Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 12:32:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21494844 alkalommal)
0 Felhasználó és 367 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8050 Dátum: 2006.06.30 péntek, 15:49:00 »

Én is úgy gondolom, hogy a befúvónyílás lehetne hosszabb, és akkor nem párásodna ilyen helyzetekben az üveg. Na majd a Mondi IV-ben Smiley
 
21, vagy 21,5 fok felett nekem már melegem van az autóban, ilyenkor nem sok hatását érzem a klímának. 21 fok nekem bejön - Többiek, Ti mire állítjátok a hőmérsékletet?
Srac ültem ma az S-maxba. A Könyves Kálmáni Fortnál van kirakva. Szerintem maradj a mondinál.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8051 Dátum: 2006.06.30 péntek, 15:52:00 »

Srac ültem ma az S-maxba. A Könyves Kálmáni Fortnál van kirakva. Szerintem maradj a mondinál.
jujjujj! nekem is nagyon tetszik az S-Max! mi a baj vele? xar?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8052 Dátum: 2006.06.30 péntek, 15:52:00 »

Wyctor, Zacci!
 
Mennyiért érdemes durrant tempomatos kormányt beszerezni?
Vik elérhetőségét meg tudjátok adni? ( hogy leellenőriztessem vele érdemes-e beruháznom)
Zaccinak van egy eldurrant tempomatos lufija, szerintem külön ilyet nem érdemes venni, kérd kölcsön zaccitól. Vik elérhetősége pedig vikords@freestart.hu
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8053 Dátum: 2006.06.30 péntek, 15:59:00 »

jujjujj! nekem is nagyon tetszik az S-Max! mi a baj vele? xar?
Első látásra minden csillivilli, de ha jobban megnézed a kidolgozást, illesztéseket, funkcionalitást, hát siralmas.Az ülések elrendezése kimondottan rossz, küzdeni kell, hogy áthelyezd Aból Bbe.Rengeteg a műanyag zireg zörög, pedig még nem is mentem vele. Vannak jó megoldások is, de 9 milláért vannak nem megengedhető dolgok... Nekem nem kell az biztos. Kicsit úgy tűnik, hogy na akkor gyorsan dobjunk a piacra egy ilyen gépet, de nem volt idő rendesen kidolgozni.Majd az S-max MKII talán jobb lesz
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8054 Dátum: 2006.06.30 péntek, 16:20:00 »

Első látásra minden csillivilli, de ha jobban megnézed a kidolgozást, illesztéseket, funkcionalitást, hát siralmas.Az ülések elrendezése kimondottan rossz, küzdeni kell, hogy áthelyezd Aból Bbe.Rengeteg a műanyag zireg zörög, pedig még nem is mentem vele. Vannak jó megoldások is, de 9 milláért vannak nem megengedhető dolgok... Nekem nem kell az biztos. Kicsit úgy tűnik, hogy na akkor gyorsan dobjunk a piacra egy ilyen gépet, de nem volt idő rendesen kidolgozni.Majd az S-max MKII talán jobb lesz
Ezek még nullszériások.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8055 Dátum: 2006.06.30 péntek, 16:31:00 »

Nekem is van ilyen, főleg ha pirosnál megállok, mert menet közben valszeg a levegőáramlás kívül leszárítja
Sztem ez azért történhet meg, mert lespórolták a befúvónyílás hosszát (ami MKI-II ben teljes szélvédőszélességben volt) és így intenzíven 1 helyen jön ki a hideg levegő (persze a klímahűtő is ahoz van lehközelebb). Pedig a jó klíma az ahol elég a beállított hőmérséklethez képest 5-10 fokkal hidegebb levegőt befújni (azt is kis sebességgel), mert annyi a nyílás, és ezért nem is érzed drasztikusnak. Jobb autókban ez így van.
De a 21 fok nagyon kevés. Hosszú távon sztem a 23 vagy fölötte a jó. Télen se 21-ben szeretsz lenni, és akkor még nem is rövidújúban ülsz az autóban. Tekerd feljebb ha jót akarsz magadnak, és 50 évesen még segítség nélkül le akarsz szállni az ágyról.
agostonb,
 
nekem télen-nyáron 20,0C Auto módba van a klíma. Én ezért szeretem a digit.klímát 1x beállítottam, és nem kell hozzányúlni. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8056 Dátum: 2006.06.30 péntek, 16:33:00 »

Első látásra minden csillivilli, de ha jobban megnézed a kidolgozást, illesztéseket, funkcionalitást, hát siralmas.Az ülések elrendezése kimondottan rossz, küzdeni kell, hogy áthelyezd Aból Bbe.Rengeteg a műanyag zireg zörög, pedig még nem is mentem vele. Vannak jó megoldások is, de 9 milláért vannak nem megengedhető dolgok... Nekem nem kell az biztos. Kicsit úgy tűnik, hogy na akkor gyorsan dobjunk a piacra egy ilyen gépet, de nem volt idő rendesen kidolgozni.Majd az S-max MKII talán jobb lesz
9M az S-Max? Inkább nem eszek még egy darabig, és 10M-ét ST Mondeo. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8057 Dátum: 2006.06.30 péntek, 16:36:00 »

Azt vettem észre, hogy alapjáraton van a motornak egy csörgő hangja, ami gázadásra elmúlik. Ez most tünt fel, eddig nem vettem észre. Lehet az okozza, hogy már világít a tankolást jelző lámpa, és valami takarékosabb üzemre ált át? Vagy ilyen nincs?
A váltónak mennyi az élettartama? Ma 2x is visszadobta a 2-est. :/ És 4-be váltáskor megnyekkenget néha.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8058 Dátum: 2006.06.30 péntek, 16:40:00 »

Azt vettem észre, hogy alapjáraton van a motornak egy csörgő hangja, ami gázadásra elmúlik. Ez most tünt fel, eddig nem vettem észre. Lehet az okozza, hogy már világít a tankolást jelző lámpa, és valami takarékosabb üzemre ált át? Vagy ilyen nincs?
A váltónak mennyi az élettartama? Ma 2x is visszadobta a 2-est. :/ És 4-be váltáskor megnyekkenget néha.
Voltónak melege lett, cserélj olajat benne vagy tölteni kellesz bele.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8059 Dátum: 2006.06.30 péntek, 19:25:00 »

Scratch,
 
Szijfeszito ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8060 Dátum: 2006.06.30 péntek, 19:26:00 »

Scratch,
 
Ilyen keves uzemanyagnal becsorgok uzemmod nincs Mondeoban. Ha van, akkor az utolag beszerelt csorgokigyo, de semmikeppen nem normalis.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8061 Dátum: 2006.06.30 péntek, 20:35:00 »

Így van ahogy Scratch mondja, ezek még csak nullszeriás verziók, amik csak kiállított autóként szerepel, még tesztautónak sem szokták őket berakni.
Bocs, Angel mondta ezt..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8062 Dátum: 2006.06.30 péntek, 20:35:00 »

Első látásra minden csillivilli, de ha jobban megnézed a kidolgozást, illesztéseket, funkcionalitást, hát siralmas.Az ülések elrendezése kimondottan rossz, küzdeni kell, hogy áthelyezd Aból Bbe.Rengeteg a műanyag zireg zörög, pedig még nem is mentem vele. Vannak jó megoldások is, de 9 milláért vannak nem megengedhető dolgok... Nekem nem kell az biztos. Kicsit úgy tűnik, hogy na akkor gyorsan dobjunk a piacra egy ilyen gépet, de nem volt idő rendesen kidolgozni.Majd az S-max MKII talán jobb lesz
Így van ahogy Scratch mondja, ezek még csak nullszeriás verziók, amik csak kiállított autóként szerepel, még tesztautónak sem szokták őket berakni.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8063 Dátum: 2006.06.30 péntek, 20:37:00 »

Így van ahogy Scratch mondja, ezek még csak nullszeriás verziók, amik csak kiállított autóként szerepel, még tesztautónak sem szokták őket berakni.
Szerintem ez nem jó reklámfogás, hiszen pont ezzel riasztják el az embert, hogy alig van összerakva...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8064 Dátum: 2006.06.30 péntek, 20:41:00 »

Szerintem ez nem jó reklámfogás, hiszen pont ezzel riasztják el az embert, hogy alig van összerakva...
A mondeoban is az első darabok nullszériásak voltak, amik szintén nem voltak megfelelő minőségűek, mégsem tűnik úgy mintha ez a vevőket elriasztotta volna...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8065 Dátum: 2006.06.30 péntek, 21:04:00 »

Első látásra minden csillivilli, de ha jobban megnézed a kidolgozást, illesztéseket, funkcionalitást, hát siralmas.Az ülések elrendezése kimondottan rossz, küzdeni kell, hogy áthelyezd Aból Bbe.Rengeteg a műanyag zireg zörög, pedig még nem is mentem vele. Vannak jó megoldások is, de 9 milláért vannak nem megengedhető dolgok... Nekem nem kell az biztos. Kicsit úgy tűnik, hogy na akkor gyorsan dobjunk a piacra egy ilyen gépet, de nem volt idő rendesen kidolgozni.Majd az S-max MKII talán jobb lesz
Szerintem is előszériás járgányok ezek. Nekem még mindig nagyon tetszik ez a fránya S-Max, de lehet hogy majd inkább Mondeo IV lesz belőle Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8066 Dátum: 2006.06.30 péntek, 21:06:00 »

Írtátok ezt a 23 fokos klímabeállítást.  
 
Nos kipróbáltam, és nekem 21,5 fok felett már nem kellemes az időjárás a kocsiban. Mondjuk a bőrős autóban nagyon elkelne nekem az üléshűtés. Télen szerencsére van ülésfűtésem.
 
Scratch: látom Te is inkább rozmárból vagy mint én (20 fok) Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8067 Dátum: 2006.06.30 péntek, 22:23:00 »

Voltónak melege lett, cserélj olajat benne vagy tölteni kellesz bele.
Hol lehet megnézni a szintet?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8068 Dátum: 2006.06.30 péntek, 22:24:00 »

Scratch,
 
Szijfeszito ?
Azt, hogy tudom ellenörizni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8069 Dátum: 2006.06.30 péntek, 22:30:00 »

Írtátok ezt a 23 fokos klímabeállítást.  
 
Nos kipróbáltam, és nekem 21,5 fok felett már nem kellemes az időjárás a kocsiban. Mondjuk a bőrős autóban nagyon elkelne nekem az üléshűtés. Télen szerencsére van ülésfűtésem.
 
Scratch: látom Te is inkább rozmárból vagy mint én (20 fok) Smiley
Igen, autóba 22C-on, már melegem van. Smiley
Mindig hallgatom is az utasoktól: "ne hüccsél már!!!"
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8070 Dátum: 2006.06.30 péntek, 22:31:00 »

Hol lehet megnézni a szintet?
A váltó oldalába van egy csavar, olyasmi mint az olajleeresztő csak ez a szint felső szélénél van. Szerintem a szint kibuggyanásig Angel szrint 1cm a csavar alatt.
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #8071 Dátum: 2006.06.30 péntek, 23:07:00 »

Zaccinak van egy eldurrant tempomatos lufija, szerintem külön ilyet nem érdemes venni, kérd kölcsön zaccitól. Vik elérhetősége pedig vikords@freestart.hu
Köszönöm
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #8072 Dátum: 2006.07.01 szombat, 10:20:00 »

Igen, autóba 22C-on, már melegem van. Smiley
Mindig hallgatom is az utasoktól: "ne hüccsél már!!!"
A 20 fok nekem nagyon alacsonynak tűnik.Nem lehet,hogy bár 20 fokot állítasz be,valójában nem tud annyit?Arra gondolok,hogy ha a rendszer ki lenne takarítva,új gázzal feltöltve,stb,akkor ugyanazt a hideget kreállná 22-23 fokra állítva.
 
A múltkor 23 fokra volt állítva,beült hozzám egy srác,és meglepődött,hogy milyen hideget fúj  a klíma.Az ő off kocsijában ennyire hideg még sosem volt.
Mi lett volna ha 20 fokra teszem a vezérlést?-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8073 Dátum: 2006.07.01 szombat, 11:04:00 »

A váltó oldalába van egy csavar, olyasmi mint az olajleeresztő csak ez a szint felső szélénél van. Szerintem a szint kibuggyanásig Angel szrint 1cm a csavar alatt.
Fusim  
Nekem azt mondtak hogy a 2001-es tddi-be nem kell a valtoba olajat cserelni most akkor mi az igaz kell v. sem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8074 Dátum: 2006.07.01 szombat, 11:06:00 »

Azt vettem észre, hogy alapjáraton van a motornak egy csörgő hangja, ami gázadásra elmúlik. Ez most tünt fel, eddig nem vettem észre. Lehet az okozza, hogy már világít a tankolást jelző lámpa, és valami takarékosabb üzemre ált át? Vagy ilyen nincs?
A váltónak mennyi az élettartama? Ma 2x is visszadobta a 2-est. :/ És 4-be váltáskor megnyekkenget néha.
Scratc!
A valtonak szerintem tul kell elnie az autot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8075 Dátum: 2006.07.01 szombat, 11:19:00 »

Fusim  
Nekem azt mondtak hogy a 2001-es tddi-be nem kell a valtoba olajat cserelni most akkor mi az igaz kell v. sem?
Nem kell, de lehet Cheesy nézz meg egy 200e km-t futott váltóolajat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8076 Dátum: 2006.07.01 szombat, 11:41:00 »

Nem kell, de lehet Cheesy nézz meg egy 200e km-t futott váltóolajat!
Fusim!
Nyilvan igazad van.
De a Ford nem irja elo a cseret nem?
Persze ha lecserelem az csak jo a gepnek. Amugy nem tudod milyen kell bele.Ja meg egyaltalan van leengedo lyuk a valton?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8077 Dátum: 2006.07.01 szombat, 16:37:00 »

Fusim!
Nyilvan igazad van.
De a Ford nem irja elo a cseret nem?
Persze ha lecserelem az csak jo a gepnek. Amugy nem tudod milyen kell bele.Ja meg egyaltalan van leengedo lyuk a valton?
Leengedő lyuk nincs, fedél van azt le és zutty. Előtte egy jó nagy mágnest kéne az alsó fedélre rögzíteni szedje össze a fémszemcséket járni pár napot és utána cserélni.Olojminoseget Nagyautoba megmondják mi kell bele.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8078 Dátum: 2006.07.01 szombat, 18:48:00 »

A váltó oldalába van egy csavar, olyasmi mint az olajleeresztő csak ez a szint felső szélénél van. Szerintem a szint kibuggyanásig Angel szrint 1cm a csavar alatt.
Ezt honnan érem el a legjobban? Belül leveszem a váltó oldalán azt a műanyagot, és az alatt kellene lenni neki?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8079 Dátum: 2006.07.01 szombat, 18:50:00 »

A 20 fok nekem nagyon alacsonynak tűnik.Nem lehet,hogy bár 20 fokot állítasz be,valójában nem tud annyit?Arra gondolok,hogy ha a rendszer ki lenne takarítva,új gázzal feltöltve,stb,akkor ugyanazt a hideget kreállná 22-23 fokra állítva.
 
A múltkor 23 fokra volt állítva,beült hozzám egy srác,és meglepődött,hogy milyen hideget fúj  a klíma.Az ő off kocsijában ennyire hideg még sosem volt.
Mi lett volna ha 20 fokra teszem a vezérlést?-:)
Lehet benne valami, mert épületklímáknál 24C-on vagyok kellemes hőmérsékleten.
De úgyis ki szerettem volna próbálni azt a klímatisztító szert, amiről pár hete volt szó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8080 Dátum: 2006.07.01 szombat, 18:51:00 »

Fusim  
Nekem azt mondtak hogy a 2001-es tddi-be nem kell a valtoba olajat cserelni most akkor mi az igaz kell v. sem?
sopa007,
 
nekem is 2001-es TDDi, de lehet akkor a kuplung nem az igazi már? 244e km után is a gyári van benne.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8081 Dátum: 2006.07.01 szombat, 21:21:00 »

Ezt honnan érem el a legjobban? Belül leveszem a váltó oldalán azt a műanyagot, és az alatt kellene lenni neki?
A váltó alsó fedelét kéne lecsavarozni, hogy kiengedd az olajat. Csápos emelő vagy aknából.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8082 Dátum: 2006.07.01 szombat, 21:39:00 »

A váltó alsó fedelét kéne lecsavarozni, hogy kiengedd az olajat. Csápos emelő vagy aknából.
Sziasztok!
Van a váltónak 2001-es TDDI-nél leeresztő csavarja! Valahol a difi környékén,én tavasszal cseréltem 2lit. szintetikusra.Ilyen torx szerű kulcs kell hozzá. Tök egyforma a leeresztő csavar és a feltöltőnyílás csavarja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8083 Dátum: 2006.07.01 szombat, 21:54:00 »

Sziasztok!
Van a váltónak 2001-es TDDI-nél leeresztő csavarja! Valahol a difi környékén,én tavasszal cseréltem 2lit. szintetikusra.Ilyen torx szerű kulcs kell hozzá. Tök egyforma a leeresztő csavar és a feltöltőnyílás csavarja.
És olajcsere után észre vettél valami változást?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8084 Dátum: 2006.07.01 szombat, 22:13:00 »

És olajcsere után észre vettél valami változást?
Talán egy kicsit lágyabban veszi a fokozatokat.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8085 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 00:39:00 »

A váltó alsó fedelét kéne lecsavarozni, hogy kiengedd az olajat. Csápos emelő vagy aknából.
Szóval vigyem szervízbe. Smiley
Most hidegebb van (13C), és rendbe működött, lehet ezt a 30C feletti hőmérsékletet nem szerette csak. De a következő szervíznél lecseréltetem benne az olajat, az ártani nem árthat.
Köszönöm az infókat!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8086 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 13:22:00 »

sopa007,
 
nekem is 2001-es TDDi, de lehet akkor a kuplung nem az igazi már? 244e km után is a gyári van benne.
Scratch
Ha kuplung gond van akkor nehezen venne a fokozatokat.Szerintem. Nem pedig kidobalna.
Egy O.cs sokat fog javitani tuti.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8087 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 13:33:00 »

Scratch
Ha kuplung gond van akkor nehezen venne a fokozatokat.Szerintem. Nem pedig kidobalna.
Egy O.cs sokat fog javitani tuti.
Ha kuplung gond van, akkor az csúszik, és nem a váltással van a gond (kivéve, ha már szétesőben van).
A sebességkidobálás inkább a váltó problémája, pl ha nincs benne elég olaj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8088 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 15:20:00 »

Ha kuplung gond van, akkor az csúszik, és nem a váltással van a gond (kivéve, ha már szétesőben van).
A sebességkidobálás inkább a váltó problémája, pl ha nincs benne elég olaj.
Angel
Ja ha mar nem emelki a kuplung mert pl a szerkezet a veget jarja akkor nehez sebbessegbe tenni ill valtan
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8089 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 17:43:00 »

Scratch
Ha kuplung gond van akkor nehezen venne a fokozatokat.Szerintem. Nem pedig kidobalna.
Egy O.cs sokat fog javitani tuti.
sopa007,
 
reméljük csak ennyi lesz, bár ma is tökéletesen működött. Tényleg csak a meleg okozhatta. Lehet inkább egy váltó olaj hűtő kellene bele. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8090 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 18:07:00 »

Angel
Ja ha mar nem emelki a kuplung mert pl a szerkezet a veget jarja akkor nehez sebbessegbe tenni ill valtan
A szerkezet esetenként kibír akár 2 tárcsát is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8091 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 22:40:00 »


 
A kocsi 2001. 12. havi 130 Le-s TDCi kombi, Németországból lett behozva, tehát a valós km bizonytalan. Ebből a 200.000 km-ből én 80.000-t tettem meg. Eddig semmi lényeges gond nem volt vele, csak szűrőket, olajat, első és hátsó féktárcsát és betétet kellett cserélni. A teljes első és hátsó futómű gyárinak tűnik: csak gyári alaktrészek vannak benne (persze ettől még cserélhették valamelyiket, de én eddig nem nyúltam hozzá).
És ami a lényeg: a talin csak két faceliftes 6 sebességes (4 - 5 ajtós) TDCi tudott lehagyni. David kollega (ha jól emlékszem) chiptuningos 6 gangos TDCi kombiját is nagyon lehagytam. Tehát a futott km-hez képest is nagyon jól megy.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8092 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 22:45:00 »


 
A kocsi 2001. 12. havi 130 Le-s TDCi kombi, Németországból lett behozva, tehát a valós km bizonytalan. Ebből a 200.000 km-ből én 80.000-t tettem meg. Eddig semmi lényeges gond nem volt vele, csak szűrőket, olajat, első és hátsó féktárcsát és betétet kellett cserélni. A teljes első és hátsó futómű gyárinak tűnik: csak gyári alaktrészek vannak benne (persze ettől még cserélhették valamelyiket, de én eddig nem nyúltam hozzá).
És ami a lényeg: a talin csak két faceliftes 6 sebességes (4 - 5 ajtós) TDCi tudott lehagyni. David kollega (ha jól emlékszem) chiptuningos 6 gangos TDCi kombiját is nagyon lehagytam. Tehát a futott km-hez képest is nagyon jól megy.
Petya!
ez szervesen nem ide tartozik és elnézést a mini off-ért: hogy a fenébe éri meg még mindig autót behozni kintről, ha a regadó majdnem az autó árának a fele? annyival olcsóbb? vagy esetleg van valami titok, amit privátba szívesen megosztanál velem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8093 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 22:51:00 »

Petya!
ez szervesen nem ide tartozik és elnézést a mini off-ért: hogy a fenébe éri meg még mindig autót behozni kintről, ha a regadó majdnem az autó árának a fele? annyival olcsóbb? vagy esetleg van valami titok, amit privátba szívesen megosztanál velem?
Ezt a kocsit 2004 decemberében hozták be, amikor is még jóval kedvezőbbek voltak a feltételek. Persze lehet ez után sem fizették be a reg. adót, így van bennem egy kis félsz, hogy mikor jön a levél a VPOP-től, hogy fizessek be egy kisebb vagyont, ha meg akarom tartani az autót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8094 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 22:57:00 »

Ezt a kocsit 2004 decemberében hozták be, amikor is még jóval kedvezőbbek voltak a feltételek. Persze lehet ez után sem fizették be a reg. adót, így van bennem egy kis félsz, hogy mikor jön a levél a VPOP-től, hogy fizessek be egy kisebb vagyont, ha meg akarom tartani az autót.
uhhh... az faxa! szóval akkor a trükköt nem Te követted el, hanem az impotőr. állítólag most kaptunk valami hatalmas fenyítést az EU-tól, hogy azonnal szűntessük meg ezt a baromságot. kíváncsi vagyok lesz e foganatja valaha...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8095 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 23:29:00 »

uhhh... az faxa! szóval akkor a trükköt nem Te követted el, hanem az impotőr. állítólag most kaptunk valami hatalmas fenyítést az EU-tól, hogy azonnal szűntessük meg ezt a baromságot. kíváncsi vagyok lesz e foganatja valaha...
Persze, hogy meg fogkák szüntetni, az EU-nak meg kell felenünk. Természetesen lesz helyette másik. Pont addig fogják húzni az egyezkedést az EU adóügyeseivel (Kovács Lászlóval, ez külön tetszik, de nem politizálunk), amíg ki nem találják a megfelelő (és persze még több) adót.
És ez abszolút pártsemleges. SZívjanak csak a rohadék autósok, azokat úgyis felveti a pénz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8096 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 23:55:00 »

Angel!
 
Jövök egy sörrel...
 
Olyan csend lett a kocsiban, hogy ihajj. A boztonság kedvéért 2-2 kötegelőt adtam az eredeti helyére visszapattintott kézifékköteleknek
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8097 Dátum: 2006.07.03 hétfő, 07:40:00 »

Petya!
ez szervesen nem ide tartozik és elnézést a mini off-ért: hogy a fenébe éri meg még mindig autót behozni kintről, ha a regadó majdnem az autó árának a fele? annyival olcsóbb? vagy esetleg van valami titok, amit privátba szívesen megosztanál velem?
Én az enyémet kint a németektől 1,9 milláért vettem átszámítva, mire minden papír adó rendbelett 2,7 lett a vége, és én mentem ki érte, nincsen tekergetés susmus... 160 ezerrel vettem, viszont nehezen tudsz olyat mondani, ami nincsen benne.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8098 Dátum: 2006.07.03 hétfő, 08:07:00 »

Wyctor,
 
Tempomat ?
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8099 Dátum: 2006.07.03 hétfő, 08:32:00 »

Wyctor,
 
Tempomat ?
Már az is van, igaz az upgrade
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.263 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.