Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:32:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 318 319 320 321 322 323 324 [325] 326 327 328 329 330 331 332 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21898631 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16200 Dátum: 2008.09.09 kedd, 12:42:11 »

Miert kene a legzsak hianyara gyanakodni ? Az elegge egyertelmu lenne, mert vilagitana a visszajelzo. Masreszrol ha nincs benne, akkor nem tud mi ciceregni sem Cool
Ha kormanybol jon, akkor majdnem 100%, hogy az a baja amit irtam. Tipus jelenseg, hogy egy ido utan a kormany oszlopon levo rugok elkezdenek ciceregni. Rohadtul idegesito tud lenni.  falbav

Volt már rá példa, hogy a légzsák nem is volt benn, az izzót meg rákötötték a gyújtásra (vagy kivették).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16201 Dátum: 2008.09.09 kedd, 17:34:17 »

Volt már rá példa, hogy a légzsák nem is volt benn, az izzót meg rákötötték a gyújtásra (vagy kivették).

aszt hova tették a légzsákot? csak mert ha pukkan akkor szétszakad a kormányburkolat (ez később láccik is), burkolat nélkül pedig max a tízórai becsomagolására jó.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16202 Dátum: 2008.09.09 kedd, 18:29:03 »

aszt hova tették a légzsákot? csak mert ha pukkan akkor szétszakad a kormányburkolat (ez később láccik is), burkolat nélkül pedig max a tízórai becsomagolására jó.

Nem konkrétan a mondeónál, de hallottam olyat, hogy a légzsák pukkan, nem cserélik, hanem eltüntetik a nyomokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16203 Dátum: 2008.09.09 kedd, 18:32:12 »

Lenne egy olyan kérdésem,hogy az első futóműben mi szokott tönkremenni a leggyakrabban.
Tudom hülye kérdés. De voltam pár 7e futóművesnél, átrángatták a kocsit és nem találtak semmit, azt mondták bárcsak minden autó futómű ilyen lenne.
Mondom én ilyen kopogós:)
Esetleg valami 5let?
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16204 Dátum: 2008.09.09 kedd, 18:32:48 »

Nem konkrétan a mondeónál, de hallottam olyat, hogy a légzsák pukkan, nem cserélik, hanem eltüntetik a nyomokat.
Ilyenről én is tudnék mesélni:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16205 Dátum: 2008.09.09 kedd, 18:33:59 »

Lenne egy olyan kérdésem,hogy az első futóműben mi szokott tönkremenni a leggyakrabban.
Tudom hülye kérdés. De voltam pár 7e futóművesnél, átrángatták a kocsit és nem találtak semmit, azt mondták bárcsak minden autó futómű ilyen lenne.
Mondom én ilyen kopogós:)
Esetleg valami 5let?

Rázópad... elöl, vagy hátul kopog?
Elöl: a motorháztető is csinál ilyet, hátul - kézifékkötél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16206 Dátum: 2008.09.09 kedd, 18:52:37 »

Rázópad... elöl, vagy hátul kopog?
Elöl: a motorháztető is csinál ilyet, hátul - kézifékkötél.
Az bizti hogy futóműből jön a zaj. És jobb előröl Sad
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #16207 Dátum: 2008.09.09 kedd, 18:56:05 »

Üdv, valak tudja hogy a fedélzeti menüben lévö infobol hogy lehet kiszámolni az üzemanyagmennyiséget, és mennyire megbizhato adat ez sztetek?Huh?,, Kössszi
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16208 Dátum: 2008.09.09 kedd, 19:04:19 »

Nem konkrétan a mondeónál, de hallottam olyat, hogy a légzsák pukkan, nem cserélik, hanem eltüntetik a nyomokat.

olyan van, csak sok modellnél a fedelet ledobja nem széttépi. mondeonál pont emiatt nem járható ez az út, mert azt szétszakítja a nyíló zsák. a III és a IV tuti, az I és II nemtom.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #16209 Dátum: 2008.09.09 kedd, 20:02:31 »

Az bizti hogy futóműből jön a zaj. És jobb előröl Sad
Szia!
Bővebben?
Egyenletes úton ( pl autópályán is jelentkezik ), vagy városban, esetleg kanyarodáskor, vagy egyenesen haladva is...? Futó ( gumi ) felületen egyenletlen/kagylós kopás?
Sok ismeretlenes egyenlet, mindnek más, és más lehet a hibaforrása.

Még előző autómon szintén jobbról jött elő futómű problémára utaló zaj.
Persze az ember ilyenkor megpróbálja a parkoló szervízt ( Cimbi, gyere már ide, szted mi lehet ez? ) aztán jöttek ahányan voltak, volt aki szerint komplett kormány-művet kellene kicserélni. Szal "repkedtek" a 100e-k a levegőben.
Meg csapágy, torony-csapágy...
Végül Apukám ahová hordta az autóját, elvittem egy maszek szerelőhöz. ( Miskolcon azóta is ajánlgatom, savanyú szájízzel még nem jöttek el onnan az autós- tulajok ) Felemelik, alá megy, nézi, rángatja a kerekeket, és kiderült a hiba forrása : - Silent ( kutyacsont, stabilizátor-rúd ) csere. Mindig a jobb első megy hamarább gallyra, ugye a gödrök, csatornafedelek is ezen oldalon található gyakrabban.
Szal jobb első helo, de ha már így alakult, akkor érdemes a bal-oldalinak is nekiállni. Autó-szerelők szerint a futóműben ezen alkatrészek olyan 60-100e Km-t bírnak, vagy 4 év. A kivétel meg erősíti a szabályokat.
Na, mindent összevetve 12e-ből megvolt a csere, munkadíjjal együtt.
És olyan volt az autó futóműve, mint újkorában lehetett, amikor kigurultak vele anno a szalonból!
Remélem Neked is sikerül orvosolni, nem nagy fájdalom-díjjal!
Üdv:)
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.09 kedd, 20:13:14 írta MondESU » Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #16210 Dátum: 2008.09.09 kedd, 20:11:00 »

Üdv, valak tudja hogy a fedélzeti menüben lévö infobol hogy lehet kiszámolni az üzemanyagmennyiséget, és mennyire megbizhato adat ez sztetek?Huh?,, Kössszi
Szia!
Legutóbb tankolt mennyiség, osztva megtett Km-ek, x 100 és még ezt megszorozva 0,8-al!
De az a biztosabb módszer, ha lemész teli tankról 100-200-300 Km-t és újra teli tankra visszatöltöd. Így kb 3 ilyen mérés, és megkapod autód átlagát. De érdemes azt belevenni, hogy milyen körülmények közt használod...csak város klímával, vagy e nélkül, esetleg némi országút.
De nagyon ne "centizd" ki, mert ha rég volt pucolva az üzemanyag-rendszer, nagy eséllyel jelentkezhet üzemanyag-ellátási probléma.
Üdv:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16211 Dátum: 2008.09.09 kedd, 20:46:03 »

Szia!
Legutóbb tankolt mennyiség, osztva megtett Km-ek, x 100 és még ezt megszorozva 0,8-al!
De az a biztosabb módszer, ha lemész teli tankról 100-200-300 Km-t és újra teli tankra visszatöltöd. Így kb 3 ilyen mérés, és megkapod autód átlagát. De érdemes azt belevenni, hogy milyen körülmények közt használod...csak város klímával, vagy e nélkül, esetleg némi országút.
De nagyon ne "centizd" ki, mert ha rég volt pucolva az üzemanyag-rendszer, nagy eséllyel jelentkezhet üzemanyag-ellátási probléma.
Üdv:)

Honnan jön az a 0,8? Ez az egyetemes benzintank-állandó?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #16212 Dátum: 2008.09.09 kedd, 20:51:37 »

Sziasztok!
Nagy problémám van..... falbav
Ugy néz ki, hogy a jobb hátsó fékem (éppen amikor ugy érzi) gondol egyet és önállósítja magát.
Volt egy 30KM-es szakasz amit folyamatos fékcsikorgatás között tettem meg, hát......nem volt egy csodálatos utazás gun
A két csúszkát amin a féknyereg jár oda-vissza, egy hete cseréltem ki, de a probléma még továbbra is fent áll.
Utánna olvastam (nagyjából) a fórumon, de nem találtam gyógyírt erre a bajra....
Valaki tudja a megoldást??
Cromaxnál qz új féknyereg 57e......nah hát erre inkább nem is merek gondolni. rinya
 help help
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16213 Dátum: 2008.09.09 kedd, 20:54:42 »

Sziasztok!
Nagy problémám van..... falbav

fékbovden csere volt??
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #16214 Dátum: 2008.09.09 kedd, 21:11:07 »

Szia!
Legutóbb tankolt mennyiség, osztva megtett Km-ek, x 100 és még ezt megszorozva 0,8-al!
De az a biztosabb módszer, ha lemész teli tankról 100-200-300 Km-t és újra teli tankra visszatöltöd. Így kb 3 ilyen mérés, és megkapod autód átlagát. De érdemes azt belevenni, hogy milyen körülmények közt használod...csak város klímával, vagy e nélkül, esetleg némi országút.
De nagyon ne "centizd" ki, mert ha rég volt pucolva az üzemanyag-rendszer, nagy eséllyel jelentkezhet üzemanyag-ellátási probléma.
Üdv:)
Okés kösszönöm, de én nem erre gondoltam, hanem ami van az orában ilyen belsö menü, abban van olyan hogy pl.:F165 ez elvileg az üzemanyag mennyiségét jelzi a tankban, csak nem tudom hogy kell kiszámolni, valaki már egyszer itt felhozta vmikor, csak nem találom sehol.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16215 Dátum: 2008.09.09 kedd, 22:34:20 »

Szia!
Legutóbb tankolt mennyiség, osztva megtett Km-ek, x 100 és még ezt megszorozva 0,8-al!
De az a biztosabb módszer, ha lemész teli tankról 100-200-300 Km-t és újra teli tankra visszatöltöd. Így kb 3 ilyen mérés, és megkapod autód átlagát. De érdemes azt belevenni, hogy milyen körülmények közt használod...csak város klímával, vagy e nélkül, esetleg némi országút.
De nagyon ne "centizd" ki, mert ha rég volt pucolva az üzemanyag-rendszer, nagy eséllyel jelentkezhet üzemanyag-ellátási probléma.
Üdv:)

Ha így számolom, nekem 6,2 körül jön ki. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16216 Dátum: 2008.09.09 kedd, 23:24:51 »

Okés kösszönöm, de én nem erre gondoltam, hanem ami van az orában ilyen belsö menü, abban van olyan hogy pl.:F165 ez elvileg az üzemanyag mennyiségét jelzi a tankban, csak nem tudom hogy kell kiszámolni, valaki már egyszer itt felhozta vmikor, csak nem találom sehol.

Úgy, hogy a teljes tank 255, a 165/255*58,5=37,8
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16217 Dátum: 2008.09.09 kedd, 23:31:51 »

Szia!
Legutóbb tankolt mennyiség, osztva megtett Km-ek, x 100 és még ezt megszorozva 0,8-al!

Még most sem értem, miért kell 0,8-cal megszorozni... tehát. Lementem 950 kilométert. Tankoltam 55 liter.
Ennyi fogyott. Mindegy, a tankban még mennyi van, mert ha előtte is pontosan teletankoltam, most is, akkor pont a különbséget kapom, azaz amennyi elfogyott, azt pótoltam.
55/950*100=5,789. Nekem ez tűnik a fogyinak. Ezt megszorozva 0,8-cal 4,63-at kapok... ez a fogyi jóárasítása? nem mondom, hogy rossz, de nem teljesen világos, miért ne lehetne mondjuk 0,5-tel megszorozni... úgy csak 2,89 jönne ki... az már a 3 literes álomhatár lenne.
Ha ez elovassa a Zoli79, meg fogja ütni a guta, hogy nekem jobb fogyim van.
Hé, Zoli79, sehol nem vagy!
Akkor ezek szerint, az eddigi fogyijaid is így jöttek ki? Levonttad az áfát?  eplus2 Szóval, akkor adjunk hozzá még 25%-ot...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #16218 Dátum: 2008.09.09 kedd, 23:45:43 »

Úgy, hogy a teljes tank 255, a 165/255*58,5=37,8
Kössszi, Kössszi, Kösssszi, worship worship worship worship worship worship worship worship
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16219 Dátum: 2008.09.10 szerda, 06:50:01 »

Még most sem értem, miért kell 0,8-cal megszorozni... tehát. Lementem 950 kilométert. Tankoltam 55 liter.
Ennyi fogyott. Mindegy, a tankban még mennyi van, mert ha előtte is pontosan teletankoltam, most is, akkor pont a különbséget kapom, azaz amennyi elfogyott, azt pótoltam.
55/950*100=5,789. Nekem ez tűnik a fogyinak. Ezt megszorozva 0,8-cal 4,63-at kapok... ez a fogyi jóárasítása? nem mondom, hogy rossz, de nem teljesen világos, miért ne lehetne mondjuk 0,5-tel megszorozni... úgy csak 2,89 jönne ki... az már a 3 literes álomhatár lenne.
Ha ez elovassa a Zoli79, meg fogja ütni a guta, hogy nekem jobb fogyim van.
Hé, Zoli79, sehol nem vagy!
Akkor ezek szerint, az eddigi fogyijaid is így jöttek ki? Levonttad az áfát?  eplus2 Szóval, akkor adjunk hozzá még 25%-ot...

azéé kell szorozni 0,8al mert benzines az autója, és csak így súrolgatja 1 dizli fogyasztását ... dizlinél nem kell szorozni eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16220 Dátum: 2008.09.10 szerda, 06:55:16 »

Sziasztok!
Nagy problémám van..... falbav
Ugy néz ki, hogy a jobb hátsó fékem (éppen amikor ugy érzi) gondol egyet és önállósítja magát.
Volt egy 30KM-es szakasz amit folyamatos fékcsikorgatás között tettem meg, hát......nem volt egy csodálatos utazás gun
A két csúszkát amin a féknyereg jár oda-vissza, egy hete cseréltem ki, de a probléma még továbbra is fent áll.
Utánna olvastam (nagyjából) a fórumon, de nem találtam gyógyírt erre a bajra....
Valaki tudja a megoldást??
Cromaxnál qz új féknyereg 57e......nah hát erre inkább nem is merek gondolni. rinya
 help help

nem a kézifék szorul be? bowden tud trükköket okozni ezügyben.
vagy 1 másik: pár ezer forint a féknyereg felújító készlet. szét kell szedni a nyerget, szépen kipucolni és az új alkatrészekkel összerakni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #16221 Dátum: 2008.09.10 szerda, 08:47:05 »

Volt már rá példa, hogy a légzsák nem is volt benn, az izzót meg rákötötték a gyújtásra (vagy kivették).
Ez azért nagyon komoly lenne szerintem. Ha egy gyárilag légzsákos autónál deaktiválják, azért szerintem minimum akasztás jár a munka elvégzőjének ha egy esetleges balesetnél mondjuk az "Airbag" feliratú kormányból nem jön ki semmi.
Ez kb olyan mint nekem régen a Pug-ban szívózótt az ABS és mondtam a szerelőnek ugyan iktasd már ki valahogy a francba. Mire Ő "Nem akarok a dutyiban kerülni ha esetleg egy balesetnél nem fogsz tudni megállni!"
Ami gyárilag benne van az autóban annak múkodnie is kell. Valahol a műszaki vizsga is erről szólna!
Egyébként a jómultkorában amikor kerestem a lábtérvilágítás foglalatát és levettem a kesztyűtartót akkor az anyósülés oldali lufit láttam - bár ettől még akár lehetne üres a kormány.

Amúgy amióta feldobtam a témát nem nyiszog semmi (bár Zacci gondolatmenetét követve egy kicsit megrángattam a kormányt)
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #16222 Dátum: 2008.09.10 szerda, 09:37:55 »

Honnan jön az a 0,8? Ez az egyetemes benzintank-állandó?
Hiányoztál matekórán?  vigyor3
Üdv:  wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16223 Dátum: 2008.09.10 szerda, 09:38:59 »

Sziasztok!
Nagy problémám van..... falbav
Ugy néz ki, hogy a jobb hátsó fékem (éppen amikor ugy érzi) gondol egyet és önállósítja magát.
Volt egy 30KM-es szakasz amit folyamatos fékcsikorgatás között tettem meg, hát......nem volt egy csodálatos utazás gun
A két csúszkát amin a féknyereg jár oda-vissza, egy hete cseréltem ki, de a probléma még továbbra is fent áll.
Utánna olvastam (nagyjából) a fórumon, de nem találtam gyógyírt erre a bajra....
Valaki tudja a megoldást??
Cromaxnál qz új féknyereg 57e......nah hát erre inkább nem is merek gondolni. rinya
 help help

Berohad a fekbowden karja es e miatt fog a feked. Tipikusan a jobb hatso szok eloszor berohadni. Hogy miert  Az kizart dolog mer nemtom. Csodat ne varj tole, mert ez tipus hiba. Vegleges megoldas nincs. Ha szet akarod szedni azt a reszt, valceg bele fog szakadni a csavar mert azis berohadt. Szal csak ovatosan. Ha mar az ujabb fajta feknyerged van, azt allitolag konyebb szetszedni. A foyamata valahogy igy nez ki: Bovden leszerel, rugo kiakaszt, a kart rogzito csavart kiteker, tengely ki, megpucol, jo alaposan bezsiroz, vissza mindent es egy ideig megen jo lesz. En meg nem csinaltam ilyet, ellenben mar rohadt be a jobb hatsom 8( Anno Devlin meselt errol a munkamenetrol. Esetleg ot keresd meg, hogy magyarazza el pontosan mit is kell csinazni. Neki is berohadt...lecserelte az ujabb fajta nyeregre. Azis berohad, de legalabb szetszedheto roncsolas nelkul. Szal gyogyirt ne keress, mert nincs. Tunetkezeles van.
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.10 szerda, 09:43:59 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #16224 Dátum: 2008.09.10 szerda, 09:41:07 »

azéé kell szorozni 0,8al mert benzines az autója, és csak így súrolgatja 1 dizli fogyasztását ... dizlinél nem kell szorozni eplus2 eplus2 eplus2
Ott az igazság!  eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16225 Dátum: 2008.09.10 szerda, 10:28:35 »

Ott az igazság!  eljen

De komolyan: miért kell szorozni 0,8-cal?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16226 Dátum: 2008.09.10 szerda, 10:58:27 »

De komolyan: miért kell szorozni 0,8-cal?
fejvakaras az nem lehet, hogy általában ennyit használ el az autó a kaszni "megmozgatására", belendítésére,  fékezések után újra felgyorsítására.... felesleges erőlködésére... hisz az autó,ha áll a dugóban akkor is átlagfogyasztást mutat "mintha gurulna az autó" és akkor is az átlagot mutatja ha lejtőn lefele mész hát széllel... egy fajta "energia veszteségként" számolja... zavart1 zavart2 idiota fejvakaras
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #16227 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:04:32 »

fejvakaras az nem lehet, hogy általában ennyit használ el az autó a kaszni "megmozgatására", belendítésére,  fékezések után újra felgyorsítására.... felesleges erőlködésére... hisz az autó,ha áll a dugóban akkor is átlagfogyasztást mutat "mintha gurulna az autó" és akkor is az átlagot mutatja ha lejtőn lefele mész hát széllel... egy fajta "energia veszteségként" számolja... zavart1 zavart2 idiota fejvakaras

Szerintem ez hülyeség! Engem speciel az érdekel, hogy x literrel hány km-t tudtam elmenni. Vagyis beleszámítva a dugót...stb. Sokra megyek a tök jó fogyasztással ha egyszerűen kifogy a gázolaj. liter/km*100 és pont. A többi csak önmagunk hitegetése.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16228 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:12:24 »

Szerintem ez hülyeség!
csak próbáltam elképzelni mi is lehet az oka... milyen fizikai oka lehet a 20%-os veszteségnek.... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16229 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:20:37 »

csak próbáltam elképzelni mi is lehet az oka... milyen fizikai oka lehet a 20%-os veszteségnek.... vigyor3

Nyereség. A fogyit szoroztuk 0,8-cal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16230 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:28:24 »

Nyereség. A fogyit szoroztuk 0,8-cal.
ok  falbav.... lövésem sincs.... inkább nem dumálok bele... zavart1
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.10 szerda, 11:30:03 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #16231 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:38:00 »

Berohad a fekbowden karja es e miatt fog a feked. Tipikusan a jobb hatso szok eloszor berohadni. Hogy miert  Az kizart dolog mer nemtom. Csodat ne varj tole, mert ez tipus hiba. Vegleges megoldas nincs. Ha szet akarod szedni azt a reszt, valceg bele fog szakadni a csavar mert azis berohadt. Szal csak ovatosan. Ha mar az ujabb fajta feknyerged van, azt allitolag konyebb szetszedni. A foyamata valahogy igy nez ki: Bovden leszerel, rugo kiakaszt, a kart rogzito csavart kiteker, tengely ki, megpucol, jo alaposan bezsiroz, vissza mindent es egy ideig megen jo lesz. En meg nem csinaltam ilyet, ellenben mar rohadt be a jobb hatsom 8( Anno Devlin meselt errol a munkamenetrol. Esetleg ot keresd meg, hogy magyarazza el pontosan mit is kell csinazni. Neki is berohadt...lecserelte az ujabb fajta nyeregre. Azis berohad, de legalabb szetszedheto roncsolas nelkul. Szal gyogyirt ne keress, mert nincs. Tunetkezeles van.

Zacci es Mindenki!
KOszonom szepen a segitseget. worship worship

Megprobalom szetszedni ahogy irtatok.

Esetleg meg annyi, hogy hol lehet ilyen "feknyereg felujito" szettet kapni?? mert a cromax-nal nem lehet kapni(ha jol tudom) es Wyctor meg nem szolt vissza, hogy van-e neki ilyen.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16232 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:38:46 »

Zacci es Mindenki!
KOszonom szepen a segitseget. worship worship

Megprobalom szetszedni ahogy irtatok.

Esetleg meg annyi, hogy hol lehet ilyen "feknyereg felujito" szettet kapni?? mert a cromax-nal nem lehet kapni(ha jol tudom) es Wyctor meg nem szolt vissza, hogy van-e neki ilyen.

én a bárdiék netes katalógusában láttam.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #16233 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:40:02 »

Nyereség. A fogyit szoroztuk 0,8-cal.

Hát ez az! Attól, hogy beszorzod 0.8-cal attól még a valóságban nem lesz hirtelen 20%-kal több lötty a tankban, ergo abszolúte nem releváns az adat amit így kapsz.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16234 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:44:15 »

Hát ez az! Attól, hogy beszorzod 0.8-cal attól még a valóságban nem lesz hirtelen 20%-kal több lötty a tankban, ergo abszolúte nem releváns az adat amit így kapsz.

de csak a benzinest kell így számolni! és nem azért mert valós az adat, hanem jól esik nekik olyan adatot látni ami naggyából közelíti a dizlis fogyasztást  taps
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16235 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:44:21 »

Zacci es Mindenki!
KOszonom szepen a segitseget. worship worship

Megprobalom szetszedni ahogy irtatok.

Esetleg meg annyi, hogy hol lehet ilyen "feknyereg felujito" szettet kapni?? mert a cromax-nal nem lehet kapni(ha jol tudom) es Wyctor meg nem szolt vissza, hogy van-e neki ilyen.

Mindenkeppen nezz utana, hogy mennyiert es hol kaphato a felujito szett. Namost en ugy csinalnam, hogy eloszor megprobalnam szetszedni. Nemtom mi van akkor, ha annyira berohadt a csavar, hogy beleszakad. Lehet akkor kuka, nemtom. Ebben az esetben viszont az elore megvasarolt felujito keszletet felakaszthatod a falra. Szal en leeht ugy csinalnam, hogy eloszor szetszed, ha ha sikerul roncsolasmentesen szetkapni, nah akkor mennek es vennek felujito keszletet. Lehet tul ovatos vagyok, de anno picit riogattak ezzel a beleszakad a csavar dologgal. Nemtom mennyi gazos...Meg nem szedtem szet ilyet igy nemtom valojaban hogy nez ki. gondoltam mar arra is, hogy bontoban veszek regi v. ujabb fajta nyerget, azt szepen felujitom es azt teszem be a meglevo helyere.
Naplózva

blah blah blah
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16236 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:45:27 »

Hát ez az! Attól, hogy beszorzod 0.8-cal attól még a valóságban nem lesz hirtelen 20%-kal több lötty a tankban, ergo abszolúte nem releváns az adat amit így kapsz.

Sztem ez olyan mint a fizetés. Mondjuk attól hogy keresek 100 ezret attól még csak 60 ezret kapok a többi az államé.
Lehet, hogy a benzinkútnál meg veszel 1 liter gázolajat amiből 2 deci NEM gázolaj.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16237 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:45:50 »

de csak a benzinest kell így számolni! és nem azért mert valós az adat, hanem jól esik nekik olyan adatot látni ami naggyából közelíti a dizlis fogyasztást  taps

Mar bocsi, de mi nem szoktuk magunkat hitegetni fals fogyikkal. Nalunk nem divik az en gepem meg 3littyot eszik stilus  eplus2
Naplózva

blah blah blah
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #16238 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:49:02 »

Lehet, hogy a benzinkútnál meg veszel 1 liter gázolajat amiből 2 deci NEM gázolaj.

Ja, de akkor is ugyanannyit fizetsz érte. Márpedig a költség és az abból megtehető km számít. Legalább is nekem. vigyor3
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16239 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:50:37 »

Ja, de akkor is ugyanannyit fizetsz érte. Márpedig a költség és az abból megtehető km számít. Legalább is nekem. vigyor3

 nyes Persze, de itt átlag fogyasztásról volt szó és azt nem pénzben mérik hanem gázolaj liter / km-ben. (jobb helyen. Rosszabb helyen benzin liter /km-ben.  beka3)
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16240 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:51:23 »

Mar bocsi, de mi nem szoktuk magunkat hitegetni fals fogyikkal. Nalunk nem divik az en gepem meg 3littyot eszik stilus  eplus2

Az igaz. Ti a 3 literes helyett 5 litert mondanátok, ami kb ugyanannyira tartható.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16241 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:52:15 »

Mindenkeppen nezz utana, hogy mennyiert es hol kaphato a felujito szett. Namost en ugy csinalnam, hogy eloszor megprobalnam szetszedni. Nemtom mi van akkor, ha annyira berohadt a csavar, hogy beleszakad. Lehet akkor kuka, nemtom. Ebben az esetben viszont az elore megvasarolt felujito keszletet felakaszthatod a falra. Szal en leeht ugy csinalnam, hogy eloszor szetszed, ha ha sikerul roncsolasmentesen szetkapni, nah akkor mennek es vennek felujito keszletet. Lehet tul ovatos vagyok, de anno picit riogattak ezzel a beleszakad a csavar dologgal. Nemtom mennyi gazos...Meg nem szedtem szet ilyet igy nemtom valojaban hogy nez ki. gondoltam mar arra is, hogy bontoban veszek regi v. ujabb fajta nyerget, azt szepen felujitom es azt teszem be a meglevo helyere.

ha beleszakad a csavar akkor ki lehet fúrni belőle (ez tuti). ha 8as csavar van benne akkor 6,5-es fúróval (igazából 6,4 kellene de ritka mint a fehérholló, venni + nem érdemes mert a tizedes osztású méret nem óccsó) és belehajtani a 8as menetfúrót, aztán ismét használható a cucc. arra kell vigyázni, h pontosan kell eltalálni a régi csavar közepét! ha netán nem 8mm-es a csavar átmérő akkor se kell kéccségbe zuhanni, mert metrikus menetnél, egészen 12mm-ig 0,8 a szorzó, h milyen fúró is kell (de ekkora tuti nincs benne).
itt télleg 0,8 a szorzó  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #16242 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:54:22 »

Mindenkeppen nezz utana, hogy mennyiert es hol kaphato a felujito szett. Namost en ugy csinalnam, hogy eloszor megprobalnam szetszedni. Nemtom mi van akkor, ha annyira berohadt a csavar, hogy beleszakad. Lehet akkor kuka, nemtom. Ebben az esetben viszont az elore megvasarolt felujito keszletet felakaszthatod a falra. Szal en leeht ugy csinalnam, hogy eloszor szetszed, ha ha sikerul roncsolasmentesen szetkapni, nah akkor mennek es vennek felujito keszletet. Lehet tul ovatos vagyok, de anno picit riogattak ezzel a beleszakad a csavar dologgal. Nemtom mennyi gazos...Meg nem szedtem szet ilyet igy nemtom valojaban hogy nez ki. gondoltam mar arra is, hogy bontoban veszek regi v. ujabb fajta nyerget, azt szepen felujitom es azt teszem be a meglevo helyere.

KOszi a tippet, majd ovatosan szedem szet.
Naplózva
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #16243 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:54:52 »

Akkor már csak azt kellene bevezetni, hogy a kúton a fizetnivalót szorozzák be 0,8-cal a benzineseknek.  vigyor3 eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16244 Dátum: 2008.09.10 szerda, 11:58:34 »

Akkor már csak azt kellene bevezetni, hogy a kúton a fizetnivalót szorozzák be 0,8-cal a benzineseknek.  vigyor3 eplus2

Pedig eddig majdnem olyan világ volt. Ha belegondolsz, pár éve a gázolaj 199, a benzin 220 volt.
Most meg még mindig a go a drágább.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #16245 Dátum: 2008.09.10 szerda, 12:09:55 »

ha beleszakad a csavar akkor ki lehet fúrni belőle (ez tuti). ha 8as csavar van benne akkor 6,5-es fúróval (igazából 6,4 kellene de ritka mint a fehérholló, venni + nem érdemes mert a tizedes osztású méret nem óccsó) és belehajtani a 8as menetfúrót, aztán ismét használható a cucc. arra kell vigyázni, h pontosan kell eltalálni a régi csavar közepét! ha netán nem 8mm-es a csavar átmérő akkor se kell kéccségbe zuhanni, mert metrikus menetnél, egészen 12mm-ig 0,8 a szorzó, h milyen fúró is kell (de ekkora tuti nincs benne).
itt télleg 0,8 a szorzó  eplus2 eplus2 eplus2

KOszi, de remlem nem lessz ra szukseg szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16246 Dátum: 2008.09.10 szerda, 12:27:53 »

ha beleszakad a csavar akkor ki lehet fúrni belőle (ez tuti). ha 8as csavar van benne akkor 6,5-es fúróval (igazából 6,4 kellene de ritka mint a fehérholló, venni + nem érdemes mert a tizedes osztású méret nem óccsó) és belehajtani a 8as menetfúrót, aztán ismét használható a cucc. arra kell vigyázni, h pontosan kell eltalálni a régi csavar közepét! ha netán nem 8mm-es a csavar átmérő akkor se kell kéccségbe zuhanni, mert metrikus menetnél, egészen 12mm-ig 0,8 a szorzó, h milyen fúró is kell (de ekkora tuti nincs benne).
itt télleg 0,8 a szorzó  eplus2 eplus2 eplus2

Itt is a 0,8 a szorzó... ez valami mágikus szám...  eplus2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16247 Dátum: 2008.09.10 szerda, 12:47:20 »

Itt is a 0,8 a szorzó... ez valami mágikus szám...  eplus2

lehet, h mágikus de ez legalább valós hehe hehe hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #16248 Dátum: 2008.09.10 szerda, 13:17:00 »

Hát ez az! Attól, hogy beszorzod 0.8-cal attól még a valóságban nem lesz hirtelen 20%-kal több lötty a tankban, ergo abszolúte nem releváns az adat amit így kapsz.
Szia!
Ezt a képletet én sem ismertem, van már 15 éve, a Közlekedés-mérnökin a matektanár dobta be az egyik ZH-ba. Hiába MONDTuk, a villanymozdony nem benzinnel megy(!), annyit mondott, egy kis átlag-intelligencia nem árthat meg nekünk  sem...Jó ha tudjuk. Eddig nem volt rá szükségem, csak most hogy felvetődött, beugrott a képlet.
Hát ennyi...
Üdv:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16249 Dátum: 2008.09.10 szerda, 13:24:26 »

Szia!
Ezt a képletet én sem ismertem, van már 15 éve, a Közlekedés-mérnökin a matektanár dobta be az egyik ZH-ba. Hiába MONDTuk, a villanymozdony nem benzinnel megy(!), annyit mondott, egy kis átlag-intelligencia nem árthat meg nekünk  sem...Jó ha tudjuk. Eddig nem volt rá szükségem, csak most hogy felvetődött, beugrott a képlet.
Hát ennyi...
Üdv:)

Az a képlet nem jó. Azaz, csak a 0,8-as szorzót kell kihagyni. Sejtem, miért adták meg, de az itt nem jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 318 319 320 321 322 323 324 [325] 326 327 328 329 330 331 332 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.