Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:55:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21913654 alkalommal)
0 Felhasználó és 212 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9950 Dátum: 2006.10.31 kedd, 10:16:00 »

kaosznagymester,
 
En sajna evi kb. 8-10e km-t gurulok. Ammeg azt jelenti, hogy kb. 3-4ev alatt tudnek megsporolni annyi pizt, amibol ki tudnam cserezni mind a 4 csucsot. Ez man nekem csucskos lenne
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9951 Dátum: 2006.10.31 kedd, 10:33:00 »

Kaosznagymester,
 
jaja, szerintem is picit ala lotted a diesel fogyasztasat. Persze lehet 4littyos fogyit is csinazni, sooot en a 2.0i-vel 5.7-es fogyit is csinaztam, de a valosagban es atlagban olyan 6littyo korul kalkulalj a TDCI-nel. Persze ez fugg attol, hogy milyen korulmenyek kozott hasznalod ? Ahol a TDCI 6-ot eszik, ott a 2.0i 8 korul. 1 nap mennyi varos, orszagut, otopalya, es legfokeppen 1 nap mennyit mennel vele ? Folyamatosan, vagy kis tavok sok leallassal ?
Hetköznap fogok feljarni Esztergombol Budara az Infoparkba. Szoval reggel 50 km, es delutan 50 km egyhuzamban. A vezetesi stilusom olyan, hogy kimeljem a motorot, es ezaltal a fogyasztast. A vadallat csak hetente kb 1szer jön elö.
Egyebkent a Vectrammal (amit szerencsere a mult heten elvittek) csinaltam klimaval 4,5 litert, ugy, hogy az altagot ott is 5,5 körül mondtak. Ezert szamolok ugy, hogy amit itt minimumnak irtok, szerintem en azt tartani fogom...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9952 Dátum: 2006.10.31 kedd, 10:45:00 »

Kaosznagymester,
 
hat akkor ha ilyen ugyes labad van, a benyas sem enne 7-8littyonal tobbet az tuti. En eccer mertem mit tol 90-100korul folyamatos menetben. Igaz klima kikapcsozva, es igy mert 5.7-et egy szep nyari napon Azota sem tudtam prdukalni eztaz erteket De azota kicsit beteges a szivosorom, szal leeht e-miatt picit tobb a fogyim a szokasosnal...90-100korul (feltetelezven, hogy autouton haladsz. Nemtom, nem ismerem azta kornyeket, hogy milyenek a haladasi lehetosegek) olyan 6.5-7littyoval beeri a benyas is. A TDCI meg szerintem 4.5-5 korul elpofog.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9953 Dátum: 2006.10.31 kedd, 10:50:00 »

Kaosznagymester,
 
2littyos kulonbseg biztos lenne....Egyebkent az 50km egyhuzamban jo, mert a dieselnel koztudottan tobb ido kell a moci bemelegedesehez. Az infok tudataban en a helyedben beprobalkoznek a dieselel. De vigyazz, mert 2.5-ert szerintem csak nagy futasteljesitmenyut kapsz. 150e es a felettit. Sok sikert a keresgeleshez !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9954 Dátum: 2006.10.31 kedd, 10:56:00 »

A lenyeg, hogy akkor kb 2 liter különbseggel kell szamolnom. Lehet, hogy hülye kerdes, de en a diesel-t szoktam meg, megy azert a benzines is, ha odalepek neki? En egy benzines 1.2-es Fabiabol ültem at a 2.0-s TD Vectraba, es ezert bennem az alakult ki, hogy a benzines nem megy, a diesel viszont annal inkabb. (Persze tudom, hogy nem mindegy, hogy 1.2 vagy 2.0 csak nalam igy alakult)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9955 Dátum: 2006.10.31 kedd, 11:02:00 »

Kaosznagymester,
 
Hat azert az 1.2 es 2.0 kozott van 0.7 littyos kulonbseg. A kulonbseget neha belerakjak egy apro autoba, szal...Nyilvanvalo, hogy a 2.0 sokkal jobban ment. 2.0i es 2.0 diesel kozott azert nincs ekkorka kulonbseg. TDCI azert jobb, de egy TDDI mar nemigazan. De a lenyeg, hogy teljesen mas egy benya es egy diesel gepsarkany. De ezt TE is tod. Benyasnak kiegyensulyozottabb a nyomateka, dieselnel viszont ott a turbo lyuk. Neha nagyon nem megy, neha meg leszakitja a hatad a nyomatek Cool En speciel a nyugodt vezetes hive vagyok, es inkabb szeretek nyomatekbol kozlekedni, mint LE-bol. De a lent irt okok miatt inkabb a benyasat valasztottam. Nem bantam meg. es Te sem fogod, mind1, milyen motorral valasztod. A lenyeg, hogy Mondeo legyen
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9956 Dátum: 2006.10.31 kedd, 11:34:00 »

A lenyeg, hogy akkor kb 2 liter különbseggel kell szamolnom. Lehet, hogy hülye kerdes, de en a diesel-t szoktam meg, megy azert a benzines is, ha odalepek neki? En egy benzines 1.2-es Fabiabol ültem at a 2.0-s TD Vectraba, es ezert bennem az alakult ki, hogy a benzines nem megy, a diesel viszont annal inkabb. (Persze tudom, hogy nem mindegy, hogy 1.2 vagy 2.0 csak nalam igy alakult)
Nem mindegy, hogy mennyivel eszik kevesebbet? Ugyis csokira költöd, és nem marad meg a különbség...(by Zacci)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #9957 Dátum: 2006.10.31 kedd, 11:39:00 »

A lenyeg, hogy akkor kb 2 liter különbseggel kell szamolnom. Lehet, hogy hülye kerdes, de en a diesel-t szoktam meg, megy azert a benzines is, ha odalepek neki? En egy benzines 1.2-es Fabiabol ültem at a 2.0-s TD Vectraba, es ezert bennem az alakult ki, hogy a benzines nem megy, a diesel viszont annal inkabb. (Persze tudom, hogy nem mindegy, hogy 1.2 vagy 2.0 csak nalam igy alakult)
Én vezettem 130 lovas TDCi-t is, meg most a 2 l-es benzinest. A TDCi őrület, az elején nem lehet betelni vele, hogy egy kis gázadásra ugrik. A benzines is jól reagál gázadásra, de inkább csak olyan 2500-as fordulattól. Azonban ha visszakapcsolsz, mondjuk 80-nál hármasba, és nyomsz egy padlót, akkor a benzines is a sor elejére ugrik. Más vezetési stílust igényel a kettő. Én azt szeretem a benzinesben, hogy csendes, városban ötösben 40-50-től lehet vele menni, és nem hallod a motort. Úgy 110-120-tól hallani a szélzajt, 140 felett megérkezik a motor hangja is.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9958 Dátum: 2006.10.31 kedd, 11:40:00 »

Kaosznagymester,
 
Hat azert az 1.2 es 2.0 kozott van 0.7 littyos kulonbseg. A kulonbseget neha belerakjak egy apro autoba, szal...Nyilvanvalo, hogy a 2.0 sokkal jobban ment. 2.0i es 2.0 diesel kozott azert nincs ekkorka kulonbseg. TDCI azert jobb, de egy TDDI mar nemigazan. De a lenyeg, hogy teljesen mas egy benya es egy diesel gepsarkany. De ezt TE is tod. Benyasnak kiegyensulyozottabb a nyomateka, dieselnel viszont ott a turbo lyuk. Neha nagyon nem megy, neha meg leszakitja a hatad a nyomatek Cool En speciel a nyugodt vezetes hive vagyok, es inkabb szeretek nyomatekbol kozlekedni, mint LE-bol. De a lent irt okok miatt inkabb a benyasat valasztottam. Nem bantam meg. es Te sem fogod, mind1, milyen motorral valasztod. A lenyeg, hogy Mondeo legyen
Próbálj ki egy dízelt mielőtt össze vissza irogatsz. A TDCI-nél már szinte nincs is turbójuk. És igencsak sok különbség van egy 2,0 benzines, és egy TDCI közt. Lásd nyomaték, ami már 1600-tól van. Akkor mi az a különbség, má bocsi...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9959 Dátum: 2006.10.31 kedd, 11:43:00 »

Joe,
 
"Nem mindegy, hogy mennyivel eszik kevesebbet? Ugyis csokira költöd, és nem marad meg a különbség...(by Zacci)"
 
pontosan
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9960 Dátum: 2006.10.31 kedd, 11:47:00 »

A lenyeg, hogy akkor kb 2 liter különbseggel kell szamolnom. Lehet, hogy hülye kerdes, de en a diesel-t szoktam meg, megy azert a benzines is, ha odalepek neki? En egy benzines 1.2-es Fabiabol ültem at a 2.0-s TD Vectraba, es ezert bennem az alakult ki, hogy a benzines nem megy, a diesel viszont annal inkabb. (Persze tudom, hogy nem mindegy, hogy 1.2 vagy 2.0 csak nalam igy alakult)
Szia!
Benzines is tud gyorsulni, csak ott ugye vissza kell váltani, néha 2-t is.  
A dízel - főleg a 130 pacis TDCI - ott meg adott a kis fordulaton a nagy nyomaték, nem nagyon kopik a váltógomb...
Egyebként én is a nyugodt autókázás híve vagyok, tetszik a benzines csendessége, ilyenkor a hűvös mínuszokban hamar bemelegszik.
Most csak városban ír a compu 8,2-t!
De kb.ennyi fogyasztással megy autópályán 130-140-el.
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9961 Dátum: 2006.10.31 kedd, 11:53:00 »

Joe,
 
Probaltam es nagyon jau. A rugalmassaga az ami szerintem mindenkeppen jobb a 2.0i-nel. De ahogy irta keki is, mas stilus. Halkabb, cserebe kevesbe rugalmas, mint a TDCI. Azert aza 1xx-el tobb nyomatek megiscsak erezheto. De ez mar tenyleg olyan vita, hogy kinek a pap, kinek a paplan. En reszemrol be is fejeztem, mert ha igy folytatjuk az nem jau 8( Nekem nem a harc a celom, hogy most akkor mellik a jobbabb stb. Gondolom neked sem...
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9962 Dátum: 2006.10.31 kedd, 11:56:00 »

Joe,
 
Probaltam es nagyon jau. A rugalmassaga az ami szerintem mindenkeppen jobb a 2.0i-nel. De ahogy irta keki is, mas stilus. Halkabb, cserebe kevesbe rugalmas, mint a TDCI. Azert aza 1xx-el tobb nyomatek megiscsak erezheto. De ez mar tenyleg olyan vita, hogy kinek a pap, kinek a paplan. En reszemrol be is fejeztem, mert ha igy folytatjuk az nem jau 8( Nekem nem a harc a celom, hogy most akkor mellik a jobbabb stb. Gondolom neked sem...
Nekem sem a harc a lényeg, meg hogy melyik jó, meg melyik nem, csak nem értem, hogy miért írod egyszer ezt, aztán azt. És tudom, hogy még vagy ezerszer vissza fog jönni a téma hasonló formában...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #9963 Dátum: 2006.10.31 kedd, 11:58:00 »

Hat most teljesen elbizonytalanodtam, de szerencsere van meg idöm eldönteni. Nagyon a benzines mellett szol, hogy ugyanazert az arert mar joval fiatalabb autot tudok venni, es 2,5 millio körül mar lattam 2003/8 -asat, ami mar frissitett verzio, jobban tetszik ami nem kerek ködlampas.  
A csokipenzben igazatok van, csak lelkileg jobban esik, ha belegondolok, hogy havi 30 megy el üzemanyagra, es nem 50...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9964 Dátum: 2006.10.31 kedd, 12:00:00 »

MondESU,
 
pontosan...Azert volt, hogy kunmadarason lenyomtam egy TDCI-t Bar a 0-100-ra goyrsulasa nem az erossege a TDCI-nek. 50-100-ra mar nem allnek ki ellene, mert nincs ertelme Ott mindent lenyom a TDCI
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9965 Dátum: 2006.10.31 kedd, 12:04:00 »

Joe,
 
azert irom egyszer ezt egyszer azt, mert vegyes erzelemim vannak a TDCI-vel kapcsolatban. Foleg a megbizhatosaga miatt. Termeszetesen van amiben jobb egy benyasnal es van amiben nem. De ez vicca versa... En legszivesebben mind2-bol tartanek 1et otthon, mert mind2-nek kulonbozo jelleme van, es mind2 teccik. Csak hat a piiiz az nagy ur Minap hallotam radioban: Szegeny ember kezzel noz
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9966 Dátum: 2006.10.31 kedd, 12:05:00 »

MondESU,
 
pontosan...Azert volt, hogy kunmadarason lenyomtam egy TDCI-t Bar a 0-100-ra goyrsulasa nem az erossege a TDCI-nek. 50-100-ra mar nem allnek ki ellene, mert nincs ertelme Ott mindent lenyom a TDCI
Nekem a nagytaliról hazafelé volt szerencsém gyorsulni egy TDCi-vel, kb. 60-ról a következő autóig. Én visszalöktem hármasba, a srác meg nem tom, mindenesetre egy fél autót vert rám úgy 130-ig, azt is az elején. Szóval más stílus, de a gyorsulás, teljesítmény hasonló
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9967 Dátum: 2006.10.31 kedd, 12:06:00 »

Hat most teljesen elbizonytalanodtam, de szerencsere van meg idöm eldönteni. Nagyon a benzines mellett szol, hogy ugyanazert az arert mar joval fiatalabb autot tudok venni, es 2,5 millio körül mar lattam 2003/8 -asat, ami mar frissitett verzio, jobban tetszik ami nem kerek ködlampas.  
A csokipenzben igazatok van, csak lelkileg jobban esik, ha belegondolok, hogy havi 30 megy el üzemanyagra, es nem 50...
Szia!
Én ezt nem értem, újonnan 200e-el több egy 2L-es TDCI, mint egy benzines.
Akkor hova nyílik az "olló" később?
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9968 Dátum: 2006.10.31 kedd, 12:08:00 »

keki,
 
hat nem minden a nyomatek. Azert valamelyest szamit a LE is. Nameg a TDCI moci azert nehezebb valamelyest. Talan e miatt nincs azaz oooriasi kulonbseg, ami viszont a szamokban igen. Mar ami a nyomatekot illeti. Kene turbot farigcsalni egy benyas mocira...Kivancsi lenek mit muvelne Az elso par meteren biztos csuklanek a boldogsagtol...aztan meg azert, mert felrobbant a motor
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9969 Dátum: 2006.10.31 kedd, 12:08:00 »

Nekem a nagytaliról hazafelé volt szerencsém gyorsulni egy TDCi-vel, kb. 60-ról a következő autóig. Én visszalöktem hármasba, a srác meg nem tom, mindenesetre egy fél autót vert rám úgy 130-ig, azt is az elején. Szóval más stílus, de a gyorsulás, teljesítmény hasonló
Szia!
A benzines jobban pörög, a dízel, az meg ugye a nyomaték. Nálad az igazság.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9970 Dátum: 2006.10.31 kedd, 12:10:00 »

keki,
 
hat nem minden a nyomatek. Azert valamelyest szamit a LE is. Nameg a TDCI moci azert nehezebb valamelyest. Talan e miatt nincs azaz oooriasi kulonbseg, ami viszont a szamokban igen. Mar ami a nyomatekot illeti. Kene turbot farigcsalni egy benyas mocira...Kivancsi lenek mit muvelne Az elso par meteren biztos csuklanek a boldogsagtol...aztan meg azert, mert felrobbant a motor
Szia!
A 16 szelep már egy fél turbó...Kellene még 16.
Üdv.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9971 Dátum: 2006.10.31 kedd, 12:11:00 »

Nem mindegy, hogy mennyivel eszik kevesebbet? Ugyis csokira költöd, és nem marad meg a különbség...(by Zacci)
A facelites szériánál, mintha lenne egy törés...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9972 Dátum: 2006.10.31 kedd, 12:12:00 »

Hat most teljesen elbizonytalanodtam, de szerencsere van meg idöm eldönteni. Nagyon a benzines mellett szol, hogy ugyanazert az arert mar joval fiatalabb autot tudok venni, es 2,5 millio körül mar lattam 2003/8 -asat, ami mar frissitett verzio, jobban tetszik ami nem kerek ködlampas.  
A csokipenzben igazatok van, csak lelkileg jobban esik, ha belegondolok, hogy havi 30 megy el üzemanyagra, es nem 50...
A csokipénz az hülyeség! Azt nem olyan komolysággal írtam. Az persze, hogy spórolás. Ha vki nem teszi mondjuk félre, akkor is több pénze van másra!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9973 Dátum: 2006.10.31 kedd, 12:15:00 »

Joe,
 
"A csokipénz az hülyeség! Azt nem olyan komolysággal írtam. Az persze, hogy spórolás. Ha vki nem teszi mondjuk félre, akkor is több pénze van másra!"
 
pl. csokira
En vagyis a Mondim vigyaz a vonalaimra ! nem hagy nekem egy petakot sem csokira
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9974 Dátum: 2006.10.31 kedd, 14:32:00 »

Joe,
 
"A csokipénz az hülyeség! Azt nem olyan komolysággal írtam. Az persze, hogy spórolás. Ha vki nem teszi mondjuk félre, akkor is több pénze van másra!"
 
pl. csokira
En vagyis a Mondim vigyaz a vonalaimra ! nem hagy nekem egy petakot sem csokira
Tehát, akinek TDCi-je van az dagadt, és akinek lesz, az el fog hízni?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9975 Dátum: 2006.10.31 kedd, 14:36:00 »

Joe,
 
Pontosan...Es errol a csunya gonosz Mondeo tehet
Aki meg nem hizott el, annak meg bexart a porlasztocsucsa
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9976 Dátum: 2006.10.31 kedd, 14:37:00 »

Tehát, akinek TDCi-je van az dagadt, és akinek lesz, az el fog hízni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9977 Dátum: 2006.10.31 kedd, 14:41:00 »

joe,
 
ooo izeee, minap parom megemlitette, hogy kicsit mintha elhiztam volna... Lehet megiscsak TDCI-m vanik ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9978 Dátum: 2006.10.31 kedd, 15:12:00 »

Basszus én is azóta dagadok!!!Ez nem vicc.Megalapitjuk a dagadt tdci-s klubot?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9979 Dátum: 2006.10.31 kedd, 15:18:00 »

legendas2,
 
Ki kene vonulni a Kossuth terre
En speciel jobban orulnek a traktoros felvonulas helyett, egy Mondeos felvonulasnak
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9980 Dátum: 2006.10.31 kedd, 15:42:00 »

Akkor eleg valoszinü, hogy a TDCI-t valasztom, mert nekem most egy kicsit hiznom kene...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9981 Dátum: 2006.10.31 kedd, 15:42:00 »

Basszus én is azóta dagadok!!!Ez nem vicc.Megalapitjuk a dagadt tdci-s klubot?
Nézdmeg mACSmant, és Angelt, szőrnyű ez a sok "elhízott" TDCI-is
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9982 Dátum: 2006.10.31 kedd, 15:46:00 »

najo, de akkor en most mit csinazzak ? Kezdek elhizni, pedig nekem 2.0i benyas mondim van !
Adjam el es vegyek egy V6-ot ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9983 Dátum: 2006.10.31 kedd, 19:19:00 »

Tisztelt Fórumozó társak!
Most szeretnék autót cserélni (2001-es 1.8  
125 Le-s mondeo 55e. km-rel) egy 2004-es TDCI Ghia-x 130 lovasra. Még nagyon hezitálok rajta, mivel nem tul jól számolnák be az enyémet. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem: mennyi időközönként kell polasztó csúcsot cserélni benne? Olvastam itt a fórumon, hogy egy kissebb vagyon a csere.
Köszönettel: aprosz
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9984 Dátum: 2006.10.31 kedd, 20:21:00 »

aprosz,
 
Ez sok mindentol fugg. Pl. az eletkortol, mert a facelift elottieknel gyakrabban elofordulo hibajelenseg. De ez a kerdes tiszta, mert a kiszemelt aldozat 2004-es ami jau, azertis mert facelift es ebben elvileg mar kicsit strapabirobb csucsot terveztek.
A Masik kerdes, hogy vajon milyen volt az eloelete ? Ez persze sosem fog kiderulni, de ezeket a kozosnyomocsoves csodagepeket mar nem illik "etolajjal" etetni. Minosegi uzemanyagot igenyelnek. Ha trutyi uzemanyagot taknyoltak bele eddig, az elosegitheti a csucsok pusztulasat. Bar ez azert nem valoszinu, mert egy ilyen kaliberu Mondeoba nem szokas taknyot tolni, es tan nemis aza kaliber a vasarlo reteg sem, aki ilyenekkel jatszadozna par forint sporolas miatt. Csucsokat akkor kell cserezni, ha bexart. Tudtommal nincs ra meghatarozva csereperiodus. Hogy ez mikor tortenik meg egy jo kerdes, es ebbol mar nem 1x volt itt vita 8( Velemenyem szerint es a tapasztalatok is valamelyest ezt mutatjak, 200ekm-t nem valoszinu hogy kibir. Ez persze megintcsak a hasznalattol fugg. A nagy atlaggnal, mar amirol igy tudunk olyan kb. 150-200e kornyeken jelentkeznek az elso tunetek. De volt hogy hamarabb. Ott viszont mar felvetodik a gyanu, hogy a gepben nemis annyi km van, mint amit a km ora mutat. Sajna eloszeretettel tekergetik visza a km-eket legyen az benyas vagy dizli. De ezzel asszem nem mondtam ujat. Ha azt latod, hogy 80e km van a verdaban, es csucsot kell benne cserezni, akkor nagy a valoszinusege, hogy abban valojaban nem 80, hanem 180e van. A csucsok ara elsosorban a beszerzesi forrastol fugg. Ez olyan 40 es 90e piiz kozott mozog per darab.  
Kisebb vagyont akkor koltesz a gepre, ha szagszerviztol veszed a csucsot, mert ott ugye olyan 90 korul merik.
Altalaban 1 max. 2 csucsot szoktak cserezni, de elobb utobb ertelemszeruen sor kerul a tobbire is. Az orom az uromben, hogy nem egyszerre doglenek be. Tehat, ha mar sok km van a verdaban mondjuk ugy 150+ akkor erdemes szamolni a cserevel, de legalabbis felkeszulni lelkileg. Jobb felni alapon...A tonkremenetel pedig nem azt jelenti, hogy ep lerobban, se elorre, se hatra, hanem elkezd kopogni, dob egy hibakodot a computerbe, az izzitasjelzo lampa a muszerfalon elkezd villogni stb.
De nagyon fiatal a verda, szal valceg nem lesz vele semmi gond. Bar a csucsok csereje nem ev fuggo dolog. A legjobb, ha elviszed egy fuggetlen szagszervizbe a verdat egy alapos atvizsgalasra, kulonosen koncentralva a csucsok allapotara. Ajanlott hely Solymari Ford szerviz. Ha a kereskedo nem akar bele menni a "fuggetlen" atvizsgalasba, akkor felejto a gep.
Keress masikat, mind1 mennyire teccik a gep...
Jah es legyen vezetett szervizkonyve ! Alvazszam tudataban vannak itt guruk, akik utana tudnak nezni a verdanak. abbol jo esellyel kiderul, hogy volt-e valami garancialis problemaja, Volt-e torve stb...
Sok sikert ! Jo gep az...1.8-hoz kepest istenkhiraly lesz
 
 
joe,
 
nuh, ez igy eleg objektiv vot ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9985 Dátum: 2006.10.31 kedd, 20:48:00 »

zacci!
 
Nagyon köszönöm a kimeritő választ. Ez lenne életem első dizel verdája és egy picit tartok/tartottam tőle. 51300 km-t irnak az újra. Ez még érzésem szerint elfogadható. Mi a véleményetek a triptronic váltóról?
Köszi: aprosz
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9986 Dátum: 2006.10.31 kedd, 20:54:00 »

aprosz,
 
Realisnak tunik a km, de azert nezess utana rendesen...foleg az atvizsgalasra koncentralj. nehogy utolag deruljon ki, hogy pl. torott volt vagy valami...
 
A triptronic allitolag kafa dolog
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9987 Dátum: 2006.10.31 kedd, 21:29:00 »

zacci!
 
Nagyon köszönöm a felvilágosítást. Sajnos lehet hogy mégsem lesz az egészből semmi, mivel az asszony nagyon morog a csere miatt, és a kereskedő is csak 2.1-et adna a járgányért. Ugyan ennyit kellene ráfizetnem, és ráadásul még az ország tulsó végén van.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9988 Dátum: 2006.11.01 szerda, 08:47:00 »

aprosz,
 
sebaj, mond meg azasszonynak, hogy innen mar nincs vissza ut
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9989 Dátum: 2006.11.01 szerda, 09:35:00 »

Hello mindenki.
 
Érdekes az itt kialakult gyerekes vita benzin vs diesel között. Meg kell érteni végre, hogy a sok tróge keresekedő külföldről nem a 100e km-es autót houzta be, hanem a 200-300 közötti leharcolt gépeket. Ezeket kitakarították, polírozták és eladták. A tulajnál kb elment 300-ig és kpurcant a porlasztócsúcs benne. Ezért van ez, nem mert *** a diesel. Ha valaki véletlenül kifog egy olyat amiben hamarabb cserélték és utána hozták be, vagy nincs benne sok km, akkor szerencséje van. Kevés ember jár úgy, mint én hogy 3 évesen apóstól átvesz 41e km-t futott autót. Én egy darabig remélem semmit sem fogok cserélni rajta a kötelező dolgokon kívül. Emiatt nem is fogom eladni 2 évig valószínű. Akkor sem lesz benne több 130e km-nél kb. 5 évesen, így jól fog járni vele valaki.
Aki jót akar, az menjen ki magának külföldre és válasszon jó autót.
 
Más. Az hülyeség, hogy az MKIV jövetelekor lemennek az árak. Mindig ezt mondták, és mégsem jött be egy típusnál sem. Megy az magától is ebben a kategóriában lefelé rendesen. 3 évesen kb -40 vagy 50 %, ami nem kevés, de innentől már nem fog ennyire menni az ára.
A következő autónak én 2,2 TDCI-t vennék kintről valami bemutatóautót garanciával
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9990 Dátum: 2006.11.01 szerda, 10:12:00 »

Hello mindenki.
 
Érdekes az itt kialakult gyerekes vita benzin vs diesel között. Meg kell érteni végre, hogy a sok tróge keresekedő külföldről nem a 100e km-es autót houzta be, hanem a 200-300 közötti leharcolt gépeket. Ezeket kitakarították, polírozták és eladták. A tulajnál kb elment 300-ig és kpurcant a porlasztócsúcs benne. Ezért van ez, nem mert *** a diesel. Ha valaki véletlenül kifog egy olyat amiben hamarabb cserélték és utána hozták be, vagy nincs benne sok km, akkor szerencséje van. Kevés ember jár úgy, mint én hogy 3 évesen apóstól átvesz 41e km-t futott autót. Én egy darabig remélem semmit sem fogok cserélni rajta a kötelező dolgokon kívül. Emiatt nem is fogom eladni 2 évig valószínű. Akkor sem lesz benne több 130e km-nél kb. 5 évesen, így jól fog járni vele valaki.
Aki jót akar, az menjen ki magának külföldre és válasszon jó autót.
 
Más. Az hülyeség, hogy az MKIV jövetelekor lemennek az árak. Mindig ezt mondták, és mégsem jött be egy típusnál sem. Megy az magától is ebben a kategóriában lefelé rendesen. 3 évesen kb -40 vagy 50 %, ami nem kevés, de innentől már nem fog ennyire menni az ára.
A következő autónak én 2,2 TDCI-t vennék kintről valami bemutatóautót garanciával
hát ez szerintem is valahogy így van. ha tutira akarsz emnni, kimész és hozol magadnak onnan. bele kell abba gondolni, hogy az itthoni árból leszámolod a regadót, leszámolod a nem kis hasznot meg az itthoni párszázezres rendberakást és a meglévő összeggel menj fel a mobile.de-re. pillanatok alatt kiderül, hogy az autók ilyen árban minimum 260ezer km-t futottak.
vagy tényleg egy ilyen ismerős dolog az igazi. én anyukámmal használtam egy mazdát 11 évig. a 11 év alatt belement összesen 85 ezer km. beszarás, hogy milyen jól nézett ki az autó, mielőtt összeropizták alattam. nagyon patent gép volt.
vagy nagyszüleim Peugeot 106-osa. 6 vagy 8 éves nem emlékszem pontosan és 26500 km van benne. mint egy szalonautó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9991 Dátum: 2006.11.01 szerda, 11:05:00 »

hát ez szerintem is valahogy így van. ha tutira akarsz emnni, kimész és hozol magadnak onnan. bele kell abba gondolni, hogy az itthoni árból leszámolod a regadót, leszámolod a nem kis hasznot meg az itthoni párszázezres rendberakást és a meglévő összeggel menj fel a mobile.de-re. pillanatok alatt kiderül, hogy az autók ilyen árban minimum 260ezer km-t futottak.
vagy tényleg egy ilyen ismerős dolog az igazi. én anyukámmal használtam egy mazdát 11 évig. a 11 év alatt belement összesen 85 ezer km. beszarás, hogy milyen jól nézett ki az autó, mielőtt összeropizták alattam. nagyon patent gép volt.
vagy nagyszüleim Peugeot 106-osa. 6 vagy 8 éves nem emlékszem pontosan és 26500 km van benne. mint egy szalonautó.
Hát itt is van egy-két gép, amiről ránézésre senki se mondaná meg a korát. Az enyémről nem hiszik el idegenek, hogy 5 éves. Mondjuk én szeretem, ha rendben van az autó és nem úgy néz ki, mint egy retkes disznóól.
 
Szerintem ha valaki vigyáz az autójára, az látszik a gépen (meg a gazdán is). Talán a következő autómat már meg tudom venni magyar kereskedő kihagyása nélkül. És teljesen igaz az, hogy direktben kell külföldről az autót behozni. Lehet, hogy kicsit drágább, de így tutot, mit veszel.
 
AMúgy az egyik kedvenc gépem ms02 komáé, az valami csodaszép állapotban van. Gratula mégegyszer, bár már mondtam neki párszor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9992 Dátum: 2006.11.01 szerda, 11:11:00 »

Hát itt is van egy-két gép, amiről ránézésre senki se mondaná meg a korát. Az enyémről nem hiszik el idegenek, hogy 5 éves. Mondjuk én szeretem, ha rendben van az autó és nem úgy néz ki, mint egy retkes disznóól.
 
Szerintem ha valaki vigyáz az autójára, az látszik a gépen (meg a gazdán is). Talán a következő autómat már meg tudom venni magyar kereskedő kihagyása nélkül. És teljesen igaz az, hogy direktben kell külföldről az autót behozni. Lehet, hogy kicsit drágább, de így tutot, mit veszel.
 
AMúgy az egyik kedvenc gépem ms02 komáé, az valami csodaszép állapotban van. Gratula mégegyszer, bár már mondtam neki párszor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9993 Dátum: 2006.11.01 szerda, 11:28:00 »

Hát itt is van egy-két gép, amiről ránézésre senki se mondaná meg a korát. Az enyémről nem hiszik el idegenek, hogy 5 éves. Mondjuk én szeretem, ha rendben van az autó és nem úgy néz ki, mint egy retkes disznóól.
 
Szerintem ha valaki vigyáz az autójára, az látszik a gépen (meg a gazdán is). Talán a következő autómat már meg tudom venni magyar kereskedő kihagyása nélkül. És teljesen igaz az, hogy direktben kell külföldről az autót behozni. Lehet, hogy kicsit drágább, de így tutot, mit veszel.
 
AMúgy az egyik kedvenc gépem ms02 komáé, az valami csodaszép állapotban van. Gratula mégegyszer, bár már mondtam neki párszor.
Az enyém is szép volt amíg haza ne értem vele.....egy gyerek a hátsó szekcióban sok mindent tud művelni. Lassan kéne egy alapos kárpittisztítás. Tele van folttal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9994 Dátum: 2006.11.01 szerda, 11:35:00 »

Az enyém is szép volt amíg haza ne értem vele.....egy gyerek a hátsó szekcióban sok mindent tud művelni. Lassan kéne egy alapos kárpittisztítás. Tele van folttal.
Igen, a te autód is szép és jólápolt. És még sokaké, akik szeretik az autójukat. Tulajdonképpen mindenkié. Itt mindenki szereti az autóját.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9995 Dátum: 2006.11.01 szerda, 11:45:00 »

Igen, a te autód is szép és jólápolt. És még sokaké, akik szeretik az autójukat. Tulajdonképpen mindenkié. Itt mindenki szereti az autóját.
Hááát, azért frissen mosva "jól áll neki a távolság"..sok az apró kavicsfelverődés, meg egyes meghatározhatalan eredetű apró karcok és foltok. és egy yaris rendszáma a hátsó lökösön.(majdnem tisztán olvasható a tükörlenyomat)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9996 Dátum: 2006.11.01 szerda, 11:46:00 »

Igen, a te autód is szép és jólápolt. És még sokaké, akik szeretik az autójukat. Tulajdonképpen mindenkié. Itt mindenki szereti az autóját.
Pont azt mondom, hopgy szép volt amikor megvettem...de azóta...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9997 Dátum: 2006.11.01 szerda, 18:15:00 »

Üdv!
Új mondeo tulaj vagyok, az autó nem egészen új, 2002-es 2.0 TDCi.
Mivel nem mgyarországi, így nincs magyar kezelési könyv hozzá.
Be lehet ezt valahol szerezni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9998 Dátum: 2006.11.01 szerda, 18:29:00 »

Üdv!
Új mondeo tulaj vagyok, az autó nem egészen új, 2002-es 2.0 TDCi.
Mivel nem mgyarországi, így nincs magyar kezelési könyv hozzá.
Be lehet ezt valahol szerezni
A club weboldalán nézz körül letölthető pdf ben
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9999 Dátum: 2006.11.01 szerda, 18:36:00 »

Üdv!
Új mondeo tulaj vagyok, az autó nem egészen új, 2002-es 2.0 TDCi.
Mivel nem mgyarországi, így nincs magyar kezelési könyv hozzá.
Be lehet ezt valahol szerezni
sinbohoc,
 
Íme, itt van:
 
MK III Kezelési Útmutató
 
A főoldalon Hírek és egyéb menük alatt sok-sok okosságot találsz, olvass!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.