Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 06:33:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21464044 alkalommal)
0 Felhasználó és 390 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:39:00 »

Joe,
 
hmmmm, meressen CO-t ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:45:00 »

Joe,
 
hmmmm, meressen CO-t ?
Nem! Lambdaszondát!:-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:51:00 »

joe,
 
ok
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 15:31:00 »

Hát nem tudom. Az én "ex" autómat  egy elég forgalmas helyen vitték el váltózárastul. Sad
 
Van valakinek tapasztalata a GPS-es risztókról?
 
Üdv,
Péter
Melyik váltózárad volt?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 15:43:00 »

Angel!
 
Korábban beszélgettünk a trend és a ghia felszereltség között lévő sport változatról.
Annak a ködlámpája ill.az első lököse más jellegű,vagy olyan mint a tiéd?
Ezzel a felszereltséggel kapcsolatban van plusz infód?Sajna most nincs előttem katalógus,hogy belemélyedjek.
Érdemes megvenni ezt a felszereltséget?
Egy ilyet ajánlottak most nekem,estére válaszolnom kellene.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 15:59:00 »

Angel!
 
Korábban beszélgettünk a trend és a ghia felszereltség között lévő sport változatról.
Annak a ködlámpája ill.az első lököse más jellegű,vagy olyan mint a tiéd?
Ezzel a felszereltséggel kapcsolatban van plusz infód?Sajna most nincs előttem katalógus,hogy belemélyedjek.
Érdemes megvenni ezt a felszereltséget?
Egy ilyet ajánlottak most nekem,estére válaszolnom kellene.Üdv.Zsoel.
Szerintem igen. Pár dologban gyengébb, mint a ghia, de az optikája pesze szebb. Az ára viszont asszem pont annyi: tehát nem gyengébb, csak más. Tehát nem a trend és a ghia között van, hanem a ghia mellett. Pl nem fűthető a szélvédő. Átküldöm ímélben az akkori árlistát, katalógust. Az eleje ugyanaz, mint a ghia, de van, aki ST optikával vette (ma láttam ilyet).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 16:33:00 »

Szerintem igen. Pár dologban gyengébb, mint a ghia, de az optikája pesze szebb. Az ára viszont asszem pont annyi: tehát nem gyengébb, csak más. Tehát nem a trend és a ghia között van, hanem a ghia mellett. Pl nem fűthető a szélvédő. Átküldöm ímélben az akkori árlistát, katalógust. Az eleje ugyanaz, mint a ghia, de van, aki ST optikával vette (ma láttam ilyet).
Jól tudom,hogy a sport-nak nincs krómdíszítése?Kilincs,csomagtér stb...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 16:44:00 »

zoldkutya, timchy,
 
nuh akko mar 3man vagyunk Cool Esetleg meg valaki ?
Nálam is néha probléma van a harmadikkal, de ritkán jön csak elő.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 17:34:00 »

Jól tudom,hogy a sport-nak nincs krómdíszítése?Kilincs,csomagtér stb...
Asszem így van. De nézd meg a katalógusban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 18:55:00 »

A sportnak van aluminium betét a fa helyett?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 19:37:00 »

Jól tudom,hogy a sport-nak nincs krómdíszítése?Kilincs,csomagtér stb...
A Sportnak van szövet/bőr ülése + 17"es felni+sport futómű(1,5cm ültetés)+varrott bőr kartámasz és kézifék.Tehát a Trendnél jobb,de még nem Ghia inkább.Alapból ugyanúgy néz ki rajta lökös mint pl egy Trenden vagy Ghián,ha nem rendeltek hozzá ST optikai csomagot.Ja és asszem krómcsík egyedül hátul van, a rendszámtábla felett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 19:38:00 »

A sportnak van aluminium betét a fa helyett?
Igen,úgy mint a Trendnél csak a Sportnál van az első ajtókon is alu csík belül..ott ahol a ghiának fa(utánzat:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 22:29:00 »

hali, srác.
 
indulok csepelre, van ott egy másik cég is ahol megnézem a kerekeinket, jól vannak-e.

pablo!
 
Küldtem egy mailt.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 22:50:00 »

Helló váltóproblémás fiúk.
Asszem kicsit mindannyian túlérzékenyek vagytok,  
hiszen ha Wartburg-ot kellene vezetnetek, egyikőtöknek sem tűnne fel ez a "Nehezen lehet betolni fokozatba" dolog ... :-)  
 
Inkább azt mondjátok meg, mit lehet kezdeni a rozsdásodó ajtókkal - szervizkönyv nélkül :-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:08:00 »

Helló váltóproblémás fiúk.
Asszem kicsit mindannyian túlérzékenyek vagytok,  
hiszen ha Wartburg-ot kellene vezetnetek, egyikőtöknek sem tűnne fel ez a "Nehezen lehet betolni fokozatba" dolog ... :-)  
 
Inkább azt mondjátok meg, mit lehet kezdeni a rozsdásodó ajtókkal - szervizkönyv nélkül :-(
A munkafelvevőnek elmondod mi a baj, megcsinálják gyári technologiával és kifizeted Sad Biztos nem olcsóság, de lagalább igy jó lesz. A tél előtt legyél túl rajta szerintem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:08:00 »

Helló váltóproblémás fiúk.
Asszem kicsit mindannyian túlérzékenyek vagytok,  
hiszen ha Wartburg-ot kellene vezetnetek, egyikőtöknek sem tűnne fel ez a "Nehezen lehet betolni fokozatba" dolog ... :-)  
 
Inkább azt mondjátok meg, mit lehet kezdeni a rozsdásodó ajtókkal - szervizkönyv nélkül :-(
zsuica!
 
Ford szervíz drága pénzért!
 
Inkább egy karosszériás korrekt áron!Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:14:00 »

A Sportnak van szövet/bőr ülése + 17"es felni+sport futómű(1,5cm ültetés)+varrott bőr kartámasz és kézifék.Tehát a Trendnél jobb,de még nem Ghia inkább.Alapból ugyanúgy néz ki rajta lökös mint pl egy Trenden vagy Ghián,ha nem rendeltek hozzá ST optikai csomagot.Ja és asszem krómcsík egyedül hátul van, a rendszámtábla felett.
razsa!
 
Köszi,minden úgy van ahogy irtad!
 
Most ajánlottak egy sport változatot, autómata váltóval!2003.12.havi,fekete,garantált 96.000 km.
 
Kérésemre megcsináltatnák a 100.e-res szervízt,műszaki,zöldkártya,névreírva kerek 4 M-ért.
 
Fel van adva a magas labda!Még nem volt autómata váltós autóm.Emiatt érdekelne is a dolog,de egyenlőre idegenkedek tőle.
 
Pabló!Légyszi ird le tapasztalataidat!Várom az e-mailt.Haverok szerint nagyon jó ez a fajta váltó,aki ezt megszokta/mármint az autómatát/az már nem akar venni kézit!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:20:00 »

Helló váltóproblémás fiúk.
Asszem kicsit mindannyian túlérzékenyek vagytok,  
hiszen ha Wartburg-ot kellene vezetnetek, egyikőtöknek sem tűnne fel ez a "Nehezen lehet betolni fokozatba" dolog ... :-)  
 
Inkább azt mondjátok meg, mit lehet kezdeni a rozsdásodó ajtókkal - szervizkönyv nélkül :-(
zsuica,
 
ugyan azt amit szervízköny esetén, csak fizetned is kell.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:20:00 »

razsa!
 
Köszi,minden úgy van ahogy irtad!
 
Most ajánlottak egy sport változatot, autómata váltóval!2003.12.havi,fekete,garantált 96.000 km.
 
Kérésemre megcsináltatnák a 100.e-res szervízt,műszaki,zöldkártya,névreírva kerek 4 M-ért.
 
Fel van adva a magas labda!Még nem volt autómata váltós autóm.Emiatt érdekelne is a dolog,de egyenlőre idegenkedek tőle.
 
Pabló!Légyszi ird le tapasztalataidat!Várom az e-mailt.Haverok szerint nagyon jó ez a fajta váltó,aki ezt megszokta/mármint az autómatát/az már nem akar venni kézit!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:21:00 »


Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:22:00 »

razsa!
 
Köszi,minden úgy van ahogy irtad!
 
Most ajánlottak egy sport változatot, autómata váltóval!2003.12.havi,fekete,garantált 96.000 km.
 
Kérésemre megcsináltatnák a 100.e-res szervízt,műszaki,zöldkártya,névreírva kerek 4 M-ért.
 
Fel van adva a magas labda!Még nem volt autómata váltós autóm.Emiatt érdekelne is a dolog,de egyenlőre idegenkedek tőle.
 
Pabló!Légyszi ird le tapasztalataidat!Várom az e-mailt.Haverok szerint nagyon jó ez a fajta váltó,aki ezt megszokta/mármint az autómatát/az már nem akar venni kézit!
A képen szép, bár én is kicsit tartok az automatától. :/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:22:00 »

http://www.kepfeltoltes.hu/051006/Mondeo4.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:23:00 »

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:24:00 »

A képen szép, bár én is kicsit tartok az automatától. :/
M I É R T Huh?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:33:00 »

M I É R T Huh?
Az MK1, és MK2 elég gyenge volt ilyen téren. Állítólag ez jobb, de még nagyon új autók ezek ahhoz, hogy komolyabb tapasztalat legyen róluk.
Biztos nagyon kényelmes meg jó, de szerintem könnyen elszokik az ember az igaz vezetéstől. Mondom ezt én aki még automatát se vezetett soha. Smiley))
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 23:46:00 »

Egy délután alatt sikerült beépíteni, ugyanis a csati még véletlenül sem egyezik - bár a jobb oldalit majdnem meg lehet csinálni, hogy olyan legyen, mint a gyári - , így elég sokat kellett forrasztani. A másik dolog, ami csak a beszerelés után derült ki: teljesen más a xenon-os Mondeo kábel-korbácsa, mint a hagyományos fényszórósé illetve három biztosítékot nagyobbra kellett cserélni a xenon nagyobb induló áramfelvétele miatt.
Sajnos a szintállítás maradt kézinek: drága és körülményes az automatikus állítás beszerelése.
 
És a xenon tényleg érzékeny a leeső akku feszültségre: mivel a xenon-hoz eredetileg vastagab vezeték megy, mint a sima fényszóróhoz, így a véknyabb vezeték miatt az akkutól TÁVOLABB eső xenon - azaz a jobb oldali - nem gyújt be, ha alacsony a feszültség.
 
Egyébként már Karesz kollega is megkeresett xenon beépítés ügyben.
 
Rendőnygurtni!
 
A fenti dolgok a gyári xenon lámpa(!) beépítésre vonatkoznak. Ott ahol az eredit lámpába kerül be a xenon-cső és az elektronika, arról nincs tapasztalatom.
 
Srác!
 
Tessék csak kipróbálni az ötletemet!
Egyébként miért kerestél?
 
Balu!
 
Ha nálad is a jobb oldali sz@rakodik, akkor lásd feljebb. Ha bal, akkor lásd Srác-nak írt válaszom.
A bal xaraxik néha, dobhatnál egy hsz-számot:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2005.10.07 péntek, 06:19:00 »


Sztem teljesen korrekt az autó..sztem MKIIIban már nincsenek olyasféle gondok az automatával mint ami  MKI/MKIIben volt.JA és egy lényeges kérdés: ez a 4sebességes sima automata,vagy a Durashift szekvenciális??Ez azért nem mind1..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2005.10.07 péntek, 08:04:00 »

Sztem teljesen korrekt az autó..sztem MKIIIban már nincsenek olyasféle gondok az automatával mint ami  MKI/MKIIben volt.JA és egy lényeges kérdés: ez a 4sebességes sima automata,vagy a Durashift szekvenciális??Ez azért nem mind1..
razsa!
 
Szerintem durashift-es,de a kormányról nem váltható.Sajna!
 
Pablo!
 
A tapasztalataidat,illetve az e-mailben megfogalmazoitt kérdéseimre a választ légyszi ide beirni,mert napközben a levelezésemet nem látom,csak a forumot.Köszi.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2005.10.07 péntek, 08:22:00 »

Az MK1, és MK2 elég gyenge volt ilyen téren. Állítólag ez jobb, de még nagyon új autók ezek ahhoz, hogy komolyabb tapasztalat legyen róluk.
Biztos nagyon kényelmes meg jó, de szerintem könnyen elszokik az ember az igaz vezetéstől. Mondom ezt én aki még automatát se vezetett soha. Smiley))
Szerintem normál használat mellett, és a jó karbantartással az I és II automatájával sincs baj(föleg ha nem hazudozós ge*i neppertől veszed a "nyugdíjas doktor" aztóját), de a III-asé klasszisokkal jobb -én lecsapnék rá Zsoel-.
Én hétközben gangos kocsival(céges) járom Pestet, és csak hétvégén áll ki a görcs a bal vádlimból amikor a sajátommal megyek.
Sőt mostanában volt szerencsém az egyik főnök gépét hajtani MkIIIfacelift 2.0 TDCi 6 gang GhiaX, igazán kitűnő gép -álmomban se jobbat-, de sok egy kicsit benne a sebességfokozat. Pl.: Autópálya 160km/h tempomatt és kijön eléd a román kamion(ki hinné), nyomsz egy RES-t, de 6.-ban már 100-ról nem szedi a lábát. Tehát kapcsolgathatsz vissza a tempohoz. Ilyen az automatánál nincs, és durasiftnáél már a kéziváltás előnyeit élvezheted, annak hátrányai nékül
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2005.10.07 péntek, 09:21:00 »

razsa!
 
Szerintem durashift-es,de a kormányról nem váltható.Sajna!
 
Pablo!
 
A tapasztalataidat,illetve az e-mailben megfogalmazoitt kérdéseimre a választ légyszi ide beirni,mert napközben a levelezésemet nem látom,csak a forumot.Köszi.Zsoel.
Szerintem a TDCi-hez csak egyfajta váltó van: az 5 sebességes, Durashift. Az viszont kormányról kapcsolható. Szerintem mindegyik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2005.10.07 péntek, 09:35:00 »

Szerintem normál használat mellett, és a jó karbantartással az I és II automatájával sincs baj(föleg ha nem hazudozós ge*i neppertől veszed a "nyugdíjas doktor" aztóját), de a III-asé klasszisokkal jobb -én lecsapnék rá Zsoel-.
Én hétközben gangos kocsival(céges) járom Pestet, és csak hétvégén áll ki a görcs a bal vádlimból amikor a sajátommal megyek.
Sőt mostanában volt szerencsém az egyik főnök gépét hajtani MkIIIfacelift 2.0 TDCi 6 gang GhiaX, igazán kitűnő gép -álmomban se jobbat-, de sok egy kicsit benne a sebességfokozat. Pl.: Autópálya 160km/h tempomatt és kijön eléd a román kamion(ki hinné), nyomsz egy RES-t, de 6.-ban már 100-ról nem szedi a lábát. Tehát kapcsolgathatsz vissza a tempohoz. Ilyen az automatánál nincs, és durasiftnáél már a kéziváltás előnyeit élvezheted, annak hátrányai nékül
Nézegettem mostanában a használtautó piacot!
Mást se csinálok!
2003 évvégi autókat /faceliftes/3500.000-tól 3800.ooo-ig esetleg 4 M-ig hirdetnek.
Viszont 4 M-ért már lehetne venni 2004-es,TDCi-t, ghia,6 sebességest,130 Le-vel.
Csakhát jelenleg nincs az országban ilyen.
 
Ehhez képest itt van ez a 2003.12.ik havi,autómata,sport!4M-ért.
 
Hát nem is tudom!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2005.10.07 péntek, 10:17:00 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=295131&command=ugras&screenwidth=1280
szerintetek mióta létezik az új fajta "csikos" hátsó lámpás mondeo. ez az autó állítólag 2005 februári.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2005.10.07 péntek, 10:18:00 »

Szerintem normál használat mellett, és a jó karbantartással az I és II automatájával sincs baj(föleg ha nem hazudozós ge*i neppertől veszed a "nyugdíjas doktor" aztóját), de a III-asé klasszisokkal jobb -én lecsapnék rá Zsoel-.
Én hétközben gangos kocsival(céges) járom Pestet, és csak hétvégén áll ki a görcs a bal vádlimból amikor a sajátommal megyek.
Sőt mostanában volt szerencsém az egyik főnök gépét hajtani MkIIIfacelift 2.0 TDCi 6 gang GhiaX, igazán kitűnő gép -álmomban se jobbat-, de sok egy kicsit benne a sebességfokozat. Pl.: Autópálya 160km/h tempomatt és kijön eléd a román kamion(ki hinné), nyomsz egy RES-t, de 6.-ban már 100-ról nem szedi a lábát. Tehát kapcsolgathatsz vissza a tempohoz. Ilyen az automatánál nincs, és durasiftnáél már a kéziváltás előnyeit élvezheted, annak hátrányai nékül
Csabesz76,
 
na de pont ez az, nem tudod, hogy az elöző tulaj, hogy használta. Sad
Mindenképp kényelmes lehet, azt gondolom! Bár én Kunmadarasra is végig, szinte 5 -ben megyek, falvak 60km/h -ban simán viszi, egyéb utakon meg amit nyomok neki. Smiley Furcsa is utána mikor beérek egy nagyobb városba, hogy visszakapcsoljak. Smiley))
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2005.10.07 péntek, 10:19:00 »

Nézegettem mostanában a használtautó piacot!
Mást se csinálok!
2003 évvégi autókat /faceliftes/3500.000-tól 3800.ooo-ig esetleg 4 M-ig hirdetnek.
Viszont 4 M-ért már lehetne venni 2004-es,TDCi-t, ghia,6 sebességest,130 Le-vel.
Csakhát jelenleg nincs az országban ilyen.
 
Ehhez képest itt van ez a 2003.12.ik havi,autómata,sport!4M-ért.
 
Hát nem is tudom!
Nézd meg, próbáld ki, könyebb dönteni! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2005.10.07 péntek, 10:24:00 »

Nézd meg, próbáld ki, könyebb dönteni! Smiley
Hát igen,csak az a baj,hogy külföldön van a kocsi,és konkrét igény alapján hozzák csak be.
Aztán meg nincs olyan,hogy nem ilyet akartam!
Igy láttatlanban,ismeretlenül meg elég nehéz dönteni.Egy jó próbaút sokat segitene a választásban.Zsoel.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2005.10.07 péntek, 10:28:00 »

Hát igen,csak az a baj,hogy külföldön van a kocsi,és konkrét igény alapján hozzák csak be.
Aztán meg nincs olyan,hogy nem ilyet akartam!
Igy láttatlanban,ismeretlenül meg elég nehéz dönteni.Egy jó próbaút sokat segitene a választásban.Zsoel.
Igazából, én látatlanul lehet meg se venném. Voltak itt már érdekes dolgok, pl. Pityusz, jó Ő nem MK3 -at vett, de szépen megjárta vele.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2005.10.07 péntek, 10:49:00 »

Igazából, én látatlanul lehet meg se venném. Voltak itt már érdekes dolgok, pl. Pityusz, jó Ő nem MK3 -at vett, de szépen megjárta vele.
Megtaláltam az eredeti hirdetést:
MK III TDCI Sport
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2005.10.07 péntek, 10:49:00 »

Hát igen,csak az a baj,hogy külföldön van a kocsi,és konkrét igény alapján hozzák csak be.
Aztán meg nincs olyan,hogy nem ilyet akartam!
Igy láttatlanban,ismeretlenül meg elég nehéz dönteni.Egy jó próbaút sokat segitene a választásban.Zsoel.
Szia Zsoel!
 
Küldök egy mailt, a tuning eredményéről.
 
Gabo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2005.10.07 péntek, 10:50:00 »

Egyébként látatlanben én sem vennék autót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2005.10.07 péntek, 10:51:00 »

Szia Zsoel!
 
Küldök egy mailt, a tuning eredményéről.
 
Gabo
Szia Gabo!
 
Előre is köszi!
 
Nagyon elvesztél!Vagy ennyire jól megy a gép,hogy állandóan versenyzel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2005.10.07 péntek, 10:58:00 »

Sziasztok!
 
Lehet, hogy bátor vagyok, de én látatlanban vettem meg. Talán az enyhítette a kételyeket, hogy aki kiment érte az ért hozzá és jó barátom akiben megbízok. A rövid tapasztalatok alapján nem bántam meg. Smiley
 
Péter
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2005.10.07 péntek, 11:05:00 »

Megtaláltam az eredeti hirdetést:
MK III TDCI Sport
Gyenge vagyok németből, de minha ez azt írná, hogy 6 sebességes. Akkor viszont nem passzola a beltér mer ez szintén automata.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2005.10.07 péntek, 11:24:00 »

Valaki megmondaná,hogy a VIVA felszereltség mit takar?Vagy ez megint valami külföldi fantázianév?
TDCi VIVA
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2005.10.07 péntek, 11:57:00 »

Valaki megmondaná,hogy a VIVA felszereltség mit takar?Vagy ez megint valami külföldi fantázianév?
TDCi VIVA
1-2 hirdetésben néztem,olyan mintha trend lenne,plusz egy pár extra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2005.10.07 péntek, 13:09:00 »

Szia Gabo!
 
Előre is köszi!
 
Nagyon elvesztél!Vagy ennyire jól megy a gép,hogy állandóan versenyzel!
Nem vesztem el. Angel -el minden héten beszélek. Csak hát kicsit túl vagyok terhelve. Sok a megrendelés és elvagyok havazva. A gép meg nagyon finoman megy. (nem adom el )
Vettem tolatóradart hozzá. Ha lesz időm felszerelem.
Gabo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2005.10.07 péntek, 13:41:00 »

Szerintem a TDCi-hez csak egyfajta váltó van: az 5 sebességes, Durashift. Az viszont kormányról kapcsolható. Szerintem mindegyik.
nekem is durashift-es (ill én ezt steptronic-nak is hallottam) váltóval van felszerelve, de az kormányról nem kapcsolható az tuti,  
 
ja és az Mk3 csak ötsebességes autómatával jött ki,(eddigi legjobb ismereteim szerint). kicsit persze szokni kell az autómatát, hogy ne kapcsolgasson ide-oda, de megéri a kényelmet szerintem.  
 
ha már itt tartunk, én 6,8-7,1 között szoktam kijönni egy 2.0TDCi-vel ami kombi és Pécelről a 13. kerületbe járok vele főként, reggel még a nagy dugó előtt, de délután már a dugóban. többieknek ez hogy szokott kijönni?  
ja és 225/40-es kerekek vannak a kocsin, ez lehet kicsit még rátesz.  
 
szóval?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2005.10.07 péntek, 14:04:00 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=295131&command=ugras&screenwidth=1280
szerintetek mióta létezik az új fajta "csikos" hátsó lámpás mondeo. ez az autó állítólag 2005 februári.
Ezt birom:
 
"összes gyári extrafelszerelést tartalmazza az autó"  ESP???
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2005.10.07 péntek, 14:14:00 »

Nézegettem mostanában a használtautó piacot!
Mást se csinálok!
2003 évvégi autókat /faceliftes/3500.000-tól 3800.ooo-ig esetleg 4 M-ig hirdetnek.
Viszont 4 M-ért már lehetne venni 2004-es,TDCi-t, ghia,6 sebességest,130 Le-vel.
Csakhát jelenleg nincs az országban ilyen.
 
Ehhez képest itt van ez a 2003.12.ik havi,autómata,sport!4M-ért.
 
Hát nem is tudom!
Én még kivárnék azért a minimum egy hónapért a helyedben! Az eladáskor nagyon sokat fog majd jelenteni...
 
Kérdeztél már Pesti szervizeket? Néha csinálnak olyat, hogy lecserélik az autóparkot, mármint a szervíz tulajok autóit! Azok érdemesek szoktak lenni... Nem rég a Váci úti AutoFort csinálta, és olyan 4M körül jött ki egy nem egész egy éves TDCI Ghia 20,000 se volt benne, de sajna többet nem tudok róla, hogy kin keresztül, vagy csak úgy. Sztem egy-két telefont megér a játék!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2005.10.07 péntek, 14:43:00 »

Eddig is már sokat szívtam azzal, hogy a baloldali xenonom néha igen csak nehezen kapcsolt be, de ma reggel már egyáltalán nem tudtam működésre bírni, ráadásul még a jobboldali helyzetjelzőm is kiégett. Ekkor már teljesen elgurultak a gyógyszereim és autóvillamossági szakember felkutatásába kezdtem. Találtam is a környéken 7-8 műhelyt, de a telefonos érdeklődésemre két szervizt leszámítva mindegyik azt mondta, hogy xenonnal nem foglalkoznak, még soha sem szereltek olyat.  
 
Ekkor felkerestem az egyik xenon-kompatibilis helyszínt, ahol hosszas vizsgálódás után kiderült, hogy 90 %, hogy érintkezési hibáról beszélhetünk. A problémát megoldották, majd pedig mutattak egy 10000K-s xenon égőt, melyet be is tettek az én egyik gyárim (6000K) mellé. Hát bizony ég és föld volt a különbség: ez a spéci xenon tényleg fehér, míg a gyári mellette teljesen sárgás fényűnek tűnt. Már várom, hogy este legyen és meglássam mit tud sötétben. A helyzetjelzőket pedig végül fehér LED-ekre cseréltettem - így most nagyon pöpec minden
 
Ami pedig nagyon fontos, hogy ezek a 10000K-s xenon izzók teljesen szabványosak, 35 W-osak, EU kompatibilisek. Ha valakit esetleg érdekelnek a részletek, majd még mesélek, hogy hol és mennyiért szerelték be nekem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2005.10.07 péntek, 15:02:00 »

Eddig is már sokat szívtam azzal, hogy a baloldali xenonom néha igen csak nehezen kapcsolt be, de ma reggel már egyáltalán nem tudtam működésre bírni, ráadásul még a jobboldali helyzetjelzőm is kiégett. Ekkor már teljesen elgurultak a gyógyszereim és autóvillamossági szakember felkutatásába kezdtem. Találtam is a környéken 7-8 műhelyt, de a telefonos érdeklődésemre két szervizt leszámítva mindegyik azt mondta, hogy xenonnal nem foglalkoznak, még soha sem szereltek olyat.  
 
Ekkor felkerestem az egyik xenon-kompatibilis helyszínt, ahol hosszas vizsgálódás után kiderült, hogy 90 %, hogy érintkezési hibáról beszélhetünk. A problémát megoldották, majd pedig mutattak egy 10000K-s xenon égőt, melyet be is tettek az én egyik gyárim (6000K) mellé. Hát bizony ég és föld volt a különbség: ez a spéci xenon tényleg fehér, míg a gyári mellette teljesen sárgás fényűnek tűnt. Már várom, hogy este legyen és meglássam mit tud sötétben. A helyzetjelzőket pedig végül fehér LED-ekre cseréltettem - így most nagyon pöpec minden
 
Ami pedig nagyon fontos, hogy ezek a 10000K-s xenon izzók teljesen szabványosak, 35 W-osak, EU kompatibilisek. Ha valakit esetleg érdekelnek a részletek, majd még mesélek, hogy hol és mennyiért szerelték be nekem
srac, jól értem, hogy cserélned kellett? ezek szerint mégsem kh volt? vagy a cserét csak a szíved diktálta? lehet sok a hülye kérdésem, de mi az a 6000k meg a 10000k?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.298 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.