Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 11:20:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
495
496
497
498
499
500
501
[
502
]
503
504
505
506
507
508
509
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24624764 alkalommal)
AndyA
és 37 vendég van a témában
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25050 Dátum:
2010.10.16 szombat, 21:33:05 »
Küldtem rajzot
Idézetet írta: gostrada - 2010.10.16 szombat, 21:24:46
Pont az a gond,hogy alap felállásban,indítástól leállításig non-stop mennek a ventik!
De ha lehúzom az ellenállásról a csatlakozót,és lógva hagyom akkor nem mennek tovább a ventik!
Probálgattam én már járó motornál lehúzni,rádugni,csak félig rádugni,mozgatni.De nem olyan mint ami kontaktos lenne.
Ha a csatlakozó lenne össze égve akkor mindegy lenne ha lehúzom úgy is tovább menne a venti!
Nem értem ezt a hőérzékelőt!
Párhúzamosan van kötve,egy drót,és egy ellenállás.
Ha áramot kűldök rá akkor az áram úgy is a drót felé indul el,mert annak kisebb az ellenállása.Vagy rosszul gondolom?
Hogy működik ez az izé?Illyen vastag vezetékekkel,nem hiszem hogy az ecu-n keresztül vezérelné a ventiket.
Igazából szvsz kimérni se tudom az ellenállást,ha párhuzamosan van kötve egy dróttal.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25051 Dátum:
2010.10.16 szombat, 21:48:23 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.10.16 szombat, 21:24:46
Pont az a gond,hogy alap felállásban,indítástól leállításig non-stop mennek a ventik!
De ha lehúzom az ellenállásról a csatlakozót,és lógva hagyom akkor nem mennek tovább a ventik!
Probálgattam én már járó motornál lehúzni,rádugni,csak félig rádugni,mozgatni.De nem olyan mint ami kontaktos lenne.
Ha a csatlakozó lenne össze égve akkor mindegy lenne ha lehúzom úgy is tovább menne a venti!
Nem értem ezt a hőérzékelőt!
Párhúzamosan van kötve,egy drót,és egy ellenállás.
Ha áramot kűldök rá akkor az áram úgy is a drót felé indul el,mert annak kisebb az ellenállása.Vagy rosszul gondolom?
Hogy működik ez az izé?Illyen vastag vezetékekkel,nem hiszem hogy az ecu-n keresztül vezérelné a ventiket.
Igazából szvsz kimérni se tudom az ellenállást,ha párhuzamosan van kötve egy dróttal.
nem az ellenálás csatlakózójával van a gond hanem, a kábelköteg felöli csatival....egy sz@r.
ha rávan dugva azért megy maxon a venti mert összevan égve, ha lehúzod akkor meg azért mert nincs ami vezérelje....
de ha egy kábellel összezárod az ellenálás csatiját úgyanúgy maxon fog pörögni a klima venti,mintha összelenne égve.
az ellenálásal vezérli a ventilátor sebességét a klima nyomás függvényében, neked összevan égve a csati ezért csak ki betud kapcsolni és nem tudja vezérelni......a klima bekapcsol nem megy a venti mert összevan égve,felmegy a nyomás a klima kompresszorban és lefuj, meg bekapcsolja ventiket amik maxon mennek....majd lemegy a nyomás kikapcsolja a ventit,felmegy a nyomás bekapcsolja......és ez igy megy.
a csattogás meg a klimakompresszorod ami szintén kikapcsol ha felmegy a nyomás és lefuj egyben leis old, védelem....
ennyit tudok segiteni...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25052 Dátum:
2010.10.16 szombat, 21:51:26 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.10.16 szombat, 21:24:46
Ha áramot kűldök rá akkor az áram úgy is a drót felé indul el,mert annak kisebb az ellenállása.Vagy rosszul gondolom?
Az előtét ellenállás pont úgy működik, hogy az áram útjába egy "elágazást" teszel, és a két ág (itt a drót és az ellenállás) egymáshoz viszonyított ellenállásának megfelelően oszlik majd meg az áram (áramerősség). Szóval ezt egy kicsit rosszul gondoltad. Az ellenállás ellenállását kiszedett állapotban tudod megmérni, eben viszont teljesen igazad van!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25053 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 14:37:05 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.10.11 hétfő, 00:54:18
Szia!
Van a váltóhát tetején egy légzőnyílás is, a tolatólámpa kapcsoló közelében. Ott is tud kijönni olajpára, ami azután lecsapódhat a házon.
na úgynéz ki nem is váltó lex a hibás, hanem úszik a motortér az olajban, olyan mintha annál a csőnél fújna ki ami jön fel a szívósorba, akkor most mi lehet ez?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25054 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 14:38:58 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.10.17 vasárnap, 14:37:05
na úgynéz ki nem is váltó lex a hibás, hanem úszik a motortér az olajban, olyan mintha annál a csőnél fújna ki ami jön fel a szívósorba, akkor most mi lehet ez?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
ki van hasadva az egyik turbócsöved. ahol kihasad, ott nyomja ki az olajat a turbo
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25055 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 14:44:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.17 vasárnap, 14:38:58
ki van hasadva az egyik turbócsöved. ahol kihasad, ott nyomja ki az olajat a turbo
de akkor van teljesítmény csökkenés mert én nem érzem, a turbó csont száraz a légszűrő felőli oldalon, amúgy 1 nagyon picit kottyan a tengelye az baj?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25056 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 14:59:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.07 csütörtök, 17:53:02
végig nézed a turbó csöveit. a turbótól a szívósorig kell lekövetned. tapogasd le alaposan, keress hasadást, lyukat. ha van, akkor ahol kifúj lesz olajfolt is
na megyek ezt +nézem én is, de azt nem értem ami cső megy bele a szívó sorba abból miért ömlik az oil, abban nem csak levegő megy?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.17 vasárnap, 15:13:07 írta sanyikabacsi
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25057 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 15:10:58 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.10.17 vasárnap, 14:59:04
na megyek ezt +nézem én is
majd írj, hogy mire jutottál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pusu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25058 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 16:10:38 »
Sziasztok!
Tudja-e valaki,hogy mi lehet a baj akkor ha hidegen beindítom az autót,néha előfordul,hogy villogni kezd az izzítás visszajelző lámpa.Ha újraindítom akkor megszünik.Az egyik szervízben azt mondták,miután rádugták a számítógépre,hogy a turbónyomás nem érzékelhető hibakódot irja ki.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25059 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 16:24:15 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.17 vasárnap, 16:10:38
Sziasztok!
Tudja-e valaki,hogy mi lehet a baj akkor ha hidegen beindítom az autót,néha előfordul,hogy villogni kezd az izzítás visszajelző lámpa.Ha újraindítom akkor megszünik.Az egyik szervízben azt mondták,miután rádugták a számítógépre,hogy a turbónyomás nem érzékelhető hibakódot irja ki.
milyen motor van benne?? az annak megfelelő topicban tedd fel a kérdést
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pusu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25060 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 16:29:02 »
2.0tdci 115 LE
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25061 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 16:30:22 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.17 vasárnap, 16:29:02
2.0tdci 115 LE
akkor a TDCI topicba kérdezd meg, és az aláírásodba tett ki, hogy milyen autód van(évjárat, motor, kasztni és hasonlók) profil->fórum profil információ
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pusu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25062 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 16:32:05 »
Köszi!
Naplózva
kyanzes
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25063 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 16:58:25 »
Az egyik nagyobb Ford kereskedőnél vettem egy Mondeot (2005, 1.8 benzin) pár napja, és most mondja egy haver, hogy három kulcsnak kellene lennie. Megkérdeztem mást is, aki szintén háromról beszélt. Nekem kettő van, a szervizkulcs (vagy piros kulcs) nincs meg hozzá.
A szervizkulccsal simán ki lehet nyitni és el lehet indítani a járgányt? Ez elég lehangoló lenne. Egyáltalán kell lennie ilyen kulcsnak hozzá? Az egyik távos, a másik nem, de "piros" kulcs nincs hozzá.
Mit tudtok erről?
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25064 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 16:59:38 »
Idézetet írta: szg - 2010.10.16 szombat, 21:33:05
Küldtem rajzot
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25065 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 17:03:34 »
Szélvédő csere után (nem gyári, hanem Pilkington lett belerakva), minimálisan, de remeg a tükröm. Ami éjjel különösen zavaró, alig tudom bemérni hogy mi közeledik felém, milyen távolság, stb. Mitől lehet ez? És hogyan lehetne orvosolni?
Esetleg meg tudná nézni valaki, akinek fényre sötétedő tükörje van, hogy milyen a felfogatása?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25066 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 17:08:31 »
Idézetet írta: kyanzes - 2010.10.17 vasárnap, 16:58:25
Az egyik nagyobb Ford kereskedőnél vettem egy Mondeot (2005, 1.8 benzin) pár napja, és most mondja egy haver, hogy három kulcsnak kellene lennie. Megkérdeztem mást is, aki szintén háromról beszélt. Nekem kettő van, a szervizkulcs (vagy piros kulcs) nincs meg hozzá.
A szervizkulccsal simán ki lehet nyitni és el lehet indítani a járgányt? Ez elég lehangoló lenne. Egyáltalán kell lennie ilyen kulcsnak hozzá? Az egyik távos, a másik nem, de "piros" kulcs nincs hozzá.
Mit tudtok erről?
nekem egy távos és egy nem távos kulcsom van hozzá, de én isúg tudom, hogy3-nak kéne lennie.
szervízkulcs, amiről beszélnek, szerintem a nem távos lenne. mk2-nél a transzponder piros, mk3-nál pedig kék benne. ez látszik a tetején
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kyanzes
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25067 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 17:23:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.17 vasárnap, 17:08:31
nekem egy távos és egy nem távos kulcsom van hozzá, de én isúg tudom, hogy3-nak kéne lennie.
szervízkulcs, amiről beszélnek, szerintem a nem távos lenne. mk2-nél a transzponder piros, mk3-nál pedig kék benne. ez látszik a tetején
Megnéztem újra a kulcsokat. Az egyik távos (ezt használom) a másik pedig sima kulcs. Ennek a tetején van egy kék színű téglaalap. Akkor jól értem, hogy a szervizkulcs van meg, és nincs meg a második kulcs?
Az a gáz, hogy fogalmam sem volt róla, hogy háromnak kellene lennie. Az volt bennem, hogy két kulcs legyen. Fenébe.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.17 vasárnap, 17:25:31 írta kyanzes
»
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25068 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 18:18:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.16 szombat, 21:48:23
nem az ellenálás csatlakózójával van a gond hanem, a kábelköteg felöli csatival....egy sz@r.
ha rávan dugva azért megy maxon a venti mert összevan égve, ha lehúzod akkor meg azért mert nincs ami vezérelje....
de ha egy kábellel összezárod az ellenálás csatiját úgyanúgy maxon fog pörögni a klima venti,mintha összelenne égve.
az ellenálásal vezérli a ventilátor sebességét a klima nyomás függvényében, neked összevan égve a csati ezért csak ki betud kapcsolni és nem tudja vezérelni......a klima bekapcsol nem megy a venti mert összevan égve,felmegy a nyomás a klima kompresszorban és lefuj, meg bekapcsolja ventiket amik maxon mennek....majd lemegy a nyomás kikapcsolja a ventit,felmegy a nyomás bekapcsolja......és ez igy megy.
a csattogás meg a klimakompresszorod ami szintén kikapcsol ha felmegy a nyomás és lefuj egyben leis old, védelem....
ennyit tudok segiteni...
Én most nem klímáról beszélek!A klimámat megszüntettem már rég a biztidobozban a relé ki iktatásával.
A ventik így is mennek éjjel nappal hidegen melegen.
De ha lehúzom a csatlakozót az ellenállásról akkor nem megy!Tehát nincs össze égve!
De azért lehet hogy szét kapom a csatlakozót!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 865
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25069 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 18:28:21 »
Van valakinek tapasztalata a belso levego befuvok cserejevel kapcsolatban?
Szeretnem lecserelni oket faceliftesekre?
Namarmost a kerdes az lenne be lehet -e tenni oket 1 - 1 -ben facelift elotti modellekbe?
Valamint, hogyan lehet kiszerelni oket a helyukrol?
Ezen kivul a szivargyujtot illetve az azt tarto konzolt is ugyan ugy cserelnem.
Ez is cserelheto?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25070 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 18:53:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.17 vasárnap, 15:10:58
majd írj, hogy mire jutottál
na úgy néz ki csak annyi volt a baj, hogy amikor kb 1 hónapja a szívósort pucoltam, 1 bilincset nem húztam rá teljes erőből és ott jött ki az a sok oil, hogy már a váltón csurgott le, de amugy ez tényleg normális, hogy abba a vastag csőbe ennyi olaj legyen? amikor levettem a belső fala is teli volt trutyival...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25071 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:20:19 »
Idézetet írta: kyanzes - 2010.10.17 vasárnap, 17:23:39
Megnéztem újra a kulcsokat. Az egyik távos (ezt használom) a másik pedig sima kulcs. Ennek a tetején van egy kék színű téglaalap. Akkor jól értem, hogy a szervizkulcs van meg, és nincs meg a második kulcs?
Az a gáz, hogy fogalmam sem volt róla, hogy háromnak kellene lennie. Az volt bennem, hogy két kulcs legyen. Fenébe.
Nekem is pont ilyen két kulcsom van. Soha nem hallottam, hogy háromnak kéne lenni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25072 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:24:12 »
Az MKII-hoz volt három kulcs, a MKIII-hoz két kulcs jár.
Sz.G.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25073 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:27:51 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.10.17 vasárnap, 18:53:47
na úgy néz ki csak annyi volt a baj, hogy amikor kb 1 hónapja a szívósort pucoltam, 1 bilincset nem húztam rá teljes erőből és ott jött ki az a sok oil, hogy már a váltón csurgott le, de amugy ez tényleg normális, hogy abba a vastag csőbe ennyi olaj legyen? amikor levettem a belső fala is teli volt trutyival...
igen, abban olajnak kell lennie belül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25074 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:34:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.17 vasárnap, 19:27:51
igen, abban olajnak kell lennie belül
hmmmmm... és akkor az a sok oil most nem hiánycikk valahonnan?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25075 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:37:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.10.17 vasárnap, 19:20:19
Nekem is pont ilyen két kulcsom van. Soha nem hallottam, hogy háromnak kéne lenni.
én néhány használtautós hirdetésnél is láttam szervízkönyvre 3 db kulcsot helyezve. 2db távos, 1 nem távos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25076 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:38:54 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.10.17 vasárnap, 19:34:49
hmmmmm... és akkor az a sok oil most nem hiánycikk valahonnan?
a motorban nézd meg az olajszintet. soknak tűnik, de szerintem nem olyan sok az
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25077 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:40:20 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.10.17 vasárnap, 18:28:21
Van valakinek tapasztalata a belso levego befuvok cserejevel kapcsolatban?
Szeretnem lecserelni oket faceliftesekre?
Namarmost a kerdes az lenne be lehet -e tenni oket 1 - 1 -ben facelift elotti modellekbe?
Valamint, hogyan lehet kiszerelni oket a helyukrol?
Ezen kivul a szivargyujtot illetve az azt tarto konzolt is ugyan ugy cserelnem.
Ez is cserelheto?
1, képet dobjál róla, hogy mit szeretnél cserélni(milyenről-milyenre)
2, balkormányosból elvileg igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25078 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:41:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.17 vasárnap, 19:38:54
a motorban nézd meg az olajszintet. soknak tűnik, de szerintem nem olyan sok az
oké köszi, a múlt 7en cseréztem az olajat, de azért figyelgetem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25079 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:44:48 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.10.17 vasárnap, 19:41:50
oké köszi, a múlt 7en cseréztem az olajat, de azért figyelgetem...
akkor nem kéne bajnak lenni, de 1-2szer ránézel, az nem fog rajta rontani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25080 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:54:17 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.16 szombat, 21:51:26
Az előtét ellenállás pont úgy működik, hogy az áram útjába egy "elágazást" teszel, és a két ág (itt a drót és az ellenállás) egymáshoz viszonyított ellenállásának megfelelően oszlik majd meg az áram (áramerősség). Szóval ezt egy kicsit rosszul gondoltad. Az ellenállás ellenállását kiszedett állapotban tudod megmérni, eben viszont teljesen igazad van!
Akkor már csak az a kérdés hogy vajon mik lehetnek ennek az ellenállásnak a paraméterei.
Mert így hogy rossz,nem lehet kimérni.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.17 vasárnap, 19:56:56 írta gostrada
»
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25081 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 21:21:15 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.10.17 vasárnap, 18:18:59
Én most nem klímáról beszélek!A klimámat megszüntettem már rég a biztidobozban a relé ki iktatásával.
A ventik így is mennek éjjel nappal hidegen melegen.
De ha lehúzom a csatlakozót az ellenállásról akkor nem megy!Tehát nincs össze égve!
De azért lehet hogy szét kapom a csatlakozót!
akkor részemről ennyi....
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25082 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 23:00:05 »
Idézetet írta: kyanzes - 2010.10.17 vasárnap, 17:23:39
Megnéztem újra a kulcsokat. Az egyik távos (ezt használom) a másik pedig sima kulcs. Ennek a tetején van egy kék színű téglaalap. Akkor jól értem, hogy a szervizkulcs van meg, és nincs meg a második kulcs?
Az a gáz, hogy fogalmam sem volt róla, hogy háromnak kellene lennie. Az volt bennem, hogy két kulcs legyen. Fenébe.
A nem távos a szervízkulcs. Én sem hallottam, hogy 3 db-nak kellene lennie...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25083 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 23:01:27 »
Idézetet írta: kyanzes - 2010.10.17 vasárnap, 17:23:39
Megnéztem újra a kulcsokat. Az egyik távos (ezt használom) a másik pedig sima kulcs. Ennek a tetején van egy kék színű téglaalap. Akkor jól értem, hogy a szervizkulcs van meg, és nincs meg a második kulcs?
Az a gáz, hogy fogalmam sem volt róla, hogy háromnak kellene lennie. Az volt bennem, hogy két kulcs legyen. Fenébe.
Biztos,hogy 3 van!!!!Nekem 2 fávirányítós,és egy szervizes.Továbbá az egyik távirányítós kulcson rajta van a kód amivel kulcsot lehet rendelni a szervizból.Szerintem reklamálj.Nem tehetsz róla.Ha megfigyeled amikor eladó mondiknál fényképet mutatnak a kulcsról ritkán mutatják meg a 3 kulcsot.Mindig csak kettó van a képen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25084 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 23:03:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.10.17 vasárnap, 19:20:19
Nekem is pont ilyen két kulcsom van. Soha nem hallottam, hogy háromnak kéne lenni.
Neked is mondom hidd el 3 van!!!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25085 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 10:02:12 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.17 vasárnap, 23:03:50
Neked is mondom hidd el 3 van!!!!!!!!!
nekem is és a haveromnak is csak 2 kulcsa van, 1 táviros és 1 nem táviros
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25086 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 10:47:45 »
Idézetet írta: kyanzes - 2010.10.17 vasárnap, 16:58:25
Az egyik nagyobb Ford kereskedőnél vettem egy Mondeot (2005, 1.8 benzin) pár napja, és most mondja egy haver, hogy három kulcsnak kellene lennie. Megkérdeztem mást is, aki szintén háromról beszélt. Nekem kettő van, a szervizkulcs (vagy piros kulcs) nincs meg hozzá.
A szervizkulccsal simán ki lehet nyitni és el lehet indítani a járgányt? Ez elég lehangoló lenne. Egyáltalán kell lennie ilyen kulcsnak hozzá? Az egyik távos, a másik nem, de "piros" kulcs nincs hozzá.
Mit tudtok erről?
MK3 két kulccsal járt, 3. kulcs opcióban kérhető volt, távirányítós.
A kék inzertes sima a mesterkulcs, érdemes jól védett helyen tartani. Teljes értékű kulcs, leszámítva a központi zár (és riasztó, ha van) távvezérlését.
Az mk3-ra maximum 4 kulcsot lehet rátanítani, így ha 3 kulcs kell, megoldható.
Az, hogy eredetileg hány kulcs volt hozzá elvileg szerepel a ford adatbázisában. Ha jelenleg rátanított kulcsok száma kiolvasható a fedcompból IDS műszerrel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25087 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 10:53:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.18 hétfő, 10:47:45
MK3 két kulccsal járt, 3. kulcs opcióban kérhető volt, távirányítós.
A kék inzertes sima a mesterkulcs, érdemes jól védett helyen tartani. Teljes értékű kulcs, leszámítva a központi zár (és riasztó, ha van) távvezérlését.
Az mk3-ra maximum 4 kulcsot lehet rátanítani, így ha 3 kulcs kell, megoldható.
Az, hogy eredetileg hány kulcs volt hozzá elvileg szerepel a ford adatbázisában. Ha jelenleg rátanított kulcsok száma kiolvasható a fedcompból IDS műszerrel.
így van...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
kyanzes
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25088 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 11:28:07 »
Köszönöm szépen mindenkinek a választ.
Tehát akkor kettő jár alapból, de valóban lehetett hozzá elvben akár három (vagy több) is, tehát le tudom kérdezni a Fordtól, illetve meg lehet nézni, hogy hány kulcsot tanítottak be rajta.
Köszi!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25089 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 11:32:21 »
Idézetet írta: kyanzes - 2010.10.18 hétfő, 11:28:07
Köszönöm szépen mindenkinek a választ.
Tehát akkor kettő jár alapból, de valóban lehetett hozzá elvben akár három (vagy több) is, tehát le tudom kérdezni a Fordtól, illetve meg lehet nézni, hogy hány kulcsot tanítottak be rajta.
Köszi!
Szia!
A kulcsaidat át is tudod "kódoltatni" te magad, csak legyen 2 kulcsod amivel ezt a szolgáltatást el tudod indítani. A Kezelésiben szépen le is van írva. Ezt követően az esetleg ismeretlen létű kulcsok már nem lesznek jók a "motorirányítás" számára, ha most vetted érdemes megcsinálni, illetve minden olyan szerviz után ahol ott hagytad és nem bízol bennük.
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25090 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 11:38:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.18 hétfő, 10:47:45
MK3 két kulccsal járt, 3. kulcs opcióban kérhető volt, távirányítós.
A kék inzertes sima a mesterkulcs, érdemes jól védett helyen tartani. Teljes értékű kulcs, leszámítva a központi zár (és riasztó, ha van) távvezérlését.
Az mk3-ra maximum 4 kulcsot lehet rátanítani,
így ha 3 kulcs kell, megoldható.
Az, hogy eredetileg hány kulcs volt hozzá elvileg szerepel a ford adatbázisában. Ha jelenleg rátanított kulcsok száma kiolvasható a fedcompból IDS műszerrel.
Szia!
A kezelési 84 oldala 8 kulcsot említ, amiből 4 lehet rádiós a 81 oldal szerint.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25091 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 12:19:36 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.10.18 hétfő, 11:38:05
Szia!
A kezelési 84 oldala 8 kulcsot említ, amiből 4 lehet rádiós a 81 oldal szerint.
Ez érdekes, mert a fészliftes használati csak 4 kulcsot ír, a 62. oldalon.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25092 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 16:46:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.17 vasárnap, 23:01:27
Biztos,hogy 3 van!!!!Nekem 2 fávirányítós,és egy szervizes.Továbbá az egyik távirányítós kulcson rajta van a kód amivel kulcsot lehet rendelni a szervizból.Szerintem reklamálj.Nem tehetsz róla.Ha megfigyeled amikor eladó mondiknál fényképet mutatnak a kulcsról ritkán mutatják meg a 3 kulcsot.Mindig csak kettó van a képen.
Nekem is kettő van de mindkettő távirányitós.Az egyiken van egy számsor és vonal kód.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25093 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 16:57:58 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.18 hétfő, 16:46:20
Nekem is kettő van de mindkettő távirányitós.Az egyiken van egy számsor és vonal kód.
a számsor a kulcsod kódja. A számok a tollon lévő lépcsők "mélységét" mutatják.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25094 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 23:36:34 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.17 vasárnap, 23:00:05
A nem távos a szervízkulcs. Én sem hallottam, hogy 3 db-nak kellene lennie...
Pedig az eladó oldalon van ilyen mint nekem 3 kulcsoa.A pécsi talin volt még egy érdekes dolog.Az enyém eleje faceliftes,a másik kocsi mindenhol faceliftes,de a két krómos hütőmaszk nem egyforma.Úgyhogy van különbség a kocsik között.Visszetérve a kulcsra a 3. kulcs/szervizes/ nekem szintén fekete,nem szines.Én így vettem.Hát ez van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25095 Dátum:
2010.10.19 kedd, 06:51:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.18 hétfő, 23:36:34
Pedig az eladó oldalon van ilyen mint nekem 3 kulcsoa.A pécsi talin volt még egy érdekes dolog.Az enyém eleje faceliftes,a másik kocsi mindenhol faceliftes,de a két krómos hütőmaszk nem egyforma.Úgyhogy van különbség a kocsik között.Visszatérve a kulcsra a 3. kulcs/szervizes/ nekem szintén fekete,nem szines.Én így vettem.Hát ez van.
Ez bizony igaz, az egyik krómkeret alul keskenyebb, a másik meg alul szélesebb... a fene se tudja már követni...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25096 Dátum:
2010.10.19 kedd, 10:22:52 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.18 hétfő, 16:46:20
Nekem is kettő van de mindkettő távirányitós.Az egyiken van egy számsor és vonal kód.
Nekünk is 2-2 távirányítós kulcsunk van ugyan úgy ellátva kódokkal az egyik.
Érdekesség, hogy a váltózárhoz viszont 3-3db kulcsunk van szintén számkóddal mellékelve, de az egy külön kártyán.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
fordeo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25097 Dátum:
2010.10.19 kedd, 10:26:32 »
Sziasztok tudna-e valaki segíteni abban hogy mondeo 3 bőrös első ülésekbe szereltünk ülésfűtést (gyárit) minden csati a helyén volt biztit is raktunk a helyére a kapcsoló rendesen világít amilyen erősségre akarom , de az ülés nem fűt . Mi lehet a baj? Előre is köszönöm . Fordeo
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25098 Dátum:
2010.10.19 kedd, 12:24:53 »
Idézetet írta: fordeo - 2010.10.19 kedd, 10:26:32
Sziasztok tudna-e valaki segíteni abban hogy mondeo 3 bőrös első ülésekbe szereltünk ülésfűtést (gyárit) minden csati a helyén volt biztit is raktunk a helyére a kapcsoló rendesen világít amilyen erősségre akarom , de az ülés nem fűt . Mi lehet a baj? Előre is köszönöm . Fordeo
lehet, hogy a kiépített kábelkötegből hiányzik 1-1 szakasz, nem teljes a kábel köteg kiépítettsége...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25099 Dátum:
2010.10.19 kedd, 13:21:20 »
Idézetet írta: fordeo - 2010.10.19 kedd, 10:26:32
Sziasztok tudna-e valaki segíteni abban hogy mondeo 3 bőrös első ülésekbe szereltünk ülésfűtést (gyárit) minden csati a helyén volt biztit is raktunk a helyére a kapcsoló rendesen világít amilyen erősségre akarom , de az ülés nem fűt . Mi lehet a baj? Előre is köszönöm . Fordeo
van a leírások között ülésfűtés hibakeresés.
Alapvetően az ülés alatti csati megfelelő lábait kell végigmérni első lépésben.
A legvalószínűbb ok a fűtőbetét szakadása. Ha lebontod a kárpitot, rá tudsz mérni közvetlenül a betét ellenállására, ami elárulja, hogy szakadt-e vagy sem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
495
496
497
498
499
500
501
[
502
]
503
504
505
506
507
508
509
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ