Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 05:30:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 816 817 818 819 820 821 822 [823] 824 825 826 827 828 829 830 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21489929 alkalommal)
0 Felhasználó és 291 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41100 Dátum: 2012.11.03 szombat, 08:58:47 »

nálam is, csak a 20-ast elfelejtettem mivel addig ritkán megyek  nyes
sosem hallottam  eplus2
bár a tankolni kéne lámpám is csak inditásig világit
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 09:00:51 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41101 Dátum: 2012.11.03 szombat, 10:29:16 »

nem jo! ez csak a femhazas szuroket tudja neked leszedni.

Diesel mondeohoz 36-os kulcs szukseges, azzal lehet letekerni az olajszurot tarto muanyag kupakot.

Az elejen probalkoztam en is ezzel a tipussal de hamar feladtam. Nem arra valo es kesz.

És csak csillag vagy dugó! Villáskulccsal nem állnék neki a műanyagháznak, erősen meg tud ragadni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #41102 Dátum: 2012.11.03 szombat, 10:58:58 »

Meg 60-nál és 20-nál is
60-nál szerintem nem, csak 80-40-20, illetve ezen a range-en belül minden gyújtáskor.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41103 Dátum: 2012.11.03 szombat, 11:57:34 »

60-nál szerintem nem, csak 80-40-20, illetve ezen a range-en belül minden gyújtáskor.

Nekem 0km-nél is sípol  vigyor3
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41104 Dátum: 2012.11.03 szombat, 13:09:25 »

Nekem 0km-nél is sípol  vigyor3
ott már az EKG gép is csak azt csinálja  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41105 Dátum: 2012.11.03 szombat, 15:22:01 »

60-nál szerintem nem, csak 80-40-20, illetve ezen a range-en belül minden gyújtáskor.
Én ezt tartom a választ,de pontossan megmondom mert én addig megyek míg van benne.Ez általában 10-ig is lemegy de volt már 3 is..
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41106 Dátum: 2012.11.03 szombat, 17:56:27 »

Én ezt tartom a választ,de pontossan megmondom mert én addig megyek míg van benne.Ez általában 10-ig is lemegy de volt már 3 is..
Nekem volt már 0 is, és még 15-20km-t mentem vele Cheesy igaz nekem 2 mutatónyival kevesebbet mutat ha teli a tank.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41107 Dátum: 2012.11.03 szombat, 18:22:55 »

Nekem volt már 0 is, és még 15-20km-t mentem vele Cheesy igaz nekem 2 mutatónyival kevesebbet mutat ha teli a tank.

Nekem is volt már ilyen, pedig amúgy pontos a mutató. 0-nál még van benne valamennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #41108 Dátum: 2012.11.03 szombat, 20:28:02 »

múltkor nekem is úgy jött ki, h 0 volt a megtehető, és még 27-et mentem vele. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #41109 Dátum: 2012.11.03 szombat, 20:28:54 »

visszafelé is tudod?? integet2 eplus2

talán 40, ööööö 20, éééééés 80! taps
Csillagos ötös fiam, leülhetsz! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #41110 Dátum: 2012.11.03 szombat, 20:38:37 »

És csak csillag vagy dugó! Villáskulccsal nem állnék neki a műanyagháznak, erősen meg tud ragadni.

AndyA
első olajcserémnél 36 os villás kulcsal szedtem le . mivelaz csak 2 ponton feszíti ezért a kulcsos rész és a ház találkozásánál el is repítettem ami csak akkor derült ki mikor új olajjal el lett indítva .  plusz 5 ezrembekerült  a bontott és még mehettem érte 80 kilómétert . bár szerintem agyonkéne csapni aki kitalálta hogy műanyagból legyen  gun
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #41111 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 09:58:49 »

Ferdén állt meg a kolléga, és úgy maradt. El fog múlni, no para Wink

Köszönöm a segítséget! Nem voltam net közelben az elmúlt napokban, hogy válaszolhassak.
Kb 5-6 indítás után egyszercsak elaludt a lámpa és továbbra is mutatta, hogy 1/4-ig van a tank. Ezután rátankoltam (és jól tippeltem az üa. mennyiséget is) és azóta minden rendben.
(azért volt furcsa, mert nem álltam olyan ferdén, hogy "eltűnjön" a még meglévő üa.)
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #41112 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 11:55:04 »

első olajcserémnél 36 os villás kulcsal szedtem le . mivelaz csak 2 ponton feszíti ezért a kulcsos rész és a ház találkozásánál el is repítettem ami csak akkor derült ki mikor új olajjal el lett indítva .  plusz 5 ezrembekerült  a bontott és még mehettem érte 80 kilómétert . bár szerintem agyonkéne csapni aki kitalálta hogy műanyagból legyen  gun
azért van műanyagból,mert fröccsönve 2 fillér/db.Rendes célszerszámmal -36os krova, leszedve örök élet meg 1 nap.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #41113 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 16:03:47 »

azért van műanyagból,mert fröccsönve 2 fillér/db.Rendes célszerszámmal -36os krova, leszedve örök élet meg 1 nap.
igen az óta már beszereztem  vigyor3
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #41114 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:01:19 »

Nekem 0km-nél is sípol  vigyor3


Nekem is!  Minden alkalommal. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 18:04:31 írta mcskot » Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #41115 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:03:52 »

múltkor nekem is úgy jött ki, h 0 volt a megtehető, és még 27-et mentem vele. vigyor3

Pfúú! Az bátor volt. Ha lelevegősödik..... falbav falbav falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #41116 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:23:28 »

Pfúú! Az bátor volt. Ha lelevegősödik..... falbav falbav falbav
nem tud.Egy szint elérésekor az ecu megállítja a motorvezérlést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #41117 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:48:56 »

nem tud.Egy szint elérésekor az ecu megállítja a motorvezérlést.

ÓÓÓ  worship
Okos compútyer!  nyes
Akkor is bátor (még, ha beleszámítjuk, hogy nem pontos a műszer), akkor is.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41118 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:55:44 »

ÓÓÓ  worship
Okos compútyer!  nyes
Akkor is bátor (még, ha beleszámítjuk, hogy nem pontos a műszer), akkor is.
Már a tied.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #41119 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 20:13:44 »

Már a tied.

 nyes Igen, az én autóm, az enyém.  nyes
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #41120 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 23:08:03 »

Köszönöm a segítséget! Nem voltam net közelben az elmúlt napokban, hogy válaszolhassak.
Kb 5-6 indítás után egyszercsak elaludt a lámpa és továbbra is mutatta, hogy 1/4-ig van a tank. Ezután rátankoltam (és jól tippeltem az üa. mennyiséget is) és azóta minden rendben.
(azért volt furcsa, mert nem álltam olyan ferdén, hogy "eltűnjön" a még meglévő üa.)

 eljen
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #41121 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 06:23:38 »

Sziasztok,
Kicsit elkeseredve, de tul vagyok a kis karbantartasokon...

Kicsit bovebben:
Egy volt osztalytarsamnal (a muhelyeben) csinaltattam a folyadek csereket:
1. fekolajcsere
Idezem: "mivel ez ABS-es, igy fel kell lazitani a 4 legtelenito csavart, majd jaro motornal ki kell pumpalni az olajat. utan feltoltjuk olajjal es jaro motornal lelegtelenitjuk  a rendszert."
En meg mondom, hogy hat te vagy a szerelo/szakember, biztos igazad van. kocsiba beulok, felemel, el is kezdjuk. kinyomtuk az olajat, leengedett, feltoltottuk olajjal, indult a legtelenites. nagynehezen lett kemeny fekpedal. orulunk. leenged, kiszallok, kocsi felemel a valtoolaj cserehez.
Ekkor meglattam, hogy semelyik legtelenitore nem tett gumicsovet, hanem a kiengedett fekolaj csak folyt le mindenen... autogumin, feknyergen, stb.
Tok pipa lettem, meg is jegyeztem, hogy ezt nem feltetlen igy kepzeltem el...
2. valtoolaj csere.
Mondja, hogy le kell venni a segedkeretet, vagy meg kell emelni a motort/valtot, meg telefonalgatott is segitsegert.
Mikor meguntam a szenvedeset, mondtam, hogy vagjon meg egy inbuszt, aztan nem kell semmit lekotni/felemelni...
Megtortent a csere, minden meg lett fujva fektisztitoval es tisztara lett nyalva.
Leengedjuk a kocsit, hogy menjek egy probakorre, nincs fek, beesett a pedal...
Mondom legtelenitsuk most a motor beinditas nelkul. Meg is csinaltuk, minden fasza lett.
Elmentem probalni, minden ok. Visszamentem, fizettem, aztan zuztam keresztul a varoson a gumishoz. leparkolok, behuzom a kezit, mintha nem fogna semmit. teljesen konnyen jott fel a kar. Mondom: bingo...
ok, gumik le, addig korbejartam a kocsit.
eredmenyek:
1 legtelenito csavarra valo porvedo a nagy sietsegben nem lett visszarakva,
a bal hatso kezifek kotel valahogy ki lett akasztva a nyeregbol. Visszahuztam/akasztottam, van kezifekem.
1 porvedot meg majd vadasznom kell mihamarabb..
Anyameknal kiraktam a nyarigumikat es suroltam le roluk a meg rajtamaradt fekolajat...
Konzekvencia: a valtoolaj cseret ugyan otthon nem tudtam volna megcsinalni, de a feket igen. Faterral kellett volna megcsinalni, en hulye meg "tamogatni akartam a kisvallalkozasokat"

Ez van, tanultam belole...

PS: A gumis viszont hibatlan volt, es arban is franko. (Fulda kristal montero 3-ast vettem, 20800/db)

Szep napot!
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.05 hétfő, 11:13:33 írta mendoza » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41122 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 07:48:50 »

Sziasztok,
Kicsit elkeseredve, de tul vagyok a kis karbantartasokon...

Kicsit bovebben:
Egy volt osztalytarsamnal (a muhelyeben) csinaltattam a folyadek csereket:
1. fekolajcsere
Idezem: "mivel ez ABS-es, igy fel kell lazitani a 4 legtelenito csavart, majd jaro motornal ki kell pumpalni az olajat. utan feltoltjuk olajjal es jaro motornal lelegtelenitjuk  a rendszert."
En meg mondom, hogy hat te vagy a szerelo/szakember, biztos igazad van. kocsiba beulok, felemel, el is kezdjuk. kinyomtuk az olajat, leengedett, feltoltottuk olajjal, indult a legtelenites. nagynehezen lett kemeny fekpedal. orulunk. leenged, kiszallok, kocsi felemel a valtoolaj cserehez.
Ekkor meglattam, hogy semelyik legtelenitore nem tett gumicsovet, hanem a kiengedett fekolaj csak folyt le mindenen... autogumin, feknyergen, stb.
Tok pipa lettem, meg is jegyeztem, hogy ezt nem feltetlen igy kepzeltem el...
2. valtoolaj csere.
Mondja, hogy le kell venni a segedkeretet, vagy meg kell emelni a motort/valtot, meg telefonalgatott is segitsegert.
Mikor meguntam a szenvedeset, mondtam, hogy vagjon meg egy inbuszt, aztan nem kell semmit lekotni/felemelni...
Megtortent a csere, minden meg lett fujva fektisztitoval es tisztara lett nyalva.
Leengedjuk a kocsit, hogy menjek egy probakorre, nincs fek, beesett a pedal...
Mondom legtelenitsuk most jaro motornal. Meg is csinaltuk, mindne fasza lett.
Elmentem probalni, mindne ok. Visszamentem, fizettem, aztan zuztam keresztul a varoson a gumishoz. leparkolok, behuzom a kezit, mintha nem fogna semmit. teljesen konnyen jott fel a kar. Mondom: bingo...
ok, gumik le, addig korbejartam a kocsit.
eredmenyek:
1 legtelenito csavarra valo porvedo a nagy sietsegben nem lett visszarakva,
a bal hatso kezifek kotel valahogy ki lett akasztva a nyeregbol. Visszahuztam, van kezifekem.
1 porvedot meg majd vadasznom kell mihamarabb..
Anyameknal kiraktam a nyarigumikat es suroltam le roluk a meg rajtamaradt fekolajat...
Konzekvencia: a valtoolaj cseret ugyan otthon nem tudtam volna megcsinalni, de a feket igen. Faterral kellett volna megcsinalni, en hulye meg "tamogatni akartam a kisvallalkozasokat"

Ez van, tanultam belole...

PS: A gumis viszont hibatlan volt, es arban is franko. (Fulda kristal montero 3-ast vettem, 20800/db)

Szep napot!
Tisztelt Fórumtáes!
Én ezt a szakbarbárt, messze nagy ivben elkerülném. Ha valamit nem tudsz, ami egyáltalán nem szégyen, bátran kérdezd meg a fórumon és segitünk. Ennek a fazonnak, halvány sejtelme sem volt arról, hogy kell egy jármű fékrendszerében fékolajat cserélni. Jó, hogy komolyabb kár és kiadás nélkül, egy alapos, éltre szóló tapasztalattal megúsztad ezt a kalandot. falbav falbav falbav Együttérzésem. rinya
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.05 hétfő, 08:20:48 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #41123 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 10:26:18 »

Tisztelt Fórumtáes!
Én ezt a szakbarbárt, messze nagy ivben elkerülném. Ha valamit nem tudsz, ami egyáltalán nem szégyen, bátran kérdezd meg a fórumon és segitünk. Ennek a fazonnak, halvány sejtelme sem volt arról, hogy kell egy jármű fékrendszerében fékolajat cserélni.

En megneztem az itteni forumos leirast es ra is kerdeztem tole, hogy miert kell elobb kinyomni az olajat???
Megmondom oszinten elbizonytalanodtam, amikor az ABS-t szoba hozta... Pedig nem kellett volna, elvegre mi koze van ahhoz?
Olaj ki, olaj be, ennyi lett volna... egyenkent, kerekenkent es gumicsovel flakonba... ha tudom, hogy csak ossze-vissza kifolyatja mindenre, nem mentem volna bele...
A rohadt eletbe, hogy ennyit nem lehet ma magatol erhetonek tekinteni (nehol)...  falbav falbav
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #41124 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 10:47:52 »

Sziasztok,
Kicsit elkeseredve, de tul vagyok a kis karbantartasokon...

Kicsit bovebben:
Egy volt osztalytarsamnal (a muhelyeben) csinaltattam a folyadek csereket:
1. fekolajcsere
Idezem: "mivel ez ABS-es, igy fel kell lazitani a 4 legtelenito csavart, majd jaro motornal ki kell pumpalni az olajat. utan feltoltjuk olajjal es jaro motornal lelegtelenitjuk  a rendszert."
En meg mondom, hogy hat te vagy a szerelo/szakember, biztos igazad van. kocsiba beulok, felemel, el is kezdjuk. kinyomtuk az olajat, leengedett, feltoltottuk olajjal, indult a legtelenites. nagynehezen lett kemeny fekpedal. orulunk. leenged, kiszallok, kocsi felemel a valtoolaj cserehez.
Ekkor meglattam, hogy semelyik legtelenitore nem tett gumicsovet, hanem a kiengedett fekolaj csak folyt le mindenen... autogumin, feknyergen, stb.
Tok pipa lettem, meg is jegyeztem, hogy ezt nem feltetlen igy kepzeltem el...
2. valtoolaj csere.
Mondja, hogy le kell venni a segedkeretet, vagy meg kell emelni a motort/valtot, meg telefonalgatott is segitsegert.
Mikor meguntam a szenvedeset, mondtam, hogy vagjon meg egy inbuszt, aztan nem kell semmit lekotni/felemelni...
Megtortent a csere, minden meg lett fujva fektisztitoval es tisztara lett nyalva.
Leengedjuk a kocsit, hogy menjek egy probakorre, nincs fek, beesett a pedal...
Mondom legtelenitsuk most jaro motornal. Meg is csinaltuk, mindne fasza lett.
Elmentem probalni, mindne ok. Visszamentem, fizettem, aztan zuztam keresztul a varoson a gumishoz. leparkolok, behuzom a kezit, mintha nem fogna semmit. teljesen konnyen jott fel a kar. Mondom: bingo...
ok, gumik le, addig korbejartam a kocsit.
eredmenyek:
1 legtelenito csavarra valo porvedo a nagy sietsegben nem lett visszarakva,
a bal hatso kezifek kotel valahogy ki lett akasztva a nyeregbol. Visszahuztam, van kezifekem.
1 porvedot meg majd vadasznom kell mihamarabb..
Anyameknal kiraktam a nyarigumikat es suroltam le roluk a meg rajtamaradt fekolajat...
Konzekvencia: a valtoolaj cseret ugyan otthon nem tudtam volna megcsinalni, de a feket igen. Faterral kellett volna megcsinalni, en hulye meg "tamogatni akartam a kisvallalkozasokat"

Ez van, tanultam belole...

PS: A gumis viszont hibatlan volt, es arban is franko. (Fulda kristal montero 3-ast vettem, 20800/db)

Szep napot!
Evvan. Igy utolag bosszanto Undecided ,de az ember mindig a saját hibáiból tanul a legjobban Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.05 hétfő, 10:51:18 írta Szili » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41125 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 12:24:37 »

En megneztem az itteni forumos leirast es ra is kerdeztem tole, hogy miert kell elobb kinyomni az olajat???
Megmondom oszinten elbizonytalanodtam, amikor az ABS-t szoba hozta... Pedig nem kellett volna, elvegre mi koze van ahhoz?
Olaj ki, olaj be, ennyi lett volna... egyenkent, kerekenkent es gumicsovel flakonba... ha tudom, hogy csak ossze-vissza kifolyatja mindenre, nem mentem volna bele...
A rohadt eletbe, hogy ennyit nem lehet ma magatol erhetonek tekinteni (nehol)...  falbav falbav

Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben rászánnám azt az 1 liter fékolajat, és újból megcsinálnám magam az olajcserét. Vélemányem szerint, ha mind a négy légtelenitő csavart megnyitotta egyszerre, és kezdte kinyomni a folyadékot nem biztos hogy a fék csövek legtávolabbi pontjain is kicserélődött a fékfolyadék. A hengerhez közelebb eső, vagy a legkisebb ellenállást kifejtő csöveken távozott a folyadék túlnyomó többsége. Elképsesztő hozzá nem értés, és egyben óriási felelőtlenség, mert a fék nem játékszer, amivel keményen veszélyezteti a biztontonságos közlekedés műsszaki feltételeit.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #41126 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 15:17:06 »

Vélemányem szerint, ha mind a négy légtelenitő csavart megnyitotta egyszerre, és kezdte kinyomni a folyadékot nem biztos hogy a fék csövek legtávolabbi pontjain is kicserélődött a fékfolyadék. A hengerhez közelebb eső, vagy a legkisebb ellenállást kifejtő csöveken távozott a folyadék túlnyomó többsége.

Az elso legtelenites utan nem is volt jo, ahogy emlitettem, mivel az elso inditast kovetoen szepen be is esett a pedal.
Ezt kovetoen mar allo motornal lett a legtelenites elvegezve, azota elmentem kb 500 km-t es mindenhol meg tudtam allni.
Mondjuk most, hogy mondod, egy kicsit mas lett az az erzes, ahogy a pedal visszajelez, de ezt betudtam annak, hogy uj benne az olaj...
 falbav falbav

Behalok komolyan... most beletetted a bogarat a fulembe, lesz megegy legtelenites...
Persze nem ott...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41127 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 15:40:57 »

valakit érdeklne egy szett ilyen felni?? 7,5x17 ET55



idén lett újraszinterezve mind a 4 ezüstre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #41128 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 15:42:43 »

Az elso legtelenites utan nem is volt jo, ahogy emlitettem, mivel az elso inditast kovetoen szepen be is esett a pedal.
Ezt kovetoen mar allo motornal lett a legtelenites elvegezve, azota elmentem kb 500 km-t es mindenhol meg tudtam allni.
Mondjuk most, hogy mondod, egy kicsit mas lett az az erzes, ahogy a pedal visszajelez, de ezt betudtam annak, hogy uj benne az olaj...
 falbav falbav

Behalok komolyan... most beletetted a bogarat a fulembe, lesz megegy legtelenites...
Persze nem ott...

EGYSZERRE? Ilyet se hallottam még.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #41129 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 16:36:31 »

valakit érdeklne egy szett ilyen felni?? 7,5x17 ET55

idén lett újraszinterezve mind a 4 ezüstre

Ara?
A gumik jok rajta? ha igen, milyen markajuak?
ET?
MK3-ra jo?
Ez ha jol tudom az MK4 felnije, igaz?
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.05 hétfő, 16:43:39 írta mendoza » Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #41130 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 16:42:51 »

EGYSZERRE? Ilyet se hallottam még.

En sajnos most igen...  gun
A masik, ami most jutott eszembe:
A kiegyenlito tartalyra ra volt csavarva a kupak.
Erre is rakerdeztem, de azt mondta, hogy az nem befolyasolo tenyezo: "Nem nyom annyit ki, hogy az befolyasolna a legtelenitest"
Naplózva
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #41131 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 17:01:56 »

Sziasztok!
F1-es lökhárító közép részét lehet cserélni F2-esre?A keresztbe csíkost,rácsosra?
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #41132 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 17:05:23 »

Sziasztok!
F1-es lökhárító közép részét lehet cserélni F2-esre?A keresztbe csíkost,rácsosra?
Köszönöm a segítséget.

igen, lehet.  Csak ki kell pattintani, másik meg be... wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #41133 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 17:09:09 »

Tényleg lehet?Én azt hittem az fix,mert a csík keresztben általában színre van fújva. Shocked
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41134 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 17:29:36 »

Tényleg lehet?Én azt hittem az fix,mert a csík keresztben általában színre van fújva. Shocked
az ajtó is szinre van fújva és azt is kilehet cserélni  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41135 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 17:47:34 »

Ara?
A gumik jok rajta? ha igen, milyen markajuak?
ET?
MK3-ra jo?
Ez ha jol tudom az MK4 felnije, igaz?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #41136 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 17:56:42 »

 eljen nyes
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41137 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 18:14:12 »

igen, lehet.  Csak ki kell pattintani, másik meg be... wave
Ha lehetne akkor nekem már olyan lenne. wyctor azt mondta ő nem bánja ha veszek tőle, de nem fog belemenni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41138 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 18:32:04 »

Ha lehetne akkor nekem már olyan lenne. wyctor azt mondta ő nem bánja ha veszek tőle, de nem fog belemenni.
A rács F2-es lökös be való .
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #41139 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 18:52:16 »

Szerintetek mennyi szervóolaj kellene a szervórendszer átöblítéséhez és olajcseréjéhez?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #41140 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 18:55:02 »

Szerintetek mennyi szervóolaj kellene a szervórendszer átöblítéséhez és olajcseréjéhez?
asszem 2liter,de van 1 cikk is....



http://mondeo.hu/index.php?topic=5071.0

http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.05 hétfő, 18:58:02 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #41141 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 18:56:14 »

asszem 2liter,de van 1 cikk is....
2liter az öblítéshez, meg kb. 8-9dl a feltöltéshez Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #41142 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 18:58:46 »

2liter az öblítéshez, meg kb. 8-9dl a feltöltéshez Cheesy
úgy van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41143 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 19:16:30 »

A rács F2-es lökös be való .
Hát ezt mondom
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41144 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 20:28:26 »

Sziasztok,
Kicsit elkeseredve, de tul vagyok a kis karbantartasokon...

Kicsit bovebben:
Egy volt osztalytarsamnal (a muhelyeben) csinaltattam a folyadek csereket:
1. fekolajcsere
Idezem: "mivel ez ABS-es, igy fel kell lazitani a 4 legtelenito csavart, majd jaro motornal ki kell pumpalni az olajat. utan feltoltjuk olajjal es jaro motornal lelegtelenitjuk  a rendszert."
En meg mondom, hogy hat te vagy a szerelo/szakember, biztos igazad van. kocsiba beulok, felemel, el is kezdjuk. kinyomtuk az olajat, leengedett, feltoltottuk olajjal, indult a legtelenites. nagynehezen lett kemeny fekpedal. orulunk. leenged, kiszallok, kocsi felemel a valtoolaj cserehez.
Ekkor meglattam, hogy semelyik legtelenitore nem tett gumicsovet, hanem a kiengedett fekolaj csak folyt le mindenen... autogumin, feknyergen, stb.
Tok pipa lettem, meg is jegyeztem, hogy ezt nem feltetlen igy kepzeltem el...
2. valtoolaj csere.
Mondja, hogy le kell venni a segedkeretet, vagy meg kell emelni a motort/valtot, meg telefonalgatott is segitsegert.
Mikor meguntam a szenvedeset, mondtam, hogy vagjon meg egy inbuszt, aztan nem kell semmit lekotni/felemelni...
Megtortent a csere, minden meg lett fujva fektisztitoval es tisztara lett nyalva.
Leengedjuk a kocsit, hogy menjek egy probakorre, nincs fek, beesett a pedal...
Mondom legtelenitsuk most a motor beinditas nelkul. Meg is csinaltuk, minden fasza lett.
Elmentem probalni, minden ok. Visszamentem, fizettem, aztan zuztam keresztul a varoson a gumishoz. leparkolok, behuzom a kezit, mintha nem fogna semmit. teljesen konnyen jott fel a kar. Mondom: bingo...
ok, gumik le, addig korbejartam a kocsit.
eredmenyek:
1 legtelenito csavarra valo porvedo a nagy sietsegben nem lett visszarakva,
a bal hatso kezifek kotel valahogy ki lett akasztva a nyeregbol. Visszahuztam/akasztottam, van kezifekem.
1 porvedot meg majd vadasznom kell mihamarabb..
Anyameknal kiraktam a nyarigumikat es suroltam le roluk a meg rajtamaradt fekolajat...
Konzekvencia: a valtoolaj cseret ugyan otthon nem tudtam volna megcsinalni, de a feket igen. Faterral kellett volna megcsinalni, en hulye meg "tamogatni akartam a kisvallalkozasokat"

Ez van, tanultam belole...

PS: A gumis viszont hibatlan volt, es arban is franko. (Fulda kristal montero 3-ast vettem, 20800/db)

Szep napot!

Jelentem ugyanolyan papucsokon szaladgálunk Cheesy
OFF Peugeot-nkon és a már eladott Escorton is ezt a tipust használtam. Abszolut pozitiv tapasztalataim vannak vele. Remélem Mondeo-n is azok lesznek Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41145 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:37:06 »

Hát ezt mondom
Csak máaképp. eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #41146 Dátum: 2012.11.06 kedd, 08:22:00 »

Üdv.

Önindító produkálhat olyan hibát mint ha rossz lenne az akksi?

 Az akksi rendben van de nehezen indul el az autó mint ha le lenne merülve, de nem!

Nem kattog az önindító csak alig teker és egyszer csak nehezen elindul!

Ötlet?

Naplózva
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #41147 Dátum: 2012.11.06 kedd, 08:59:50 »

hali sziasztok jobb első féltengely gumi harangot szeretnék cserélni valaki tudna segíteni hogy kel csinálni .légfőkép a gardán csukló hogy jön szét?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41148 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:07:34 »

hali sziasztok jobb első féltengely gumi harangot szeretnék cserélni valaki tudna segíteni hogy kel csinálni .légfőkép a gardán csukló hogy jön szét?


Kardáncsukló? Van olyan a Mondeoban? wow1

Vagy mire is gondolsz?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #41149 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:12:28 »

a féltengely végén van ami re megy rá a gumiharang nagyobb vége a kerék felől van
?


« Utoljára szerkesztve: 2012.11.06 kedd, 09:39:13 írta kishamu » Naplózva
Oldalak: 1 ... 816 817 818 819 820 821 822 [823] 824 825 826 827 828 829 830 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.471 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.