Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:12:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21950147 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 09:35:00 »

Azert fura, hogy akinek beazott a verdaja annak mindig a jobb oldal, foleg az anyos resz azott be. Miert csak a jobb oldal, es miert nem azik be a bal oldal ? Valami nagy kulonbseg lehet a jobb es bal oldal kozott ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 10:30:00 »

Hi Smiley
 
Hol található a motor kód a MK3 mert én nem lelem csak a váltónál, van valami vonalkódos akármi, azon vannak számok betűk, ja így kezdődik, hogy 2. 0E
A használati utasításban le irt részen, nem találok semmit vagy le kéne bontani valamit?
Bár a forgalmiban ez szerepel D6BA = TDDi 115 LE
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 10:43:00 »

Azert fura, hogy akinek beazott a verdaja annak mindig a jobb oldal, foleg az anyos resz azott be. Miert csak a jobb oldal, es miert nem azik be a bal oldal ? Valami nagy kulonbseg lehet a jobb es bal oldal kozott ?
Mer az anyós meg is érdemli, hogy megázzon.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 10:44:00 »

Hi Smiley
 
Hol található a motor kód a MK3 mert én nem lelem csak a váltónál, van valami vonalkódos akármi, azon vannak számok betűk, ja így kezdődik, hogy 2. 0E
A használati utasításban le irt részen, nem találok semmit vagy le kéne bontani valamit?
Bár a forgalmiban ez szerepel D6BA = TDDi 115 LE
A turbót nézd meg, ha arra vagy kíváncsi, 90 v 115 lovad van. Ha ghia, akkor kizárt a 90.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 10:56:00 »

Jaje:) a turbót mar néztem, amúgy meg ghia 2001. 12, mert a vezérmű lánc burkolatán van 1 matrica az 115LE ír.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 11:01:00 »

Nekem is D6BA a motorkódom (forgalmi szerint) és az enyém 115 lovas... TDDI, és Trendline a felszereltség...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 11:06:00 »

Amugy te Ksbéri vagy vagy csak a nicked az Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 11:06:00 »

De nekem a motorkódom D6BA es 115LE TDCi van a forgalmiban vagy elirtak a makik mert én TDDI nek vettem .
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 11:08:00 »

Ghia-t még nem láttam TDDI-vel, de ez nem jelent semmit :d
Vannak 115 lovas TDCI-k is... Cheesy
Egyébként igen, ksbéri vagyok (ugyan most pesten élek)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 12:49:00 »

Angel. A turbo nem jelent semmit... Amikor vettem a TDDI-met (ghia). Petya barátom majdnem ölre ment az eladóval, utána vitába keveredett a Ford  szerelőivel és lám -  Devlin megnézte -  tényleg 115 lovas volt a verda (D6BA) úgy is, hogy a turbója nem a változó geometriás volt... Pedig addig mindenki esküdött rá , hogy ilyen nincs....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 12:58:00 »

Norbert: felesleges kikötni oda tudják állítani ahova kéred. Mivel a kasznira 12 év gar van és csak vezetett szervízkönyv mellett tudod érvényesíteni meg kéne hogy legyen. Abba látni kell mikor volt szervizen és mennyi a kilóméter benne, a könyvbe szereplő dátumok szerint szervízpecséteket fordnál vissza lehet kerestetni, hogy valóban járt ott.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 13:07:00 »

köszi. Fusim Misi!!!DE ha a gazdája kikötötte a kilóméter óráját azt honnan tudom meg?? A motornál kell valamerre lenni egy kábelnek amit ki huzva nem számol a kilóméter óra úgy mint a SEAT CORDOBÁnál?Huh??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 13:19:00 »

Pablo,  
 
ezt már pár hete kiveséztük, menj vissza 1-2 hetet és mindenre választ kapsz. Egyébként nem lehet kikapcsolni...
Üdv:
M.
Bocs, kicsit lemaradtam. Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 13:20:00 »

pablo,
 
jajjjj Cool))
Valami mást kell kitalálnom...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 14:12:00 »

Zacci
 
Pontosan..anyós ülés és mögötte. Olvsatam amit irtál de nem értem, pontosan mire gondolsz, hogy hogyan lehetne megszüntetni. 2001 -es mon-de-jó!( kombi )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 14:18:00 »

Kisber, akkor jól nézd meg az enyémet, 2001/05, 2.0TDDi Ghia :-)))
Ööö, illetve még nem tudod megnézi, mert nem még örökítettem meg - le kéne mosni hozzá...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2116 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 14:18:00 »

Ghia-t még nem láttam TDDI-vel, de ez nem jelent semmit :d
Vannak 115 lovas TDCI-k is... Cheesy
Egyébként igen, ksbéri vagyok (ugyan most pesten élek)
Kisber, akkor jól nézd meg az enyémet, 2001/05, 2.0TDDi Ghia :-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2117 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 14:23:00 »

Zsoel
 
Tedd már közzé,légyszives hogy mi a megoldása a beázásnak!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2118 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 14:23:00 »

Laya,
 
Leirtam a problema lehetseges okat. Az, hogy hogyan oldod meg a problematikat rajtad mulik. En a leirasban vazoltam 1 fajta megoldast kepekkel illusztralva. Lirtam,h ogy hol es mikent jut be a viz es hogy ezt mikent probaltam javitani.
A 2155-os beszolasom pont azt vazolja, hogy EN mikent oldottam meg a problematikat.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2119 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 17:21:00 »

Zsoel
 
Tedd már közzé,légyszives hogy mi a megoldása a beázásnak!
laya!
 
Az amit zacci leírt,és a fotókon látszik.
Egyszerűsítve egy kicsit,a két tapasztalatot összegyúrva:A jobb oldali külső tükör egy cápauszonyhoz hasonló fekete/grafit műanyag idommal kapcsolódik az ajtóhoz.Ott folyik be a víz,a kábelköteg bevezeti az ajtóba,alul átbukik a küszöbön és már bennt is van az anyósülés lábánál.Ehhez párosul az is,hogy a gumifédernek van egy kis nyúlványa,ami a külső tükör alá megy be,és ott is beázhat.A víz utja ugyanaz!
 
Megoldás:siloplast mindenhová,ahol zacci képein látod!
 
Lehet,hogy zacci egy kicsit túlságosan is részletes volt,és ezért elsőre bonyolultnak tűnik írása,de szerintem talizzatok egyet,és elmeséli a további részleteket.Üdv.zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2120 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 22:44:00 »

Hi Smiley
 
Hol található a motor kód a MK3 mert én nem lelem csak a váltónál, van valami vonalkódos akármi, azon vannak számok betűk, ja így kezdődik, hogy 2. 0E
A használati utasításban le irt részen, nem találok semmit vagy le kéne bontani valamit?
Bár a forgalmiban ez szerepel D6BA = TDDi 115 LE
Ha német import a kocsi, akkor nem biztos hogy beütötték a motor kódot/számot. Ez egyébként (ha van) a vezérmű dekli mellett, a befecskendező szivattyú vonalában van.
 
Ha lefényképezed a motort burkolat nélkül és a képet felteszed ide, akkor megmondom, hogy milyen motor van benne.  
Ja, meg kellene az alvázszám utolsó 7 karaktere (1E.....).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2121 Dátum: 2005.07.18 hétfő, 23:32:00 »

Üdv mindenkinek!
Ma este jöttünk meg az Adriáról (2001-es TDDI Ghia) és út közben a következőt tapasztaltam: 150-160-as tempónál, klíma 23 fokra állítva,kinti hőmérséklet 32-33 fok, jön 1 emelkedő, nyomom neki hogy ne lassuljak és a víz belemászik a pirosba. Villanásnyi pánik (éxijszakadás!!!) után klíma kikapcs és a vízhő újra középre áll. Hazai pályán   (ahol nem lehet nyomni neki:() semmi gond. Létezik, hogy ennyire leterheli a klíma vagy valami feneség lappanghat a háttérben? Ha valakinek van valami ötlete, lécci ossza meg velem! köszi...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2122 Dátum: 2005.07.19 kedd, 00:17:00 »

Üdv mindenkinek!
Ma este jöttünk meg az Adriáról (2001-es TDDI Ghia) és út közben a következőt tapasztaltam: 150-160-as tempónál, klíma 23 fokra állítva,kinti hőmérséklet 32-33 fok, jön 1 emelkedő, nyomom neki hogy ne lassuljak és a víz belemászik a pirosba. Villanásnyi pánik (éxijszakadás!!!) után klíma kikapcs és a vízhő újra középre áll. Hazai pályán   (ahol nem lehet nyomni neki:() semmi gond. Létezik, hogy ennyire leterheli a klíma vagy valami feneség lappanghat a háttérben? Ha valakinek van valami ötlete, lécci ossza meg velem! köszi...
Venti 1es fokozat nem működ az lehet a gond. Biztitábla vagy, előtét ellenállásnál lehet a baj.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2123 Dátum: 2005.07.19 kedd, 01:01:00 »

Venti 1es fokozat nem működ az lehet a gond. Biztitábla vagy, előtét ellenállásnál lehet a baj.
Szerinted ennyire közrejátszik a vízhőfok megemelkedésében?Zsoel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2124 Dátum: 2005.07.19 kedd, 05:17:00 »

Üdv mindenkinek!
Ma este jöttünk meg az Adriáról (2001-es TDDI Ghia) és út közben a következőt tapasztaltam: 150-160-as tempónál, klíma 23 fokra állítva,kinti hőmérséklet 32-33 fok, jön 1 emelkedő, nyomom neki hogy ne lassuljak és a víz belemászik a pirosba. Villanásnyi pánik (éxijszakadás!!!) után klíma kikapcs és a vízhő újra középre áll. Hazai pályán   (ahol nem lehet nyomni neki:() semmi gond. Létezik, hogy ennyire leterheli a klíma vagy valami feneség lappanghat a háttérben? Ha valakinek van valami ötlete, lécci ossza meg velem! köszi...
fordfocus.hu ról szedtem Smiley
 
Sziasztok!  
 
Most volt a megkésett nyaralás, Horvátország ~1800 km. Mint rendes fóka tulajdonos út előtt elvittem az autót szervizbe (Ivanics), különben is aktuális volt a 60.000 km -es átvizsgálás. Külön szóltam, hogy hosszabb útra megyek és nézzék át az ilyenkor szükséges dolgokat is.  
Békésen autózunk, amikor Zágráb után, ahol a hegyek kezdődnek érzem, hogy gyengül a gép. Rémülten vettem észre, hogy a motorvíz hőfokmérő majdnem a piros sávban van. Klíma kikapcs, lassít fordulatszám vissza 3000-3200 közé, a mutató azonnal "visszazuhan" normál állásba. Ez így ment egész úton, a végén már sík úton is produkálta a jelenséget.  
 Érdekes, hogy amikor dugóban tötymörögtünk nem volt semmi gond.  
 
Én termosztát vagy vmilyen elektromos hibára gyanakodtam, felhívtam a szervizt, de ők azt mondták ez tipikusan akkor van, amikor eltömődik a légkondi hűtője és a motor hűtője már nem tud elég levegőt átszívni az AC hűtőjén.  
Szerintetek ez létező hiba, ha ez így van az elég looser konstrukció!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2125 Dátum: 2005.07.19 kedd, 12:10:00 »

ELFELEJTETTEM: TDDI!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2126 Dátum: 2005.07.19 kedd, 12:10:00 »

Srácok!
Írjatok néhány fogyasztási adatot, mert szerintem nem jól mér a fedélzetim, vagy túlsúlyos a lábam.
110-130 között 7,2-7,5 a fogyasztásom többnyire városon kívüli használatban, klímával de 30-50 km-es távokon.
mindez 90-nél 6,8-7,0 litert jelent.
37 fokban, klíma ventillátor maximumon, klíma állása LO, pillanatnyi fogyasztás pedig 9,3 volt igaz hegynek felfele, 130-nál.
Na de itt annyian emlegetnek 5,8-6 liter körüli fogyasztást???!!!
Mi lehet a gondom, motor hibátlan, teszteltem az is jó, minden hibátlan, csak ez a fogyasztás aggaszt???!
Kérlek írjatok!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2127 Dátum: 2005.07.19 kedd, 12:11:00 »

TDDI
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2128 Dátum: 2005.07.19 kedd, 12:18:00 »

haj,
 
Zsoel,
 
Beszeltem a Vaci uti AutoFort 1ik lakatos munkatarsaval a beazassal kapcsolatban. Azt mondta, hogy aza szurke szigetelo anyag ami az ajto belso muanyag boritasa mogott van vizzaro funkciot lat L. Szepen elmeseltem neki, hogy mit tapasznyaltam es hogy hol miknet folyt be a viz az utasterbe. O turelmesen vegighallgatott es azt mondta, hogy ebben az esetben folyhat be a viz, ha az a szurke szigetelo szivacs szeru anyag nem tomit, es vagy elporladt, vagy a ragasztasi pont elengedett es az teljesen termeszetes folyamat, ha az ablax emelo tarto konzoljara folyik a viz, mert normalis esetben eza szurke szivacs szeru ize nem engedi be a vizet. En meg azt hittem, hogy ez csak ilyen hangszigetelesnek van es ha kell siman atereszti a vizet. jah, emg azt javasolta, hogyha tenyleg ez a baj, marpedig ott ahol befolyt tenyleg fel volt jove aza szigeteles egy darabon, akkor be kell tomiteni a lyukakkal 1ut vagy ki kell cserelni az egesz szigetelest ami kb. 4-5e forintba kerul( csak maga a szigetelo szivacs vagymi). Nuh, itten tartok. Ezexerint nem baj, ha oda megy a viz, mert a szivacsnak meg kene fognia.
Asszem veszek majd valamikor egy ilyen szigetelo cuccost es kicserelem.
Az pollenszuros beazast is emlitettem neki. Miszerint ugye nem lehet bepattintani a helyere a pollenszuro takaro fekete muanyag boritast. Arra csak azt tudta mondani, hogy tul keppen igazam lehet, de mindenkeppen latnia kene, ahhoz hogy megmondja mi a beazas pontos oka.
 
a hulye biciklisnek hala kb. 50e-be fajna naluk egy ajto ujrafenyezese cakkumpakk 8(
Ez picit soknak tunik...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2129 Dátum: 2005.07.19 kedd, 13:27:00 »

Srácok!
Írjatok néhány fogyasztási adatot, mert szerintem nem jól mér a fedélzetim, vagy túlsúlyos a lábam.
110-130 között 7,2-7,5 a fogyasztásom többnyire városon kívüli használatban, klímával de 30-50 km-es távokon.
mindez 90-nél 6,8-7,0 litert jelent.
37 fokban, klíma ventillátor maximumon, klíma állása LO, pillanatnyi fogyasztás pedig 9,3 volt igaz hegynek felfele, 130-nál.
Na de itt annyian emlegetnek 5,8-6 liter körüli fogyasztást???!!!
Mi lehet a gondom, motor hibátlan, teszteltem az is jó, minden hibátlan, csak ez a fogyasztás aggaszt???!
Kérlek írjatok!!!
Kapcsold ki a klímát, és leesik a fogyi 1-2 literrel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2130 Dátum: 2005.07.19 kedd, 14:14:00 »

Karesz:
115 lovas TDDI-m van nekem is.
5,8 - 7.4-ig fogyasztott nálam eddig (10e km óta van meg).
A minimum most volt (horvátország, 1 tannkal 950 km Cheesy).
A 950km: 200km Magyarország (110-120-as tempóval a 7-en éjjel), aztán 600km autópálya 140-145km/h-val, majd a maradék 150km-t 90-100-as tempóban a horvát főutakon.
A magyarországi szakaszon nem ment egyedül a klima (mivel még éjjel volt Cheesy), de kinn (tehát 750km) 21 fok autómatán ment végig.
Visszafelé viszont már 7,2-t hörpintette be, de akkor 160-170-es tempóban jöttünk hazafele (siettünk), szintén végig klímázva.
Az eddigi maxom 200km Budapest, valamint haza Kisbérre (120km) 180-190-es tempóban (végig klimázva szintén). Ekkor fogyasztott 7.4-et...
 
De az átlagos fogyasztásom nekem 7 körül van, ami általában 3/4 rész Budapestet jelent, 1/4 rész autópályát 150-160-as tempóval.
 
Kisbér
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2131 Dátum: 2005.07.19 kedd, 14:32:00 »

Srácok!
Írjatok néhány fogyasztási adatot, mert szerintem nem jól mér a fedélzetim, vagy túlsúlyos a lábam.
110-130 között 7,2-7,5 a fogyasztásom többnyire városon kívüli használatban, klímával de 30-50 km-es távokon.
mindez 90-nél 6,8-7,0 litert jelent.
37 fokban, klíma ventillátor maximumon, klíma állása LO, pillanatnyi fogyasztás pedig 9,3 volt igaz hegynek felfele, 130-nál.
Na de itt annyian emlegetnek 5,8-6 liter körüli fogyasztást???!!!
Mi lehet a gondom, motor hibátlan, teszteltem az is jó, minden hibátlan, csak ez a fogyasztás aggaszt???!
Kérlek írjatok!!!
Télen nagyon hidegben,és nyáron a full melegben,folyamatos klímával 8.2!Ez városi fogyi,és naponként 20-20 km ingázás.
 
Tavaly Olaszország:4-en,megpakolva,160-as tempó,tempomattal 7.2!
 
Most,hogy nincs olyan meleg,és finomabban kezelem a gázpedált,így 6.8-at mutat a compjuter!Zsoel
 
2001-es TDDI.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2132 Dátum: 2005.07.19 kedd, 14:35:00 »

Srácok!
Írjatok néhány fogyasztási adatot, mert szerintem nem jól mér a fedélzetim, vagy túlsúlyos a lábam.
110-130 között 7,2-7,5 a fogyasztásom többnyire városon kívüli használatban, klímával de 30-50 km-es távokon.
mindez 90-nél 6,8-7,0 litert jelent.
37 fokban, klíma ventillátor maximumon, klíma állása LO, pillanatnyi fogyasztás pedig 9,3 volt igaz hegynek felfele, 130-nál.
Na de itt annyian emlegetnek 5,8-6 liter körüli fogyasztást???!!!
Mi lehet a gondom, motor hibátlan, teszteltem az is jó, minden hibátlan, csak ez a fogyasztás aggaszt???!
Kérlek írjatok!!!
Szerintem reálisak a te fogyasztási adataid is,csak egy kicsit jobban nyomod.
 
Esetleg nyomjál bele egy tisztító adalékot!Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2133 Dátum: 2005.07.19 kedd, 14:37:00 »

Szerintem reálisak a te fogyasztási adataid is,csak egy kicsit jobban nyomod.
 
Esetleg nyomjál bele egy tisztító adalékot!Zsoel.
Van tempomat a kocsidban?
 
Mert akkor tudnék küldeni összehasonlításra pontos fogyi adatokat,90-től 120 km/h-ig.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2134 Dátum: 2005.07.19 kedd, 15:07:00 »

Srácok!
Írjatok néhány fogyasztási adatot, mert szerintem nem jól mér a fedélzetim, vagy túlsúlyos a lábam.
110-130 között 7,2-7,5 a fogyasztásom többnyire városon kívüli használatban, klímával de 30-50 km-es távokon.
mindez 90-nél 6,8-7,0 litert jelent.
37 fokban, klíma ventillátor maximumon, klíma állása LO, pillanatnyi fogyasztás pedig 9,3 volt igaz hegynek felfele, 130-nál.
Na de itt annyian emlegetnek 5,8-6 liter körüli fogyasztást???!!!
Mi lehet a gondom, motor hibátlan, teszteltem az is jó, minden hibátlan, csak ez a fogyasztás aggaszt???!
Kérlek írjatok!!!
Karesz
 
Sokan emlegetnek itt 5,..-os eredményeket, de ezek valószinűleg rekord adatok (lejtőn, hátszéllel). Én vezetem a tankolási excel táblát, amit pár hónapja alkotott valaki.  
8 hónap alapján: 11 939 km, 856,35 liter gázolaj: ez 7,17-es nagyátlag. Ebből maximum 8,03, minimum 6,51. Ezek a saját mért adataim (2.0 TDDI, 2001-es kombi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2135 Dátum: 2005.07.19 kedd, 17:26:00 »

Venti 1es fokozat nem működ az lehet a gond. Biztitábla vagy, előtét ellenállásnál lehet a baj.
Fusim Misi
Köszi a tippet, átnéztem a biztiket és mindet rendben találtam - egyébként normális dolog, hogy a bizti.tábla csak 1 részében van bizti? Az utastérben lévő fő biztosítéktábla meg nekem jóval bentebb van, mint ahogy azt a gépkönyv jelöli. A fényszórókapcs. alatt nekem 1 lenyitható tároló van, és ha azt kicibálom, akkor tűnik elő, jól bennt, hátul a setétben a fő biztitábla 1 rakás biztivel, tyúkbéllel + ilyesmikkel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2136 Dátum: 2005.07.19 kedd, 17:33:00 »

Karesz
 
Sokan emlegetnek itt 5,..-os eredményeket, de ezek valószinűleg rekord adatok (lejtőn, hátszéllel). Én vezetem a tankolási excel táblát, amit pár hónapja alkotott valaki.  
8 hónap alapján: 11 939 km, 856,35 liter gázolaj: ez 7,17-es nagyátlag. Ebből maximum 8,03, minimum 6,51. Ezek a saját mért adataim (2.0 TDDI, 2001-es kombi
Nekem a következő a tapasztalatom (TDDI): 130-as utazó idehaza, nem autópályán 6,3-6,5 l/100km, ha kibírnám a 110-120-at, akkor 6 l alá menne, a klíma cc.fél littyót lök rá, a fedélzeti kompjúter adata pedig mínusz fél liter kb. a helyes értéket adja. (mindig teletankolok és akkor nullázok is, az első kocsimon u.is 1 hónapos korában kilyukadt az úszó, én meg inkább csak lehúztam a sarut hogy ne b@ssza a szememet a majrélámpa és 400-450 km után sürgősen tankoltam. Azóta megnaradt ez a szép szokásom Wink)
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #2137 Dátum: 2005.07.19 kedd, 18:58:00 »

Srácok!
Írjatok néhány fogyasztási adatot, mert szerintem nem jól mér a fedélzetim, vagy túlsúlyos a lábam.
110-130 között 7,2-7,5 a fogyasztásom többnyire városon kívüli használatban, klímával de 30-50 km-es távokon.
mindez 90-nél 6,8-7,0 litert jelent.
37 fokban, klíma ventillátor maximumon, klíma állása LO, pillanatnyi fogyasztás pedig 9,3 volt igaz hegynek felfele, 130-nál.
Na de itt annyian emlegetnek 5,8-6 liter körüli fogyasztást???!!!
Mi lehet a gondom, motor hibátlan, teszteltem az is jó, minden hibátlan, csak ez a fogyasztás aggaszt???!
Kérlek írjatok!!!
Karesz
 
2002-es TDDI
Én is vezetem ND fogyitábláját január közepe óta. Így 6 hónap és 8900 km alatt az átlag 6,74 L/100km (min: 6,0; max: 7,49) 70 % város (Bp- Érd du 5- kor a csúcsban) és a többi vegyesen  autópálya és főút. Most hogy csak a városban használom és többnyire klímával 7,1 és 7,4 között változik.
 
Tgazso
A fogyitáblát nem nagyon jó vezetni, mert állandóan szembesülsz vele, hogy milyen ...va sok pízt költesz üzemanyagra :-DDDD
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #2138 Dátum: 2005.07.19 kedd, 19:21:00 »

Sziasztok!
 
Én is TDDi -s táborba tartozom. Városban 7-8 között városon kivül max 6 litert fogyaszt az autó. Városban gyakori megállással, és ha sietek a teligázas indulásokkor eléggé nyakal a jószág. ( Persze ez még mindig 10 Liter alatt van )Németországból hazafelé végig 160-al 5,4 -re jött ki. Légkondit ha nem muszály nem használom....baromira fogja a motort,ami bosszant és 1,5 literrel többet fogyaszt.
 
Ha kérdezik átlag 6,5 litert szoktam mondani...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2139 Dátum: 2005.07.19 kedd, 19:24:00 »

Zacci
 
Én nem szivesen bontom le az autót. Ez a szivacs a tökör mögött van?
 
Bár nem ismerem a biciglis történetedet de egyszer az escortommal nekem is volt egy afférom. Én utánna mentem és el is csiptem a gyereket...kézrátételt alkalmaztam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2140 Dátum: 2005.07.19 kedd, 19:26:00 »

Sziasztok! Hanyas az új Mondeo felnijének a lyukosztása?
Előre is kösz a választ.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2141 Dátum: 2005.07.20 szerda, 06:09:00 »

A fogyasztás Smiley
 
http://www.vezess.hu/hir.php?idx=6358
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2142 Dátum: 2005.07.20 szerda, 06:09:00 »

Sziasztok! Hanyas az új Mondeo felnijének a lyukosztása?
Előre is kösz a választ.
Csao Smiley 5x10
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2143 Dátum: 2005.07.20 szerda, 08:43:00 »

KÖSZÖNÖM FIUK!!!
 
Én voltam türelmetlen a fedélzetim viszonylag pontosan mér!
 
Tegnap mentem egyet az M+ pályán, 120-130 között 5,7-re visszaugrott a fogyim, csak amint menet közben nulláztam, akkor 9,3-ról kezdett csökkenni egészen 5,7-ig. Emiatt zavart engem, hogy nem vártam ki soha amíg visszaesik a kezdeti értékről.
Másrészt egyfolytában klímával közlekedek és viszonylag rövid 25-35 km-es távokat, ami Gödöllő-Bp. vagy Gödöllő Isaszeg Dány. Eközben mindig hideg motornál néztem, és az valóban nagyobb értéket mutat, amíg el nem éri az üzemi hőfokot.
Köszönöm mindenki segítségét, megnyugtatóak a válaszok, végezetm egy MAF tisztítást és töltöttem bele egy porlasztócsúcs tisztító adalékot is, így remélem még jobb lesz.
 
KÖSZ A SEGÍTSÉGET ISMÉTELTEN!!!!
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2144 Dátum: 2005.07.20 szerda, 08:47:00 »

ZSOEL!
 
Tempomat, bőr és automata, na meg xenon hiányzik! Sad(
 
Üdv. Karesz
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2145 Dátum: 2005.07.20 szerda, 08:48:00 »

haj,
 
talaltam egy erdekes cikket:
http://www.vezess.hu/hir.php?idx=5023
 
"Egyrészt fiatalsága, másrészt jó minősége és megbízhatósága miatt, a Mondeo hibalistája gyorsan kimeríthető. A második generációnál az üzemanyag-ellátással akadhat gond a szivattyú vagy a csövek hibája miatt. A nagy nyomású befecskendezéssel működő dízeleket érintheti az üzemanyag vezetékek és a töltőlevegőt vezető csövek hibája.
 
Az elektromos rendszer hibaforrásai közül az ADAC német autóklub néhány autó esetében vacakoló motorvezérlést, nedves gyújtógyertyákat, hibás generátort vagy önindítót jegyzett fel. A felsorolt hibák ritkák, a Mondeók megbízhatóságára a Ford büszke lehet, már csak azért is, mert ezt a típust az átlagnál kevésbé érintik elektromos hibák. A problémák főleg az első évben gyártott autóknál jelentkeztek, ha egyáltalán előjönnek. "
 
Lehet kifogtam es nekem is e miatt vacakol neha a gyujtas ? Foleg akkor csinalja, mikor mar keves benya van a tankban. Olyankor neha nehezen indul, es ha beindul altalaban le is fullad. Aztan ujra inditom es jo.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2146 Dátum: 2005.07.20 szerda, 08:49:00 »

Angel!
 
Kösz a tippet, hogy kapcsoljam ki a klímát, de akkor baromira belesülök az autóba!!:)
 
Lehet, hogy a 6 sebességes váltód passzolna inkább a takarékosságomhoz?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2147 Dátum: 2005.07.20 szerda, 08:50:00 »

Zacci
 
Én nem szivesen bontom le az autót. Ez a szivacs a tökör mögött van?
 
Bár nem ismerem a biciglis történetedet de egyszer az escortommal nekem is volt egy afférom. Én utánna mentem és el is csiptem a gyereket...kézrátételt alkalmaztam.
laya,
 
A szivacs az ajto belso muanyag burkolata alatt talahato nagy szurke cucli. En azt hittem elsosorban hangszigetelesi celt szolgal, de a karosszerias urege felvilagositott, hogy ez egyben viz zaro szerpet is betolt.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2148 Dátum: 2005.07.20 szerda, 08:51:00 »

pablo,
 
mikor teszel fel kepeket a megjavitott ajtoidrol ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2149 Dátum: 2005.07.20 szerda, 09:43:00 »

Angel!
 
Kösz a tippet, hogy kapcsoljam ki a klímát, de akkor baromira belesülök az autóba!!:)
 
Lehet, hogy a 6 sebességes váltód passzolna inkább a takarékosságomhoz?
Erre való az ősz, tél, tavasz. Akkor nem kell a klíma.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.