Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:33:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 297 298 299 300 301 302 303 [304] 305 306 307 308 309 310 311 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21900528 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15150 Dátum: 2008.02.19 kedd, 12:26:17 »

Ilyet egy mondeos sose mond!! sz.h.f.g! mind!

Milyet ? Hogy inkabb dogoljon ehen a szerelo, mint en ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #15151 Dátum: 2008.02.19 kedd, 12:29:23 »

Egy SX4 azert nem rossz gep. Es igen, inkabb dogoljon ehen a szerelo, mint en  vigyor3

Az SX4 szuper gép rádió se kell bele... nyes eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15152 Dátum: 2008.02.19 kedd, 12:40:59 »

Az SX4 szuper gép rádió se kell bele... nyes eplus2

De legalabb nem rohad le az ajtaja Cool Es nem villognak a fenyei, nincs szelzaj 120nal stb.
Naplózva

blah blah blah
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #15153 Dátum: 2008.02.19 kedd, 12:52:07 »

De legalabb nem rohad le az ajtaja Cool Es nem villognak a fenyei, nincs szelzaj 120nal stb.

Nincs szélzaj??? :szomoru1:Akkor próbáld ki a miénket,vagy sógoromét. eplus2 :eplus2:Azért nem hallottad a szélzajt ,met úgy recseg ropog minden műanyag benne,hogy elnyomja..ezért nem kell a rádió úgysem hallanám.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15154 Dátum: 2008.02.19 kedd, 12:53:52 »

Nincs szélzaj??? :szomoru1:Akkor próbáld ki a miénket,vagy sógoromét. eplus2 :eplus2:Azért nem hallottad a szélzajt ,met úgy recseg ropog minden műanyag benne,hogy elnyomja..ezért nem kell a rádió úgysem hallanám.

Nos, nekem nem tunt veszesnek. Meg aztan egy buzukitol nem varja az ember, hogy kuss legyen 120nal. Ellenben egy Mondeotol elvarja. Meg hogy ne rohadjon az ajto blabla. Szal mondhatnank azt, hogy Mondeora minek fenyezes, hisz ugyis atut rajta a rozsda. Meg nem kell diszkoba menni, eleg ha felkapcsolod ejszaka a lampakat. Es meg szerencse, hogy sebessegfuggo a hangero, igy kevesbe tunik fel, hogy kiba nagy szelzaj van  vigyor3
En csak azt mondom, hogy annyi penzert nem egy rossz vetel az SX4. Ha meg tobb penzed van, kaphatsz minosegileg rosszabbat is.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.19 kedd, 12:57:31 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #15155 Dátum: 2008.02.19 kedd, 12:57:27 »

Nos, nekem nem tunt veszesnek. Meg aztan egy buzukitol nem varja az ember, hogy kuss legyen 120nal. Ellenben egy Mondeotol elvarja. Meg hogy ne rohadjon az ajto blabla

Ez igaz,de úgy recseg ropog minden műanyag benne,hogy az már ijesztő,,,sírva fakadnék,ha a mondim így recsegne,,.. :na de ez már off...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15156 Dátum: 2008.02.19 kedd, 12:59:39 »

Ez igaz,de úgy recseg ropog minden műanyag benne,hogy az már ijesztő,,,sírva fakadnék,ha a mondim így recsegne,,.. :na de ez már off...

Nos en ugy vok vele, hogy inkabb recsegjen, ropogjon, mint lerohadjon mind a 4 ajtom. Utobbi orvoslasa jooval viccesebb mulatsag. Es en ertem a viccet, csak nem szeretem  vigyor3 Szal lehet nem kene annyira leneznunk a mi autonkat. Sok tekintetben peldat vehetnenek rola a meg kicsit sem melyen tisztelt fjord mernok urak. Nade tenyleg off, szal over.
Naplózva

blah blah blah
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #15157 Dátum: 2008.02.19 kedd, 13:05:44 »

Nos en ugy vok vele, hogy inkabb recsegjen, ropogjon, mint lerohadjon mind a 4 ajtom. Utobbi orvoslasa jooval viccesebb mulatsag. Es en ertem a viccet, csak nem szeretem  vigyor3 Szal lehet nem kene annyira leneznunk a mi autonkat. Sok tekintetben peldat vehetnenek rola a meg kicsit sem melyen tisztelt fjord mernok urak. Nade tenyleg off, szal over.

Nem nézem le ,csak rohadtul idegesítő ez a recsegés ropogás,ennyire még az Ignis sem recsegett,igaz az meg lerázta a  vesémet teljesen-!!na az a futómű...-kívánom,hogy rázós úton csak ignissel mehess.és becsülni fogod a MONDEÓT  nyes nyes eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15158 Dátum: 2008.02.19 kedd, 13:20:10 »

Nem nézem le ,csak rohadtul idegesítő ez a recsegés ropogás,ennyire még az Ignis sem recsegett,igaz az meg lerázta a  vesémet teljesen-!!na az a futómű...-kívánom,hogy rázós úton csak ignissel mehess.és becsülni fogod a MONDEÓT  nyes nyes eplus2

Tom milyen. Csaladban vot/van Ignis, swift, Liana, SX4. Ignis mar nincs Cool 1 dologban viszont nagyon egyeztek. A swiften kivul 1ikkel sem volt problema. A Swiftnel is csak a kozponti zar xarakodott 1x de utana azota sem, es az ablaxtorlo mocit csereltek gariban, mert zajos lett.Mind1ik tette a dolgat, nem akart tobbnek mutatkozni mint ami, igy nem okozott csalodast. Ha 4-5evvel ezelott vettunk volna 3 Mondeot, tuti, hogy most mind a 3 ajtaja rohadna mint allat, a benyasnak mar csattogna a szivosora, es a dizlivel 1ut ott porladna szet a szervizben.
Csak egy erdekesseg. Lianara most csinaltak egy visszahivast. A kezifeknel volt valami pocok! amit kicsereltek, mert lehet kesobb lenne vele valami gond. Erted, egy xaros pocok miatt vissza hivtak egy kb. 5-6eves autot. Mondeonal berohad a fek, lerohadnak az ajtok, es meg nekik all feljebb, ha ezt szova tesszuk. Nemhogy visszahivas nem volt, meg az ajtokat sem cserelik ki, csak ossze kokanyoljak. A fekrol ami szerintem konkretan eletveszelyes egy budos szot nem szolnak. Csak hogy erezzuk a kulonbseget, mind2 geprol mar reg lejart a gari, es megis...Szal meg tom becsulni az autokat, mar amellik megerdemli. Nah tenyleg off es bocsi. Itt nem feltetlenul autokrol van szo, hanem filozofiai kulonbsegekrol.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.19 kedd, 13:32:20 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #15159 Dátum: 2008.02.19 kedd, 13:22:42 »

Átmentem az "off-ba"
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15160 Dátum: 2008.02.19 kedd, 13:32:56 »

Az SX4 szuper gép rádió se kell bele... nyes eplus2
Csak válban szűk lenne mert amíg a mondi a bömöshöz hasonlítt addig az sx a rokkant autóra épp úgy mint opel vagy devú.
Soha nem szerettem azt az autót amelyikre fel és nem be kellett szállni.
1 autó süllyedjen és ne magasodjon.
Úgy kényelmes fekve vezetni worship        talán értitek miről beszéltem.
Naplózva

Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15161 Dátum: 2008.02.19 kedd, 16:05:55 »

Átmentem az "off-ba"

 eljen  worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15162 Dátum: 2008.02.19 kedd, 18:23:25 »

Ilyet egy mondeos sose mond!! sz.h.f.g! mind!
... csak aki megérdemelné a "japo technikát"....  eplus2
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #15163 Dátum: 2008.02.19 kedd, 20:29:53 »

Csak válban szűk lenne mert amíg a mondi a bömöshöz hasonlítt addig az sx a rokkant autóra épp úgy mint opel vagy devú.
Soha nem szerettem azt az autót amelyikre fel és nem be kellett szállni.
1 autó süllyedjen és ne magasodjon.
Úgy kényelmes fekve vezetni worship        talán értitek miről beszéltem.

én értem, de akkor most hogy válasszak kistehert!? eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #15164 Dátum: 2008.02.19 kedd, 20:46:23 »

én értem, de akkor most hogy válasszak kistehert!? eplus2 eplus2 eplus2

Feküdj a platóra... eplus2
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15165 Dátum: 2008.02.19 kedd, 20:49:26 »

én értem, de akkor most hogy válasszak kistehert!? eplus2 eplus2 eplus2

Kocka Lt! Még a legösszeférhetetlenebbek is kényelmesen elvannak benne! hehe
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #15166 Dátum: 2008.02.19 kedd, 22:45:56 »

Kocka Lt! Még a legösszeférhetetlenebbek is kényelmesen elvannak benne! hehe

azt ki fogom hagyni Smiley vivaro v trafic a kiszemelt. ojjan 2004-2005 évjáratban 2,5 motorral Smiley
de ez itt off ... mee ez itt a Mondeo III topic Wink másrészt kb ősz végén lesz esedékes a dolog, ha az évem terveim szerint alakul.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15167 Dátum: 2008.02.20 szerda, 07:43:54 »

Sziasztok!

Egy elég érdekes hibajelenségre lettem figyelmes: 4-es fokozatban, úgy 45 km/h körül, ha nyomok egy gázt, és éppen emelkedik egy kicsit az út, elkezd finoman rángatni a Mondi. Olyan mint amikor állok meg a pirosnál, és az aszfaltot már felgyűrték a kamionok. Először azt is hittem, hogy az aszfalt volt hullámos, de nem. Csak ebben a fokozatban, és sebességnél...Volt már Nektek ilyen?
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #15168 Dátum: 2008.02.20 szerda, 08:00:39 »

 help

Kollega TDCi-jében az alábbi tapasztalható.
Beindítja az autót és a ventillátor azonnal el is indul és mindaddig megy amíg le nem állítja a motort (klíma off!
Én a venti kapcsolóra gyanakszom, de nem tudom, hogy pontosan merre kellene keresnem (feltételezem a hűtőn)?

Előre is worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15169 Dátum: 2008.02.20 szerda, 08:39:21 »

Sziasztok!

Egy elég érdekes hibajelenségre lettem figyelmes: 4-es fokozatban, úgy 45 km/h körül, ha nyomok egy gázt, és éppen emelkedik egy kicsit az út, elkezd finoman rángatni a Mondi. Olyan mint amikor állok meg a pirosnál, és az aszfaltot már felgyűrték a kamionok. Először azt is hittem, hogy az aszfalt volt hullámos, de nem. Csak ebben a fokozatban, és sebességnél...Volt már Nektek ilyen?

Szerintem a nem megfelelo porlasztas okzhat alacsony fordulatszamon ilyet. Akar...
Naplózva

blah blah blah
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15170 Dátum: 2008.02.20 szerda, 10:16:31 »

Szerintem a nem megfelelo porlasztas okzhat alacsony fordulatszamon ilyet. Akar...

A porlasztócsúcs csere első jele lenne?  wow1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15171 Dátum: 2008.02.20 szerda, 10:19:42 »

A porlasztócsúcs csere első jele lenne?  wow1
Ez mekkora fordulat? Ha mondjuk 1400, akkor az úgymond normális. Ott még nem kap elég levegőt a motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15172 Dátum: 2008.02.20 szerda, 10:23:05 »

Ez mekkora fordulat? Ha mondjuk 1400, akkor az úgymond normális. Ott még nem kap elég levegőt a motor.

Nálam az 1.6nál is 1400on már volt erő bőven a kocsiba, semmilyen fokozatba nem rángatott, és húzott az 1.6os erejéhez megfelelően.
A V6os ugye az meg 1000ről is húz(ott) bármelyik fokozatba.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15173 Dátum: 2008.02.20 szerda, 10:34:23 »

Nálam az 1.6nál is 1400on már volt erő bőven a kocsiba, semmilyen fokozatba nem rángatott, és húzott az 1.6os erejéhez megfelelően.
A V6os ugye az meg 1000ről is húz(ott) bármelyik fokozatba.


Van már valami hír az autóról? Én azon filóztam, hogy most szeretnél egy valamilyen kis *** járgányt, hogy tudjál közlekedni, ez rendben is van, de mire azt a nevedreíratod, kötelező eredet vizsga stb. ott hagysz legalább egy 100e. Ha aztmondanád a szerelőnek, hogy itt van 100e.,pluszba de a héten legyen autó, kevés szerelőt ismerek, aki nem ugrana neki egyből  Wink
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15174 Dátum: 2008.02.20 szerda, 10:39:51 »

Nálam az 1.6nál is 1400on már volt erő bőven a kocsiba, semmilyen fokozatba nem rángatott, és húzott az 1.6os erejéhez megfelelően.
A V6os ugye az meg 1000ről is húz(ott) bármelyik fokozatba.

A kulcsszó az 1,6-os erejéhez megfelelően. Az kb annyi, mint a tdci alapjáraton. A V6 meg 1000-től húz... ne viccelj már. Annak igazából 2000-2500-nál jön meg az ereje. Akkor kb 200 Nm a nyomaték. A tdci-nél a 200 Nm már 1400-nál megvan.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15175 Dátum: 2008.02.20 szerda, 10:42:46 »

Nálam az 1.6nál is 1400on már volt erő bőven a kocsiba, semmilyen fokozatba nem rángatott, és húzott az 1.6os erejéhez megfelelően.
A V6os ugye az meg 1000ről is húz(ott) bármelyik fokozatba.


Volt erő bőven?! Az 1.6-os 2000-es fordulat alatt csak szenved, max ereje (és fogyasztása) meg 3500-5000 között lesz.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15176 Dátum: 2008.02.20 szerda, 10:50:10 »

Ez mekkora fordulat? Ha mondjuk 1400, akkor az úgymond normális. Ott még nem kap elég levegőt a motor.

Hát most így fejből nem tudom mennyi a fordulat, de alacsony. Viszont eddig ezt nem vettem észre, és most is csak néha csinálja...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15177 Dátum: 2008.02.20 szerda, 10:51:23 »

Hát most így fejből nem tudom mennyi a fordulat, de alacsony. Viszont eddig ezt nem vettem észre, és most is csak néha csinálja...
Hát, én egy szimpla visszaváltást javasolnék...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15178 Dátum: 2008.02.20 szerda, 10:53:12 »

A kulcsszó az 1,6-os erejéhez megfelelően. Az kb annyi, mint a tdci alapjáraton. A V6 meg 1000-től húz... ne viccelj már. Annak igazából 2000-2500-nál jön meg az ereje. Akkor kb 200 Nm a nyomaték. A tdci-nél a 200 Nm már 1400-nál megvan.

Lehet azt mondani amit akartok, de! Az 1.6os igen is húzott 1400ról, nem azt mondom, hogy mint a csörlő, de érezhetően, nem dadogott, prüszkölt, semmi.
És azt sem szabad elfeledni, hogy olyan 1.6os, mint az enyém volt, nem sok szaladgál az utakon. Annyira zsír volt mindene. Azt meg én használtam, és tudom, hogy milyen volt.
A V6nak meg alapjáraton van 190Nm.
Én valóban nem használtam TDCi-t hosszú távon, de az rémlik, hogy kb 1500ig halott a dolog. Ellenben a benzinesekkel, amik akkor is gyorsulnak. Javítsatok ki, ha nem igaz. De nekem minden sokbetűs dízel ilyennek tűnik.
Bár mostanában egy 1.6os citroen szarát használok, na az katasztófa rendesen. 110 lovas, de 2000ig csak morog, és fuldoklik. Okés, fölötte megindul szépen, de addig.


http://kepfeltoltes.hu/view/080220/2_5-170le_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15179 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:11:09 »

Lehet azt mondani amit akartok, de! Az 1.6os igen is húzott 1400ról, nem azt mondom, hogy mint a csörlő, de érezhetően, nem dadogott, prüszkölt, semmi.
És azt sem szabad elfeledni, hogy olyan 1.6os, mint az enyém volt, nem sok szaladgál az utakon. Annyira zsír volt mindene. Azt meg én használtam, és tudom, hogy milyen volt.
A V6nak meg alapjáraton van 190Nm.
Én valóban nem használtam TDCi-t hosszú távon, de az rémlik, hogy kb 1500ig halott a dolog. Ellenben a benzinesekkel, amik akkor is gyorsulnak. Javítsatok ki, ha nem igaz. De nekem minden sokbetűs dízel ilyennek tűnik.
Bár mostanában egy 1.6os citroen szarát használok, na az katasztófa rendesen. 110 lovas, de 2000ig csak morog, és fuldoklik. Okés, fölötte megindul szépen, de addig.

Már megbocsáss, de ez nem így van. Én elhiszem, hogy a te 1,6-osod egy jó karban lévő volt, de attól az még nem megy! És csak egy érzéki csalódódásnak lettél az áldozata! Többször felmerült, hogy a régebbi tubódízelek nem voltak annyira vérszegények alacsonyabb fordulaton, mint a mostani sokbetűsök. Hát a következő van. Kis fordulaton ugyanannyit tud a két motor, míg mondjuk 1800-nál a sokbetűsnél beindul a műsor, a réginél meg nem annyira, és a különbség, azaz a kontraszt az kisebb, és azért tűnik úgy, hogy a sokbetűs vérszegényegg, hajlamosabb a lefulladásra.
A benzines 1500-nál gyorsul? Ne viccelj már, ez esetleg a 8 szelepesekre igaz, de a 16-osnál semmiképpen.
190 a v6 alapjáraton? Ha a 2,5-ösről beszélsz, akkor most egy viccet írtál.
Amúgy a tdci 1500-as fordulatnál már 280 Nm-ert tud (a v6-os max nyomatéka 250).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15180 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:14:34 »

Van már valami hír az autóról? Én azon filóztam, hogy most szeretnél egy valamilyen kis *** járgányt, hogy tudjál közlekedni, ez rendben is van, de mire azt a nevedreíratod, kötelező eredet vizsga stb. ott hagysz legalább egy 100e. Ha aztmondanád a szerelőnek, hogy itt van 100e.,pluszba de a héten legyen autó, kevés szerelőt ismerek, aki nem ugrana neki egyből  Wink

Hát, igen elgondolkoztam ezen én is. Egyenlőre az apám rizsrakétáját használom, de jön a tavasz, és lehet újra elővenni a kávédarálókat!!!
Hétvégén meg is hergeltem a kifuffot rajta. Nagyon menő hangja lett.  eplus2
Majd egyszer gyorsulunk azokkal egyet!  wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15181 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:22:17 »

Ez mekkora fordulat? Ha mondjuk 1400, akkor az úgymond normális. Ott még nem kap elég levegőt a motor.

De ha szakaszosan rangat, akkor nem levego problema, mert az folyamatosa nincs. Akkor max. befulladna a gep, de nem rangatna. Viszont ha az egyik hengerben roszabb a robbanas, esetleg robbanas helyett csak pukkanas van, akkor rangathat. De az meg azt jelenti, hog adott levegohoz vagy kevesebb, vagy tobb uzemanyag parosult. Talan egy ilyen injktor tisztito bigyo javithat a dolgon. Nemreg neztem videokat, bar az benyas vonatkozasu volt, de ez most mellekes. Szal nezegettem ilyen befecs tisztito videojokat, es hat tisztitas elott nemellik injektor igencsak kevesett tolt ki magabol. Tisztitas utan meg helyre allt a rend. Ha az ember ilyen kritikusan korulmenyek kozott hazsnalja a gepet, akkor ott ezek a kulonbsegek is kijonnek boven.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15182 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:23:32 »

A kulcsszó az 1,6-os erejéhez megfelelően. Az kb annyi, mint a tdci alapjáraton. A V6 meg 1000-től húz... ne viccelj már. Annak igazából 2000-2500-nál jön meg az ereje. Akkor kb 200 Nm a nyomaték. A tdci-nél a 200 Nm már 1400-nál megvan.

Jo tudjuk, hogy a TDCI istenkhiraly.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15183 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:25:48 »

A porlasztócsúcs csere első jele lenne?  wow1

Nem hinnem. Elso korben meg kene vizsgalni hasonlo gepet. Ha azis ezt csinazza ilyen korulmenyek kozott, akkor lehet ez ilyen. Ha a masik gep nem rangat, akkor kerj tanacsot mondjuk Vik-tol. En pl, megnezetnem, hogy a csucsok egyforman adjak az anyagot. Alacsony fordulatszamon, nagy fokozatban szerintem problemat okozhat ha lecsokkent befecskendezes...vagy a tul sok uzimanyag.
Naplózva

blah blah blah
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15184 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:26:33 »

Jo tudjuk, hogy a TDCI istenkhiraly.

 taps eplus2 wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15185 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:26:52 »

De ha szakaszosan rangat, akkor nem levego problema, mert az folyamatosa nincs. Akkor max. befulladna a gep, de nem rangatna. Viszont ha az egyik hengerben roszabb a robbanas, esetleg robbanas helyett csak pukkanas van, akkor rangathat. De az meg azt jelenti, hog adott levegohoz vagy kevesebb, vagy tobb uzemanyag parosult. Talan egy ilyen injktor tisztito bigyo javithat a dolgon. Nemreg neztem videokat, bar az benyas vonatkozasu volt, de ez most mellekes. Szal nezegettem ilyen befecs tisztito videojokat, es hat tisztitas elott nemellik injektor igencsak kevesett tolt ki magabol. Tisztitas utan meg helyre allt a rend. Ha az ember ilyen kritikusan korulmenyek kozott hazsnalja a gepet, akkor ott ezek a kulonbsegek is kijonnek boven.

Az elméleteddel az a baj, hogy a dizil légfelesleggel dolgozik, azaz kétszer annyi legegőben is elég az üzemanyag. A baj akkor val, ha túl kevés a levegő, és ebbe tolsz be több üzemanyagot. Ez pont a turbó karakterisztikájából jön, mert ez a turbó nem tölt eleget kis fordulaton (ezért találták ki a biturbót). A benzines más, ott fontos az arány.

Inkább egy szívósor tisztítást kéne javasolni (meg nézze meg a fordulatszámot, hogy az mennyi).

Válasz
Jo tudjuk, hogy a TDCI istenkhiraly.

Speciel nem erről van szó, hanem a két motornak más a karakterisztikája.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15186 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:29:25 »

Lehet azt mondani amit akartok, de! Az 1.6os igen is húzott 1400ról, nem azt mondom, hogy mint a csörlő, de érezhetően, nem dadogott, prüszkölt, semmi.
És azt sem szabad elfeledni, hogy olyan 1.6os, mint az enyém volt, nem sok szaladgál az utakon. Annyira zsír volt mindene. Azt meg én használtam, és tudom, hogy milyen volt.
A V6nak meg alapjáraton van 190Nm.
Én valóban nem használtam TDCi-t hosszú távon, de az rémlik, hogy kb 1500ig halott a dolog. Ellenben a benzinesekkel, amik akkor is gyorsulnak. Javítsatok ki, ha nem igaz. De nekem minden sokbetűs dízel ilyennek tűnik.
Bár mostanában egy 1.6os citroen szarát használok, na az katasztófa rendesen. 110 lovas, de 2000ig csak morog, és fuldoklik. Okés, fölötte megindul szépen, de addig.


http://kepfeltoltes.hu/view/080220/2_5-170le_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A mai turbis dizlik csak akkor mennek, mikor van turbi nyomas. Elotte-utana agyhalott mind. Nekem sikerult mar parszor lefullasztani dizlit, annyira nincs ereje kis fordulaton. De ez termeszetes. Ilyen. Ezert van az, hogy pl. a 2.0i es a 2.0dizli gyorsulasa megegyezik, holott a nyomatek mondjuk joval nagyobb a dizli javara. Igen am, nem mind1, hogy mikrotol es meddig all rendelkezesre az ero. ezert mas egy benyas alul.
Naplózva

blah blah blah
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15187 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:31:45 »

A mai turbis dizlik csak akkor mennek, mikor van turbi nyomas. Elotte-utana agyhalott mind. Nekem sikerult mar parszor lefullasztani dizlit, annyira nincs ereje kis fordulaton. De ez termeszetes. Ilyen. Ezert van az, hogy pl. a 2.0i es a 2.0dizli gyorsulasa megegyezik, holott a nyomatek mondjuk joval nagyobb a dizli javara. Igen am, nem mind1, hogy mikrotol es meddig all rendelkezesre az ero. ezert mas egy benyas alul.

Hát én ezzel tisztában vagyok.
Bezzek a VW golf 1.6 orál dízellel. Alapjáraton, gázpedál nyomás nélkül feljött egy igen meredek mélygarázsból. Morgott, zúgott recsegett, de kijött.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15188 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:37:03 »

Az elméleteddel az a baj, hogy a dizil légfelesleggel dolgozik, azaz kétszer annyi legegőben is elég az üzemanyag. A baj akkor val, ha túl kevés a levegő, és ebbe tolsz be több üzemanyagot. Ez pont a turbó karakterisztikájából jön, mert ez a turbó nem tölt eleget kis fordulaton (ezért találták ki a biturbót). A benzines más, ott fontos az arány.

Ugy tunik itt sem mind1 az arany.


« Utoljára szerkesztve: 2008.02.20 szerda, 11:39:36 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15189 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:39:18 »

Hat akkor levonhatjuk a kovetkeztetest:

45km/h-nal 4ben ne akarj dizlivel kozlekedni, mert rangat. Kapcsolj vissza 3ba.

Amit en eddig tapasztaltam dizlis vezetoktol: Egytol 1ig mind majdnem 2000es fordulattal indul allo helyzetbol. Mondtam is magamban, hogy hat ezek nem normalisak, miert porgetik ennyire ezta szerencsetlent, a vegen meg pcsucsos lesz, elkopik a kuplung stb. De tenyleg annyira sincs ereje turbo alatt, mint egy 1.6osnak.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.20 szerda, 11:42:42 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15190 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:41:36 »

Hat akkor levonhatjuk a kovetkeztetest:

45km/h-nal 4ben ne akarj dizlivel kozlekedni, mert rangat. Kapcsolj vissza 3ba.

És akkor most csak közbeszólok. Nekem még 40nél teljesen természetes a 4.
EGyenletes tempóval, nem emelkedőn óvatosan még 5be is tudok csurogni morgás nélkül.
Tudom, nem szereti, de bírja!
 eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15191 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:43:18 »

Hát én ezzel tisztában vagyok.
Bezzek a VW golf 1.6 orál dízellel. Alapjáraton, gázpedál nyomás nélkül feljött egy igen meredek mélygarázsból. Morgott, zúgott recsegett, de kijött.

Na látom, nem olvastad el, amit lenn írtam. A tdci alapjáraton többet tud, mint az 1,6-os szívódízel (kb annyit, mint egy 2,0-ás szívódízel).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15192 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:45:13 »

És akkor most csak közbeszólok. Nekem még 40nél teljesen természetes a 4.
EGyenletes tempóval, nem emelkedőn óvatosan még 5be is tudok csurogni morgás nélkül.
Tudom, nem szereti, de bírja!
 eplus2

Ez azert van, mert jooval kiegyensulyozottabb a benyas moci karakterisztikaja. Nincs akkora kulonbseg, a megy es a nem megy kozott. Szamomra ez mondjuk szimpatikus. Joval kevesebbet kell kapcsolgatni, mint egy mai turbos dizlinel. Szamomra osszesegeben komfortosabb.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15193 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:48:11 »

Na látom, nem olvastad el, amit lenn írtam. A tdci alapjáraton többet tud, mint az 1,6-os szívódízel (kb annyit, mint egy 2,0-ás szívódízel).

Az elmeleteddel aza baj, hogy a gof konnyebb, ergo jobban mozgatja egy kisebb szivo dizli azta gepet, mint mondjuk ugyanaz a moci egy Mondellat. Ergo hiaba tud tobbet a tdci, ha nagyobb sulyt kell mozgatni alacsony fordulaton. Arrol nemis beszelve, hogy a turbos mocik alap kompresszioja kisebb, mint a szivoe, ergo total mas. E miatt a szivo jobb, komfortosabb kis fordulaton. Vagyis nyomatekosabb nah. En ezt tapasztaltam. Szivo dizlit lefullasztani szerintem muveszet.
Naplózva

blah blah blah
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15194 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:48:42 »

Na látom, nem olvastad el, amit lenn írtam. A tdci alapjáraton többet tud, mint az 1,6-os szívódízel (kb annyit, mint egy 2,0-ás szívódízel).

Papíron lehet, hogy több az érték, sőtt, biztos is, nem ebben kételkedek.
Csak az érzésre teljesen más. Volt vmikor szó a totalcar-os is a marketinges lőerőkről.
Ez tipikus az az eset, szerintem. Golfról leugrok a kuplungról, és elindul. Jó, kicsit majd leesik az egész műszerfal, de elindul.

De én nem akarok ellenkezni, sem direkt mást mondani, de én ezeket tapasztaltam. Egy TDCi-vel volt, hogy kanyarodáskor vissza másodikba, és lefulladt.
Csak úgy csináltam, mint a benzinesnél csináltam. Mondjuk 5e km volt a kocsiba.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15195 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:51:45 »

Papíron lehet, hogy több az érték, sőtt, biztos is, nem ebben kételkedek.
Csak az érzésre teljesen más. Volt vmikor szó a totalcar-os is a marketinges lőerőkről.
Ez tipikus az az eset, szerintem. Golfról leugrok a kuplungról, és elindul. Jó, kicsit majd leesik az egész műszerfal, de elindul.

De én nem akarok ellenkezni, sem direkt mást mondani, de én ezeket tapasztaltam. Egy TDCi-vel volt, hogy kanyarodáskor vissza másodikba, és lefulladt.
Csak úgy csináltam, mint a benzinesnél csináltam. Mondjuk 5e km volt a kocsiba.

Az most majdnem mind1, hogy 5e vagy 50e volt a gepben. Attol emg a jellege megmarad. Benyas gephez szokott user leven en meg eletemben nem fullasztottam le annyi gepet, mint a TDCI. Amivel nincs gond. Ilyen. Ki kell taposni a szajat, hogy megmozduljon.
A papiron leirt dolgok, azok altalaban nagy resze kampo marketing duma, es azoknak szol, akik imadjak a katalogus adatokat es azt irjak, amit olvasni akar a user.
Naplózva

blah blah blah
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15196 Dátum: 2008.02.20 szerda, 11:53:15 »

Az elmeleteddel aza baj, hogy a gof konnyebb, ergo jobban mozgatja egy kisebb szivo dizli azta gepet, mint mondjuk ugyanaz a moci egy Mondellat. Ergo hiaba tud tobbet a tdci, ha nagyobb sulyt kell mozgatni alacsony fordulaton. Arrol nemis beszelve, hogy a turbos mocik alap kompresszioja kisebb, mint a szivoe, ergo total mas. E miatt a szivo jobb, komfortosabb kis fordulaton. Vagyis nyomatekosabb nah. En ezt tapasztaltam. Szivo dizlit lefullasztani szerintem muveszet.

Ez mind igazság amit leírtál, de azt is vegyük figyelembe, hogy több, mint 30 éves konstrukció, és gyárilag volt bennük 55 lóerő. Most, ki tudja hány 100e km-re mögöttük mennyi maradt bennük az 55ből.
Szép teljesítmény. Ez előtt minden sokbetűs dízeles a kalapját emelheti. Vagy azok mikor mennek el ennyi km-t?! Szerintem hamrabb lesz mindannyiunk kocsijából villa, kanál, vagy konzervdoboz.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15197 Dátum: 2008.02.20 szerda, 12:13:05 »

Ez mind igazság amit leírtál, de azt is vegyük figyelembe, hogy több, mint 30 éves konstrukció, és gyárilag volt bennük 55 lóerő. Most, ki tudja hány 100e km-re mögöttük mennyi maradt bennük az 55ből.
Szép teljesítmény. Ez előtt minden sokbetűs dízeles a kalapját emelheti. Vagy azok mikor mennek el ennyi km-t?! Szerintem hamrabb lesz mindannyiunk kocsijából villa, kanál, vagy konzervdoboz.

Ezt múltkor én is mondtam, ezek már olyanok, mint a mobiltelefon: csili vili, de a maszk mögött egy szfh mind.  Nem tizenX évre veszel kocsit, hanem max 3-4-re. A baj az, hogy Mo-on ezt még nem mindenki engedheti meg magának.

Aztán 10 év múlva majd jön a hibrid pdtdcrdti motor, az lesz a szfh, és a tdci lesz kiforrott. Na akkor lesz nekem tdci-m Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.20 szerda, 12:14:48 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15198 Dátum: 2008.02.20 szerda, 12:15:55 »

Hat akkor levonhatjuk a kovetkeztetest:

45km/h-nal 4ben ne akarj dizlivel kozlekedni, mert rangat. Kapcsolj vissza 3ba.

Amit en eddig tapasztaltam dizlis vezetoktol: Egytol 1ig mind majdnem 2000es fordulattal indul allo helyzetbol. Mondtam is magamban, hogy hat ezek nem normalisak, miert porgetik ennyire ezta szerencsetlent, a vegen meg pcsucsos lesz, elkopik a kuplung stb. De tenyleg annyira sincs ereje turbo alatt, mint egy 1.6osnak.


Ez így van, mind a TDDi-nél, mind a TDCi-nél, elösször szokni is kellett rendesen. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15199 Dátum: 2008.02.20 szerda, 12:19:27 »

Ez mind igazság amit leírtál, de azt is vegyük figyelembe, hogy több, mint 30 éves konstrukció, és gyárilag volt bennük 55 lóerő. Most, ki tudja hány 100e km-re mögöttük mennyi maradt bennük az 55ből.
Szép teljesítmény. Ez előtt minden sokbetűs dízeles a kalapját emelheti. Vagy azok mikor mennek el ennyi km-t?! Szerintem hamrabb lesz mindannyiunk kocsijából villa, kanál, vagy konzervdoboz.


30eves konstrukcio...nos, az ilyen jellegu ujitasok, fu ez mar milyen modern c. dumakkal szemben picit szkeptikus vok. Mitol mas egy mai moci, mint egy 30eves ? Van 4 dugattyu, uzemanyag stb. Lenyegeben ua. Persze valtoztattak rajta, tettek ra turbot, meg magasabb nyomason porlasztjak az uzimanyagot, de lenyegeben ua. az egesz mint 30 evvel ezelott. A dizlinel, foleg a szivonal sosem a loero szamitott igazan, hanem a nyomatek. Szerintem a szivo dizli hasonlitott leginkabb a banyas gepek nyugodtsagara, komforterzetere, ha leszamitjuk a taktaktak, meg az irdatlan remegest. Ma annyiban valtozott a dolog, hogy a leadott teljesitmenyt egy szuk tartomanyra oszpontositottak. Ez meg nyilvan a turbo miatt van. Persze a finomitasok miatt egyre jobb teljesitmenyt ertek el, ez nem vitas.
Egy elo pelda arra, hogy mekkora kulonbseg van egy turbos dizli es egy szivo benyas karakterisztikaja kozott...Anno szappy meglatogatott szereny otthonomban pici bandazodas celjabol. Ugy adodott, hogy 1ut el kellett gurulnunk valahova. Hat mondom menjunk az eminyevel. Jot dumalgattunk stb. Haza fele jovet az utcankban megkuldtem picit. A gep folyamatosan huzott a mutato kezdte elerni a 4000et es tova. Szappy megjegyezte, hogy jee de erdekes, meg mindig huz es meg mindig...
Szal mas az egesz.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 297 298 299 300 301 302 303 [304] 305 306 307 308 309 310 311 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.