Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:22:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 749 750 [751] 752 753 754 755 756 757 758 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21888634 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37500 Dátum: 2012.05.29 kedd, 21:27:52 »

Honnan tudjuk, h benzines?

Sziasztok! Szép napot mindenkinek!

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni tőletek.

Van egy 1,8-as 2001-es Mondeom, amit már 9. éve hajtottam minden probléma nélkül. Most leadtam műszaki vizsgára, ahol valami CO-os problémák jelentkeztek. Cserélni kellett a szelepszár szimeringet (...)
Naplózva
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #37501 Dátum: 2012.05.29 kedd, 21:29:58 »

Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos nem tudom milyen autóról van szó, mert az aláirásban nem szerepel. Én több okból sem fizetnék egy fillért sem. Nem a te hibádból füstölt el az autó. Ez a probléma halmaz nagyon gyanus. Én azonnal a cég felügyeleti szervéhez vagy a Fogysztóvédelmi Főfelügyelőséghez fordulnék. Az sem mindegy kifizette a 2 heti autó bérlési dijat. Itt valami nagyon büzlik, ne hagyd magad palira venni, és ne fizess ki semmirekelő munkáért súlyos tizezreket. Én nagyon rájuk verném a port. Ha másképp nem megy, állitsák vissza az eredeti állapotot a saját rezsiköltségükből és a viszont nem látásra. A továbbiakkban meg nagy ívben kerüld el ezt a céget.
Tisztelettel László!


Tisztelt Lászlo!

Köszönöm a tanácsodat!  Elfelejtettem írni,  III-as mondeom van. Az ár amit kérni akarnak 250000Ft.  Ezért kérdeztem, hogy mennyibe jönnek Kb ezek a beavatkozások!

Tisztelettel:   Jozsef
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37502 Dátum: 2012.05.29 kedd, 21:32:49 »


Odáig nem mentem vissza
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37503 Dátum: 2012.05.29 kedd, 21:35:54 »

Tisztelt Lászlo!

Köszönöm a tanácsodat!  Elfelejtettem írni,  III-as mondeom van. Az ár amit kérni akarnak 250000Ft.  Ezért kérdeztem, hogy mennyibe jönnek Kb ezek a beavatkozások!

Tisztelettel:   Jozsef

 wow1 falbav
Nem jutok szóhoz hirtelen. Kik ezek és hol?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37504 Dátum: 2012.05.29 kedd, 21:48:19 »

Tisztelt Lászlo!

Köszönöm a tanácsodat!  Elfelejtettem írni,  III-as mondeom van. Az ár amit kérni akarnak 250000Ft.  Ezért kérdeztem, hogy mennyibe jönnek Kb ezek a beavatkozások!

Tisztelettel:   Jozsef

Az a rész megvan, hogy nekem a komplett hengerfej felújítás + lánccsere megvolt 130-ból?
Úgy át vagy verve a palánkon, hogy arról kódulsz ...
Naplózva
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #37505 Dátum: 2012.05.29 kedd, 21:51:18 »

Nem lett a kocsiban hirtelen pár száz kilométerrel több? A láncfeszítő alá csak úgy nem kerül vasreszelék.

Simán el tudnám képzelni, hogy valamelyik emberke azt használta 1-2 napig, rosszabb esetben valakinek volt egy kukás hengerfeje és így most "okosba" van neki egy új. Te meg majd javíttathatod a rosszabbat.

Hengerfej leszedése nélkül szelepszál szimmering csere pedig tüneti kezelés, nem sokat ér.



Tisztelt Hyperborg!

A motor még nem volt szétszedve. Megnéztem, nem nyultak a hengerfejhez. Engem az bosszantott. hogy mikor elöször összerakták még jo volt a láncfeszítő, mert akkor nem rakták volna össze vele. Az, hogy vasreszelék volt alatta, ezt a szerelő gyerek mutatta. Szerintem ez az ő saruk. Ezért kellett uj ami 25 rugoba kerül.
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37506 Dátum: 2012.05.29 kedd, 21:54:02 »

A motor még nem volt szétszedve. Megnéztem, nem nyultak a hengerfejhez. Engem az bosszantott. hogy mikor elöször összerakták még jo volt a láncfeszítő, mert akkor nem rakták volna össze vele. Az, hogy vasreszelék volt alatta, ezt a szerelő gyerek mutatta. Szerintem ez az ő saruk. Ezért kellett uj ami 25 rugoba kerül.

Benzinesről van szó? Mert annak a lánca úgy el van rejtve, hogy egész sok mindent le kell bontani hozzá.
Naplózva
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #37507 Dátum: 2012.05.29 kedd, 21:56:23 »

Az a rész megvan, hogy nekem a komplett hengerfej felújítás + lánccsere megvolt 130-ból?
Úgy át vagy verve a palánkon, hogy arról kódulsz ...

Még nem Laci, csak akarnak!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #37508 Dátum: 2012.05.29 kedd, 22:04:29 »

Még nem Laci, csak akarnak!

Az egészben azt nem értem, hogy miért is kellene akár egy forintot is fizetned? Mikor leadtad a kocsit még jó volt, majd ők szétb@szták. Akkor miről is beszélünk?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
akela
Vendég
« Új hozzászólás #37509 Dátum: 2012.05.29 kedd, 22:06:00 »

Ezt én hogy nem találtam meg???
Köszönöm. worship
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #37510 Dátum: 2012.05.30 szerda, 06:32:51 »

Tisztelt Hyperborg!

A motor még nem volt szétszedve. Megnéztem, nem nyultak a hengerfejhez. Engem az bosszantott. hogy mikor elöször összerakták még jo volt a láncfeszítő, mert akkor nem rakták volna össze vele. Az, hogy vasreszelék volt alatta, ezt a szerelő gyerek mutatta. Szerintem ez az ő saruk. Ezért kellett uj ami 25 rugoba kerül.

Sztem az lenne a legtisztább,ha vkit vinnél magaddal, de olyat aki ismeri a Mondeokat, bontott is, tudja h mit kell mihez szétszedni és úgy visszamenni hozzájuk, majd Ő meg modnja h mihez nyúltak és mihez nem, amúgy meg Te egy működőkepés, hibátlan autót adtál le, ők rosszat adtak vissza, innentől kezdve Fogyasztóvédelem, mivel át akarnak verni amúgy hol van ez a "szerviznek" nevezett sufni-el.b.cós kóceráj??? merre laksz??
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #37511 Dátum: 2012.05.30 szerda, 09:39:25 »

Sztem az lenne a legtisztább,ha vkit vinnél magaddal, de olyat aki ismeri a Mondeokat, bontott is, tudja h mit kell mihez szétszedni és úgy visszamenni hozzájuk, majd Ő meg modnja h mihez nyúltak és mihez nem, amúgy meg Te egy működőkepés, hibátlan autót adtál le, ők rosszat adtak vissza, innentől kezdve Fogyasztóvédelem, mivel át akarnak verni amúgy hol van ez a "szerviznek" nevezett sufni-el.b.cós kóceráj??? merre laksz??

Tisztelt Fórumtárs!

Az ország nyugati részén lakom. A várost nem akarom írni, mert kevés nagy cég van, és nem szeretnék jogi dolgokba keveredni. Amit biztosan szeretnék tudni, hogy jogilag kinek a felelőssége, ha a szervizbe megy tönkre az auto? /Motor pörgetésnél elfüstöl az auto/
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.30 szerda, 09:51:02 írta Defoe » Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37512 Dátum: 2012.05.30 szerda, 09:59:47 »

Tisztelt Lászlo!

Köszönöm a tanácsodat!  Elfelejtettem írni,  III-as mondeom van. Az ár amit kérni akarnak 250000Ft.  Ezért kérdeztem, hogy mennyibe jönnek Kb ezek a beavatkozások!

Tisztelettel:   Jozsef
Kedves József!
Egy korrekt cégnél  a gépjármű megvizsgálása után, adnak egy javitási hibajegyzéket, árkalkulációval együtt. A megrendelőnek joga van eldönteni, hogy az adott ár meg felel e neki. Ha nem tetszik lemondja a megrendelést. A vásárlót nem lehet több százezres költséggel, kész tények elé állitani. Én ezek után csak a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelősághez fordulnék. Cromax árakkal számolva a komplett fék (tárcsák+fékpofák) a 4 kutyacsont a szelepszár szimeringek és a vezérmülánc összesen 140.000Ft. Mi kerül még ott 110.000 forintba? Minenképp részletes elszámolást kérnék és evvel együtt mennék a felügyeleti szervhez.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37513 Dátum: 2012.05.30 szerda, 10:16:53 »

Tisztelt Fórumtárs!

Az ország nyugati részén lakom. A várost nem akarom írni, mert kevés nagy cég van, és nem szeretnék jogi dolgokba keveredni. Amit biztosan szeretnék tudni, hogy jogilag kinek a felelőssége, ha a szervizbe megy tönkre az auto? /Motor pörgetésnél elfüstöl az auto/
Kedves József!
Kérdésem. Neked konkrétan megmodták, hogy CO mérésnél szált el az autó? Mert ha igen, sajnos nem lessz egyszerü dolog ráterhelni a cégre. Tudniillik nem válalnak rá felelősséget. Ha a motor vizsgálat közben elszáll a tulajt terhelik a felmerülő költségek. Ezt a tényt, néhány komoly helyen közlik is a tulajjal. Sajnos a Magyar NKH jogszabájokat nem hozzá értők állitották össze, és ezért pörgettetik a diesel autókat letiltási fordulatszámig a müszaki vizsgán a CO mérésnél. Én a müszakin a második letitási fordulat után leorditottam a vizsgáztató fejét, és utánna nem taposta többet a gázpedált. Jó lenne tudni bővebben, hogy mi is történt az autóddal.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #37514 Dátum: 2012.05.30 szerda, 10:31:41 »

Kedves József!
Egy korrekt cégnél  a gépjármű megvizsgálása után, adnak egy javitási hibajegyzéket, árkalkulációval együtt. A megrendelőnek joga van eldönteni, hogy az adott ár meg felel e neki. Ha nem tetszik lemondja a megrendelést. A vásárlót nem lehet több százezres költséggel, kész tények elé állitani. Én ezek után csak a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelősághez fordulnék. Cromax árakkal számolva a komplett fék (tárcsák+fékpofák) a 4 kutyacsont a szelepszár szimeringek és a vezérmülánc összesen 140.000Ft. Mi kerül még ott 110.000 forintba? Minenképp részletes elszámolást kérnék és evvel együtt mennék a felügyeleti szervhez.
Tisztelettel László!

Köszöm László!

Csütörtökön viszem az autot a Fort szervizbe átvizsgálásra, mert már nem bizom bennük. Igérték a Fordosok, hogy megnézik a rángatás mitől van.
Még annyit megjegyeznék, hogy a 250000 ezer munkadíjjal együtt van. A vezérműlánc a régi került vissza, a feszítővel együtt. A másodszori javításnál cserélték ki a feszítőt újra, mert a régi alá valamilyen fémreszelék, vagy darab került!

Így ismeretlenül üdvözölleg, és minden segítségedet nagyon megköszönök.        József
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #37515 Dátum: 2012.05.30 szerda, 10:44:57 »

Álltalában minden vizsgasoron kivan irva hogy semmilyen felelőséget nem vállalnak a vizsga során meghibásodott autókra...Nem ők találták ki ezt az idióta rendszert,jogszabályt....alkalmazkodnak.
Pereskedni lehet de kb 2-3 év mire lefolyna az ügy és 50-50% álltalában....a bukó fél nyilván fizeti a költségeket...
Azért ha nem tetszik valami a vizsgáztatás során akkor kilehet fáradni az ügyfélváróba ahol elvileg kellene tartózkodni vagy ellehet fáradni...de a vizsga kérelem dijját ki fogják fizettetni akkor is...senkit nem lehet kényszeriteni hogy ugy vizsgáztasson egy autót ahogy a gazdája szeretné...Amit csak csalással tudna megcsinálni onnantól...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37516 Dátum: 2012.05.30 szerda, 10:51:47 »

és a vezérmülánc összesen 140.000Ft. Mi kerül még ott 110.000 forintba? Minenképp részletes elszámolást kérnék és evvel együtt mennék a felügyeleti

Hozzátenném, hogy a gyártótól rendelve a vezérműlánc + fogaskerekek mindössze 85 EUR ...
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #37517 Dátum: 2012.05.30 szerda, 13:53:18 »

Tisztelt Fórumtárs!

Az ország nyugati részén lakom. A várost nem akarom írni, mert kevés nagy cég van, és nem szeretnék jogi dolgokba keveredni. Amit biztosan szeretnék tudni, hogy jogilag kinek a felelőssége, ha a szervizbe megy tönkre az auto? /Motor pörgetésnél elfüstöl az auto/
Már megbocsájts a nyugati szekcióba merrefelé, mert vagyunk páran innen(Szhely-Győr-Sopron-Zegerszeg) hátha tudnánk segíteni Neked Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37518 Dátum: 2012.05.30 szerda, 14:12:52 »

Már megbocsájts a nyugati szekcióba merrefelé, mert vagyunk páran innen(Szhely-Győr-Sopron-Zegerszeg) hátha tudnánk segíteni Neked Cheesy

Lesz ilyen Mondeo Klub Erőszakszervezet, "mi letörjük a szerviz árát vagy gigáját" mottóval?  eplus2
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #37519 Dátum: 2012.05.30 szerda, 14:20:18 »

Lesz ilyen Mondeo Klub Erőszakszervezet, "mi letörjük a szerviz árát vagy gigáját" mottóval?  eplus2
eplus2  nyes  hehe taps  levele
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #37520 Dátum: 2012.05.30 szerda, 16:04:28 »

Már megbocsájts a nyugati szekcióba merrefelé, mert vagyunk páran innen(Szhely-Győr-Sopron-Zegerszeg) hátha tudnánk segíteni Neked Cheesy

A Hűség városa
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #37521 Dátum: 2012.05.30 szerda, 16:14:50 »

A Hűség városa
Az nem más mint Sopron Cheesy
Ford Mondeo Club Hungary > Forum > Közélet, régiók, chat > Régiók > Nyugat-Dunántúli Mondeósok
itt keresd: Kalap ur-at Ő is soproni Cheesy lehet tud segíteni Neked pár dologban Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37522 Dátum: 2012.05.30 szerda, 16:15:00 »

A Hűség városa

(Lúzerek városa, mert most ott osztrák minimálbér is lehetne Smiley )
Naplózva
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #37523 Dátum: 2012.05.30 szerda, 16:35:23 »

Az nem más mint Sopron Cheesy
Ford Mondeo Club Hungary > Forum > Közélet, régiók, chat > Régiók > Nyugat-Dunántúli Mondeósok
itt keresd: Kalap ur-at Ő is soproni Cheesy lehet tud segíteni Neked pár dologban Cheesy


Köszi a segítséget!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #37524 Dátum: 2012.05.30 szerda, 16:40:11 »

(Lúzerek városa, mert most ott osztrák minimálbér is lehetne Smiley )

Sok helyen már így is bevezették!   Már 1-2 szakinak elment a híre odaát is!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37525 Dátum: 2012.05.30 szerda, 16:52:56 »

Sok helyen már így is bevezették!   Már 1-2 szakinak elment a híre odaát is!

Az összes osztrák ismerősöm Sopronba viszi az autóját javíttatni.
Emiatt nem kell csodálkozni, hogy a helyi munkadíj egy kicsit magasabb.

A vidéki szerelő nálam 2000 Ft/óráért dolgozik.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #37526 Dátum: 2012.05.30 szerda, 17:02:30 »

(Lúzerek városa, mert most ott osztrák minimálbér is lehetne Smiley )

Átkozzák is az ősöket  rinya gun
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #37527 Dátum: 2012.05.30 szerda, 17:25:52 »

Az összes osztrák ismerősöm Sopronba viszi az autóját javíttatni.
Emiatt nem kell csodálkozni, hogy a helyi munkadíj egy kicsit magasabb.

A vidéki szerelő nálam 2000 Ft/óráért dolgozik.

Ha márkaszervizet veszünk alapul, nálunk az is csak 30 Euro
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
csaszarmate
Vendég
« Új hozzászólás #37528 Dátum: 2012.05.30 szerda, 20:46:07 »

 worship

Üdv Mindenkinek!

Hozzáértők véleménye érdekelne!Autóvásárlásra készülődök épp és az MK3-as mondeo ami idáig elnyerte a tetszésem!2005-2007 Dízel kombira titanium felszereltséggel fog esni a választás!Hálás lennék ha írnátok véleményeket mit érdemes mit nem , mire kell odafigyelnem ennél a tipusnál, motorhibák, gyengeségek stb!

Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #37529 Dátum: 2012.05.30 szerda, 20:54:17 »

worship

Üdv Mindenkinek!

Hozzáértők véleménye érdekelne!Autóvásárlásra készülődök épp és az MK3-as mondeo ami idáig elnyerte a tetszésem!2005-2007 Dízel kombira titanium felszereltséggel fog esni a választás!Hálás lennék ha írnátok véleményeket mit érdemes mit nem , mire kell odafigyelnem ennél a tipusnál, motorhibák, gyengeségek stb!



Ez kint van a főoldalon:
http://mondeo.hu/index.php?page=93
http://mondeo.hu/index.php?page=134
Hátha találsz benne hasznosat  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.30 szerda, 20:56:01 írta V.Tamás » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #37530 Dátum: 2012.05.30 szerda, 21:00:39 »

worship

Üdv Mindenkinek!

Hozzáértők véleménye érdekelne!Autóvásárlásra készülődök épp és az MK3-as mondeo ami idáig elnyerte a tetszésem!2005-2007 Dízel kombira titanium felszereltséggel fog esni a választás!Hálás lennék ha írnátok véleményeket mit érdemes mit nem , mire kell odafigyelnem ennél a tipusnál, motorhibák, gyengeségek stb!


http://mondeo.hu/wiki/index.php/Műszerteszt
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37531 Dátum: 2012.05.30 szerda, 21:03:42 »


Ezzel nem sokra megy szerintem, hacsak nem esetleges DTC kódokat akar kiolvasni, meg generátort ellenőrizni  vigyor3

De hogy valami hasznosat is írjak: Ha tudsz, akkor vigyél magaddal valakit, aki ismeri a típust, és ne sajnáld a pénzt (nem az eladó által ajánlott) szakszervizben történő állapotfelmérésre.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.30 szerda, 21:09:09 írta tpmportal » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #37532 Dátum: 2012.05.30 szerda, 21:12:11 »

Ezzel nem sokra megy szerintem, hacsak nem esetleges DTC kódokat akar kiolvasni, meg generátort ellenőrizni  vigyor3

De hogy valami hasznosat is írjak: Ha tudsz, akkor vigyél magaddal valakit, aki ismeri a típust, és ne sajnáld a pénzt (nem az eladó által ajánlott) szakszervizben történő állapotfelmérésre.
vagy ellenörzi ezeket:A 3. generációs Mondeo-k kiváltsága, hogy a műszerfalon keresztül egy kis trükkel megtudhatunk néhány plusz információt a számítógéptől. Tesztelheted az akkut, izzókat, müszereket stb..

miért ne olvashatna DTC kódokat.  Huh?

de ellenörizhetné a digit klimát is a hozzá tartozó tesztel
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.30 szerda, 21:17:16 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37533 Dátum: 2012.05.30 szerda, 21:17:51 »

vagy ellenörzi ezeket:A 3. generációs Mondeo-k kiváltsága, hogy a műszerfalon keresztül egy kis trükkel megtudhatunk néhány plusz információt a számítógéptől. Tesztelheted az akkut, izzókat, müszereket stb..

miért ne olvashatna DTC kódokat.  Huh?

Olvashat, de a "nagy" dolgok (pl. porlasztó, DMF, turbó) nem ott fognak kiderülni. Legalábbis szerintem.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #37534 Dátum: 2012.05.30 szerda, 21:23:05 »

Olvashat, de a "nagy" dolgok (pl. porlasztó, DMF, turbó) nem ott fognak kiderülni. Legalábbis szerintem.
de ránézésre sem.sok "nagy"dologra csak akkor derülne fény ha darabokra lenne szedve,de ez nyilván soha nem történik meg,ebböl adódik az,hogy nem rég vásároltam egy mondeot de.........soha többet tök ócska stb.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37535 Dátum: 2012.05.30 szerda, 21:33:53 »

de ránézésre sem.sok "nagy"dologra csak akkor derülne fény ha darabokra lenne szedve,de ez nyilván soha nem történik meg,ebböl adódik az,hogy nem rég vásároltam egy mondeot de.........soha többet tök ócska stb.

Mondjuk ha a sok "nem rég vásároltam egy mondeot" elvitte volna egy szervizbe mielőtt megvette, akkor esetleg kiderült volna, hogy a lendkerék már csereérett, hogy mondjuk 4 porlasztóból 3 szintén kuka, esetleg az eleje ferdén áll, mert nagyot csattant, és szarul javították meg, vagy az egész fékrendszerre ráfér egy tárcsa+betét csere, a futóműre is ráférne egy felújítás. És akkor nem lennének meglepődve, hogy a másfél milláért megvett autóra rá lehet költeni még annak a felét.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37536 Dátum: 2012.05.30 szerda, 21:34:42 »

de ránézésre sem.sok "nagy"dologra csak akkor derülne fény ha darabokra lenne szedve,de ez nyilván soha nem történik meg,ebböl adódik az,hogy nem rég vásároltam egy mondeot de.........soha többet tök ócska stb.

Hát ugye ... nekem is volt egy motorgenerálom ... Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #37537 Dátum: 2012.05.30 szerda, 21:38:07 »

Mondjuk ha a sok "nem rég vásároltam egy mondeot" elvitte volna egy szervizbe mielőtt megvette, akkor esetleg kiderült volna, hogy a lendkerék már csereérett, hogy mondjuk 4 porlasztóból 3 szintén kuka, esetleg az eleje ferdén áll, mert nagyot csattant, és szarul javították meg, vagy az egész fékrendszerre ráfér egy tárcsa+betét csere, a futóműre is ráférne egy felújítás. És akkor nem lennének meglepődve, hogy a másfél milláért megvett autóra rá lehet költeni még annak a felét.

Zavaró pont emiatt olvasni a sok ilyen "megnyilvánulást" a Népítéleten is. Mert,hogy mekkora *** a Mondeo. Persze,mert nem képesek azt a 10ezer forintot rászánni egy átvizsgálásra. És ez a "s*ar" TDCI mind szétesik 120ezer km után...Smiley
Bár annak úgy kell,aki elhiszi,hogy egy 10 éves dízelbe,amit külföldről hoztak be,csak 100-130ezer van,persze szervízkönyv eltűnt Smiley
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37538 Dátum: 2012.05.30 szerda, 21:42:05 »

Hát ugye ... nekem is volt egy motorgenerálom ... Smiley

Egy szerencsétlenül járt TDCi-s vevő elé belebegtetett számlához képest nagyon baráti
áron kijöttél a dologból.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37539 Dátum: 2012.05.30 szerda, 22:02:56 »

Zavaró pont emiatt olvasni a sok ilyen "megnyilvánulást" a Népítéleten is. Mert,hogy mekkora *** a Mondeo. Persze,mert nem képesek azt a 10ezer forintot rászánni egy átvizsgálásra. És ez a "s*ar" TDCI mind szétesik 120ezer km után...Smiley
Bár annak úgy kell,aki elhiszi,hogy egy 10 éves dízelbe,amit külföldről hoztak be,csak 100-130ezer van,persze szervízkönyv eltűnt Smiley
a határon mindig elveszik eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #37540 Dátum: 2012.05.30 szerda, 22:18:13 »

a határon mindig elveszik eplus2

Ja...Smiley Aki ilyet vesz,nézze meg mennyi km-el kap ott kint Mondeo-t abban az árban Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37541 Dátum: 2012.05.30 szerda, 22:33:07 »

Mondjuk ha a sok "nem rég vásároltam egy mondeot" elvitte volna egy szervizbe mielőtt megvette, akkor esetleg kiderült volna, hogy a lendkerék már csereérett, hogy mondjuk 4 porlasztóból 3 szintén kuka, esetleg az eleje ferdén áll, mert nagyot csattant, és szarul javították meg, vagy az egész fékrendszerre ráfér egy tárcsa+betét csere, a futóműre is ráférne egy felújítás. És akkor nem lennének meglepődve, hogy a másfél milláért megvett autóra rá lehet költeni még annak a felét.
Vagy esetleg annyit is amennyiért vette!  Amúgy jó beszész, én is ezeket szoktam mondani csak nem mindenki érti wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37542 Dátum: 2012.05.30 szerda, 22:37:54 »

vagy ellenörzi ezeket:A 3. generációs Mondeo-k kiváltsága, hogy a műszerfalon keresztül egy kis trükkel megtudhatunk néhány plusz információt a számítógéptől. Tesztelheted az akkut, izzókat, müszereket stb..

miért ne olvashatna DTC kódokat.  Huh?

de ellenörizhetné a digit klimát is a hozzá tartozó tesztel

Igen tényleg igazad van! Azt fontos megtudni, h milyen az akku-izzók meg ilyenek.....  a 3. generációs mondeóknál...Főleg azért mert ezek a legnagyobb tételek... A csúcsok, lendkerék, stb az már mellékes és azt kifizeti simán mindenki a havi fizetéséből....    falbav falbav falbav 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #37543 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 07:42:00 »

Tegnap az első komolyabb javítás esett meg a vason. Négy brembo féktárcsa került fel, meg új betétek, kis és nagy ékszíj, szabadonfutósítás, feszítők, görgők, stb, meg végre EGR off. Nem mondom, hogy ugráltam örömömben a "kasszánál", de mindegyik időszerű volt, az ékszíjtárcsámból a gumi teljesen eltünt. Kész csoda, hogy "csak" klímám nem volt miatta...
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #37544 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 08:23:53 »

http://img2.indafoto.hu/4/5/80545_7a94edf990bf437782775d470a1e8288/15529563_272e82538a0291e1e0a373340d3e68fc_m.jpg

Kedves Fórumozók! Hogy híjják eztet a tárcsát?  A laposszíj hajtsa, a főtengely végén. Mibe kerül ez újonnan? Érdemes bontóban venni?
 Ja, az engine 2,0 TDDI ( 2002 év, 116 LE )  Köszönettel: soros

Tehát főtengely szíjtárcsa. Ha le akarom venni, a szíjat hol kell lazítani?  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.31 csütörtök, 10:25:25 írta AndyA » Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #37545 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 08:46:44 »

Sziasztok!

Reggelre elfolyt az osszes hutovizem, ott all a kocsi alatt.
Ugy nezem a mennyisegbol, hogy talan egy keves mar napkozben is elmehetett tegnap belole.
Most igy versmondoban nem nyultam nagyon bele, de ures a tagulasi tartaly. Van vmi olyan csoszakasz vagy bilincs ami kulonosen problemas szokott lenni?
Nem nyultam a vizkorhoz kb 1,5 eve, szoval nem egy lazan hagyott bilincs lesz.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37546 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 09:37:56 »

Sziasztok!

Reggelre elfolyt az osszes hutovizem, ott all a kocsi alatt.
Ugy nezem a mennyisegbol, hogy talan egy keves mar napkozben is elmehetett tegnap belole.
Most igy versmondoban nem nyultam nagyon bele, de ures a tagulasi tartaly. Van vmi olyan csoszakasz vagy bilincs ami kulonosen problemas szokott lenni?
Nem nyultam a vizkorhoz kb 1,5 eve, szoval nem egy lazan hagyott bilincs lesz.

Esetleg segítene, ha végig tudnád követni a folyadék útját .. talán a forrás is meglenne.
(Ha a hűtő műanyag, akkor annak a csonkja szokta megadni magát ...)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37547 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 10:01:03 »

Sziasztok!

Reggelre elfolyt az osszes hutovizem, ott all a kocsi alatt.
Ugy nezem a mennyisegbol, hogy talan egy keves mar napkozben is elmehetett tegnap belole.
Most igy versmondoban nem nyultam nagyon bele, de ures a tagulasi tartaly. Van vmi olyan csoszakasz vagy bilincs ami kulonosen problemas szokott lenni?
Nem nyultam a vizkorhoz kb 1,5 eve, szoval nem egy lazan hagyott bilincs lesz.

Én a vízpumpa környékét is megnézném.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37548 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 10:26:42 »

Tehát főtengely szíjtárcsa. Ha le akarom venni, a szíjat hol kell lazítani?  Huh?

A főtengely szíjtárcsán. Smiley

Meglazítod a csavarokat, majd kettőt teljesen kitekersz. A harmadik körül elfordul a tárcsa (már ha nem rohadt oda és hajlandó egyszerűen lejönni). Utána kicsavarod a harmadik csavart is.

Felrakás dettó, egy csavar be, kézzel el tudod fordítani a tárcsát a szíjfeszítő ellenében, másik két csavar be, meghúz, kész.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37549 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 10:35:23 »

Sziasztok!

Reggelre elfolyt az osszes hutovizem, ott all a kocsi alatt.
Ugy nezem a mennyisegbol, hogy talan egy keves mar napkozben is elmehetett tegnap belole.
Most igy versmondoban nem nyultam nagyon bele, de ures a tagulasi tartaly. Van vmi olyan csoszakasz vagy bilincs ami kulonosen problemas szokott lenni?
Nem nyultam a vizkorhoz kb 1,5 eve, szoval nem egy lazan hagyott bilincs lesz.
Mikor nálam a kocsi alatt megjelent a folyadék,hogy egyértelmű legyen a forrás levettük az alsó védőburkolatot és akkor a vízpumpánál alúl egyértelmü volt,hogy ő a ludas.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 749 750 [751] 752 753 754 755 756 757 758 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.