Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 23:31:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21911622 alkalommal)
0 Felhasználó és 242 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3950 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 16:07:00 »

Egy nagyobb gyorsításkor, furcsa égett gumiszag jön be az utastérbe. Viszont csak nagyobb fordulatszámon érződik intenzívebben. Hol, és milyen gumi dolog van a szellőztető rendszerben, ami éghet, melegedhet?
Jó szakember módjára kinyitottam a motorháztetőt, és szagolgattam, mint egy vadászkuyta. Smiley Ott is érződik, talán a motor bal felső sarka fele erősebben.
Roszabb lett a helyzet, már fekete füst jön a szellőzökből. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3951 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 16:08:00 »

Scratch,
 
Nem lehet, hogy az ekszij ? Vagy kuplung ? Nem kuplung szag veletlenul ? Esetleg a sebessegtol felizzot a kasztni, mint a Columbia ursiklo ?
Tuti nem kuplung, azt felismerem! Smiley Ékszíj, passz, nem láttam sérültnek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3952 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 16:29:00 »

Sziasztok! Megvan az új családtag, egy 2003-as 130 lovas tdci 6-os váltóval! Eszméletlen. Eddig egy 5 éves V6 ghia-m volt, hát jobban megy a dízel be kell valljam. Xenon rendszer beszerelésében nem tud valaki segíteni esetleg? Már ha egyáltalán lehetséges nem túl horror áron
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3953 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 16:32:00 »

Scratch,
 
A szellozo ventillator mukodik rendesen ? Lehet az akar leegni ? 8( Esetleg nezz a verda ala, lacc-e valami uzemanyag folyast vagy valami hasonlo tocsat ! Vagy inditsd be a verdat, es kerd meg valakit, hogy turaztassa egy picit a motort, hatha akkor tortenik valami. Lehet nincs osszefuggesben a fust a sebesseggel !?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3954 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 16:49:00 »

Sziasztok! Megvan az új családtag, egy 2003-as 130 lovas tdci 6-os váltóval! Eszméletlen. Eddig egy 5 éves V6 ghia-m volt, hát jobban megy a dízel be kell valljam. Xenon rendszer beszerelésében nem tud valaki segíteni esetleg? Már ha egyáltalán lehetséges nem túl horror áron
Gratula taqi
Milyen felsz., szín, 4,5ajtós vagy kombi?Kép jöhet,ha van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3955 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 17:05:00 »

Sziasztok! Megvan az új családtag, egy 2003-as 130 lovas tdci 6-os váltóval! Eszméletlen. Eddig egy 5 éves V6 ghia-m volt, hát jobban megy a dízel be kell valljam. Xenon rendszer beszerelésében nem tud valaki segíteni esetleg? Már ha egyáltalán lehetséges nem túl horror áron
A beszerelést Petya rutinból megoldja. Már 3 Mondeoba szerelte be - tökéletesen. Ugyanis az elektronikán és a csatikon alakítani kell.  A két xenon-lámpa kb. 100 eft égővel együtt...használtan. (Az új  égő nélkül 136 eft/db)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3956 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 17:08:00 »

Roszabb lett a helyzet, már fekete füst jön a szellőzökből. Sad
Hát, ez nem túl jó jel... Tűzoltókészülék legyen nálad...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3957 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 18:45:00 »

Sziasztok!Sajnos Solymárra nem nem tudtam bejelentkezni hibakód kiolvasásra, a Cromaxnál meg tegnap el voltak havazva.Na bementem a helyi Fordhoz, itt azonnal tudtak fogadni.Szerencsére hiba nem volt tárolva az autóban, azt mondták minden rendben van.A füstöléssel ne foglalkozzak, lehet sz@r a gázolaj.Adtak egy üzemanyag adalékot, ezt a tankba be.Ha továbbra is látok füstöt, esetleg az EGR szelepet meg lehet tisztítani, ez is okozhat ilyet. Igaz ilyen hibát nem tárolt.Bár azt nem tudják, pontosan hol is van.(nem vicc!) Újabb szoftver nincs az autóban lévőhöz képest. Persze nem engedtek a műhelybe ezért az üvegre kellett ragadnom tapadókorong szerűen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3958 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 20:18:00 »

Sziasztok!
Dzsolt!
1 hónapja vettem egy 2003.05. havi 6 seb. belga mondeót. Nagyon jó ismerősök mentek ki érte és hozták be nekem. Korábban úgy volt, hogy én is velük megyek de aztán nem volt időm. 65000km van az autóba. Gyönyörű és nagyon jól megy, viszont bődületesen füstölt. Már kis gázadásra is erős koromképzdődés volt. A szervízbe azt mondták ,lehet hogy EGR szelep. Hibakód persze nem volt! Kihuzott egy gumicsövet a szelepről, majd ledugózta egy csavarral. Azt mondta hogy kb 20 km után ha csökken a korom akkor EGR szelep lesz a gond. Nem volt változá legalább is nem akkora, hogy észlelhető lenne. a haver elvitte egy Szakihoz, aki korrektül kiiktatta az EGR szelepet. A kipufogógáz visszavezető cső végén ami az EGR szelephez csatlakozik cserélte ki a tömítést egy 1mm vtg acéllemere aminek a keresztmetszete megegyezett a tömítésévél viszont a kipufogócső helyét nem perforálta. Így fizikailag nem tud a szelepbe bejutni a kipufogógáz. 20 km után teljesen megszünt a koromképződés.
Úgyhogy Dzsolt!
Köttesd ki az EGR szelepet egy Szakival!!
 
Azóta 3000 km-t mentem vele és minden OK!
le is kopogom.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3959 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 20:28:00 »

A gép sötétszürke kombi. Le vagyok nyűgözve eddig tőle pedig eddig V6-om volt. Nyilván teljesen másképp húz, de nekem erősebbnek tűnik legalábbis érzésre. Ülésfűtés van, tempomat viszont nincs benne sajna.Esetleg ebben tudnátok segíteni hogy lehet-e utólag beszerelni és mennyiért? Itt van néhány fotó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3960 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 20:31:00 »

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3961 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 20:31:00 »

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3962 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 20:32:00 »

[
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3963 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 20:48:00 »

Sziasztok!
Dzsolt!
1 hónapja vettem egy 2003.05. havi 6 seb. belga mondeót. Nagyon jó ismerősök mentek ki érte és hozták be nekem. Korábban úgy volt, hogy én is velük megyek de aztán nem volt időm. 65000km van az autóba. Gyönyörű és nagyon jól megy, viszont bődületesen füstölt. Már kis gázadásra is erős koromképzdődés volt. A szervízbe azt mondták ,lehet hogy EGR szelep. Hibakód persze nem volt! Kihuzott egy gumicsövet a szelepről, majd ledugózta egy csavarral. Azt mondta hogy kb 20 km után ha csökken a korom akkor EGR szelep lesz a gond. Nem volt változá legalább is nem akkora, hogy észlelhető lenne. a haver elvitte egy Szakihoz, aki korrektül kiiktatta az EGR szelepet. A kipufogógáz visszavezető cső végén ami az EGR szelephez csatlakozik cserélte ki a tömítést egy 1mm vtg acéllemere aminek a keresztmetszete megegyezett a tömítésévél viszont a kipufogócső helyét nem perforálta. Így fizikailag nem tud a szelepbe bejutni a kipufogógáz. 20 km után teljesen megszünt a koromképződés.
Úgyhogy Dzsolt!
Köttesd ki az EGR szelepet egy Szakival!!
 
Azóta 3000 km-t mentem vele és minden OK!
le is kopogom.....
Hát ezt nem nagyon értem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3964 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 21:05:00 »

A gép sötétszürke kombi. Le vagyok nyűgözve eddig tőle pedig eddig V6-om volt. Nyilván teljesen másképp húz, de nekem erősebbnek tűnik legalábbis érzésre. Ülésfűtés van, tempomat viszont nincs benne sajna.Esetleg ebben tudnátok segíteni hogy lehet-e utólag beszerelni és mennyiért? Itt van néhány fotó
Akkor most EGR nélkül jársz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3965 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 22:47:00 »

Sziasztok! Megvan az új családtag, egy 2003-as 130 lovas tdci 6-os váltóval! Eszméletlen. Eddig egy 5 éves V6 ghia-m volt, hát jobban megy a dízel be kell valljam. Xenon rendszer beszerelésében nem tud valaki segíteni esetleg? Már ha egyáltalán lehetséges nem túl horror áron
Jól mondja r911 kollega: ha van lámpa, max. 2 óra alatt beszerelem. Az ár is annyi, amit Ő írt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3966 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 22:48:00 »

Akkor most EGR nélkül jársz?
Nekem is le van dugózva az EGR szelepem, a bajt megelőzendően.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3967 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 23:17:00 »

Scratch,
 
A szellozo ventillator mukodik rendesen ? Lehet az akar leegni ? 8( Esetleg nezz a verda ala, lacc-e valami uzemanyag folyast vagy valami hasonlo tocsat ! Vagy inditsd be a verdat, es kerd meg valakit, hogy turaztassa egy picit a motort, hatha akkor tortenik valami. Lehet nincs osszefuggesben a fust a sebesseggel !?
A venti megy rendesen, ugyan úgy jön a levegő mit elötte. Este megint mentem egy 10-15km -t, semmi probléma nem volt. Viszont mikor jöttem haza, kb. 5km után megint jött az égett szag. :/ Most OFF -ba van az egész klíma rendszer, így remélem nem keletkezik nagyobb kár, még szerelő meg nem nézi.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3968 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 23:18:00 »

Hát, ez nem túl jó jel... Tűzoltókészülék legyen nálad...
r911,
 
jó is, hogy mondod ezt, már régóta akarok venni!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3969 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 23:22:00 »


taqi,
 
ezen a képen nekem elsőre úgy tünt, mintha horpadt lenne a motorháztető, persze ez csak optikai csaldás. Smiley
Szép az autó, legyen sok örömöd benne! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3970 Dátum: 2005.12.09 péntek, 00:27:00 »

A venti megy rendesen, ugyan úgy jön a levegő mit elötte. Este megint mentem egy 10-15km -t, semmi probléma nem volt. Viszont mikor jöttem haza, kb. 5km után megint jött az égett szag. :/ Most OFF -ba van az egész klíma rendszer, így remélem nem keletkezik nagyobb kár, még szerelő meg nem nézi.
Az égett szagú ventillátor is monnyon le!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3971 Dátum: 2005.12.09 péntek, 00:27:00 »

Nekem is le van dugózva az EGR szelepem, a bajt megelőzendően.
Az EGR szelep monnyon le!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3972 Dátum: 2005.12.09 péntek, 07:55:00 »

A venti megy rendesen, ugyan úgy jön a levegő mit elötte. Este megint mentem egy 10-15km -t, semmi probléma nem volt. Viszont mikor jöttem haza, kb. 5km után megint jött az égett szag. :/ Most OFF -ba van az egész klíma rendszer, így remélem nem keletkezik nagyobb kár, még szerelő meg nem nézi.
Scratch,
 
Az ilyen szagot okozhatja elektromos érintkezési hiba is, ha szikra képződik valahol és égeti a csatlakozóházat vagy a szigetelést, próbáld meg a WD40-et az elérhető érintkezőkre.
Ez itt tanultam!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3973 Dátum: 2005.12.09 péntek, 08:01:00 »

[
Szia!
Gratulálok,és vigyázzatok Egymásra!
( Szép Karácsonyi ajándék! )
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3974 Dátum: 2005.12.09 péntek, 08:06:00 »

Tegnap voltam a Ford Solymárnál WDS diagnosztikán. Igazából mindent rendben találtak, újabb szoftver se volt, viszont tanulságos, hogy a vezélő számítógép nem jó gumimértet tudott, valamiért 205/55/R15 volt berögzítve. Na ezt kijavították a szabványos, most is haznált méretre és láss csodát, az átlagfogyasztás kezd visszaállni a műszer szerint is az általam mért 6,2 - 6,5 literre.
Úgyhogy érdemes legalább egyszer csináltatni egy számítógépes diagnosztikát.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3975 Dátum: 2005.12.09 péntek, 10:10:00 »

Az égett szagú ventillátor is monnyon le!
Dzsolt,
 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3976 Dátum: 2005.12.09 péntek, 10:11:00 »

Scratch,
 
Az ilyen szagot okozhatja elektromos érintkezési hiba is, ha szikra képződik valahol és égeti a csatlakozóházat vagy a szigetelést, próbáld meg a WD40-et az elérhető érintkezőkre.
Ez itt tanultam!
Köszi, de azt hiszem én ezt szakemberre bízom, mielött nagyobb kárt csinálok. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3977 Dátum: 2005.12.09 péntek, 12:14:00 »

Scratch,
 
Nem lehet, hogy a gumid füstöl? Én is jártam már úgy a Golfommal, hogy állandóan égett gumiszagot éreztem, ha nagyobb sebességgel mentem. Két héttel azelőtt lejött az első spoiler alatti műanyag vacak. Visszatettem. Mint kiderült, kitépte a patenteket, ami a kerékdob műanyag borítását tartotta, ez pedig elérte a gumi legbelső oldalát. Egyszer kitekerve maradtak a kerekek, és fény derült a gumiszagra... Új gumik. Rá két hétre sötétben, szakadó esőben sikeresen átmentem egy kátyún. Még két új gumi... Kész anyagi csőd... WD-40 az jó a csatlakozókra, azzal nem rontod el. Célszerűbb a nagy fogyasztók csatlakozóit megnézni, azok szeretnek elégni német autókban. (Pl.? refi, tompított, meg ilyenek) Bár azoknak nem gumi szaguk van.
Porral oltót a verdába! Vagy inkább habbal oltót! Az jobb, nem károsodik tőle a motor. Sok sikert! Ja, nézz meg mindent, ami mozgó alkatrész közelében van, lehet hogy összeérnek a dolgok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3978 Dátum: 2005.12.09 péntek, 12:25:00 »

Én sem márkaszervízben javíttatom a tütümet, nem bízok meg bennük. Cseréljek csúcsokat, mi? 86-87 ezer pénz meg 15-20 a szerelés. Az kb. 360.000.-! És ki garantálja, hogy tényleg újra cserélik és nem egy másik autóét kapom meg??? Nem hinném, hogy egy használt csúcsért pénzt adnak, max. MÉH-telepeken, ócskavasként! Ha vmi elkopik, azt drágább kijavíttatni, mint másikat csinálni helyette! Szerintem ez a kütyü előállítási költségen számolva max. 1000 pénz!!! A többi a szállítás meg a Ford haszna! Vannak kopásálló anyagok, miért nem abból van??? Mert sohasem kéne cserélni és nem jelentene ekkora bevételt???
Vannak olyan fémek, amiket még flex-szel is nehéz elvágni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3979 Dátum: 2005.12.09 péntek, 13:04:00 »

Agostonb,
 
El tudnád küldeni a Mondeo TDCi motorjának rajzát??? Vagy legalább azt, amin az érzékelő(k) van(nak) feltüntetve?
Elképzelhető, hogy csak egy érzékelő van, de nagy valószínűséggel ugyanúgy kopik mind a 4 csúcs. Folyamatban van egy jó ár a csúcsokra, közvetlenül a gyártótól. Remélem tudok majd szerezni jutányos áron. Ha igen, megkérdezem lehet-e még venni, és akkor akinek kell, hozok.
Esetleg ha vki tud a porlasztócsúcs működéséről részletes leírást, örömmel fogadom! Képek is jöhetnek. Csak megoldjuk ezt a problémát...
Ja, nekem meg kellene a kifordítós szaki elérhetősége, hátha kell!
Zozi!
Írtad hogy lehet lesz forrásod jó árú porlasztókra. Fejlemény?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3980 Dátum: 2005.12.09 péntek, 17:23:00 »

Agostonb,
 
holnapra talán lesz válasz. Ha tudok vmi konkrétat, azonnal megírom. Azért nem annyira egyszerű feladat ám ez! Féltik azt a vackot, mint ha nem is tudom milyen hadititok lenne!!! Sajna otthon még nincs netem, majd hétfőn írok a fórumba, meg lehet, hogy a privát mail-címedre is!  
Mindenkinek jó 7végét!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3981 Dátum: 2005.12.09 péntek, 21:17:00 »

Igen Dzsolt EGR nélkül járok.
És jól járok...
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3982 Dátum: 2005.12.09 péntek, 21:25:00 »

Igen Dzsolt EGR nélkül járok.
És jól járok...
Szabota!
 
Elmondanád, hogy hol van ez az EGR? És miért jobb, ha le van dugózva?
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3983 Dátum: 2005.12.10 szombat, 10:32:00 »

Scratch,
 
Nem lehet, hogy a gumid füstöl? Én is jártam már úgy a Golfommal, hogy állandóan égett gumiszagot éreztem, ha nagyobb sebességgel mentem. Két héttel azelőtt lejött az első spoiler alatti műanyag vacak. Visszatettem. Mint kiderült, kitépte a patenteket, ami a kerékdob műanyag borítását tartotta, ez pedig elérte a gumi legbelső oldalát. Egyszer kitekerve maradtak a kerekek, és fény derült a gumiszagra... Új gumik. Rá két hétre sötétben, szakadó esőben sikeresen átmentem egy kátyún. Még két új gumi... Kész anyagi csőd... WD-40 az jó a csatlakozókra, azzal nem rontod el. Célszerűbb a nagy fogyasztók csatlakozóit megnézni, azok szeretnek elégni német autókban. (Pl.? refi, tompított, meg ilyenek) Bár azoknak nem gumi szaguk van.
Porral oltót a verdába! Vagy inkább habbal oltót! Az jobb, nem károsodik tőle a motor. Sok sikert! Ja, nézz meg mindent, ami mozgó alkatrész közelében van, lehet hogy összeérnek a dolgok!
zozi,
 
ez jó ötlet, megfogom nézni a gumikat, és csatikat amit elérek.
Vettem tűzoltó habot. 3200Ft Fire Killer. Smiley Ezt ti hova szoktátok tenni? A csomagtartóba nem nagyon van kéznél, átmenetileg bevágtam a kesztyűtartóba, de ott sok helyet foglal.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3984 Dátum: 2005.12.10 szombat, 10:36:00 »

Viszont tegnap nem volt semmi probléma, gumiszag ügybe. És ez a füst is csak 1x jött. Lehet az a valami akkor égett el, és vége? Ma vizsgálódok még, aztán 7főn szervíz!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3985 Dátum: 2005.12.10 szombat, 14:08:00 »

zozi,
 
ez jó ötlet, megfogom nézni a gumikat, és csatikat amit elérek.
Vettem tűzoltó habot. 3200Ft Fire Killer. Smiley Ezt ti hova szoktátok tenni? A csomagtartóba nem nagyon van kéznél, átmenetileg bevágtam a kesztyűtartóba, de ott sok helyet foglal.
Scratch! Mikor kerestem az autómat, több kintről behozott kocsiban a tűzoltó a jobb első oldalon, a középkonzol alján volt egy vízszintes tartóba szerelve.Magyarul az anyósülésen utazó bal lába mellett.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3986 Dátum: 2005.12.10 szombat, 19:10:00 »

Scratch! Mikor kerestem az autómat, több kintről behozott kocsiban a tűzoltó a jobb első oldalon, a középkonzol alján volt egy vízszintes tartóba szerelve.Magyarul az anyósülésen utazó bal lába mellett.
Dzsolt,
 
én is ott láttam eddig, csak ott nagyon bumburnyáknak néz ki, de ehhez is adtak tartót.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3987 Dátum: 2005.12.10 szombat, 19:34:00 »

Lehet hogy hülye kérdés, de beszerelhető utólag az állófűtés?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3988 Dátum: 2005.12.10 szombat, 19:40:00 »

Dzsolt,
 
én is ott láttam eddig, csak ott nagyon bumburnyáknak néz ki, de ehhez is adtak tartót.
Hát egy kicsit bumburnyák, de itt rögtön kéznél van.Ha zavar, szereld be a csomagtartóba.Én oda tenném.Lehet veszek is egyet, abból baj nem lehet.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3989 Dátum: 2005.12.10 szombat, 21:39:00 »

Lehet hogy hülye kérdés, de beszerelhető utólag az állófűtés?
taqi persze, hogy beszerelhtő, de igen borsos a jó állófűtés pl.itt egy webasto jó minőségút érdemes csak beszerelni, a gagyival csak bajok lesznek
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3990 Dátum: 2005.12.10 szombat, 23:43:00 »

250-300 ezer. Tényleg húzós. Várok nyárig, hátha lejjebb megy Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3991 Dátum: 2005.12.11 vasárnap, 10:23:00 »

Ismeritek a távindítást?  
http://www.tavinditas.hu/
állófűtés helyett, 40 ezer kb. Jól hangzik.
Van esetleg valakinek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3992 Dátum: 2005.12.11 vasárnap, 10:44:00 »

Konkrétan az állőfűtés helyett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3993 Dátum: 2005.12.11 vasárnap, 13:55:00 »

Ismeritek a távindítást?  
http://www.tavinditas.hu/
állófűtés helyett, 40 ezer kb. Jól hangzik.
Van esetleg valakinek?
Én nézegettem már ehhez hasonló kütyüt.Az 1 km-ről tudott kumminikálni a kocsiban elhelyezett központtal.Riasztóként is működött,sőt a zsebedben lévő kis kijelzőn azt is megmutatta,ha a kocsi ablakát be akarták törni.
A kijelzőn volt egy kis autó,aminek a szélvédőjén "kis kopogó"jel látszott.
A másik ami tetszett:ha beindították a kocsit,akkor a kis autó kipufogójából szállt fel a füst!
Aranyos volt!Kb.40.e-ért láttam  a neten
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3994 Dátum: 2005.12.11 vasárnap, 13:59:00 »

Én nézegettem már ehhez hasonló kütyüt.Az 1 km-ről tudott kumminikálni a kocsiban elhelyezett központtal.Riasztóként is működött,sőt a zsebedben lévő kis kijelzőn azt is megmutatta,ha a kocsi ablakát be akarták törni.
A kijelzőn volt egy kis autó,aminek a szélvédőjén "kis kopogó"jel látszott.
A másik ami tetszett:ha beindították a kocsit,akkor a kis autó kipufogójából szállt fel a füst!
Aranyos volt!Kb.40.e-ért láttam  a neten
Ja,igen!A lényeg,hogy ezen kütyü segítségével kb.1 km-ről be tudtad indítani az autót!
Ezzel kapcsolatban min.2 problémám volt.
ad1:állandóan üresbe kell hagyni az autót,és kézifékkel rögzíteni,ami ugye télen nem szerencsés!
ad2:minden más utólag beszerelt indításgátló értelmét veszti,gondolok itt többek között a TATU-ra is.Pld!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3995 Dátum: 2005.12.11 vasárnap, 14:33:00 »

Létezik az első szélvédőn gyári zöld sötétítés a szélvédő tetején?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3996 Dátum: 2005.12.11 vasárnap, 15:44:00 »

Speed MPH & KPH
Engine Revs
Fuel
Miles left in petrol
Engine Temperature
 Bulb test
Gauge test
Dial test
Clock type
Engine Type
Battery Voltage
LCD Display
Cluster Illumination
Plus many more
na ezeket méri a tesztüzemmód
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3997 Dátum: 2005.12.11 vasárnap, 16:21:00 »

http://www.szeleczky.hu/tuning.html
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3998 Dátum: 2005.12.11 vasárnap, 16:21:00 »

Esett már egy pár szó a dízel-motortuningról pro és kontra. Ha tényleg annyira káros a motornak hogy hirdetheti egy hivatalos ford szalon???
http://www.szeleczky.hu/frset.htm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3999 Dátum: 2005.12.11 vasárnap, 17:58:00 »

sziasztok! eladtam a mondeomat és az új tulaj rögtön kuplungot akar cserélni. mennyi egy kuplung csere  1,8i benzines mondin
Naplózva
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.