Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:23:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 782 783 784 785 786 787 788 [789] 790 791 792 793 794 795 796 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21888730 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39400 Dátum: 2012.08.25 szombat, 09:51:55 »

Azt mondjátok, szigoruan csak ford guruval menjek nézelődni?
Mint technikai zseni, nekivágtam már többször saját magamban bízva autót venni, kb 10-ből egyszer fürödtem be, mondeónál meg se próbáljam?
Az a baj, hogy senki nem jut eszembe ismerősök terén akinek mondeója lenne, hiába van rengeteg az utakon, a körömben nem népszerű.

Ha bízol a szemedben, és tudod mire kell figyelni, akkor nem feltétlenül kell vinned valakit. De állapotfelmérésre ne sajnáld a pénzt, mert a km nem jelent semmit a drága alkatrészek állapotára nézve (turbó, pcs, nagynyomású, kettőstömegű + kuplung), és ez szemre se mindig kideríthető. (Ezért a sokszor hangoztatott mondat, hogy nem km-t, hanem állapotot veszünk.) A szerencse, a tankolt üzemanyag minősége, a használat helye (város-autópálya), a használó lába, és a futott km együtt határozza meg, hogy a fentiek mennyire vannak elhasználódva.
Az ST optika létezett gyárilag, de hogy a belinkelt kocsin gyárilag volt-e azt nem tudni.

Szerk: Ha nem sajnálod a pénzt arra, hogy ne fuss bele egy nagy szívásba, akkor vegyél egy gyári (14e), vagy Bosch (10e) üzemanyag-szűrőt (a gyári is bosch), és kérdezd meg, hogy a hozzájárul-e, hogy ő kap egy szűrőt, Te meg a régit felvágod, és megnézed úszkál-e benne fémreszelék, ami a nagynyomású halálát jelzi, és a porlasztókra nézve sem jelent túl sok jót.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 09:58:14 írta tpmportal » Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39401 Dátum: 2012.08.25 szombat, 13:01:26 »

A gömbfej miatt ráz a kormány fékezésnél?  Az elején nekem is jó volt.  Szerintem nem jó. El is melegszik hamar. Lacházán alig bírtam lelassítani annyira, h beforduljak a végén. Pedig a Thermo-t vettem nem a premiert.

megvolt ma reggel a nyári-téli csere, ugyanúgy ráz fékezésnél...
ha már fel volt emelve megrángattam mindkét kereket de semmi lötyögés kotyogás nem volt észlelhető
és ha már lent volt a kerék körbemértük az egyik tárcsát (lehet mindkettőt kellett volna), 23.6-23.65mm közötti értékeket mértünk. szerintem ez nem okozhatja de lehet tévedek
kétfőn vagy kedden megkérdezek 1-2 szervízt van e lehetőségük bevizsgálni a tárcsákat vagy ötletük...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39402 Dátum: 2012.08.25 szombat, 13:22:44 »

megvolt ma reggel a nyári-téli csere, ugyanúgy ráz fékezésnél...
ha már fel volt emelve megrángattam mindkét kereket de semmi lötyögés kotyogás nem volt észlelhető
és ha már lent volt a kerék körbemértük az egyik tárcsát (lehet mindkettőt kellett volna), 23.6-23.65mm közötti értékeket mértünk. szerintem ez nem okozhatja de lehet tévedek
kétfőn vagy kedden megkérdezek 1-2 szervízt van e lehetőségük bevizsgálni a tárcsákat vagy ötletük...

Mivel mértétek? Mert fél mm elég sok, és ha valóban fél mm-t üt a tárcsa, az simán okozza a rázást, meg a szakaszos fékezést. 50-100 mikront adnak meg általában határnak, hogy afölött kezdeni kell valamit vele.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39403 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:01:40 »

Mivel mértétek? Mert fél mm elég sok, és ha valóban fél mm-t üt a tárcsa, az simán okozza a rázást, meg a szakaszos fékezést. 50-100 mikront adnak meg általában határnak, hogy afölött kezdeni kell valamit vele.

tolómérővel, nem igazán profi módon de ez volt kéznél
nem 0.5mm hanem 0.05mm-ről van szó, de a mérés pontossága is kérdéses
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39404 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:14:11 »

tolómérővel, nem igazán profi módon de ez volt kéznél
nem 0.5mm hanem 0.05mm-ről van szó, de a mérés pontossága is kérdéses

Ja bocsánat, elnéztem. A 0.05mm elvileg határeset.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39405 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:19:07 »

Ja bocsánat, elnéztem. A 0.05mm elvileg határeset.

viszont 1 érdekes dologra lettük figyelmesek
kézzel forgattuk a tárcsát 1 helyen mintha kicsit szorultak volna a betétek a tárcsára (hallani lehetett a surlódast) de méréskor ott volt vékonyabb a tárcsa  wow1
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39406 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:23:46 »

viszont 1 érdekes dologra lettük figyelmesek
kézzel forgattuk a tárcsát 1 helyen mintha kicsit szorultak volna a betétek a tárcsára (hallani lehetett a surlódast) de méréskor ott volt vékonyabb a tárcsa  wow1
görbe.kuka.az új tárcsa akár már 5600/db áron megvásárolható.
www.fekcenter.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39407 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:24:22 »

viszont 1 érdekes dologra lettük figyelmesek
kézzel forgattuk a tárcsát 1 helyen mintha kicsit szorultak volna a betétek a tárcsára (hallani lehetett a surlódast) de méréskor ott volt vékonyabb a tárcsa  wow1

Az f@sza   vigyor3
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39408 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:41:10 »

viszont 1 érdekes dologra lettük figyelmesek
kézzel forgattuk a tárcsát 1 helyen mintha kicsit szorultak volna a betétek a tárcsára (hallani lehetett a surlódast) de méréskor ott volt vékonyabb a tárcsa  wow1
akkor megtaláltátok a hibát. nem kell vizsgáltatni semmit üt a tárcsa
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39409 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:48:09 »

Azt mondjátok, szigoruan csak ford guruval menjek nézelődni?
Mint technikai zseni, nekivágtam már többször saját magamban bízva autót venni, kb 10-ből egyszer fürödtem be, mondeónál meg se próbáljam?
Az a baj, hogy senki nem jut eszembe ismerősök terén akinek mondeója lenne, hiába van rengeteg az utakon, a körömben nem népszerű.
nem feltétlen, csak ha ki akarod zárni azokat a hibákat amik rögtön megviselnék a költségvetést  smile nem kell gurunak lenni, innen sok infot megkapsz, mire figyelj.   nekem teccik mind a három! extrákat nem figyeltem annyira
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #39410 Dátum: 2012.08.25 szombat, 15:00:57 »

nem feltétlen, csak ha ki akarod zárni azokat a hibákat amik rögtön megviselnék a költségvetést  smile nem kell gurunak lenni, innen sok infot megkapsz, mire figyelj.   nekem teccik mind a három! extrákat nem figyeltem annyira

...az első, ha valós a km meg az autó története, talán a legjobb vétel.
Nem hívtam még, amit látok, hogy nincs matrica a szélvédőn, illetve a műszaki olyan friss, hogy a jövőhéttől érvényes  wow1 szerintem külföldről behozott, és ha ez így van már nem is az igazi.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39411 Dátum: 2012.08.25 szombat, 15:09:00 »

viszont 1 érdekes dologra lettük figyelmesek
kézzel forgattuk a tárcsát 1 helyen mintha kicsit szorultak volna a betétek a tárcsára (hallani lehetett a surlódast) de méréskor ott volt vékonyabb a tárcsa  wow1

Akkor egyértelmű. Féktárcsa, fékbetét csere. És cserélésnél megvizsgálnám a nyereg állapotát, lehet szorul valamelyik csúszócsap, azért vetemedett el a tárcsa.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39412 Dátum: 2012.08.25 szombat, 15:09:42 »

görbe.kuka.az új tárcsa akár már 5600/db áron megvásárolható.
www.fekcenter.hu


Te vennél ilyen nóném tárcsákat? Roll Eyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39413 Dátum: 2012.08.25 szombat, 15:55:34 »

Akkor egyértelmű. Féktárcsa, fékbetét csere. És cserélésnél megvizsgálnám a nyereg állapotát, lehet szorul valamelyik csúszócsap, azért vetemedett el a tárcsa.

kb. 25ekm-el ezelőtt amikor cseréltük szét lett kapva teljesen és az úszó-csúszó csapágyak (vagy mi a neve) is rendbe lettek rakva stb stb.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39414 Dátum: 2012.08.25 szombat, 15:56:15 »

görbe.kuka.az új tárcsa akár már 5600/db áron megvásárolható.
www.fekcenter.hu


ez mifajta lehet ennyi pénzért???
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39415 Dátum: 2012.08.25 szombat, 16:00:07 »

Te vennél ilyen nóném tárcsákat? Roll Eyes
igen.már 2003ban az A4esemre náluk vettem a szettet,3évig amíg még megvolt a verda,hibátlanok voltak(akkor még a Várna utcában voltak,és Száraz Lászlónak hívták az urat és a cégét).Az A6osomra hátsókat vettem tőlük,és a mondira most nyár elején vettem 2 elsőt,mert nekem is ütött a fenntlévő(ezeket már a kromaxban vettem 2008ban-gyári minőséget képviselt).
Lehet mondani,hogy NONAME,de ugyan annyi és ugyan olyan értékű garanciát vállal rá,mint bármelyik másik gyártó-és vagy kereskedő.
A tapasztalataim alapján minden gondolkodás nélkül legközelebb is náluk fogok vásárolni.
Ők megveszik az öntvényt a külföldi gyártótól,és ők munkálják őket adott tipusra.Agyméret, felfogatás,stb.
Ugyan olyan léghűtéses,mint amit a "nagyok" árulnak.A tömeggyártásban pedig van némi tapasztalatom,hogy ugyan azt kapja a juzer adott termékből,csak a csomagolás megváltoztatásával növekszik vagy csökken az ár.Tudom,hogy vannak kivételek,de nagyjából érvényes ez szinte mindenre.
Aki nem meri megvenni 5600ért,annak ajánlom a 15-20e/db áras terméket,biztosan megnyugszik majd a lelki világa,hogy az övé jobb! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39416 Dátum: 2012.08.25 szombat, 16:01:16 »

ez mifajta lehet ennyi pénzért???
lentebb írtam,ők készítik az öntvényből,amit a külföldi,általában német gyártótól vásárolnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39417 Dátum: 2012.08.25 szombat, 16:04:17 »

igen.már 2003ban az A4esemre náluk vettem a szettet,3évig amíg még megvolt a verda,hibátlanok voltak(akkor még a Várna utcában voltak,és Száraz Lászlónak hívták az urat és a cégét).Az A6osomra hátsókat vettem tőlük,és a mondira most nyár elején vettem 2 elsőt,mert nekem is ütött a fenntlévő(ezeket már a kromaxban vettem 2008ban-gyári minőséget képviselt).
Lehet mondani,hogy NONAME,de ugyan annyi és ugyan olyan értékű garanciát vállal rá,mint bármelyik másik gyártó-és vagy kereskedő.
A tapasztalataim alapján minden gondolkodás nélkül legközelebb is náluk fogok vásárolni.
Ők megveszik az öntvényt a külföldi gyártótól,és ők munkálják őket adott tipusra.Agyméret, felfogatás,stb.
Ugyan olyan léghűtéses,mint amit a "nagyok" árulnak.A tömeggyártásban pedig van némi tapasztalatom,hogy ugyan azt kapja a juzer adott termékből,csak a csomagolás megváltoztatásával növekszik vagy csökken az ár.Tudom,hogy vannak kivételek,de nagyjából érvényes ez szinte mindenre.
Aki nem meri megvenni 5600ért,annak ajánlom a 15-20e/db áras terméket,biztosan megnyugszik majd a lelki világa,hogy az övé jobb! Wink wave

milyen betéteket vettél hozzá? naluk vetted a betéteket is?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39418 Dátum: 2012.08.25 szombat, 16:20:03 »

A szíjrendszer felől minek lehet kopogó hangja miután bemelegszik a motor? Leginkább mintha műanyag lenne, és nem is ciklikus, inkább mintha valami oda-oda verődne valamihez. Eddig nem csinálta, de most az önindító és generátor felújítás óta hallom. A generátoron új gyári szíjtárcsa van. Szívósort kizárnám, mert nincs is rádugva a rudazata.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #39419 Dátum: 2012.08.25 szombat, 16:21:53 »

igen.már 2003ban az A4esemre náluk vettem a szettet,3évig amíg még megvolt a verda,hibátlanok voltak(akkor még a Várna utcában voltak,és Száraz Lászlónak hívták az urat és a cégét).Az A6osomra hátsókat vettem tőlük,és a mondira most nyár elején vettem 2 elsőt,mert nekem is ütött a fenntlévő(ezeket már a kromaxban vettem 2008ban-gyári minőséget képviselt).
Lehet mondani,hogy NONAME,de ugyan annyi és ugyan olyan értékű garanciát vállal rá,mint bármelyik másik gyártó-és vagy kereskedő.
A tapasztalataim alapján minden gondolkodás nélkül legközelebb is náluk fogok vásárolni.
Ők megveszik az öntvényt a külföldi gyártótól,és ők munkálják őket adott tipusra.Agyméret, felfogatás,stb.
Ugyan olyan léghűtéses,mint amit a "nagyok" árulnak.A tömeggyártásban pedig van némi tapasztalatom,hogy ugyan azt kapja a juzer adott termékből,csak a csomagolás megváltoztatásával növekszik vagy csökken az ár.Tudom,hogy vannak kivételek,de nagyjából érvényes ez szinte mindenre.
Aki nem meri megvenni 5600ért,annak ajánlom a 15-20e/db áras terméket,biztosan megnyugszik majd a lelki világa,hogy az övé jobb! Wink wave

Lehet igazad van, sőt tapasztalatod is van. Én valahogy félnék ilyet feltenni rá. Persze nem vennék 20ezer/db áron, de egy Ferodo 10ezerért már SZÁMOMRA megéri az árkülönbözetet. Persze lehetséges hogy ez tényleg csak a nyugodt alvásomat szolgálja. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39420 Dátum: 2012.08.25 szombat, 16:32:38 »

Lehet igazad van, sőt tapasztalatod is van. Én valahogy félnék ilyet feltenni rá. Persze nem vennék 20ezer/db áron, de egy Ferodo 10ezerért már SZÁMOMRA megéri az árkülönbözetet. Persze lehetséges hogy ez tényleg csak a nyugodt alvásomat szolgálja. vigyor3

szilkeréktől én most 28eft árat kaptam 2 tárcsa + betétekre, ferodo
náluk 11200ft lenne a 2 tárcsa, betétek ha jót választottam akkor 4900ft vagyis 16eft körüli áron lenne meg
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 16:40:24 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
luki
Vendég
« Új hozzászólás #39421 Dátum: 2012.08.25 szombat, 16:38:28 »

Kezd bonyolódni a dolog...
Ma megpróbálok fényképet készíteni a mostani alufelnis csavaromról és ide felteszem a képeket.
Úgy talán könnyebb lesz...

Luki
Nos, sikerült pár fotót csinálni a mostani felnimről és a csavarról, valamint az új acélfelniről.
Ha esetleg ezekről a képekről láttok valamit (a kérdés emlékeztetőül: a mostani csavarok vajon jók-e az acélfelnihez...?), osszátok meg.

Luki










Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #39422 Dátum: 2012.08.25 szombat, 16:40:25 »

OK, a képfeltöltést elszúrtam. Hogyan kell...?  Huh?
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #39423 Dátum: 2012.08.25 szombat, 16:43:08 »

Nekem nem jeleníti meg a képeket.
nekem sem, de ha jobb gombbal ráklikkelek, meg tudom nyitni másik ablakban.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39424 Dátum: 2012.08.25 szombat, 17:12:33 »

nekem sem, de ha jobb gombbal ráklikkelek, meg tudom nyitni másik ablakban.

Ha jól látom ezeket már használtad is acélfelnivel, nem? Azért van az a benyalás a kúp végén. Szerintem inkább szerezz hozzá 16 vagy 20 acélfelnis csavart (cromaxban utángyártott: 273 Ft), és ne ezeket tedd tönkre. Amikor kérdezted, válaszként belinkeltem egy ugyanilyen esetet egy másik topikból, amiben le van írva, hogy ezeket nem kéne acélfelnivel használni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39425 Dátum: 2012.08.25 szombat, 17:13:43 »

Lehet igazad van, sőt tapasztalatod is van. Én valahogy félnék ilyet feltenni rá. Persze nem vennék 20ezer/db áron, de egy Ferodo 10ezerért már SZÁMOMRA megéri az árkülönbözetet. Persze lehetséges hogy ez tényleg csak a nyugodt alvásomat szolgálja. vigyor3
A ferrodo pont annyival kerül többe,amennyivel több kereskedő kezén átment még,míg te megvetted!Amúgy ugyan azt tudja az is!
A többi illúzió! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
akela
Vendég
« Új hozzászólás #39426 Dátum: 2012.08.25 szombat, 17:14:01 »

Szia!

Az autó amit linkeltél, 10pont lenne, de amint azt írtad a bödön (diplomata kék?) színe miatt kiesett, nekem sem tetszik.
Ez normális, hogy ennyi kilóméternél már porlasztót és turbót kellett javítani?

Az alábbi hármat figyeltem ki célpontnak, mondjuk az utolsó kilóg a sorból.... az st külső gyári? nem akarok garázsban készült autót!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-6095237

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_sport-6067328

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia-6046388



Az elsőnek fényezett az eleje,és szerintem javitott a bal hátsó oldala is.Létezett fényszórómosós kivitel xenon nélkül is? Viszont szép a bele.(bár eléggé elnagyoltak a képek).Sohasem értettem,miért kinálnak fűtés nélküli bőrt,mégha az szövetbetétes is......
A második,sport?Huh? végülis képekről nem néz ki rosszul,bár egy kicsi "épités" volt vele,hozzáteszem nem a hátrányára.
A harmadik,az se nem Ghia,se nem ST. szerintem egy ambiente,lett átépitgetve.hátsó fejtámlák???pótkerék??? nem is tudtam,hogy ezek is extrának számitanak.
Szerintem nem feltétlenül kell félni,az itthon még nem forgalomba helyezett példányoktól.Odakint azért lényegesen kevesebb a szögelés.Az,hogy valóban négy évet állt,nem biztos,hogy előnyére is válik,majd a használat során,mindenesetre nem hinném,hogy az eladó prezentált mellé egy papirt,ami bizonyitaná az örökösödési hercehurcát.-Viszont jó duma.Többet érne a szervizkönyv.
A Km-ek egyikben sem helyállóak,de ezen nálunk nem szabad meglepődni.
A gázolajszűrős próba jó ötlet,bár bosszantó lehet,ha még a második kiszemelt áldozat sem váltja be a hozzáfűzött reményeket.Egy sima szervizes átvizsgálás is benne van egy tizesbe,és akkor még nem bontottak meg semmit.Viszont.ha a tulaj nem megy bele a szervizben való átnézésbe,vagy a go. szűrő cserébe,az már jelent valamit.Innen nézve a go.sz.csere blöffnek is jó.
végezetül hangsúlyoznám,hogy csak a képeket láttam,élőben sokminden másképp látszódik.
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #39427 Dátum: 2012.08.25 szombat, 17:20:20 »

Ha jól látom ezeket már használtad is acélfelnivel, nem? Azért van az a benyalás a kúp végén. Szerintem inkább szerezz hozzá 16 vagy 20 acélfelnis csavart (cromaxban utángyártott: 273 Ft), és ne ezeket tedd tönkre. Amikor kérdezted, válaszként belinkeltem egy ugyanilyen esetet egy másik topikból, amiben le van írva, hogy ezeket nem kéne acélfelnivel használni.
Hali!

Én kb 5 hete vettem a kocsit, alufelnivel, ezekkel a csavarokkal, egy garnitúra téli gumival (felni nélkül). Most sikerült acélfelniket vennem, és ezért kérdeztem. Hogy az előző tulaj használta-e ezeket a csavarokat acélfelnihez...? Nem tudom...
De mivel már hárman is mondtátok, hogy vegyek csavarokat, és a Cromax-nál lévő ár szimpatikus, nem szarozok többet, bocs ha feltartottalak benneteket és köszönöm a válaszokat!

üdv
Luki
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39428 Dátum: 2012.08.25 szombat, 17:27:20 »

A ferrodo pont annyival kerül többe,amennyivel több kereskedő kezén átment még,míg te megvetted!Amúgy ugyan azt tudja az is!
A többi illúzió! vigyor3 Wink wave

Ebben tökéletesen egyetértünk. A féktárcsa egy öntött vasdarab formára esztergálva. Leszámítva az extra szén + szilikon tartalmú tárcsákat, nem hiszem, hogy sok különbség lenne a különböző márkanevek alatt forgalmazott hétköznapi tárcsák között. Ami esetleg bónusz, az a rozsdásodás gátló bevonat / festés (bár ez ugye otthon is megoldható). A fékbetét szerintem sokkal fontosabb.

Hali!

Én kb 5 hete vettem a kocsit, alufelnivel, ezekkel a csavarokkal, egy garnitúra téli gumival (felni nélkül). Most sikerült acélfelniket vennem, és ezért kérdeztem. Hogy az előző tulaj használta-e ezeket a csavarokat acélfelnihez...? Nem tudom...
De mivel már hárman is mondtátok, hogy vegyek csavarokat, és a Cromax-nál lévő ár szimpatikus, nem szarozok többet, bocs ha feltartottalak benneteket és köszönöm a válaszokat!

üdv
Luki

A képek alapján ezeket használta acélfelnihez is. Nem tartottál fel senkit, és nincs mit  wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39429 Dátum: 2012.08.25 szombat, 18:24:21 »

A ferrodo pont annyival kerül többe,amennyivel több kereskedő kezén átment még,míg te megvetted!Amúgy ugyan azt tudja az is!
A többi illúzió! vigyor3 Wink wave

Öntött vas, ez igaz. De abból az öntött vasból van vagy öccá fajta... amelyik jobban bírja a gyűrődést, az a vas nyilván drágább.
Persze, ha biztosan vagyunk benne, hogy a ferrodo és a nóném ugyanonnan veszi az öntött nyersanyagot, akkor nyilván nem várhatunk jelentős különbséget.
Mindenhol rámennek a spórolásra. Ahol lehet, vékonyítanak... költségügyileg. Honnan tudhatnánk, hogy nem egy gyengébb öntésből származik?
Mondjuk nem tartják be az öntés szabályait, tele lesz závárral, oszt jól szétreped az öccázadik fékezésnél... mert azért néha csak szétrobban egy tárcsa.
Viszont. Ugyanúgy a ferrodo vagy a másik komoly fékgyárnál is előfordulhat, hogy nem saját maguk öntik, hanem veszik valahol.
Mennyire számít a hírnév? Nekik számít. A lent említett hazai csávónak még inkább... neki sokkal rosszabbul jön, ha gikszer van a tárcsával.
Ha zsinórban gond van a termékükkel, bizony nem fogják vásárolni. Nincs nagy cég mögöttük - tönkre is mennek.
És az aztán sokat nem jelent, hogy veszel egy termékből 2 darabot, és az jó/rossz... lehet, hogy ez a 0,001%, de akár fordítva is.
De, ha a különbség ekkora, hogy kb feleannyiba kerül, az azért talán indok arra, hogy az ember kipróbálja.

A dvd íróm plextor. A plextor nem is gyárt dvd írót... hanem asszem a NEC-től veszi. Ír hozzá saját firmware-t, és darabonként ellenőrzik...
Hiába, hogy ugyanaz mint a nec, de sokkal jobb lesz az írás. A végére mégsem ugyanaz.

Meg gondolom abban is egyetértünk, hogy minden gumigyár fekete, tapadós gumit használ. Ugyanaz a minőség egy drágább, mint egy olcsóbb márkánál?
Nem hát. Vannak szélsőséges esetek, ahol egy gyengébb gumi jobban muzsikál mint a drágább, de attól még ki lehet jelenti, a drágább gumi jobb...

A nóném termékkel mellé lehet nyúlni. Nagyon. Pl a cd/dvd lemezeknél maradva... 1995-ös írású, minőséges lemez. Most kellett egy anyag, simán le tudta olvasni.
Komoly író írta, minőséges lemezre. Egy ilyen korú lemeznél már elég valószínű, hogy semmit se lehet leolvasni róla. Azért mégiscsak számít a minőség.
Van a rózsaszín, asszem Arita nevű lemez. Az már 1 év után kezd tönkremenni... és egy fájl érhet akár kéccá ezer forintot is (mint pl most  vigyor3).
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 18:32:31 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39430 Dátum: 2012.08.25 szombat, 18:40:57 »

...az első, ha valós a km meg az autó története, talán a legjobb vétel.
Nem hívtam még, amit látok, hogy nincs matrica a szélvédőn, illetve a műszaki olyan friss, hogy a jövőhéttől érvényes  wow1 szerintem külföldről behozott, és ha ez így van már nem is az igazi.
fél1házán is van pár behozós kereskedés, nagy az esély, h behozott. De miért baj az? Az állapot a lényeg!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39431 Dátum: 2012.08.25 szombat, 20:22:30 »


A harmadik,az se nem Ghia,se nem ST. szerintem egy ambiente,lett átépitgetve.
ezt kifejtenéd miért nem lehet Ghia? nem ST az egy értelmü, az elöbbi nekem nem.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #39432 Dátum: 2012.08.25 szombat, 20:43:11 »

ezt kifejtenéd miért nem lehet Ghia? nem ST az egy értelmü, az elöbbi nekem nem.
Ambiante kivitelben alapból nincs ennyi de ha megnézed apróságon észre veszed,hogy GHIA.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #39433 Dátum: 2012.08.25 szombat, 20:46:12 »

fél1házán is van pár behozós kereskedés, nagy az esély, h behozott. De miért baj az? Az állapot a lényeg!
Valahogy nem kedvelem a kereskedők autóit, magánszemélytől való vásárlást létesítem előnyben
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39434 Dátum: 2012.08.25 szombat, 20:58:22 »

Ambiante kivitelben alapból nincs ennyi de ha megnézed apróságon észre veszed,hogy GHIA.
én is igy gondolom,látom  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
akela
Vendég
« Új hozzászólás #39435 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 09:00:34 »

ezt kifejtenéd miért nem lehet Ghia? nem ST az egy értelmü, az elöbbi nekem nem.
Igazad vagyon,Elsőre leragadtam az alu ajtónyitóknál,és nem figyeltem,hogy ez még f1 előtti
Naplózva
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #39436 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 09:07:47 »

Sziasztok!
Hogy tudnám azt meg oldani,hogy ha bezárom a kocsit akkor a visszapillantóm is becsukódjanak?

Köszönöm.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39437 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 09:25:22 »

Sziasztok!
Hogy tudnám azt meg oldani,hogy ha bezárom a kocsit akkor a visszapillantóm is becsukódjanak?

Köszönöm.
veszel rá motoros tükröt és ha nincs kivezetékelve akkor (szivás) áramot kell rá vinned a zár szerkezet környékéröl.viszont ugy minden zárás nyitásnál a tükör is csuk nyit.egyébként miért is olyan jó?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #39438 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:05:27 »

veszel rá motoros tükröt és ha nincs kivezetékelve akkor (szivás) áramot kell rá vinned a zár szerkezet környékéröl.viszont ugy minden zárás nyitásnál a tükör is csuk nyit.egyébként miért is olyan jó?
Kikell  vezetékelni a Gem felé is úgytudom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #39439 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:07:02 »

Parkolásnál jó dolog.Szerintem.2db tükrömet vitték már el.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39440 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:08:03 »

Kikell  vezetékelni a Gem felé is úgytudom.
a gyijába benne van a kanóc, csak a 2 tükör kell kapcsoló, meg 1 barna relé a bal láb fölé. Nekem is így lett  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39441 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:40:56 »

a gyijába benne van a kanóc, csak a 2 tükör kell kapcsoló, meg 1 barna relé a bal láb fölé. Nekem is így lett  vigyor3


Ezt kifejtenéd?
Naplózva
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #39442 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:42:16 »

a gyijába benne van a kanóc, csak a 2 tükör kell kapcsoló, meg 1 barna relé a bal láb fölé. Nekem is így lett  vigyor3

Kb mi az ára a 2 tükörnek (gondolom a fényezett borítás cserélhető a mostaniról), meg a kapcsolónak? Persze, bontóból, újonnan kell a fenének... Cheesy
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39443 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:54:14 »


ez a te szubjektív véleményed.Az enyém meg más.És a tapasztalataim is azt mutatják-de ugyan így nevezhetjük szubjektív véleménynek is.Neked volt már velük tapasztalatod?Na ugye.A többi vaker.

A minőségbe vetett hit,meg mindig csak hit marad.A valóság általában a tapasztalatokon szűrhető le.A  "nagy nevek" között is lesz mindig selejtes termék mint a noname-k között.És fordítva is igaz.A nevenincs termékek között is van olyan jó,mint a nagyok között.

Ha valakinek az összeg nagysága határozza meg a biztonságérzetét,akkor legyen,én eltudom fogadni azt is,csak sokszor hamis az a biztonság.

Továbbá mindenki azt csinál amit akar.Van amiben a gyári a legjobb,van amiben az u.gy. ,és vannak a többiek...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39444 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:59:04 »

Kb mi az ára a 2 tükörnek (gondolom a fényezett borítás cserélhető a mostaniról), meg a kapcsolónak? Persze, bontóból, újonnan kell a fenének... Cheesy
Nekem csak időbe került, mert volt 1 amit beszámoltunk, és abból átraktam ami kellett a zenyémbe  nyes

Ezt kifejtenéd?
Benne van a vezeték nem kell csinálni semmit. kicseréled a tükröket, kapcsolót, relé be, és kész  wave Ehhez persze kell, h legyen relé foglalat a bizti táblában, abba kell a barna relé. Ha nincs foglalat akkor vezeték sincs. Ha jól tudom.  De mingyá alf megmondja  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39445 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 11:09:54 »

Nekem csak időbe került, mert volt 1 amit beszámoltunk, és abból átraktam ami kellett a zenyémbe  :nyes:Benne van a vezeték nem kell csinálni semmit. kicseréled a tükröket, kapcsolót, relé be, és kész  wave Ehhez persze kell, h legyen relé foglalat a bizti táblában, abba kell a barna relé. Ha nincs foglalat akkor vezeték sincs. Ha jól tudom.  De mingyá alf megmondja  smile


Ez a gyujtás levételkor magától becsukódásra értendő? Mert a tükröm az becsukódós angel
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39446 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 11:14:42 »

Ez a gyujtás levételkor magától becsukódásra értendő? Mert a tükröm az becsukódós angel
nem.azt utólagosan kell kivitelezni,hogy mondjuk távcsocsóval betudd őket hajtani.angol fórumról szoktak egy linket betenni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39447 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 11:15:29 »

Ez a gyujtás levételkor magától becsukódásra értendő? Mert a tükröm az becsukódós angel
azt nemmondtad beka3  az is megoldható, de nemtom hogy kell. elektromosba kérdezd meg
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39448 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 11:16:32 »

nem.azt utólagosan kell kivitelezni,hogy mondjuk távcsocsóval betudd őket hajtani.angol fórumról szoktak egy linket betenni....
titkos üzemmódba nyomod?  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39449 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 11:17:40 »

Ez a gyujtás levételkor magától becsukódásra értendő? Mert a tükröm az becsukódós angel
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Folding_Mirrors_With_Remote_Key_-_Mk3

ez a távirányítóról becsukós verzió asszem.... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 782 783 784 785 786 787 788 [789] 790 791 792 793 794 795 796 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.