Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 10:21:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 290 291 292 293 294 295 296 [297] 298 299 300 301 302 303 304 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21466812 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14800 Dátum: 2008.01.20 vasárnap, 20:49:57 »

Mi a legrosszabb verzió,hogy mindenre fel legyek készülve... szomoru1 szomoru1

ha beég a dugó. felsül a hengerfalra, és a "leszakadt" felsült darabok húznak barázdákat mind a dugóban mind a blokkban ahol semán elmegy a nyomás.
persze jó lenne 1 érték, h mennyi volt az a rossz kompresszió nálad.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.20 vasárnap, 20:54:18 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14801 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 10:28:11 »

Sziasztok!

Ha a kinyomócsapágyat cserélni kell, akkor a kuplungot is kell? Mert úgy tudom, ha a lendkereket cserélni kell akkor kell a kuplungot is.
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #14802 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 10:30:07 »

Sziasztok!

Ha a kinyomócsapágyat cserélni kell, akkor a kuplungot is kell? Mert úgy tudom, ha a lendkereket cserélni kell akkor kell a kuplungot is.

Ha már szét van szedve érdemes a kuplungot is cserélni. Nekem a kinyomó csapágy elkezdett nyüszíteni, és cseréltek a végén mindent. A lendkerék meggondolandó. de a kuplungot mindenképpen. szerintem
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14803 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 11:59:08 »

És ezeket az alkatrészeket érdemes gyárira kicserélni, vagy jók a más márkák is?
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #14804 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 12:26:46 »

És ezeket az alkatrészeket érdemes gyárira kicserélni, vagy jók a más márkák is?

Én gyári párti vagyok, és árban sem biztos, hogy rossz. Kérdezzd wyctort. Korrekt eljárás, korrekt árakkal.
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14805 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 12:47:03 »

Én gyári párti vagyok, és árban sem biztos, hogy rossz. Kérdezzd wyctort. Korrekt eljárás, korrekt árakkal.

Köszi, már megvan vele a kapcsolat.    Smiley
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14806 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:07:16 »

Sziasztok!
Vasárnap előjött az első hibája a mondikámnak!A jelenség a következő:Ha beindítom az autót,akkor felszalad az alapjárat 3000-es fordulatra,majd pár pillanat múlva visszaesik 1100-ra és ott marad!Menet közben sem esik le 1100-as fordulat alá!Holnap megyek a szervízbe vele!

Valakinek van valami ötlete,hogy mitől lehet?

A válaszokat előre is köszönöm!
Ja a lényeg,hogy autómataváltós!
Oszi
Naplózva
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #14807 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:09:53 »

Sziasztok!
Vasárnap előjött az első hibája a mondikámnak!A jelenség a következő:Ha beindítom az autót,akkor felszalad az alapjárat 3000-es fordulatra,majd pár pillanat múlva visszaesik 1100-ra és ott marad!Menet közben sem esik le 1100-as fordulat alá!Holnap megyek a szervízbe vele!

Valakinek van valami ötlete,hogy mitől lehet?

A válaszokat előre is köszönöm!
Ja a lényeg,hogy autómataváltós!
Oszi
évjárat ,motor ,stb?
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14808 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:12:06 »

Ezt el is felejtettem!

2001-es évjáratú MKIII-as 2000-es Duratec HE benzines motor Ghia kivitel!
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.21 hétfő, 19:38:11 írta oszi » Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14809 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:40:21 »

Ezt el is felejtettem!

2001-es évjáratú MKIII-as 2000-es Duratec motor Ghia kivitel!
Melegszik a vízed rendesen? Eléri el az üzemi hőfokot?
Az hogy 1100 az alapjáratod akkor is ha sokat mész vele, az lehet attól hogy nem éri el a géped az üzemi hőfokot.
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14810 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:52:46 »

Igen minden rendben van!Reggel indításnál sem ment fel sosem 1000 főlé a fordulat.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14811 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:56:17 »

Sziasztok!
Ha beindítom az autót,akkor felszalad az alapjárat 3000-es fordulatra,majd pár pillanat múlva visszaesik 1100-ra és ott marad!Menet közben sem esik le 1100-as fordulat alá!

Most akkor felmegy, vagy nem megy? wow1 Undecided
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14812 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:58:08 »

A jelenség,úgy kezdődött,hogy jöttünk visszafelé Egerből és az M3-as bevezetőjénél piros lámpát kaptunk.Ott kezdődött ez a jelenség,miközben remegett a motor,ami most is remeg ,pedig 1100-as fordulaton jár a motor.Közben sziszegő hang is jön a motorból.A hőmérséklet rendes,nem melegszik a motor.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14813 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 20:21:21 »

A jelenség,úgy kezdődött,hogy jöttünk visszafelé Egerből és az M3-as bevezetőjénél piros lámpát kaptunk.Ott kezdődött ez a jelenség,miközben remegett a motor,ami most is remeg ,pedig 1100-as fordulaton jár a motor.Közben sziszegő hang is jön a motorból.A hőmérséklet rendes,nem melegszik a motor.
Nekem sajna motorremegésről nincs tapasztalatom, meg benyásnál nem is olvastam ilyet, de kérdezd Zaccit, Ő valamit biztos tud rá mondani.
Írtad hogy holnap viszed szervízbe, a fejleményekről azért számolj be!
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14814 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 20:34:26 »

Reggel nyolcra viszem szervízbe egy ismerőshöz!Remélem túl nagy gond nem lehet!A sziszegésről nekem valamelyik cső repedése jut eszembe,mintha fals levegőt szívna be a motor!Köszi az infót!
Ha megtudok valamit megírom azonnal!
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14815 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:21:37 »

Sziasztok!
Voltam a szervízben.A műszer alapján nem mutatott  hibát,de a jelenség,ugyanúgy jelentkezik!Ráadásul a szerelője lebetegedett,ezért majd későbbi időpontban fognak hozzá a javításhoz!Továbbra sem tudom,hogy mi lehet a hiba!
Így viszont nem szeretnék járni vele,mert ez nem állapot.Ráadásul valahol ott hagy,akkor még a szállítási díj sem lesz olcsó mulattság!

Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14816 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:25:14 »

Sziasztok!
Voltam a szervízben.A műszer alapján nem mutatott  hibát,de a jelenség,ugyanúgy jelentkezik!Ráadásul a szerelője lebetegedett,ezért majd későbbi időpontban fognak hozzá a javításhoz!Továbbra sem tudom,hogy mi lehet a hiba!
Így viszont nem szeretnék járni vele,mert ez nem állapot.Ráadásul valahol ott hagy,akkor még a szállítási díj sem lesz olcsó mulattság!



Erdekel, hogy mi lesz a vegeredmeny. Mindenkeppen ird meg.  wave
Naplózva

blah blah blah
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14817 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:30:45 »

Szia Zacci!
Mindenféleképpen megírom,hogy mi volt a hiba oka!De nagyon gondolkodom,hogy nem e kellene bevinni valamelyik Ford szervízbe!Itt ebben a szervízben ugyan volt hibakiolvasó,de ez nem tud frissíteni!Ráadásul kivett belőle egy hibát,majd félóra múlva megint jelez a motorelektronika hibát!Csak én mióta megvan a mondikám 3.5-éve még nem voltam szervízbe.Nem tudom hova lehetne vinni,ahol nem húzzák le az embert.
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14818 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:32:46 »

Azt elfelejtettem megírni,hogy Budapesti vagyok Angyalföldről! Wink
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14819 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:33:17 »

Szia Zacci!
Mindenféleképpen megírom,hogy mi volt a hiba oka!De nagyon gondolkodom,hogy nem e kellene bevinni valamelyik Ford szervízbe!Itt ebben a szervízben ugyan volt hibakiolvasó,de ez nem tud frissíteni!Ráadásul kivett belőle egy hibát,majd félóra múlva megint jelez a motorelektronika hibát!Csak én mióta megvan a mondikám 3.5-éve még nem voltam szervízbe.Nem tudom hova lehetne vinni,ahol nem húzzák le az embert.

Ha jelez a check engine lampa akkor hiba kod is van ! Kivett egy hibat ? Mit ? Csak torolte kapasbol vahy problata ertelemzni a hibakodot ? Ha pesti vagy gurulj be a konyveskalman krt-i AutoFort-ba es keresd Viktort a szerelo sracot.
Naplózva

blah blah blah
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14820 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:40:30 »

Amikor néztük a gépet,akkor a szívorsornál valami csatlakozó lett levéve.Azt jelezte a szerkezet,majd kitörölte,mint hibát.Aztán megint elkezdett jelezni a check engine lámpa fél óra múlva.

Köszi az infót!Ez a Lágymányosi útnál van?Tel száma esetleg nincs,hogy időpontot tudjunk egyeztettni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14821 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:42:19 »

Amikor néztük a gépet,akkor a szívorsornál valami csatlakozó lett levéve.Azt jelezte a szerkezet,majd kitörölte,mint hibát.Aztán megint elkezdett jelezni a check engine lámpa fél óra múlva.

Köszi az infót!Ez a Lágymányosi útnál van?Tel száma esetleg nincs,hogy időpontot tudjunk egyeztettni?

Ha mar ugyis erre jarsz, beugorhacc hozzam eloszor. Hengermalom 43. Hatha pikk pakk megtalalom a hibat. Hatha nem...
Egyebkent vik szamat kuldom pu-ben.
Naplózva

blah blah blah
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14822 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:43:45 »

Köszi a segítséget!Ha most indulok nem zavarok?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14823 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:44:20 »


Írtam mailt  integet2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14824 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:45:01 »

Köszi a segítséget!Ha most indulok nem zavarok?

nem zavar, nyugodtan idulj Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14825 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:46:04 »

Írtam mailt  integet2

ok, nemsoka olvasom...  wave
Naplózva

blah blah blah
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14826 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:49:16 »

Köszike!
Indulok!

Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14827 Dátum: 2008.01.22 kedd, 13:50:18 »

huuu, nagyon komoly hangja van a gepnek. Visit, mint a malac. Tutko hogy valahol erosen falsot sziv, mert 1100ala nem esik a fordulat barmit csinalunk. Termezsetesen az orvenylap vezerlo kallantyu szana szejjel volt hullva. Kivancsi vagyok mit talal vik...
Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14828 Dátum: 2008.01.22 kedd, 15:22:24 »

huuu, nagyon komoly hangja van a gepnek. Visit, mint a malac. Tutko hogy valahol erosen falsot sziv, mert 1100ala nem esik a fordulat barmit csinalunk. Termezsetesen az orvenylap vezerlo kallantyu szana szejjel volt hullva. Kivancsi vagyok mit talal vik...
Akkor a fogyasztása is jó lehet!
A visításról jut eszembe, 1 héttel ezelőtt elekzdett nekem is valami visítani, a generátorszíj felől jött a hang és totál olyan mint mikor erősen falsot szív. Gondoltam ennek lehet több oka is: vízpumpa, szíjfeszítő, vezető stb.....
 Aztán gondoltam fújok egy kis WD-40-et a vízpumpa szíjtácsájának a közepéhez, lám elhallgatott, de csak addig míg fújtam neki. A lényeg, most már rájöttem hogy a szíj volt az. Először befújtam neki ékszíjspay-vel, sokkal rosszabb lett. Aztán adtam neki WD-40-et, most kussba van. A szíjról már gondoskodtam, pénteken meek érte.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14829 Dátum: 2008.01.22 kedd, 15:24:02 »

nah egy nap alatt 2 szivosor. Ez szivas  szomoru1
Oszi kolleganak is bejaccik a csere.
Naplózva

blah blah blah
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14830 Dátum: 2008.01.22 kedd, 16:16:47 »

Szia Zacci!

Elösször is köszi mégegyszer a segítséget!Sajnos szívósor csere lett a vége.Ki van lyukadva egy helyen,szinte alig látni!Természetesen műanyag és elfáradt,de a lamallák is szét vannak hulva,még jó,hogy nem szívta be a motorba!
Most ott hagytam Viktornál,ha minden jól megy csütörtökön kora délután kész lesz a mondikám!Nagyon hiányzik!!!
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14831 Dátum: 2008.01.22 kedd, 16:23:24 »

"Akkor a fogyasztása is jó lehet! "

Volt fogyasztása rendesen,alapjáraton felment 21.igDe ha mentem vele,akkor sem ment le 16 alá!Üzemanyagkút kellett hozzá! falbav

Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14832 Dátum: 2008.01.22 kedd, 17:15:47 »

Szia Zacci!

Elösször is köszi mégegyszer a segítséget!Sajnos szívósor csere lett a vége.Ki van lyukadva egy helyen,szinte alig látni!Természetesen műanyag és elfáradt,de a lamallák is szét vannak hulva,még jó,hogy nem szívta be a motorba!
Most ott hagytam Viktornál,ha minden jól megy csütörtökön kora délután kész lesz a mondikám!Nagyon hiányzik!!!

Orulok, hogy segithettem. A fjord meg kapja be, hogy ilyen hulladekot ad ki a kezebol  duhos2
Naplózva

blah blah blah
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14833 Dátum: 2008.01.22 kedd, 17:26:21 »

Köcce!
Mert mindent az olcsóság jegyében csinálnak,meg ugye nem két forintba fog kerülni a javítás sem! gun
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14834 Dátum: 2008.01.22 kedd, 17:53:19 »

Köcce!
Mert mindent az olcsóság jegyében csinálnak,meg ugye nem két forintba fog kerülni a javítás sem! gun
Mennyi kilóméter is van ebben a gépben?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14835 Dátum: 2008.01.22 kedd, 17:59:50 »

Köcce!
Mert mindent az olcsóság jegyében csinálnak,meg ugye nem két forintba fog kerülni a javítás sem! gun

A szívósort te viszed? Vagy jó drágán ők adják? Mer a wyctor olcsóbb...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14836 Dátum: 2008.01.22 kedd, 17:59:59 »

106 ezer van benne!Ezért is zavar.Ez azért túlzás,hogy egy szívósor ennyi kilóméter után szétmenjen!:-(
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14837 Dátum: 2008.01.22 kedd, 18:03:24 »

Szia Angel!

Állitólag olcsóbban hozzák a gyárinál,de Wiktorral felvettem a kapcsolatot!Illetve Ő vette fel velem a kapcsolatot!Köszönöm Nektek a segítséget!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14838 Dátum: 2008.01.22 kedd, 18:55:06 »

nah egy nap alatt 2 szivosor. Ez szivas  szomoru1
Oszi kolleganak is bejaccik a csere.
Nem figyeltem, ki a másik?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14839 Dátum: 2008.01.22 kedd, 19:08:31 »

Nem figyeltem, ki a másik?
Szerintem Liti a kérdések topicból. Ez a szívósor téma már 70 szálon megy. vigyor3 Nem bírom követni.
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14840 Dátum: 2008.01.22 kedd, 19:12:14 »

Mivel nekem MKIII-as mondim van én ezért kérdezősködtem itt ebben a topikban!
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14841 Dátum: 2008.01.22 kedd, 19:50:47 »

Mivel nekem MKIII-as mondim van én ezért kérdezősködtem itt ebben a topikban!
Jól tetted, én is itt kezdtem. De ha máshol teszed fel a kérdést azzal sincs baj. eljen
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14842 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:00:11 »

Tudom!Itt a Klubon jó társaság van!Én is régen vagyok itt,csak a régi fórumhozzászólásaim eltűntek valahol a matrixban!Meg ritkán is írok,inkább olvasgatok!Eddig nem is volt baja a mondikának.3.5-éve van nálunk.Most áprilisban lesz 7 éves!Most viszont bepótólta az elmúlt éveket! Undecided
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14843 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:14:53 »


Ezzel az MKI-esel kezdtem itt a fórumon!Aztán jött a csere az MKIII-ra!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14844 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:19:11 »

106 ezer van benne!Ezért is zavar.Ez azért túlzás,hogy egy szívósor ennyi kilóméter után szétmenjen!:-(

Hat sajna ez van. Elvileg olyan 150e korul szokta beadni a kulcsot, de van mikor elobb. Ez olyan, mint a dizliseknel a pcsucs. Van mikor 80-100 es van mikor 150. Csak a szerencsen mulik...
Naplózva

blah blah blah
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14845 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:28:50 »

Most már mindegy!Csak gyorsan és jól csinálják meg!Még szerencsém is van,hogy ennyivel megúsztam,mert ha a motort is tönkretette volna,akkor most bontóban lenne!
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #14846 Dátum: 2008.01.23 szerda, 10:01:54 »

Hozzaertoktol kerdem......
Velemeny ?
Én nem vagyok hozzáértő, viszont ezt az oldalt már többször linkeltem  wave : http://www.aa1car.com/library/steerpul.htm . Itt azt mondják, hogy az elsőkerékmeghajtású kocsikra (ahol nem egyforma hosszúságúak a féltengelyek) alaphelyzetben jellemző, hogy "határozott" gyorsításkor elhúznak az egyik irányba. De ezen kívül a "nyomatékos kormány/elhúzás"-t még fokozhatják ezek: laza/sérült lengőkarszilentek, laza/elhasználódott stabilizátor-rúd vég (tie rod end), laza/elhasználódott "inner tie rod socket" (bocs ezt nem tudom pontosan micsoda - valamilyen "belső stabilizátor-rúd"-foglalat/tok), laza vagy törött motor/erőátvitel felfogatás.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.23 szerda, 10:04:27 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14847 Dátum: 2008.01.23 szerda, 10:13:59 »

Én nem vagyok hozzáértő, viszont ezt az oldalt már többször linkeltem  wave : http://www.aa1car.com/library/steerpul.htm . Itt azt mondják, hogy az elsőkerékmeghajtású kocsikra (ahol nem egyforma hosszúságúak a féltengelyek) alaphelyzetben jellemző, hogy "határozott" gyorsításkor elhúznak az egyik irányba. De ezen kívül a "nyomatékos kormány/elhúzás"-t még fokozhatják ezek: laza/sérült lengőkarszilentek, laza/elhasználódott stabilizátor-rúd vég (tie rod end), laza/elhasználódott "inner tie rod socket" (bocs ezt nem tudom pontosan micsoda - valamilyen "belső stabilizátor-rúd"-foglalat/tok), laza vagy törött motor/erőátvitel felfogatás.


koszi !

Igen, MKIIInal nem egyforma a 2 feltengely hossza. De szerintem inkabb valami szilent fele lesz...
Naplózva

blah blah blah
sch
Vendég
« Új hozzászólás #14848 Dátum: 2008.01.23 szerda, 10:52:18 »

Hat sajna ez van. Elvileg olyan 150e korul szokta beadni a kulcsot, de van mikor elobb. Ez olyan, mint a dizliseknel a pcsucs. Van mikor 80-100 es van mikor 150. Csak a szerencsen mulik...

Na, akkor én is kezdhetek gyűjteni, most járok 141 000-nél rinya
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14849 Dátum: 2008.01.23 szerda, 10:57:36 »

Na, akkor én is kezdhetek gyűjteni, most járok 141 000-nél rinya


ha nalad elojon eza hiba akkor valceg Te szerencsesebb helyzetben leszel, mert talan mar az uj fajta szivosorral szereltek a gepedet. Akkor csak az orvenylapokat kell cserezni. Nem kell a komplett szivosort. Lenyegesen olcsobb megoldas, bar ekkor is ugyan annyira szet kell bontani a gepet.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 290 291 292 293 294 295 296 [297] 298 299 300 301 302 303 304 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.269 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.