úgyhogy próba cseresznye, az eredményről majd beszámolok.
 
Ja, és ha nem jó a szilent és nem koszolom össze, akkor visszaveszik ;-)
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #8033 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 13:05:00 »

Üdv! A napokban megörültem a kutyacsontos hozzászólásnak, mert az én Mondimnak is el kezdett zörögni a hátulja. Aztán elkezdte dobálni a farát igen szépen - na akkor ez lengéscsillapító. Ha már össze kell koszolni magamat, elvittem egy szervizbe, hogy rázzák meg, mi baja van még. A történet itt kezdődik...
 
A bal hátsó, hosszanti lengőkarban kikopott a szilent. Külön szilentet nem lehet venni (miért is lehetne), a lengőkar ára 40 eFt. Elmentem Nagyaútóékhoz, ahol pont volt egy raktáron. Az eladó srác korrektül felajánlotta, hogy leméri, keressek más megoldást a szilent cserére. Méregetés közben bement a raktárba és kihozott egy OFF MKII ON szilentet, ami kisértetiesen hasonlít a hibásra (1 mm-el hosszabb a tengelye). 2.550,- Ft. Úgyhogy próba cseresznye, az eredményről majd beszámolok.
 
Ja, és ha nem jó a szilent és nem koszolom össze, akkor visszaveszik ;-)
Én tavasszal az összes silentet kicseréltem és az volt 40 eFt körül
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #8034 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 13:17:00 »

Hali!
 
Vaze' bexarok... Pont most gondolkodtam, mi a fene zöröghet a talicskában hátul... először a kalappolcra gondoltam, mert az oldalanként 2 rögzítőcsavarbó csak 1-1 volt ben (5 ajtós, kétoldalt az a perem amire a nagy kalappolc támaszkodik csukott állapotban).
Kötegelőm "maradt" az előző melómból dögivel, hát ha valóban ez a baj (kicsit tényleg lóg), valakinek fizetek egy sört valamikor, valahol
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8035 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 13:51:00 »

Én tavasszal az összes silentet kicseréltem és az volt 40 eFt körül
Sziasztok!
Monddeo 2003.08.-hoz keresek 2.0 TDCi 130LE kpl. motort, ugyanis az enyémnek a III.hengere elolvadt. S.O.S.
CSak sérülés mentes, bontatlan motor érdekel.Aki tud, kérem segítsen.
Jani
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8036 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 14:06:00 »

Sziasztok! Ha már klíma akkor van egy kérdésem a szakértőkhöz!
Manuális ketyere van a gépben, és mivel nem akarok megfázni ezért (orvosi javallatra) ugye a hőfokszabályozóval adok hozzá meleget is, hogy ne a 4 fokot kapjam az arcomba. Országúti haladásnál teljesen jól szárítja, hűti a levegőt de nha elkezd konkrétan MELEGET fújni. Aztán pár perc múlva megint hűvösebbet.
Manuálisnál nem folyamatosan ugyanolyan minőségű levegőt kéne fújnia?
Ennek is kikapcsol a klímája nagyobb gázadásnál?
Ebben az esetben ez lehetne magyarázat, hogy néha leáll a kmpresszor és utána újra meg kell találnia magát.
Van valakinek ötlete?
Üdv,
Városba beérve még az én digit klímám is megbolydul, s kicsit melegebb lesz benne pár percig. De aztán észhez tér.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8037 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 14:10:00 »

Hali!
 
Vaze' bexarok... Pont most gondolkodtam, mi a fene zöröghet a talicskában hátul... először a kalappolcra gondoltam, mert az oldalanként 2 rögzítőcsavarbó csak 1-1 volt ben (5 ajtós, kétoldalt az a perem amire a nagy kalappolc támaszkodik csukott állapotban).
Kötegelőm "maradt" az előző melómból dögivel, hát ha valóban ez a baj (kicsit tényleg lóg), valakinek fizetek egy sört valamikor, valahol
Nekem kéretik átutalni a sört.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8038 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 14:12:00 »

Nekem kéretik átutalni a sört.
Hmmm, akkor majd egyszercsak jól összefutunk.
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8039 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 14:28:00 »

Kép 1  Kép 2
Vagyis paraszosan a lengőkaron kell rögzíteni. A lengőkar mozog, a kötél meg beleng (poéta urak, ebből lehet rímet faragni:  
a lengőkaron belengő kötél
amíg nem rögzíted kábelszorítóval, tök ég(ő).
Angel,
 
köszönöm,
 
Nekem is zörgött fél éve, két kötegelő megoldotta !
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #8040 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 15:01:00 »

Wyctor, Zacci!
 
Mennyiért érdemes durrant tempomatos kormányt beszerezni?
Vik elérhetőségét meg tudjátok adni? ( hogy leellenőriztessem vele érdemes-e beruháznom)
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #8041 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 15:41:00 »

Wyctor, Zacci!
 
Mennyiért érdemes durrant tempomatos kormányt beszerezni?
Vik elérhetőségét meg tudjátok adni? ( hogy leellenőriztessem vele érdemes-e beruháznom)
Mondjuk Vic az enyémet is megnézhetné, hogy van-e értelme elkezdeni
De a fedcomp még jobban érdekelne
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8042 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 16:04:00 »

Az elmúlt napokbeli 35 fokos külső hőmérséklet mellett gyakran előfordult, hogy 10-15 perc légkondi járatás után bepárásodott kívülről az első szélvédőm alja (középen 20 centi szélességben). Ilyen nektek is szokott lenni?
 
A légkondit általában 21 fokra állítom és nem csak a szélvédőre, hanem mindhárom irányban fujatom a hideget.
 
Amúgy szívesen vennék egy olyan légkondi megoldást, melyben a rendszer folyamatosan változtatná a hideglevegő forrását, tehát fentről, majd középről, majd lentről fújna, és így tovább szépen sorban. Létezik ilyen dinamikusan működő autóklíma?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8043 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 16:14:00 »

Az elmúlt napokbeli 35 fokos külső hőmérséklet mellett gyakran előfordult, hogy 10-15 perc légkondi járatás után bepárásodott kívülről az első szélvédőm alja (középen 20 centi szélességben). Ilyen nektek is szokott lenni?
 
A légkondit általában 21 fokra állítom és nem csak a szélvédőre, hanem mindhárom irányban fujatom a hideget.
 
Amúgy szívesen vennék egy olyan légkondi megoldást, melyben a rendszer folyamatosan változtatná a hideglevegő forrását, tehát fentről, majd középről, majd lentről fújna, és így tovább szépen sorban. Létezik ilyen dinamikusan működő autóklíma?
Az OBD csatin elvileg megvalósítható az 5let Cheesy
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8044 Dátum: 2006.06.29 csütörtök, 16:37:00 »

Az elmúlt napokbeli 35 fokos külső hőmérséklet mellett gyakran előfordult, hogy 10-15 perc légkondi járatás után bepárásodott kívülről az első szélvédőm alja (középen 20 centi szélességben). Ilyen nektek is szokott lenni?
 
A légkondit általában 21 fokra állítom és nem csak a szélvédőre, hanem mindhárom irányban fujatom a hideget.
 
Amúgy szívesen vennék egy olyan légkondi megoldást, melyben a rendszer folyamatosan változtatná a hideglevegő forrását, tehát fentről, majd középről, majd lentről fújna, és így tovább szépen sorban. Létezik ilyen dinamikusan működő autóklíma?
Hideg levegőt fúj a szélvédőre, az lehűl, és kinn meg lecsapódik a pára. Ez normális.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8045 Dátum: 2006.06.30 péntek, 11:27:00 »

Az elmúlt napokbeli 35 fokos külső hőmérséklet mellett gyakran előfordult, hogy 10-15 perc légkondi járatás után bepárásodott kívülről az első szélvédőm alja (középen 20 centi szélességben). Ilyen nektek is szokott lenni?
 
A légkondit általában 21 fokra állítom és nem csak a szélvédőre, hanem mindhárom irányban fujatom a hideget.
 
Amúgy szívesen vennék egy olyan légkondi megoldást, melyben a rendszer folyamatosan változtatná a hideglevegő forrását, tehát fentről, majd középről, majd lentről fújna, és így tovább szépen sorban. Létezik ilyen dinamikusan működő autóklíma?
Nekem is van ilyen, főleg ha pirosnál megállok, mert menet közben valszeg a levegőáramlás kívül leszárítja
Sztem ez azért történhet meg, mert lespórolták a befúvónyílás hosszát (ami MKI-II ben teljes szélvédőszélességben volt) és így intenzíven 1 helyen jön ki a hideg levegő (persze a klímahűtő is ahoz van lehközelebb). Pedig a jó klíma az ahol elég a beállított hőmérséklethez képest 5-10 fokkal hidegebb levegőt befújni (azt is kis sebességgel), mert annyi a nyílás, és ezért nem is érzed drasztikusnak. Jobb autókban ez így van.
De a 21 fok nagyon kevés. Hosszú távon sztem a 23 vagy fölötte a jó. Télen se 21-ben szeretsz lenni, és akkor még nem is rövidújúban ülsz az autóban. Tekerd feljebb ha jót akarsz magadnak, és 50 évesen még segítség nélkül le akarsz szállni az ágyról.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8046 Dátum: 2006.06.30 péntek, 12:38:00 »

Én is úgy gondolom, hogy a befúvónyílás lehetne hosszabb, és akkor nem párásodna ilyen helyzetekben az üveg. Na majd a Mondi IV-ben Smiley
 
21, vagy 21,5 fok felett nekem már melegem van az autóban, ilyenkor nem sok hatását érzem a klímának. 21 fok nekem bejön - Többiek, Ti mire állítjátok a hőmérsékletet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8047 Dátum: 2006.06.30 péntek, 12:59:00 »

Én is úgy gondolom, hogy a befúvónyílás lehetne hosszabb, és akkor nem párásodna ilyen helyzetekben az üveg. Na majd a Mondi IV-ben Smiley
 
21, vagy 21,5 fok felett nekem már melegem van az autóban, ilyenkor nem sok hatását érzem a klímának. 21 fok nekem bejön - Többiek, Ti mire állítjátok a hőmérsékletet?
Általában 23fokra állítom, de ha kint nagyon meleg van akkor mielött megállok elötte azért egy kicsit lassan melegítek a dolgon, hogy ne kapjak egyből hőgutát.
Tehát ha kint van 35fok akkor a végén kb. 28-30fokra állítom a klímát amiben melegem lesz, de viszont akkor sem izzadom annyira mert megy a klíma.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8048 Dátum: 2006.06.30 péntek, 13:01:00 »

Én is úgy gondolom, hogy a befúvónyílás lehetne hosszabb, és akkor nem párásodna ilyen helyzetekben az üveg. Na majd a Mondi IV-ben Smiley
 
21, vagy 21,5 fok felett nekem már melegem van az autóban, ilyenkor nem sok hatását érzem a klímának. 21 fok nekem bejön - Többiek, Ti mire állítjátok a hőmérsékletet?
Írtam mélt GPS-el kapcsban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8049 Dátum: 2006.06.30 péntek, 14:15:00 »

Én is úgy gondolom, hogy a befúvónyílás lehetne hosszabb, és akkor nem párásodna ilyen helyzetekben az üveg. Na majd a Mondi IV-ben Smiley
 
21, vagy 21,5 fok felett nekem már melegem van az autóban, ilyenkor nem sok hatását érzem a klímának. 21 fok nekem bejön - Többiek, Ti mire állítjátok a hőmérsékletet?
23!+ülésklima!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.298 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.