Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 04:39:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 806 807 808 809 810 811 812 [813] 814 815 816 817 818 819 820 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21488927 alkalommal)
0 Felhasználó és 650 vendég van a témában
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #40600 Dátum: 2012.10.20 szombat, 16:27:49 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente-6116157
Szerintetek első ránézésre milyennek tűnik ez a kocsi?Gyanúsan olcsó?
Nem Mondeo Club-os rendszámtáblakerete van, szóval tuti lutri!  eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40601 Dátum: 2012.10.20 szombat, 16:28:49 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente-6116157
Szerintetek első ránézésre milyennek tűnik ez a kocsi?Gyanúsan olcsó?
Nem olcsó ez annyira. Pár hülyeség van írva, de lehet a kocsi jó.
Ezt nézd meg inkább:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_navi.esp._ulesfutes._6sebesseg-6168563

Ma kezdtél el nézelődni? Sakos hétvégén adta el az övét...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #40602 Dátum: 2012.10.20 szombat, 16:30:31 »

Nem Mondeo Club-os rendszámtáblakerete van, szóval tuti lutri!  eplus2
ez eléggé az. a 12-es képen belóg a belsö tükör billentökéje ami ugye nem automatikusan sötétedö tükörre utal  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #40603 Dátum: 2012.10.20 szombat, 16:30:45 »

Sziasztok Urak!

http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/VILAGITAS/ELS%C5%90-LAMPAK/FORD/MONDEO/De_SWF10B-R469-Angel-Eyes-Fenyszoro-Ford-Mondeo-Evj.-00-07.html?keyword=MHC04
Erről esetleg valakinek tapasztalata, illetve véleménye?
Írják, hogy rendelkezik mindenféle papírral, de valójában mennyire felelne ez meg egy műszaki vizsgán? Illetve MK3 faceliftbe vajon tényleg passzol, mert pontos leírás nincs mellé....
 worship
Szerintem a Mondeo nem az a tipikus tuningolható autó. Nekem nem tetszik, és nem is illik az autóhoz, de a döntés természetesen a tied.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.20 szombat, 16:32:24 írta joxer » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #40604 Dátum: 2012.10.20 szombat, 16:33:25 »

Nem olcsó ez annyira. Pár hülyeség van írva, de lehet a kocsi jó.
Ezt nézd meg inkább:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_navi.esp._ulesfutes._6sebesseg-6168563

Ma kezdtél el nézelődni? Sakos hétvégén adta el az övét...
a kiegészitö fényszóró mit takar?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #40605 Dátum: 2012.10.20 szombat, 16:35:24 »

Nem olcsó ez annyira. Pár hülyeség van írva, de lehet a kocsi jó.
Ezt nézd meg inkább:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_navi.esp._ulesfutes._6sebesseg-6168563

Ma kezdtél el nézelődni? Sakos hétvégén adta el az övét...
Már egy ideje nézelődök,még kb.2-3 hónap mire meglesz a rávaló.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #40606 Dátum: 2012.10.20 szombat, 16:39:09 »

Nem Mondeo Club-os rendszámtáblakerete van, szóval tuti lutri!  eplus2
amin az van csak figyelem elterelés.egyébként soha nem láttam még autót ilyen kerettel közlekedni. ritka darab
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40607 Dátum: 2012.10.20 szombat, 16:45:09 »

Már egy ideje nézelődök,még kb.2-3 hónap mire meglesz a rávaló.
Amelyik még akkor is meg lesz azok  közül amit nézel, azt jól faggasd ki mert nagy az esély rá, h valami sántít benne.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #40608 Dátum: 2012.10.20 szombat, 17:06:39 »

Amelyik még akkor is meg lesz azok  közül amit nézel, azt jól faggasd ki mert nagy az esély rá, h valami sántít benne.
Van benne valami. worship
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #40609 Dátum: 2012.10.20 szombat, 18:09:18 »

Ha nincsenek meg a feltételek miért erőlteted? El kell vinni 1 privát műhelybe, és pár ezerér lecserélik. Ha ez gondot okozna, akkor tankolni sem tudnál.  Nem bántásból írom, csak nem értem   Wink  wave

Smiley

Van azért még 3000Ft-om ilyenekre, csak szeretem bütykölni, és szoktam is, de akna nélkül sz a r pár dolgot megcsinálni. Most az olajcsere esedékes, azért írtam azt.
Ha lenne ilyen, akkor máskor is odamennék szerelgetni.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40610 Dátum: 2012.10.20 szombat, 18:47:13 »

Smiley

Van azért még 3000Ft-om ilyenekre, csak szeretem bütykölni, és szoktam is, de akna nélkül sz a r pár dolgot megcsinálni. Most az olajcsere esedékes, azért írtam azt.
Ha lenne ilyen, akkor máskor is odamennék szerelgetni.

Majdnem mondtam, hogy gyere ki hozzám, csak aztán rájöttem, hogy az aknám még éppen építés alatt van Wink
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40611 Dátum: 2012.10.20 szombat, 18:49:29 »

Smiley

Van azért még 3000Ft-om ilyenekre, csak szeretem bütykölni, és szoktam is, de akna nélkül sz a r pár dolgot megcsinálni. Most az olajcsere esedékes, azért írtam azt.
Ha lenne ilyen, akkor máskor is odamennék szerelgetni.
Értem!  Kérdezz meg valami szerelőt, hátha odadja 3-4000 ért az aknáját fél órára  hehe  Grin
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #40612 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:31:01 »

Nem olcsó ez annyira. Pár hülyeség van írva, de lehet a kocsi jó.
Ezt nézd meg inkább:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_navi.esp._ulesfutes._6sebesseg-6168563

Ma kezdtél el nézelődni? Sakos hétvégén adta el az övét...

ez nekem meg abban sántít, hogy miért adná el az ember úgy a kocsiját, hogy pont a nagy tételek(porlasztók, kéttömegű, vezérműlánc stb.) kicserélése után.
és korához/felszereltségéhez képest áron alul van.
Abban az esetben viszont, ha ezzel minden klappol, akkor meg 3szor fogom a fejemet beleverni a számítógép asztalba, hogy nem vártam egy évet az autó vásárlással, mert ez az autó gyönyörű, és ugyanerről az árról alkudtunk le 50et!  falbav falbav falbav
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40613 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:39:49 »

ez nekem meg abban sántít, hogy miért adná el az ember úgy a kocsiját, hogy pont a nagy tételek(porlasztók, kéttömegű, vezérműlánc stb.) kicserélése után.
és korához/felszereltségéhez képest áron alul van.
Abban az esetben viszont, ha ezzel minden klappol, akkor meg 3szor fogom a fejemet beleverni a számítógép asztalba, hogy nem vártam egy évet az autó vásárlással, mert ez az autó gyönyörű, és ugyanerről az árról alkudtunk le 50et!  falbav falbav falbav

Mert az élet nem csak az autóból áll. Lehet, hogy pont a felújítás után vesztette el a munkahelyét. Vagy kölcsönt vett fel a felújításra, de nem tudta megadni és így elpattintja az autót.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #40614 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:49:10 »

ez nekem meg abban sántít, hogy miért adná el az ember úgy a kocsiját, hogy pont a nagy tételek(porlasztók, kéttömegű, vezérműlánc stb.) kicserélése után.
és korához/felszereltségéhez képest áron alul van.
Abban az esetben viszont, ha ezzel minden klappol, akkor meg 3szor fogom a fejemet beleverni a számítógép asztalba, hogy nem vártam egy évet az autó vásárlással, mert ez az autó gyönyörű, és ugyanerről az árról alkudtunk le 50et!  falbav falbav falbav
190-nél vezérműlánc csere?  Roll Eyes
Egyébként képről tényleg jól néz ki.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40615 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:04:05 »

190-nél vezérműlánc csere?  Roll Eyes
Egyébként képről tényleg jól néz ki.

Nekem 120-nál volt vezérműlánc csere ...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #40616 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:08:01 »

Nekem 120-nál volt vezérműlánc csere ...
Mi történt? Volt már nem 2 db 400 felett futott autó (mondeo) a garázsomban eredeti lánccal...mit kell ahhoz tenni, hogy csak 120-at bírjon? (ennyinél vagy többnél manapság a szíjakat cserélik, nem egy láncot...)  vigyor3
Nem akarom kipróbálni, de érdekel.. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.20 szombat, 20:09:36 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40617 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:10:46 »

Mi történt? Volt már nem 2 db 400 felett futott autó (mondeo) a garázsomban eredeti lánccal...mit kell ahhoz tenni, hogy csak 120-at bírjon? (ennyinél vagy többnél manapság a szíjakat cserélik, nem egy láncot...)  vigyor3
Nem akarom kipróbálni, de érdekel.. Roll Eyes

Kipróbáltam milyen az olaj nélküli motor autópályán Wink
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40618 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:10:59 »

Sziasztok!

Az automatikus ajtózárást facelift előtti Mondeo-nak is tudni kéne? Próbáltam beprogramozni ez: http://mondeo.hu/index.php?page=94 alapján de se nem sipolt se semmit nem csinált. Sad

Köszi!
Zsolteey.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #40619 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:13:47 »

Kipróbáltam milyen az olaj nélküli motor autópályán Wink
Ja értem, úgy voltál vele, hogy olajjal töltött motorral akárki tud pályán száguldozni..bezzag olaj nélkül, ahhoz férfi kell!!  eplus2  hehe  taps
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40620 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:06:27 »

190-nél vezérműlánc csere?  Roll Eyes
Egyébként képről tényleg jól néz ki.
Inkább 290 az ha nem több.
ez nekem meg abban sántít, hogy miért adná el az ember úgy a kocsiját, hogy pont a nagy tételek(porlasztók, kéttömegű, vezérműlánc stb.) kicserélése után.
és korához/felszereltségéhez képest áron alul van.
Abban az esetben viszont, ha ezzel minden klappol, akkor meg 3szor fogom a fejemet beleverni a számítógép asztalba, hogy nem vártam egy évet az autó vásárlással, mert ez az autó gyönyörű, és ugyanerről az árról alkudtunk le 50et!  falbav falbav falbav
Mert elege lett belőle. Vagy amit Hyperborg ír.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.20 szombat, 21:08:20 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #40621 Dátum: 2012.10.20 szombat, 22:01:34 »

Mi történt? Volt már nem 2 db 400 felett futott autó (mondeo) a garázsomban eredeti lánccal...mit kell ahhoz tenni, hogy csak 120-at bírjon? (ennyinél vagy többnél manapság a szíjakat cserélik, nem egy láncot...)  vigyor3
Nem akarom kipróbálni, de érdekel.. Roll Eyes
Én kb. 160.000 km-nél cseréltettem vezérlést, oka: autószerelő tippelt...rosszul  falbav
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #40622 Dátum: 2012.10.20 szombat, 22:03:47 »

Sziasztok!

Az automatikus ajtózárást facelift előtti Mondeo-nak is tudni kéne? Próbáltam beprogramozni ez: http://mondeo.hu/index.php?page=94 alapján de se nem sipolt se semmit nem csinált. Sad

Köszi!
Zsolteey.
Az én autóm 2001-es 3-as Mondeo, és az itt leírtak alapján programoztam a központi zárat. Műxik, ha nincs hideg.  integet2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40623 Dátum: 2012.10.20 szombat, 22:42:54 »

Az én autóm 2001-es 3-as Mondeo, és az itt leírtak alapján programoztam a központi zárat. Műxik, ha nincs hideg.  integet2

Na igen, amíg a bal első zár jól működik, addig az automata zárás funkció fel-le programozása simán megy. De ha elkezd hülyéskedni, akkor már nagy szerencse kell, hogy sikerüljön. Nekünk a benzinesben a még jól működő zárral fel lett programozva, aztán elkezdett vicces dolgokat csinálni (a szokásos hátsó ajtók nem zárása, távirányítóról nem zárható, menet közben rámreteszelte az ajtót), és az automata zárásból automata retesz lett. Akkor kb. a huszadik próbálkozásra sikerült leprogramoznom ezt a funkciót. Azóta szerencsére bekerült egy fl utáni zár, és nem kell ezzel szivattyúzni.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40624 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 08:53:51 »

Na igen, amíg a bal első zár jól működik, addig az automata zárás funkció fel-le programozása simán megy. De ha elkezd hülyéskedni, akkor már nagy szerencse kell, hogy sikerüljön. Nekünk a benzinesben a még jól működő zárral fel lett programozva, aztán elkezdett vicces dolgokat csinálni (a szokásos hátsó ajtók nem zárása, távirányítóról nem zárható, menet közben rámreteszelte az ajtót), és az automata zárásból automata retesz lett. Akkor kb. a huszadik próbálkozásra sikerült leprogramoznom ezt a funkciót. Azóta szerencsére bekerült egy fl utáni zár, és nem kell ezzel szivattyúzni.

BE záram most már jó. Akkor úgy néz ki, hogy én voltam a béna/lassú. Próbálkozok tovább. Smiley
(Mondjuk a csomagtérzáram, ami még kicsit problémás, mert nem kapcsolja a csomagtér világítást. Közrejátszana?)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #40625 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 10:52:05 »

"Príma" vétel:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente-5924904
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #40626 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 10:56:39 »

BE záram most már jó. Akkor úgy néz ki, hogy én voltam a béna/lassú. Próbálkozok tovább. Smiley
(Mondjuk a csomagtérzáram, ami még kicsit problémás, mert nem kapcsolja a csomagtér világítást. Közrejátszana?)
Neem lehet nálad is az a probléma mint nekem volt,hogy szimplán az égő kezdett szarakodni és megadta magát.A foglalat érintkezőit megigazítottuk és új bele és kész.Csak egy ötlet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
frenk66
Vendég
« Új hozzászólás #40627 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 11:18:38 »

Tisztelt MK3 társak!
Sajnos autóm elérte a 170000km és a magasnyomású szivattyúm betegeskedik (állandó szinten tartott fordulaton, sebességen ingadozik a teljesítmény és a füst kibocsájtása is megemelkedett) a szerelőm és egy gépjármű mérnök ismerősöm szerint is a magasnyomású szivattyú kezd meghalni, hála a magyar üzemanyagoknak.
Kérésem az lenne, hogy tud-e valaki megbízható bontót ahol lehetőleg külföldi bontott alkatrészt tudok vásárolni, esetemben magasnyomású szivattyút 2004-es MK3 2.0 130LE tdci mondeóhoz!
A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40628 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 11:52:44 »

Tisztelt MK3 társak!
Sajnos autóm elérte a 170000km és a magasnyomású szivattyúm betegeskedik (állandó szinten tartott fordulaton, sebességen ingadozik a teljesítmény és a füst kibocsájtása is megemelkedett) a szerelőm és egy gépjármű mérnök ismerősöm szerint is a magasnyomású szivattyú kezd meghalni, hála a magyar üzemanyagoknak.
Kérésem az lenne, hogy tud-e valaki megbízható bontót ahol lehetőleg külföldi bontott alkatrészt tudok vásárolni, esetemben magasnyomású szivattyút 2004-es MK3 2.0 130LE tdci mondeóhoz!
A segítséget előre is köszönöm!
Ha bontottat akarsz akkor Motorcraft-ot és mk2-t keresd, privátban. Bár én Pizzit is merem ajánlani wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #40629 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 12:01:21 »

Mert elege lett belőle. Vagy amit Hyperborg ír.
Elképzelhető, csak bánom, hogy én még nem találkoztam ilyen becsületes emberrel.
Amúgy meg most, hogy nézem lehet kinőtte a család. "GALAXY, SHARAN csere érdekel."
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40630 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 12:29:09 »

Neem lehet nálad is az a probléma mint nekem volt,hogy szimplán az égő kezdett szarakodni és megadta magát.A foglalat érintkezőit megigazítottuk és új bele és kész.Csak egy ötlet.

Köszi a tippet, meg fogom nézni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40631 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 12:41:02 »

Tisztelt MK3 társak!
Sajnos autóm elérte a 170000km és a magasnyomású szivattyúm betegeskedik (állandó szinten tartott fordulaton, sebességen ingadozik a teljesítmény és a füst kibocsájtása is megemelkedett) a szerelőm és egy gépjármű mérnök ismerősöm szerint is a magasnyomású szivattyú kezd meghalni, hála a magyar üzemanyagoknak.
Kérésem az lenne, hogy tud-e valaki megbízható bontót ahol lehetőleg külföldi bontott alkatrészt tudok vásárolni, esetemben magasnyomású szivattyút 2004-es MK3 2.0 130LE tdci mondeóhoz!
A segítséget előre is köszönöm!

Elég fura lenne, ha 170e-nél a magasnyomású tönkremenne... amúgy sem ez az algoritmus. Hála a magyar üzemanyagnak: ezt hogy érti? Mi az az anyag, ami a gázolajban van, és megmarja a vasat? A szűrő úgymond 2 mikronos... azaz, csak ennél kisebb mechanikai részecske menne át rajta. Van köztünk olyan szakember, aki vmi miatt figyelemmel kíséri az üzemanyagok minőségét, és szerinte teljesen megfelel az előírásoknak...
Villog az izzításjelző? Mi a hibakód? Bontó? Ha a szippancs 170e kilométernél tönkremenne, szerinted érdemes bontottat venni? Nem hinném...
Ha a cr nyomás eltér a tervezettől (elég kicsi a tűrés), akkor hibakód lesz, meg villogás... Amíg nincs ilyen, kár találgatni. Amúgy a szippancson van egy szelep is, az is tönkre tud menni, és akkor szintén probléma lesz a nyomással.
Ha pest közeli vagy, legalább olvastass hibakódot, sok klubtársunknak van rá eszköze.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #40632 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 13:02:49 »

Elég fura lenne, ha 170e-nél a magasnyomású tönkremenne... amúgy sem ez az algoritmus. Hála a magyar üzemanyagnak: ezt hogy érti? Mi az az anyag, ami a gázolajban van, és megmarja a vasat? A szűrő úgymond 2 mikronos... azaz, csak ennél kisebb mechanikai részecske menne át rajta. Van köztünk olyan szakember, aki vmi miatt figyelemmel kíséri az üzemanyagok minőségét, és szerinte teljesen megfelel az előírásoknak...
Villog az izzításjelző? Mi a hibakód? Bontó? Ha a szippancs 170e kilométernél tönkremenne, szerinted érdemes bontottat venni? Nem hinném...
Ha a cr nyomás eltér a tervezettől (elég kicsi a tűrés), akkor hibakód lesz, meg villogás... Amíg nincs ilyen, kár találgatni. Amúgy a szippancson van egy szelep is, az is tönkre tud menni, és akkor szintén probléma lesz a nyomással.
Ha pest közeli vagy, legalább olvastass hibakódot, sok klubtársunknak van rá eszköze.

Nincs kén -> nincs kenés -> bemaródás -> pcs csere
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #40633 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 13:12:15 »

Nincs kén -> nincs kenés -> bemaródás -> pcs csere

kéntartalom (szénhidrogénláncon) + némi víz + nyomás (hőmérséklet) = Kénessav, kénsav =  korrózió az üzemanyagrendszerben

A srác így érti - és ha éppen nem is a magasnyomású szivattyú a hibás - nem mond hülyeséget.

A kén pedig csak elemi állapotban hat kenőanyagként, illetve egyes vegyületek formájában, mint pl. MoS2, egyébként inkább káros a motorra és a környezetre.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40634 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 13:40:33 »

Elég fura lenne, ha 170e-nél a magasnyomású tönkremenne... amúgy sem ez az algoritmus. Hála a magyar üzemanyagnak: ezt hogy érti? Mi az az anyag, ami a gázolajban van, és megmarja a vasat? A szűrő úgymond 2 mikronos... azaz, csak ennél kisebb mechanikai részecske menne át rajta. Van köztünk olyan szakember, aki vmi miatt figyelemmel kíséri az üzemanyagok minőségét, és szerinte teljesen megfelel az előírásoknak...
Villog az izzításjelző? Mi a hibakód? Bontó? Ha a szippancs 170e kilométernél tönkremenne, szerinted érdemes bontottat venni? Nem hinném...
Ha a cr nyomás eltér a tervezettől (elég kicsi a tűrés), akkor hibakód lesz, meg villogás... Amíg nincs ilyen, kár találgatni. Amúgy a szippancson van egy szelep is, az is tönkre tud menni, és akkor szintén probléma lesz a nyomással.
Ha pest közeli vagy, legalább olvastass hibakódot, sok klubtársunknak van rá eszköze.
Nemlehet, h  magyar gázolaj a magyar szabványnak megfelel, de ezeknek a fordoknak nem?  Hibahódot nem csak pesten és közelében lehet olvastatni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #40635 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 14:12:06 »

Nemlehet, h  magyar gázolaj a magyar szabványnak megfelel, de ezeknek a fordoknak nem?  Hibahódot nem csak pesten és közelében lehet olvastatni.

Hát, ez egy érdekes kérdés, és talán inkább az üzemanyag topikba tartozik. Mindenesetre, ha már offolunk... Az autóm lassacskán túlvan a 320e km-en, gyári porlasztócsúcsokkal és CR szivattyúval.
DE! Ezt az autót míg hozzám került leginkább Ausztriában tankolták, és én is kizárólag ott tankolok. Hogy ennek köze van-e hozzá, hát nem tudom, illetve Megaselt adog a GO-hoz (a 2T olaj nálam nem vált be mert kormolt, de lehet én csináltam valamit rosszul).  nemtudom
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40636 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 14:26:01 »

Nemlehet, h  magyar gázolaj a magyar szabványnak megfelel, de ezeknek a fordoknak nem?  Hibahódot nem csak pesten és közelében lehet olvastatni.

Nem hinném... nem a magyar, hanem az eu-s szabályoknak felel meg. Az meg vicces lenne, ha olyat ír elő a ford, amilyet itthon nem lehet kapni.
(A pestet Vic miatt írtam, csak közben ő kimaradt a hsz-ből  vigyor3)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #40637 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 14:46:07 »

Hali!

Szűrőknél, ha MANN és Bosch között kell választani melyiket válasszam? 1Ft van a kettő között. Cheesy
Ford pedig nem található a lehetőségek között.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40638 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 14:57:44 »

Hali!

Szűrőknél, ha MANN és Bosch között kell választani melyiket válasszam? 1Ft van a kettő között. Cheesy
Ford pedig nem található a lehetőségek között.

Bosch. Mindkettő lehet nagy név... és lehet, hogy egy helyen gyártják  wow1
Így nem mindig van válasz a kérdésedre. Én múltkor fordost vettem. Asszem bosch  vigyor3
De ha rosszul emlékszem, azért előfordul, hogy a gyári az valójában bosch.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #40639 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 15:14:24 »

Hali!

Szűrőknél, ha MANN és Bosch között kell választani melyiket válasszam? 1Ft van a kettő között. Cheesy
Ford pedig nem található a lehetőségek között.
Hát az olcsóbbat!  vigyor3
(A gyári is Bosch, amúgy meg jó mindkettő.)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #40640 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 16:29:43 »

Sziasztok!
Nem tartozik szorosan ebbe a témába, de nem találtam jobb helyet a bajom leírásához. Kaptam kipróbálásra egy F-super diagkábelt. A telepítő cd-je megsérült, ezért én meg sem kaptam. szomoru1 Kaptam viszont utalást Wink, hogy miket kell hozzá letölteni, telepíteni a számítógépre. Ez meg is történt, de sajnos meg se mukkan az interface. Mindenfelől megpróbáltuk kigörcsölni, de nem sikerült. A kérés az volna, hogy ha valakinek van ilyen készüléke kipróbálásra kölcsönadná-e nekem a hozzávaló telepítő cd-t. Persze nem ingyen gondoltam vigyor3
    Szép napot wave

 Valaki esetleg?  wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #40641 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 16:33:48 »

Bosch. Mindkettő lehet nagy név... és lehet, hogy egy helyen gyártják  wow1
Így nem mindig van válasz a kérdésedre. Én múltkor fordost vettem. Asszem bosch  vigyor3
De ha rosszul emlékszem, azért előfordul, hogy a gyári az valójában bosch.
Oksa, minden szűrőből bosch és nyugodtan alszok akkor.
Köszönöm.  worship worship

Hát az olcsóbbat!  vigyor3
(A gyári is Bosch, amúgy meg jó mindkettő.)
nyes nyes Köszi. Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #40642 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 20:45:00 »

Sziasztok!

Lenne egy olyan hülye kérdésem, hogy a kombiban hol a helye a háromszögnek és az eü doboznak?

Köfi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #40643 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 20:54:22 »

Sziasztok!

Lenne egy olyan hülye kérdésem, hogy a kombiban hol a helye a háromszögnek és az eü doboznak?

Köfi
A csomagtartóban! Ha nem fér el, akkor túl nagy a 3szöged, és az Eü dobozod.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #40644 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 20:59:20 »

Sziasztok!

Lenne egy olyan hülye kérdésem, hogy a kombiban hol a helye a háromszögnek és az eü doboznak?

Köfi
Pontosabban a csonagtartóban a bal oldalon található rekeszben a kerékjárat elôtt
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #40645 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 21:02:51 »

Pontosabban a csonagtartóban a bal oldalon található rekeszben a kerékjárat elôtt

ott a 6-os CD váltó van
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #40646 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 21:34:58 »

ott a 6-os CD váltó van
Akkor mégis az én válaszom a helyes, mert nekem is ugyanez a helyzet!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #40647 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 22:02:04 »

ott a 6-os CD váltó van

Ami mellett lennie kellene egy doboznak, amibe befér az EÜ meg a háromszög, nem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #40648 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 22:44:26 »

Ami mellett lennie kellene egy doboznak, amibe befér az EÜ meg a háromszög, nem?

AndyA
Nem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40649 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 22:45:04 »

Valaki esetleg?  wave

Én semmit sem a CD-ről tettem fel, mert vírusos volt. Lehet a mobydic gyártójának oldaláról letölteni mindent hozzá (gondolom Te is innen szedted), és nekem azokkal kiválóan műxik. Akitől kaptad, annak rendesen működik az olvasó?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 806 807 808 809 810 811 812 [813] 814 815 816 817 818 819 820 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.337 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.