Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:55:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21913661 alkalommal)
0 Felhasználó és 214 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 14:46:00 »

Súbler=subler. A németeknél nincs hosszú ú :-)))
Kiejtés szerint írtam.Lehet,hogy akcentusa volt annak,akitől halottam!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 15:26:00 »

egyaltalan latszik, amit irtam/kerdeztem ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 16:12:00 »

egyaltalan latszik, amit irtam/kerdeztem ?
MkI-nél EGR dugó sokunknak régóta megvan, Koris anno (mkII) nagyon ajánlotta, legutóbb a Lurdy alatt is ajánlották dízeleseknek (mkIII) is ... #4139 ájemarszí nuku ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 17:24:00 »

Kiejtés szerint írtam.Lehet,hogy akcentusa volt annak,akitől halottam!
Nem, lehet hogy igazad van, mert ahogy németül kiejted, az közelebb van az ú-hoz - csak egy kicsit magyarul furán hangzik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 19:42:00 »

haj,
 
nah most akkor aztan de tenyleg kene valami segicseeeeg !
 
Ugye van ezaz IMRC vagy mi a rak... Namost hetvegen pillango szelepet tisztogattam, es akkor vettem eszre, hogy van eza kallantyus bizgentyu. Mar akkoris gyanus vot, hogy 1. mijaza kallantyus bizgentyu ott a pillango szelep mellett? 2. mit csinal az ott tul keppen ?  
Ez a cucc ugy nez ki, hogy van egy fekete kar, ami egy perselyben vegzodik, amibe belemegy egy gomb vegu feher szinu kar, aminek a masik vege a pillango szelep alatt catlakozik a szivo torokba.  
Namost rajottem, hogy aza kallantyus bizgentyu ott kalimpal, ha nagyobb gazt adok, vagyis a fekete kar mozgatja a feheret.
Mar akkorisgaynus vot, hogy eleg bizonytalan a fekete es feher kar kapcsolata. Ma este mikor haza ertem kivancsisagbol levettem a motor burkolatat, hogy megnezzem hogy is kalimpal a cucc es akkor vettem eszre, hogy sehogy, mert igy allt:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC05995.JPG
 
holott igy kene allnia:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC05999.JPG
 
Namost mukodtetes kozben csinaltam videjot, mikor meg szet volt hullva:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/MOV05997.MPG
 
Es itt mikor mar ossze raktam a 2 elemet:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/MOV05998.MPG
 
Hogy fokozzam az izgalmakat a fekete kar egy ilyen bigyoban vegzodik, aminek az aljan van egy csatlakozo aljzat, amibe nem megy kabel ! azert sem, mert a csatlakozo aljzatban nincs is erintkezo gyarilag !
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06001_1.jpg
 
Namost a kovetkezo kerdesek merultek fel bennem:
 
Mi a faxot csinal eza kalimpalo bizgentyu ?
Es egyaltalan mitol kalimpal a bizgentyu, ha nem is kap aramot ? Haver azt mondja, neki XMben ilyen elektronika kapcsolgatja ezt a kalimpalo bizgentyut, de nekem nincs madzag, de kalimpal !
 
Kerlek benneteke magyarazzatok man L nekem, hogy ez mi a faxtot kalimpal itt nekem es miert hullik szet (valceg menet kozben) es mitol mozog, mikor nem is megy oda drot ?
 
elorre is thx a segiccseget !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 21:17:00 »

jah es tipikusan nagyobb fordulatnal kezd kalimpalni a bizgera. Szerintem olyan 3-4e kornyeken.
 
Hat senkinek nincs otlete, hogy mi lehet eza kalimpa ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 21:27:00 »

újabb kérdés:
tempomat beszerelés megoldható utólag? /benne van-e gyárilag a kábelköteg legalább vagy totál hiányzik minden eleme./
sikerült szereznem faceliftes krómozott hűtőrácsot, hétvégén igyekszem bevarázsolni a helyére.
Teszek fel képeket a műtét előtti és utáni látványról!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 23:55:00 »

haj,
 
nah most akkor aztan de tenyleg kene valami segicseeeeg !
 
Ugye van ezaz IMRC vagy mi a rak... Namost hetvegen pillango szelepet tisztogattam, es akkor vettem eszre, hogy van eza kallantyus bizgentyu. Mar akkoris gyanus vot, hogy 1. mijaza kallantyus bizgentyu ott a pillango szelep mellett? 2. mit csinal az ott tul keppen ?  
Ez a cucc ugy nez ki, hogy van egy fekete kar, ami egy perselyben vegzodik, amibe belemegy egy gomb vegu feher szinu kar, aminek a masik vege a pillango szelep alatt catlakozik a szivo torokba.  
Namost rajottem, hogy aza kallantyus bizgentyu ott kalimpal, ha nagyobb gazt adok, vagyis a fekete kar mozgatja a feheret.
Mar akkorisgaynus vot, hogy eleg bizonytalan a fekete es feher kar kapcsolata. Ma este mikor haza ertem kivancsisagbol levettem a motor burkolatat, hogy megnezzem hogy is kalimpal a cucc es akkor vettem eszre, hogy sehogy, mert igy allt:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC05995.JPG
 
holott igy kene allnia:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC05999.JPG
 
Namost mukodtetes kozben csinaltam videjot, mikor meg szet volt hullva:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/MOV05997.MPG
 
Es itt mikor mar ossze raktam a 2 elemet:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/MOV05998.MPG
 
Hogy fokozzam az izgalmakat a fekete kar egy ilyen bigyoban vegzodik, aminek az aljan van egy csatlakozo aljzat, amibe nem megy kabel ! azert sem, mert a csatlakozo aljzatban nincs is erintkezo gyarilag !
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06001_1.jpg
 
Namost a kovetkezo kerdesek merultek fel bennem:
 
Mi a faxot csinal eza kalimpalo bizgentyu ?
Es egyaltalan mitol kalimpal a bizgentyu, ha nem is kap aramot ? Haver azt mondja, neki XMben ilyen elektronika kapcsolgatja ezt a kalimpalo bizgentyut, de nekem nincs madzag, de kalimpal !
 
Kerlek benneteke magyarazzatok man L nekem, hogy ez mi a faxtot kalimpal itt nekem es miert hullik szet (valceg menet kozben) es mitol mozog, mikor nem is megy oda drot ?
 
elorre is thx a segiccseget !
IMRC = Átkapcsolható szívócsőrendszer beavatkozóelem
 
Ennél bővebb infót sajnos nem találtam.
 
Én arra gondolok, hogy ez a cucc hivatott a szívócső "hosszát" befolyásolni. De valószinű, hogy nem közvetlenül elektronikus úton, ugyanis a kapcsolási rajzon sem találtam róla semmit.
 
Legalább is a 2.0-as motornál nem. Viszont a 2.5 V6-nál már megy hozzá vezeték, mégpedig a PCM-től.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 23:57:00 »

újabb kérdés:
tempomat beszerelés megoldható utólag? /benne van-e gyárilag a kábelköteg legalább vagy totál hiányzik minden eleme./
sikerült szereznem faceliftes krómozott hűtőrácsot, hétvégén igyekszem bevarázsolni a helyére.
Teszek fel képeket a műtét előtti és utáni látványról!
Pont az a kérdés, hogy benne van-e a drót.
Ha benne van és TDDi/TDCi motorról van szó, akkor elméletileg egyszerű a helyzet.  
Bármilyen egyéb esetben nem valószínű, hogy kivitelezhető a dolog.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2005.12.16 péntek, 08:27:00 »

petya,
 
koszi az infot. Allitolag ez a cucli akkor lep mukodesbe, mikor magasabb a fordulatszam es tenyleg... Ugy tudom ezt a kutyut azert alkalmazzak, hogy nagyobb motorok teljesitmenyet fokozza magasabb fordulatszamon. Allitolag ez nemi + nyomatekot eredmenyez a magas fordulatszam tartomanyban. kb. mikor elkezdi nyomni neki az ember, es 4e korul hirtelen megugrik a verda. Kis tulzassal ilyen mini turbonak is nevezheto, hisz hasonlo erzest kelt a userben. De lehet, hogy hulyesge amit irok es totl mas szerepe van. A lenyeg, hogy nekem a razkodas miatt szetesik a 2 kar es ezt kene valahogy megfixalnom. A szerkezet muxik, mert kalimpal, de nyilvan akkor nincs semmi hatasa, ha a 2 kar szetcsuszik. Anno mikor vettem a verdat es probalgattam, akkor olyan 4e korul ereztem nemi ugrast a nyomatek gorben, de most mintha elmaradna eza csucs. Lehet ez pont azert van, mert szetugrik a cucc. Haver azt mondta, hogy o mikor probalgatta az off xm on verdajan, ott nala a magnes kapcsolo xart be, es ha kezzel atbillentette a cuccost, akkor csak nehezen indult be a verda. Mlexem, mikor legutobbi talin nekem is nehezen akart beindulni ? Lehet akkor nalam is eppen ki volt akadva. Szal gyanitom, hogy ez okozta a nehezen indulas jelenseget. Jo lenne azert tobbet tudni errol a szerkezetrol, mukodeserol, hasznarol stb. de sajna neten nem talalok rola infot 8( Haver off xm on verdajan 2 ilyen kutyu is van. Az egyik kb. 4e korul kapcsol, a masik kb. 5e korul, igy a nyomatek gorben 2 pup is latszik es allitolag ezt eza kutyu okozza. A bajom az, hogy nem ertem mijaza  
"Átkapcsolható szívócsőrendszer beavatkozóelem" mert ez igy szamomra semmit nem mond. Szerinted hogy lehetne ezt a cuccost megfixalni ? Haver azt ajanlotta, hogy egy drot darabbal kossem ossze ugy, hogy ne birjon szetcsuszni... Hat nemtom...
Mikro eza kutyu bekapcsol, annyit latni a pillango szelep alatt, hogy egy cso benyomul kb. felig a szivotorokba pont a bearamlo levego utjaba. Havaer sem tudja pontosan mikent muxik eza cucc, de gyanitja, hogy valami levego rezegtetes a lenyege.
 
"Én arra gondolok, hogy ez a cucc hivatott a szívócső "hosszát" befolyásolni."
ok es ez konkretan mit jelent ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:17:00 »

petya,
 
koszi az infot. Allitolag ez a cucli akkor lep mukodesbe, mikor magasabb a fordulatszam es tenyleg... Ugy tudom ezt a kutyut azert alkalmazzak, hogy nagyobb motorok teljesitmenyet fokozza magasabb fordulatszamon. Allitolag ez nemi + nyomatekot eredmenyez a magas fordulatszam tartomanyban. kb. mikor elkezdi nyomni neki az ember, es 4e korul hirtelen megugrik a verda. Kis tulzassal ilyen mini turbonak is nevezheto, hisz hasonlo erzest kelt a userben. De lehet, hogy hulyesge amit irok es totl mas szerepe van. A lenyeg, hogy nekem a razkodas miatt szetesik a 2 kar es ezt kene valahogy megfixalnom. A szerkezet muxik, mert kalimpal, de nyilvan akkor nincs semmi hatasa, ha a 2 kar szetcsuszik. Anno mikor vettem a verdat es probalgattam, akkor olyan 4e korul ereztem nemi ugrast a nyomatek gorben, de most mintha elmaradna eza csucs. Lehet ez pont azert van, mert szetugrik a cucc. Haver azt mondta, hogy o mikor probalgatta az off xm on verdajan, ott nala a magnes kapcsolo xart be, es ha kezzel atbillentette a cuccost, akkor csak nehezen indult be a verda. Mlexem, mikor legutobbi talin nekem is nehezen akart beindulni ? Lehet akkor nalam is eppen ki volt akadva. Szal gyanitom, hogy ez okozta a nehezen indulas jelenseget. Jo lenne azert tobbet tudni errol a szerkezetrol, mukodeserol, hasznarol stb. de sajna neten nem talalok rola infot 8( Haver off xm on verdajan 2 ilyen kutyu is van. Az egyik kb. 4e korul kapcsol, a masik kb. 5e korul, igy a nyomatek gorben 2 pup is latszik es allitolag ezt eza kutyu okozza. A bajom az, hogy nem ertem mijaza  
"Átkapcsolható szívócsőrendszer beavatkozóelem" mert ez igy szamomra semmit nem mond. Szerinted hogy lehetne ezt a cuccost megfixalni ? Haver azt ajanlotta, hogy egy drot darabbal kossem ossze ugy, hogy ne birjon szetcsuszni... Hat nemtom...
Mikro eza kutyu bekapcsol, annyit latni a pillango szelep alatt, hogy egy cso benyomul kb. felig a szivotorokba pont a bearamlo levego utjaba. Havaer sem tudja pontosan mikent muxik eza cucc, de gyanitja, hogy valami levego rezegtetes a lenyege.
 
"Én arra gondolok, hogy ez a cucc hivatott a szívócső "hosszát" befolyásolni."
ok es ez konkretan mit jelent ?
"Allitolag ez nemi + nyomatekot eredmenyez " akkor most a kéktablettáról van szó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2005.12.16 péntek, 10:01:00 »

2003-as tdci. Kérdés megéri-e? gondolom a komplett kormányt cserélni kellene hozzá...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2005.12.16 péntek, 10:31:00 »

2003-as tdci. Kérdés megéri-e? gondolom a komplett kormányt cserélni kellene hozzá...
Ha be van kábelezve, akkor megéri!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2005.12.16 péntek, 10:45:00 »

Honnan látom hogy be van-e kábelezve?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2005.12.16 péntek, 21:00:00 »

Te inkább add el a Mondeo-dat, nem neked való, ha így állsz hozzá, és ne is Ford legyen a következő autód...
 
Nekem tegnap volt egy éve, hogy meg van a TDCi Mondeo-m, jelenleg 174.000 km van benne (óra szerint), amiből én 53.000 km-t hajtottam bele. A lényeg az, hogy ezen ídő alatt SEMMI GOND NEM VOLT a kocsival. Nincs labor beépítve a csomagtartóba, hogy megvizsgáljam az üa.-ot. De csak Shell (ha nagyon muszáj, akkor MOL) kútnál tankolok, és lehetőleg ugyan annál.
 
És azzal is tisztában kell lenned, hogy az ÖSSZES CR dízelmotor érzékeny az üa. minőségére.
Hello végre valaki akit sikerült felbosszantani egy kicsit.Ja és végre nem azt olvasom hogy porlasztócsúcs meg adagolót kell cserélni.Nem hiszem hogy az a baj hogy nem nekem való a Mondeo hidd el, csak sokkolóan hat  az ami olvasható,olvasgassál bele és rájössz hogy aki ebbe a fórumba belenéz a büdös életbe nem fog venni TDCi-it.Soha nem szabad elfogultnak lenni azzal az autó tipussal ami éppen a feneked alatt van ,én ezt már megtanultam egy pár autón.Amúgy meg nem azert vettem mondeot mert ez esett az utamba.Hanem mert szép és jó kocsinak tartom viszont ez a fórum  kihozta belölem a dolgokat.Meg aztán miért vesz az ember uj autót?Vagy legalábbis fiatalt azert ne kelljen anyit költeni rá ebben azt hiszem egyet értünk mert a többi ok most lényegtelen.Gondolom ha holnap kipurcan a Porlasztócs. az autódba,és venni kell bele fél misiért újat nem hiszem hogy azt fogod mondani hogy de szeretlek mondikám.Attól függetlenül nagyon szép az autó stb. stb.A gázolajjal kpcsolatba meg soha nem lehet az ember elég okos.Amig a MOL akizárolagos forgalmazó v. nagykereskedö addig teljesen mindegy hogy shell v. akármilyen neves kút egy  
helyröl származik a cucc.Az ügyeskedö pancsolgató kutasokról nem is beszélve.T/ényleg örülök neki hogy nincs semmi gond az autóddal mert igy én bizakodóbb lettem.Helló.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2005.12.16 péntek, 21:53:00 »

Az ablaktörlőm minden alaphelyzetbe érkezéskor nekiütődik a takarólemezhez és koppan egyet. Lehet valamilyen módon állítani az ablaktörlő útját?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2005.12.16 péntek, 22:26:00 »

Nem lehet,h a cserélhető gumi része túl hosszú?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2005.12.16 péntek, 22:30:00 »

Nem lehet,h a cserélhető gumi része túl hosszú?
55-ös és 50-es előírt méretű Champion törlők vannak most fenn. De érdekes amit mondasz, holnap napvilágnál megnézem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2005.12.16 péntek, 22:30:00 »

Ja bocs,hülyeséget írtam,most látom,h minden alaphelyzetbe érkezéskor csinálja ezt...akkor nemtom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2005.12.16 péntek, 22:53:00 »

Csak,mert hallottam már ilyenről,de akkor működés közben,mikor legszélső állásban volt a szélvédőről lelógott a baloldali gumi,és kiderült,h túl hosszú volt a törlőrész.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2005.12.16 péntek, 22:54:00 »

Hello végre valaki akit sikerült felbosszantani egy kicsit.Ja és végre nem azt olvasom hogy porlasztócsúcs meg adagolót kell cserélni.Nem hiszem hogy az a baj hogy nem nekem való a Mondeo hidd el, csak sokkolóan hat  az ami olvasható,olvasgassál bele és rájössz hogy aki ebbe a fórumba belenéz a büdös életbe nem fog venni TDCi-it.Soha nem szabad elfogultnak lenni azzal az autó tipussal ami éppen a feneked alatt van ,én ezt már megtanultam egy pár autón.Amúgy meg nem azert vettem mondeot mert ez esett az utamba.Hanem mert szép és jó kocsinak tartom viszont ez a fórum  kihozta belölem a dolgokat.Meg aztán miért vesz az ember uj autót?Vagy legalábbis fiatalt azert ne kelljen anyit költeni rá ebben azt hiszem egyet értünk mert a többi ok most lényegtelen.Gondolom ha holnap kipurcan a Porlasztócs. az autódba,és venni kell bele fél misiért újat nem hiszem hogy azt fogod mondani hogy de szeretlek mondikám.Attól függetlenül nagyon szép az autó stb. stb.A gázolajjal kpcsolatba meg soha nem lehet az ember elég okos.Amig a MOL akizárolagos forgalmazó v. nagykereskedö addig teljesen mindegy hogy shell v. akármilyen neves kút egy  
helyröl származik a cucc.Az ügyeskedö pancsolgató kutasokról nem is beszélve.T/ényleg örülök neki hogy nincs semmi gond az autóddal mert igy én bizakodóbb lettem.Helló.
Azzal amit írtál, csak egy baj van: nagyon sokan azután vettek TDCi Mondeo-t, miután a elovasták a fórumot vagy felhívtak engem telefonon. Egy-egy ilyen telefonbeszélgetés alkalmával mindenkinek elmondtam a véleményem:  
1. nekem a következő autóm is Ford Mondeo lesz TDCi motorral,
2. nagyon meg kell nézni szervízben vásárlás előtt (WDS diagnisztika),
3. különösen érzékeny a gázolajra (mint az összes CR dízel motor).
 
Ha gond lesz az üa. rendszerrel, akkor kénytelen leszek megjavíttatni, és akkor tuti, hogy nem lesz vele több gond (ha meg lesz, akkor garanciás lesz a javítás), de ettől függetlenül is nagyon fogom szeretni a Mondeo-mat.
 
Ha olyan sz@r a TDCi Mondeo/Transit, ahogy írod, akkor a Ford Hungária hogy mert a mentőknek és a rendőröknek is ilyet adni? Ennél a két szervezetnél van csak igazán igénybe véve a jármű.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2005.12.16 péntek, 23:10:00 »

petya,
 
koszi az infot. Allitolag ez a cucli akkor lep mukodesbe, mikor magasabb a fordulatszam es tenyleg... Ugy tudom ezt a kutyut azert alkalmazzak, hogy nagyobb motorok teljesitmenyet fokozza magasabb fordulatszamon. Allitolag ez nemi + nyomatekot eredmenyez a magas fordulatszam tartomanyban. kb. mikor elkezdi nyomni neki az ember, es 4e korul hirtelen megugrik a verda. Kis tulzassal ilyen mini turbonak is nevezheto, hisz hasonlo erzest kelt a userben. De lehet, hogy hulyesge amit irok es totl mas szerepe van. A lenyeg, hogy nekem a razkodas miatt szetesik a 2 kar es ezt kene valahogy megfixalnom. A szerkezet muxik, mert kalimpal, de nyilvan akkor nincs semmi hatasa, ha a 2 kar szetcsuszik. Anno mikor vettem a verdat es probalgattam, akkor olyan 4e korul ereztem nemi ugrast a nyomatek gorben, de most mintha elmaradna eza csucs. Lehet ez pont azert van, mert szetugrik a cucc. Haver azt mondta, hogy o mikor probalgatta az off xm on verdajan, ott nala a magnes kapcsolo xart be, es ha kezzel atbillentette a cuccost, akkor csak nehezen indult be a verda. Mlexem, mikor legutobbi talin nekem is nehezen akart beindulni ? Lehet akkor nalam is eppen ki volt akadva. Szal gyanitom, hogy ez okozta a nehezen indulas jelenseget. Jo lenne azert tobbet tudni errol a szerkezetrol, mukodeserol, hasznarol stb. de sajna neten nem talalok rola infot 8( Haver off xm on verdajan 2 ilyen kutyu is van. Az egyik kb. 4e korul kapcsol, a masik kb. 5e korul, igy a nyomatek gorben 2 pup is latszik es allitolag ezt eza kutyu okozza. A bajom az, hogy nem ertem mijaza  
"Átkapcsolható szívócsőrendszer beavatkozóelem" mert ez igy szamomra semmit nem mond. Szerinted hogy lehetne ezt a cuccost megfixalni ? Haver azt ajanlotta, hogy egy drot darabbal kossem ossze ugy, hogy ne birjon szetcsuszni... Hat nemtom...
Mikro eza kutyu bekapcsol, annyit latni a pillango szelep alatt, hogy egy cso benyomul kb. felig a szivotorokba pont a bearamlo levego utjaba. Havaer sem tudja pontosan mikent muxik eza cucc, de gyanitja, hogy valami levego rezegtetes a lenyege.
 
"Én arra gondolok, hogy ez a cucc hivatott a szívócső "hosszát" befolyásolni."
ok es ez konkretan mit jelent ?
A változó szívő cső hossz az egyenletesebb nyomaték leadás miatt szükséges. A hosszú szívócsövet alacsony, és rövid szívócsövet magas fordulatszámon alkalmazzák. Ezt nem úgy kell érteni, hogy a szívócső effektív hossza változik meg, hanem csak a beszívott levegő útján variálnak.
 
Szerintem az 1.8/2.0-ás motornál ennek a szabályzása automatikusan történik.
 
Ennél többet így látatlanban nem nagyon tudok mondani. Majd a következő talin szemre vételezem a cuccot, hátha lesz még használható ötletem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2005.12.16 péntek, 23:21:00 »

Megnéznéd majd a fogyásztásodat is, én azt hallottam, hogy +1 litert is jelenthet. Most legalább kidrűlhet.
A szárny miatt én nem vettem észre fogyasztás növekedést.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2005.12.17 szombat, 00:13:00 »

A szárny miatt én nem vettem észre fogyasztás növekedést.
Köszi, hogy figyelted.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2005.12.17 szombat, 00:39:00 »

Azzal amit írtál, csak egy baj van: nagyon sokan azután vettek TDCi Mondeo-t, miután a elovasták a fórumot vagy felhívtak engem telefonon. Egy-egy ilyen telefonbeszélgetés alkalmával mindenkinek elmondtam a véleményem:  
1. nekem a következő autóm is Ford Mondeo lesz TDCi motorral,
2. nagyon meg kell nézni szervízben vásárlás előtt (WDS diagnisztika),
3. különösen érzékeny a gázolajra (mint az összes CR dízel motor).
 
Ha gond lesz az üa. rendszerrel, akkor kénytelen leszek megjavíttatni, és akkor tuti, hogy nem lesz vele több gond (ha meg lesz, akkor garanciás lesz a javítás), de ettől függetlenül is nagyon fogom szeretni a Mondeo-mat.
 
Ha olyan sz@r a TDCi Mondeo/Transit, ahogy írod, akkor a Ford Hungária hogy mert a mentőknek és a rendőröknek is ilyet adni? Ennél a két szervezetnél van csak igazán igénybe véve a jármű.
Nem nagyon akartam hogy a szívedre vedd a dolgot.Kétségtelen én a munkahelyemen transitot vezetek ez is közre játszott hogy fordot vettem. Itt a forumon ment a sok panasz a porlaszto csucsokra.Ezért is lepödtem meg.Az itt olvasottak alapján okozott csalódást a Ford.  
Másik az hogy a rendőröknek ilyen autójuk van  ne érstd félre nem biztos hogy azért van.Tudod a nagyvilágba a pénz beszél a kutyus meg ugat sok pénzt kellett ezért annak az emberkének letenni aki eldöntötte hogy milyen márka legyen a rendörök segge alatt .De ez bármelyik beszállítóra vonatkozik.Ja igen én azért nagyon nem szeretem ha fél millát kikell adjak egy olyan dologért amiert nem igazán lenne még illö.  Egyébként meg semmi bajom a mondival se tdci-vel se a tddi-vel csak az olvasottak korbácsolták fel a kédélyemet.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4125 Dátum: 2005.12.17 szombat, 10:36:00 »

Nem nagyon akartam hogy a szívedre vedd a dolgot.Kétségtelen én a munkahelyemen transitot vezetek ez is közre játszott hogy fordot vettem. Itt a forumon ment a sok panasz a porlaszto csucsokra.Ezért is lepödtem meg.Az itt olvasottak alapján okozott csalódást a Ford.  
Másik az hogy a rendőröknek ilyen autójuk van  ne érstd félre nem biztos hogy azért van.Tudod a nagyvilágba a pénz beszél a kutyus meg ugat sok pénzt kellett ezért annak az emberkének letenni aki eldöntötte hogy milyen márka legyen a rendörök segge alatt .De ez bármelyik beszállítóra vonatkozik.Ja igen én azért nagyon nem szeretem ha fél millát kikell adjak egy olyan dologért amiert nem igazán lenne még illö.  Egyébként meg semmi bajom a mondival se tdci-vel se a tddi-vel csak az olvasottak korbácsolták fel a kédélyemet.
sopa007,
 
itt csak az panaszkodik akinek elromlott, de itt van sok 100 TDCi rajtuk kivül, akinek tökéletes, csak ők nem irogatják be, hogy jaj de jó, nekem működik a porlasztó.... Ha számszerint összevetnéd, többeknek tökéletes, mint rossz!
Ha meg ennyire ellene vagy, vegyél benzinest, nem kell túllihegni a dolgot.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4126 Dátum: 2005.12.17 szombat, 11:47:00 »

sopa007,
 
itt csak az panaszkodik akinek elromlott, de itt van sok 100 TDCi rajtuk kivül, akinek tökéletes, csak ők nem irogatják be, hogy jaj de jó, nekem működik a porlasztó.... Ha számszerint összevetnéd, többeknek tökéletes, mint rossz!
Ha meg ennyire ellene vagy, vegyél benzinest, nem kell túllihegni a dolgot.
Az én TDCi-m  T Ö K É L E T E S !!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4127 Dátum: 2005.12.17 szombat, 14:49:00 »

sopa007,
 
itt csak az panaszkodik akinek elromlott, de itt van sok 100 TDCi rajtuk kivül, akinek tökéletes, csak ők nem irogatják be, hogy jaj de jó, nekem működik a porlasztó.... Ha számszerint összevetnéd, többeknek tökéletes, mint rossz!
Ha meg ennyire ellene vagy, vegyél benzinest, nem kell túllihegni a dolgot.
Pont ezt akartam én is mondani: azok jönnek ide, akinek gondja van. Azt ne feledjük, hogy a középkategóriában a mondeóból van a legtöbb: nagy részük (70-90%) TDCi. Persze, hogy 5-10 embernél előfordul ilyesmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4128 Dátum: 2005.12.17 szombat, 14:59:00 »

Utólagossan már szereltetett be valaki ütésérzékelőt?
 
Tapasztalat?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4129 Dátum: 2005.12.17 szombat, 15:48:00 »

Utólagossan már szereltetett be valaki ütésérzékelőt?
 
Tapasztalat?
Milyen ütésérzékelőre gondolsz? Én ost szereletettem be risztót és ahhot van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4130 Dátum: 2005.12.17 szombat, 15:58:00 »

"akkor a Ford Hungária hogy mert a mentőknek és a rendőröknek is ilyet adni? Ennél a két szervezetnél van csak igazán igénybe véve a jármű. "
 
 
:DDD
Eddigi hibalista a mondeo rendőrautóknál:
 
- Lendkerékcsere kb 10 esetben
- Porlasztócsúcs 5-6 autó
- Adagoló 2 autóban
- Turbó 7 autóban
- Fűzöttblokkcsere egy autóban
 Mindez persze gariban..
 
 
A legöregebb 18 hónapos, a legtöbbet futott 45 000 Km-el az autópályás.
 
Bánja már a ford, hogy beszállt ebbe a buliba, mint aki hat vízfejű rendőrt szült...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4131 Dátum: 2005.12.17 szombat, 16:01:00 »

Egyébként félreértés ne essék. Nem a Mondeo a ***. Ugyanilyen gyászos volt a helyzet, amikor az ezerötös kockalada után beleült a sok vidéki tajparaszt a golfjába... Szarrá széthajtották azokat is pár hónap alatt... Ezeknek Lada Níva való, üldözőautónak meg egy VFTS zsiga. Amilyen sötét bunkókból áll a hazai közrendőrgárda, ezeknél még a gumibotot is gariba kell cserélni pár hónap után...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4132 Dátum: 2005.12.17 szombat, 16:07:00 »

Milyen ütésérzékelőre gondolsz? Én ost szereletettem be risztót és ahhot van.
A mondeom gyár? riasztójához akarok ütésérzékelőt utólagossan köttentni mert ez enyémet is utolérte a TESCOS karácsonyi láz... (megtolatta egy ***- ha rajtakapom idén korházban tölti a karácsonyt...)
-gyárilag van a III-asokban riasztó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4133 Dátum: 2005.12.17 szombat, 16:08:00 »

-gyárilag van a III-asokban riasztó?
 
Ha kérték bele akkor van, alapból nem jár hozzá.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4134 Dátum: 2005.12.17 szombat, 16:12:00 »

"akkor a Ford Hungária hogy mert a mentőknek és a rendőröknek is ilyet adni? Ennél a két szervezetnél van csak igazán igénybe véve a jármű. "
 
 
:DDD
Eddigi hibalista a mondeo rendőrautóknál:
 
- Lendkerékcsere kb 10 esetben
- Porlasztócsúcs 5-6 autó
- Adagoló 2 autóban
- Turbó 7 autóban
- Fűzöttblokkcsere egy autóban
 Mindez persze gariban..
 
 
A legöregebb 18 hónapos, a legtöbbet futott 45 000 Km-el az autópályás.
 
Bánja már a ford, hogy beszállt ebbe a buliba, mint aki hat vízfejű rendőrt szült...
Constant,
 
az a baj ezzel, hogy ők nem kimélik, hidegen pörgetik, ha menni kell, ezt hosszú távon semmi nem viseli el.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4135 Dátum: 2005.12.17 szombat, 16:12:00 »

Egyébként SZVSZ tök fölösleges az ilyen dolgok miatt ütésérzékelőt beletenni. A legtöbb téves riasztás az ütésérzékelők miatt van. Könnyen berezonál a nagyobb sportkipufogók miatt, arról nem is beszélve, hogy aki megtolta a kocsidat -amúgy sajnálom én is jártam így de én elkaptam a gecijjét - Pont telibeszarta volna szerintem, ha megszólal a riasztód. legfeljebb nagyobb gázzal húzott volna el a helyszinről... Sajnos ez a mai magyar közlekedési morál...Megszoksz, vagy megszöksz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4136 Dátum: 2005.12.17 szombat, 16:14:00 »

Tudom... Éppen azért írtam  le, hogy ez a lista nem a Mondeok ellen szól, sőőt.. Csoda hogy még egyben vannak...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4137 Dátum: 2005.12.17 szombat, 16:39:00 »

-gyárilag van a III-asokban riasztó?
 
Ha kérték bele akkor van, alapból nem jár hozzá.
Nekem elég gyárinak tűnik - van hozzá egy kis kulcs is (gyáriakhoz van?)
Holnap csinálok képet hátha valakinek sikerül beazonosítania...
egyébként ha elfordítom a kulcsot benne, órdít a riasztó.... az mire jó?Huh??
 
Egyébként nem a lemezt nyomták meg hál'isten, hanem a lökhárítót és felpuposodott egy kicsit - vissza lehet azt valahogy nyomiszkólni?
Melegíteni  esetleg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4138 Dátum: 2005.12.17 szombat, 18:07:00 »

Rossz hírem van. Azt úgy visszanyomkodni nem nagyon lehet. Látni kéne, de szinte biztos hogy javítani kell + fényezni. Sajnos ezek a műanyagok ha megtörtnek, meghorpadnak akkor azon már melegítéssel csak rontani tudsz. Csiszolás glettelés, esetleg ha kell Lökhárítójavítóhoz el kell vinni... De szerintem hagyd a csudába, nekem fél évig volt egy ilyan kis horpadásom a hátsó lökhárítón. Aztán nekemjött egy mazsola és megkarcolta.Akkor javíttattam meg..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4139 Dátum: 2005.12.17 szombat, 18:15:00 »

Lehet hogy én is várok egy betétlapos okra hogy, megcsináltassam. Vagy tavasszal a köfelverőrések javításával egy kalappal..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4140 Dátum: 2005.12.17 szombat, 18:22:00 »

Egyébként visszatérve a riasztóra HLF )azaz halvány lila fingom) sincs róla hogy van-e a gyárihoz kulcs. A gyári riasztóknál nagyobb butaságot nem nagyon láttam még. Azokat tudják a legkönyebben hatástalanítani, mert nincs benne semmi hurpendur, minden autóban minden ugyanott van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4141 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:09:00 »

Szisztok! Mondeo 3-as tddi trend-en  a héten indítás közben egy pillanatra kialudt minden visszajelző(gyenge akksi) na azóta nem működik az elektromos ablakok kulcsaltörténő felhúzása.Ha valaki tudná, hogy hogyan lehet újra aktivizálni, légyszi írja meg. Előre is kösz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4142 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:11:00 »

Az a baj, hogy elfelejtette a kalibrálást a computer. Csüccsenj be a kocsiba. Indítsd el. És kezd el újraprogramozni az összes ablakot. A használati utasításában benne van hogyan kell csinálni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4143 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:12:00 »

De nem nagy dolog:
 
Engedd le az ablakot teljesen nyomd a gombot folyamatosan. Majd húzd fel teljesen. amikor felért akkor nyomd be teljesen megint a gombot. Ezt csináld meg mind a négy ablaknál, és működni fog!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4144 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:16:00 »

Egyébként félreértés ne essék. Nem a Mondeo a ***. Ugyanilyen gyászos volt a helyzet, amikor az ezerötös kockalada után beleült a sok vidéki tajparaszt a golfjába... Szarrá széthajtották azokat is pár hónap alatt... Ezeknek Lada Níva való, üldözőautónak meg egy VFTS zsiga. Amilyen sötét bunkókból áll a hazai közrendőrgárda, ezeknél még a gumibotot is gariba kell cserélni pár hónap után...
A totalcar-on volt egy cikk nemrégen, mikor az új off skodákat átadták a rendőreinknek. Volt egy része a cikknek, mikor arról írtak, hogy nem nagy buli a rendőröknek autót lízingelni, még nagy tételben sem, mert úgy adják vissza a kocsikat, hogy nagyon sokat kell rájuk költeni, mire újra eladhatók lesznek. Gyakorlarilag teljesen lelakják az autókat, semmire nem vigyáznak.
Nekem az volt a legdurvább, hogy némelyik kivágja az ülést, hogy a koltja elférjen a derekán.
Az eszem megáll!
Teljesen egyetértek, ezeknek csak használt ladát lenne szabad a kezükbe adni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4145 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:25:00 »

De nem nagy dolog:
 
Engedd le az ablakot teljesen nyomd a gombot folyamatosan. Majd húzd fel teljesen. amikor felért akkor nyomd be teljesen megint a gombot. Ezt csináld meg mind a négy ablaknál, és működni fog!
Köszi szépen a gyors segítséget Constant!Megyek is és most kipróbálom.Egyébként gyári xenon fényszórót szereltem a kocsiba ezért merítettem le az akksit.Lett egy ilyen hibám amit előbb írtam, meg majd egy napom elment mire tökéletes lett, de megérte. Hihetetlen a különbség!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4146 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:26:00 »

Na igen de ez valahol az egyes parancsnokok felelőssége is... Ha minden héten legaláb kétszer szemléznék a kocsik állapotát, akkor nem mernének ilyeneket csinálni. De itt... Ami nem az enyém arra nem vigyázok. Meg lehet nézni. Néha bele-bele ülök egy rendőrmondeóba mikor behozzák szervizbe... Háát... Belehánynék...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4147 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:27:00 »

Remélem nem Te vitted el az orrom elől azt a pár xenon lámpát 70 000 Ft-ért mert akkor valami rossz tanácsot is adok majd:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4148 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:31:00 »

Remélem nem Te vitted el az orrom elől azt a pár xenon lámpát 70 000 Ft-ért mert akkor valami rossz tanácsot is adok majd:)
Én egy kicsit drágábban vettem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4149 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:32:00 »

Gondolom... Sajnos ritka az ilyen jó vétel, de lecsúsztam róla picsáztam is rendesen:)
 
70 ezerért két komplett lámpa, elektronikával csővel mindennel... Na mindegy, majd legközelebb:)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.