Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:54:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21913651 alkalommal)
0 Felhasználó és 212 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9900 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:00:00 »

iegn, varosban megugorhat a fogyi. Kb. akkora mertekben mint a dieselnel. Csak ugye az alapszamok masok
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9901 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:02:00 »

KaoszNagymester,
 
Azt kell elsosorban eldontened, hogy mennyit mennel a verdaval. Ha havi 1000, illetve evi 15e km korul, akkor nem feltetlenul eri meg diesel-t venni. A masik ami ennel emg fontosabb, hogy ujonnan vagy hasznaltan szeretnel autot venni ?
Ez azert fontos kerdes, mert ha veszel egy 100e km-t futott hasznalt dieselt, ott majdnem 100%, hogy komoly kiadasokra kell szamitanod ami a porlasztocsucsokat illeti. Tehat ha van pl. 2.5-ert egy benays es egy dizli, akkor en a helyedben beyansat vennek. A dizlinel a tapasztalatok alapjan 1-3honapon belul cserelned kell porlasztokat. Ha szerencsed van 1et, ha nincs, akkor mind a 4et, ami nem kis osszeg. Min. 40-50e/db. Ezzel sajnos szamolnod kell.
Egyebkent is hasznalt auto vetelnel legalabb egy 100-ast ra kell kolteni, hogy a megfelelo muszaki szinten tartsd. Nah, ezt fejeli meg a porlaszto csucs ara. Benzines autonal nincs eza +osszeg. Ott jo esetben szuroket, olajat, esetleg gyertyat cserelsz oszt jovan. Ketsegtelenul igenytelenebb, mint a diesel.
Ha ujjonan akarsz venni, akkor viszont a diesel eri meg a kisebb fogyi miatt.
Es igen, benyasnal is lehet jo fogyit osszeharacsolni. Nalam egy hosszabb ut (500-700km) soran kb. 7-7.5-et eszik. Ebben 90% otopalya, 10% varos. De mint mondottam, azt kell eldontened, hogy uj vagy hasznalt gep kell, es hogy mennyit tucc raszanni az eletbentartasara.
Már bocsi, de ez mekkora hülyeség... Ha mindenki így gondolná, illetve sokan így jártak volna, akkor nem lenne kb. 10:90 a benzines kontra dízel aránya az utakon manapság...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #9902 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:04:00 »

Hmm...2 ezres benzines motorral 7 literre lehet faragni a fogyasztast? Ez nagyon jol hangzik. Gondolom a diesel 5,5-6 körül lehet...
Ha ennyire nincs nagy különbseg, akkor sok minden a benzines mellett szol
A városi üzem, mint minden nagy autónál (értsd nehéz, nagy motorú), sokba kerül. Ha tojás van a gázpedál alatt, és nem álldogálsz dugókban, akkor 9 literrel meg lehet úszni, ha nyomod neki, meg araszolszgatsz sokat, akkor (főleg klímával, vagy télen hideg motorral) akár 12-13 liter is lehet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9903 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:07:00 »

Már bocsi, de ez mekkora hülyeség... Ha mindenki így gondolná, illetve sokan így jártak volna, akkor nem lenne kb. 10:90 a benzines kontra dízel aránya az utakon manapság...
Zaccival értek egyet, az éves futásteljesítménytől függ főleg, hogy melyiket éri meg megvenni. Én évi 12-15e km-t megyek, városban nem napi rendszerességgel használom a kocsit, meg a dízel árelőnye is elkopott a benzinhez képest, úgyhogy jól jártam a benzinessel. A kocsi árkülönbségéről nem is beszélve (a benzines javára). Ezeken a kocsikon pedig nincsen dízel részecskeszűrő, a következő években meg simán előfordulhat, hogy mondjuk adóvonzata lesz ennek.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9904 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:08:00 »

Joe,
 
De valceg senki nem szamolt azzal, hogy ideje koran behalnak a csucsok. Ez persze akkor okoz fejtorest, ha a user hasznaltan vette a verdat, oszt rogton ra kell kolteni egy kisebb vagyont.
De eza 10:90 arany mit bizonyit ?
En csak a lehetseges koltsegekre hivtam fel a figyelmet, mert ezek tenyek, amikkel szamolni kell. Nem 1 user panaszkodott mar itt, hogy nagy nehezen megvette kedvenc gepet es most kolthet ra egy csomot, es hogy milyen xar a Mondeo stb. Ha nem okozna neki gondot anyagilag a porlasztok csereje, akkor nem akadna ki ennyire a tomeg. En ebbol indultam ki.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9905 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:09:00 »

Már bocsi, de ez mekkora hülyeség... Ha mindenki így gondolná, illetve sokan így jártak volna, akkor nem lenne kb. 10:90 a benzines kontra dízel aránya az utakon manapság...
Azért azt se felejtsük el, hogy sokan a menetteljesítmény miatt választják a TDCi-t.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9906 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:11:00 »

Zaccival értek egyet, az éves futásteljesítménytől függ főleg, hogy melyiket éri meg megvenni. Én évi 12-15e km-t megyek, városban nem napi rendszerességgel használom a kocsit, meg a dízel árelőnye is elkopott a benzinhez képest, úgyhogy jól jártam a benzinessel. A kocsi árkülönbségéről nem is beszélve (a benzines javára). Ezeken a kocsikon pedig nincsen dízel részecskeszűrő, a következő években meg simán előfordulhat, hogy mondjuk adóvonzata lesz ennek.
Én nem arról beszéltem, hogy mennyit megy az ember évente, hanem hogy minden dízelnek elromlik a befecskendező szelepe 1-3 hónapon belül. Ez hülyeség...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9907 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:13:00 »

keki,
 
igen, igy van. A dieselnek nagyon jo a menetteljesitmenye. Foleg a TDCI-nek !
Jobb, mint a 2.0i benyase, ez teny. De ez szerintem nem minden...Ha meg csak ez szamit, akkor nem kell foglalkozni holmi porlaszto cserevel...ki kol csengetni a piizt a cserere oszt jovan. Majd utolag behozza az arat a kisebb fogyasztas...Mar ha kepes a tulaj felretenni a kulonbozetet...Angel szerint igen. Szerintem meg  nem, mert elfagyizza...mert emberbol vagyunk...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9908 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:16:00 »

Joe,
 
A tapasztalatok alapjan a hazsnalt TDCI Mondeoknal bizony eza tendencia. Olvass Diesel topicot, vagy nepiteletet. Gyakorlatilag magasan az elso helyen szerepel a hiba listan a porlasztocsucs. Persze nem a 0km-es verdaknal, hanem a relative sokat futottaknal. Gyakorlatilag 100-150e km-tol lehet szamitani ilyen jellegu kiadasokra. Es itt hasonlo lehet az arany, mint a banya vs diesel kerdesben. 10:90
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9909 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:16:00 »

Joe,
 
De valceg senki nem szamolt azzal, hogy ideje koran behalnak a csucsok. Ez persze akkor okoz fejtorest, ha a user hasznaltan vette a verdat, oszt rogton ra kell kolteni egy kisebb vagyont.
De eza 10:90 arany mit bizonyit ?
En csak a lehetseges koltsegekre hivtam fel a figyelmet, mert ezek tenyek, amikkel szamolni kell. Nem 1 user panaszkodott mar itt, hogy nagy nehezen megvette kedvenc gepet es most kolthet ra egy csomot, es hogy milyen xar a Mondeo stb. Ha nem okozna neki gondot anyagilag a porlasztok csereje, akkor nem akadna ki ennyire a tomeg. En ebbol indultam ki.
Ezt pont Te írod? Te mennyit költöttél a benzinesedre, amivel számoltál a megvételkor?
És hányan voltak itt azok közül, akiknek semmi bajuk, hogy képzeljétek megvettem ezt az autó a kuporgatott pénzemből, és semmi baja. Na csak ezért nem jönnek erre sokan, kivéve akik klubéhesek.
Én beszéltem ahelyi Fordosokkal, illetve van haver/szomszéd, aki ott szerelő, és semmi ilyet nem tapasztaltak, hogy az összes bexarna, azaz elég kis %-ban fordul ez elő velük. Pedig jár oda egy pár TDCI. Nekünk ez problémásnak tűnik, mert aki meghallja, hogy 400eHUF, azonnal a net után nyúl. De aki elégedetten autózik a TDCI-vel, az nem fog feltétlenül ide rohanni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #9910 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:17:00 »

iegn, varosban megugorhat a fogyi. Kb. akkora mertekben mint a dieselnel. Csak ugye az alapszamok masok
Én azt vettem észre a dízelnél ,hogy ha "városban elkap a versenyszellem" nem ugrik megg annyira a fogyi mint a benzinesnél.Tehát az arányokra gondolok.Pont most néztem fogyit igaz nem városban,hanem a Mátrában,óvatosan mentem kb 5,5lityót kajált,ha hajtottam 6,5-öt.Ez nekem benzines off Golf 16v-nél:kb 7,5 és 10.5 lityóra jött ki.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9911 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:17:00 »

keki,
 
igen, igy van. A dieselnek nagyon jo a menetteljesitmenye. Foleg a TDCI-nek !
Jobb, mint a 2.0i benyase, ez teny. De ez szerintem nem minden...Ha meg csak ez szamit, akkor nem kell foglalkozni holmi porlaszto cserevel...ki kol csengetni a piizt a cserere oszt jovan. Majd utolag behozza az arat a kisebb fogyasztas...Mar ha kepes a tulaj felretenni a kulonbozetet...Angel szerint igen. Szerintem meg  nem, mert elfagyizza...mert emberbol vagyunk...
Te elég nehezen értessz meg dolgokat ugye?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9912 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:18:00 »

Joe,
 
A tapasztalatok alapjan a hazsnalt TDCI Mondeoknal bizony eza tendencia. Olvass Diesel topicot, vagy nepiteletet. Gyakorlatilag magasan az elso helyen szerepel a hiba listan a porlasztocsucs. Persze nem a 0km-es verdaknal, hanem a relative sokat futottaknal. Gyakorlatilag 100-150e km-tol lehet szamitani ilyen jellegu kiadasokra. Es itt hasonlo lehet az arany, mint a banya vs diesel kerdesben. 10:90
Hülyeség! #10029!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9913 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:19:00 »

Én azt vettem észre a dízelnél ,hogy ha "városban elkap a versenyszellem" nem ugrik megg annyira a fogyi mint a benzinesnél.Tehát az arányokra gondolok.Pont most néztem fogyit igaz nem városban,hanem a Mátrában,óvatosan mentem kb 5,5lityót kajált,ha hajtottam 6,5-öt.Ez nekem benzines off Golf 16v-nél:kb 7,5 és 10.5 lityóra jött ki.
Ez így van. De ezeket csak egy tapasztalatokkal rendelkező autós tudhassa...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9914 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:20:00 »

Joe,
 
jo, persze nem azt mondom, hogy mindnel elofordul, de jo esellyel lehet vele szamolni...Mintha tegnap is irtak volna valami porlasztocsucs jelensegre utalot a Diesel topicban...Persze sokkal tobb a diesel, ezert tobb az ilyen jellegu meghibasodas, de en nem mondanam nyugodt szivvel, hogyha veszel egy 100-150ekm-t futott TDCI-t nem lesz bajod a porlasztokkal. Tul soxszor es tul hamar romlik el ahhoz, hogy ez ne a varhato koltsegekbe tartozzon.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9915 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:21:00 »

Joe,
 
"Te mennyit költöttél a benzinesedre, amivel számoltál a megvételkor? "
 
Szerintem nem tobbet, mint barki mas ilyen idos, es ennyi km-t futott benzines autonal. Perzse a nagy atlaghoz viszonyitva.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9916 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:21:00 »

Joe,
 
jo, persze nem azt mondom, hogy mindnel elofordul, de jo esellyel lehet vele szamolni...Mintha tegnap is irtak volna valami porlasztocsucs jelensegre utalot a Diesel topicban...Persze sokkal tobb a diesel, ezert tobb az ilyen jellegu meghibasodas, de en nem mondanam nyugodt szivvel, hogyha veszel egy 100-150ekm-t futott TDCI-t nem lesz bajod a porlasztokkal. Tul soxszor es tul hamar romlik el ahhoz, hogy ez ne a varhato koltsegekbe tartozzon.
És azóta hány benzines írta, hogy köhög, nem indul, felszökik 2000-re az alapjárat?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9917 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:24:00 »

Joe,
 
"És azóta hány benzines írta, hogy köhög, nem indul, felszökik 2000-re az alapjárat?"
 
2 ujjamon meg tudnam szamlalni Cool
 
Ezzel a melegen nehezen indulassal kapcsolatban azt kell mondjam, valceg valami tipushiba, ami meg a TDCI-ket is erinti. Probalok rajonni, hogy mi a kozos bennuk (azon kivul, hogy mind2 Mondeo), mert valceg valami apro bigyo miatt van eza jelenseg.
Felszokik a fordulat 2000-re meg ha jol olvastam MKI-nel fordult elo, ami nem osszetevesztheto az MKIII-mal ugye.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9918 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:26:00 »

Joe,
 
jo, persze nem azt mondom, hogy mindnel elofordul, de jo esellyel lehet vele szamolni...Mintha tegnap is irtak volna valami porlasztocsucs jelensegre utalot a Diesel topicban...Persze sokkal tobb a diesel, ezert tobb az ilyen jellegu meghibasodas, de en nem mondanam nyugodt szivvel, hogyha veszel egy 100-150ekm-t futott TDCI-t nem lesz bajod a porlasztokkal. Tul soxszor es tul hamar romlik el ahhoz, hogy ez ne a varhato koltsegekbe tartozzon.
Sztem itt csak azokat kell megnézni, hogy megéri e nekem a dízel, azaz megyek e annyit, illetve, hogy kell e nekem az a hatalmas élmény, amit a mai dízelek nyújtanak. Én a legközelebbi autómnál tutira nem azt fogom figyelembe venni, hogy mennyivel olcsóbb az, hanem, hogy mennyire van megpakolva extrákkal, és hogy mit teljesít egy gázadásra. Zabál, de nem  megy, akkor inkább a kisebb fogyi, de az erő mellett döntök. Most kiadok többet, de a hétköznapjaimat beszinezi, hogy közel 1000km-t elmegyek egy tankkal, és még tótam is neki...
Most ezért sem cserélek még autót, mert ezeket még nem tudom megfizetni. Várok, amíg a vágyaimhoz mérten lesz elég "lehetőségem", és akkor újítok...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9919 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:27:00 »

Joe,
 
"Te mennyit költöttél a benzinesedre, amivel számoltál a megvételkor? "
 
Szerintem nem tobbet, mint barki mas ilyen idos, es ennyi km-t futott benzines autonal. Perzse a nagy atlaghoz viszonyitva.
Ez csak vicc, Te is tudod...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9920 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:28:00 »

Joe,
 
"És azóta hány benzines írta, hogy köhög, nem indul, felszökik 2000-re az alapjárat?"
 
2 ujjamon meg tudnam szamlalni Cool
 
Ezzel a melegen nehezen indulassal kapcsolatban azt kell mondjam, valceg valami tipushiba, ami meg a TDCI-ket is erinti. Probalok rajonni, hogy mi a kozos bennuk (azon kivul, hogy mind2 Mondeo), mert valceg valami apro bigyo miatt van eza jelenseg.
Felszokik a fordulat 2000-re meg ha jol olvastam MKI-nel fordult elo, ami nem osszetevesztheto az MKIII-mal ugye.
Benzines vs. dízelről beszélünk.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9921 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:30:00 »

Ez csak vicc, Te is tudod...
Amilyen TDCi-kről beszélünk 80%-ban nem csak 160ekm van, mint a Tiédben, hanem jóval 200ekm fölött.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9922 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:31:00 »

Különben is mindketten Mondeosok vagyunk!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #9923 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:34:00 »

Gyerekek, gyerekek, kezd megint egy dízel-benzines vita kialakulni... nem erről van szó. Először is, ez a fórum nem egy reprezentatív minta (lásd Joe hozzászólását, miszerint akinek nincs gondja, erről nem ír minden nap). Másrészt nagyon sok behozott dízel fut itthon, lényegesen nagyobb tényleges futásteljesítménnyel, mint amit az óra mutat. Harmadrészt(és ez már előjött valahol), a benzinesnél időnként gyertyát kell cserélni, dízelnél meg nem. Az is költség. A várható szervizköltségekről a mondeo.hu-n van egy excel táblázat, az is ad támpontot.
Szerintem durva típushibája egyiknek sincs, ami rengeteget számít, az a vezetési élmény. Ez viszont egyéni, valakit zavar a dízel hang, valaki nem szeret váltani, csak odalépni előzéskor. Ez a dízel-benzines vita inkább meggyőződésbeli dolog. Szerintem. Arról nem is beszélve, hogy ha hosszú távra tervezel, bármikor lehet olyan változás az életben, hogy többet, vagy kevesebbet kell majd használnod az autót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9924 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:35:00 »

Hülyeség! #10029!!!
Igen a vezetési élmény is más,ha a dízellel óvatosan megyek akkor még nem "tötymörgök",viszont ,ha benzinessel megyek óvatosan akkor azt veszem észre főleg kigyorsításokkor,hogy már megint csak "tötymörgök" és nem haladok.Én tuti,hogy megint dízelt veszek,csak ez a lerobbant traktor hang ne lenne.Usa-ból jött 1 ismerősöm,azt mondta,hogy ingyen se járna ilyen autóval mert kiröhögnék oda kint.Néha álmomban én is azt álmodom,hogy dízel Mondival megyek és V8 benzines hangja van...Nálam azért a hang sokat elvesz az élvezetból,persze csak városban nyitott ablaknál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9925 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:39:00 »

Igen a vezetési élmény is más,ha a dízellel óvatosan megyek akkor még nem "tötymörgök",viszont ,ha benzinessel megyek óvatosan akkor azt veszem észre főleg kigyorsításokkor,hogy már megint csak "tötymörgök" és nem haladok.Én tuti,hogy megint dízelt veszek,csak ez a lerobbant traktor hang ne lenne.Usa-ból jött 1 ismerősöm,azt mondta,hogy ingyen se járna ilyen autóval mert kiröhögnék oda kint.Néha álmomban én is azt álmodom,hogy dízel Mondival megyek és V8 benzines hangja van...Nálam azért a hang sokat elvesz az élvezetból,persze csak városban nyitott ablaknál.
Az is számít, miből ülsz át. Én a fapad 1,4-es OFF Astrám ON után, mind a menetteljesítménnyel, mind a felszereltséggel, mind a komforttal (zajszint pl.) maradéktalanul elégedett vagyok. Én egyszerűen imádom ezt az autót, és gyanítom, ha dízelem lenne, azzal is így lennék (nekem ez a véletlenen múlt).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9926 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 11:41:00 »

Gyerekek, gyerekek, kezd megint egy dízel-benzines vita kialakulni... nem erről van szó. Először is, ez a fórum nem egy reprezentatív minta (lásd Joe hozzászólását, miszerint akinek nincs gondja, erről nem ír minden nap). Másrészt nagyon sok behozott dízel fut itthon, lényegesen nagyobb tényleges futásteljesítménnyel, mint amit az óra mutat. Harmadrészt(és ez már előjött valahol), a benzinesnél időnként gyertyát kell cserélni, dízelnél meg nem. Az is költség. A várható szervizköltségekről a mondeo.hu-n van egy excel táblázat, az is ad támpontot.
Szerintem durva típushibája egyiknek sincs, ami rengeteget számít, az a vezetési élmény. Ez viszont egyéni, valakit zavar a dízel hang, valaki nem szeret váltani, csak odalépni előzéskor. Ez a dízel-benzines vita inkább meggyőződésbeli dolog. Szerintem. Arról nem is beszélve, hogy ha hosszú távra tervezel, bármikor lehet olyan változás az életben, hogy többet, vagy kevesebbet kell majd használnod az autót.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9927 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 12:09:00 »

Gyerekek, gyerekek, kezd megint egy dízel-benzines vita kialakulni... nem erről van szó. Először is, ez a fórum nem egy reprezentatív minta (lásd Joe hozzászólását, miszerint akinek nincs gondja, erről nem ír minden nap). Másrészt nagyon sok behozott dízel fut itthon, lényegesen nagyobb tényleges futásteljesítménnyel, mint amit az óra mutat. Harmadrészt(és ez már előjött valahol), a benzinesnél időnként gyertyát kell cserélni, dízelnél meg nem. Az is költség. A várható szervizköltségekről a mondeo.hu-n van egy excel táblázat, az is ad támpontot.
Szerintem durva típushibája egyiknek sincs, ami rengeteget számít, az a vezetési élmény. Ez viszont egyéni, valakit zavar a dízel hang, valaki nem szeret váltani, csak odalépni előzéskor. Ez a dízel-benzines vita inkább meggyőződésbeli dolog. Szerintem. Arról nem is beszélve, hogy ha hosszú távra tervezel, bármikor lehet olyan változás az életben, hogy többet, vagy kevesebbet kell majd használnod az autót.
itt nem a diesel vs. benzin a vita, ha nem, hogy Zacci azt mondja ha dizel, akkor tuti a csúcs csere.Viszont ha jobban figyelnétek, akkor KáoszNagymester TDDI-t szeretne, legalább is én úgy tudom.Zacci te meg ne legyél már ilyen negatív...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9928 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 12:59:00 »

nálam az döntött, hogy viszonylag keveset megyek (kb 15-20 ezret), és nem mertem használt dieselt venni. viszont ha egyszer úgy alakul és új autót tudok venni akkor az valószínűleg diesel lessz! az 1.8- asom átlaga 80% várossal 8.5 liter. a legjobb fogyi 6.5 volt, de az irreális mert 1 tank benzin 5.-ben 120-al folyamatosan végig éjszaka kihalt autópályán! de én a 8.5-el is kivagyok békülve!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9929 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 13:01:00 »

wyctor,
 
ugy van. Hasznalt TDCI-nel velemenyem szerint szamolni kell ezzel...Nade ha TDDI...az maaas
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9930 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 18:21:00 »

Országúton a dízli 90-100 körül szerintem simán a 4l-t nyaldossa...
Mikor elindultam az őszi talira a TDCi-vel, 90-100km/h között 6-ba jöttem egy darabig 4,3L/100km volt a fogyi. Aztán elkezdtem neki nyomni, hogy 10-re odaérjek, így 6,1L/100km lett az átlag.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9931 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 18:24:00 »

KaoszNagymester,
 
Azt kell elsosorban eldontened, hogy mennyit mennel a verdaval. Ha havi 1000, illetve evi 15e km korul, akkor nem feltetlenul eri meg diesel-t venni. A masik ami ennel emg fontosabb, hogy ujonnan vagy hasznaltan szeretnel autot venni ?
Ez azert fontos kerdes, mert ha veszel egy 100e km-t futott hasznalt dieselt, ott majdnem 100%, hogy komoly kiadasokra kell szamitanod ami a porlasztocsucsokat illeti. Tehat ha van pl. 2.5-ert egy benays es egy dizli, akkor en a helyedben beyansat vennek. A dizlinel a tapasztalatok alapjan 1-3honapon belul cserelned kell porlasztokat. Ha szerencsed van 1et, ha nincs, akkor mind a 4et, ami nem kis osszeg. Min. 40-50e/db. Ezzel sajnos szamolnod kell.
Egyebkent is hasznalt auto vetelnel legalabb egy 100-ast ra kell kolteni, hogy a megfelelo muszaki szinten tartsd. Nah, ezt fejeli meg a porlaszto csucs ara. Benzines autonal nincs eza +osszeg. Ott jo esetben szuroket, olajat, esetleg gyertyat cserelsz oszt jovan. Ketsegtelenul igenytelenebb, mint a diesel.
Ha ujjonan akarsz venni, akkor viszont a diesel eri meg a kisebb fogyi miatt.
Es igen, benyasnal is lehet jo fogyit osszeharacsolni. Nalam egy hosszabb ut (500-700km) soran kb. 7-7.5-et eszik. Ebben 90% otopalya, 10% varos. De mint mondottam, azt kell eldontened, hogy uj vagy hasznalt gep kell, es hogy mennyit tucc raszanni az eletbentartasara.
Nekünk a TDCi-be 177e km-nél még a gyári csúcsok vannak benne, és nem 1-3 hónapja van meg, hanem 2004 óta. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9932 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 18:30:00 »

Sztem itt csak azokat kell megnézni, hogy megéri e nekem a dízel, azaz megyek e annyit, illetve, hogy kell e nekem az a hatalmas élmény, amit a mai dízelek nyújtanak. Én a legközelebbi autómnál tutira nem azt fogom figyelembe venni, hogy mennyivel olcsóbb az, hanem, hogy mennyire van megpakolva extrákkal, és hogy mit teljesít egy gázadásra. Zabál, de nem  megy, akkor inkább a kisebb fogyi, de az erő mellett döntök. Most kiadok többet, de a hétköznapjaimat beszinezi, hogy közel 1000km-t elmegyek egy tankkal, és még tótam is neki...
Most ezért sem cserélek még autót, mert ezeket még nem tudom megfizetni. Várok, amíg a vágyaimhoz mérten lesz elég "lehetőségem", és akkor újítok...
Épp pár hete számolgattam kb. 8-10e km-t megyek egy évbe. Lehet akkor nekem a benzines érné meg jobban? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9933 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 18:37:00 »

Mikor elindultam az őszi talira a TDCi-vel, 90-100km/h között 6-ba jöttem egy darabig 4,3L/100km volt a fogyi. Aztán elkezdtem neki nyomni, hogy 10-re odaérjek, így 6,1L/100km lett az átlag.
Tegnap Ráckevéről jöttem haza,110-es tempó,tempomattal folyamatosan tartva,ahol a forgalom miatt lassítani,vagy gyorsítani kell ott értelemszerűen felvettem a ritmust!
 
De ahol lehetett,ott a 110 km/h volt a tempó.
Induláskor fogyi lenullázva,hazaérkezve az átlag 4.8!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9934 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 19:09:00 »

Scratch,
 
Nem azt mondtam, hogy az osszes TDCI-nel kipurcan ennyi km utan a csucs, hanem azt, hogy szamolni kell vele a tapasznyalatok alapjan. Ettol meg istenkhiraly a TDCI, de ha valaki hasznalt verdat vesz, valceg nem veti fel a piiiz, igy erdemes tudnia errol. Nehogy az legyen, hogy mi ajanlottuk, oszt minket okol majd, ha veletlenul csucsot kell cserezni. Tehat Fenykep, csomag, en szoootam
Szerintem igy tiszta es objektiv a felvilagositas. Mint ahogy aztis erdemes nezni, hogy rohadnak-e az ajtok.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9935 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 19:16:00 »

Tegnap Ráckevéről jöttem haza,110-es tempó,tempomattal folyamatosan tartva,ahol a forgalom miatt lassítani,vagy gyorsítani kell ott értelemszerűen felvettem a ritmust!
 
De ahol lehetett,ott a 110 km/h volt a tempó.
Induláskor fogyi lenullázva,hazaérkezve az átlag 4.8!
Akkor én nyertem. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9936 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 19:17:00 »

Scratch,
 
Nem azt mondtam, hogy az osszes TDCI-nel kipurcan ennyi km utan a csucs, hanem azt, hogy szamolni kell vele a tapasznyalatok alapjan. Ettol meg istenkhiraly a TDCI, de ha valaki hasznalt verdat vesz, valceg nem veti fel a piiiz, igy erdemes tudnia errol. Nehogy az legyen, hogy mi ajanlottuk, oszt minket okol majd, ha veletlenul csucsot kell cserezni. Tehat Fenykep, csomag, en szoootam
Szerintem igy tiszta es objektiv a felvilagositas. Mint ahogy aztis erdemes nezni, hogy rohadnak-e az ajtok.
Igen, használtan ismeretlen dízel autót lehet én se vennék meg. Ismerten meg 200e km felett se biztos már. :/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9937 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 19:39:00 »

Scratch,
 
Errol beszeltem eddig is. Nem kell felhaborodni ezen, hisz nem lejaratni akarom a TDCI-t, hanem segiteni azokat, akik vele kapcsolatban erdeklodnek. Nincs ezzel semmi baj, de ezt elhallgatni, vagy valtig tagadni nem szabad, mert nem allja meg a helyet az eletben. Ha teccik neki a TDCI, es miert ne teccen, es ha vallalja az esetleges +koltsegeket, akkor lelke rajta. En ha most vennek hasznalt TDCI-t, belekalkulalnam a csucsok cserejet, de lelkileg mindenkeppen felkeszitenem magam az esetleges cserere. Es ha ezt meg tom finnanszirozni, akkor hajra
Mas baja nemigen van ezeknek a gepeknek. Max. egy 6e forintos turbo cso, de az nem tetel.
Azert azon is el kell ilyenkor gondolkodni, hogy aki hasznalt verdat vesz, valceg ugy kalkulal, hogy adott piiizbol a leheto legtobbet hozza ki a gepbol. Soxor alig, vagy egyaltalan nem marad piiz a vasarlast koveto altalanos szervizelesre. Pedig a vetelarhoz meg erdemes hozzaszamolni kb. 100e piizt karbantartasra, olaj, szurok, esetleg futomu 1-2 alkatresze, rejtett hibak javitasa stb. de sokan nem foglalkoznak, vagy nemis tudnak arrol, hogy az ilyen "ismeretlen" eloeletu verdaknal altalaban a veget jarja a csucs. Ha ezzel nem szamol, akkor nagyon kellemetlen tud lenni a +kiadas. Aztan jon az, hogy milyen xar  a Mondeo es hogy soha tobbet nem veszek ilyet...Kell ez nekunk ? Lasd. a Diesel topic aktualis uccso par hozzaszolasat. Tokeletes pelda Gal Zoltan esete...
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9938 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 22:08:00 »

Scratch,
 
Errol beszeltem eddig is. Nem kell felhaborodni ezen, hisz nem lejaratni akarom a TDCI-t, hanem segiteni azokat, akik vele kapcsolatban erdeklodnek. Nincs ezzel semmi baj, de ezt elhallgatni, vagy valtig tagadni nem szabad, mert nem allja meg a helyet az eletben. Ha teccik neki a TDCI, es miert ne teccen, es ha vallalja az esetleges +koltsegeket, akkor lelke rajta. En ha most vennek hasznalt TDCI-t, belekalkulalnam a csucsok cserejet, de lelkileg mindenkeppen felkeszitenem magam az esetleges cserere. Es ha ezt meg tom finnanszirozni, akkor hajra
Mas baja nemigen van ezeknek a gepeknek. Max. egy 6e forintos turbo cso, de az nem tetel.
Azert azon is el kell ilyenkor gondolkodni, hogy aki hasznalt verdat vesz, valceg ugy kalkulal, hogy adott piiizbol a leheto legtobbet hozza ki a gepbol. Soxor alig, vagy egyaltalan nem marad piiz a vasarlast koveto altalanos szervizelesre. Pedig a vetelarhoz meg erdemes hozzaszamolni kb. 100e piizt karbantartasra, olaj, szurok, esetleg futomu 1-2 alkatresze, rejtett hibak javitasa stb. de sokan nem foglalkoznak, vagy nemis tudnak arrol, hogy az ilyen "ismeretlen" eloeletu verdaknal altalaban a veget jarja a csucs. Ha ezzel nem szamol, akkor nagyon kellemetlen tud lenni a +kiadas. Aztan jon az, hogy milyen xar  a Mondeo es hogy soha tobbet nem veszek ilyet...Kell ez nekunk ? Lasd. a Diesel topic aktualis uccso par hozzaszolasat. Tokeletes pelda Gal Zoltan esete...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9939 Dátum: 2006.10.31 kedd, 06:50:00 »

Hmm...2 ezres benzines motorral 7 literre lehet faragni a fogyasztast? Ez nagyon jol hangzik. Gondolom a diesel 5,5-6 körül lehet...
Ha ennyire nincs nagy különbseg, akkor sok minden a benzines mellett szol
Szia!
Szerintem gondold végig, hogy mire/mennyit használnád a verdát? Ha sokat mész vele, évi 25-30e Km fölött, akkor dízel. Ha ez alatt, akkor már érdemes végig gondolni egy benzines verziót.  A 2Literes benzines moci megbízható, ha megkapja időben a cserére szoruló kenőanyagot, alkatrészeket ( gyertyacserénél, az új kábeleket is ) nagy gondod nem lenne vele.
Amikor én vettem az enyémet, a szervízvezető halkan megjegyezte, hogy benzines Mondeo-t csak olajcserére hoznak...
Ha újonnan vennéd, akkor azt mondanám, vágj bele a dízelbe, - TDCI - a 200e HUF különbség ekkora kiadásnál, már nem oszt/szoroz.
Nem akarlak "győzködni", mindenki saját maga döntse el, milyen szempontok az előbbrevalók, aztán vegyen vagy egy dízelt, vagy benzinest. Lényeg: MONDEO!  
Üdv:
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9940 Dátum: 2006.10.31 kedd, 08:15:00 »

MondESU,
 
jaja, jol beszelsz !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9941 Dátum: 2006.10.31 kedd, 09:46:00 »

Sziasztok!
 
Ugy latom jo temat hoztam fel...
Csinaltam egy gyors szamitast, es nekem meg lesz evenete minimum 30 ezer km. Ha 250-el szamolom a benzint, es a dieselt is, akkor evente 300.000 ft a megtakaritas. (5 literes diesel, es 9 literes benzin atlag mellett)  
Igy viszont mar erösen elöterbe kerül a diesel. Azt, hogy TDDI vagy TDCI lesz azt a veletlen fogja eldönteni, amit majd kifogok. A keret az nagyjabol 2,5 millio lesz, viszont nagyon ugy nez ki, hogy csak februar fele. (Persze ha nem jön közbe egy kihagyhatatlan ajanlat)
Viszont meg azt nem tudom, hogy ha TDCI lesz akkor abba belemegy a sima diesel, ami most egy arban van a benzinnel, vagy csak az a spec jo bele, ami olyan 300 ft körül van. (Esztergomban a Ford szalonban azt mondtak, a TDCI-be mar csak ezt a 300 ft-os diesel-t tankoljunk)  
Ha TDCI lesz, akkor jo dolog, hogy elöre tudom, tegyem felre a penzt ezekre a kiadasokra, igy, hogy szamitok ra, nem olyan veszes, mintha egyszer csak meglepne a kocsi ezzel a hibaval.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9942 Dátum: 2006.10.31 kedd, 09:53:00 »

Sziasztok!
 
Ugy latom jo temat hoztam fel...
Csinaltam egy gyors szamitast, es nekem meg lesz evenete minimum 30 ezer km. Ha 250-el szamolom a benzint, es a dieselt is, akkor evente 300.000 ft a megtakaritas. (5 literes diesel, es 9 literes benzin atlag mellett)  
Igy viszont mar erösen elöterbe kerül a diesel. Azt, hogy TDDI vagy TDCI lesz azt a veletlen fogja eldönteni, amit majd kifogok. A keret az nagyjabol 2,5 millio lesz, viszont nagyon ugy nez ki, hogy csak februar fele. (Persze ha nem jön közbe egy kihagyhatatlan ajanlat)
Viszont meg azt nem tudom, hogy ha TDCI lesz akkor abba belemegy a sima diesel, ami most egy arban van a benzinnel, vagy csak az a spec jo bele, ami olyan 300 ft körül van. (Esztergomban a Ford szalonban azt mondtak, a TDCI-be mar csak ezt a 300 ft-os diesel-t tankoljunk)  
Ha TDCI lesz, akkor jo dolog, hogy elöre tudom, tegyem felre a penzt ezekre a kiadasokra, igy, hogy szamitok ra, nem olyan veszes, mintha egyszer csak meglepne a kocsi ezzel a hibaval.
MondESU-nál az igazság.
Az üzemanyagot illetően: hülyeség amit mondtak. Sima gázolajat is tankolhatsz bele, csak ne noname kúton! Inkább a nagyokat válaszd és ne az 5 Ft külömbséget nézd!
Februárig meg szerintem le fog esni annyira az MKIII TDCi-k ára annyira (MKIV jövetele miatt is), hogy tudsz venni 2,5-ért valami jót. Ja és ha már TDCi, akkor 130 lovast.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #9943 Dátum: 2006.10.31 kedd, 09:54:00 »

Sziasztok!
 
Ugy latom jo temat hoztam fel...
Csinaltam egy gyors szamitast, es nekem meg lesz evenete minimum 30 ezer km. Ha 250-el szamolom a benzint, es a dieselt is, akkor evente 300.000 ft a megtakaritas. (5 literes diesel, es 9 literes benzin atlag mellett)  
Igy viszont mar erösen elöterbe kerül a diesel. Azt, hogy TDDI vagy TDCI lesz azt a veletlen fogja eldönteni, amit majd kifogok. A keret az nagyjabol 2,5 millio lesz, viszont nagyon ugy nez ki, hogy csak februar fele. (Persze ha nem jön közbe egy kihagyhatatlan ajanlat)
Viszont meg azt nem tudom, hogy ha TDCI lesz akkor abba belemegy a sima diesel, ami most egy arban van a benzinnel, vagy csak az a spec jo bele, ami olyan 300 ft körül van. (Esztergomban a Ford szalonban azt mondtak, a TDCI-be mar csak ezt a 300 ft-os diesel-t tankoljunk)  
Ha TDCI lesz, akkor jo dolog, hogy elöre tudom, tegyem felre a penzt ezekre a kiadasokra, igy, hogy szamitok ra, nem olyan veszes, mintha egyszer csak meglepne a kocsi ezzel a hibaval.
Ha TDDI-t veszel, akkor nem lesz 5 literes fogyasztásod Cheesy
És a TDCI-vel sem lesz annyi Cheesy
 
TDDI hosszú távon mondjuk 7, a TDCI meg mondjuk 6 liter.
Ugyanilyen körülmények között a benzines mondjuk 8-8,5 liter...
 
Szerintem...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9944 Dátum: 2006.10.31 kedd, 10:02:00 »

Sziasztok!
 
Ugy latom jo temat hoztam fel...
Csinaltam egy gyors szamitast, es nekem meg lesz evenete minimum 30 ezer km. Ha 250-el szamolom a benzint, es a dieselt is, akkor evente 300.000 ft a megtakaritas. (5 literes diesel, es 9 literes benzin atlag mellett)  
Igy viszont mar erösen elöterbe kerül a diesel. Azt, hogy TDDI vagy TDCI lesz azt a veletlen fogja eldönteni, amit majd kifogok. A keret az nagyjabol 2,5 millio lesz, viszont nagyon ugy nez ki, hogy csak februar fele. (Persze ha nem jön közbe egy kihagyhatatlan ajanlat)
Viszont meg azt nem tudom, hogy ha TDCI lesz akkor abba belemegy a sima diesel, ami most egy arban van a benzinnel, vagy csak az a spec jo bele, ami olyan 300 ft körül van. (Esztergomban a Ford szalonban azt mondtak, a TDCI-be mar csak ezt a 300 ft-os diesel-t tankoljunk)  
Ha TDCI lesz, akkor jo dolog, hogy elöre tudom, tegyem felre a penzt ezekre a kiadasokra, igy, hogy szamitok ra, nem olyan veszes, mintha egyszer csak meglepne a kocsi ezzel a hibaval.
Nekem is ennyi pénzem volt nagyvonalakban, és inkább egy fullos TDDI-t vettem, persze jó a TDCI meg az kis plussz ló, de ennyi pénzért pont azt a szériás TDCI-t tudnád mevenni, ahol tényleg nagyobb a valószínűsége a csúcs cserének.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9945 Dátum: 2006.10.31 kedd, 10:04:00 »

Ha TDDI-t veszel, akkor nem lesz 5 literes fogyasztásod Cheesy
És a TDCI-vel sem lesz annyi Cheesy
 
TDDI hosszú távon mondjuk 7, a TDCI meg mondjuk 6 liter.
Ugyanilyen körülmények között a benzines mondjuk 8-8,5 liter...
 
Szerintem...
Ha a TDDI 7 akkor ott a benyás inkább 9-10
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9946 Dátum: 2006.10.31 kedd, 10:06:00 »

Ha a TDDI 7 akkor ott a benyás inkább 9-10
Szerintem is.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9947 Dátum: 2006.10.31 kedd, 10:08:00 »

Kaosznagymester,
 
jaja, szerintem is picit ala lotted a diesel fogyasztasat. Persze lehet 4littyos fogyit is csinazni, sooot en a 2.0i-vel 5.7-es fogyit is csinaztam, de a valosagban es atlagban olyan 6littyo korul kalkulalj a TDCI-nel. Persze ez fugg attol, hogy milyen korulmenyek kozott hasznalod ? Ahol a TDCI 6-ot eszik, ott a 2.0i 8 korul. 1 nap mennyi varos, orszagut, otopalya, es legfokeppen 1 nap mennyit mennel vele ? Folyamatosan, vagy kis tavok sok leallassal ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9948 Dátum: 2006.10.31 kedd, 10:12:00 »

kaosznagymester,
 
talan most meg en lottem ala a 2.0i fogyijat Tehat ahol a TDCI 6, ott a 2.0i 8-8.5. szerintem...A boo 2 littyos fogyi kulonbseg mindenkeppen garantalhato. Persze, ha nem taposod ki a belet Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9949 Dátum: 2006.10.31 kedd, 10:14:00 »

Kaosznagymester,
 
egyebkent meg 30+e km-nel mar tenyleg erdemesebb dieselt venni, meg akkoris, ha az elso par ev megtakaritasat csucsokra koltod...
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.