Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:47:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 601 602 603 604 605 606 607 [608] 609 610 611 612 613 614 615 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21875820 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
teo
Vendég
« Új hozzászólás #30350 Dátum: 2011.06.24 péntek, 22:18:57 »

...a hajtó kar csapszege hosszirányba ketté tört a dugattyú ezer apró darabban  a blok oldala és alja kb egy kézilabda nagyságú rés tátong
 ha valaki tud egy motort vagy egy komplet angol mondit  keressen ,meg érdekelne a dolog

Aztaqrva!!  wow1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30351 Dátum: 2011.06.24 péntek, 22:19:40 »

akkor ott valaki nagyon elqurt valamit...
ezért kérdeztem én is, hogy ki csinálta... mert szerintem ilyet turbóhiba nem tud csinálni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30352 Dátum: 2011.06.24 péntek, 22:20:34 »

wtf?? wow1

és mégis mitől csinálta?? ki javította előtte??
mitől csinálta azt még kiderítés alatt áll de a pcs az MPdiesel  csinálta  Pesten de az ő munkájukkal eddigi vizsgálatok alapján nincs gond, a turbó ami fel lett rakva  az még mindig jó
, azt mondják valószínű az tettebe neki amikor eldurrant a  régi turbó s nem hívtam mentést hanem el zötyögtem vele  hazáig kb 10 km-t  akkor kaphatott egy nagy pofont   s eddig birta
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30353 Dátum: 2011.06.24 péntek, 22:21:42 »

mitől csinálta azt még kiderítés alatt áll de a pcs az MPdiesel  csinálta  Pesten de az ő munkájukkal eddigi vizsgálatok alapján nincs gond, a turbó ami fel lett rakva  az még mindig jó
, azt mondják valószínű az tettebe neki amikor eldurrant a  régi turbó s nem hívtam mentést hanem el zötyögtem vele  hazáig kb 10 km-t  akkor kaphatott egy nagy pofont   s eddig birta
és ezt melyik műhely mondja?? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30354 Dátum: 2011.06.24 péntek, 22:23:43 »

és ezt melyik műhely mondja?? Roll Eyes
az akik most csinálják az állapot felmérést, a csúcsokat s a turbót levették s megnézték , hogy ki hibázhatott de eddig mind a két dolog rendben van falbav falbav
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30355 Dátum: 2011.06.25 szombat, 00:29:15 »

mitől csinálta azt még kiderítés alatt áll de a pcs az MPdiesel  csinálta  Pesten de az ő munkájukkal eddigi vizsgálatok alapján nincs gond, a turbó ami fel lett rakva  az még mindig jó
, azt mondják valószínű az tettebe neki amikor eldurrant a  régi turbó s nem hívtam mentést hanem el zötyögtem vele  hazáig kb 10 km-t  akkor kaphatott egy nagy pofont   s eddig birta
Amikor eldurrant a turbó, olaj nélkül jártál vagy alkatrészek jutottak a motorba?
Törött turbóval én is mentem már, igaz csak kb 5km-t és alapjárat + egy kicsi üzemmódban, de így is eltűnt a motorból rengeteg olaj.
Az is lehet, hogy már a porlasztó felújtás előtt is rossz volt benne valami, pl. gyűrűtörés, dugattyúlyukadás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #30356 Dátum: 2011.06.25 szombat, 05:01:22 »

Hogy lehet kinyitni egy beragadt kesztyűtartót?
Se ki, se be, valszeg eltört a zár :-(.
Ügyesen ki kel feszítened! Nekem napi rendszerességgel törték el a zárat.Addig míg pillanat ragasztóval oldottam meg nekem nem tört el.De ha idegen nyitotta máris vége lett.Tehát ha ragasztod akkor csak is 2 komponensű epoxi ragasztót használj és a csatlakozások körül kicsit vastagabban kend fel.Megerösitve igy a tört részt!Nekem már régóta nem tört el és az idegenek is kitudják nyitni normálisan.Tehát epoxi ragasztó!!! integet2
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30357 Dátum: 2011.06.25 szombat, 05:51:00 »

Ügyesen ki kel feszítened! Nekem napi rendszerességgel törték el a zárat.Addig míg pillanat ragasztóval oldottam meg nekem nem tört el.De ha idegen nyitotta máris vége lett.Tehát ha ragasztod akkor csak is 2 komponensű epoxi ragasztót használj és a csatlakozások körül kicsit vastagabban kend fel.Megerösitve igy a tört részt!Nekem már régóta nem tört el és az idegenek is kitudják nyitni normálisan.Tehát epoxi ragasztó!!! integet2
pár sorral lejebb már kitárgyaltuk a dolgot... milyen epoxit használtál? Mi volt a neve?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30358 Dátum: 2011.06.25 szombat, 06:05:24 »

mitől csinálta azt még kiderítés alatt áll de a pcs az MPdiesel  csinálta  Pesten de az ő munkájukkal eddigi vizsgálatok alapján nincs gond, a turbó ami fel lett rakva  az még mindig jó
, azt mondják valószínű az tettebe neki amikor eldurrant a  régi turbó s nem hívtam mentést hanem el zötyögtem vele  hazáig kb 10 km-t  akkor kaphatott egy nagy pofont   s eddig birta
Én már hallottam ilyet. Vik említette, hogy egy fószernak volt ilyen gondja csúcsok felújítása után pár száz Km után a hajtókar kinézett a blokk oldalán . Akkor csúcsokkal volt valami gebasz.
Egyik havernál off autó kapott chip tunidgot es az Árpad-hidra kanyarodás után nyomott egy kövéret és már repkedtek is a motor darabok.

Részvétem a motor miatt, pont amikor egy halom lóvét öltél bele. szomoru1
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30359 Dátum: 2011.06.25 szombat, 09:34:42 »

Sziasztok !!
 Meg van a bűnös a motorrobbanásra  falbav szomoru1 falbav
Amikor a turbó elszállt anno akkor  nem szedtük szét a régit , de most a hiba kiderítésekor erre is sor került . a szívó oldali turbina lapátból hiányzik egy kb 15mmx10mm darab  amit   ma reggel meg is találtunk az olaj teknő megmaradt részében  úgyhogy valószínűsíthető ez volt a probléma gyökere  gun falbav rinya
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30360 Dátum: 2011.06.25 szombat, 09:39:16 »

Sziasztok !!
 Meg van a bűnös a motorrobbanásra  falbav szomoru1 falbav
Amikor a turbó elszállt anno akkor  nem szedtük szét a régit , de most a hiba kiderítésekor erre is sor került . a szívó oldali turbina lapátból hiányzik egy kb 15mmx10mm darab  amit   ma reggel meg is találtunk az olaj teknő megmaradt részében  úgyhogy valószínűsíthető ez volt a probléma gyökere  gun falbav rinya

cinkes, de be lehet építeni a magyarázatba, elfogadhatónak.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30361 Dátum: 2011.06.25 szombat, 10:25:06 »

Sziasztok !!
 Meg van a bűnös a motorrobbanásra  falbav szomoru1 falbav
Amikor a turbó elszállt anno akkor  nem szedtük szét a régit , de most a hiba kiderítésekor erre is sor került . a szívó oldali turbina lapátból hiányzik egy kb 15mmx10mm darab  amit   ma reggel meg is találtunk az olaj teknő megmaradt részében  úgyhogy valószínűsíthető ez volt a probléma
gyökere  gun falbav rinya
Uhh... Az durva!  Shocked
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30362 Dátum: 2011.06.25 szombat, 11:35:30 »

Ez nekem sem kerek azért egy akkora darab hogy ment át egy 40cm hosszú intercooleren 2bar-al se....? max beleáll azt annyi.

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30363 Dátum: 2011.06.25 szombat, 11:39:14 »

Ez nekem sem kerek azért egy akkora darab hogy ment át egy 40cm hosszú intercooleren 2bar-al se....? max beleáll azt annyi.


ja, meg van kb 2-2,5m cső is még, egy függőleges szakasszal az egr előtt...
2bar még nekem sincs, nemhogy egy éppen kettéállt turbónál...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
laczko9
Vendég
« Új hozzászólás #30364 Dátum: 2011.06.25 szombat, 11:54:57 »

Sziasztok!

Segítség kéne! Van egy Mondeo-m és eddig kézzel tudtam nyitni a csomagtartót, valamit elcsesztem (?) mert most csak a távirányító csomagtérnyitógombjával, vagy belső gombbal lehet nyitni. Meg hátulról kulccsal. Érintésre nem nyílik. Mi lehet ennek az oka?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30365 Dátum: 2011.06.25 szombat, 11:55:53 »

Sziasztok!

Segítség kéne! Van egy Mondeo-m és eddig kézzel tudtam nyitni a csomagtartót, valamit elcsesztem (?) mert most csak a távirányító csomagtérnyitógombjával, vagy belső gombbal lehet nyitni. Meg hátulról kulccsal. Érintésre nem nyílik. Mi lehet ennek az oka?
tönkre ment benne a mikrokapcsoló, ki kell cserélni, találsz róla írást bőven a fórumon, pl a főoldalon wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30366 Dátum: 2011.06.25 szombat, 12:25:50 »

Ez nekem sem kerek azért egy akkora darab hogy ment át egy 40cm hosszú intercooleren 2bar-al se....? max beleáll azt annyi.

az tuti, h nem járta végig a szívórendszert! leggyorsabb útja az olajvisszafolyó ág, és úgy rögtön a karterba landol. csak nem értem miért tud ez a karter aljáról a dugócsapba kárt tenni. szóval én keresgélném a hibát tovább.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30367 Dátum: 2011.06.25 szombat, 12:38:36 »

az tuti, h nem járta végig a szívórendszert! leggyorsabb útja az olajvisszafolyó ág, és úgy rögtön a karterba landol. csak nem értem miért tud ez a karter aljáról a dugócsapba kárt tenni. szóval én keresgélném a hibát tovább.

A lapát nemigen szokott a turbó olajcsatornáján lemenni, mert ugye a kerekek nemis ott vannak...főleg nem egy ekkora darab...én eztis kizárnám.
szerintem az nemis a turbó darabja lehet hanem valami más, de a turbóból is letörhetett attól még persze csak az nem az szerintem.
kizárt hogy porlasztó miatt törött szét...
Én elméletem: turbó olajat felkapta szétpörgött,hajtókar elgörbült majd az uj turbóval eltörött és átrendezte a dolgokat.
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #30368 Dátum: 2011.06.25 szombat, 12:47:31 »

Nektek az átlagfogyasztáson kívül van pillanatnyi kijelzés is? Nekem 2001-es ghiám van és nincs, de sok m2-es ghiának pedig van.
Ez mitől függ és lehet-e (gondolom ja) utólag frissíteni a firmware-t?
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30369 Dátum: 2011.06.25 szombat, 12:52:07 »

akkor ezek szerint ha jól értem a turbinalapát darabka az nem lehet a hiba oka  s az is kétséges hogy került az oda akkor szívesen várnám a tanácsokat vagy ötleteket hogy milyen irányba induljunk a hiba kiderítése érdekében .
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30370 Dátum: 2011.06.25 szombat, 12:57:59 »

pár sorral lejebb már kitárgyaltuk a dolgot... milyen epoxit használtál? Mi volt a neve?
Kitárgyaltuk, azóta is szórakozok vele  vigyor3.
Fúrtam egy lyukat a pöcök alá. A pöcköt tartó műanyag elég kemény anyagból van, nem is tudom, ha a pöcök is, hogy tört el.
Próbálgattam csavarokat a lyukba, a pöcök le is tört megen a ragasztás helyén. Pillanatragasztóval rögzítettem csak, hogy a helyén maradjon, míg a 2 komponensűt rárakom, tehát ez nem gond.
De ha már így jártam, összeraktam a pöcök nélkül, a lyukba meg bedugtam egy csavart. Kicsit sufnituning, viszont működik. Egy gond van, hogy a kesztyűtartó nyitó gomb nem megy vissza helyére, mintha gyenge lenne a rugó vagy rosszul raktam volna vissza.
Jelenleg itt tartok. Ha visszamenne jól a nyitógomb, akkor nem problémáznék a pöcök visszaragasztásával, hisz a csavar soha nem fog eltörni.
A rugó állásával kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30371 Dátum: 2011.06.25 szombat, 13:08:39 »

A lapát nemigen szokott a turbó olajcsatornáján lemenni, mert ugye a kerekek nemis ott vannak...főleg nem egy ekkora darab...én eztis kizárnám.
szerintem az nemis a turbó darabja lehet hanem valami más, de a turbóból is letörhetett attól még persze csak az nem az szerintem.
kizárt hogy porlasztó miatt törött szét...
Én elméletem: turbó olajat felkapta szétpörgött,hajtókar elgörbült majd az uj turbóval eltörött és átrendezte a dolgokat.

az első turbo darabokra tört. azaz simán lemehetett 1 darab akár a a kerekekből is.
de az tuti, h nem járta végig a szívórendszert.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30372 Dátum: 2011.06.25 szombat, 13:51:51 »

az tuti, h nem járta végig a szívórendszert! leggyorsabb útja az olajvisszafolyó ág, és úgy rögtön a karterba landol. csak nem értem miért tud ez a karter aljáról a dugócsapba kárt tenni. szóval én keresgélném a hibát tovább.
nekem van lebontva olajvisszafolyó csövem, ha kell meg tudom mérni, hogy az milyen átmérőjű, de szerintem azon nem megy le egy ekkor darab...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30373 Dátum: 2011.06.25 szombat, 13:52:46 »

az első turbo darabokra tört. azaz simán lemehetett 1 darab akár a a kerekekből is.
de az tuti, h nem járta végig a szívórendszert.

turbina vagy kompresszor kerék átmegy a csapágyazáson? mert ugye az olajcsatornák ott vannak. nemigen tudom elképzelni, főleg egy ekkora darabot.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30374 Dátum: 2011.06.25 szombat, 13:53:58 »

akkor ezek szerint ha jól értem a turbinalapát darabka az nem lehet a hiba oka  s az is kétséges hogy került az oda akkor szívesen várnám a tanácsokat vagy ötleteket hogy milyen irányba induljunk a hiba kiderítése érdekében .

Legolcsóbb,egyszerűbb és legjobban jársz a komplett motorcserével szerintem....Motocraft pl...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30375 Dátum: 2011.06.25 szombat, 13:54:48 »

Legolcsóbb,egyszerűbb és legjobban jársz a komplett motorcserével szerintem....Motocraft pl...
TDDI-re eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30376 Dátum: 2011.06.25 szombat, 13:57:52 »

Sziasztok !!
 Meg van a bűnös a motorrobbanásra  falbav szomoru1 falbav
Amikor a turbó elszállt anno akkor  nem szedtük szét a régit , de most a hiba kiderítésekor erre is sor került . a szívó oldali turbina lapátból hiányzik egy kb 15mmx10mm darab  amit   ma reggel meg is találtunk az olaj teknő megmaradt részében  úgyhogy valószínűsíthető ez volt a probléma gyökere  gun falbav rinya
nem tud a szívóoldalon sehogy lekerülni a kartelba semmilyen darabos (és nem darabos) alkatrész!
Lentebb többen írták,hogy a cooleren semmi nem megy át,legalábbis csak sokkal kissebb alkatrész.
Aztán a hengerből max a kipuff felé tud távozni!

Szerintem a vezérlésnél elszállhatott a láncfeszítő,és a 4es dugó vert először bele a szelepekbe,illetve az szakadt le a hajtókarról.....mondjuk erről meglehet győződni,ha lekerül a hf,meg a vezérlés.
Ill ilyen már volt másnak is,hogy a lánfeszítő elszállt,és a szelephimba tengej tartó traverz eltörött.Na most egy ilyen esetben 160ig húzatva pont elszáll a traverz a hf-ben,akkor az okoz ilyen rombolást azt tuti.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.25 szombat, 14:01:48 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30377 Dátum: 2011.06.25 szombat, 14:02:21 »

Kitárgyaltuk, azóta is szórakozok vele  vigyor3.
Fúrtam egy lyukat a pöcök alá. A pöcköt tartó műanyag elég kemény anyagból van, nem is tudom, ha a pöcök is, hogy tört el.
Próbálgattam csavarokat a lyukba, a pöcök le is tört megen a ragasztás helyén. Pillanatragasztóval rögzítettem csak, hogy a helyén maradjon, míg a 2 komponensűt rárakom, tehát ez nem gond.
De ha már így jártam, összeraktam a pöcök nélkül, a lyukba meg bedugtam egy csavart. Kicsit sufnituning, viszont működik. Egy gond van, hogy a kesztyűtartó nyitó gomb nem megy vissza helyére, mintha gyenge lenne a rugó vagy rosszul raktam volna vissza.
Jelenleg itt tartok. Ha visszamenne jól a nyitógomb, akkor nem problémáznék a pöcök vis***agasztásával, hisz a csavar soha nem fog eltörni.
A rugó állásával kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

A rugóvég hosszú egyenes vége megy a kilincs közepén levő két perem közé, a rugó másik "u" alakban hajlított vége, pedig a házba ugyancsak a két perem közé. Nem kell talán csak 10mm-t vissza forgatni a rugón, hogy belemenjen.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30378 Dátum: 2011.06.25 szombat, 14:03:29 »

akkor ezek szerint ha jól értem a turbinalapát darabka az nem lehet a hiba oka  s az is kétséges hogy került az oda akkor szívesen várnám a tanácsokat vagy ötleteket hogy milyen irányba induljunk a hiba kiderítése érdekében .
Tudsz majd feltenni képeket a motorról, meg a környezetéről?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30379 Dátum: 2011.06.25 szombat, 14:52:51 »

nem tud a szívóoldalon sehogy lekerülni a kartelba semmilyen darabos (és nem darabos) alkatrész!
Lentebb többen írták,hogy a cooleren semmi nem megy át,legalábbis csak sokkal kissebb alkatrész.
Aztán a hengerből max a kipuff felé tud távozni!

Szerintem a vezérlésnél elszállhatott a láncfeszítő,és a 4es dugó vert először bele a szelepekbe,illetve az szakadt le a hajtókarról.....mondjuk erről meglehet győződni,ha lekerül a hf,meg a vezérlés.
Ill ilyen már volt másnak is,hogy a lánfeszítő elszállt,és a szelephimba tengej tartó traverz eltörött.Na most egy ilyen esetben 160ig húzatva pont elszáll a traverz a hf-ben,akkor az okoz ilyen rombolást azt tuti.
ezekél olajos a lánfeszítő ugye??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30380 Dátum: 2011.06.25 szombat, 16:11:37 »

A rugóvég hosszú egyenes vége megy a kilincs közepén levő két perem közé, a rugó másik "u" alakban hajlított vége, pedig a házba ugyancsak a két perem közé. Nem kell talán csak 10mm-t vissza forgatni a rugón, hogy belemenjen.
Köszi, valahogy így gondoltam én is.
De nagy szívás ez a kesztyűtartó!
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30381 Dátum: 2011.06.25 szombat, 16:48:50 »

Köszi, valahogy így gondoltam én is.
De nagy szívás ez a kesztyűtartó!
sikerült?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30382 Dátum: 2011.06.25 szombat, 16:51:09 »

turbina vagy kompresszor kerék átmegy a csapágyazáson? mert ugye az olajcsatornák ott vannak. nemigen tudom elképzelni, főleg egy ekkora darabot.

a darabokra tört, és találtak 1db 10x15mm-es darabot nálam azt jelenti, h szó szerint darabokra tört. nem kell a siklócsapágyazáson átmennie semminek, ha már a csapágy nem is létezik mert szétment. akkor max arról lehet szó, h a csapágyazás helyén ment át.
az ablakon se tudsz normál esetbe kinyúlni ha zárva van, de ha kitört belőle az üveg akkor nem számít ha a keret zárva van.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30383 Dátum: 2011.06.25 szombat, 17:08:41 »

sikerült?
Nem tudom még.

Pillanatragasztóval vis***agasztottam a pöcköt és úgy próbálgattam, de nem volt az igazi. Mintha valami nem stimmelt volna az egész szerkezettel. Arra gondolok, hogy a kis lyukon bedugott kis cső kavart be, mert nem tudott teljesen elfordulni miatta a pöcök. Valszeg emiatt a tengely is megrepedt kissé.

Kiöntöttem az egészet 2 komponensű ragasztóval. A pöcökbe tettem egy szöget úgy, hogy ne lógjon ki a pöcök síkjából, tehát ne akadályozza a mozgást, de mégis adjon kis tartást. Vastagabb szög, csavar nem mehet be, mert akkor nem tud teljes utat bejárni a pöcök. Most várom, hogy száradjon, aztán vis***akom.
Majd megírom, mire jutottam.

Frissítés!
Megszáradt, de csiszolni kell, mert a pöcök aljára is került anyag és amiatt nem tud teljesen elforogni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.25 szombat, 18:33:21 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #30384 Dátum: 2011.06.25 szombat, 18:53:42 »

Nektek az átlagfogyasztáson kívül van pillanatnyi kijelzés is? Nekem 2001-es ghiám van és nincs, de sok m2-es ghiának pedig van.
Ez mitől függ és lehet-e (gondolom ja) utólag frissíteni a firmware-t?

Vagy vmi kombinációval esetleg ki lehet-e íratni?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30385 Dátum: 2011.06.25 szombat, 18:56:32 »

Nem tudom még.

Pillanatragasztóval vis***agasztottam a pöcköt és úgy próbálgattam, de nem volt az igazi. Mintha valami nem stimmelt volna az egész szerkezettel. Arra gondolok, hogy a kis lyukon bedugott kis cső kavart be, mert nem tudott teljesen elfordulni miatta a pöcök. Valszeg emiatt a tengely is megrepedt kissé.

Kiöntöttem az egészet 2 komponensű ragasztóval. A pöcökbe tettem egy szöget úgy, hogy ne lógjon ki a pöcök síkjából, tehát ne akadályozza a mozgást, de mégis adjon kis tartást. Vastagabb szög, csavar nem mehet be, mert akkor nem tud teljes utat bejárni a pöcök. Most várom, hogy száradjon, aztán vis***akom.
Majd megírom, mire jutottam.

Frissítés!
Megszáradt, de csiszolni kell, mert a pöcök aljára is került anyag és amiatt nem tud teljesen elforogni.

Menni fog az!  Én nem csináltam ilyen pecízen! Az is igaz, hogy már tiszta ideg voltam a kesztyűtartó miatt! Amikor már végképp szükség volt a tartalmára, akkor szétkaptam összekentem ragasztóval, félretettem 1 napra, összeraktam azt jó napot.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30386 Dátum: 2011.06.25 szombat, 18:57:40 »

Vagy vmi kombinációval esetleg ki lehet-e íratni?

a tieden nem lehet kiíratni. ha jól emléxek 2003.07 hó a határ, de hozzáértő ember kell ahhoz is, mert hamar elkergetnek, h "ez hülyeség! ilyen nincs!"
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #30387 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:03:58 »

a tieden nem lehet kiíratni. ha jól emléxek 2003.07 hó a határ, de hozzáértő ember kell ahhoz is, mert hamar elkergetnek, h "ez hülyeség! ilyen nincs!"

Nem értem a dolog logikáját, 98-as mk2-nél tudja a pillanatnyit, 2001-es mk3-nál megáll a tudomány az átlagfogyinál?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30388 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:06:25 »

ezekél olajos a lánfeszítő ugye??
őszintén?foggalmamsenincsen.de mindjárt megpróbálok utánanézni.....
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.25 szombat, 19:18:51 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30389 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:21:14 »

Nektek az átlagfogyasztáson kívül van pillanatnyi kijelzés is? Nekem 2001-es ghiám van és nincs, de sok m2-es ghiának pedig van.
Ez mitől függ és lehet-e (gondolom ja) utólag frissíteni a firmware-t?
Nincs csak átlagfogyasztás van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30390 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:22:04 »

őszintén?foggalmamsenincsen.de mindjárt megpróbálok utánanézni.....
nekem úgy rémlik, hogy hidraulikus a láncfeszítő, és szerintem ahoz a motorolajat használja...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30391 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:22:16 »

Nincs csak átlagfogyasztás van.
van, de csak facelift után
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #30392 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:24:45 »

ezekél olajos a lánfeszítő ugye??
Ha jól tudom,akkor igen! Legalábbis TDDI-nél igen!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30393 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:28:47 »

Ha jól tudom,akkor igen! Legalábbis TDDI-nél igen!
cseresznye fórumtársnak is ezért ugrott át ha jól emlékszem a vezérlés mert nem volt elég olajnyomás a feszítéshez
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30394 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:30:10 »

cseresznye fórumtársnak is ezért ugrott át ha jól emlékszem a vezérlés mert nem volt elég olajnyomás a feszítéshez
És neki TDCI-je van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30395 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:33:39 »

van, de csak facelift után

Es facelift utan hogyan lehet ravenni a cuccot erre?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30396 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:34:22 »

Es facelift utan hogyan lehet ravenni a cuccot erre?

AndyA
elvileg programozással, Viket kérdezd meg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30397 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:35:12 »

persze hogy hidraulikus a láncfeszitő...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30398 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:35:32 »

cseresznye fórumtársnak is ezért ugrott át ha jól emlékszem a vezérlés mert nem volt elég olajnyomás a feszítéshez
már csak azt kéne tudni, hogy Csalingernél ez történhetett-e.

meg azért kíváncsi lennék, hogy cseresznye milyen olajat használt...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30399 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:36:08 »

elvileg programozással, Viket kérdezd meg
GYári cuccal ahogy múltkor írtam neked a hátsó ajtó járó motor melletti nyitás tiltásáról.Azt is csak  így lehet fel és le programozni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 601 602 603 604 605 606 607 [608] 609 610 611 612 613 614 615 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.