Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:36:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21863607 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13850 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:17:36 »

de most a karmantyu alatt mit ertunk ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13851 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:19:43 »

Jo esellyel be van rohadva a csavar is. Ez nem a szerelo hiabaja, hanem a tervezese. En mondtam, hogy inkabb ne nyuljanak hozza. Devlinnek is berohadt a szerkezet es az egyik csavar bele is tort, pedig ford szervizben melozik. Gondolom ott sem ertettek hozza.

Hogy fugg ossze azzal a dologgal, hogy hol dolgozik az, hogy beletorott a csavar? Ja, hogy O is cukraszokhoz jar?
En tudom, hogy Solyarról van szo, de ez most sztem duma.
En is szoktam egy ilyen MKIII-mal menni. Vik "cserezett" rajta tarcsakat, majd visszavitte a tulajhaver neki, mert befog a hatulja, es meg csak megerezni sem tudta a hibat, nemhogy megjavitani...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13852 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:22:26 »

Sajat szememmel lattam, hogy alig biiirt mozogni aza franya szerkezet. Most vagy megprobaljak kitekerni, szetszedni es ha beletorik a csavar, akkor ott marad a gep, vagy fujkaljak es lesz valami. Mindenkeppen xopas a vege, es ezaz amibol mar egy picit elegem van.

Miért maradna ott? Attól, hogy beletörik még kiszedhető, csak ki kell fúrni, vagy oxigénnel előmelegítve kijön hiba nélkül...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13853 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:23:05 »

Jo esellyel be van rohadva a csavar is. Ez nem a szerelo hiabaja, hanem a tervezese. En mondtam, hogy inkabb ne nyuljanak hozza. Devlinnek is berohadt a szerkezet es az egyik csavar bele is tort, pedig ford szervizben melozik. Gondolom ott sem ertettek hozza.

Hogy fugg ossze azzal a dologgal, hogy hol dolgozik az, hogy beletorott a csavar? Ja, hogy O is cukraszokhoz jar?
En tudom, hogy Solyarról van szo, de ez most sztem duma.
En is szoktam egy ilyen MKIII-mal menni. Vik "cserezett" rajta tarcsakat, majd visszavitte a tulajhaver neki, mert befog a hatulja, es meg csak megerezni sem tudta a hibat, nemhogy megjavitani...

En mar ugy mentem vissza a szervizbe, hogy pontosan tudtam mi a baja, csak szerettem volna 100%-ig megbizonyosodni rola. A tovabbiakban a hiba megoldasan matekozom, mert valahogy nincs kedvem 60e-ert feknyerget cserezni, ami tervezesi hiba miatt par ev mulva ujra be fog rohadni.
Aza bizonyos karmantyu mellik is ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13854 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:25:37 »

Sajat szememmel lattam, hogy alig biiirt mozogni aza franya szerkezet. Most vagy megprobaljak kitekerni, szetszedni es ha beletorik a csavar, akkor ott marad a gep, vagy fujkaljak es lesz valami. Mindenkeppen xopas a vege, es ezaz amibol mar egy picit elegem van.

Miért maradna ott? Attól, hogy beletörik még kiszedhető, csak ki kell fúrni, vagy oxigénnel előmelegítve kijön hiba nélkül...
Nemtom, de ha a kezemben lenne egy ilyen feknyereg darabokban, akkor latnam, hogy mi lehet vele kezdeni. Sajna aknam nincs, igy kenytelen vagyok a szerelok tapasztalataira hagyatkozni. Devlin meg nem aza fajta ember, aki atvagna.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13855 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:37:03 »

En mar ugy mentem vissza a szervizbe, hogy pontosan tudtam mi a baja, csak szerettem volna 100%-ig megbizonyosodni rola. A tovabbiakban a hiba megoldasan matekozom, mert valahogy nincs kedvem 60e-ert feknyerget cserezni, ami tervezesi hiba miatt par ev mulva ujra be fog rohadni.
Aza bizonyos karmantyu mellik is ?

Karmantyú: a féktuskóban lévő munkahenger tengelyének tőmítései, gyűrűi gumiból...
Két dolgot kéne megnézni:
- két önbeálló van a tárcsa elött, és mögött, ezek szoktak beállni, és lehet ezért fog be. Ezek hamarabb berohadnak, mint a munkahenger maga. Ök gondoskodnának arról, hogy a két betét egyenlő mértékben kopjon...
- a másik egy terhelést figyelő szintén utánállító, ami a féktuskó környékén van, ez figyeli a tengely terhelését, és utánállít, ha kell. Ez is szokott szórakozni.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13856 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:45:27 »

En mar ugy mentem vissza a szervizbe, hogy pontosan tudtam mi a baja, csak szerettem volna 100%-ig megbizonyosodni rola. A tovabbiakban a hiba megoldasan matekozom, mert valahogy nincs kedvem 60e-ert feknyerget cserezni, ami tervezesi hiba miatt par ev mulva ujra be fog rohadni.
Aza bizonyos karmantyu mellik is ?

Karmantyú: a féktuskóban lévő munkahenger tengelyének tőmítései, gyűrűi gumiból...
Két dolgot kéne megnézni:
- két önbeálló van a tárcsa elött, és mögött, ezek szoktak beállni, és lehet ezért fog be. Ezek hamarabb berohadnak, mint a munkahenger maga. Ök gondoskodnának arról, hogy a két betét egyenlő mértékben kopjon...
- a másik egy terhelést figyelő szintén utánállító, ami a féktuskó környékén van, ez figyeli a tengely terhelését, és utánállít, ha kell. Ez is szokott szórakozni.

Ertem, tehat atomjaira kell bontani az egesz szerkezetet. Csodalatos... Ha lenne aknam, meg bele is vagnek, de igy marad egy szerviz, mondjuk a gyali mester. Vajon mennyibe fajhat egy ilyen rekonstrukcio ? harmincharomszazezer ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13857 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 11:55:40 »

Ertem, tehat atomjaira kell bontani az egesz szerkezetet. Csodalatos... Ha lenne aknam, meg bele is vagnek, de igy marad egy szerviz, mondjuk a gyali mester. Vajon mennyibe fajhat egy ilyen rekonstrukcio ? harmincharomszazezer ?

Ez nem aknából szerelendő!!!
3-4eHUF egy 2t-ás emelő. Megemeled, leveszed a kereket, és már bütykölhetsz is!
Sztem egy korrekt szerelő a kettő kipucolásáért nem kér el 5eHUF-nál többet...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13858 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 13:17:25 »

Ertem, tehat atomjaira kell bontani az egesz szerkezetet. Csodalatos... Ha lenne aknam, meg bele is vagnek, de igy marad egy szerviz, mondjuk a gyali mester. Vajon mennyibe fajhat egy ilyen rekonstrukcio ? harmincharomszazezer ?

Ez nem aknából szerelendő!!!
3-4eHUF egy 2t-ás emelő. Megemeled, leveszed a kereket, és már bütykölhetsz is!
Sztem egy korrekt szerelő a kettő kipucolásáért nem kér el 5eHUF-nál többet...

Tucc nekem mondani olyan korrekt szerelot, aki 5kbol megoldja a problemat ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13859 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 14:23:14 »

Tucc nekem mondani olyan korrekt szerelot, aki 5kbol megoldja a problemat ?

Ugye itt a fórumon két név mozog, Őket ajánlják, de én Náluk még nem jártam. Dunakeszi/Gyál
Itt Esztergomban tudok...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #13860 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 15:00:34 »

Tucc nekem mondani olyan korrekt szerelot, aki 5kbol megoldja a problemat ?

Ugye itt a fórumon két név mozog, Őket ajánlják, de én Náluk még nem jártam. Dunakeszi/Gyál
Itt Esztergomban tudok...

Háát! GyáliMester csak pár utcácskára lakozik Zaccitól....érdemes lenne átugrani hozzá!
Naplózva
dr
Vendég
« Új hozzászólás #13861 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 15:40:47 »

na megvan a hiba:

az elso befecskendezo szelep elvesztette a programját, és ujra kellett programozni. ez volt a nagy halál. megusztam 6 ezerbol.
allitolag neha csinal ilyent, hogy a programkód elmegy vadászni
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13862 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 20:38:45 »

nyahhh... féknyereg fronton 1 kicsit okosítottam magam, és arra jutottam, h eddig se beszéltem hüjjeséget!
szét kell szedni azt a nyerget csavarra, stiftre .... amennyire csak lehet, és beledobni a felújítókészletet. a felújítókészlet valszeg tartalmaz "O" gyűrűt, karmantyút, és porvédőt. de a tartalmában nem vagyok biztos, viszont a létezésében mostmár 100%ban biztos vagyok!
Zacci, neked bármit mondanak süket lusta szerelők, igenis létezik felújító készlet! 1 berohadt csavar sose lehet akadálya 1 fék javításának! az autón a fék fontosabb alkatrész mint bármi más! szal csak 1 példa a kiszedésre: függőleges irányba meg kell ütögetni, erre enged a rozsda és kiszedhető az esetek 75%-ban. ha valami csoda folytán mégsem sikerül kitrükközni, és a fránya csavar beletörik akkor se kell nagyon beijedni, van fúró, menetfúró, és új csavar. szal egyszerűen a csonkot ki kell fúrni, ki kell menetelni, és új csavarral összerakható. ne kösd magad 1 márkaszervízhez, ők legkevésbé fognak ilyen munkába belenyúlni, mivel nem tétel a javítási összeg. jobban szeretik cserélni 60E Ft.-ér azt a nyerget. keress 1 AUTÓSZERELŐT!!! olyan embert találj aki szereti is csinálni, az nem fog lehúzni, és a siker garantált.

térjünk vissza a felújítókészlethez. a probléma csak annyi, h az autód 2001 évjáratú. sajna pont ebben az évben is volt módosítás a hátsófékben. valszeg nem jelentős a változtatás, de arra már pont elég, h a katalógus 2 féle felújítókészletet hoz hozzá. NEM, H NINCS HANEM 2 FÉLE VAN! namost honnan tudod meg, h neked melyik kell? szét kell szedni, és beledobni 1 fazékba az egész motyót, majd azzal elkocogni az alkatrészes emberekhez, és méretek alapján kiválasztható a megfelelő készlet. hol is van ez az alkatrészes ember? az ország elég sok pontján, BárdiAutónak hívják magukat. én náluk találtam a 2 féle készletet. most, h ne kelljen túl sokat keresgélni a gépben elhoztam tőlük a 2 cikkszámot amit kidobott a gép Smiley ezek így néznek ki:
D4-564     ez kerül:   2100 Ft.-ba
D4-340     ez kerül:   4007 Ft.-ba
ezek 1 db nyereghez való készletek, szal bármelyik is kell azonnal kettőt kell venni!
most 1 kis okosság a készletről:
ha valami hurok van a dologban, és a 2 készletben található dolgok azonos méretűek, akkor én azt javaslom, h azt vedd meg amelyikben több kacat van (lehet, h még az ominózus csavar is belekerült). ne sajnáld ha a 4000Ft.-os darab kell, mert az csak összesen 8E píz, de a jó fék ettől lényegesen többet spórol neked ha sürgős megállni.

ezek Bárdi cikkszámok, szal máshol nemigazán érdemes ezzel keresni a dolgot, de ha a helyi Bárdiba ezzel keresed azéé tuti ami fixx kérdezz rá h "mijisez!?"
innen a világ túlvégéből ennyit tudtam segíteni. jó fékeket, és sok sikert!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #13863 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 21:15:38 »

Háát! GyáliMester csak pár utcácskára lakozik Zaccitól....érdemes lenne átugrani hozzá!
Egyik barátom rendszeresen vitte hozzá a volvoját, de az utobbi időkben hibát, hibára halmoz.
Utoljára a kerekeket fordítva rakta fel az autóra!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13864 Dátum: 2007.10.16 kedd, 09:16:03 »

nyahhh... féknyereg fronton 1 kicsit okosítottam magam, és arra jutottam, h eddig se beszéltem hüjjeséget!
szét kell szedni azt a nyerget csavarra, stiftre .... amennyire csak lehet, és beledobni a felújítókészletet. a felújítókészlet valszeg tartalmaz "O" gyűrűt, karmantyút, és porvédőt. de a tartalmában nem vagyok biztos, viszont a létezésében mostmár 100%ban biztos vagyok!
Zacci, neked bármit mondanak süket lusta szerelők, igenis létezik felújító készlet! 1 berohadt csavar sose lehet akadálya 1 fék javításának! az autón a fék fontosabb alkatrész mint bármi más! szal csak 1 példa a kiszedésre: függőleges irányba meg kell ütögetni, erre enged a rozsda és kiszedhető az esetek 75%-ban. ha valami csoda folytán mégsem sikerül kitrükközni, és a fránya csavar beletörik akkor se kell nagyon beijedni, van fúró, menetfúró, és új csavar. szal egyszerűen a csonkot ki kell fúrni, ki kell menetelni, és új csavarral összerakható. ne kösd magad 1 márkaszervízhez, ők legkevésbé fognak ilyen munkába belenyúlni, mivel nem tétel a javítási összeg. jobban szeretik cserélni 60E Ft.-ér azt a nyerget. keress 1 AUTÓSZERELŐT!!! olyan embert találj aki szereti is csinálni, az nem fog lehúzni, és a siker garantált.

térjünk vissza a felújítókészlethez. a probléma csak annyi, h az autód 2001 évjáratú. sajna pont ebben az évben is volt módosítás a hátsófékben. valszeg nem jelentős a változtatás, de arra már pont elég, h a katalógus 2 féle felújítókészletet hoz hozzá. NEM, H NINCS HANEM 2 FÉLE VAN! namost honnan tudod meg, h neked melyik kell? szét kell szedni, és beledobni 1 fazékba az egész motyót, majd azzal elkocogni az alkatrészes emberekhez, és méretek alapján kiválasztható a megfelelő készlet. hol is van ez az alkatrészes ember? az ország elég sok pontján, BárdiAutónak hívják magukat. én náluk találtam a 2 féle készletet. most, h ne kelljen túl sokat keresgélni a gépben elhoztam tőlük a 2 cikkszámot amit kidobott a gép Smiley ezek így néznek ki:
D4-564     ez kerül:   2100 Ft.-ba
D4-340     ez kerül:   4007 Ft.-ba
ezek 1 db nyereghez való készletek, szal bármelyik is kell azonnal kettőt kell venni!
most 1 kis okosság a készletről:
ha valami hurok van a dologban, és a 2 készletben található dolgok azonos méretűek, akkor én azt javaslom, h azt vedd meg amelyikben több kacat van (lehet, h még az ominózus csavar is belekerült). ne sajnáld ha a 4000Ft.-os darab kell, mert az csak összesen 8E píz, de a jó fék ettől lényegesen többet spórol neked ha sürgős megállni.

ezek Bárdi cikkszámok, szal máshol nemigazán érdemes ezzel keresni a dolgot, de ha a helyi Bárdiba ezzel keresed azéé tuti ami fixx kérdezz rá h "mijisez!?"
innen a világ túlvégéből ennyit tudtam segíteni. jó fékeket, és sok sikert!

Tyuha ! Nagyon szepen koszonom a segitseget ! Valami ilyesmire vagytam  worship wave
Ha mar szet lesz boritva darabjaira a nyereg, akkor szeretnem jo alaposan lepucolni es ha lehet lefesteni valami szep ezust szinre a nyerget. Ehhez milyen festeket ajanlasz ?
Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13865 Dátum: 2007.10.16 kedd, 09:20:37 »

Tyuha ! Nagyon szepen koszonom a segitseget ! Valami ilyesmire vagytam  worship wave
Ha mar szet lesz boritva darabjaira a nyereg, akkor szeretnem jo alaposan lepucolni es ha lehet lefesteni valami szep ezust szinre a nyerget. Ehhez milyen festeket ajanlasz ?

Páran festettek már nyerget hemerrájttal, de tudom javasolni a kályhaezüstöt is Wink
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13866 Dátum: 2007.10.16 kedd, 09:53:13 »

Tyuha ! Nagyon szepen koszonom a segitseget ! Valami ilyesmire vagytam  worship wave
Ha mar szet lesz boritva darabjaira a nyereg, akkor szeretnem jo alaposan lepucolni es ha lehet lefesteni valami szep ezust szinre a nyerget. Ehhez milyen festeket ajanlasz ?

Páran festettek már nyerget hemerrájttal, de tudom javasolni a kályhaezüstöt is Wink

thx ! Milyen festek aza kalyhaezust ? Cool
Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13867 Dátum: 2007.10.16 kedd, 09:59:43 »

thx ! Milyen festek aza kalyhaezust ? Cool

Hőálló ezüstként kérheted a festékesnél - vagy egyszerűen csak parasztkróm Wink
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13868 Dátum: 2007.10.16 kedd, 10:08:13 »

thx ! Milyen festek aza kalyhaezust ? Cool

azéé csak óvatosan azzal a festéssel, csúszó felületekbe véletlenül se menjen be.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13869 Dátum: 2007.10.16 kedd, 10:14:35 »

thx ! Milyen festek aza kalyhaezust ? Cool

azéé csak óvatosan azzal a festéssel, csúszó felületekbe véletlenül se menjen be.

Nyilvan. Mar csak egy szerelot kene talalni, aki megoldja ezta problemat. Ehhez mar tenyleg akna kene...Vagy megsem ?
Gondolom a fekolaj ilyenkor megy a levesbe, mer ha leveszem a nyerget, akkor ugye le kell szedni a fekcsovet is.Tenyleg, az konnyen es ecceruen oldhato, vagy valami specko szerszam kell hozza ?
Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13870 Dátum: 2007.10.16 kedd, 10:22:28 »

thx ! Milyen festek aza kalyhaezust ? Cool

azéé csak óvatosan azzal a festéssel, csúszó felületekbe véletlenül se menjen be.

Nyilvan. Mar csak egy szerelot kene talalni, aki megoldja ezta problemat. Ehhez mar tenyleg akna kene...Vagy megsem ?
Gondolom a fekolaj ilyenkor megy a levesbe, mer ha leveszem a nyerget, akkor ugye le kell szedni a fekcsovet is.Tenyleg, az konnyen es ecceruen oldhato, vagy valami specko szerszam kell hozza ?

7es imbusz a nyaereghez, egy torx fej a tartóhoz 30-50 es ilyesmi kell. A fékcsővet el kell szorítani egy műanyag csőszorító fogóval és kitekerheted a nyeregből, akna nem nagyon kell. Némi folyadékveszteség lesz azt utána kell tölteni, + légtelenítés, ahhoz is lehet kapni készletet cső flakon légtelenító csőkulcs. Elég babrálós meló nehéz lesz találni jó szakembert hozzá, ha te csinálod utána mindenképp mutasd meg szervíznek és méresd meg, a fék nem barkácskategória.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13871 Dátum: 2007.10.16 kedd, 10:30:55 »

Nyilvan. Mar csak egy szerelot kene talalni, aki megoldja ezta problemat. Ehhez mar tenyleg akna kene...Vagy megsem ?
Gondolom a fekolaj ilyenkor megy a levesbe, mer ha leveszem a nyerget, akkor ugye le kell szedni a fekcsovet is.Tenyleg, az konnyen es ecceruen oldhato, vagy valami specko szerszam kell hozza ?

Szted aknában meddig jutnál el???
Te tudod, hogy hol van a féknyereg? Shocked
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13872 Dátum: 2007.10.16 kedd, 10:32:20 »

Elég babrálós meló nehéz lesz találni jó szakembert hozzá

Mert?
Ezek mindig olyan mosolyogtató elrettentések Tőled! Smiley
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13873 Dátum: 2007.10.16 kedd, 11:02:12 »

Elég babrálós meló nehéz lesz találni jó szakembert hozzá

Mert?
Ezek mindig olyan mosolyogtató elrettentések Tőled! Smiley

Nálam az alapállapot, mikor kollégám megkérdezte, hogy kell egy villanykapcsolóra bekötni egy 220V os aljzatot mert kéne neki oda mellé egy - úgy gondolta van ott elég vezeték és menni fog.
A fék alapvető biztonsági berendezés barkácsolni nem ajánlott, ne legyen de előfordulhat akár baleset is abból ha valamit nem jól rak össze megsért ott, menet közben elfolyik. Baleset után vizsgálat, ki szerelte, ki mondta, hogy így kell szóval jobb az ha odaírom.
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13874 Dátum: 2007.10.16 kedd, 13:41:01 »

te fusim olyan jo az aláirásod de 2 dolgot nem tudok megfejteni,miaz az jag key?meg az a multi zone?meg rakjál már fel vhova képeket,hogy csodálkozzak...thx
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13875 Dátum: 2007.10.16 kedd, 13:53:21 »

te fusim olyan jo az aláirásod de 2 dolgot nem tudok megfejteni,miaz az jag key?meg az a multi zone?meg rakjál már fel vhova képeket,hogy csodálkozzak...thx

A jag key az jaguár bicskakulcs Wink for mondeo Wink a multi zone, meg minden képernyőn más kép mehet egy időben. Van róla kép a HiFi topicba pár oldalt vissza kell tekerni 2 fejtámla monitor meg kifordulos 7" os fejegységem van
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13876 Dátum: 2007.10.16 kedd, 14:42:23 »

te fusim olyan jo az aláirásod de 2 dolgot nem tudok megfejteni,miaz az jag key?meg az a multi zone?meg rakjál már fel vhova képeket,hogy csodálkozzak...thx

A jag key az jaguár bicskakulcs Wink for mondeo Wink a multi zone, meg minden képernyőn más kép mehet egy időben. Van róla kép a HiFi topicba pár oldalt vissza kell tekerni 2 fejtámla monitor meg kifordulos 7" os fejegységem van

és hogy csináltad meg a jag key-t?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13877 Dátum: 2007.10.16 kedd, 15:28:12 »

te fusim olyan jo az aláirásod de 2 dolgot nem tudok megfejteni,miaz az jag key?meg az a multi zone?meg rakjál már fel vhova képeket,hogy csodálkozzak...thx

A jag key az jaguár bicskakulcs Wink for mondeo Wink a multi zone, meg minden képernyőn más kép mehet egy időben. Van róla kép a HiFi topicba pár oldalt vissza kell tekerni 2 fejtámla monitor meg kifordulos 7" os fejegységem van

és hogy csináltad meg a jag key-t?

Faragtattam rá egy olyan fejet ami nyitja az ajtót Wink pár éve Jaguárt megvette Ford a kulcs kompatibilis lett  Tongue
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #13878 Dátum: 2007.10.16 kedd, 17:21:35 »

mit faragtattál mire Huh?
azt tudom,hogy megvette,már most el is adja 2honapon belül...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13879 Dátum: 2007.10.16 kedd, 19:14:39 »

mit faragtattál mire Huh?
azt tudom,hogy megvette,már most el is adja 2honapon belül...


A kulcs tollát faragtattam meg amit bedugsz a zárba vagy a gyujtáskapcsolóval - nem sikerült pont olyat venni ami nyitja is a kocsim Wink
Jag emblémát persze lekapirgáltam Wink
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13880 Dátum: 2007.10.16 kedd, 19:18:57 »

Fusim hogy tudnék én is képet betenni?
Naplózva

fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13881 Dátum: 2007.10.16 kedd, 19:35:25 »

Fusim hogy tudnék én is képet betenni?

www.kepfeltoltes.hu oldalra feltöltöd és idemásolod a linket a felső jó lesz
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13882 Dátum: 2007.10.16 kedd, 20:11:51 »

Naplózva

Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #13883 Dátum: 2007.10.16 kedd, 23:02:00 »

Uraim!

A én féknyergemnél a következő történt:
A fékbowden csatlakozik egy himbára, amire egy rugó van akasztva.
A himba egy tengelyen van, amit csavar rögzít.
A himba alatti tengelyrészt egy gumisapka tömíti.
A sapka alá bement a víz, kosz, stb. és a tengely megszorult, a csavarja pedig berohadt.
Amiatt a rugó nem tudta visszahúzni alaphelyzetbe a himbát, így a fék befogott.
Ergo úgy felmelegedett, hogy megolvadt a dísztárcsám.
A kézifék itt úgy működik, hogy a bowdenen és a himbán keresztül a kézifék kar a munkahengerre dolgozik rá.
A csavar nem szakadt el, de csak azért nem, mert amikor a "cukrász" kolléga érezte, hogy nyúlik, nem folytatta.
A faceliftnél a Bosch áttervezte a féknyerget.
A gumisapkát szimeringgel helyettesítették, a rögzítőcsavar helyett anya van, plusz a fékbetét és a féknyereg tartó is más.
Mióta ez van rajta, TÖKÉLETES a fékem!
Aki nem hiszi, járjon utána!

Utóirat: Ez a hiba főként azoknál fordul elő, akik keveset használják a kéziféket.


Jo esellyel be van rohadva a csavar is. Ez nem a szerelo hiabaja, hanem a tervezese. En mondtam, hogy inkabb ne nyuljanak hozza. Devlinnek is berohadt a szerkezet es az egyik csavar bele is tort, pedig ford szervizben melozik. Gondolom ott sem ertettek hozza.

Hogy fugg ossze azzal a dologgal, hogy hol dolgozik az, hogy beletorott a csavar? Ja, hogy O is cukraszokhoz jar?
En tudom, hogy Solyarról van szo, de ez most sztem duma.
En is szoktam egy ilyen MKIII-mal menni. Vik "cserezett" rajta tarcsakat, majd visszavitte a tulajhaver neki, mert befog a hatulja, es meg csak megerezni sem tudta a hibat, nemhogy megjavitani...
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.16 kedd, 23:06:20 írta Devlin » Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #13884 Dátum: 2007.10.17 szerda, 09:06:23 »

Uraim!

A én féknyergemnél a következő történt:
A fékbowden csatlakozik egy himbára, amire egy rugó van akasztva.
A himba egy tengelyen van, amit csavar rögzít.
A himba alatti tengelyrészt egy gumisapka tömíti.
A sapka alá bement a víz, kosz, stb. és a tengely megszorult, a csavarja pedig berohadt.
Amiatt a rugó nem tudta visszahúzni alaphelyzetbe a himbát, így a fék befogott.
Ergo úgy felmelegedett, hogy megolvadt a dísztárcsám.
A kézifék itt úgy működik, hogy a bowdenen és a himbán keresztül a kézifék kar a munkahengerre dolgozik rá.
A csavar nem szakadt el, de csak azért nem, mert amikor a "cukrász" kolléga érezte, hogy nyúlik, nem folytatta.
A faceliftnél a Bosch áttervezte a féknyerget.
A gumisapkát szimeringgel helyettesítették, a rögzítőcsavar helyett anya van, plusz a fékbetét és a féknyereg tartó is más.
Mióta ez van rajta, TÖKÉLETES a fékem!
Aki nem hiszi, járjon utána!

Utóirat: Ez a hiba főként azoknál fordul elő, akik keveset használják a kéziféket.


Jo esellyel be van rohadva a csavar is. Ez nem a szerelo hiabaja, hanem a tervezese. En mondtam, hogy inkabb ne nyuljanak hozza. Devlinnek is berohadt a szerkezet es az egyik csavar bele is tort, pedig ford szervizben melozik. Gondolom ott sem ertettek hozza.

Hogy fugg ossze azzal a dologgal, hogy hol dolgozik az, hogy beletorott a csavar? Ja, hogy O is cukraszokhoz jar?
En tudom, hogy Solyarról van szo, de ez most sztem duma.
En is szoktam egy ilyen MKIII-mal menni. Vik "cserezett" rajta tarcsakat, majd visszavitte a tulajhaver neki, mert befog a hatulja, es meg csak megerezni sem tudta a hibat, nemhogy megjavitani...
Pl. nekem mint ótómatásnak is volt ilyen gondom. De ha jól emléxem annak ellenére hogy az enyém még épp nem fészliftes már anya van a tengely végén, és nem csavarfej. Azt nemtom hogy szimmering van-e vagy csak a sapka.
De meg lehet a régi nyereggel az új alkatrészekkel oldani a váltást? Tehát átalakítható a a régi?
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #13885 Dátum: 2007.10.17 szerda, 09:14:04 »

Tudtommal nem.
Más konstrukció.

Uraim!

A én féknyergemnél a következő történt:
A fékbowden csatlakozik egy himbára, amire egy rugó van akasztva.
A himba egy tengelyen van, amit csavar rögzít.
A himba alatti tengelyrészt egy gumisapka tömíti.
A sapka alá bement a víz, kosz, stb. és a tengely megszorult, a csavarja pedig berohadt.
Amiatt a rugó nem tudta visszahúzni alaphelyzetbe a himbát, így a fék befogott.
Ergo úgy felmelegedett, hogy megolvadt a dísztárcsám.
A kézifék itt úgy működik, hogy a bowdenen és a himbán keresztül a kézifék kar a munkahengerre dolgozik rá.
A csavar nem szakadt el, de csak azért nem, mert amikor a "cukrász" kolléga érezte, hogy nyúlik, nem folytatta.
A faceliftnél a Bosch áttervezte a féknyerget.
A gumisapkát szimeringgel helyettesítették, a rögzítőcsavar helyett anya van, plusz a fékbetét és a féknyereg tartó is más.
Mióta ez van rajta, TÖKÉLETES a fékem!
Aki nem hiszi, járjon utána!

Utóirat: Ez a hiba főként azoknál fordul elő, akik keveset használják a kéziféket.


Jo esellyel be van rohadva a csavar is. Ez nem a szerelo hiabaja, hanem a tervezese. En mondtam, hogy inkabb ne nyuljanak hozza. Devlinnek is berohadt a szerkezet es az egyik csavar bele is tort, pedig ford szervizben melozik. Gondolom ott sem ertettek hozza.

Hogy fugg ossze azzal a dologgal, hogy hol dolgozik az, hogy beletorott a csavar? Ja, hogy O is cukraszokhoz jar?
En tudom, hogy Solyarról van szo, de ez most sztem duma.
En is szoktam egy ilyen MKIII-mal menni. Vik "cserezett" rajta tarcsakat, majd visszavitte a tulajhaver neki, mert befog a hatulja, es meg csak megerezni sem tudta a hibat, nemhogy megjavitani...
Pl. nekem mint ótómatásnak is volt ilyen gondom. De ha jól emléxem annak ellenére hogy az enyém még épp nem fészliftes már anya van a tengely végén, és nem csavarfej. Azt nemtom hogy szimmering van-e vagy csak a sapka.
De meg lehet a régi nyereggel az új alkatrészekkel oldani a váltást? Tehát átalakítható a a régi?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13886 Dátum: 2007.10.17 szerda, 09:20:02 »

Devlin,

Van nektek kidobando feknyergetek ? Lehetne kunyizni 1-2db rosszat ? Konnyebb lenne azt felujitani, majd radobni a gepre, mint kiserletezni a meglevovel. Gondolom volt mar nem 1 feknyereg cseretek. Ugyis mennem kene hozzatok, mert a fenyezo gyerek belefenyezett az ajto kulso reszebe 8(
Naplózva

blah blah blah
Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #13887 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 07:44:27 »

Nincsen sajnos.
A féknyereg úgynevezett cserefeláras alkatrész.
Ez azt takarja, hogy a rosszat vissza kell küldeni a gyárba.
Ha ezt nem tesszük meg, akkor kiszámláznak felénk cseredarab betétdíjat, ami 6000 Forint nettó féknyergenként.

Devlin,

Van nektek kidobando feknyergetek ? Lehetne kunyizni 1-2db rosszat ? Konnyebb lenne azt felujitani, majd radobni a gepre, mint kiserletezni a meglevovel. Gondolom volt mar nem 1 feknyereg cseretek. Ugyis mennem kene hozzatok, mert a fenyezo gyerek belefenyezett az ajto kulso reszebe 8(

Naplózva
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #13888 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 07:48:45 »

Úgy néz ki, hogy nekem is fékparám van. Kb. 10-15 ezer km-rel ezelőtt cseréltem az első tárcsákat + betétet (szigorúan Nagyautós Motorcraft cuccok) és most olyan mintha megvetemedett volna. 100 alatt csak a pedálon érezni egy kis "pumpálást" amit én a hátsdó tárcsának tudtam be, mert az már nagyon csereérett, de 100 felett kezdi berázni finoman a kormányt is. Ez pedig tipikusan első tárcsa jelenség. Nem akarom elhinni, hogy kifogtam egy anyaghibás, nem megfelelően feszültségmentesített darabot. falbav
Volt már valakinek ilyen tapasztalata gyári tárcsákkal?
 Utángyártott fossal már megjártam évekkel ezelőtt, azóta csak gyárit használok. Elegem van! Most költöttem az autóra Burma negyedéves GDP-jét erre az xarakodik amit nemrég tettem rendbe!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13889 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 08:58:32 »

Úgy néz ki, hogy nekem is fékparám van. Kb. 10-15 ezer km-rel ezelőtt cseréltem az első tárcsákat + betétet (szigorúan Nagyautós Motorcraft cuccok) és most olyan mintha megvetemedett volna. 100 alatt csak a pedálon érezni egy kis "pumpálást" amit én a hátsdó tárcsának tudtam be, mert az már nagyon csereérett, de 100 felett kezdi berázni finoman a kormányt is. Ez pedig tipikusan első tárcsa jelenség. Nem akarom elhinni, hogy kifogtam egy anyaghibás, nem megfelelően feszültségmentesített darabot. falbav
Volt már valakinek ilyen tapasztalata gyári tárcsákkal?
 Utángyártott fossal már megjártam évekkel ezelőtt, azóta csak gyárit használok. Elegem van! Most költöttem az autóra Burma negyedéves GDP-jét erre az xarakodik amit nemrég tettem rendbe!

A gumi teljesen OK? Mert attól is rázhat. Egy kicsit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13890 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 10:03:08 »

Úgy néz ki, hogy nekem is fékparám van. Kb. 10-15 ezer km-rel ezelőtt cseréltem az első tárcsákat + betétet (szigorúan Nagyautós Motorcraft cuccok) és most olyan mintha megvetemedett volna. 100 alatt csak a pedálon érezni egy kis "pumpálást" amit én a hátsdó tárcsának tudtam be, mert az már nagyon csereérett, de 100 felett kezdi berázni finoman a kormányt is. Ez pedig tipikusan első tárcsa jelenség. Nem akarom elhinni, hogy kifogtam egy anyaghibás, nem megfelelően feszültségmentesített darabot. falbav
Volt már valakinek ilyen tapasztalata gyári tárcsákkal?
 Utángyártott fossal már megjártam évekkel ezelőtt, azóta csak gyárit használok. Elegem van! Most költöttem az autóra Burma negyedéves GDP-jét erre az xarakodik amit nemrég tettem rendbe!

centír, felni állapot, gumi állapot. először ezeket nézesd meg gumis emberrel, mielőtt újabb tárcsára költessz. 1bként Toyotánál én is kaptam ilyen anyaghibás cuccot (gyárit), ott semmit nem ért a kerékvizsgálat, télleg a tárcsa volt a hunyó. az is igaz, h nem 15E km után jött elő, hanem kb 1 hét múlva ~600km, de ebben az esetben addig vertem az asztalt amíg tiszta csere nem lett a dologból. pedig szeretik huzogni a vállikat az alkatrészesek, h erről ők nem tehetnek, de könnyű hatni rájuk: "TÖBBET BE NEM TESZEM IDE A LÁBAM" felkiálltással. akkor a leghatékonyabb ha tele a bolt Cheesy
így a toyota gazdája elégedett volt, mert természetesen full ingyéé lett megoldva a dolog. én se kértem pízt, csak dolgoztam 2X az 1 pízéé. de legalább legközelebb is engem keresett.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #13891 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 11:36:24 »


A gumi teljesen OK? Mert attól is rázhat. Egy kicsit.

Gumik, centír xar az tuti, de dobom is őket a kukába, mert végük. Akkor lehet, hogy már holnap feldobom a téli papucsot. Az biztos, hogy jó, meg centírozva lettek elrakva tél végén. Akkor annyit még várok, hogy azzal mi lesz. Remélem, hogy csak a hátsó tárcsa. Az logikus lenne.

Köszi a válaszokat, Tsorynak is! wave
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13892 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 11:56:32 »

A csavar nem szakadt el, de csak azért nem, mert amikor a "cukrász" kolléga érezte, hogy nyúlik, nem folytatta.

Na én nem minősíteni akarom/akartam a kollegáidat, de az én szerelőm nem fejezi be ilyenkor, hanem jön az oxigén, mielött megnyúlna!, amitől ugye az egész kitágul, majd a visszahüléskor nem szűkül be ugyan olyan mértékben, és már indul is a menet...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13893 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 12:01:15 »

Uraim!
A én féknyergemnél a következő történt:

Jé, előkerült a Devlin...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #13894 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 12:29:34 »

Úgy néz ki, hogy nekem is fékparám van. Kb. 10-15 ezer km-rel ezelőtt cseréltem az első tárcsákat + betétet (szigorúan Nagyautós Motorcraft cuccok) és most olyan mintha megvetemedett volna. 100 alatt csak a pedálon érezni egy kis "pumpálást" amit én a hátsdó tárcsának tudtam be, mert az már nagyon csereérett, de 100 felett kezdi berázni finoman a kormányt is. Ez pedig tipikusan első tárcsa jelenség. Nem akarom elhinni, hogy kifogtam egy anyaghibás, nem megfelelően feszültségmentesített darabot. falbav
Volt már valakinek ilyen tapasztalata gyári tárcsákkal?
 Utángyártott fossal már megjártam évekkel ezelőtt, azóta csak gyárit használok. Elegem van! Most költöttem az autóra Burma negyedéves GDP-jét erre az xarakodik amit nemrég tettem rendbe!

Nekem is pont ez a helyzet egy jól sikerült "vasalós" fékezés után! Bár nekem már van a tárcsákban vagy 10 e Km. Ugyanezeket produkálja. Ha tudom akkor veszek a múltkor valami erősebbet (sport) és azzal jól ellennék még pár 10 ezret (bár az meg a betétet zabálná).
Én már vagy két hónapja így járok és nem tudom, hogy mit tegyek (jobban szorítom a kormányt  Grin) Az igazsághoz tartozik, hogy nem vagyok száguldozós és tök fölösleges a sport tárcsa, de ebből a két tárcsából már vastagon meg tudtam volna azt is venni.  Angry
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13895 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 12:34:44 »

Úgy néz ki, hogy nekem is fékparám van. Kb. 10-15 ezer km-rel ezelőtt cseréltem az első tárcsákat + betétet (szigorúan Nagyautós Motorcraft cuccok) és most olyan mintha megvetemedett volna. 100 alatt csak a pedálon érezni egy kis "pumpálást" amit én a hátsdó tárcsának tudtam be, mert az már nagyon csereérett, de 100 felett kezdi berázni finoman a kormányt is. Ez pedig tipikusan első tárcsa jelenség. Nem akarom elhinni, hogy kifogtam egy anyaghibás, nem megfelelően feszültségmentesített darabot. falbav
Volt már valakinek ilyen tapasztalata gyári tárcsákkal?
 Utángyártott fossal már megjártam évekkel ezelőtt, azóta csak gyárit használok. Elegem van! Most költöttem az autóra Burma negyedéves GDP-jét erre az xarakodik amit nemrég tettem rendbe!

Nekem is pont ez a helyzet egy jól sikerült "vasalós" fékezés után! Bár nekem már van a tárcsákban vagy 10 e Km. Ugyanezeket produkálja. Ha tudom akkor veszek a múltkor valami erősebbet (sport) és azzal jól ellennék még pár 10 ezret (bár az meg a betétet zabálná).
Én már vagy két hónapja így járok és nem tudom, hogy mit tegyek (jobban szorítom a kormányt  Grin) Az igazsághoz tartozik, hogy nem vagyok száguldozós és tök fölösleges a sport tárcsa, de ebből a két tárcsából már vastagon meg tudtam volna azt is venni.  Angry

Ergo mind1, hogy gyari vagy utangyartott, mert mind2 xar 8( NEkem is remeg a kormany nagyobb sebessegrol valo lassitaskor. Hamarosan csereltetem az elso tarcsakat. Kivancsi leszek meddig birjak razas nelkul, pedig en sem vagyok egy sportos vezeto...
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13896 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 13:59:05 »

Ergo mind1, hogy gyari vagy utangyartott, mert mind2 xar 8( NEkem is remeg a kormany nagyobb sebessegrol valo lassitaskor. Hamarosan csereltetem az elso tarcsakat. Kivancsi leszek meddig birjak razas nelkul, pedig en sem vagyok egy sportos vezeto...

Ha tudnád, hogy ez nem csak attól lehet, sőt..........
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #13897 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 16:59:39 »

Ergo mind1, hogy gyari vagy utangyartott, mert mind2 xar 8( NEkem is remeg a kormany nagyobb sebessegrol valo lassitaskor. Hamarosan csereltetem az elso tarcsakat. Kivancsi leszek meddig birjak razas nelkul, pedig en sem vagyok egy sportos vezeto...

Ha tudnád, hogy ez nem csak attól lehet, sőt..........

Az előző tárcsa amit 15eKm-rel ezelőtt cseréltem szét volt kopva, óriási válla volt de NEM RÁZOTT! Vagyis a vetemedés nem egyenlő elhasználódás. Vetemedés = nem megfelelő feszültségmentesítés a gyárban.
Mindegy. Én lecserélem a tutira centírozott jó állapotú téli kerekekre aztán meglátjuk. Ha még mindig ráz akkor jön az lapos futómű átnézés (pl. kutyacsontok) habár 3 hete Vik kollégáék átnézték a futóművet AtólZ-ig és be is állították, és nem talltak semmit lógva. A lengéscsillák vadi újak. Remélem, hogy nem kell tárcsát cserélnem. Tavasszal vettem őket. Erre nincs valami garancia?
Naplózva
leslie
Vendég
« Új hozzászólás #13898 Dátum: 2007.10.18 csütörtök, 23:55:59 »

Sziasztok! Mennyi km-erenként kell a vezérműszíjat  (és a többit?) cserélni? 172e van a kocsiban, nemrég vettem.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #13899 Dátum: 2007.10.19 péntek, 08:05:25 »

Sziasztok! Mennyi km-erenként kell a vezérműszíjat  (és a többit?) cserélni? 172e van a kocsiban, nemrég vettem.

A tied (MKIII) láncos nem kell cserélni
Naplózva
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.