Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 01:55:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 471 472 [473] 474 475 476 477 478 479 480 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20571991 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #23600 Dátum: 2010.07.27 kedd, 21:39:26 »

Akkor ha ráadod a gyújtást nincs is vissza jelzés???Nekem ESP-vel van együtt.Akkor ha nincs tényleg hazudtak!!!!

Esp visszjelzésem van, csak azt hittem külön van az asr-nek is. Ha egy visszajelzője van akkor ok. Nagyon kezdő vagyok még az ilyen sok elektronikával megáldott kocsik világába azért érdeklődök Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23601 Dátum: 2010.07.27 kedd, 21:44:25 »

Esp visszjelzésem van, csak azt hittem külön van az asr-nek is. Ha egy visszajelzője van akkor ok. Nagyon kezdő vagyok még az ilyen sok elektronikával megáldott kocsik világába azért érdeklődök Smiley

Közös visszajelzője van Smiley
Naplózva
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #23602 Dátum: 2010.07.27 kedd, 21:56:51 »

Közös visszajelzője van Smiley
Köszi:)
Biztos fogok még hasonló jókat kérdezni Smiley
Amúgy soha nem volt fordom és dieselem se Smiley

Ez a forum nagyon korrekt, és úgy látom pörög is. Gratula mindenkinek!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23603 Dátum: 2010.07.27 kedd, 22:05:26 »

Köszi:)
Biztos fogok még hasonló jókat kérdezni Smiley
Amúgy soha nem volt fordom és dieselem se Smiley

Ez a forum nagyon korrekt, és úgy látom pörög is. Gratula mindenkinek!
Én is így kezdtem 4 hónapja és sokat tanultam.Mindig olvass el sokmindent megéri.Üdv közöttünk!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23604 Dátum: 2010.07.27 kedd, 22:16:55 »

Köszi:)
Biztos fogok még hasonló jókat kérdezni Smiley
Amúgy soha nem volt fordom és dieselem se Smiley

Ez a forum nagyon korrekt, és úgy látom pörög is. Gratula mindenkinek!
Légyszi írd a profilodba bele,hogy milyen a verda!!!Ez az aláírásod mint mindenkinek.
Meg kép ha márvan róla.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.27 kedd, 22:19:39 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23605 Dátum: 2010.07.27 kedd, 22:34:53 »

Szia

Nem akarlak elkeseríteni, de tudtommal a gyári is Sachs Smiley. Nekem a hátsókat kellett cserélni 180ekm-nél, az elsőket majd csak ősszel, mert még 70%-osak, szóval pont határ eset.

Üdv
Csaba

Nem keserít el, inkább tanulságos.
A rendelhető készletben 4 féle típus volt: gyári Ford, Sachs, meg 2 másik "márka". Lehet, hogy Koni vagy Bilstein? Mindegy.
Lehet, hogy a gyári Ford és a Sachs valójában ugyanaz, de a hatás kedvéért másféle csomagolásban küldik...
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.27 kedd, 22:42:25 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23606 Dátum: 2010.07.27 kedd, 22:52:35 »

Üdv mindenkinek

Nem tudja valaki hol lehet itthon ilyen, vagy ehhez hasonló küszöbdíszt találni MK3-ra? és egyáltalán lehet-e...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Mondeo-Mk3-Stainless-Steel-Scuff-Plate-Door-Sill-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem335b17d98fQQitemZ220571621775QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#shId

előre is köszönöm!

Nekem is tetszik, de gyanús, hogy ez csak egy viszonteladó. Az eredeti ár sokkal kisebb lehet. MIért?
Mert az 5. képen a fehér dobozon a gyártó webcíme feketével ki van törölve  Wink hogy a közvetlen árat ne tudjuk ezzel összevetni nyes Nem kéne annyi Columbót néznem
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #23607 Dátum: 2010.07.28 szerda, 08:49:14 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-4024554

Ez nagyon szép csak fura hogy faceliftes a hátsó lámpája. Vagy az évjárat nem stim. Nagyon olcso is.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23608 Dátum: 2010.07.28 szerda, 09:42:18 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-4024554

Ez nagyon szép csak fura hogy faceliftes a hátsó lámpája. Vagy az évjárat nem stim. Nagyon olcso is.

Élj a gyanúperrel. Mondjuk újabb hátsó lámpát és hűtőrácsot később tettek rá, ami fel is dobta, de a kerek ködlámpa facelift előtti. Úgy látom, Tiszaújvárosba hordták zöldkártyára az elmúlt 2 évben, 9 éves a kocsi, az ára kb. rendben van akkor, szerintem. Legalább a rendszámát nem takarták le...
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.28 szerda, 10:06:27 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #23609 Dátum: 2010.07.28 szerda, 10:06:41 »

...mert még 70%-osak, szóval pont határ eset....

Hogy mi van? Hány %-nál érdemes/kell cserélni a lenygécsillapítókat? Milyen aranyszabályok vannak?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23610 Dátum: 2010.07.28 szerda, 10:20:29 »

Nekem is tetszik, de gyanús, hogy ez csak egy viszonteladó. Az eredeti ár sokkal kisebb lehet. MIért?
Mert az 5. képen a fehér dobozon a gyártó webcíme feketével ki van törölve  Wink hogy a közvetlen árat ne tudjuk ezzel összevetni nyes Nem kéne annyi Columbót néznem
Nekem van gyári, és faszán rohad alatta a küszöb. Smiley Eddig akiét láttam, mind ezt csinálta. elektrokémiai korrózió.  gun
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23611 Dátum: 2010.07.28 szerda, 10:49:31 »

Hogy mi van? Hány %-nál érdemes/kell cserélni a lenygécsillapítókat? Milyen aranyszabályok vannak?

Hali

Általában azt mondják, hogy 40%-nál kell cserálni. Nekem a hátulja 70% alatt már egy hirtelenebb fordulóba belengett. Ezért hátul már ekkor cseréltem. Elől megvárom a 60%-ot. Most már egy fekvőrendörnél az eleje kicsit mélyebbre rugózik mint szeretném. Szóval szerintem 70% hátsó, 60% első esetében csere.

Üdv
Csaba
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23612 Dátum: 2010.07.28 szerda, 11:01:01 »

Valami atok lehet velem.  falbav falbav

Reggel rangatozva indult el a kocsi. Goromban lepadloztam erre egy akkora fustfelhot eresztett ki magabol, hogy csodalom nem hivtak ki a tuzoltokat miatta. Lehetseges, hogy el volt valami dugulva? Es ily modon szabadultam meg tole?

Viszont palyan arra lettem figyelmes, hogy amikor nyomom a gazpedalt valamifele ciripelo vekony hangot lehet hallani a motorter felol. Mintha valami hozzaerne valamihez. Az erdekes az hogy csak olyan 1500 -as fordulattol lehet hallani. Illetve ha finoman nyomom a gazpedalt alig hallhato. Azonban ha dinamikusan kozlekedek ez a hang sokkal jobban felerosodik.
Megaltam megnezni mi lehet a gond. Sebessegbol kiveve ez a hang teljesen megszunik. Vagy legalabis nem produkalta nekem.
Vagyis ha siman uresben lenyomtam a gazpedalt nem hallottam semmi ilyesmit....  gun

Elegge nyugtalanit a hang es nem akarom hogy a kocsinak baja legyen.

Van valami otletetek ezzel kapcsolatban.  wow1 Vagy jelentkezzek be Vik -nel biztos ami fix alapon?

Elore is kosz,
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #23613 Dátum: 2010.07.28 szerda, 11:32:08 »

Hali

Általában azt mondják, hogy 40%-nál kell cserálni. Nekem a hátulja 70% alatt már egy hirtelenebb fordulóba belengett. Ezért hátul már ekkor cseréltem. Elől megvárom a 60%-ot. Most már egy fekvőrendörnél az eleje kicsit mélyebbre rugózik mint szeretném. Szóval szerintem 70% hátsó, 60% első esetében csere.

Üdv
Csaba
Szerintem a 70% az a gyári állapot. A % érték a mérésben nem a lengéscsillapító "kopását" jelenti, hanem a kerék minimális talpponti nyomását a nyugalmi állapothoz képest. Az pedig ingadozik, hiszen van rugózás. A 0% jelenti azt, ha a mérés során a mért kerék épp elpattanáshatáron van.
Az új lengéscsillapító nem 100%-os.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23614 Dátum: 2010.07.28 szerda, 11:38:52 »

Szerintem a 70% az a gyári állapot. A % érték a mérésben nem a lengéscsillapító "kopását" jelenti, hanem a kerék minimális talpponti nyomását a nyugalmi állapothoz képest. Az pedig ingadozik, hiszen van rugózás. A 0% jelenti azt, ha a mérés során a mért kerék épp elpattanáshatáron van.
Az új lengéscsillapító nem 100%-os.

Szia

Én ezt a %-ot a mérésnél a gyári értékhez viszonyítva értettem. vagyis ha a gyári érték 70%-ánál tart a görbe. Ez nem egy szám, hanem a mért értékek a gyári értékre vetített átlaga (nálam).

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23615 Dátum: 2010.07.28 szerda, 11:44:21 »

Valami atok lehet velem.  falbav falbav

Reggel rangatozva indult el a kocsi. Goromban lepadloztam erre egy akkora fustfelhot eresztett ki magabol, hogy csodalom nem hivtak ki a tuzoltokat miatta. Lehetseges, hogy el volt valami dugulva? Es ily modon szabadultam meg tole?

Viszont palyan arra lettem figyelmes, hogy amikor nyomom a gazpedalt valamifele ciripelo vekony hangot lehet hallani a motorter felol. Mintha valami hozzaerne valamihez. Az erdekes az hogy csak olyan 1500 -as fordulattol lehet hallani. Illetve ha finoman nyomom a gazpedalt alig hallhato. Azonban ha dinamikusan kozlekedek ez a hang sokkal jobban felerosodik.
Megaltam megnezni mi lehet a gond. Sebessegbol kiveve ez a hang teljesen megszunik. Vagy legalabis nem produkalta nekem.
Vagyis ha siman uresben lenyomtam a gazpedalt nem hallottam semmi ilyesmit....  gun

Elegge nyugtalanit a hang es nem akarom hogy a kocsinak baja legyen.

Van valami otletetek ezzel kapcsolatban.  wow1 Vagy jelentkezzek be Vik -nel biztos ami fix alapon?

Elore is kosz,
hát hogyha ugyan arra a hangra gondolunk, és füst is van, akkor szerintem elhasadt az egyik turbócsöved. nézd végig őket, kb 10 perc, és ha nem akkor lehet keresgélni másfele. olyat keress, ami poros és olajos is, ott lesz kiszakadva. tddi-n főleg a szívósor végén lévő 90°-os elem szokott hasadni wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23616 Dátum: 2010.07.28 szerda, 12:28:14 »

hát hogyha ugyan arra a hangra gondolunk, és füst is van, akkor szerintem elhasadt az egyik turbócsöved. nézd végig őket, kb 10 perc, és ha nem akkor lehet keresgélni másfele. olyat keress, ami poros és olajos is, ott lesz kiszakadva. tddi-n főleg a szívósor végén lévő 90°-os elem szokott hasadni wave

Erre eleg ha egyesevel vegignezem a turbobol jovo csovet?
Vagy le is kell oket egyesevel szerelni es ugy megnezni?

 worship
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #23617 Dátum: 2010.07.28 szerda, 12:29:52 »

Szia

Én ezt a %-ot a mérésnél a gyári értékhez viszonyítva értettem. vagyis ha a gyári érték 70%-ánál tart a görbe. Ez nem egy szám, hanem a mért értékek a gyári értékre vetített átlaga (nálam).

Üdv
Csaba
Sejtettem, hogy úgy értetted, de nem azt jelenti. Korábban már belinkeltem egy leírást a mérésről. Most nem keresném meg.
Ma cserélik a hátsó gátlóimat, majd megmondom, hogy mit mértek utána.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23618 Dátum: 2010.07.28 szerda, 12:30:04 »

Nekem van gyári, és ***án rohad alatta a küszöb. Smiley Eddig akiét láttam, mind ezt csinálta. elektrokémiai korrózió.  gun
nekem is van de meg nem vettem eszre semmi korroziot, igaz nem is nezegettem ;-)
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23619 Dátum: 2010.07.28 szerda, 12:31:36 »

Erre eleg ha egyesevel vegignezem a turbobol jovo csovet?
Vagy le is kell oket egyesevel szerelni es ugy megnezni?

 worship
Nézd át de nagyon alaposan!
Steklámpa és kis tükör sem árt, hogy alá és mögé láss minden hajlatnak, légy kínosan alapos! Minden irányból minden csőnek minden centiméterét! Akkor látunk olajnyomot, ha egy szomszédos elemre fúj ki, szerencsére ez gyakoribb. Ha lefelé fúj ki, nem lesz olajnyom. Meg kell találnod a repedést, ha van.
Ha nincs nyom, akkor megfontolandó, hogy jelentkezz be Viknél, talán több ismeretlenes az egyenleted.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.28 szerda, 12:40:23 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23620 Dátum: 2010.07.28 szerda, 15:08:42 »

Lengéscsillapitó mérés elve:

Megméri a kerék statikus terhelést, majd felpörgeti a motorokat és szabadon hadja. Minden személyautó sajátfrekvenciája 0-25HZ és kb 20 másodperc alatt állitja meg a padot,és ebben a tartományban méri a legkisebb maradó talpnyomást, ami az adott kerékhez tartozó súlyhoz százalékosan számitja ki.
A kerekeken mért maradó talperő a kormányzott kerekeken nem lehet kevesebb mint a statikus kerékterhelés 40%-a, nem kormányzott kerekeken pedig 20%-a.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #23621 Dátum: 2010.07.28 szerda, 15:38:31 »

Lengéscsillapitó mérés elve:

Megméri a kerék statikus terhelést, majd felpörgeti a motorokat és szabadon hadja. Minden személyautó sajátfrekvenciája 0-25HZ és kb 20 másodperc alatt állitja meg a padot,és ebben a tartományban méri a legkisebb maradó talpnyomást, ami az adott kerékhez tartozó súlyhoz százalékosan számitja ki.
A kerekeken mért maradó talperő a kormányzott kerekeken nem lehet kevesebb mint a statikus kerékterhelés 40%-a, nem kormányzott kerekeken pedig 20%-a.

Én is erre gondoltam, csak nem sikerült ilyen szépen megfogalmaznom.
Kicserélték a hátsó lengéscsillapítóimat, így most 40 helyett 60%-os az eredmény. Állítólag a hátsó fékem is jó végre.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23622 Dátum: 2010.07.28 szerda, 16:44:51 »

Lengéscsillapitó mérés elve:

Megméri a kerék statikus terhelést, majd felpörgeti a motorokat és szabadon hadja. Minden személyautó sajátfrekvenciája 0-25HZ és kb 20 másodperc alatt állitja meg a padot,és ebben a tartományban méri a legkisebb maradó talpnyomást, ami az adott kerékhez tartozó súlyhoz százalékosan számitja ki.
A kerekeken mért maradó talperő a kormányzott kerekeken nem lehet kevesebb mint a statikus kerékterhelés 40%-a, nem kormányzott kerekeken pedig 20%-a.

Én nem vagyok ennyire szakszerű Smiley Nomeg én az értékeket hasonlítom össze a gyárival amit a masinából kinyomtatnak és ... (ezt már megírtam) Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
rebb
Vendég
« Új hozzászólás #23623 Dátum: 2010.07.28 szerda, 18:34:53 »

Sziasztok.
Vonóhorog vizsgáztatásával kapcsolatosan kérnék segítséget.
Adott egy 2002-es TDCI kombi autó, vettem Bosal vonóhorgot 1800Kg-osat, de a vizsgáztató állomáson csak 1330Kg-ot engedélyeztettek max. vontatni.
Kértem egy igazolást a FORD Magyarországtól, hogy az autó mennyit húzhat maximum, és ők nagyon segítőkészek voltak, küldtek is egy pecsétes igazolást, hogy az autó a típusbizonyítványa szerint 1800Kg-ot húzhat.
Bevittem a vizsgaállomásra és szó szerint elhajtottak, és törüljem ki a Se...em a papírral, ők már ezen akkor sem változtatnak.
Kíváncsi lennék, hogy másnál mennyi a max vontatható tömeg, amit a forgalmija megenged.

Üdv:
Naplózva
rebb
Vendég
« Új hozzászólás #23624 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:13:42 »

Nekem is 1330-at írtak be a forgalmiba.
Jelentősége csak akkor van a dolognak, ha van "E" kategóriás jogsid, mert anélkül úgysem vontathatnál többet.(pontosabban 1335-öt  smile)

A jogsival nincs probléma A-tól E-ig megvan mind.   wave
Igazándiból a kérdés az, hogy ha a FORD azt mondja, hogy a jármű típusbizonyítványa szerint 1800Kg a max vontathatóság, akkor a vizsgaállomás miért korlátozza 1330Kg-ra?
Kinek van igaza?
És ha FORD-nak van igaza, azt hogy tudnám érvényesíteni?
Más fórumon azt írták, hogy a típusbizonyítvány az SZENTÍRÁS.


Üdv:
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23625 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:17:52 »

A személygépjármű vezetőjében.... nyes

Nem mondtam, hogy nem nyomtam előtte. Sőt azzal kezdtem, hogy betartom a sebesség határokat és optimálisan vezetek.

Apropó, szerintem amúgy ez nem hiba a vezetőben. Mert ha éppen én durván akarok menni és nyomom a kanyarban meg ahol tudom, az még nem gáz. Ha veszélyeztetek másokat az a gáz. szóval nincs hiba a vezetőben, csak így rá van kényszerítve az ember a sebességhatárokra és a normál kigyorsításra.

Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23626 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:20:33 »

A jogsival nincs probléma A-tól E-ig megvan mind.   wave
Igazándiból a kérdés az, hogy ha a FORD azt mondja, hogy a jármű típusbizonyítványa szerint 1800Kg a max vontathatóság, akkor a vizsgaállomás miért korlátozza 1330Kg-ra?
Kinek van igaza?
És ha FORD-nak van igaza, azt hogy tudnám érvényesíteni?
Más fórumon azt írták, hogy a típusbizonyítvány az SZENTÍRÁS.


Üdv:

Hali

A korlátozás nem a hatóság agyszüleménye. Ha megkérdezel egy profi vonóhorgos műhelyt, akkor ott megtudhatod, hogy a vonóhorgok között több típus van. Ezek a rögzítési pontoktól, a használt anyagoktól és a szerkezettől függ, hogy mekkora terhelést bírnak ki. Az általános az 1000kg körüli. Én pl direkt kértem, hogy 1300Kg felett legyen és olyanom id lett.

Üdv
Csaba
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23627 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:29:01 »

Hali

A korlátozás nem a hatóság agyszüleménye. Ha megkérdezel egy profi vonóhorgos műhelyt, akkor ott megtudhatod, hogy a vonóhorgok között több típus van. Ezek a rögzítési pontoktól, a használt anyagoktól és a szerkezettől függ, hogy mekkora terhelést bírnak ki. Az általános az 1000kg körüli. Én pl direkt kértem, hogy 1300Kg felett legyen és olyanom id lett.

Üdv
Csaba
pont ezt mondja, hogy 1800kg-os verziót szereltetett föl.
Műszaki felülvizsgálatot kell kérni a kocsira, vagy valami ilyesmit.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
rebb
Vendég
« Új hozzászólás #23628 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:29:47 »

Hali

A korlátozás nem a hatóság agyszüleménye. Ha megkérdezel egy profi vonóhorgos műhelyt, akkor ott megtudhatod, hogy a vonóhorgok között több típus van. Ezek a rögzítési pontoktól, a használt anyagoktól és a szerkezettől függ, hogy mekkora terhelést bírnak ki. Az általános az 1000kg körüli. Én pl direkt kértem, hogy 1300Kg felett legyen és olyanom id lett.

Üdv
Csaba

El beszélünk egymás mellett .  worship
A vonóhorog PROFI vonóhorgostól lett véve, és a Műbizonylata szerint 1800KG-ot tud a FORD MONDEO-n (ez tuti rá van írva!)
A FORD HUNGARY azt nyilatkozta, hogy az autó tud 1800KG-ot a típusbizonyítványa szerint (erröl is van hiteles papírom)

Mégis menjek a fenébe a papírjaimmal. ( és kihajítottak az utcára)

Ez itt a PROBLÉMA!!!

Üdv:
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23629 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:31:47 »

Nekem is 1330-at írtak be a forgalmiba.
Jelentősége csak akkor van a dolognak, ha van "E" kategóriás jogsid, mert anélkül úgysem vontathatnál többet.(pontosabban 1335-öt  smile)
Az én gépem forgalmijában O.1-nél 1720KG szerepel, 0.2-nél 745Kg. Pedig nincs is rajta vonóhorog Smiley 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23630 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:32:13 »

Az én gépem forgalmijában O.1-nél 1720KG szerepel, 0.2-nél 745Kg. Pedig nincs is rajta vonóhorog Smiley 

Kötéllel is vontathatsz Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23631 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:35:35 »

Kötéllel is vontathatsz Smiley
Ja. ráfutófékes kötéllel 1720KG-ot.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
rebb
Vendég
« Új hozzászólás #23632 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:39:38 »

Az én gépem forgalmijában O.1-nél 1720KG szerepel, 0.2-nél 745Kg. Pedig nincs is rajta vonóhorog Smiley 

Cserélhetnénk forgalmit, én ezekkel az adatokkal már kiegyeznék  worship

( ja amúgy meglett a generátor szabadonfutósítása és a komplett szíjhajtás csere, HALK mint egy benzines és egy Németországi túra is megvolt már minden hiba nélkül kopp-kopp-kopp)
Még-egyszer köszönöm az alkatrész segítséget!

Üdv:
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23633 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:44:59 »

Cserélhetnénk forgalmit, én ezekkel az adatokkal már kiegyeznék  worship

( ja amúgy meglett a generátor szabadonfutósítása és a komplett szíjhajtás csere, HALK mint egy benzines és egy Németországi túra is megvolt már minden hiba nélkül kopp-kopp-kopp)
Még-egyszer köszönöm az alkatrész segítséget!

Üdv:
eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23634 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:54:11 »

Ja. ráfutófékes kötéllel 1720KG-ot.  eplus2

Nyilván nem arra az adatra mondtam Smiley
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23635 Dátum: 2010.07.28 szerda, 20:26:19 »

Nézd át de nagyon alaposan!
Steklámpa és kis tükör sem árt, hogy alá és mögé láss minden hajlatnak, légy kínosan alapos! Minden irányból minden csőnek minden centiméterét! Akkor látunk olajnyomot, ha egy szomszédos elemre fúj ki, szerencsére ez gyakoribb. Ha lefelé fúj ki, nem lesz olajnyom. Meg kell találnod a repedést, ha van.
Ha nincs nyom, akkor megfontolandó, hogy jelentkezz be Viknél, talán több ismeretlenes az egyenleted.

Nos atneztem mindent, asszem.
Egyetlen szobajoheto reszt talaltam.

http://kepfeltoltes.hu/view/100728/IMG_2935_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Esetleg ez lehet az?
Sajnos levenni nem tudtam mert ido hianyaban vagyok  Sad Sad
De ha ez az hetvegen leszedem. Ez a resz az egr szelep alat van es igencsak nehez lesz hozzaferni/

« Utoljára szerkesztve: 2010.07.28 szerda, 20:43:06 írta Feco66 » Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23636 Dátum: 2010.07.28 szerda, 20:33:37 »

Nos atneztem mindent, asszem.
Egyetlen szobajoheto reszt talaltam.



Esetleg ez lehet az?
Sajnos levenni nem tudtam mert ido hianyaban vagyok  Sad Sad
De ha ez az hetvegen leszedem. Ez a resz az egr szelep alat van es igencsak nehez lesz hozzaferni/


Ha ott kifúj, akkor eléggé *** állapotban lehet a turbód, hogy ennyi olajat enged be a töltőlevegő rendszerbe. Vagy régóta kifúj már, és akkor nem ez a hiba.
(a képlinket javítani kellene)
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.28 szerda, 20:35:08 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #23637 Dátum: 2010.07.28 szerda, 20:46:58 »

Nekem van gyári, és ***án rohad alatta a küszöb. Smiley Eddig akiét láttam, mind ezt csinálta. elektrokémiai korrózió.  gun
nekem is rohad, mostmár valamit kezdenem kéne vele. Lehet öntök rá 1kis pájinkát, nekem az mindig segít...  pias

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23638 Dátum: 2010.07.28 szerda, 20:58:21 »

Ha ott kifúj, akkor eléggé *** állapotban lehet a turbód, hogy ennyi olajat enged be a töltőlevegő rendszerbe. Vagy régóta kifúj már, és akkor nem ez a hiba.
(a képlinket javítani kellene)

Utanalehet valahogy jarni, hogy maga a turbo vacakol.
Vagy pedig csak a csatlakozo csovek fujnak ki valahol?

Azert kerdezem, mert ha nincs ra mod akkor bejelentkezek Vik -hez, mielott meghalna a turbo. Gondolom nem tenne neki tulsagosan jot...
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23639 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:01:52 »

Nos atneztem mindent, asszem.
Egyetlen szobajoheto reszt talaltam.

http://kepfeltoltes.hu/view/100728/IMG_2935_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Esetleg ez lehet az?
Sajnos levenni nem tudtam mert ido hianyaban vagyok  Sad Sad
De ha ez az hetvegen leszedem. Ez a resz az egr szelep alat van es igencsak nehez lesz hozzaferni/



Az biztos, hogy van ott olaj bőven
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23640 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:09:24 »

Az én gépem forgalmijában O.1-nél 1720KG szerepel, 0.2-nél 745Kg. Pedig nincs is rajta vonóhorog Smiley 
nekem nincs vonóhorgom és a forgalmiban nincs semmi beírva a 0.1 és a 0.2-nél
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23641 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:12:46 »

nekem nincs vonóhorgom és a forgalmiban nincs semmi beírva a 0.1 és a 0.2-nél
enyémen valószínű volt, mert az alsó hátsó szoknyán ott volt a kivágás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Csuppely
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #23642 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:13:33 »

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy nekem nem müködik az üzemenyag szint jelzőm (MK3) a szervízben azt monták hogy a km órámban a kis műszernek van baja de megcsináltam a műszer tesztet és ott meg szépen müködöt akkor hol lehet a hiba
válaszokat előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.29 csütörtök, 10:18:08 írta Csuppely » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #23643 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:15:40 »

enyémen valószínű volt, mert az alsó hátsó szoknyán ott volt a kivágás.
épp ezt akartam mondani.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #23644 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:47:37 »

Én is erre gondoltam, csak nem sikerült ilyen szépen megfogalmaznom.
Kicserélték a hátsó lengéscsillapítóimat, így most 40 helyett 60%-os az eredmény. Állítólag a hátsó fékem is jó végre.

Hol cseréltetted ki, milyenre , mennyibe került munkadíjjal és mennyi idő alatt van kész?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23645 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:54:59 »

Sziasztok,

Nem tudja valaki, hogy a Formidable V2,03 diag szovftware működik-e elm327-tel? Csak mert lehet kapni elvileg ford diag cuccot ami ezt használja, (külsőre, nagyon hasonló mint az elm327, csak más a cimke), de árban kb a 2x annyiba kerül. És ha rendesen működik a progi elm327-en akkor nem adnék ki érte dupla pénzt. Ezt a progit már letöltöttem, uh ha futna akkor már csak 1 elm kéne.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #23646 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 10:06:19 »

Tegnap valamiért lehalkítottam a rádiót az autóban, s bal hátulról nyikorgó hang hallatszott....olyan mintha a kerék felől jönne a hang. Valakinek van valami ötlete?
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #23647 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 10:14:39 »

Tegnap valamiért lehalkítottam a rádiót az autóban, s bal hátulról nyikorgó hang hallatszott....olyan mintha a kerék felől jönne a hang. Valakinek van valami ötlete?

Ha dönthető a hátsó ülésed, akkor a fémtüskét, amibe kapaszkodik, tekerd be szigetelőszalaggal.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23648 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 10:15:48 »

Sziasztok,

Nem tudja valaki, hogy a Formidable V2,03 diag szovftware működik-e elm327-tel? Csak mert lehet kapni elvileg ford diag cuccot ami ezt használja, (külsőre, nagyon hasonló mint az elm327, csak más a cimke), de árban kb a 2x annyiba kerül. És ha rendesen működik a progi elm327-en akkor nem adnék ki érte dupla pénzt. Ezt a progit már letöltöttem, uh ha futna akkor már csak 1 elm kéne.
szerintem nem. A formidable a 90c2610-es processzorhoz van, nem az elm327-hez.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #23649 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 10:24:31 »

Ha dönthető a hátsó ülésed, akkor a fémtüskét, amibe kapaszkodik, tekerd be szigetelőszalaggal.

Megpróbálom, de félek, hogy lengéscsillapító lesz, mert ugyan nem olyan nagyon, de ha nyitott csomagtartóba ültem, s rugóztam, akkor is hallottam picit....  szomoru1 De az ülésre én is gondoltam amúgy...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 471 472 [473] 474 475 476 477 478 479 480 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.