Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:42:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 551 552 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21885555 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27200 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 23:07:44 »

Egy esetleg hülye kérdés: gyenge, elhalóban lévő akksi esetleg tud egyenetlen alapjáratot okozni?
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #27201 Dátum: 2011.02.01 kedd, 00:15:09 »

Egy esetleg hülye kérdés: gyenge, elhalóban lévő akksi esetleg tud egyenetlen alapjáratot okozni?

csak akkor, ha az index belever a karterba  eplus2 wave
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27202 Dátum: 2011.02.01 kedd, 00:23:57 »

csak akkor, ha az index belever a karterba  eplus2 wave
és ha a dugattyú visszarántó rugó nem teszi a dolgát  taps
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #27203 Dátum: 2011.02.01 kedd, 06:51:18 »

Tud. Ha félig le van szakadva az egyik cella és néha átmegy rövidzárba. Akkor megrántja a generátort, az meg a motort.

Mi számít félig elhalónak? Indítózáskor mekkorka a feszej? 8.5V fölött még él.

Egy esetleg hülye kérdés: gyenge, elhalóban lévő akksi esetleg tud egyenetlen alapjáratot okozni?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27204 Dátum: 2011.02.01 kedd, 07:46:46 »

Tehát, a következő a történet:
Egyik reggel minden előjel nélkül az alapjárat elkezdett kalimpálni.. Be-be rángatja a motort, de egy minimális fordulatszám emelés után, mintha kisimulna. Hiba jelzés, tiltás nem volt. Pár napra az alapjárat ingadozás kezdetétől számítva egyik reggel autó nem indul.  Izzítógyertyák ellenőrzését követően (1 teljesen rossz volt) 4 új Beru be a helyére, goszűrő csere (minden gyári). Autó nagy nehezen indul, nem úgy ahogy eddig, kicsit nehezebben. (go szűrő természetesen feltöltve került be). Régi Go szűrő leengedőcsavarján távozott 1 dl víz-kis mocsokdarabok!!! szomoru1
(hozzáteszem, csak kúton és néha még prémium go.olajat  is kap). Meglepő! Szóval, új szűrő, izzítók cseréje után, kis próba út: kigyorsításkor letilt (vészüzem) az alapjárat továbbra is be-be ránt, magasabb fordulaton ok. Tankolás+kis injektor tisztító. Az autó húz, kigyorsításnál, terhelésnél nem minden esetben (5-ből 1x) ismét megtorpan, vészüzemmód.(kb. 3 hete volt ilyen, akkor hibakód alapján üa.nyom probléma általános.) Kapott egy tisztítókúrát és teljesen megszűnt a probléma és épp megvettem a go szűrőt, hogy cserélem, elkezdődött az alapjárat probléma, illetve a vacak indítás. Fehér füst, vagy füstölés nincs(a gőzt leszámítva). Tegnap reggel ismét nem indult, akku kiszed, töltő, vissza és indítja. Ma ha tudok csináltatok diagot. Ezért kérdeztem az alapjárat akku összefüggést is. Diag után talán többet tudok...  szomoru1 
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27205 Dátum: 2011.02.01 kedd, 08:44:38 »

azt próbáld ki, hogy mész vele, aztán valaki más próbálja meg kinyitni, de te ne nyitsd ki egyik ajtót sem. nekem így az offban nem nyitható a csomagtérajtó
Reggel kipróbáltam ,Vissza jöttem a sulijáratból  beálltam az udvarba járómotor-zárt ajtó,jött anyukám pont és simán kinyitotta.Tehát nekem ez a funkció müködik és nyitható.Akkor elképzelhető,hogy ez programozás kérdés gyári műszerrel,vagy ahogy én gondolom rossz a kapcsoló???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #27206 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:13:44 »

Sziasztok!

Tudtok abban segíteni, hogy hol, és kb. mennyiért tudnék beszerezni új vagy működő napszemüvegtartót MK3(2001) modellhez,
cseppet zavar, hogy folyamatosan nyitva van...

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #27207 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:19:28 »

Menet közben próbáld, úgy 60 nál, hogy valaki kintről megpróbálja kinyitni.  eplus2 eplus2 Erről számolj be!  vigyor3


keresek egy önkéntest a fent emltett próbára...
1 feltétel van, tudjon elég gyorrsan futni...  nyes
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27208 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:24:20 »

Sziasztok!

Tudtok abban segíteni, hogy hol, és kb. mennyiért tudnék beszerezni új vagy működő napszemüvegtartót MK3(2001) modellhez,
cseppet zavar, hogy folyamatosan nyitva van...

Előre is köszönöm a segítséget!
Kérdezd meg Motorcraft-ot!!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27209 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:35:30 »

azt próbáld ki, hogy mész vele, aztán valaki más próbálja meg kinyitni, de te ne nyitsd ki egyik ajtót sem. nekem így az offban nem nyitható a csomagtérajtó

lol  vigyor3
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27210 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:37:19 »

keresek egy önkéntest a fent emltett próbára...
1 feltétel van, tudjon elég gyorrsan futni...  nyes


tetőről! mint a filmekben!  eplus2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27211 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:38:07 »

ja igen még1 gyors kérdés hogy lehet kiszedni a levegő befújó rácsot? középkonzolon... előző tulajnak volt benne valami gps vagy teló tartó és már csak a rács maradt ott ellenben kicsit akadályozza a befújó mozgatását... meg nekem nem is kell de persze bele van csavarozva vagy mi... középkonzol bal oldalán levegőbefújó és a műszerfalburkolat közé van beékelve valahogy... falbav
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27212 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:29:10 »

ja igen még1 gyors kérdés hogy lehet kiszedni a levegő befújó rácsot? középkonzolon... előző tulajnak volt benne valami gps vagy teló tartó és már csak a rács maradt ott ellenben kicsit akadályozza a befújó mozgatását... meg nekem nem is kell de persze bele van csavarozva vagy mi... középkonzol bal oldalán levegőbefújó és a műszerfalburkolat közé van beékelve valahogy... falbav
arra a levegőbefulyó rostélyre gondolsz ami a középkonzolon van és kettő van belőle ott középen? azt csak egyszerűen az egyik széle mellett benyúlsz egy lapos csavarhúzóval és kifeszegeted  vigyor3 nem kell nagyon feszegetni mert kiugrik úgyis előbb utóbb
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27213 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:44:49 »

arra a levegőbefulyó rostélyre gondolsz ami a középkonzolon van és kettő van belőle ott középen? azt csak egyszerűen az egyik széle mellett benyúlsz egy lapos csavarhúzóval és kifeszegeted  vigyor3 nem kell nagyon feszegetni mert kiugrik úgyis előbb utóbb

jaja az lesz az.. köcce megyek neki is ugrok
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #27214 Dátum: 2011.02.01 kedd, 16:08:42 »

Kérdezd meg Motorcraft-ot!!!

Ok, köszönöm szépen!  worship
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27215 Dátum: 2011.02.01 kedd, 16:50:17 »

Ez kapocs hová való a homlokfalon?


Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27216 Dátum: 2011.02.01 kedd, 17:22:37 »

Ez kapocs hová való a homlokfalon?



Ilyenekkel én akkor találkoztam amikor ködlámpát raktam be!!! És csak a motor alatti burkolatot szedtem le, szóval szerintem oda való valamelyik műanyagra lent a motor alatt  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27217 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:30:29 »

Ilyenekkel én akkor találkoztam amikor ködlámpát raktam be!!! És csak a motor alatti burkolatot szedtem le, szóval szerintem oda való valamelyik műanyagra lent a motor alatt  wave


Szerintem ez tuti nem motorburkolat kapocs.. rinya
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27218 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:31:38 »


Szerintem ez tuti nem motorburkolat kapocs.. rinya

legalábbis az enyémben nem ilyen van. De lehetséges, h vmi műanyagot fog ha jobban megnézem..  help
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27219 Dátum: 2011.02.01 kedd, 18:59:07 »

Tuti nem. Mert ez homlok fal kapocs.
A kérdés, hogy melyik részére való.

legalábbis az enyémben nem ilyen van. De lehetséges, h vmi műanyagot fog ha jobban megnézem..  help
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #27220 Dátum: 2011.02.01 kedd, 23:35:33 »

Tuti nem. Mert ez homlok fal kapocs.
A kérdés, hogy melyik részére való.


nem a motortér zárat takaró műanyag? az is valami hasonló alakú..
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #27221 Dátum: 2011.02.02 szerda, 07:37:24 »

Ez kapocs hová való a homlokfalon?




Szia!

Ilyesmivel akkor találkoztam, amikor kiszedtem a lámpát, alatta van ehhez hasonló. Talán a lökhárító rögzítésénél van, ahogy a homlokfali részhez be kell tolni egy hosszabb profilt (a lökhárítóét) - sajna erről nincs képem és most nem is vagyok az autó közelében. Nézd meg a lökhárítod, amit beszereztél, talán sikerül úgy beazonasítani.
Valaki esetleg, aki ráér kivehetné a lámpáját, hátha nála is van ilyen és le tudná neked fotozni.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27222 Dátum: 2011.02.02 szerda, 07:56:40 »

Nagyon köszi.
Ez egészen valószínűnek hangzik.

Szia!

Ilyesmivel akkor találkoztam, amikor kiszedtem a lámpát, alatta van ehhez hasonló. Talán a lökhárító rögzítésénél van, ahogy a homlokfali részhez be kell tolni egy hosszabb profilt (a lökhárítóét) - sajna erről nincs képem és most nem is vagyok az autó közelében. Nézd meg a lökhárítod, amit beszereztél, talán sikerül úgy beazonasítani.
Valaki esetleg, aki ráér kivehetné a lámpáját, hátha nála is van ilyen és le tudná neked fotozni.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27223 Dátum: 2011.02.02 szerda, 08:41:02 »

asszem ha nyitottátok a sofőr(vagy bármelyik másik ajtót) akkor utána engedni fogja. legalábbis offon így van wave

ehh megvan a megoldás....
Szóval ugye amikor elindulok az autóval akkor bezár a központi zár. Ellenben amikor megállok és pl kiszállok akkor nem old ki csak azok az ajtók nyílnak ki amiket használnak... ergo a csomagtér még központilag van zárva szerintem, ha az én ajtómon nyitom a központit akkor utána működik a dolog... worship
Őszintén azért is tartott eddig rájönni mert nekem nem volt rá szükségem csak bratyómnak.. de tegnap próbálkoztam kicsit és meg is lett az eredménye nyes
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27224 Dátum: 2011.02.02 szerda, 08:46:11 »

ehh megvan a megoldás....
Szóval ugye amikor elindulok az autóval akkor bezár a központi zár. Ellenben amikor megállok és pl kiszállok akkor nem old ki csak azok az ajtók nyílnak ki amiket használnak... ergo a csomagtér még központilag van zárva szerintem, ha az én ajtómon nyitom a központit akkor utána működik a dolog... worship
Őszintén azért is tartott eddig rájönni mert nekem nem volt rá szükségem csak bratyómnak.. de tegnap próbálkoztam kicsit és meg is lett az eredménye nyes

Megallas utan a vezetoajto nyitasa mindent nyit, legalabbis a 2002-es Ghiaban. A tobbi ajto csak azt az egyet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27225 Dátum: 2011.02.02 szerda, 08:53:49 »

Megallas utan a vezetoajto nyitasa mindent nyit, legalabbis a 2002-es Ghiaban. A tobbi ajto csak azt az egyet.

AndyA

nekem nem... lehet hogy programozás kérdése? de csak akkor nyitja neked is ha leállt a motor nem? mert itt járó motorról van szó. bár szerintem nekem akkor sem nyit mindent ha leállítom a motort. Majd egyszer valami szaki segítségét kérem és addig zárogatjuk meg nyitogatjuk míg jó nem lesz falbav
igaz így hogy már tudom mi a "gond" nem zavar a jelenség mert tudom hogy ki lehet nyitni.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #27226 Dátum: 2011.02.02 szerda, 09:33:36 »

nekem nem... lehet hogy programozás kérdése? de csak akkor nyitja neked is ha leállt a motor nem? mert itt járó motorról van szó. bár szerintem nekem akkor sem nyit mindent ha leállítom a motort. Majd egyszer valami szaki segítségét kérem és addig zárogatjuk meg nyitogatjuk míg jó nem lesz falbav
igaz így hogy már tudom mi a "gond" nem zavar a jelenség mert tudom hogy ki lehet nyitni.

Bal első ajtózárat cseréled 36K-ért, és akkor sem lesz tökéletes hidegben! Nekem 3 éve iylen wow1
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #27227 Dátum: 2011.02.02 szerda, 09:46:19 »

nekem nem... lehet hogy programozás kérdése? de csak akkor nyitja neked is ha leállt a motor nem? mert itt járó motorról van szó. bár szerintem nekem akkor sem nyit mindent ha leállítom a motort. Majd egyszer valami szaki segítségét kérem és addig zárogatjuk meg nyitogatjuk míg jó nem lesz falbav
igaz így hogy már tudom mi a "gond" nem zavar a jelenség mert tudom hogy ki lehet nyitni.

nálam is a vezető ajtó nyitásánál minden ajtót kizár
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27228 Dátum: 2011.02.02 szerda, 09:56:03 »

Bal első ajtózárat cseréled 36K-ért, és akkor sem lesz tökéletes hidegben! Nekem 3 éve iylen wow1

háát 36k-ért húzgálom én a gombot szívesen még más autóján is  police
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27229 Dátum: 2011.02.02 szerda, 10:53:27 »

ehh megvan a megoldás....
Szóval ugye amikor elindulok az autóval akkor bezár a központi zár. Ellenben amikor megállok és pl kiszállok akkor nem old ki csak azok az ajtók nyílnak ki amiket használnak... ergo a csomagtér még központilag van zárva szerintem, ha az én ajtómon nyitom a központit akkor utána működik a dolog... worship
Őszintén azért is tartott eddig rájönni mert nekem nem volt rá szükségem csak bratyómnak.. de tegnap próbálkoztam kicsit és meg is lett az eredménye nyes
Én ha elindulok nekem nem zár meg minek is.Viszont én is kipróbáltam írtam is megy a motor mentem vele hazajöttem nem nyitottam ki semmit bennt ültem és anyukám simán kinyitotta a hátsó ajtót.nekem ilyen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27230 Dátum: 2011.02.02 szerda, 11:02:46 »

Én ha elindulok nekem nem zár meg minek is.Viszont én is kipróbáltam írtam is megy a motor mentem vele hazajöttem nem nyitottam ki semmit bennt ültem és anyukám simán kinyitotta a hátsó ajtót.nekem ilyen.

igen de nekem az előző tulaj gondolom úgy programozta(kp zár programozás főoldalon) hogy amikor elindul az autó asszem' 3km/h fölött bezár minden ajtót gondolom hogy lámpánál ne tudjanak kirángatni a kocsiból vagy hogy ne nyúljanak be a hátsó ülésre dobott  táskáért vagy ilyesmi.... a hiba inkább abban van(bár mostmár nem tekintem hibának) hogy csak akkor nyílik elindulás után a csomagtér ajtó ha központi zárral minden ajtót nyitok. Ebben van ráció azért sztem... mivel attól hogy te kiszállsz bentről még nem kell minden ajtót automatikusan nyitni.. mondjuk megállsz parkolóban kiszállsz tatyód hátsó ülésen jobb oldalt vagy anyós ülésen mivel mondjuk oda könnyű bedobni kis tolvaj odalép és mivel minden ajtó nyitva kinyitja kiveszi és elszalad... te meg vagy szaladsz utána ajtók nyitva.. vagy bezárod a kocsit és utána szaladsz... na ezt előzi meg ez a feature/bug  worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27231 Dátum: 2011.02.02 szerda, 11:07:10 »

OFF


na MOST kell telerakni a tankot gázolajjal egy Szlovák kúton.!. beka3 269 az ÁJRÓ!!!  taps taps taps
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27232 Dátum: 2011.02.02 szerda, 11:09:53 »

igen de nekem az előző tulaj gondolom úgy programozta(kp zár programozás főoldalon) hogy amikor elindul az autó asszem' 3km/h fölött bezár minden ajtót gondolom hogy lámpánál ne tudjanak kirángatni a kocsiból vagy hogy ne nyúljanak be a hátsó ülésre dobott  táskáért vagy ilyesmi.... a hiba inkább abban van(bár mostmár nem tekintem hibának) hogy csak akkor nyílik elindulás után a csomagtér ajtó ha központi zárral minden ajtót nyitok. Ebben van ráció azért sztem... mivel attól hogy te kiszállsz bentről még nem kell minden ajtót automatikusan nyitni.. mondjuk megállsz parkolóban kiszállsz tatyód hátsó ülésen jobb oldalt vagy anyós ülésen mivel mondjuk oda könnyű bedobni kis tolvaj odalép és mivel minden ajtó nyitva kinyitja kiveszi és elszalad... te meg vagy szaladsz utána ajtók nyitva.. vagy bezárod a kocsit és utána szaladsz... na ezt előzi meg ez a feature/bug  worship
Na így már más,erről én is hallottam csak eddig ezt a verziót még nemmondtátok.Én csak azt mondtam amit tapasztaltam. worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #27233 Dátum: 2011.02.02 szerda, 11:10:28 »

igen de nekem az előző tulaj gondolom úgy programozta(kp zár programozás főoldalon) hogy amikor elindul az autó asszem' 3km/h fölött bezár minden ajtót gondolom hogy lámpánál ne tudjanak kirángatni a kocsiból vagy hogy ne nyúljanak be a hátsó ülésre dobott  táskáért vagy ilyesmi.... a hiba inkább abban van(bár mostmár nem tekintem hibának) hogy csak akkor nyílik elindulás után a csomagtér ajtó ha központi zárral minden ajtót nyitok. Ebben van ráció azért sztem... mivel attól hogy te kiszállsz bentről még nem kell minden ajtót automatikusan nyitni.. mondjuk megállsz parkolóban kiszállsz tatyód hátsó ülésen jobb oldalt vagy anyós ülésen mivel mondjuk oda könnyű bedobni kis tolvaj odalép és mivel minden ajtó nyitva kinyitja kiveszi és elszalad... te meg vagy szaladsz utána ajtók nyitva.. vagy bezárod a kocsit és utána szaladsz... na ezt előzi meg ez a feature/bug  worship

nálam is dettó így van és nekem ez nem bug, rablásgátló fícsör
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27234 Dátum: 2011.02.02 szerda, 11:11:21 »


---megrendelni a legprofibb Mondi multimédiát E-bay on Smiley  eljen a dodó 194 !!  taps
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27235 Dátum: 2011.02.02 szerda, 11:11:57 »

Nagyon köszi.
Ez egészen valószínűnek hangzik.

Tééééényleggg, ott van a lámpa környékén Sorry  szomoru1 taps taps tudtam hogy lámpa lámpa csak nem hogy melyik!!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27236 Dátum: 2011.02.02 szerda, 12:26:31 »

Visszaolvastam több oldalt, és elgondolkodtam kicsit. Volna egy észrevételem a felmerült hibákhoz.
Szerintem csak azon alkatrészeknél van értelme a km futásteljesítményre hivatkozni, amelyek főleg mechanikai kopásnak vannak kitéve. De vannak ELEKTROMOS és TERMIKUS igénybevételnek kitett cuccok a járműben, jócskán - amelyeknél az üzemórát kellene figyelembe venni (hőterhelési anyagfáradás).
Ezt a kettőt külön kell nézni!

Ha főleg városon belül jártok, akkor ugyanahhoz a megtett km-hez sokkal több üzemóra fog tartozni. Ezért a km óra állást nézve nem is érthetjük, miért romlott el vmi "idejekorán". Szerintem kellene egy üzemóra mérő is beépítve, annak több volna az értelme!

Kb. 75 %-ban lakott területen kívül autózom, és csak keveset városban, ez meglátszik a fogyasztási adatokon. A kopási elhasználódásom viszont "normális", de a termikus vonalon semmi gondom nincs (persze eddig). Ezért nem is értettem, hogy mit paráztok a pl. termosztáton ennyit.
Csak futó gondolat...
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #27237 Dátum: 2011.02.02 szerda, 12:44:41 »

ez is csak annak a bizonyiteka hogy hosszu utas hasznalat kevesebbet art a kocsinak mint a rovid tavu furikazas varosban pl. Es ez szinte minden autora ervenyes.

Az uzemora hasznalatos dolog pl offroad berkekben, ahol a megtett kilometer / fogyasztas arany nem mervado!

Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27238 Dátum: 2011.02.02 szerda, 12:55:30 »

ez is csak annak a bizonyiteka hogy hosszu utas hasznalat kevesebbet art a kocsinak mint a rovid tavu furikazas varosban pl. Es ez szinte minden autora ervenyes.

Az uzemora hasznalatos dolog pl offroad berkekben, ahol a megtett kilometer / fogyasztas arany nem mervado!


Akkor az enyém szolgál még ha tényleg így van...nekem az elkövetkező 3 év megtett km-ek számának 80%-a pálya lesz 300km egyhuzam és én nem hajtom!! pályán  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27239 Dátum: 2011.02.02 szerda, 13:59:57 »

Akkor az enyém szolgál még ha tényleg így van...nekem az elkövetkező 3 év megtett km-ek számának 80%-a pálya lesz 300km egyhuzam és én nem hajtom!! pályán  eplus2 eplus2

..pedig kéne. mer elllustulll wow1 eplus2 eplus2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27240 Dátum: 2011.02.02 szerda, 14:18:05 »

..pedig kéne. mer elllustulll wow1 eplus2 eplus2
én nem száguldozok pályán...fölöslegesnek tartom! általában 2500-on megy a motor és az fél dordulat és azt gondolom ott nem fog ellustulni  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27241 Dátum: 2011.02.02 szerda, 14:28:17 »

én nem száguldozok pályán...fölöslegesnek tartom! általában 2500-on megy a motor és az fél dordulat és azt gondolom ott nem fog ellustulni  nyes

Az enyem csak 5 gangos, az autopalyatemponal kicsivel 3000 alatt forog, 2800-2900 kornyeke lehet. A kerek 3000 mar eppen a 30 ezres kategoria, inkabb nem szoktam megkockaztatni. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27242 Dátum: 2011.02.02 szerda, 14:36:10 »

Az enyem csak 5 gangos, az autopalyatemponal kicsivel 3000 alatt forog, 2800-2900 begin_of_the_skype_highlighting              2800-2900      end_of_the_skype_highlighting kornyeke lehet. A kerek 3000 mar eppen a 30 ezres kategoria, inkabb nem szoktam megkockaztatni.-)

AndyA
így van, 2500 az pontosan 125 óra szerint az 5-ös váltón vagyis nálam így van  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27243 Dátum: 2011.02.02 szerda, 14:37:16 »

Az enyem csak 5 gangos, az autopalyatemponal kicsivel 3000 alatt forog, 2800-2900 kornyeke lehet. A kerek 3000 mar eppen a 30 ezres kategoria, inkabb nem szoktam megkockaztatni. :-)

AndyA
145-ig nincs gond pályán,tehát mehet  a 3000-es fordulat.15km utáni túllépésnél van az első gond az a 30000ft-os kategória.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27244 Dátum: 2011.02.02 szerda, 14:42:50 »

145-ig nincs gond pályán,tehát mehet  a 3000-es fordulat.15km utáni túllépésnél van az első gond az a 30000ft-os kategória.
Én nem merném ezt kockáztatni, próbáltam már sokféle dolgot de nem vettem észre hogy gyorsabban odaérnék ha 140-el veretek
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27245 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:09:05 »

Én nem merném ezt kockáztatni, próbáltam már sokféle dolgot de nem vettem észre hogy gyorsabban odaérnék ha 140-el veretek

én még nem is mentem vele autópályán nyes de valószínűnek tartom én is inkább a 2500-as fordulatot részesítem előnyben... astrámmal is volt hogy tényleg siettem szegénynek kinyomtam a szemét(~160) hogy odaérjek egy boltba zárás előtt aztán hazafelé  már olyan kényelmesen elvonatoztam egy kamion mögött 30-40 méterrel 80as tempóval hogy csak na... és kb 10 perccel volt lassabb  igaz csak 40km-es táv volt de akkor is.. 20km-es távon járok dolgozni de ha egyedül vagyok reggel akkor simán van hogy 70km/h körül kóricálok aztán amikor a 3. teherautó kerül ki akkor eszembe jut hogy lehet lassú vagyok és belelépek a gázba 90-ig  Grin
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #27246 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:09:55 »

Én nem merném ezt kockáztatni, próbáltam már sokféle dolgot de nem vettem észre hogy gyorsabban odaérnék ha 140-el veretek

100km-en nem éri meg, de mondjuk 500km-en már van értelme mert ott észrevehető...
500km 130-al 3.8 óra (3 óra 48perc)
500km 140-el 3.57 óra (3 óra 34 perc)
 Wink
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27247 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:13:31 »

100km-en nem éri meg, de mondjuk 500km-en már van értelme mert ott észrevehető...
500km 130-al 3.8 óra (3 óra 48perc)
500km 140-el 3.57 óra (3 óra 34 perc)
 Wink

és ez megéri?
az a baj a magyar autópályákkal hogy vagy 80km/h vagy 190 és még akkor is levillognak... autópályát pl M3  miskolc után szeretem szoboszló felé mert ott nincs semmi forgalom és lehet normálisan egy tempóban közlekedni de pl tőlünk pest felé az M3 majdnem akkor küzdés mint ha a 3-as főúton mennék éppen csak a szembe forgalom nincs(jó esetben)
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27248 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:13:53 »

100km-en nem éri meg, de mondjuk 500km-en már van értelme mert ott észrevehető...
500km 130-al 3.8 óra (3 óra 48perc)
500km 140-el 3.57 óra (3 óra 34 perc)
 Wink

Hm. Csakhogy a két sebesség között bár csak 7 % különbség van - de ez légellenállásban már 16 %!!
Ami fogyasztásban is 0,8-1 literrel több lesz! 500 km-re (a te példádban) ez már 4 liter!
Szóval egyáltalán nem éri meg a 140 km/óra a 130 helyett! 14 percet nyerhetünk 500 km távon, de + 4 liter elfogy.

Most pedig 59 liter gázolajból indulok ki.
A legnagyobb távolság 6 gangos váltóval akkor  érhető el, ha végig 80 km/órával haladunk, tartósan, kb. ez a legkisebb légellenállásnál, még tartható fordulatszámmal. Olyankor a fogyasztás a 4 és 5 liter között van. Egy tank üzemanyaggal így elérhető a 1200 km is. Nekem már többször sikerült.
Úgy saccolom 5-ös váltóval kb. 65 km/óra lehet a legkisebb még tartható sebesség, tartósan, ami kb. 960 km távolságra jön ki, maximum.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 15:34:45 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27249 Dátum: 2011.02.02 szerda, 15:32:34 »

A legnagyobb távolság 6 gangos váltóval akkor  érhető el, ha végig 80 km/órával haladunk, tartósan, kb. ez a legkisebb légellenállásnál, még tartható fordulatszámmal. Olyankor a fogyasztás a 4 és 5 liter között van. Egy tank üzemanyaggal így elérhető a 1200 km is. Nekem már többször sikerült.
Úgy saccolom 5-ös váltóval kb. 65 km/óra lehet a legkisebb még tartható sebesség, tartósan, ami kb. 960 km távolságra jön ki, maximum.
Ugyan annyira kell kijönnie, sőt az 5-ös váltó ebben az esetben amit felvázoltál a nyerő, hiszen kisebb légellenálláshoz tartozik az optimális sebesség!!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 551 552 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.