Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 11:24:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21468045 alkalommal)
0 Felhasználó és 252 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12850 Dátum: 2007.07.03 kedd, 17:28:00 »

Mellesleg pont a TDDI-re nem lehet azt mondani, hogy kenyes az uzemanyagra. Szerintem a TDCI-re sem, csak valami ideologiat ki kellett talalni, hogy miert hallnak be ezek az alkatreszek ilyen koran.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12851 Dátum: 2007.07.03 kedd, 17:34:00 »

Scratch,
 
Eza legjobb duma, amit a szerviz mond. Szinte bebizonyithatatlan, hogy az uzemanyag miatt ment tonkre, vagy sem. A szerviz a szagerto, es mivel a keceliekk csinaltak, ugyis azt fogjak megallapitani, hogy a benya a ludas. Elvegre a Ford is ezt csinalja a TDCI csucsokkal. Nem mi vagyunk a hibasak, hanem az uzemanyag. Es ezzel ki is bujtak a feleloseg alol. Ennyit a garanciarol
És a legjobb, azt mondja a Ford, hogy kiveszik nekem az adagolót, elküldhetjük Kecelre újra, de ott senki nem látja mit csinálnak majd vele. Azt mondja a Ford-os gyerek, hogy szinte 100%, hogy azt hozzák ki, hogy nem az ő hibájuk, beletesznek egy kopott alkatrészt, vagy egyszerűen a rossz üzemanyagra fogják. Még szánok rá időt, hogy meg tudjunk egyezni az ingyen javítást illetően, ha nem sikerül akkor igénybe veszem Angel segítségét, ha úgysem eBay-ről megveszem a Fusim által belinkelt adagolót, mert nem akarom hónapokra letenni az autót, a rossz adagolót meg hagy boncolgassa a fogyasztóvédelem, vagy egy független szakértő.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12852 Dátum: 2007.07.03 kedd, 19:40:00 »

És a legjobb, azt mondja a Ford, hogy kiveszik nekem az adagolót, elküldhetjük Kecelre újra, de ott senki nem látja mit csinálnak majd vele. Azt mondja a Ford-os gyerek, hogy szinte 100%, hogy azt hozzák ki, hogy nem az ő hibájuk, beletesznek egy kopott alkatrészt, vagy egyszerűen a rossz üzemanyagra fogják. Még szánok rá időt, hogy meg tudjunk egyezni az ingyen javítást illetően, ha nem sikerül akkor igénybe veszem Angel segítségét, ha úgysem eBay-ről megveszem a Fusim által belinkelt adagolót, mert nem akarom hónapokra letenni az autót, a rossz adagolót meg hagy boncolgassa a fogyasztóvédelem, vagy egy független szakértő.
-ök!!!! Egyszerűen nálunk elismerni valamit az nagyon nem megy. Minden alkalommal asztalt kell verni, hogy valmi történjen?
Nevetséges. Azt mondjuk nem tudom, hogy az elektronikát (korábban ugyebár azzal volt a gond), hogy teszi tönkre bármilyen üzemanyag...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12853 Dátum: 2007.07.03 kedd, 21:12:00 »

-ök!!!! Egyszerűen nálunk elismerni valamit az nagyon nem megy. Minden alkalommal asztalt kell verni, hogy valmi történjen?
Nevetséges. Azt mondjuk nem tudom, hogy az elektronikát (korábban ugyebár azzal volt a gond), hogy teszi tönkre bármilyen üzemanyag...
Lehet most nem elektronika, nem tudják mi, csak ha megnézik, de az 30K.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12854 Dátum: 2007.07.03 kedd, 21:21:00 »

És a legjobb, azt mondja a Ford, hogy kiveszik nekem az adagolót, elküldhetjük Kecelre újra, de ott senki nem látja mit csinálnak majd vele. Azt mondja a Ford-os gyerek, hogy szinte 100%, hogy azt hozzák ki, hogy nem az ő hibájuk, beletesznek egy kopott alkatrészt, vagy egyszerűen a rossz üzemanyagra fogják. Még szánok rá időt, hogy meg tudjunk egyezni az ingyen javítást illetően, ha nem sikerül akkor igénybe veszem Angel segítségét, ha úgysem eBay-ről megveszem a Fusim által belinkelt adagolót, mert nem akarom hónapokra letenni az autót, a rossz adagolót meg hagy boncolgassa a fogyasztóvédelem, vagy egy független szakértő.
Scratch, Miért van az,hogy valahogy meg sem lepödök ezen a magatartáson. Gondolom,hogy Kecelt nem ez a 30rúpó fogja oda vágni, különben meg,ha tényleg a golaj(ami nyilván hülyeség) tette tönkre és fél éve ök javitották, miért ne kéne rendbe tenni. Ha normális munkát adott ki a kezéböl, mutass olyan magyar kutat melynek a golaja fél év alatt kipipál  egy jó adagolót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12855 Dátum: 2007.07.03 kedd, 21:37:00 »

-ök!!!! Egyszerűen nálunk elismerni valamit az nagyon nem megy. Minden alkalommal asztalt kell verni, hogy valmi történjen?
Nevetséges. Azt mondjuk nem tudom, hogy az elektronikát (korábban ugyebár azzal volt a gond), hogy teszi tönkre bármilyen üzemanyag...
Tisztában vannak azzal,hogy az ember ki van nekik szolgáltatva. Vagy a 30ezer és javitás vagy közel 400ezer
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12856 Dátum: 2007.07.03 kedd, 23:05:00 »

Nem veszélyes úgy véleményt mondani, hogy még nem ültél III-ban?
 
Nekem volt I is, na a III sokkal kényelmesebb.
Nem olyan véleményt mondtam. Csak kíváncsi voltam a ti véleményetekre a modern, kemény burkolatokról. És meg akartam tudni, hogy mégis mennyire kényelmes, de megnyugodtam, hogy a Mondeo azért mégiscsak Mondeo, és a Focus az lóf*sz hozzá képest... Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12857 Dátum: 2007.07.03 kedd, 23:27:00 »

Nem olyan véleményt mondtam. Csak kíváncsi voltam a ti véleményetekre a modern, kemény burkolatokról. És meg akartam tudni, hogy mégis mennyire kényelmes, de megnyugodtam, hogy a Mondeo azért mégiscsak Mondeo, és a Focus az lóf*sz hozzá képest... Smiley
Hol van keményburkolat a III-ban?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12858 Dátum: 2007.07.03 kedd, 23:34:00 »

És a legjobb, azt mondja a Ford, hogy kiveszik nekem az adagolót, elküldhetjük Kecelre újra, de ott senki nem látja mit csinálnak majd vele. Azt mondja a Ford-os gyerek, hogy szinte 100%, hogy azt hozzák ki, hogy nem az ő hibájuk, beletesznek egy kopott alkatrészt, vagy egyszerűen a rossz üzemanyagra fogják. Még szánok rá időt, hogy meg tudjunk egyezni az ingyen javítást illetően, ha nem sikerül akkor igénybe veszem Angel segítségét, ha úgysem eBay-ről megveszem a Fusim által belinkelt adagolót, mert nem akarom hónapokra letenni az autót, a rossz adagolót meg hagy boncolgassa a fogyasztóvédelem, vagy egy független szakértő.
Scratch! Ne hagyd magad. Ha az adagoló a rossz, akkor az a rossz. Garis, javítsák meg.
Azt felvetetted, hogy kannából próbálják?
 
Ha az adagoló rossz, és ők beraknak egy másik kopott alkatrészt, azzal mire mennek? Ők neked egy tuttkó adagolót adtak. Ha az pár hónap alatt tönkremegy, akkor miért nem megy tönkre más adagoló, esetleg tömegesen? Én nem lennék benne 102%-ig tuti, hogy valóban az adagoló mechanikus része ment tönkre. Ennyi idő alatt nem lenne szabad.
 
Ki fizette ki a múltkor a Keceli szervízt? Kinek a nevére szól a számla? Ha a tiédre, akkor neked kell harcolnod a gariért, de ha a ford szervíz fizette, akkor neki kell a garit intézni.
 
Mielőtt elmegy az adagoló kecelre, azért vitassuk meg, mi a legjobb...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #12859 Dátum: 2007.07.04 szerda, 03:05:00 »

Eltünt egy beirásom 13007-13008 között!? Ilyet, tegnap még meg volt.. Elvtársaim, éberebben kell aludnunk, a nemzetközi helyzet egyre fokozódik!
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #12860 Dátum: 2007.07.04 szerda, 08:54:00 »

És a legjobb, azt mondja a Ford, hogy kiveszik nekem az adagolót, elküldhetjük Kecelre újra, de ott senki nem látja mit csinálnak majd vele. Azt mondja a Ford-os gyerek, hogy szinte 100%, hogy azt hozzák ki, hogy nem az ő hibájuk, beletesznek egy kopott alkatrészt, vagy egyszerűen a rossz üzemanyagra fogják. Még szánok rá időt, hogy meg tudjunk egyezni az ingyen javítást illetően, ha nem sikerül akkor igénybe veszem Angel segítségét, ha úgysem eBay-ről megveszem a Fusim által belinkelt adagolót, mert nem akarom hónapokra letenni az autót, a rossz adagolót meg hagy boncolgassa a fogyasztóvédelem, vagy egy független szakértő.
Azért ez egy nagy szemét hozzáállás Kecel részéről. Szánalmas, hogy egyből azzal jönnek, hogy mennyit kell majd fizetned ha letesztelik. Sajnos a gerincesség egyre több cégből tűnik el. Vagy nem is volt?
 
Együttérzek! Nekem ugyan nincs ekkora gondom csak egy lökhárító csere, fényezés csomgagtérajtó javítás + fényezés miatt áll az autóm 2 hete, mert nem tudják normálisan megcsinálni. Már kétszer mondták, hogy készen van, de egyik alkalommal se vettem át, mert *** munkát végeztek.
 
Kitartás!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12861 Dátum: 2007.07.04 szerda, 10:27:00 »

Hol van keményburkolat a III-ban?
Műszerfal "térd" része, Ajtókárpitok (Ambiente, Trend)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #12862 Dátum: 2007.07.04 szerda, 10:39:00 »

Műszerfal "térd" része, Ajtókárpitok (Ambiente, Trend)
Igen! Sajnos az ajtó könyöklője kemény. Az MKI-ben az is puha plüss volt. Ebben meg nyomja  a bal könyökömet. Az enyém trend és sima szövet kárpit van az ülésen és nem vagyok megelégedve vele. Igaz nekem hosszú lábaim vannak. Túl magasan van az ülés nekem. 100km után fáj a combom és a térdem, pedig messze ülök a kormánytól.  Hiába a 4 irányban állítható kormány, ha a lábamnak kényelmes akkor nem érem el a kormányt rendesen. Az MKI-ben gond nélkül vezettem le akár 600km-t is minden fájdalom nélkül. A plüss vagy a bőr sokkal kényelmesebb az MKIII-ban. Legközelebb már ez is alapkitétel lesz az autóvásárlásnál. Most ezt dobta a gép. Ellenben van tempomatom! Az oldaltartással sztem nincs gond. Alacsonyabbaknak szerintem kényelmesebb. Asszem agostonb-vel beszéltük korábban, hogy neki is ugyanilyen gondjai vannak.  
Viszont ezen kívül nincs bajom a géppel, mert más területen eleget ad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12863 Dátum: 2007.07.04 szerda, 12:48:00 »

Sziasztok!
 
Egy kis segítség kellene. Van egy Mondeonk (MK III, TDCI 130 LE) és ha benyomom a kuplngpedált nem jön vissza magától, úgy kell visszahúzni! Mi lehet vele?
 
Köszönettel várom a válaszaitokat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12864 Dátum: 2007.07.04 szerda, 12:57:00 »

Sziasztok!
 
Egy kis segítség kellene. Van egy Mondeonk (MK III, TDCI 130 LE) és ha benyomom a kuplngpedált nem jön vissza magától, úgy kell visszahúzni! Mi lehet vele?
 
Köszönettel várom a válaszaitokat!
nem is tudom....aszam hidraulikus a kuplung, akkor viszont a munkahengert kell megnézni,de extrém esetben lehet mechanikus probléma is. (pl. kinyomócsapágy vagy nyomólap) Első körben mindenképpen a "hidralika mittomén" kő megnézetni.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12865 Dátum: 2007.07.04 szerda, 14:54:00 »

Cserelt mar valaki MKIII-nal kerekcsapagyat es toronycsapagyat ? kb. meddig birjak ezek a cuccok ? Tudom, fugg a hasznalattol is, de ugy kb. megi
Naplózva

blah blah blah
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #12866 Dátum: 2007.07.04 szerda, 15:13:00 »

Cserelt mar valaki MKIII-nal kerekcsapagyat es toronycsapagyat ? kb. meddig birjak ezek a cuccok ? Tudom, fugg a hasznalattol is, de ugy kb. megi
Én már cseréltem kerékcsapágyat, nem kellett volna, mert kiderült, hogy a gumim a hangos.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12867 Dátum: 2007.07.04 szerda, 15:34:00 »

Koniman,
 
Ahum. Es azert ereztel valami valtozast ? Azon kivul, hogy konyebb lett a penztarcad. Es mennyi km van a gepedben ? Igazabol probalom beloni, hogy kb. meddig birhatja egy kerekcsapagy, mert hamarosan csereltetem a komplett feket, tarcsa, betet, kezifekkotel, es ha mar le van bontva minda 4 kerek es esetleg occsoert tudok szerezni kerekcsapagyat, akkor lehet megejtenem azok cserejet is. Nyilvan, artani nem art, de ha mondjuk harmincharomszazezer kilometer bir a csapagy, akkor meg nem csereltetnem ki...
Hallotam mar olyat is, hogyha rendben van a futomu, de megis kopog, akkor az lehet toronycsapagy is...Atnezettem mar a futomuvet, de rendben talaltak, es megis picit kopog...
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12868 Dátum: 2007.07.04 szerda, 16:06:00 »

Újabb fejemények, gyakorilatilag semmi. Kecel köti magát ahhoz a dologhoz, hogy megnézik, de ha alaktrész kopás, vagy üzemanyag hiba a rossz működés oka, akkor nem tudják ingyen javítani, ez esetben 30K+ÁFA a hibafeltárás. Ha nem ezek miatt adódott az adagoló hiábja, akkor ingyen javítás. A Ford azt javasolná, hogy vigyük le az adagolót, lejön egy Ford-os ember is figyelni rá, hogy ne a kukából vegyenek elő egy rossz alkatrészt, hogy ez a baja... De hát ő se szakértő, garantálni nem tud semmit. Annyi ötletük volt, hogy lefényképezik a szétszedett adagolót, és egy független szakértőnek megmutatják a képeket, hogy mondjon véleményt, ezt legalább ingyen. Viszont az adagoló le-fel szerelést fizetnem kell + az ilyekor szokásos csöveket, tömítéseket is, erre holnapra adnak árajánlatot, hogy mennyiért csinálják meg.
Meg is mondták, hogy két tűz között érzik magukat, mert Kecel, és én is rájuk hárítom a javítást. Mondtam neki, hogy mikor ősszel Kecel szétszedte az adagolót, akkor nekik látni kellett volna, ha valahol kopás van, és szólni, azt mondja a Ford-os ez igaz, csak azóta eltelt 8 hónap, ez idő alatt is elkophatott, bár nem valószinű, de Kecel erre fogja fogni.
Szerintetek most mit csináljak?
Kecel nagy valószinűséggel arra játszik az eddigiek alapján, hogy nem csináják meg, de még 40K-t levennének rólam, átvizsgálás címen. Plussz ehhez hozzájön az adagoló fel-le szerelés + tömítések, csövek. Amit se a Ford, se Kecel nem akar bevállalni. Hiszen Kecelnek semmi köze az adagoló ki-be szereléshez, a Ford-nak meg ahhoz, hogy elromlott, tehát fizessek én. Szóval, ha ezt megjátszom, és azt mondja Kecel, hogy bocsi, ez nem garis hiba, ott tartok anyagilag, hogy megvettem volna az eBay-es adagolót, és legalább működne az autó...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12869 Dátum: 2007.07.04 szerda, 16:12:00 »

Scratch, Miért van az,hogy valahogy meg sem lepödök ezen a magatartáson. Gondolom,hogy Kecelt nem ez a 30rúpó fogja oda vágni, különben meg,ha tényleg a golaj(ami nyilván hülyeség) tette tönkre és fél éve ök javitották, miért ne kéne rendbe tenni. Ha normális munkát adott ki a kezéböl, mutass olyan magyar kutat melynek a golaja fél év alatt kipipál  egy jó adagolót.
Jogos, de egymásra mutogatnak.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12870 Dátum: 2007.07.04 szerda, 16:15:00 »

Újabb fejemények, gyakorilatilag semmi. Kecel köti magát ahhoz a dologhoz, hogy megnézik, de ha alaktrész kopás, vagy üzemanyag hiba a rossz működés oka, akkor nem tudják ingyen javítani, ez esetben 30K+ÁFA a hibafeltárás. Ha nem ezek miatt adódott az adagoló hiábja, akkor ingyen javítás. A Ford azt javasolná, hogy vigyük le az adagolót, lejön egy Ford-os ember is figyelni rá, hogy ne a kukából vegyenek elő egy rossz alkatrészt, hogy ez a baja... De hát ő se szakértő, garantálni nem tud semmit. Annyi ötletük volt, hogy lefényképezik a szétszedett adagolót, és egy független szakértőnek megmutatják a képeket, hogy mondjon véleményt, ezt legalább ingyen. Viszont az adagoló le-fel szerelést fizetnem kell + az ilyekor szokásos csöveket, tömítéseket is, erre holnapra adnak árajánlatot, hogy mennyiért csinálják meg.
Meg is mondták, hogy két tűz között érzik magukat, mert Kecel, és én is rájuk hárítom a javítást. Mondtam neki, hogy mikor ősszel Kecel szétszedte az adagolót, akkor nekik látni kellett volna, ha valahol kopás van, és szólni, azt mondja a Ford-os ez igaz, csak azóta eltelt 8 hónap, ez idő alatt is elkophatott, bár nem valószinű, de Kecel erre fogja fogni.
Szerintetek most mit csináljak?
Kecel nagy valószinűséggel arra játszik az eddigiek alapján, hogy nem csináják meg, de még 40K-t levennének rólam, átvizsgálás címen. Plussz ehhez hozzájön az adagoló fel-le szerelés + tömítések, csövek. Amit se a Ford, se Kecel nem akar bevállalni. Hiszen Kecelnek semmi köze az adagoló ki-be szereléshez, a Ford-nak meg ahhoz, hogy elromlott, tehát fizessek én. Szóval, ha ezt megjátszom, és azt mondja Kecel, hogy bocsi, ez nem garis hiba, ott tartok anyagilag, hogy megvettem volna az eBay-es adagolót, és legalább működne az autó...
Irj az ebayeseknek, hogy a régi adagolódat mennyiben számítják be ha veszel tőlük 1et.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12871 Dátum: 2007.07.04 szerda, 16:18:00 »

Scratch! Ne hagyd magad. Ha az adagoló a rossz, akkor az a rossz. Garis, javítsák meg.
Azt felvetetted, hogy kannából próbálják?
 
Ha az adagoló rossz, és ők beraknak egy másik kopott alkatrészt, azzal mire mennek? Ők neked egy tuttkó adagolót adtak. Ha az pár hónap alatt tönkremegy, akkor miért nem megy tönkre más adagoló, esetleg tömegesen? Én nem lennék benne 102%-ig tuti, hogy valóban az adagoló mechanikus része ment tönkre. Ennyi idő alatt nem lenne szabad.
 
Ki fizette ki a múltkor a Keceli szervízt? Kinek a nevére szól a számla? Ha a tiédre, akkor neked kell harcolnod a gariért, de ha a ford szervíz fizette, akkor neki kell a garit intézni.
 
Mielőtt elmegy az adagoló kecelre, azért vitassuk meg, mi a legjobb...
Nem próbálták szerintem kannából, azt mondják egyértelműen adagoló hiba.
Én is ugyan ezt mondtam, hogy ezért fizettem ki 270e Ft ősszel a felújjításra, mert azt gondotam, most újra 250e km-en keresztül nem lesz gondom vele. De szerintük 8 hónap alatt is elkophatott valami... No comment, eddig bírta 6 éven keresztül, most 8 hónapig se? Erre meg az volt a válasz, hogy nem mindnet cseréltek ki benne, csak ami rossz volt. Én meg azt mondom, ez nem az én problémám, de ők akkor is...
A helyi Ford szervíz nevére szól a keceli számla. Ezért bíztam rájuk, hogy itt az autó oldják meg, én nem fizetek.
Szerinted mi lenne a jó megoldás? Van kedved lejönni Kecelre velem? Kezünkben az adagolóval...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #12872 Dátum: 2007.07.04 szerda, 16:19:00 »

Újabb fejemények, gyakorilatilag semmi. Kecel köti magát ahhoz a dologhoz, hogy megnézik, de ha alaktrész kopás, vagy üzemanyag hiba a rossz működés oka, akkor nem tudják ingyen javítani, ez esetben 30K+ÁFA a hibafeltárás. Ha nem ezek miatt adódott az adagoló hiábja, akkor ingyen javítás. A Ford azt javasolná, hogy vigyük le az adagolót, lejön egy Ford-os ember is figyelni rá, hogy ne a kukából vegyenek elő egy rossz alkatrészt, hogy ez a baja... De hát ő se szakértő, garantálni nem tud semmit. Annyi ötletük volt, hogy lefényképezik a szétszedett adagolót, és egy független szakértőnek megmutatják a képeket, hogy mondjon véleményt, ezt legalább ingyen. Viszont az adagoló le-fel szerelést fizetnem kell + az ilyekor szokásos csöveket, tömítéseket is, erre holnapra adnak árajánlatot, hogy mennyiért csinálják meg.
Meg is mondták, hogy két tűz között érzik magukat, mert Kecel, és én is rájuk hárítom a javítást. Mondtam neki, hogy mikor ősszel Kecel szétszedte az adagolót, akkor nekik látni kellett volna, ha valahol kopás van, és szólni, azt mondja a Ford-os ez igaz, csak azóta eltelt 8 hónap, ez idő alatt is elkophatott, bár nem valószinű, de Kecel erre fogja fogni.
Szerintetek most mit csináljak?
Kecel nagy valószinűséggel arra játszik az eddigiek alapján, hogy nem csináják meg, de még 40K-t levennének rólam, átvizsgálás címen. Plussz ehhez hozzájön az adagoló fel-le szerelés + tömítések, csövek. Amit se a Ford, se Kecel nem akar bevállalni. Hiszen Kecelnek semmi köze az adagoló ki-be szereléshez, a Ford-nak meg ahhoz, hogy elromlott, tehát fizessek én. Szóval, ha ezt megjátszom, és azt mondja Kecel, hogy bocsi, ez nem garis hiba, ott tartok anyagilag, hogy megvettem volna az eBay-es adagolót, és legalább működne az autó...
Ez egy nagyon szép történet. Arra azért kiváncsi lennék, hogy az adagoló hibafeltárásban mi kerül 30ezer pénzbe. Mi tartozik ebbe bele? Szétszedik, megnézik, ráteszik egy kütyüre azt ennyi vagy komolyabb dologról van szó
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12873 Dátum: 2007.07.04 szerda, 16:24:00 »

Koniman,
 
Ahum. Es azert ereztel valami valtozast ? Azon kivul, hogy konyebb lett a penztarcad. Es mennyi km van a gepedben ? Igazabol probalom beloni, hogy kb. meddig birhatja egy kerekcsapagy, mert hamarosan csereltetem a komplett feket, tarcsa, betet, kezifekkotel, es ha mar le van bontva minda 4 kerek es esetleg occsoert tudok szerezni kerekcsapagyat, akkor lehet megejtenem azok cserejet is. Nyilvan, artani nem art, de ha mondjuk harmincharomszazezer kilometer bir a csapagy, akkor meg nem csereltetnem ki...
Hallotam mar olyat is, hogyha rendben van a futomu, de megis kopog, akkor az lehet toronycsapagy is...Atnezettem mar a futomuvet, de rendben talaltak, es megis picit kopog...
Ha van felesleges p;nzed, miért nem adod simán nekem?
 
Egyébként változó. Akár 100e km alatt is tönkremehet. De előre kár kicserélni. Ha mégis rossz, majd akkor cseréld, amikor már hangja van. Kb félóra cseélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12874 Dátum: 2007.07.04 szerda, 16:26:00 »

Ez egy nagyon szép történet. Arra azért kiváncsi lennék, hogy az adagoló hibafeltárásban mi kerül 30ezer pénzbe. Mi tartozik ebbe bele? Szétszedik, megnézik, ráteszik egy kütyüre azt ennyi vagy komolyabb dologról van szó
Passze, de ősszel a diagnosztika még 90K volt...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12875 Dátum: 2007.07.04 szerda, 16:29:00 »

Ha van felesleges p;nzed, miért nem adod simán nekem?
 
Egyébként változó. Akár 100e km alatt is tönkremehet. De előre kár kicserélni. Ha mégis rossz, majd akkor cseréld, amikor már hangja van. Kb félóra cseélni.
Angel a Te embered A cucc helye "Ljubljana-Crnuce, default, Slowenien
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12876 Dátum: 2007.07.04 szerda, 16:33:00 »

Angel a Te embered A cucc helye "Ljubljana-Crnuce, default, Slowenien
Oké, köszi!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12877 Dátum: 2007.07.04 szerda, 17:00:00 »

Vicc, szerintem ne foglalkozz Kecellel egy asztalt csapkodj, mégpedig a Fordnál! Tavaly öket biztad meg az adagoló felújitásával, nekik fizettél, ök ezt alvállalkozásba adták Kecelnek. Ha azt látják,hogy Kecelre mászkálsz megnyugszanak,hogy Te úgy is intézed. 270et fizettél, nem újért,hanem javitásért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12878 Dátum: 2007.07.04 szerda, 20:10:00 »

nem is tudom....aszam hidraulikus a kuplung, akkor viszont a munkahengert kell megnézni,de extrém esetben lehet mechanikus probléma is. (pl. kinyomócsapágy vagy nyomólap) Első körben mindenképpen a "hidralika mittomén" kő megnézetni.
Nincs egy éve, hogy ugyaneezel a problémával kínlódtunk. Elvittük szervízbe, és kicserélték a kinyomócsapágyat, a pedál mellett valami alkatrészt. Egy darabig jó volt, de most újra előjött. Visszamentünk a szervízbe és nem igazáán voltak segítőkészek
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12879 Dátum: 2007.07.04 szerda, 21:43:00 »

Vicc, szerintem ne foglalkozz Kecellel egy asztalt csapkodj, mégpedig a Fordnál! Tavaly öket biztad meg az adagoló felújitásával, nekik fizettél, ök ezt alvállalkozásba adták Kecelnek. Ha azt látják,hogy Kecelre mászkálsz megnyugszanak,hogy Te úgy is intézed. 270et fizettél, nem újért,hanem javitásért.
Nem rég beszélgettem Angel-el telefonon, lehet nem is az adagoló lesz a rossz... Ha ők nem tudják megtalálni a pontos hiba okat, majd akkor mi. Ennyit a mai szervizekről.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12880 Dátum: 2007.07.04 szerda, 21:46:00 »

Az üzemanyag nyomást hol célszerű mérni? Adagoló elött, vagy után? Vagy közvetlenül az AC után?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12881 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 00:12:00 »

Nem rég beszélgettem Angel-el telefonon, lehet nem is az adagoló lesz a rossz... Ha ők nem tudják megtalálni a pontos hiba okat, majd akkor mi. Ennyit a mai szervizekről.
Az érdekes fordulat lesz,ha nem is az adagoló a rossz...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12882 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 00:47:00 »

Az üzemanyag nyomást hol célszerű mérni? Adagoló elött, vagy után? Vagy közvetlenül az AC után?
Adagoló előtt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12883 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 07:21:00 »

Újabb fejemények, gyakorilatilag semmi. Kecel köti magát ahhoz a dologhoz, hogy megnézik, de ha alaktrész kopás, vagy üzemanyag hiba a rossz működés oka, akkor nem tudják ingyen javítani, ez esetben 30K+ÁFA a hibafeltárás. Ha nem ezek miatt adódott az adagoló hiábja, akkor ingyen javítás. A Ford azt javasolná, hogy vigyük le az adagolót, lejön egy Ford-os ember is figyelni rá, hogy ne a kukából vegyenek elő egy rossz alkatrészt, hogy ez a baja... De hát ő se szakértő, garantálni nem tud semmit. Annyi ötletük volt, hogy lefényképezik a szétszedett adagolót, és egy független szakértőnek megmutatják a képeket, hogy mondjon véleményt, ezt legalább ingyen. Viszont az adagoló le-fel szerelést fizetnem kell + az ilyekor szokásos csöveket, tömítéseket is, erre holnapra adnak árajánlatot, hogy mennyiért csinálják meg.
Meg is mondták, hogy két tűz között érzik magukat, mert Kecel, és én is rájuk hárítom a javítást. Mondtam neki, hogy mikor ősszel Kecel szétszedte az adagolót, akkor nekik látni kellett volna, ha valahol kopás van, és szólni, azt mondja a Ford-os ez igaz, csak azóta eltelt 8 hónap, ez idő alatt is elkophatott, bár nem valószinű, de Kecel erre fogja fogni.
Szerintetek most mit csináljak?
Kecel nagy valószinűséggel arra játszik az eddigiek alapján, hogy nem csináják meg, de még 40K-t levennének rólam, átvizsgálás címen. Plussz ehhez hozzájön az adagoló fel-le szerelés + tömítések, csövek. Amit se a Ford, se Kecel nem akar bevállalni. Hiszen Kecelnek semmi köze az adagoló ki-be szereléshez, a Ford-nak meg ahhoz, hogy elromlott, tehát fizessek én. Szóval, ha ezt megjátszom, és azt mondja Kecel, hogy bocsi, ez nem garis hiba, ott tartok anyagilag, hogy megvettem volna az eBay-es adagolót, és legalább működne az autó...
Én azt nem értem, hogy ez a kecel, hogy jött a képbe A ford szerződött partnere, vagy hogy is van ez. Ha fordba viszed az autód, miért kerül máshová egy adagoló
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #12884 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 08:10:00 »

Én azt nem értem, hogy ez a kecel, hogy jött a képbe A ford szerződött partnere, vagy hogy is van ez. Ha fordba viszed az autód, miért kerül máshová egy adagoló
Azért, amiért pl. az indítómotort is elviszik egy maszek villszerelőhöz, mert ők nem tudják javítani, hiába szakszervíz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12885 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 08:42:00 »

Azért, amiért pl. az indítómotort is elviszik egy maszek villszerelőhöz, mert ők nem tudják javítani, hiába szakszervíz...
Ez nálam úgy történt, hogy maszek autószerelővel kiszereltettem, hazavittem és felújítottam - bendix, kefe csere szám alapján Bosch - kipucoltam, összeraktam. Egy aksival leteszteltem. Kicsit kételkedett benne a szerelő, de beszerelte és azóta is megy. Nem került mindennekl együt 10eFt omba. Nem tegnap volt jó régen és működik.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12886 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 08:45:00 »

Scratch,
 
En a helyedben elvinnem Vik-hez hogy nezze at a verdat. Uzemanyag nyomast tud merni, es az sem hatrany, hogy tudja, milyen ertekeket kell mernie. Ha az adagolo elott keves a nyomas, akkor ertelemszeruen szuro, vagy AC lesz a hibas. Esetleg az uzemanyagvezetekek, de arra nem adok nagy eselyt. Ha AC gond van, akkor erdemes kipucoltatni a tankot (is).
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12887 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 08:48:00 »

Scratch,
 
En a helyedben elvinnem Vik-hez hogy nezze at a verdat. Uzemanyag nyomast tud merni, es az sem hatrany, hogy tudja, milyen ertekeket kell mernie. Ha az adagolo elott keves a nyomas, akkor ertelemszeruen szuro, vagy AC lesz a hibas. Esetleg az uzemanyagvezetekek, de arra nem adok nagy eselyt. Ha AC gond van, akkor erdemes kipucoltatni a tankot (is).
Kicsit körülményes vinni - úgy tudom nem nagyon jár a motor
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12888 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 09:14:00 »

Scratch,
 
En a helyedben elvinnem Vik-hez hogy nezze at a verdat. Uzemanyag nyomast tud merni, es az sem hatrany, hogy tudja, milyen ertekeket kell mernie. Ha az adagolo elott keves a nyomas, akkor ertelemszeruen szuro, vagy AC lesz a hibas. Esetleg az uzemanyagvezetekek, de arra nem adok nagy eselyt. Ha AC gond van, akkor erdemes kipucoltatni a tankot (is).
Srácok, azt ne felejtsétek,hogy Scratch az összel ezeknek a szakiknak fizetett és a garancia itt él,ha máshoz vinné át ezek után, Kecelnek ez remek kibúvó lenne.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12889 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 11:56:00 »

Angyal,
 
jogos.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12890 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 12:31:00 »

Melyik varosban 8.5 a fogyasztasod?
Nekem varosban keptelenseg 11.5 ala vinni, pedig ez csak 1.8-as (legalabb is az van a forgalmiban :-). (Napi kb 20km-t megyek.)
Lehet, hogy az a baj, hogy csak 1.8-as, es nem birja annyira a motor a kasztnit?
Nekem klimaval ugyanannyi a fogyasztas, mint klima nelkul, illetve nagyon nagyon minimalis a kulonbseg.
Szia Charlie!
Miskolcon fogyasztgatunk...Nem Pest. Vagy Buda.
Igazából már megtanultam, melyik lámpa mikor, hogy vált, így elég gyakran kifuttatok. Vagy 50-el haladok folyamatosan. Most klímával felment 8,7-re az elmúlt héten. Sztem a nagyobb motor ue. a vasat könnyebben mozgatja. Az a plusz 20 paci azért meggyőző.
Vegyes fogyi 7 Lityi körül van, nem vagyok csalódott.  
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12891 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 12:33:00 »

Szia Charlie!
Miskolcon fogyasztgatunk...Nem Pest. Vagy Buda.
Igazából már megtanultam, melyik lámpa mikor, hogy vált, így elég gyakran kifuttatok. Vagy 50-el haladok folyamatosan. Most klímával felment 8,7-re az elmúlt héten. Sztem a nagyobb motor ue. a vasat könnyebben mozgatja. Az a plusz 20 paci azért meggyőző.
Vegyes fogyi 7 Lityi körül van, nem vagyok csalódott!
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12892 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 13:23:00 »

Még nem ültem 3-as Mondiban, de jól sejtem, hogy kényelmetlenebb az MKII-nél? Magas, kemény ülések zéró oldaltartással; kemény burkolatok? Mert ez szerintem szörnyű, hogy az új autóknál mennyire spórolnak a gyártók amin csak lehet . Fateromnak van egy új Fókusza, de egyszerűen nem szeretek benne utazni. Kényelmetlen, a karomat nemtudom az ajtón a könyöklőn sokáig pihentetni, mert kemény az egész, a műszerfal is rideg, kemény... De egyébként a modern lakberendezésnél is divat, hogy rideg, sivár az egész... Nem értem ez mért jó, de biztos üzleti érdekek vannak ebben.
Szia!
Ghia-kivitelnél puhábbak a cuccok, az ülés meg egyszerűen tökéletes! Épp néztük a múltkori minitalinkon, hogy a Trend Ghia közt is van különbség az oldalkárpit keménysége/minősége közt.
Annyi van az MKIII-nál, ha full elektromos állítású az első ülés, nincs benn gerinctámasz.  
Ki kell próbálni. Pont.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12893 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 14:38:00 »

Szia Charlie!
Miskolcon fogyasztgatunk...Nem Pest. Vagy Buda.
Igazából már megtanultam, melyik lámpa mikor, hogy vált, így elég gyakran kifuttatok. Vagy 50-el haladok folyamatosan. Most klímával felment 8,7-re az elmúlt héten. Sztem a nagyobb motor ue. a vasat könnyebben mozgatja. Az a plusz 20 paci azért meggyőző.
Vegyes fogyi 7 Lityi körül van, nem vagyok csalódott!
Üdv:)
Na, majd kiprobalom, nekem mennyi lesz Miskolcon a fogyasztasom.
(Elvileg szombat ejjel mar ott leszek :-).)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12894 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 15:48:00 »

Charlie,
 
Ejjel nem er. Olyankor meg pesten is jo a fogyi Cool
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12895 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 17:42:00 »

Az érdekes fordulat lesz,ha nem is az adagoló a rossz...
Sajnos úgy néz ki, hogy az lesz, adagoló... De Angel segítségével biztosra megyünk, hogy tényleg az-e a baj. Viszont a garancia nagyon necces, ha jogosnak itélik meg akkor minden oké, viszont ha nem, akkor a bevizsgálás közel annyiba kerülne, mint az eBay-es adagoló. Úgyhogy kockáztatni nem akarok, ha tutira kiderítjük, hogy adagoló, akkor irány az eBay.
További megoldás, hogy ezentúl magamnak finomítom a gázolajat, és építek a kert végbe egy vegyi üzemet, hogy tuti anyagot tudjak tankolni... Smiley Ha már a Shell-nek se sikerül bekeverni...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12896 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 17:45:00 »

Én azt nem értem, hogy ez a kecel, hogy jött a képbe A ford szerződött partnere, vagy hogy is van ez. Ha fordba viszed az autód, miért kerül máshová egy adagoló
Mert a Ford nem javít, csak kicseréli. Ez ősszel 380 volt, mostmár csak 310 + szerelés.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12897 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 17:48:00 »

Scratch,
 
En a helyedben elvinnem Vik-hez hogy nezze at a verdat. Uzemanyag nyomast tud merni, es az sem hatrany, hogy tudja, milyen ertekeket kell mernie. Ha az adagolo elott keves a nyomas, akkor ertelemszeruen szuro, vagy AC lesz a hibas. Esetleg az uzemanyagvezetekek, de arra nem adok nagy eselyt. Ha AC gond van, akkor erdemes kipucoltatni a tankot (is).
Az adagoló elött egyáltalán nincs nyomás! Azt mondták ebbe nincs AC, aztán addig nyomkodtuk a számítógépet, hogy lehet, hogy mégis van, no comment... Viszont kannáról se megy, még úgy se, ha külön szivattyúval dirket az adagolóba nyomjuk a gázolajat. A kipuff. rendszer is le lett szedve, hogy hátha ott dugult be, de így se megy. Porlasztók is kimérve, mind oké.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12898 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 17:51:00 »

Kicsit körülményes vinni - úgy tudom nem nagyon jár a motor
Igen, sajnos csak vontatható. Alapjáraton is nagyon fulladozva megy. Nem bírna fel menni szerintem egy emelkedőn se. Most azt beszélgettük Angel-el, hogy tutira meg kellene gyöződni az adagoló hibáról, az adagoló hibatárolót Bp-en a Bosch ki tudja olvasni, valószinűleg jövő7en felvontatjuk az autót, hogy biztosak legyünk a dologba, és csak utána irány az eBay.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12899 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 17:52:00 »

Srácok, azt ne felejtsétek,hogy Scratch az összel ezeknek a szakiknak fizetett és a garancia itt él,ha máshoz vinné át ezek után, Kecelnek ez remek kibúvó lenne.
Így is kibújnak... Lényegében bármi ráfogható a rossz üzemanyagra.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.231 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.