Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:08:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 752 753 754 755 756 757 758 [759] 760 761 762 763 764 765 766 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21893937 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
dhnet
Vendég
« Új hozzászólás #37900 Dátum: 2012.06.16 szombat, 16:11:54 »

Nekem van!

Embléma alatti műanyag kifúr ( én levettem az egész hűtőmaszkot,a motorháztetőt pont annyira fel lehet feszíteni, h a lámpához benyúlva a hűtőmasz rögzítő gombot ki lehet venni, majd alul kipattinantani a lökösből a hmaszkot, utána vagy elfordítod a maszkot úgy,h hozzáférj a zárhoz, vagy eltöröd a hűtőmaszk zár mögötti részét és akkor egészben kijön a maszk), a zár 2 oldalán van 1-1 tompafejű csavar, amibe egy bemetszést kell csinálni,h csavarhúzóval ki lehessen tekerni, majd zárrész széthúz, motorháztető nyit, zár ki.
Kulcsos kb 10 perc alatt kinyította. Majd jöhet a zárjavítás. Nekem 5000 Ft-omba fájt az egész művelet. Majd vissza minden, u.azokkal a csavarokkal. Vhol FAQban le van írva az egész művelet, de ott csavarcserétől elkezdve mindent cserélni kell, az egy kicsit drágább mulatság.  Augusztusban lesz 1 éve,h csinálták, azóta is tökéletesen működik.  eplus2


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


köszönöm, kipróbálom akkor, hátha meg tudom csainálni
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #37901 Dátum: 2012.06.16 szombat, 17:04:22 »

Van, ami gyárilag olyan, de az is csak az első üléseken. Ami nekem bevált anno, bár csak vonaton a műbőrre használtam Smiley, az egy sima, közönséges, mezei fehér frottírtörölköző, amit ráterít az ember az ülésre. Felmelegedni a napon nem hagyja, bele sem pálik az ember feneke egy átlagos hosszúságű úton, könnyen és gyorsan cserélhető stb. Igényesebb megoldásban csinálhatsz valami tépőzáras vagy hasonló rögzítést az egyik keskenyebbik oldalára, hogy a fejtámaszhoz tudd rögzíteni.

Elvileg van neki némelyes biztonsági kockázata, ütközés esetén túl könnyen elcsúszol az ülésben, azt mondják, de nem kell senki legázolni, és a probléma megoldva. worship

AndyA
Köszi!  Elég lett volna egy "nem, nincs ilyen masinéria még...aki rávett, hogy nézz utána ő is tévedett".
De ott a pont  eljen
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #37902 Dátum: 2012.06.16 szombat, 18:35:44 »

Na hazaértem diagnosztikáról. 3 hibakódot olvasott ki: EGR, Turbo és valami hőmérsékletmérő. MAP szenzor lett tropa, a fiatal Mester szerint emiatt állt be vészüzemmódba (csatlakozást lecsekkolta, elvileg jó). Kiolvasta a szenzor értékeit, és valami - 40 fokot mutatott külső hőmérsékletnek.. Hibakód törlése utána szinte azonnal visszaugrott 2 hiba (EGR eltűnt).
Bizalmatlan vagyok az összes szerelővel, létezik, hogy a problémám ez okozta? Egy ilyen MAP szenzor mennyiért fut mostanság, illetve kit kereshetnék ezügyben?
Urak, annyi nyavajámban segítettek már, ha jól esz a kocsi, és bárki Heves megye szélén jár, elviszem a tesztkörre grátisz sörrel hálám jeléül  worship smile
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #37903 Dátum: 2012.06.16 szombat, 19:13:31 »

Motorháztető kézi kinyitásával nincs senkinek tapasztalata?  Kulccsal sajnos nem nyílik.

Szia, ezen én is átestem. Ha az egyik irányba enged, tehát felpattan a motorháztető, akkor óvatosan ki tudod szedni a hűtőrácsot, illetve nem teljesen, de felfelé tudod sérülés nélkül billenteni, ezután ha ügyes vagy, egy hajlított kampóval(célszerszám vigyor3) a második reteszt is ki tudod nyitni. Nekem sikerült ez a mód. (Igaz volt egy jó órás küzdelem, többszöri "célszerszám hajlítgatás, de ment mindenféle roncsolás, sérülés nélkül) Ha  csak a zárbetét adta meg magát az az olcsóbb, és ráprogramozhatod a kulcsod.. (lamellákkal) ha a zárszerkezet, akkor az húzósabb, de nekem pont van egy gyári új felesleges eplus2
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #37904 Dátum: 2012.06.16 szombat, 20:04:42 »

Na hazaértem diagnosztikáról. 3 hibakódot olvasott ki: EGR, Turbo és valami hőmérsékletmérő. MAP szenzor lett tropa, a fiatal Mester szerint emiatt állt be vészüzemmódba (csatlakozást lecsekkolta, elvileg jó). Kiolvasta a szenzor értékeit, és valami - 40 fokot mutatott külső hőmérsékletnek.. Hibakód törlése utána szinte azonnal visszaugrott 2 hiba (EGR eltűnt).
Bizalmatlan vagyok az összes szerelővel, létezik, hogy a problémám ez okozta? Egy ilyen MAP szenzor mennyiért fut mostanság, illetve kit kereshetnék ezügyben?
Urak, annyi nyavajámban segítettek már, ha jól esz a kocsi, és bárki Heves megye szélén jár, elviszem a tesztkörre grátisz sörrel hálám jeléül  worship smile

van egy-pár fölösem ha kell...privibe keress meg
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #37905 Dátum: 2012.06.16 szombat, 21:24:34 »

Sziasztok!

Van egy kis gondom, hogy a kézifék nem megfelelően műkszik. Valaki már írt róla, de nem találom. Nem a bovdent kell cserélni, hanem a szerkezet ami kattanik, amikor be-felhúzom...Hogy is van ez  Huh? Várom a segítségeteket. Köszönöm  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37906 Dátum: 2012.06.16 szombat, 21:33:36 »

Sziasztok!

Van egy kis gondom, hogy a kézifék nem megfelelően műkszik. Valaki már írt róla, de nem találom. Nem a bovdent kell cserélni, hanem a szerkezet ami kattanik, amikor be-felhúzom...Hogy is van ez  Huh? Várom a segítségeteket. Köszönöm  worship

Facelift előtt visszaengedve elvileg "önszabályoz" a kar, és felveszi a kötél lógását. Ez a szerkezet szeret tönkremenni, ilyenkor amikor elkezded húzni a kart
még nem húzod a kart a féknyergen egy darabig. Ha jól tudom lehet cserélni facelift utánira, annál manuálisan kell állítani ezt.
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #37907 Dátum: 2012.06.16 szombat, 21:43:17 »

Facelift előtt visszaengedve elvileg "önszabályoz" a kar, és felveszi a kötél lógását. Ez a szerkezet szeret tönkremenni, ilyenkor amikor elkezded húzni a kart
még nem húzod a kart a féknyergen egy darabig. Ha jól tudom lehet cserélni facelift utánira, annál manuálisan kell állítani ezt.

02.06-os évjáratú. 2.0 TDCI 130L. ennél melyik lehet. Mit kellene cserélnem, bontott alkatrésszel kiváltható e ? Köszönöm,
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37908 Dátum: 2012.06.16 szombat, 21:55:59 »

02.06-os évjáratú. 2.0 TDCI 130L. ennél melyik lehet. Mit kellene cserélnem, bontott alkatrésszel kiváltható e ? Köszönöm,

Akkor valószínűleg neked is ez a gondod, itt egy cikk, ami jobban magyarázza el az ügyet, mint én:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/K%C3%A9zif%C3%A9k_%C3%B6nbe%C3%A1ll%C3%B3

Az egész kart kell cserélni, mert egybe van a szerkezet. Bontott is teljesen jó, keres-kínálban bontódik egy csomó facelift utáni mondeo,
ott biztosan tudnak neked segíteni.

A cseréhez eléggé szét kell szedni a kar környékén a kocsit, felülről és alulról is, itt egy kis írás a témában:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Handbrake_lever_change
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #37909 Dátum: 2012.06.16 szombat, 21:57:45 »

Akkor valószínűleg neked is ez a gondod, itt egy cikk, ami jobban magyarázza el az ügyet, mint én:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/K%C3%A9zif%C3%A9k_%C3%B6nbe%C3%A1ll%C3%B3

Az egész kart kell cserélni, mert egybe van a szerkezet. Bontott is teljesen jó, keres-kínálban bontódik egy csomó facelift utáni mondeo,
ott biztosan tudnak neked segíteni.

A cseréhez eléggé szét kell szedni a kar környékén a kocsit, felülről és alulról is, itt egy kis írás a témában:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Handbrake_lever_change

Köszönöm!
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37910 Dátum: 2012.06.16 szombat, 22:01:45 »

Köszönöm!

+1 kérdés, ugye nem automata? Mert azt hiszem azoknak más kar kell.
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #37911 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 21:21:58 »

+1 kérdés, ugye nem automata? Mert azt hiszem azoknak más kar kell.

nem normál 5-ös váltóval...
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #37912 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 21:39:02 »

Sziasztok!

Van egy kis gondom, hogy a kézifék nem megfelelően műkszik. Valaki már írt róla, de nem találom. Nem a bovdent kell cserélni, hanem a szerkezet ami kattanik, amikor be-felhúzom...Hogy is van ez  Huh? Várom a segítségeteket. Köszönöm  worship

nem pontosan ertem mikori is a kocsid :-) 2002 vagy 2006?

A kezifek fog, csak "fent"? Ha ez a gond, akkor a dolog orvosolhato egyszeruen. Mondjuk a megoldashoz le kell bontani a konyoklot, hogy hozzaferj az allito mehanizmushoz. Azon van egy ful, amit el kell hajlitani (1-2 mm) . Utana mar jol teszi a dolgat es szinte az elso kattanastol mar fesziti a kotelet. Az angol vikin van rola leiras ha jol emlekszem.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37913 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 21:57:25 »

nem pontosan ertem mikori is a kocsid :-) 2002 vagy 2006?

A kezifek fog, csak "fent"? Ha ez a gond, akkor a dolog orvosolhato egyszeruen. Mondjuk a megoldashoz le kell bontani a konyoklot, hogy hozzaferj az allito mehanizmushoz. Azon van egy ful, amit el kell hajlitani (1-2 mm) . Utana mar jol teszi a dolgat es szinte az elso kattanastol mar fesziti a kotelet. Az angol vikin van rola leiras ha jol emlekszem.

Erről még nem hallottam, azt hittem nem javítható az önállító szerkezet tartósan.  worship
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #37914 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 23:32:34 »

azt nem mondtam hogy tartosan. Azt csak a ME'H oldja meg  beka3

Javit a szitun. Amikor a kocsit megvettem a kezifekem meg akkor se fogott ha annyira felhuztam a kart (kb maximumig) hogy mar a konyoktamasz teteje is felemelkedett tole. Es a kocsi meg mindig nem allt meg ettol a lejton.

Kerestem kozben a cikket a javitasrol, nem talalom. Azt irjak hogy a TIS-ben lenne benne mint TB..
Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #37915 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 13:19:28 »

Alf-tól olvastam sokat a generátor szabadonfutóról, meg a hosszúbordásszíj feszítő okosításáról. Honnan tudom, hogy a bordásszíj nyúlt csak meg túlzottan, és nem a feszítő ment tropára. Kb 2-3cm-t tudom a szíjat benyomni a legosszabb részen. A feszítőt is tudom mozgani, igaz nagyobb erő kell hozzá. A generátorhoz közel eső szíjszakasz viszont szépen beremeg, nyekeregni még nem nyekereg. A nehézség, hogy előző tulaj azt mondotta, hogy a kocsi 200.000 szervizen volt. Pecsét van, de hogy mit cseréltek Solymáron?! Szűrőket olajat biztosan. Elvileg ezen a szervizen kellett volna szíjat is cserélni. Nem tűnik rosszanak, de a külsején nagyon apró kis repedések létszanak. 18.000.km mentem azóta vele. Amúgy meg vagyok elégedve a kocsival. ELM kódolvasóval nem dob hibakódot. 
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37916 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 13:29:56 »

Alf-tól olvastam sokat a generátor szabadonfutóról, meg a hosszúbordásszíj feszítő okosításáról. Honnan tudom, hogy a bordásszíj nyúlt csak meg túlzottan, és nem a feszítő ment tropára. Kb 2-3cm-t tudom a szíjat benyomni a legosszabb részen. A feszítőt is tudom mozgani, igaz nagyobb erő kell hozzá. A generátorhoz közel eső szíjszakasz viszont szépen beremeg, nyekeregni még nem nyekereg. A nehézség, hogy előző tulaj azt mondotta, hogy a kocsi 200.000 szervizen volt. Pecsét van, de hogy mit cseréltek Solymáron?! Szűrőket olajat biztosan. Elvileg ezen a szervizen kellett volna szíjat is cserélni. Nem tűnik rosszanak, de a külsején nagyon apró kis repedések létszanak. 18.000.km mentem azóta vele. Amúgy meg vagyok elégedve a kocsival. ELM kódolvasóval nem dob hibakódot. 

Ezt akkor cserélik, ha olyan az állapota, hogy kell.

Ha Solymárt megkérdezed, meg kell legyen a számla a szervízről, abból kiderül, hogy mi történt. Ehhez viszont jó eséllyel oda kell menj az autóval, telefonba nem fogják megmondani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #37917 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 13:44:04 »

Nem rossz ötlet. Anyós könyvelte a servízeit a kocsinak, tőle elkérem a számlát, és abból kiderül mit cseréltek. Köszönöm a tippet.
Ezt akkor cserélik, ha olyan az állapota, hogy kell.

Ha Solymárt megkérdezed, meg kell legyen a számla a szervízről, abból kiderül, hogy mi történt. Ehhez viszont jó eséllyel oda kell menj az autóval, telefonba nem fogják megmondani.

AndyA
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #37918 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 13:46:45 »

Liqui Moly tisztító most részecsketisztító néven fut nem tudja valaki?
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #37919 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 16:41:06 »

Akkumlátorra reagálok.Nekem SILVER VARTA 85AH 800A indító áramut vettem bele és teszi a dolgát 2 éve hibátlanul hidegben is!!!!Nembántam meg.
Megvettem! Kezdődik a 6 éves teszt.  Wink vigyor3 integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #37920 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 20:49:09 »

nem pontosan ertem mikori is a kocsid :-) 2002 vagy 2006?

A kezifek fog, csak "fent"? Ha ez a gond, akkor a dolog orvosolhato egyszeruen. Mondjuk a megoldashoz le kell bontani a konyoklot, hogy hozzaferj az allito mehanizmushoz. Azon van egy ful, amit el kell hajlitani (1-2 mm) . Utana mar jol teszi a dolgat es szinte az elso kattanastol mar fesziti a kotelet. Az angol vikin van rola leiras ha jol emlekszem.

Szia!
2002.06-havi...

Köszönöm, megnézem  Wink
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #37921 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 22:27:46 »

Nekem van!

Embléma alatti műanyag kifúr ( én levettem az egész hűtőmaszkot,a motorháztetőt pont annyira fel lehet feszíteni, h a lámpához benyúlva a hűtőmasz rögzítő gombot ki lehet venni, majd alul kipattinantani a lökösből a hmaszkot, utána vagy elfordítod a maszkot úgy,h hozzáférj a zárhoz, vagy eltöröd a hűtőmaszk zár mögötti részét és akkor egészben kijön a maszk), a zár 2 oldalán van 1-1 tompafejű csavar, amibe egy bemetszést kell csinálni,h csavarhúzóval ki lehessen tekerni, majd zárrész széthúz, motorháztető nyit, zár ki.
Kulcsos kb 10 perc alatt kinyította. Majd jöhet a zárjavítás. Nekem 5000 Ft-omba fájt az egész művelet. Majd vissza minden, u.azokkal a csavarokkal. Vhol FAQban le van írva az egész művelet, de ott csavarcserétől elkezdve mindent cserélni kell, az egy kicsit drágább mulatság.  Augusztusban lesz 1 éve,h csinálták, azóta is tökéletesen működik.  eplus2


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Az enyém is beszart megint...mehetek vissza vikhez...  Angry
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37922 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 23:43:43 »

Megvettem! Kezdődik a 6 éves teszt.  Wink vigyor3 integet2
Sok sikert hozzá. worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37923 Dátum: 2012.06.18 hétfő, 23:44:29 »

Az enyém is beszart megint...mehetek vissza vikhez...  Angry

És a hütő vízzel mi újság?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #37924 Dátum: 2012.06.19 kedd, 10:22:48 »

Tisztelt fórumtársak!

Véleményetekre lennék kíváncsi.
Napokban vásároltam egy 2004-es 2.0 TDCI 115 Le-s mondit.
Nagyon jó motorikus és esztétikai állapotban. Nem csattog, nem füstöl és utazni nagyon jó vele.
Viszont nagyon sokat olvasgattam a fórumot és elég sok helyen írtátok az autó teljesítményét.
Nekem ami egy kicsit negatívum vagy furcsa, hogy az autó 2050-2100 Rpm nél kezd meglódulni, onnan érezhető a turbó teljesítménye.
Ezzel kapcsolatban lennék kíváncsi a véleményetekre, hogy ez természetes jelenség vagy valami probléma van valahol. (nincs EGR dugózva)

Előre is mélységes tisztelet.  worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37925 Dátum: 2012.06.19 kedd, 10:49:16 »

Tisztelt fórumtársak!

Véleményetekre lennék kíváncsi.
Napokban vásároltam egy 2004-es 2.0 TDCI 115 Le-s mondit.
Nagyon jó motorikus és esztétikai állapotban. Nem csattog, nem füstöl és utazni nagyon jó vele.
Viszont nagyon sokat olvasgattam a fórumot és elég sok helyen írtátok az autó teljesítményét.
Nekem ami egy kicsit negatívum vagy furcsa, hogy az autó 2050-2100 Rpm nél kezd meglódulni, onnan érezhető a turbó teljesítménye.
Ezzel kapcsolatban lennék kíváncsi a véleményetekre, hogy ez természetes jelenség vagy valami probléma van valahol. (nincs EGR dugózva)

Előre is mélységes tisztelet.  worship

1800 környékétől kezd észrevehető lenni a turbo hatása, 2000 körültől meg rúg, mint a ló. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #37926 Dátum: 2012.06.19 kedd, 10:49:30 »

ha jol tudom, akkor kb abban a tartomanyban kezd a turbo dolgozni, ugyhogy az alllapot normalis.

Hasznald egeszseggel !
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #37927 Dátum: 2012.06.19 kedd, 10:53:11 »

Köszönöm a választ és a tudást!  worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #37928 Dátum: 2012.06.19 kedd, 11:14:17 »

Köszönöm a választ és a tudást!  worship
EGR-t azért dugózd le és a szívósort tisztítsd ki még jobb lesz a géped  eljen Csodákat tesz  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #37929 Dátum: 2012.06.19 kedd, 11:15:40 »

Ok, köszönöm szépen.  worship  taps
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
geislingen
Vendég
« Új hozzászólás #37930 Dátum: 2012.06.19 kedd, 15:09:28 »

Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni hogy Angliából szeretnék hozatni autót saját részre lehetőleg egy nem annyira törött autót.Mennyibe kerül ca. mire behozzák az autót?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37931 Dátum: 2012.06.19 kedd, 15:42:10 »

Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni hogy Angliából szeretnék hozatni autót saját részre lehetőleg egy nem annyira törött autót.Mennyibe kerül ca. mire behozzák az autót?

Cimbinek egy járóképtelen autót (bár méretre Mondeonál kisebbet) valami 150-ért hoztak el. Ha járóképes, annál olcsóbban hazahozod lábon, csak időbe telik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37932 Dátum: 2012.06.19 kedd, 16:19:31 »

Cimbinek egy járóképtelen autót (bár méretre Mondeonál kisebbet) valami 150-ért hoztak el. Ha járóképes, annál olcsóbban hazahozod lábon, csak időbe telik.

AndyA

(Meg szerencsébe, hogy ne robbanjon le út közben Smiley )
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #37933 Dátum: 2012.06.19 kedd, 16:26:28 »

Kb. mennyibe kerül 4 csúcs próbapadon bevizsgálása? És mennyi ideig tart? Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #37934 Dátum: 2012.06.19 kedd, 16:31:52 »

Kb. mennyibe kerül 4 csúcs próbapadon bevizsgálása? És mennyi ideig tart? Smiley

4000 Ft/db plusz ki-beszerelés, kb. 2 óra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #37935 Dátum: 2012.06.19 kedd, 16:38:03 »

4000 Ft/db plusz ki-beszerelés, kb. 2 óra.

AndyA

Köszi  worship
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37936 Dátum: 2012.06.19 kedd, 17:46:42 »

Az enyém is beszart megint...mehetek vissza vikhez...  Angry


Nekem kulcsos szétszedte az egész zárat, a zárlamellákat javította, cserélte amelyiket kellett, és azóta is tökéletesen működik.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #37937 Dátum: 2012.06.19 kedd, 18:07:37 »

Sziasztok!

Facelift utáni 2004-es 2000-es 130 le Tdci mondeóm van.
Az EGR szelep dugózása (tömítése) nem befolyásolja a computer hibalistáját?
Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #37938 Dátum: 2012.06.19 kedd, 18:33:20 »

Sziasztok!

Facelift utáni 2004-es 2000-es 130 le Tdci mondeóm van.
Az EGR szelep dugózása (tömítése) nem befolyásolja a computer hibalistáját?
Üdv!

Mi az EURO besorolása? Hármasnál nincs hiba.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #37939 Dátum: 2012.06.19 kedd, 18:56:18 »

Üdv!

Mi az EURO besorolása? Hármasnál nincs hiba.

Azt hol tudom megnézni?
A környezetvédelmi besorolás 8 a forgalmiban.
A motorkód FMBA3M39401
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.19 kedd, 19:00:25 írta bagocsi » Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37940 Dátum: 2012.06.19 kedd, 19:00:11 »

Azt hol tudom megnézni?
A környezetvédelmi besorolás 8 a forgalmiban.
az szerintem eu3.
ha vákumos az egr és a turbó kar mozgató dob,akkor 100%!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37941 Dátum: 2012.06.19 kedd, 19:21:23 »

az szerintem eu3.
ha vákumos az egr és a turbó kar mozgató dob,akkor 100%!

Az bizony, eu3 (FMBA motorkód). Persze, a vákum a biztos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #37942 Dátum: 2012.06.19 kedd, 19:40:54 »

Sziasztok!

MKIII combinál mi adhat ki zörgö kopogó hangot hátul ott is van valami exra felfügesztés amit sűrűn kell cserélni?
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #37943 Dátum: 2012.06.19 kedd, 19:53:40 »

Az bizony, eu3 (FMBA motorkód). Persze, a vákum a biztos.

Ha jól emlékszem ilyen az EGR szelep.
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=111220417&flypage=shop.flypage&product_id=108447&option=com_virtuemart&Itemid=26
A fémcső és az EGR szelep közé kell az acéllemezt rakni?
Vastagsága mennyi a lemeznek? (1-2 mm)
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.19 kedd, 20:23:17 írta bagocsi » Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37944 Dátum: 2012.06.19 kedd, 21:07:48 »

Ha jól emlékszem ilyen az EGR szelep.
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=111220417&flypage=shop.flypage&product_id=108447&option=com_virtuemart&Itemid=26
A fémcső és az EGR szelep közé kell az acéllemezt rakni?
Vastagsága mennyi a lemeznek? (1-2 mm)
ha ilyen ,az eu4.
a lemez 2mm inkább.....igen,oda kell tenni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #37945 Dátum: 2012.06.20 szerda, 12:24:36 »

Az bizony, eu3 (FMBA motorkód). Persze, a vákum a biztos.

Leszedtem kipucoltam, és ilyen az EGR szelep.
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=111220417&flypage=shop.flypage&product_id=108450&option=com_virtuemart&Itemid=26
Ez EU-3-as? Ebbe mehet a tömítés?
Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #37946 Dátum: 2012.06.20 szerda, 12:31:45 »

mehet a vakolás!  eljen
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #37947 Dátum: 2012.06.20 szerda, 12:38:55 »

mehet a vakolás!  eljen
Köszönöm!
Már dugom is Smiley
Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #37948 Dátum: 2012.06.20 szerda, 20:01:34 »

Hello

Kérdésem lenne a generátor oldali szíjfeszítő és egyéb dolgokról, hogy kell e mindenképp a feszítőt is cserélni vagy elég a görgőket rajta és persze szíjat?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37949 Dátum: 2012.06.20 szerda, 20:23:09 »

Hello

Kérdésem lenne a generátor oldali szíjfeszítő és egyéb dolgokról, hogy kell e mindenképp a feszítőt is cserélni vagy elég a görgőket rajta és persze szíjat?
Van arra is lehetőség.De a főtengely ékszíjtárcsát mindenképp cseréld.Ezt azért mondom mert lehet jóállapotban van neked de egy 20e km után ha akkor kell cserélned megint bontani mindent.Én ha eljutok oda akkor mindent cserélek.Gondolkodtál-e abban,hogy ha cserélsz mindent akkor szabadonfutósítsd a generátort.Ebben RELHIST segít neked ebben.ha nemteszel fel szabadonfutót akkor is a feszítőt tedd alupogácsába mert a szilentek ami bennt van nem bír annyit.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 752 753 754 755 756 757 758 [759] 760 761 762 763 764 765 766 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.