Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:15:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 302 303 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21950512 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14750 Dátum: 2008.01.16 szerda, 12:27:57 »

te zacci, én azt olvastam picivel lentebb, h a te autód sose jó (bocs ... 10ből 1X jó). ezzel szemben a porba szeretnéd döngölni a dizliket amik mellesleg jól működnek, csak alap tulajdonságuk, h lassabban érik el az üzemit.
a rángatással, dadogással, kerregéssel kapcsolatban nem kellene 1 ijjenbe beruházni? LINK
lehet, h megoldaná a problémád, de lehet, h csak annyira mint amikor te p.csúcsot ajánlgatsz 1 egyszerű jeladó helyett ... viszont piszkosul fájna ennek az egységnek a cseréje  eplus2 eplus2 eplus2 wave
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
pazsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


mkIII 20 tdci 130 l

PAZSI8@MSN.COM
E-mail
« Új hozzászólás #14751 Dátum: 2008.01.16 szerda, 12:30:43 »

köszi az infot én már probáltam ugy is de az sem segitet egyszerüen nem megy feljebb a vizam
pedig már jeladot is cseréltem meg termosztátot. Valaki azt irta itt hogy két termosztát van benne
de én nem találom a másodikat vagy csak szivattak egy kicsit ha valaki tud kérem segitsen köszi

Az egyik...


köszi ezt cseréltem nekem a másik kellene ha van egyáltalán
Naplózva
eszter68
Vendég
« Új hozzászólás #14752 Dátum: 2008.01.16 szerda, 12:32:54 »

Nem tudok képet beszúrni, hogyan kell? Van képem a olajköriről.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14753 Dátum: 2008.01.16 szerda, 12:33:47 »

köszi ezt cseréltem nekem a másik kellene ha van egyáltalán

a kép túl nagy a fórumra, ezért LINK
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
pazsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


mkIII 20 tdci 130 l

PAZSI8@MSN.COM
E-mail
« Új hozzászólás #14754 Dátum: 2008.01.16 szerda, 12:47:09 »

köszi ezt cseréltem nekem a másik kellene ha van egyáltalán

a kép túl nagy a fórumra, ezért LINK
örök hála jo vagy vannak itt kevésbé segitökész emberek is és felettéb furcsa modoru
segitség hejett csak hüjének nézi a másikat mintha mondeoval a segébe születet volna
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14755 Dátum: 2008.01.16 szerda, 20:40:38 »

Sziasztok!

Nemrég elkezdett nyikorogni valami a motorból ha benyomom a kuplungot. Ez ma átváltott elég hangos kerregésbe, de csak akkor ha a kuplung félúton van. (Se benyomva, se kiengedve)
Este le is tettem szegény Mondit, így már nem merek járni vele...jöhet a kinyomócsapágy, kuplung, lendkerék.. rinya szomoru1

Esztergom környékén tudtok ajánlani jó Fordos szakembert?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14756 Dátum: 2008.01.16 szerda, 20:48:00 »

örök hála jo vagy vannak itt kevésbé segitökész emberek is és felettéb furcsa modoru
segitség hejett csak hüjének nézi a másikat mintha mondeoval a segébe születet volna

itt mindenki segítőkész. de mindenkinek vannak nehezebben emészthető napjai amikor harapósabb a hangulat.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #14757 Dátum: 2008.01.16 szerda, 20:51:07 »

Sziasztok!

Nemrég elkezdett nyikorogni valami a motorból ha benyomom a kuplungot. Ez ma átváltott elég hangos kerregésbe, de csak akkor ha a kuplung félúton van. (Se benyomva, se kiengedve)
Este le is tettem szegény Mondit, így már nem merek járni vele...jöhet a kinyomócsapágy, kuplung, lendkerék.. rinya szomoru1

Esztergom környékén tudtok ajánlani jó Fordos szakembert?

Csak egy ötlet: ilyen hibáknál hozzá lehetne tenni, hogy hány éves az autó és hány km-nél tart, jó, ha tudnak kalkulálni a többiek. Főleg, ha majd kiderül, hogy pontosan mi történt.

(legalábbis engem érdekel, hogy a hasonló autókban mit mikor kellett cserélni)
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14758 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 07:12:11 »

Sziasztok Smiley

Ismet help kellene Cheesy kivettem az akumlatort es radio elhagyta a kodot Smiley az ajto nem huzza fel az ablakot es nem villog az index mikor bezarom az ajtot. Tudnatok nekem segiteni hogyan lehet vissza programozni. A radio kod megvan azt hiszem Cheesy

Koszi
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14759 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 07:41:07 »

Csak egy ötlet: ilyen hibáknál hozzá lehetne tenni, hogy hány éves az autó és hány km-nél tart, jó, ha tudnak kalkulálni a többiek. Főleg, ha majd kiderül, hogy pontosan mi történt.

(legalábbis engem érdekel, hogy a hasonló autókban mit mikor kellett cserélni)

Májusban lesz 5 éves, és 187e van benne. (valós) Ha kiderül mi a gáz, mindeképp megírom...
Naplózva
molnar
Vendég
« Új hozzászólás #14760 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 12:19:21 »

Sziasztok Smiley

Ismet help kellene Cheesy kivettem az akumlatort es radio elhagyta a kodot Smiley az ajto nem huzza fel az ablakot es nem villog az index mikor bezarom az ajtot. Tudnatok nekem segiteni hogyan lehet vissza programozni. A radio kod megvan azt hiszem Cheesy

Koszi

A gyári füzetben mindent megtalálsz az újraprogramozásról, feltéve ha megvan még hozzá! Nekem is volt már ilyen, a könyve alapján simán vissza lehetett programozni. wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14761 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 13:03:45 »

Hozzaertoktol kerdem...

Kicsit kopogosnak erzem az elso futomuvet. 191e km van a gepben. Nos...kutya csontot nemreg csereltettem, igy gyanitom, hogy vagy lengokar szilent, vagy gombfej, esetleg lengokar+gombfej okozhatja a kopogast. Talan meg gatlo szilent.
Tovabba nem erzem azt, hogy olyan nagyon sin auto lenne a gep. pl. mostanaban eszre vettem, hogy gyorsitaskor elkezd jobbra huzni az eleje. Ha nem gyorsitok, csak ugy megyek, akkor nem csinazza, csak ha nyomok neki egy koveret. Ebbol logikaztam ki, hogy valceg lengokar szilent es gombfej parositas okozhatja a hangot es a nem teljesen tokeletes uttartast. Vagy ez igy nem teljesen egyertelmu ?

Nezegettem szileneteket, de ugy tunik fjordek nem akarjak, hogy oruljon a user, igy szilentet csak lengokarral 1ut arulnak. De allitolag a lengokaron gyarilag rajta van a gombfej is. Mivel nem csavarozva van, hanem szegecselve, igy ez logikusnak tunik. Ez mondjuk annyibol jo hir, hogy 2 legyet 1 csapasra.
Egyebkent ha utangyartott Felbi vagy milyen szilenteket meg gombfejet szeretnek, akkor arban majdnem ugyan ott lennek, mint a gyari gombfejjel szerelt lengokar. Tudom utangyarottat ne, de nem feltetlenul szeretnem kicserelni a fel verdat csak a szilentek miatt. Bar ha azt nezzuk, hogy a szilentek kiutese, berakasa plussz melo es koltseg, akkor lehet osszesegeben egalban lenne a 2 megoldas. Nyilvan akkor inkabb gyarit.
 Velemeny ?
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.17 csütörtök, 13:09:28 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14762 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 14:07:37 »

nem feltetlenul szeretnem kicserelni a fel verdat csak a szilentek miatt.

Jókor jut eszedbe. Már kicseréletd több mint a felét  zavart1 wave  Írtam mailt  email
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14763 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 14:30:33 »

nem feltetlenul szeretnem kicserelni a fel verdat csak a szilentek miatt.

Jókor jut eszedbe. Már kicseréletd több mint a felét  zavart1 wave  Írtam mailt  email

jaajaa, azta akrtam mondani, hogy nincs kedvem kicserelni a masik felet (is) Cool
Megkaptam a mailt, thx ! Teh figy ez nem veletlenul a hatso futomuvet abrazolja ?  fejvakaras zavart1
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14764 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 14:43:39 »


jaajaa, azta akrtam mondani, hogy nincs kedvem kicserelni a masik felet (is) Cool
Megkaptam a mailt, thx ! Teh figy ez nem veletlenul a hatso futomuvet abrazolja ?  fejvakaras zavart1

Nem! Küldtem a hátsóról is   wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #14765 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 15:22:18 »

Sziasztok!
2001-es TDDI problémám van.
Kompresszió mérés elött állok,és eme művelet veszélyei ismeretében(berohadt izzítógyertya,menetszakadás...)
szeretnék tanácsot kérni.
Alapjáraton úgy ugrál a gép a motortérben,hogy majd kiszakad.Mintha egy henger nem menne.
2000-es fordulat felett mintha mi sem történt volna hasít a gép.
Semmi kompjútervisszajelzés nincs,kiolvasásnál nem volt hibaüzenet.
Elég nagy a kartelgáz leállítás után kb 10-15 percig.
A szerelőm olajfolyást talált ami szerinte gázolajjal keveredett motorolaj.
Lehet ez valami dugulás az üzemanyagrendszerben?
Porlasztócsúcs hiba hibaüzenet nélkül?
Olajcsere előtt van a verda,emiatt ereszthet az olaj?
Előre is köszi,ha valaki tapasztalt ilyet és megosztja velem... help
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.17 csütörtök, 15:24:36 írta komozol » Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14766 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 17:51:12 »


jaajaa, azta akrtam mondani, hogy nincs kedvem kicserelni a masik felet (is) Cool
Megkaptam a mailt, thx ! Teh figy ez nem veletlenul a hatso futomuvet abrazolja ?  fejvakaras zavart1

Nem! Küldtem a hátsóról is   wave
Mi is látni akarjuk ám! wow1
Egyébként a szilent csere egyszerű. Legalábbis a szerelőknek.
Pont Wyctor említette valamelyik topicban hogy mennyibe került neki a szilentcsere. Arra emléxem hogy nem volt drága.
Az elgondolásod viszont határozottan helytálló, azért húz gázadáskor, mert a szilentek ki vannak kopva, vagy esetleg még más is.
Naplózva
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #14767 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 19:14:40 »

Gázolaj motorolaj találkozó szerintem egy alapesetben lehetséges: Legalább egy hengeren gyűrütörés. A hibajelenséggel még passzol is, abban a hengerben csak fordulaton van annyi kompresszió, hogy meggyulladjon a beporlasztott gázolaj. Ha így van a javítás nem lesz olcsó, de ha tovább használod így, nagyon drága lesz! ejnye1
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #14768 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 19:18:18 »

Hozzaertoktol kerdem...

Kicsit kopogosnak erzem az elso futomuvet. 191e km van a gepben. Nos...kutya csontot nemreg csereltettem, igy gyanitom, hogy vagy lengokar szilent, vagy gombfej, esetleg lengokar+gombfej okozhatja a kopogast. Talan meg gatlo szilent.
Tovabba nem erzem azt, hogy olyan nagyon sin auto lenne a gep. pl. mostanaban eszre vettem, hogy gyorsitaskor elkezd jobbra huzni az eleje. Ha nem gyorsitok, csak ugy megyek, akkor nem csinazza, csak ha nyomok neki egy koveret. Ebbol logikaztam ki, hogy valceg lengokar szilent es gombfej parositas okozhatja a hangot es a nem teljesen tokeletes uttartast. Vagy ez igy nem teljesen egyertelmu ?

Nekem is volt ilyen gázadásra húzós balhé az offon, szilent volt.
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
mferenc
Vendég
« Új hozzászólás #14769 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 22:01:27 »

SZIASZTOK!!
Keresd Jánosmestert a fórumon. Ő biztosan tud adni néhány tippet az autó megvédéséhez.
Egyébként szerintem sokat segíthet a zárható garázs, amikor nem utcán parkol az autó. Igaz a garázs sokszor többe kerül, mint maga az autó.
Ilyen közbiztonság mellet legjobb megoldás a kocsiba zárhato pidbul.A garázs ha utcai , akkor annál jobb egy örzött parkoló. A garázst feltöri magára csukja az ajtót és bent nyugottan "dolgozik".

Sziasztok!

Tanácsotokra felvettem a kapcsolatot Jánosmesterrel, és fizetéskor megyek hozzá riasztócserére.
Magicar M-100 lett a kiszemelt áldozat, na meg lesz egy UV gravír is.
Még gondolozom egy plussz kapcsolós indításgátláson is, persze mindent szép sorban.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14770 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 22:14:41 »

Gázolaj motorolaj találkozó szerintem egy alapesetben lehetséges: Legalább egy hengeren gyűrütörés. A hibajelenséggel még passzol is, abban a hengerben csak fordulaton van annyi kompresszió, hogy meggyulladjon a beporlasztott gázolaj. Ha így van a javítás nem lesz olcsó, de ha tovább használod így, nagyon drága lesz! ejnye1
Láncos vezérlésnél adagolótengely egyik oldal motorolaj tér, másik oldal gázolaj. Tömítetlenség esetén a kettő elegye a karterben!  Nő az olajszint, higul a motorolaj. Ez a másik alapeset. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14771 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 22:26:44 »

Sziasztok Smiley

Ismet help kellene Cheesy kivettem az akumlatort es radio elhagyta a kodot Smiley az ajto nem huzza fel az ablakot es nem villog az index mikor bezarom az ajtot. Tudnatok nekem segiteni hogyan lehet vissza programozni. A radio kod megvan azt hiszem Cheesy

Koszi

A gyári füzetben mindent megtalálsz az újraprogramozásról, feltéve ha megvan még hozzá! Nekem is volt már ilyen, a könyve alapján simán vissza lehetett programozni. wave

A könyve megvan csak nem magyar de a regi forumos oldalon volt de az istenert nem tudom legyurni pedig nagyon jo lenne Smiley
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #14772 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 23:19:49 »

Gázolaj motorolaj találkozó szerintem egy alapesetben lehetséges: Legalább egy hengeren gyűrütörés. A hibajelenséggel még passzol is, abban a hengerben csak fordulaton van annyi kompresszió, hogy meggyulladjon a beporlasztott gázolaj. Ha így van a javítás nem lesz olcsó, de ha tovább használod így, nagyon drága lesz! ejnye1
Láncos vezérlésnél adagolótengely egyik oldal motorolaj tér, másik oldal gázolaj. Tömítetlenség esetén a kettő elegye a karterben!  Nő az olajszint, higul a motorolaj. Ez a másik alapeset. Wink
Csak ahogy nézem ez Tdci, itt nincs adagoló.  szomoru1
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14773 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 23:21:06 »

Sziasztok Smiley

Ismet help kellene Cheesy kivettem az akumlatort es radio elhagyta a kodot Smiley az ajto nem huzza fel az ablakot es nem villog az index mikor bezarom az ajtot. Tudnatok nekem segiteni hogyan lehet vissza programozni. A radio kod megvan azt hiszem Cheesy

Koszi

A gyári füzetben mindent megtalálsz az újraprogramozásról, feltéve ha megvan még hozzá! Nekem is volt már ilyen, a könyve alapján simán vissza lehetett programozni. wave

A könyve megvan csak nem magyar de a regi forumos oldalon volt de az istenert nem tudom legyurni pedig nagyon jo lenne Smiley

Feltolom az oldalamra. Ha felért, belinkelem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #14774 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 23:22:23 »

Gázolaj motorolaj találkozó szerintem egy alapesetben lehetséges: Legalább egy hengeren gyűrütörés. A hibajelenséggel még passzol is, abban a hengerben csak fordulaton van annyi kompresszió, hogy meggyulladjon a beporlasztott gázolaj. Ha így van a javítás nem lesz olcsó, de ha tovább használod így, nagyon drága lesz! ejnye1
Szia Dodi!
Találkoztál már ilyen jelenséggel?
Mi a javítás menete?
Vannak műveletek,amit ingyé meg tudok csináltatni,ezért érdekel,ha esetleg tudsz részleteket.
Ez a gyűrűtörés kb mennyi km után jelentkezhet?
Naplózva
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #14775 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 23:24:23 »

TDDI a verda.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14776 Dátum: 2008.01.17 csütörtök, 23:43:14 »

A könyve megvan csak nem magyar de a regi forumos oldalon volt de az istenert nem tudom legyurni pedig nagyon jo lenne Smiley

http://angeltdci.atw.hu/MondeoIIIkezelesi.pdf
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14777 Dátum: 2008.01.18 péntek, 04:56:42 »

A könyve megvan csak nem magyar de a regi forumos oldalon volt de az istenert nem tudom legyurni pedig nagyon jo lenne Smiley

http://angeltdci.atw.hu/MondeoIIIkezelesi.pdf

Nagyon szépen köszönöm Angel király vagy  worship
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #14778 Dátum: 2008.01.18 péntek, 08:12:55 »

TDDI a verda.

Ok. De attól mehetne minden henger.
Keress egy jó dízeles szakműhelyt, szakszervíz csak végső esetben, merta gatyád is otthagyod.
Ha van, olyan dolog amit "ingyé" megtudsz csináltatni, és a motor javítás ilyen akkor nyertél.
Azt, hogy a motorolajban van-e valóban gázolaj, vagy a szerelő látott rémeket, azért bármelyik műhely, szerviz azonnal megmondja.
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14779 Dátum: 2008.01.18 péntek, 10:43:29 »

Sziasztok!

Azt meg tudná mondani vki, hogy a sebváltóról hogy lehet leszedni a szoknyát? A váltókarnak a gömbcsukróját szeretném kicsit beolajozni/zsírozni.
MKII-nél még könnyen le tudtam szedni, itt azt sem tudom, hogy kezdjek hozzá.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14780 Dátum: 2008.01.18 péntek, 10:51:29 »

Sziasztok!

Azt meg tudná mondani vki, hogy a sebváltóról hogy lehet leszedni a szoknyát? A váltókarnak a gömbcsukróját szeretném kicsit beolajozni/zsírozni.
MKII-nél még könnyen le tudtam szedni, itt azt sem tudom, hogy kezdjek hozzá.

Felfelé  húzod a kerettel együtt.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14781 Dátum: 2008.01.18 péntek, 11:12:36 »

Felfelé  húzod a kerettel együtt.

Mármint azzal az alumínium színű cuclival együtt?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14782 Dátum: 2008.01.18 péntek, 11:23:18 »

Mármint azzal az alumínium színű cuclival együtt?


neked is fekete fa cuclid van nem? Az egész sebváltó körüli konzolt felelé húzod szoknyával facuclival együtt a kézifék felöli oldalon a két szélét kis kúpos patent fogja. ha az kint van onnan már adja magát....
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.18 péntek, 11:26:09 írta wyctor » Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14783 Dátum: 2008.01.18 péntek, 11:25:59 »

Igen, nekem ugyan fekete fa van  nyes integet2

Várj csak nekem is szürke fa, de azon mondtam az alu színű nagy karikát.
Akkor ne az alukarikát rángassam, hanem azzal a nagyobb, vízszintes műfaanyaggal együtt?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14784 Dátum: 2008.01.18 péntek, 11:26:54 »

Várj csak nekem is szürke fa, de azon mondtam az alu színű nagy karikát.
Akkor ne az alukarikát rángassam, hanem azzal a nagyobb, vízszintes műfaanyaggal együtt?


Igen
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14785 Dátum: 2008.01.18 péntek, 11:30:10 »

Igen


Kösönöm. vasárnap jelentkezek.  wave
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14786 Dátum: 2008.01.18 péntek, 11:31:22 »

Kösönöm. vasárnap jelentkezek.  wave

Ok várlak.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14787 Dátum: 2008.01.18 péntek, 20:27:14 »

Ok. De attól mehetne minden henger.
De nem ám, ha nincs meg a kellő háznyomás, dadog mint a fene kis fordulaton.
Attól függetlenül az is lehet amit írtál. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #14788 Dátum: 2008.01.18 péntek, 20:31:22 »

Mármint azzal az alumínium színű cuclival együtt?


Ha találkozunk hétvégén kiszaggatom én neked!  eplus2
Természetesen szakszerűen!  Wink
Szólj ha itthon vagy, aztán összefutunk, Wyctornak küldenék 2 izzót is+adunk a nyomatéknak!  Grin
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14789 Dátum: 2008.01.18 péntek, 20:35:41 »

Ha találkozunk hétvégén kiszaggatom én neked!  eplus2
Természetesen szakszerűen!  Wink
Szólj ha itthon vagy, aztán összefutunk, Wyctornak küldenék 2 izzót is+adunk a nyomatéknak!  Grin

Vakolat maradványokat szedjétek ki onnan is Wink
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14790 Dátum: 2008.01.18 péntek, 21:05:27 »

Vakolat maradványokat szedjétek ki onnan is Wink

...csak a sittes zsákot ne felejtsétek otthon...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #14791 Dátum: 2008.01.18 péntek, 21:25:39 »

Vakolat maradványokat szedjétek ki onnan is Wink

Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14792 Dátum: 2008.01.19 szombat, 10:00:24 »

Vakolat maradványokat szedjétek ki onnan is Wink

Hát, lehet, hogy van még egy jó fél taligára való elrejtve benne... Smiley  wave
Naplózva
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #14793 Dátum: 2008.01.19 szombat, 10:09:49 »

De nem ám, ha nincs meg a kellő háznyomás, dadog mint a fene kis fordulaton.
Attól függetlenül az is lehet amit írtál. wave
Félreértesz, attól, hogy Tddi még mehetne minden henger, ez sútka akart lenni, de nem jött be. sir
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14794 Dátum: 2008.01.19 szombat, 10:52:25 »

Félreértesz, attól, hogy Tddi még mehetne minden henger, ez sútka akart lenni, de nem jött be. sir
Aha...már értem nyes
De ezt inkább ne erőltesd....a köztudott dolgok miatt hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #14795 Dátum: 2008.01.19 szombat, 17:47:07 »

Sziasztok!
Kompresszió mérés után:
4-es henger nem megy.
Hogy lehetséges,hogy a kompjúter nem jelez semmit?
Szét kell kapni a motort?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14796 Dátum: 2008.01.19 szombat, 18:12:24 »

4-es henger nem megy.


Ez azt jelenti, hogy nincs benn kompresszió?
Mert, ha igen akkor szét kell.Meg kell találni a tömítetlenség okát. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #14797 Dátum: 2008.01.19 szombat, 21:14:08 »

Ez azt jelenti, hogy nincs benn kompresszió?
Bizony nincs benne. rinya
Lehet,hogy az üzemanyag nem jut el bele? fejvakaras
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.19 szombat, 21:15:44 írta komozol » Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14798 Dátum: 2008.01.20 vasárnap, 09:31:34 »

Lehet,hogy az üzemanyag nem jut el bele? fejvakaras

annak semmmi köze a kompresszióhoz. v szelepes a vas, v gyűrűtöréses (a legrosszabbat le se írom, mee kb 0,5% esélyes). 1ik se olcsó mutatvány.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #14799 Dátum: 2008.01.20 vasárnap, 20:39:11 »

annak semmmi köze a kompresszióhoz. v szelepes a vas, v gyűrűtöréses (a legrosszabbat le se írom, mee kb 0,5% esélyes). 1ik se olcsó mutatvány.
Mi a legrosszabb verzió,hogy mindenre fel legyek készülve... szomoru1 szomoru1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 302 303 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.