Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 12:24:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 286 287 288 289 290 291 292 [293] 294 295 296 297 298 299 300 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21468452 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #14600 Dátum: 2008.01.08 kedd, 09:23:01 »

SZIASZTOK!!
Keresd Jánosmestert a fórumon. Ő biztosan tud adni néhány tippet az autó megvédéséhez.
Egyébként szerintem sokat segíthet a zárható garázs, amikor nem utcán parkol az autó. Igaz a garázs sokszor többe kerül, mint maga az autó.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #14601 Dátum: 2008.01.08 kedd, 09:50:58 »

SZIASZTOK!!
Keresd Jánosmestert a fórumon. Ő biztosan tud adni néhány tippet az autó megvédéséhez.
Egyébként szerintem sokat segíthet a zárható garázs, amikor nem utcán parkol az autó. Igaz a garázs sokszor többe kerül, mint maga az autó.
Ilyen közbiztonság mellet legjobb megoldás a kocsiba zárhato pidbul.A garázs ha utcai , akkor annál jobb egy örzött parkoló. A garázst feltöri magára csukja az ajtót és bent nyugottan "dolgozik".
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #14602 Dátum: 2008.01.08 kedd, 10:32:12 »

Ilyen közbiztonság mellet legjobb megoldás a kocsiba zárhato pidbul.A garázs ha utcai , akkor annál jobb egy örzött parkoló. A garázst feltöri magára csukja az ajtót és bent nyugottan "dolgozik".
Rendben. Akkor legyen őrzött garázs beépített pitbullal. Buta robo-kutty!  nyes
Bocs a tréfáért. Átérzem a dolgot mert már tőlem is loptak el kocsit egyik napról a másikra, néhány évvel később meg négy felnit (még jó, hogy legalább raktak a kocsi alá egy krokodilemelőt meg 2 szegélykövet). Az egyedüli dolog, amiért nem kaptam szélütést, az az, hogy mindkét kocsi céges volt, s nem én buktam a pénzt.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14603 Dátum: 2008.01.08 kedd, 10:46:59 »


Szia.

Én is sajnálom a dolgot nagyon.
Bár nem vagyok nagy "pesti" csávó, de pl nekem van egy gyári kapcsoló, amit csak bekapcsolva tudom a kocsit elindítani.
Amit még én is meg akarok csinálni, az az üveg gravírozás.
Mindig kettősen zárni be a kocsit, reteszelve.
A Hungáriánál évi 12e Ft a lopásra, és elemi kárra a kaszkó, az még nem hülyeség, annyit megér.
Mert sajnos, ha nagyon el akarják vinni, úgyis elviszik, sajnos.
De szerintem ez a megoldás, hogy vmelyik kapcsolóra még egy szálat kötni, ami blokkolja pl az AC-t, szerintem olcsó, és hatásos dolog.
Réges-régen amikor még kocska Zsigával mentünk a balcsira, és áthajóztunk déli oldalra, apum a ''-" kábelt levettem, ami az akksi, és a kaszni között volt, vittük magunkal.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14604 Dátum: 2008.01.08 kedd, 10:49:34 »

De szerintem ez a megoldás, hogy vmelyik kapcsolóra még egy szálat kötni, ami blokkolja pl az AC-t, szerintem olcsó, és hatásos dolog.



...ez e gy jó megoldás....de tényleg.... taps
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14605 Dátum: 2008.01.08 kedd, 10:57:32 »

...ez e gy jó megoldás....de tényleg.... taps

Csak arra kell vigyázni szerintem, hogy olyan dologra kösse rá az ember, hogy ezt ne lehessen látni, hallani. Szóval NE a dudára, vagy a kiakadásjelzőre, lámpára. Meg ne is kelljen gimnasztikázni, hogy megnyomja az ember. CSak lazán feltünés nélküli mozdulat legyen.
Naplózva
atisch
Vendég
« Új hozzászólás #14606 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:08:30 »

Sziasztok!

Lehet, ,h kicsit off,de ha tudtok segitsetek.
Mi lehet az oka,h már pár napja a motor minden elsö inditáskor leáll? Ha pár másodpercig turáztatom , akkor beáll rendesen alapjáratba.
Ford mondeo 2.0 benzin 2001 evjárat. Új akksi van benne.
Szerintetek mi lehet vele?
Elöre is köszi!

Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14607 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:09:53 »

...ez e gy jó megoldás....de tényleg.... taps

a megoldás jó, csak a kivitelezésre figyelni kell. pl gyárinak látszó kapcsolóra kell kötni, v jól elrejteni.
régi cégemnél az igazgató bácsi leküldte a vadiúj PDTDI paszuját a műhelybe, h szereljünk már bele ilyen megszakító kapcsolót. szépen kikerestük a vezetéket ami büntetés nélkül szakítható meg, és bevezetékeltük az utastérbe. kinéztük neki a helyet is és kitaláltuk, milyen kapcsolóval lehetne szépen álcázni a műveletet, de mégis igazgatóbácsinak kéznél legyen. szóltunk a fickónak akivel leküldte az autót, h mit kellene hozni a művelet befejezéséhez, és leültünk reggelizni (gondoltuk, h minimum 1 óra mire megszerzi). jött a pali 5perc múlva vissza 1 fém kapcsolóval (olyannal amit a terepasztaloknál használtak régen ... az a karos), h ezt kell betenni a váltó mögé. pfff vazze ezéé dolgoztunk ennyit!? első dolga az embernek ha beül és nem indul, h ezt a kapcsolót átállítja ... de ez volt a parancs. mellesleg a művelet előtt kb 2héttel loptak el tőle 1 ugyanilyen autót ezért kellett a cucc. a bácsi megnyilvánulása annyi volt a lopásról: "nem értem, hogy vihették el ... zsebembe volt a kulcs!"    ... ő volt 1 közlekedési cég elnök-vezérigazgatója szomoru1
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #14608 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:11:36 »

De szerintem ez a megoldás, hogy vmelyik kapcsolóra még egy szálat kötni, ami blokkolja pl az AC-t, szerintem olcsó, és hatásos dolog.



...ez e gy jó megoldás....de tényleg.... taps
A kapcsolónál talán jobb ha csak egy csavarra teszed az ujad esetleg közben bekapcsolsz még valamit és igy indul a kocsi. A haverom off passatja ilyen én tudom , hogy hol a csavar , de igy is macerás elndítani
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14609 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:19:34 »

A kapcsolónál talán jobb ha csak egy csavarra teszed az ujad esetleg közben bekapcsolsz még valamit és igy indul a kocsi. A haverom off passatja ilyen én tudom , hogy hol a csavar , de igy is macerás elndítani

na ilyen kísérletezős kollégám nekem is volt. ideje volt rá, és türelme is. az autó monnyuk csoda120, de képtelenség volt beindítani illetéktelen embernek. még neki is kellett rá 3 perc  nyes nyes nyes ijjenek voltak benne: kuplung 3X kinyom, közben ködlámpa fel van kapcsolva, és adott helyen nyomni kellett az ajtókárpitot (alatta volt 1 nyomógomb)  gun ... ez volt az alap, aztán "fejlesztgette tovább" eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14610 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:21:53 »

Sziasztok!

Lehet, ,h kicsit off,de ha tudtok segitsetek.
Mi lehet az oka,h már pár napja a motor minden elsö inditáskor leáll? Ha pár másodpercig turáztatom , akkor beáll rendesen alapjáratba.
Ford mondeo 2.0 benzin 2001 evjárat. Új akksi van benne.
Szerintetek mi lehet vele?
Elöre is köszi!

Te vagy az en emberem ! Ugyan eza bajom nekem is. Eddig senki nem tudta kideriteni az okot. Csak hidegen elso indulaskor csinazza. Ha masodszorra inditod mar jau.
Minoseg, megbizhatosag... vigyor3

Ha sikerul valamit kideritened, lecci szolj ! THX !  wave

Ami esetleg okozhatja a hibat, aza leragadt alapjarati moci. Talan...
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.08 kedd, 11:25:39 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14611 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:27:54 »

Lehet, ,h kicsit off,de ha tudtok segitsetek.
Mi lehet az oka,h már pár napja a motor minden elsö inditáskor leáll? Ha pár másodpercig turáztatom , akkor beáll rendesen alapjáratba.
Ford mondeo 2.0 benzin 2001 evjárat. Új akksi van benne.
Szerintetek mi lehet vele?
Te vagy az en emberem ! Ugyan eza bajom nekem is. Eddig senki nem tudta kideriteni az okot. Csak hidegen elso indulaskor csinazza. Ha masodszorra inditod mar jau.
Minoseg, megbizhatosag... vigyor3

én adnék 1 esélyt az ECU felé közvetítő hőfokgombának. benzines offom produkált hasonlót, és annál ez jelentette a megoldást. utánna akármilyen hidegben gázadás nélkül elsőre indult.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
atisch
Vendég
« Új hozzászólás #14612 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:34:32 »

Sajnos meg en sem tudom, de mar szóbajött a fojtoszelep. Szakszervizbe nem szivesen viszem,mert az tuti ,h ott átvágnak.
Remélem, itt tud vki segiteni a problémankra.
Atisch
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14613 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:42:42 »

A kapcsolónál talán jobb ha csak egy csavarra teszed az ujad esetleg közben bekapcsolsz még valamit és igy indul a kocsi. A haverom off passatja ilyen én tudom , hogy hol a csavar , de igy is macerás elndítani
Sokszor csinálják a tovajok, hogy mellédállnak egy lesötétített autóval, kamerável felveszik, mit csinálsz, és ennyi.
Ő is benyomja 3x a kuplungot.

Ennél jobb ötlet: az enyém kóddal indul. A gomozat a könyöklő alatt van. Amikor a kódot írom, teljes takarásban van a kezem miatt. Sem utas, sem kívülről kamerázáas nem buktathat le.
Persze ezt is ki lehet iktatni, de nem ez az egyedüli védelem az autóban... nem vagyok paranoiás, de azt nem szeretném, hogy strandon/plázában/utcán kilopják a zsebemből a kulcsot, és elviszik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
atisch
Vendég
« Új hozzászólás #14614 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:43:46 »


Köszi a tippet! Megtudnad mondani mi az a ECU?
Atisch

Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14615 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:47:28 »

Sokszor csinálják a tovajok, hogy mellédállnak egy lesötétített autóval, kamerável felveszik, mit csinálsz, és ennyi.
Ő is benyomja 3x a kuplungot.

Ennél jobb ötlet: az enyém kóddal indul. A gomozat a könyöklő alatt van. Amikor a kódot írom, teljes takarásban van a kezem miatt. Sem utas, sem kívülről kamerázáas nem buktathat le.
Persze ezt is ki lehet iktatni, de nem ez az egyedüli védelem az autóban... nem vagyok paranoiás, de azt nem szeretném, hogy strandon/plázában/utcán kilopják a zsebemből a kulcsot, és elviszik.

Egyébként én egy kicsit tartok ezektől a túl "macerás" dolgoktól.
Mindenkivel előfordulhat, hogy véletlen lefullag a kocsival.
Lámpánál nem túl mecerás így indulni lefulladás esetén?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #14616 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:53:23 »

Egyébként én egy kicsit tartok ezektől a túl "macerás" dolgoktól.
Mindenkivel előfordulhat, hogy véletlen lefullag a kocsival.
Lámpánál nem túl mecerás így indulni lefulladás esetén?
Én még sosem zártam magamra az autót lefulladás esetén  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14617 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:56:11 »

Egyébként én egy kicsit tartok ezektől a túl "macerás" dolgoktól.
Mindenkivel előfordulhat, hogy véletlen lefullag a kocsival.
Lámpánál nem túl mecerás így indulni lefulladás esetén?

Az enyémet újra lehet indítani kód nélkül is, bizonyos feltételek mellett, ami egyébkánt teljesül. De azért egy V6 csak nem fullad le...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14618 Dátum: 2008.01.08 kedd, 11:59:34 »

Az enyémet újra lehet indítani kód nélkül is, bizonyos feltételek mellett, ami egyébkánt teljesül. De azért egy V6 csak nem fullad le...

Akkor a tiéd vmi okosabb cucc.
De, le tud fulladni, volt már rá példa. Smiley
Naplózva
patkány
Vendég
« Új hozzászólás #14619 Dátum: 2008.01.08 kedd, 13:55:32 »

Hello mindenki!Azlenne a kérdésem,hogy kulcsal,hogyan lehet okosítani egy 2001-esTDDI TREND PLUS-t help

Mit szeretnél okosítani, milyen kulccsal?
Bocsi tehát van egy 2001-ben gyártott 2.0TDDI MONDEO-m és azt hallottam,hogy külömböző dolgokat lehet a kulcsal beállítani(ajtózár,ablakemelő...stb) ez most igaz vagy csak szivatnak? Grin
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14620 Dátum: 2008.01.08 kedd, 14:05:31 »

Bocsi tehát van egy 2001-ben gyártott 2.0TDDI MONDEO-m és azt hallottam,hogy külömböző dolgokat lehet a kulcsal beállítani(ajtózár,ablakemelő...stb) ez most igaz vagy csak szivatnak? Grin

Ha a bezárás gombot folyamatosan nyomod, akkor felhúzza az ablakaid, ha a nyitót, értelemszerűen leengedi. Erre gondoltál? Ha a zárásra kettőt nyomsz egymásután akkor reteszel (betről sem nyitható)
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #14621 Dátum: 2008.01.08 kedd, 14:25:29 »


Ha a bezárás gombot folyamatosan nyomod, akkor felhúzza az ablakaid, ha a nyitót, értelemszerűen leengedi. Erre gondoltál? Ha a zárásra kettőt nyomsz egymásután akkor reteszel (betről sem nyitható)

És tudja, és tudja... Wink

Ui: küldtem neked PÜ-t.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.08 kedd, 14:30:44 írta zsoel » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #14622 Dátum: 2008.01.08 kedd, 15:20:41 »

SZIASZTOK!!

Először is szeretnék üdvözölni mindenkit a klubban, most már én is hozzátok tartozom. De a kérdés amiért is írok, hogy meddig!?
December 20.-án sikerült vennem "részletre" egy gyönyörű, szinte új állapotban lévő 6 éves MKIII-as Mondit.
Ma reggel mit vettem észre? Hogy a 2 hetes autómat fel akarták törni.  duhos2
A zár és a zárt takaró műanyag között egy kétforintost találtam, ami tegnap még nem volt benne? Ez mit jelent?
Szerencsére a riasztó elriasztotta őket, de kérdés hogy meddig és mi a szándékuk az autóval?
A kérdésem annyi lenne, hogy milyen védelmi rendszert tudtok javasolni, ami ha nem is akadályozza meg, de talán elveszi a tolvaj kedvét a babrálástól. GSM, GPS szerintem kilőhető, mert cirka 30000-ért bárki vehet ezeket blokkoló kütyüt.
Itt tart az ország, ma veszel egy autót holnap már meg sincs! Évekig spórolsz, megveszed és egy tetves tolvaj feltöri, vagy rosszabb esetben elviszi a kocsidat.
Bocsi hogy egy kicsit közönséges voltam, de ez az első autónk, és egy kicsit dühös vagyok!
Szerintem ez a téma mindenkit érdekel.
Előre is köszi a tanácsokat.
Üdv

Szia,

én az UV jelölést javaslom, így se egybe, se alkatrésznek nem értékesíthető az autó.
GPS, GSM renszereknek szerintem sincs semmi értülmük, egy jammer-el könnyedén kijátszható mindkettő. Bár van valami olyan rendszer is, ami akkor is riaszt, ha megszakad a GPS, GSM kapcsolat. Viszont itt meg ha beállsz egy földalatti parkolóházba, a GPS vétel tuti megszünik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #14623 Dátum: 2008.01.08 kedd, 15:22:23 »

Szia!
Egyet tehetsz, veszel CASCO-t!!!!
VAgy érintős védelmet, ami nekem is van, s nem tudják kimérni, s keresgetni nem lesz ideja a rablónak. Ez a védelem 8000 huf beszerelve.
:-)

Ott meg a jön a tréler, hopp felteszik, és utána egy zárt garázsba majd eljátszanak vele. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #14624 Dátum: 2008.01.08 kedd, 15:28:43 »

igazgató bácsi leküldte a vadiúj PDTDI paszuját a műhelybe...
... a bácsi megnyilvánulása annyi volt a lopásról: "nem értem, hogy vihették el ... zsebembe volt a kulcs!" 

Ennyit a passat-os emberek logikájáról... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
patkány
Vendég
« Új hozzászólás #14625 Dátum: 2008.01.08 kedd, 18:16:43 »

Bocsi tehát van egy 2001-ben gyártott 2.0TDDI MONDEO-m és azt hallottam,hogy külömböző dolgokat lehet a kulcsal beállítani(ajtózár,ablakemelő...stb) ez most igaz vagy csak szivatnak? Grin

Ha a bezárás gombot folyamatosan nyomod, akkor felhúzza az ablakaid, ha a nyitót, értelemszerűen leengedi. Erre gondoltál? Ha a zárásra kettőt nyomsz egymásután akkor reteszel (betről sem nyitható)
Igen erre gondoltam ,van esetleg más is amit be lehet állítani a kulcsal ezen a tipuson (még csak most ismerkedem az autóval mivel 1 hónapja vettem)
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #14626 Dátum: 2008.01.08 kedd, 18:27:22 »

Bocsi tehát van egy 2001-ben gyártott 2.0TDDI MONDEO-m és azt hallottam,hogy külömböző dolgokat lehet a kulcsal beállítani(ajtózár,ablakemelő...stb) ez most igaz vagy csak szivatnak? Grin

Ha a bezárás gombot folyamatosan nyomod, akkor felhúzza az ablakaid, ha a nyitót, értelemszerűen leengedi. Erre gondoltál? Ha a zárásra kettőt nyomsz egymásután akkor reteszel (betről sem nyitható)
Igen erre gondoltam ,van esetleg más is amit be lehet állítani a kulcsal ezen a tipuson (még csak most ismerkedem az autóval mivel 1 hónapja vettem)

Ha megnyomod a zárás és a nyitás gombot egyszerre 4 mp-ig, akkor nyitáskor előszőr csak a vezető ajtót nyitja, majd,ha megnyomod mégegyszer akkor a többit is. Visszafele ugyanígy lehet programozni (összes nyitása egyszerre)
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
mferenc
Vendég
« Új hozzászólás #14627 Dátum: 2008.01.08 kedd, 22:57:34 »

Szia,

én az UV jelölést javaslom, így se egybe, se alkatrésznek nem értékesíthető az autó.
GPS, GSM renszereknek szerintem sincs semmi értülmük, egy jammer-el könnyedén kijátszható mindkettő. Bár van valami olyan rendszer is, ami akkor is riaszt, ha megszakad a GPS, GSM kapcsolat. Viszont itt meg ha beállsz egy földalatti parkolóházba, a GPS vétel tuti megszünik.
Köszönöm a sok segítséget, ez a téma mindenkit érint!
Az autómon az üvegek körbe vannak gravírozva, hogy UV gravír van e rajta azt gondolom egy UV lámpával meg tudom nézni.
Egyébként hol szokták elhelyezni ezeket  gravírokat, hol keressem, hogy ne keljen körbevilágítanom az egész autót?
Védelemre én is hasonlókra gondoltam, amiket ti javasoltatok, de még nem tudom hol vegyem meg és milyet!
Még arra gondoltam hogy a zárakat kiszedetem és lemezt rakatok a helyére, végül is van 3 távkapcs abból legalább egy mindig működik. A kulcssal eddig se nyitottam az autót és eztán sem szeretném.
A kollegámnak a hétvégén törték fel a 4-es golfját és az összes zárat szétbarmolták, ő javasolta ezt a megoldást.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #14628 Dátum: 2008.01.08 kedd, 23:05:15 »

Köszönöm a sok segítséget, ez a téma mindenkit érint!
Az autómon az üvegek körbe vannak gravírozva, hogy UV gravír van e rajta azt gondolom egy UV lámpával meg tudom nézni.
Egyébként hol szokták elhelyezni ezeket  gravírokat, hol keressem, hogy ne keljen körbevilágítanom az egész autót?
Védelemre én is hasonlókra gondoltam, amiket ti javasoltatok, de még nem tudom hol vegyem meg és milyet!
Még arra gondoltam hogy a zárakat kiszedetem és lemezt rakatok a helyére, végül is van 3 távkapcs abból legalább egy mindig működik. A kulcssal eddig se nyitottam az autót és eztán sem szeretném.
A kollegámnak a hétvégén törték fel a 4-es golfját és az összes zárat szétbarmolták, ő javasolta ezt a megoldást.

Ha van UV akkor lenni kellene az ablakon kis matricának, hogy UV jelölt az autó. Ugye ha ezt látják, akkor nem foglalkoznak vele remélhetőleg, mert szerintem nem UV lámpával járnak. Smiley
Minden karosszéria elemen szokott lenni UV festés, ha megcsináltatta rá az elöző tulaj.
A zár ledugózás jó ötlet, de mindig van nálad egy második kulcs, ha lemerülsz az egyik?
Egyedi riasztó megoldásokra keresd meg a fórumon Jánosmestert, én csak vele csináltatnék ilyet! Nagyon korrekt, jó szakember, baráti árakkal!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14629 Dátum: 2008.01.08 kedd, 23:26:06 »

igazgató bácsi leküldte a vadiúj PDTDI paszuját a műhelybe...
... a bácsi megnyilvánulása annyi volt a lopásról: "nem értem, hogy vihették el ... zsebembe volt a kulcs!" 
Ennyit a passat-os emberek logikájáról... Smiley

az 1 dolog, h paszujos volt. de 1 olyan cég vezetője ami szépen ki volt tömve mindenféle autóval foglalkozó emberekkel: szerelő, lakatos, villamosságis, sofőr, garázsmester, alkatrészértékesítő mint raktáros ... amit csak el bírsz képzelni autóval kapcsolatban kb 1000 ember, na ez már a szégyen kategória Sad
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
mferenc
Vendég
« Új hozzászólás #14630 Dátum: 2008.01.08 kedd, 23:32:22 »

Ha van UV akkor lenni kellene az ablakon kis matricának, hogy UV jelölt az autó. Ugye ha ezt látják, akkor nem foglalkoznak vele remélhetőleg, mert szerintem nem UV lámpával járnak. Smiley
Minden karosszéria elemen szokott lenni UV festés, ha megcsináltatta rá az elöző tulaj.
A zár ledugózás jó ötlet, de mindig van nálad egy második kulcs, ha lemerülsz az egyik?
Egyedi riasztó megoldásokra keresd meg a fórumon Jánosmestert, én csak vele csináltatnék ilyet! Nagyon korrekt, jó szakember, baráti árakkal!
Távirányítós kulcsom csak 1 van, de azzal csak a reteszelést szoktam rárakni, beriasztáskor. A riasztóhoz meg kettő de a távirányító jelez ha merül az elem.
Jánosmestert pedig megkeresem.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #14631 Dátum: 2008.01.09 szerda, 11:31:17 »

Régi cégemnél az uj sprinterekbe rakattak számkombinációs inditásgátlót.
Ajtónyitás után 2 percen belül , ha nem adtam meg a kódot
zárta az elektronikát.
Ez véd a lámpánál kirángatjuk a "mókust" esettöl.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #14632 Dátum: 2008.01.09 szerda, 13:22:49 »

ez már a szégyen kategória Sad

Az, egyértelműen! Nagy az Isten állatkertje. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14633 Dátum: 2008.01.09 szerda, 19:39:18 »

Sziasztok!

Zacci ma megnézte a gépemet ( még egyszer nagyon nagy köszönet érte Neki!  worship) , szívósor kizárva, az olaj a márkaszervízekben használatos gyári Ford olaj.
Úgy tűnik,szerencsére le tudom tenni a gépet hosszabb időre is a szerelőmnél, a tanácsaitokat továbbítom neki.
Amint megtalálja a hibát ténylegesen mindenképpen megírom Nektek, illetve valószínű kérem majd a segítségeteket alkatrész beszerzés ügyében ( ha kiderült, h mi szükséges hozzá, ugyanis a márkaszervíz külön alkatrészeket nem, csupán "félmotort" szeretne eladni utánpótlásra...

Addig is Minden Jót!

Sziasztok!

A szelephezagokat total felesleges baxtatni. en mar eccer megmerettem, es a gyari ertekeket hozta. Szerintem 250-300e-ig nem kell hozza nyulni.

Ace-nak és bigalexander-nek:
Eddig még egy autónál sem kellett állítgatni a hézagokat! Itt a látókörünkben van vagy 20-30 ilyen autó, sok kilométerrel.
A szívósor mókának a Zacci a nagy szakértője, érdemes meghallgatni a véleményét.
Ha nem szívósor, és nem szelepek, akkor lehet az olaj. Mert a szervíz tudja... én azért rákérdeznék!
Vagy a következő olajcserénél vegyél 5w30-as, gyári ford olajat, és szerintem meg is szűnt!
Kérdezzetek rá mindketten, PONTOSAN milyen olaj került bele!
2 hete az egyik ismerősöm 1,8-asa kapott 50%15w40-es, 50%? olajat. Mint a dízel, úgy csattogott.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14634 Dátum: 2008.01.09 szerda, 20:19:18 »

Sziasztok!

Zacci ma megnézte a gépemet ( még egyszer nagyon nagy köszönet érte Neki!  worship) , szívósor kizárva, az olaj a márkaszervízekben használatos gyári Ford olaj.
Úgy tűnik,szerencsére le tudom tenni a gépet hosszabb időre is a szerelőmnél, a tanácsaitokat továbbítom neki.
Amint megtalálja a hibát ténylegesen mindenképpen megírom Nektek, illetve valószínű kérem majd a segítségeteket alkatrész beszerzés ügyében ( ha kiderült, h mi szükséges hozzá, ugyanis a márkaszervíz külön alkatrészeket nem, csupán "félmotort" szeretne eladni utánpótlásra...

Addig is Minden Jót!

Sziasztok!

A szelephezagokat total felesleges baxtatni. en mar eccer megmerettem, es a gyari ertekeket hozta. Szerintem 250-300e-ig nem kell hozza nyulni.

Ace-nak és bigalexander-nek:
Eddig még egy autónál sem kellett állítgatni a hézagokat! Itt a látókörünkben van vagy 20-30 ilyen autó, sok kilométerrel.
A szívósor mókának a Zacci a nagy szakértője, érdemes meghallgatni a véleményét.
Ha nem szívósor, és nem szelepek, akkor lehet az olaj. Mert a szervíz tudja... én azért rákérdeznék!
Vagy a következő olajcserénél vegyél 5w30-as, gyári ford olajat, és szerintem meg is szűnt!
Kérdezzetek rá mindketten, PONTOSAN milyen olaj került bele!
2 hete az egyik ismerősöm 1,8-asa kapott 50%15w40-es, 50%? olajat. Mint a dízel, úgy csattogott.
Zacci!

Mit hallottál a masinkán?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14635 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 08:54:22 »


Zacci!

Mit hallottál a masinkán?

Taktaktaktak, mintha dizli lenne. Szornyu egy hang  szomoru1
Aza baj, hogy eza franya fem vezeti a hangot mint allat, igy minden iranybol hallhato a taktaktak. A fordulatszammal aranyosan no a taktak-ok szama is, es nem hallgat el. Ez nem szivosor hiba, vagy mar csak a darabjai csilingelnek a mociban. De a szivosort mar 1x levettek az tuti. Szerintem azt mar csereltek. A vakuumdob csuklos karja is teljesen ep volt. Az meg szinten nem bir 190e-ret, ugy ahogy a szivosor sem.
azt ajanlottam, hogy nezesse meg a vezerlest, a lancot, illetve a szelepek es rugok epseget. Szal valceg elemeire bontjak majd a mocit, es akkor kiderul az igazsag.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14636 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 10:32:45 »

Taktaktaktak, mintha dizli lenne. Szornyu egy hang  szomoru1
Aza baj, hogy eza franya fem vezeti a hangot mint allat, igy minden iranybol hallhato a taktaktak. A fordulatszammal aranyosan no a taktak-ok szama is, es nem hallgat el. Ez nem szivosor hiba, vagy mar csak a darabjai csilingelnek a mociban. De a szivosort mar 1x levettek az tuti. Szerintem azt mar csereltek. A vakuumdob csuklos karja is teljesen ep volt. Az meg szinten nem bir 190e-ret, ugy ahogy a szivosor sem.
azt ajanlottam, hogy nezesse meg a vezerlest, a lancot, illetve a szelepek es rugok epseget. Szal valceg elemeire bontjak majd a mocit, es akkor kiderul az igazsag.

Van erre egy tuti tipp. Fogsz egy sztetoszkópot, levágod az "érzékelőt", és azt a csövet teszed oda a motorhoz, így hallgatod meg, honnan jön a zaj.
Vagy a másik, ez nem annyira tudományos, hogy egy csavarhúzút odatámasztasz, ahonnan a zajt sejted, a másik felét meg a koponyádhoz.
Így lehet próbálgatni, hol a legerősebb.

Ha leveszed a szelepfedelet, minden kiderül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14637 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 15:11:40 »

Taktaktaktak, mintha dizli lenne. Szornyu egy hang  szomoru1
Aza baj, hogy eza franya fem vezeti a hangot mint allat, igy minden iranybol hallhato a taktaktak. A fordulatszammal aranyosan no a taktak-ok szama is, es nem hallgat el. Ez nem szivosor hiba, vagy mar csak a darabjai csilingelnek a mociban. De a szivosort mar 1x levettek az tuti. Szerintem azt mar csereltek. A vakuumdob csuklos karja is teljesen ep volt. Az meg szinten nem bir 190e-ret, ugy ahogy a szivosor sem.
azt ajanlottam, hogy nezesse meg a vezerlest, a lancot, illetve a szelepek es rugok epseget. Szal valceg elemeire bontjak majd a mocit, es akkor kiderul az igazsag.

Van erre egy tuti tipp. Fogsz egy sztetoszkópot, levágod az "érzékelőt", és azt a csövet teszed oda a motorhoz, így hallgatod meg, honnan jön a zaj.
Vagy a másik, ez nem annyira tudományos, hogy egy csavarhúzút odatámasztasz, ahonnan a zajt sejted, a másik felét meg a koponyádhoz.
Így lehet próbálgatni, hol a legerősebb.

Ha leveszed a szelepfedelet, minden kiderül.

Eccerm ar lekaptak a szelepfedelet, mert hezagot mertek. Persze azzal nem volt semmi gond. Tyuu azannya, most jutott eszembe...Lehet ez valami orvosi muhiba ? Benne hagytak egy hezag merot, vagy csavarhuzot stb. ?  fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14638 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 16:13:48 »

Taktaktaktak, mintha dizli lenne. Szornyu egy hang  szomoru1
Aza baj, hogy eza franya fem vezeti a hangot mint allat, igy minden iranybol hallhato a taktaktak. A fordulatszammal aranyosan no a taktak-ok szama is, es nem hallgat el. Ez nem szivosor hiba, vagy mar csak a darabjai csilingelnek a mociban. De a szivosort mar 1x levettek az tuti. Szerintem azt mar csereltek. A vakuumdob csuklos karja is teljesen ep volt. Az meg szinten nem bir 190e-ret, ugy ahogy a szivosor sem.
azt ajanlottam, hogy nezesse meg a vezerlest, a lancot, illetve a szelepek es rugok epseget. Szal valceg elemeire bontjak majd a mocit, es akkor kiderul az igazsag.

Van erre egy tuti tipp. Fogsz egy sztetoszkópot, levágod az "érzékelőt", és azt a csövet teszed oda a motorhoz, így hallgatod meg, honnan jön a zaj.
Vagy a másik, ez nem annyira tudományos, hogy egy csavarhúzút odatámasztasz, ahonnan a zajt sejted, a másik felét meg a koponyádhoz.
Így lehet próbálgatni, hol a legerősebb.

Ha leveszed a szelepfedelet, minden kiderül.

Eccerm ar lekaptak a szelepfedelet, mert hezagot mertek. Persze azzal nem volt semmi gond. Tyuu azannya, most jutott eszembe...Lehet ez valami orvosi muhiba ? Benne hagytak egy hezag merot, vagy csavarhuzot stb. ?  fejvakaras
Hát nekem rossz előérzeteim vannak!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14639 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 16:25:07 »

Hát nekem rossz előérzeteim vannak!

Ha a vezérlés nem jó, az is produkálhat hasonlót... 1 fog, pl.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14640 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 16:26:38 »

Hát nekem rossz előérzeteim vannak!

Ha a vezérlés nem jó, az is produkálhat hasonlót... 1 fog, pl.
Hát ez lenne a jobbik eset.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14641 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 16:39:47 »

Hát nekem rossz előérzeteim vannak!

Ha a vezérlés nem jó, az is produkálhat hasonlót... 1 fog, pl.
Hát ez lenne a jobbik eset.

Hat jah, ezt mondtam enis a kolleganak. Ugye nemreg volt olyan eset, mikor a lanc kerek elforgott a fotengelyen. Ha ez a kerek elmozdult, akkor nyekk. Lehet, hogy csak picit mozdult el, eppen annyira, hogy taktaktak...De nyilvan ez most igy csak talalgatas.
Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14642 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 17:14:39 »

Hát nekem rossz előérzeteim vannak!

Ha a vezérlés nem jó, az is produkálhat hasonlót... 1 fog, pl.
Hát ez lenne a jobbik eset.

Hat jah, ezt mondtam enis a kolleganak. Ugye nemreg volt olyan eset, mikor a lanc kerek elforgott a fotengelyen. Ha ez a kerek elmozdult, akkor nyekk. Lehet, hogy csak picit mozdult el, eppen annyira, hogy taktaktak...De nyilvan ez most igy csak talalgatas.
Hát az az elforgás pont nálam volt rinya rinya eljen
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14643 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 18:19:36 »

Hát nekem rossz előérzeteim vannak!

Ha a vezérlés nem jó, az is produkálhat hasonlót... 1 fog, pl.
Hát ez lenne a jobbik eset.

Hat jah, ezt mondtam enis a kolleganak. Ugye nemreg volt olyan eset, mikor a lanc kerek elforgott a fotengelyen. Ha ez a kerek elmozdult, akkor nyekk. Lehet, hogy csak picit mozdult el, eppen annyira, hogy taktaktak...De nyilvan ez most igy csak talalgatas.
Hát az az elforgás pont nálam volt rinya rinya eljen

jah tenyleg. Sorry. Eleg rovid a hosszutavu memoriam. Mirol is volt szo ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14644 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 18:20:10 »


Hát az az elforgás pont nálam volt rinya rinya eljen


Tenyleg, mennyibol allt meg a vegen a szereles ?
Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14645 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 18:49:17 »


Hát az az elforgás pont nálam volt rinya rinya eljen


Tenyleg, mennyibol allt meg a vegen a szereles ?
180 000+olaj+szűrő, de a 180-at a biztosító kicsengette.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14646 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 20:05:17 »

A faceliftes hűtőmaszk keretet ami króm, fel lehet tenni facelift előttire? Vagy más ötlet? A lényeg hogy olyan legyen mint a faceliftes.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14647 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 20:07:52 »

A faceliftes hűtőmaszk keretet ami króm, fel lehet tenni facelift előttire? Vagy más ötlet? A lényeg hogy olyan legyen mint a faceliftes.
Fel lehet, de a kulcsnyílást ki kell bővíteni kicsit.(úgy sem látszik)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14648 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 20:17:05 »

A faceliftes hűtőmaszk keretet ami króm, fel lehet tenni facelift előttire? Vagy más ötlet? A lényeg hogy olyan legyen mint a faceliftes.
Fel lehet, de a kulcsnyílást ki kell bővíteni kicsit.(úgy sem látszik)
Az autóm 2001-es, de a hátulja is nagy prizmás F2-es
az eleje meg ilyen:http://kepfeltoltes.hu/080110/000_1303_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14649 Dátum: 2008.01.10 csütörtök, 20:21:30 »

A faceliftes hűtőmaszk keretet ami króm, fel lehet tenni facelift előttire? Vagy más ötlet? A lényeg hogy olyan legyen mint a faceliftes.
Fel lehet, de a kulcsnyílást ki kell bővíteni kicsit.(úgy sem látszik)
Az autóm 2001-es, de a hátulja is nagy prizmás F2-es
az eleje meg ilyen:http://kepfeltoltes.hu/080110/000_1303_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Igazán szép eljen
Engem ilyen hűtőmaszk érdekel. Elég csak a keretet megvennem vagy kompletten kell cserélni az egészet? Te hogy csináltad?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 286 287 288 289 290 291 292 [293] 294 295 296 297 298 299 300 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.236 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.