Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 23:57:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 893 894 895 896 897 898 899 [900] 901 902 903 904 905 906 907 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20595525 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #44950 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:15:51 »

Megint csak elméletileg alakul ez így. Nem mutatható ki, mert nem üzemelt pontosan azonosa, ugyan úgy egy másik full azonos autó, azonos vezetővel szinkronban, hogy a különbséget lehessen mérni. A tankolást is felejtsük el, mert a kutak....hagyjuk.
Nekem volt olyan autóm, ami 5,2-5,3 litert kér 100 km-re. Több száz ezer km került bele. Nem evett kevesebbet nappal, mint este.

"Ha egy generátor 100km-en 2liter üzemanyaggal szolgálható ki,akkor a 150w lekapcsolt fogyasztó pont 2dl el kevesebb üzemanyagot jelent.Lehet,hogy ez neked nem sok,viszont a főnököm,aki évi 80e km-t autózik,ammak +2 literes fogyasztás 100km-en évi +500.000e ftjába kerül.Az egy dlr-el pont 50e ft megtakarítás.Akkor kimutatható vagy nem?

Hát nem értem, hogy 100km-en a 150 W-ból hogyan jött ki a +2 liter ide vagy oda.
Nem egyenes arányosa a generátor energiaigénye és a belőle kivett teljesítmény. (-150W 2 dl benzin) Nem lehet ezt így kiszámolni.Mert ha lekötöm, ha nem terhelem akkor is energiát igényel tehát mindig fogyaszt.
A működése közbeni + vagy - 10 A sosem lesz 2 liter üzemanyag különbség 100 km-en.

(nem vitatkozom, beszélgetünk Smiley)
Figyi beszélgessünk! Egyszerűen amit állítasz maga a megtestesült hülyeség. Gondolkodj mielőtt leírsz valamit. Mert ezek szerint a háztartásokba is tök felesleges takarékos izzót venni meg takarékosabb hűtőszekrényt mert anyuci eggyel többet porszívózik akkor már nem jelent semmit a másik takarékos cucc egyébként a porszívóhoz képest parányi fogyasztása. De ezek mind mind összeadódnak. És az eredő igen-is kevesebb energiafogyasztás még ha fejed tetejére állsz akkor is. Amiket te állítasz azokkal az érvekkel a klímának sem lenne járulékos többlet fogyasztás eredménye nem? Vagy a te kocsidba ki van kapcsolva az energia megmaradás törvénye? Érdekes nálam csak a klíma + 1 liter nyáron. Pedig az nem is villannyal megy csak ki tudja hány watt-al terheli a motort. Szerinted a generátort nem ugyanaz a szíj viszi mint a klímát az egyik ha dolgozik akkor jobban fogyaszt a másikat észre sem veszi! Igen is bármilyen szélsőséges eset is van a motort terheli a generátor nem is kicsit. Talán az tudja prezentálni akinek behal a generátor és nem termeli a villanyt de még megy a gép olyan jól tud menni akkor, fürgébb.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #44951 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:19:17 »

vegyél 1et a közös beszerzésben.Én is így vettem 15e ft-ért.és tök facca.
Oké, és hova rakom?
Mert legfeljebb új lámpatesttel együtt férne el, mert a ködlámpát nem dobnám ki.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44952 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:24:57 »

Figyi beszélgessünk! Egyszerűen amit állítasz maga a megtestesült hülyeség. Gondolkodj mielőtt leírsz valamit. Mert ezek szerint a háztartásokba is tök felesleges takarékos izzót venni meg takarékosabb hűtőszekrényt mert anyuci eggyel többet porszívózik akkor már nem jelent semmit a másik takarékos cucc egyébként a porszívóhoz képest parányi fogyasztása. De ezek mind mind összeadódnak. És az eredő igen-is kevesebb energiafogyasztás még ha fejed tetejére állsz akkor is. Amiket te állítasz azokkal az érvekkel a klímának sem lenne járulékos többlet fogyasztás eredménye nem? Vagy a te kocsidba ki van kapcsolva az energia megmaradás törvénye? Érdekes nálam csak a klíma + 1 liter nyáron. Pedig az nem is villannyal megy csak ki tudja hány watt-al terheli a motort. Szerinted a generátort nem ugyanaz a szíj viszi mint a klímát az egyik ha dolgozik akkor jobban fogyaszt a másikat észre sem veszi! Igen is bármilyen szélsőséges eset is van a motort terheli a generátor nem is kicsit. Talán az tudja prezentálni akinek behal a generátor és nem termeli a villanyt de még megy a gép olyan jól tud menni akkor, fürgébb.

El sem olvastam.... már az első sorban hasonlítod a háztartást.
Egész más kategória! Ott te nem fektetsz energiát abba, hogy ott legyen a konnektorban!  wave
Sajnálom, ha te a kettő között hasonlóságot látsz. Ez a megtestesült hülyeség....utánad szabadon. integet2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44953 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:27:41 »

Oké, és hova rakom?
Mert legfeljebb új lámpatesttel együtt férne el, mert a ködlámpát nem dobnám ki.

Elolvastam végig.....  ezeket mind te mondod, mekkora hülyeség....egész másról beszélsz, nem vetted észre?  integet2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #44954 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:30:01 »

El sem olvastam.... már az első sorban hasonlítod a háztartást.
Egész más kategória! Ott te nem fektetsz energiát abba, hogy ott legyen a konnektorban!  wave
Sajnálom, ha te a kettő között hasonlóságot látsz. Ez a megtestesült hülyeség....utánad szabadon. integet2
Ez nem háztartás meg autótechnika kérdés hanem a fizika ami mindenütt ott van. A villanyórádat a felvett áram hajtja nem? Függetlenül attól villanydúcról vagy kerti generátorról táplálod meg.
No és most fejeztem be! integet2
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #44955 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:35:23 »

Elolvastam végig.....  ezeket mind te mondod, mekkora hülyeség....egész másról beszélsz, nem vetted észre?  integet2

Bocs, mi van?
Alapeset:
Alf írta van daylight-ja ami az auto álláshoz van kötve. Ha le van kapcsolva a lámpa daylight ég, ha fel, akkor nem ég.
Azt kérdeztem tőle ez hogy van megoldva nála, erre írta nem mondeo-ban van megoldva.
De hozzátette, hogy neki is utólagos, erre kérdeztem meg, hogy az hova kerül? Ugye 3 féle daylightot láttam:
1. lámpába épített
2. ledsor
3. a ködlámpa helyén.
Err írtam, hogy meg akarom tartani a ködlámpámat...

akkor most mi a baj?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44956 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:37:54 »

Ez nem háztartás meg autótechnika kérdés hanem a fizika ami mindenütt ott van. A villanyórádat a felvett áram hajtja nem? Függetlenül attól villanydúcról vagy kerti generátorról táplálod meg.
No és most fejeztem be! integet2



Tehát nincs különbség?  nyes
Azért a konnektorban elég konstans energia van és abból mennyi használsz el....... de egy autónál nem pár amper különbségből lesz jelentős megtakarítás.
Ha már ilyen hasonlatokat teszel, az elejét is olvasd el. Köszi.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44957 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:39:14 »

Bocs, mi van?
Alapeset:
Alf írta van daylight-ja ami az auto álláshoz van kötve. Ha le van kapcsolva a lámpa daylight ég, ha fel, akkor nem ég.
Azt kérdeztem tőle ez hogy van megoldva nála, erre írta nem mondeo-ban van megoldva.
De hozzátette, hogy neki is utólagos, erre kérdeztem meg, hogy az hova kerül? Ugye 3 féle daylightot láttam:
1. lámpába épített
2. ledsor
3. a ködlámpa helyén.
Err írtam, hogy meg akarom tartani a ködlámpámat...

akkor most mi a baj?

Semmi.... bocsánat...... nem jó hsz-re válaszoltam.  wave  Mea culpa  worship
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #44958 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:43:24 »

Semmi.... bocsánat...... nem jó hsz-re válaszoltam.  wave  Mea culpa  worship
semmi gond, örülök, hogy tisztáztuk Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44959 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:49:17 »

semmi gond, örülök, hogy tisztáztuk Smiley

Ne haragudj.......tényleg.  poigneemain
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #44960 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:53:04 »

Ne haragudj.......tényleg.  poigneemain
Tényleg nem haragszok, és direkt nem kommentelem a fő témát Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44961 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:58:10 »

Ez a délután is eltelt valamivel.... nyes
Mondjuk valami más mellett jobb lett volna beszélgetni, mint a billentyűzet mellett.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #44962 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:02:39 »

Megint csak elméletileg alakul ez így. Nem mutatható ki, mert nem üzemelt pontosan azonosa, ugyan úgy egy másik full azonos autó, azonos vezetővel szinkronban, hogy a különbséget lehessen mérni. A tankolást is felejtsük el, mert a kutak....hagyjuk.
Nekem volt olyan autóm, ami 5,2-5,3 litert kér 100 km-re. Több száz ezer km került bele. Nem evett kevesebbet nappal, mint este.

"Ha egy generátor 100km-en 2liter üzemanyaggal szolgálható ki,akkor a 150w lekapcsolt fogyasztó pont 2dl el kevesebb üzemanyagot jelent.Lehet,hogy ez neked nem sok,viszont a főnököm,aki évi 80e km-t autózik,ammak +2 literes fogyasztás 100km-en évi +500.000e ftjába kerül.Az egy dlr-el pont 50e ft megtakarítás.Akkor kimutatható vagy nem?

Hát nem értem, hogy 100km-en a 150 W-ból hogyan jött ki a +2 liter ide vagy oda.
Nem egyenes arányosa a generátor energiaigénye és a belőle kivett teljesítmény. (-150W 2 dl benzin) Nem lehet ezt így kiszámolni.Mert ha lekötöm, ha nem terhelem akkor is energiát igényel tehát mindig fogyaszt.
A működése közbeni + vagy - 10 A sosem lesz 2 liter üzemanyag különbség 100 km-en.

(nem vitatkozom, beszélgetünk Smiley)
Ez most olyan ez a beszélgetés mert ugye ez az,mint nekem a prémium üzemanyagtól csökkent a fogyim másnak meg nem akkor én mellébeszélek meg nem igaz ezt kaptam.Azért én annyit még hozzá tennék,hogy propelleres márkánál ha nem kell a generátor töltésre akkor lekapcsol ezzel is csökkentve a fogyasztást.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44963 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:03:53 »

Ez most olyan ez a beszélgetés mert ugye ez az,mint nekem a prémium üzemanyagtól csökkent a fogyim másnak meg nem akkor én mellébeszélek meg nem igaz ezt kaptam.Azért én annyit még hozzá tennék,hogy propelleres márkánál ha nem kell a generátor töltésre akkor lekapcsol ezzel is csökkentve a fogyasztást.

máshol is.....  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #44964 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:36:16 »

Végülis...
Akkor akik nem kapcsolnak lámpát -sokszor este sem a városban- országúton és rossz időben, akkor azok nem hülyék csak spórolnak?  eplus2

A pillanatnyi fogyasztásmérő a befecskendezési időből és egyéb paraméterekből áll össze, semmi értelme. Nekem nincs is....de nem is nézném.  vigyor3


Akinek 5 fogyaszt a kocsija /100 km, annak elég lenne 3 liter, ha leszereljük a generátort? Kizárt....
A gördülési ellenállás leküzdése a nagy fogyasztó és a motor belső súrlódása + egyebek....ez mind csak 3 liter lenne 100 km-en?  
Hol van az ilyen autó?  Wink
mk3 as mondeó.2.0tdci simán tud huzamos távon 3 literes fogyit.Pont a gázadások,fékezések miatt ugrik meg,és akkor terheled a legjobban a mocit is,meg a generátort is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #44965 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:36:54 »

Oké, elméletben félretettem -mint ahogy meg is spóroltuk- és elméletben át is adtam. Rendben?  eplus2
ok.én meg már meg is ittam a sört,amit vettem belőle.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #44966 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:38:23 »

Bocs, mi van?
Alapeset:
Alf írta van daylight-ja ami az auto álláshoz van kötve. Ha le van kapcsolva a lámpa daylight ég, ha fel, akkor nem ég.
Azt kérdeztem tőle ez hogy van megoldva nála, erre írta nem mondeo-ban van megoldva.
De hozzátette, hogy neki is utólagos, erre kérdeztem meg, hogy az hova kerül? Ugye 3 féle daylightot láttam:
1. lámpába épített
2. ledsor
3. a ködlámpa helyén.
Err írtam, hogy meg akarom tartani a ködlámpámat...

akkor most mi a baj?
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #44967 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:39:15 »

Ez most olyan ez a beszélgetés mert ugye ez az,mint nekem a prémium üzemanyagtól csökkent a fogyim másnak meg nem akkor én mellébeszélek meg nem igaz ezt kaptam.Azért én annyit még hozzá tennék,hogy propelleres márkánál ha nem kell a generátor töltésre akkor lekapcsol ezzel is csökkentve a fogyasztást.
eljen worship worship worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #44968 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:40:54 »

Oké, és hova rakom?
Mert legfeljebb új lámpatesttel együtt férne el, mert a ködlámpát nem dobnám ki.
mk3 nál nagyon jól beszerelhető a löksiben lévő hűtőrácsba ,és még szabályos is lesz.keress képeket a neten.vagy kérj HZsolt92-től,neki biztos van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #44969 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:02:32 »

mk3 nál nagyon jól beszerelhető a löksiben lévő hűtőrácsba ,és még szabályos is lesz.keress képeket a neten.vagy kérj HZsolt92-től,neki biztos van.

köszönöm szépen
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44970 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:28:07 »

mk3 nál nagyon jól beszerelhető a löksiben lévő hűtőrácsba ,és még szabályos is lesz.keress képeket a neten.vagy kérj HZsolt92-től,neki biztos van.
Tisztelt Fórumtárs!
Ne feledkezzünk meg a FAQ-ban lévő komplett cikkről, mely alapján beépíthető a nappali fény a fényszóró alatt lévő diszlécbe is, az NKH előirásainak megfelelően. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #44971 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:51:32 »

mk3 nál nagyon jól beszerelhető a löksiben lévő hűtőrácsba ,és még szabályos is lesz.keress képeket a neten.vagy kérj HZsolt92-től,neki biztos van.
nekem is ott van. (oldal közepe)

http://mondeo.hu/index.php?topic=43.11350
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44972 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:59:34 »

Ez a délután is eltelt valamivel.... nyes
Mondjuk valami más mellett jobb lett volna beszélgetni, mint a billentyűzet mellett.  vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Egyet értek abban, hogy ez a délután is eltelt valamivel.... rinya rinya rinya
Tisztelettel László! worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
cosfi
Vendég
« Új hozzászólás #44973 Dátum: 2013.03.30 szombat, 20:19:46 »

Sziasztok!

Légyszi segítsetek, van egy beázásom jobb elöl, de pontosan nem látom hol, ezért ki kell vennem a kesztyűtartót.
A füleket ki tudom akasztani, de alul a forgó rész nem akar kijönni, feszegetni nem akarom.
Mi a trükkje?

Köszi
cos
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #44974 Dátum: 2013.03.30 szombat, 20:29:49 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ne feledkezzünk meg a FAQ-ban lévő komplett cikkről, mely alapján beépíthető a nappali fény a fényszóró alatt lévő diszlécbe is, az NKH előirásainak megfelelően. wave
Tisztelettel László! worship
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #44975 Dátum: 2013.03.30 szombat, 20:45:53 »

Sziasztok!

Légyszi segítsetek, van egy beázásom jobb elöl, de pontosan nem látom hol, ezért ki kell vennem a kesztyűtartót.
A füleket ki tudom akasztani, de alul a forgó rész nem akar kijönni, feszegetni nem akarom.
Mi a trükkje?

Köszi
cos
hát szerintem  a pollenszürőnél lesz a probléma.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #44976 Dátum: 2013.03.30 szombat, 20:50:37 »

Sziasztok!

Légyszi segítsetek, van egy beázásom jobb elöl, de pontosan nem látom hol, ezért ki kell vennem a kesztyűtartót.
A füleket ki tudom akasztani, de alul a forgó rész nem akar kijönni, feszegetni nem akarom.
Mi a trükkje?

Köszi
cos

Először is jobb felül hátul a teleszkópot ki kell akasztani, majd a középső füleket benyomod, h kiférjen a kesztyűtartó nyiláson. Szépen feszegetve a forgórészt, pedig ki fog jönni a helyéről.
De nagy valószínűséggel, ahogy gyulabá is említette, kívűl a pollenszűrő feletti takaróelemnél ázik be.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
cosfi
Vendég
« Új hozzászólás #44977 Dátum: 2013.03.30 szombat, 20:59:48 »

Először is jobb felül hátul a teleszkópot ki kell akasztani, majd a középső füleket benyomod, h kiférjen a kesztyűtartó nyiláson. Szépen feszegetve a forgórészt, pedig ki fog jönni a helyéről.
De nagy valószínűséggel, ahogy gyulabá is említette, kívűl a pollenszűrő feletti takaróelemnél ázik be.

Köszönöm mindkettőtöknek!
És az hogyan orvosolható?
Sikerült kiszednem, de csak annyit látok, hogy egy műa. rögzítőről csöpög, tehát a gyökerét nem látom.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #44978 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:07:18 »

Köszönöm mindkettőtöknek!
És az hogyan orvosolható?
Sikerült kiszednem, de csak annyit látok, hogy egy műa. rögzítőről csöpög, tehát a gyökerét nem látom.

keszereled a pollenszürőt,betesz ujat ,ibkább a szürőnél takarisd meg ,utána szilikom spréy ,főleg a tetejére.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
cosfi
Vendég
« Új hozzászólás #44979 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:09:52 »

keszereled a pollenszürőt,betesz ujat ,ibkább a szürőnél takarisd meg ,utána szilikom spréy ,főleg a tetejére.

OK, köszönöm, már rendelem is.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #44980 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:18:58 »

http://www.youtube.com/watch?v=otAB2dpBQ40

Honnan kerítsek ilyen erős rugót ami így kipattintja a csomagtartó ajtót?? Várok ötleteket!

valaki merci vito telókat említett, ami jó lehet.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #44981 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:21:03 »

OK, köszönöm, már rendelem is.

Azt nézd meg, h a takaróelem és a szélvédőd között van-e minimális hézag. A nem hozzáértő szakik általában a takaróelem rögzítő fogantyúját előszeretettel törik, v hajlítják el. Ha nincs visszarakva rendesen a helyére, v már a sérült rögzítőfülnek köszönhetően deformálódott a takaróelem, akkor szokott hézag lenni a szélvédő közt. Vagy cseréled a takaróelemet, v kinyomod sziloplaszttal a hézagot. Jelenleg az enyém is így üzemel.  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #44982 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:02:46 »

valaki merci vito telókat említett, ami jó lehet.

Köszi!
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #44983 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 06:54:47 »

Figyi beszélgessünk! Egyszerűen amit állítasz maga a megtestesült hülyeség. Gondolkodj mielőtt leírsz valamit. Mert ezek szerint a háztartásokba is tök felesleges takarékos izzót venni meg takarékosabb hűtőszekrényt mert anyuci eggyel többet porszívózik akkor már nem jelent semmit a másik takarékos cucc egyébként a porszívóhoz képest parányi fogyasztása. De ezek mind mind összeadódnak. És az eredő igen-is kevesebb energiafogyasztás még ha fejed tetejére állsz akkor is. Amiket te állítasz azokkal az érvekkel a klímának sem lenne járulékos többlet fogyasztás eredménye nem? Vagy a te kocsidba ki van kapcsolva az energia megmaradás törvénye? Érdekes nálam csak a klíma + 1 liter nyáron. Pedig az nem is villannyal megy csak ki tudja hány watt-al terheli a motort. Szerinted a generátort nem ugyanaz a szíj viszi mint a klímát az egyik ha dolgozik akkor jobban fogyaszt a másikat észre sem veszi! Igen is bármilyen szélsőséges eset is van a motort terheli a generátor nem is kicsit. Talán az tudja prezentálni akinek behal a generátor és nem termeli a villanyt de még megy a gép olyan jól tud menni akkor, fürgébb.

Szerintem meg az a hülyeség, amit te írsz.
Ha már a háztartással hasonlítgatod, akkor tegyük azt.
A generátor, ugye, folyamatosan megy, terheli a motort, ha akarod, ha nem.
Akkor vegyünk egy háztartást, amit szintén "terheljünk" folyamatosan, tehát mondjuk kapsz 10KW áramot 5000 forintért naponta, de ezt akkor is ki kell fizetned, ha nem használsz el csak 1KW-ot. Ha világítasz, porszívózol, micrózol, stb., Akkor 5000ft, mert kihasználod, ha csak világítasz, akkor kapsz kedvezményt, csak 4900ft-ot kell fizetned.
Kb. ennyi, ez összehasonlítási alap, ha méred és annyit fizetsz, amennyit fogyasztasz az nem...
A klímát meg megint csak ne hasonlítsd össze a generátor által termelt fogyasztással...  integet2
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #44984 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 06:59:32 »

Ez nem háztartás meg autótechnika kérdés hanem a fizika ami mindenütt ott van. A villanyórádat a felvett áram hajtja nem? Függetlenül attól villanydúcról vagy kerti generátorról táplálod meg.
No és most fejeztem be! integet2

Fizikus úr.
A biciklis példánál maradva, ha rárakod a dinamót, hogy legyen világításod, akkor ugye nehezebb hajtani. Ez tény.
Ha kiveszed az izzót, hogy ne világítson, akkor sokkal könnyebb?
Bocs, de ennél egyszerűbben nem megy, ez ugye fizika...  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 07:42:36 írta dadan » Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #44985 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 07:11:54 »

Ez most olyan ez a beszélgetés mert ugye ez az,mint nekem a prémium üzemanyagtól csökkent a fogyim másnak meg nem akkor én mellébeszélek meg nem igaz ezt kaptam.Azért én annyit még hozzá tennék,hogy propelleres márkánál ha nem kell a generátor töltésre akkor lekapcsol ezzel is csökkentve a fogyasztást.

Akkor a mondinál nem kapcsol le és akkor nem csökken a fogyi, ha kevesebb energiát használsz?
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #44986 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 07:18:51 »

Ez a délután is eltelt valamivel.... nyes
Mondjuk valami más mellett jobb lett volna beszélgetni, mint a billentyűzet mellett.  vigyor3

Ja, látom jól elvoltatok, amíg én dolgoztam.  Grin
Ezekben pedig véletlenül egyetértek veled.
Egyrészt, a generátor által okozott mechanikus terhelés a jelentős, ami ugye mindig van, és ami erre még rádob, az elektromos terhelés közötti KÜLÖNBSÉG, (az a -10-50W, amit a ledekkel megspórolsz), nem befolyásolhatja jelentősen a fogyasztást.  nyes
Másrészt, pár sör mellett tényleg jobb beszélgetni...  eljen  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 07:40:53 írta dadan » Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44987 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 07:45:21 »

Tisztelt Fórumtársak!
az e-jellel ellátott hátsó lámpához kell műbizonylat?
köszi
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44988 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 09:29:18 »

Fizikus úr.
A biciklis példánál maradva, ha rárakod a dinamót, hogy legyen világításod, akkor ugye nehezebb hajtani. Ez tény.
Ha kiveszed az izzót, hogy ne világítson, akkor sokkal könnyebb?
Bocs, de ennél egyszerűbben nem megy, ez ugye fizika...  Wink
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már a fizikánál tartunk nem ártana át ismételni a generátor és a dinamó működése közötti különbgéget. A generátort a PCM modul vezérli, a mindenkori  generátor terhelésnek megfelelően. Ez a terhelés változó formában jelenik meg a motoron, ami változó fogyasztást eredményez. Nagyobb terhelés nagyobb fogyasztás.
Még valami, minden sértő szándék nélkül! worship
Én egy egy inteligens ember nagyságát abban látom, hogy képesek fejet hajtani az ész érvek és tények elött, megváltoztava korábbi véleményüket. Sajnálom, hogy ti erre képtelenek vagytok, és véget nem érő viták sorozatát generáljátok teljesen feleslegesen, szítva ezzel, nem kis feszültséget a fórumon. Ezek után legyen bármi is a véleményetek elfogadom, mert nem látom értelmét a további nézet ütköztetésnek. A szabad vélemény nyilvánitásomat a makacsságotok kényszeritette ki belőlem, amiért külön elnézéseteket kérem.
Tisztelettel László! worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 10:00:37 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #44989 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 09:49:16 »

Egyetértek Lászlóval. Sokszor rossz olvasni amiket írtok! Mindenki kurv@ okos, a másik meg hülye. Sokszor egymást minősítitek, nem túl kedves jelzőket használtok, a lényeg meg már elsüllyed. Már - már civakodtok, mint a lányok, és mint tudjuk, azt sem jó hallgatni.
Jó lenne, ha normálisan társalognátok.
És a kevesebb, néha több.  Nem kötelező mindig, mindenhez hozzá szólni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #44990 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 10:39:16 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha már a fizikánál tartunk nem ártana át ismételni a generátor és a dinamó működése közötti különbgéget. A generátort a PCM modul vezérli, a mindenkori  generátor terhelésnek megfelelően. Ez a terhelés változó formában jelenik meg a motoron, ami változó fogyasztást eredményez. Nagyobb terhelés nagyobb fogyasztás.
Még valami, minden sértő szándék nélkül! worship
Én egy egy inteligens ember nagyságát abban látom, hogy képesek fejet hajtani az ész érvek és tények elött, megváltoztava korábbi véleményüket. Sajnálom, hogy ti erre képtelenek vagytok, és véget nem érő viták sorozatát generáljátok teljesen feleslegesen, szítva ezzel, nem kis feszültséget a fórumon. Ezek után legyen bármi is a véleményetek elfogadom, mert nem látom értelmét a további nézet ütköztetésnek. A szabad vélemény nyilvánitásomat a makacsságotok kényszeritette ki belőlem, amiért külön elnézéseteket kérem.
Tisztelettel László! worship worship worship
Tisztelt László!  Én a dinamot meg a generator működését nagyon jól ismerem. Nem állt szándékomban összemosni a kettőt de ha terhelve figyejük a kettő működését nem sok különbség van közöttük. Persze a generátor vezérelhető de ha mindkettőt egyforma terhelésnek tesszük ki nagyjából ugyan akkora terhelést jelent a meghajto oldalon.   Tisztelettel színén László!
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 10:46:45 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #44991 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 10:44:23 »

Tisztelt Fórumtársak!
az e-jellel ellátott hátsó lámpához kell műbizonylat?
köszi
Nem kell!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #44992 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 10:56:53 »

Szerintem meg az a hülyeség, amit te írsz.
Ha már a háztartással hasonlítgatod, akkor tegyük azt.
A generátor, ugye, folyamatosan megy, terheli a motort, ha akarod, ha nem.
Akkor vegyünk egy háztartást, amit szintén "terheljünk" folyamatosan, tehát mondjuk kapsz 10KW áramot 5000 forintért naponta, de ezt akkor is ki kell fizetned, ha nem használsz el csak 1KW-ot. Ha világítasz, porszívózol, micrózol, stb., Akkor 5000ft, mert kihasználod, ha csak világítasz, akkor kapsz kedvezményt, csak 4900ft-ot kell fizetned.
Kb. ennyi, ez összehasonlítási alap, ha méred és annyit fizetsz, amennyit fogyasztasz az nem...
A klímát meg megint csak ne hasonlítsd össze a generátor által termelt fogyasztással...  integet2
A háztartásban is annyit hsználsz amennyire szükség van úgy mint az autóban. Ha kevesebb a fogyasztó kevesebbet használsz nem? Nem értem miért kell kifizetni ha kevesebbet használsz sem autóban sem a háztartásban.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44993 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 11:02:06 »

Tisztelt László!  Én a dinamot meg a generator működését nagyon jól ismerem. Nem állt szándékomban összemosni a kettőt de ha terhelve figyejük a kettő működését nem sok különbség van közöttük. Persze a generátor vezérelhető de ha mindkettőt egyforma terhelésnek tesszük ki nagyjából ugyan akkora terhelést jelent a meghajto oldalon.   Tisztelettel színén László!
Kedves László!
Megköszönöm a kulturált rekciódat. Nem vonom kétségbe a szakmai ismereteidet.
Én senkit nem kivánok meggyőzni semmiről, pusztán elmondtam a témával kapcsolatos véleményemet, ami nem talált megértésre és megmaradt a nézet különbségünk. Szerintem ettől még nem dől össze a világ. Legközelebb igyekszem "egy ilyen fontos témától" távoltartani magam, hátha kisebb lesz az eredő feszültség, és a fórumtársak idegrendszerére nehezedő terhelés, ami nem függ mástól csak önmagunktól. rinya
További kellemes ünnepeket. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 11:05:10 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44994 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 11:34:55 »

Nem kell!
köszi az infót worship worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44995 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 12:04:51 »

Ja, látom jól elvoltatok, amíg én dolgoztam.  Grin
Ezekben pedig véletlenül egyetértek veled.
Egyrészt, a generátor által okozott mechanikus terhelés a jelentős, ami ugye mindig van, és ami erre még rádob, az elektromos terhelés közötti KÜLÖNBSÉG, (az a -10-50W, amit a ledekkel megspórolsz), nem befolyásolhatja jelentősen a fogyasztást.  nyes
Másrészt, pár sör mellett tényleg jobb beszélgetni...  eljen  integet2
Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44996 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 12:08:02 »

Fizikus úr.
A biciklis példánál maradva, ha rárakod a dinamót, hogy legyen világításod, akkor ugye nehezebb hajtani. Ez tény.
Ha kiveszed az izzót, hogy ne világítson, akkor sokkal könnyebb?
Bocs, de ennél egyszerűbben nem megy, ez ugye fizika...  Wink

Hát erről van itt szó.  vigyor3
Elméletileg igen, de gyakorlatilag szinte semmivel nem lesz könnyebb tekerni.  taps
Az a néhány watt gyakorlatban nem minősül (érezhető) villamos terhelésnek vagy csökkenésnek.
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.31 vasárnap, 12:11:04 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44997 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 12:11:48 »

Unom már ezt a szemét időt.....
Állandóan esik  falbav
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #44998 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 12:41:42 »

Unom már ezt a szemét időt.....
Állandóan esik  falbav
Csatlakozom! Mikor lesz már napsütés és legalább 20 fok.  rinya
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #44999 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 13:39:10 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha már a fizikánál tartunk nem ártana át ismételni a generátor és a dinamó működése közötti különbgéget. A generátort a PCM modul vezérli, a mindenkori  generátor terhelésnek megfelelően. Ez a terhelés változó formában jelenik meg a motoron, ami változó fogyasztást eredményez. Nagyobb terhelés nagyobb fogyasztás.
Még valami, minden sértő szándék nélkül! worship
Én egy egy inteligens ember nagyságát abban látom, hogy képesek fejet hajtani az ész érvek és tények elött, megváltoztava korábbi véleményüket. Sajnálom, hogy ti erre képtelenek vagytok, és véget nem érő viták sorozatát generáljátok teljesen feleslegesen, szítva ezzel, nem kis feszültséget a fórumon. Ezek után legyen bármi is a véleményetek elfogadom, mert nem látom értelmét a további nézet ütköztetésnek. A szabad vélemény nyilvánitásomat a makacsságotok kényszeritette ki belőlem, amiért külön elnézéseteket kérem.
Tisztelettel László! worship worship worship

Tisztelt László!

Erről az ÉN véleményemet a következő, GSR-hez írt hozzászólásomban bővebben is kifejtettem, de azért a lényeg ugyanaz.
Elnézést, ha bárki önérzetét megsértettem volna!  worship

Üdv:István


Egyetértek Lászlóval. Sokszor rossz olvasni amiket írtok! Mindenki kurv@ okos, a másik meg hülye. Sokszor egymást minősítitek, nem túl kedves jelzőket használtok, a lényeg meg már elsüllyed. Már - már civakodtok, mint a lányok, és mint tudjuk, azt sem jó hallgatni.
Jó lenne, ha normálisan társalognátok.
És a kevesebb, néha több.  Nem kötelező mindig, mindenhez hozzá szólni.

Én is egyetértek Lászlóval, amilyen kultúráltan tud hozzászólni, tényleg példamutató!  worship
De az kiveri a biztit, amikor valaki úgy kezdi, "hülye vagy", "ez hülyeség", és társai...
Persze, attól még igazad van.  worship


A háztartásban is annyit hsználsz amennyire szükség van úgy mint az autóban. Ha kevesebb a fogyasztó kevesebbet használsz nem? Nem értem miért kell kifizetni ha kevesebbet használsz sem autóban sem a háztartásban.

Így van, de az autóban akkor is terheli a motort a generátor, ha nem fogyasztanál semmit, míg a háztartásban nem.
Itt konkrétan a ledesítés előnyeiről, hátrányairól volt szó, ami szerintem az össz. alapfogyasztáshoz képest jelentéktelen, tehát jelentős fogyasztáscsökkenést sem eredményezhet. SZERINTEM!  integet2
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Oldalak: 1 ... 893 894 895 896 897 898 899 [900] 901 902 903 904 905 906 907 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.