Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 19:38:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 953 954 955 956 957 958 959 [960] 961 962 963 964 965 966 967 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21475263 alkalommal)
Petya és 200 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #47950 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 20:36:07 »

Hali!

187ezer km-nél volt cserélve olaj.
Ti mikor cserélnétek megint? A matrica amit meg fel szoktak ragasztani olajcserekor eltűnt.

 integet2 integet2
Ja 200-nál, vagy előző csere plusz egy év múlva.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #47951 Dátum: 2013.08.20 kedd, 01:31:12 »

Ja 200-nál, vagy előző csere plusz egy év múlva.
csereld le 200- nál

köszönöm szépen a gyors válaszokat.  Wink worship
203nál járok  szomoru1 szóval veszem is a szűrőket.  smile
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #47952 Dátum: 2013.08.20 kedd, 05:15:54 »

köszönöm szépen a gyors válaszokat.  Wink worship
203nál járok  szomoru1 szóval veszem is a szűrőket.  smile
205e-nél is jó.  20000 km a gyár által ajánlott periódus.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #47953 Dátum: 2013.08.20 kedd, 08:53:56 »

205e-nél is jó.  20000 km a gyár által ajánlott periódus.  wave
akkor kissé megnyugodtam.  smile pias
pollenszűrőből érdemes szeneset venni? ér annyival többet, mint az árkülönbség a simához képest?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #47954 Dátum: 2013.08.20 kedd, 08:57:45 »

akkor kissé megnyugodtam.  smile pias
pollenszűrőből érdemes szeneset venni? ér annyival többet, mint az árkülönbség a simához képest?

Én simát vettem, szerintem nem ér annyit az egész, hiszen hamarosan úgyis cserélem. 15ezer után minden csere
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #47955 Dátum: 2013.08.20 kedd, 09:02:22 »

Szia, lehet, hogy valamelyik görgő okozza,elsőnek a bordás szíj feszítő görgőt kellene megnézetni. Nem tudom mennyit szeretnél költeni a rádió javítására,de lehet jobban jársz ha veszel másikat használtan.

[Aquote author=vision link=topic=2.msg806543#msg806543 date=1376839358]
Sziasztok!
Valaki tapasztalt már olyat, hogy indítás után, csattogó- csörgő hangja van az autónak? Kb 2-3 másodpercig tart, nem mindig csinálja, 10 indításból kb 6x. Kuplungtól független a hang!
A másik kérdésem, hogy tudtok e olyan helyet ahol a gyári sony rádió javítják? (nem olvassa a cdket) Kb mennyibe kerül?
Válaszokat előre is Köszönöm!  worship
[/quote]
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #47956 Dátum: 2013.08.20 kedd, 09:14:26 »

akkor kissé megnyugodtam.  smile pias
pollenszűrőből érdemes szeneset venni? ér annyival többet, mint az árkülönbség a simához képest?
En unixos szeneset szoktam venni. Van vagy 2.000- forint.  Ha sokat varosozik valaki, erdemes sűrűbben cserelni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47957 Dátum: 2013.08.20 kedd, 09:25:31 »

akkor kissé megnyugodtam.  smile pias
pollenszűrőből érdemes szeneset venni? ér annyival többet, mint az árkülönbség a simához képest?

Szerintem érdemes. Bár nem tudnám megmondani, hogy mekkora a különbség. A szenes elvileg szagszűrős is. Nem sokkal drágább a simánál.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #47958 Dátum: 2013.08.20 kedd, 09:50:45 »

205e-nél is jó.  20000 km a gyár által ajánlott periódus.  wave
ez csak az ajánlott.de mindenki akkor cseréli amikor akarja.én nem várom meg egy szűrővel sem az ajánlott periódust.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #47959 Dátum: 2013.08.20 kedd, 10:52:08 »

ez csak az ajánlott.de mindenki akkor cseréli amikor akarja.én nem várom meg egy szűrővel sem az ajánlott periódust.
Azt írtam, hogy ajánlott. Én 15e vagy 1 év.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #47960 Dátum: 2013.08.20 kedd, 10:52:52 »

...A szenes elvileg szagszűrős is......
Elvileg, de bejön a szag.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47961 Dátum: 2013.08.20 kedd, 11:18:09 »

Elvileg, de bejön a szag.

Az nem kintről megy be.  eplus2 eplus2
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #47962 Dátum: 2013.08.20 kedd, 13:26:22 »

Az nem kintről megy be.  eplus2 eplus2
Nem megy ki!  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #47963 Dátum: 2013.08.21 szerda, 15:00:49 »

Sziasztok!

Ma indításnál légzsákvisszajelző villogni kezdett...Kiderült hogy valami patronok eldurrantak az övfeszítőnél. Ezeket lehet cserélni vagy komplett üléscsere a javallott?

Köszi a segítséget!

Üdv.: Nika
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47964 Dátum: 2013.08.21 szerda, 15:02:06 »

Sziasztok!

Ma indításnál légzsákvisszajelző villogni kezdett...Kiderült hogy valami patronok eldurrantak az övfeszítőnél. Ezeket lehet cserélni vagy komplett üléscsere a javallott?

Köszi a segítséget!

Üdv.: Nika

Az övfeszítő cserélhető. Csak ahhoz asszem ki kell venni az ülést, mert nem férsz hozzá.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #47965 Dátum: 2013.08.21 szerda, 15:11:16 »

Az övfeszítő cserélhető. Csak ahhoz asszem ki kell venni az ülést, mert nem férsz hozzá.

És ilyet hol lehet beszerezni? Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47966 Dátum: 2013.08.21 szerda, 15:12:25 »

És ilyet hol lehet beszerezni? Smiley

mk2, dini02, pizzi, motorcraft?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #47967 Dátum: 2013.08.21 szerda, 15:47:07 »

mk2, dini02, pizzi, motorcraft?

Oké  Wink worship
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #47968 Dátum: 2013.08.21 szerda, 16:01:28 »

Oké  Wink worship
és mit villogott el számugyileg.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #47969 Dátum: 2013.08.21 szerda, 16:05:04 »

és mit villogott el számugyileg.

Ez még az a koccanás,ami márciusban volt...és most jött elő  vigyor3
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #47970 Dátum: 2013.08.21 szerda, 17:14:45 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne!
Mint már írtam, tavasz óta van egy visszatérő hibám. 30 fok felett ha forgatom az autót akkor általában 2200rpm-nél villogni kezd az izzítás jelzőm és le kell állítanom a motort.
Hibakódra az üzemanyag rendszerre ír hibát.
Kaptam olyan tippet is hogy résolajcső.
Viszont tegnap tesóm elment az ótóóval Pestre és azért megjáratta rendesen, le is tiltott neki is, de mindig csak mikor előzgetett nappal. Haza fele autó pályán semmi.
Mivel autószerelő de már csak otthon szerelget Ő azt mondta hogy az EGR szelep lesz a ludas, mivel nagyobb hőmérsékletnél több a visszaforgatott anyag így ahogy megnő a mennyisége úgy érzékeli a rendszer hogy szennyezett valami valahol.
Még nem volt pucolva nálam az EGR és nem tudom hogy az előző tulaj pucolta e valaha!
Véleményetekre lennék kíváncsi!
THX!
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47971 Dátum: 2013.08.21 szerda, 17:53:30 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne!
Mint már írtam, tavasz óta van egy visszatérő hibám. 30 fok felett ha forgatom az autót akkor általában 2200rpm-nél villogni kezd az izzítás jelzőm és le kell állítanom a motort.
Hibakódra az üzemanyag rendszerre ír hibát.
Kaptam olyan tippet is hogy résolajcső.
Viszont tegnap tesóm elment az ótóóval Pestre és azért megjáratta rendesen, le is tiltott neki is, de mindig csak mikor előzgetett nappal. Haza fele autó pályán semmi.
Mivel autószerelő de már csak otthon szerelget Ő azt mondta hogy az EGR szelep lesz a ludas, mivel nagyobb hőmérsékletnél több a visszaforgatott anyag így ahogy megnő a mennyisége úgy érzékeli a rendszer hogy szennyezett valami valahol.
Még nem volt pucolva nálam az EGR és nem tudom hogy az előző tulaj pucolta e valaha!
Véleményetekre lennék kíváncsi!
THX!


Dugózd le, aztán nem lesz vele gond. Amúgy tudtommal az EGR nem dob villogó malacfarkat. Aztán lehet, hogy én gondolom rosszul.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #47972 Dátum: 2013.08.21 szerda, 18:09:40 »

Na, a mai nap elkezdett csörögni a motor.
Alapjáraton nem csörög.
Nyomok neki egy félgázt, felpörög, nem csörög. (mondjuk 2500 rpm)
Elengedem, visszaesik alapjárat felé. 1400-tól 1000-ig csörög. Utána nem.
A szabadonfutó így szokott meghalni?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47973 Dátum: 2013.08.21 szerda, 18:16:07 »

Na, a mai nap elkezdett csörögni a motor.
Alapjáraton nem csörög.
Nyomok neki egy félgázt, felpörög, nem csörög. (mondjuk 2500 rpm)
Elengedem, visszaesik alapjárat felé. 1400-tól 1000-ig csörög. Utána nem.
A szabadonfutó így szokott meghalni?

Amit én most hallottam halódó ilyen szabadonfutót, az főleg alapjáraton ketyegett-csattogott hallhatóan, főleg ha ráadtál sok fogyasztót, és alapjáratról felpörgésnél volt egy csörgés. Szerintem hallgatózz a generátor felé, elég közel van a motor tetejéhez, egyértelmű, ha abból hang jön.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #47974 Dátum: 2013.08.21 szerda, 18:20:54 »

Amit én most hallottam halódó ilyen szabadonfutót, az főleg alapjáraton ketyegett-csattogott hallhatóan, főleg ha ráadtál sok fogyasztót, és alapjáratról felpörgésnél volt egy csörgés. Szerintem hallgatózz a generátor felé, elég közel van a motor tetejéhez, egyértelmű, ha abból hang jön.

Este úgyis katalizátort cserélek. Bár azért jó lenne, ha nem pont a műszaki vizsga előtt kellene szétborítani a gépet ...
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #47975 Dátum: 2013.08.21 szerda, 18:53:10 »

Na, a mai nap elkezdett csörögni a motor.
Alapjáraton nem csörög.
Nyomok neki egy félgázt, felpörög, nem csörög. (mondjuk 2500 rpm)
Elengedem, visszaesik alapjárat felé. 1400-tól 1000-ig csörög. Utána nem.
A szabadonfutó így szokott meghalni?
Kopogásérzékelő?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #47976 Dátum: 2013.08.21 szerda, 18:55:24 »

Kopogásérzékelő?

A motor tökéletesen jár, minden paramétere okés, nem hiszem hogy ezzel lenne a gond. A dolog mechanikusan is berezonál.
Ha csinálok videót, az segítene?
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47977 Dátum: 2013.08.21 szerda, 19:41:32 »

Van valami módja hogy megtudjam valós-e a KM órámban lévő megtett km. Autó diagnosztika megtudja mondani?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #47978 Dátum: 2013.08.21 szerda, 19:52:08 »

Van valami módja hogy megtudjam valós-e a KM órámban lévő megtett km. Autó diagnosztika megtudja mondani?

Elhiszed, amit az előző tulaj mondott róla... Ennél biztosabb nincs.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #47979 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:20:20 »

A motor tökéletesen jár, minden paramétere okés, nem hiszem hogy ezzel lenne a gond. A dolog mechanikusan is berezonál.
Ha csinálok videót, az segítene?
Nekem nem segítene  hehe Azért gondoltam, mert nekem csörgött terhelésen a motor, mikor rossz volt az érzékelő. Különben mást nem lehettett észrevenni rajta, csak terhelésen a csörgő hang.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #47980 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:13:46 »

Akorr klímaszerelő igaz? falbav

találgatni nem érdemes Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47981 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:16:08 »

Van valami módja hogy megtudjam valós-e a KM órámban lévő megtett km. Autó diagnosztika megtudja mondani?

Az órában valós, mert mutatja.
A kocsiban meg ki tudja mennyi van...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #47982 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:18:11 »

Nekem nem segítene  hehe Azért gondoltam, mert nekem csörgött terhelésen a motor, mikor rossz volt az érzékelő. Különben mást nem lehettett észrevenni rajta, csak terhelésen a csörgő hang.

Hát ... öööö .... levettem a motorburkolatot. Most nem csörög....
Most így közlekedünk egy darabig, aztán meglátjuk ...
(a katalizátorral sem mentem semmire, mert az meg úgy össze van rohadva, mint annak a rendje).

Illetve innen küldök egy nagy greetinget AndyA-nak, amiért elindított az OBD beszerzés irányába. Megvettem, használom és utólag is szeretném megköszönni a korábbi segítségét.

(Javasolt egy OBD eszközt, ami bluetooth-on kommunikál. Nem volt check enginem egészen addig, ameddig lambdákat ki nem cseréltem. Most persze előjött. Nála megnéztük, hogy P0420-asom van. Időközben megjött a saját OBD-m és gyönyürűen látszik, hogy a katalizátor meg van dögölve)
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #47983 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:21:30 »

Az órában valós, mert mutatja.
A kocsiban meg ki tudja mennyi van...

Állapotot veszünk nem kilométert!

Az enyémben 154.000 van, jövőre már 200.000 körül lesz. Megvennéd? Nem? Pedig a kocsi az ideje közel 90%-át egyenletes terhelésen autópályán tölti, azon kívül meg garázsban. Rohadás nincs. Komplett motorgenerál volt 120.000-nél, meg összes rugó, gátló cserélve volt.

Ellenben ott van a szomszéd Mondeója, 40.000 km van benne. Spórol az olajon, hidegen rúgja a motort.

Nagyjából ennyit lehet megtudni a km-ből ...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47984 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:22:43 »

Állapotot veszünk nem kilométert!

Az enyémben 154.000 van, jövőre már 200.000 körül lesz. Megvennéd? Nem? Pedig a kocsi az ideje közel 90%-át egyenletes terhelésen autópályán tölti, azon kívül meg garázsban. Rohadás nincs. Komplett motorgenerál volt 120.000-nél, meg összes rugó, gátló cserélve volt.

Ellenben ott van a szomszéd Mondeója, 40.000 km van benne. Spórol az olajon, hidegen rúgja a motort.

Nagyjából ennyit lehet megtudni a km-ből ...


Ne nekem.... wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #47985 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:26:11 »

Állapotot veszünk nem kilométert!

Az enyémben 154.000 van, jövőre már 200.000 körül lesz. Megvennéd? Nem? Pedig a kocsi az ideje közel 90%-át egyenletes terhelésen autópályán tölti, azon kívül meg garázsban. Rohadás nincs. Komplett motorgenerál volt 120.000-nél, meg összes rugó, gátló cserélve volt.

Ellenben ott van a szomszéd Mondeója, 40.000 km van benne. Spórol az olajon, hidegen rúgja a motort.

Nagyjából ennyit lehet megtudni a km-ből ...


de azért kérdezz már rá mennyiért adná el.
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #47986 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:30:40 »

Hát ... öööö .... levettem a motorburkolatot. Most nem csörög....
Pont azt akartam írni, hogy ilyenkor zörögnek a hővédők, burkolatok is, mikor leejted a fordulatot.
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47987 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 08:33:50 »

Az órában valós, mert mutatja.
A kocsiban meg ki tudja mennyi van...

Na igen, erre gondoltam  hehe
Tehát akkor azt hogy a kocsiban valójában mennyi van örök rejtély? Nincs rá semmi mód?
Azért érdekes hogy ezt nem tárolja a "kis agya"
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47988 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 08:47:07 »

de azért kérdezz már rá mennyiért adná el.

Igazából már egy éve megvettem, csak nekem már akkor gyanus volt a 170000 km. Egy távoli ismerőstől vettem aki  3 évesen egy öreg ügyvédől vette, ez eddig valós.
Használta 6-7 évig majd én megvettem tőle. Állítása szerint amig nálla volt a kötelező és a kopó alkatrészeken kivül semmit sem cseréltek. Nagyon egyben van az autó, rohadás semmi, még vonohorog sincs. Vásárlás előtt még szervízbe is bevittem egy alapos átvizsgálásra. Nem találtak semmit.
Én beletettem azóta 25-30e km-t és szépen jönnek elő a bajok. Volt már turbó cső repedésem, főtengely ékszíjtárcsa csere, feszítő görgők és most úgy néz ki kinyomó csapágy.
Nem panaszkodni akarok, mert imádom ezt az autót. Tökéletesen megvagyok elégedve vele, csak a napokban felmerült bennem a kérdés hogy valós-e egy 2002es autónak 195e km, és most jött el a nagy generál ideje, vagy ez is egy óra cserés "fiatalított" autó.

ui: mondjuk az igaz ,hogy szoktam dolgoztatni a lovakat, ha helyzet úgy adja  eplus2 eplus2

Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47989 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 09:04:56 »

Igazából már egy éve megvettem, csak nekem már akkor gyanus volt a 170000 km. Egy távoli ismerőstől vettem aki  3 évesen egy öreg ügyvédől vette, ez eddig valós.
Használta 6-7 évig majd én megvettem tőle. Állítása szerint amig nálla volt a kötelező és a kopó alkatrészeken kivül semmit sem cseréltek. Nagyon egyben van az autó, rohadás semmi, még vonohorog sincs. Vásárlás előtt még szervízbe is bevittem egy alapos átvizsgálásra. Nem találtak semmit.
Én beletettem azóta 25-30e km-t és szépen jönnek elő a bajok. Volt már turbó cső repedésem, főtengely ékszíjtárcsa csere, feszítő görgők és most úgy néz ki kinyomó csapágy.
Nem panaszkodni akarok, mert imádom ezt az autót. Tökéletesen megvagyok elégedve vele, csak a napokban felmerült bennem a kérdés hogy valós-e egy 2002es autónak 195e km, és most jött el a nagy generál ideje, vagy ez is egy óra cserés "fiatalított" autó.

ui: mondjuk az igaz ,hogy szoktam dolgoztatni a lovakat, ha helyzet úgy adja  eplus2 eplus2



A turbocsőrepedés "normális" (illetve nem kellene annak lennie, de ha volt, az még nem a visszatekerés miatt). Az már az enyémen is volt. A feszítő görgők és a főtengely szíjtárcsa cseréje is lehetett időszerű sőt a kuplung is. Ha jobban belegondolunk, akkor még elég sokáig is bírta, főleg ha még a gyári van benne. A 195e km, pedig, ha a nagy átlagot nézzük, akkor évi 17e km-es átlagnak felel meg, ami ismét normálisnak mondható. Ennél a tipusnál nem is kell visszatekerni, elég, ha óracsoportot cserélsz benne (főleg, ha nincs gyári IDS-ed vagy nincs olyan ismerősöd, akinek van), mert az tárolja a megtett km-t.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #47990 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 09:14:05 »

Igazából már egy éve megvettem, csak nekem már akkor gyanus volt a 170000 km. Egy távoli ismerőstől vettem aki  3 évesen egy öreg ügyvédől vette, ez eddig valós.
Használta 6-7 évig majd én megvettem tőle. Állítása szerint amig nálla volt a kötelező és a kopó alkatrészeken kivül semmit sem cseréltek. Nagyon egyben van az autó, rohadás semmi, még vonohorog sincs. Vásárlás előtt még szervízbe is bevittem egy alapos átvizsgálásra. Nem találtak semmit.
Én beletettem azóta 25-30e km-t és szépen jönnek elő a bajok. Volt már turbó cső repedésem, főtengely ékszíjtárcsa csere, feszítő görgők és most úgy néz ki kinyomó csapágy.
Nem panaszkodni akarok, mert imádom ezt az autót. Tökéletesen megvagyok elégedve vele, csak a napokban felmerült bennem a kérdés hogy valós-e egy 2002es autónak 195e km, és most jött el a nagy generál ideje, vagy ez is egy óra cserés "fiatalított" autó.

ui: mondjuk az igaz, hogy szoktam dolgoztatni a lovakat, ha helyzet úgy adja  eplus2 eplus2

11 éves az autód. Mit is vársz tőle? Turbocső: 11 éves gumi. Főtengely szíjtárcsa kettős tömegű megoldása: 11 éves gumi. Feszítő görgők: ha nem is gumi, de 11 év alatt simán elfogyhatnak. Kinyomócsapágy detto, 11 év és 200 ezer km alatt simán tönkremehet.

Ez van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #47991 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 09:14:42 »

A turbocsőrepedés "normális" (illetve nem kellene annak lennie, de ha volt, az még nem a visszatekerés miatt). Az már az enyémen is volt. A feszítő görgők és a főtengely szíjtárcsa cseréje is lehetett időszerű sőt a kuplung is. Ha jobban belegondolunk, akkor még elég sokáig is bírta, főleg ha még a gyári van benne. A 195e km, pedig, ha a nagy átlagot nézzük, akkor évi 17e km-es átlagnak felel meg, ami ismét normálisnak mondható. Ennél a tipusnál nem is kell visszatekerni, elég, ha óracsoportot cserélsz benne (főleg, ha nincs gyári IDS-ed vagy nincs olyan ismerősöd, akinek van), mert az tárolja a megtett km-t.

Az IDS-nek mi köze a megtett km-hez?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #47992 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 10:09:37 »

Sziasztok!
2002évj kombihoz kellene nekem kesztyűtartózár vagy a komplett kesztyűtartó jó áron.
illetve csomgatérajtó mikro kapcsolo.
válasz privibe.köszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #47993 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 10:27:56 »

Sziasztok!
2002évj kombihoz kellene nekem kesztyűtartózár vagy a komplett kesztyűtartó jó áron.
illetve csomgatérajtó mikro kapcsolo.
válasz privibe.köszi!

A mikrokapcsolóra találsz leírást a főoldalról indulva, hogyan tudod egy egérből kiszerelttel helyettesíteni.

Kesztyűtartó zárnak mi a baja? FordWikiben arra is van leírás, hogyan javítható:

http://fordwiki.co.uk/index.php?title=GloveBox_Handle_Repair

Illetve a nyitás törött fül esetén:

http://fordwiki.co.uk/index.php?title=GloveBox_Opening_With_Broken_Handle

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #47994 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 10:34:14 »

A mikrokapcsolóra találsz leírást a főoldalról indulva, hogyan tudod egy egérből kiszerelttel helyettesíteni.

itt is van: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Kombi_csomagt%C3%A9r_ajt%C3%B3_mikrokapcsol%C3%B3_csere_Mk3  wave
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47995 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 10:59:19 »

Az IDS-nek mi köze a megtett km-hez?

AndyA

Azzal tudnak belemenni az agyába a műszeregységnek és átírni a km-t. Vagy nem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #47996 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 11:03:58 »

Azzal tudnak belemenni az agyába a műszeregységnek és átírni a km-t. Vagy nem?

Ja, persze. Azt hittem, tudsz valai trükköt, hogy valahol máshol is tárolja az autó a megtett km-t, amit csak az IDS-szel lehet kiolvasni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47997 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 11:07:16 »

Ja, persze. Azt hittem, tudsz valai trükköt, hogy valahol máshol is tárolja az autó a megtett km-t, amit csak az IDS-szel lehet kiolvasni.

AndyA

Neeeeem. Csak annyit akartam írni, hogy nem tart semeddig átírni a km-t a műszeregységben. Ha spirálos, mechanikus lenne, akkor tovább tartana visszatekerni, de nem megoldhatatlan. Csak egy spirál kell meg egy pl. ablaktörlő motor.
Naplózva
Pista85
Vendég
« Új hozzászólás #47998 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 12:17:27 »

Sziasztok!

Bocsánat, hogy ide is bepofátlankodok, tudom nem ez a megfelelő topik...de ha nem baj ide is beszúrom a problémám...  vigyor3

Kovács István vagyok.Hála a jó istennek gyarapszik kicsiny családom.... angel   vigyor3! Ebből adódóan fiestám lecserélése törvényszerű, hacsak nem akarom az asszonyt és a kicsikémet a keréknyomra rakni, ha megyünk egy hosszabb útra.
Ahogy olvasgatlak titeket, nagyon jó, segítőkész kis társaság vagytok... Ebből felbuzdulva hozzátok fordulnék a problémámmal...  help. Mivel napi szinten kapcsolatban vagytok a hőn áhított "űrhajómmal", gondolom tapasztalatból sincs hiány egyes típusokkal..., tudtok nekem segíteni, már ránézés szintjén mi is az amit azonnal felejtsek el, mert ennyiért nem kapsz jót, vagy olyat láttok rajta amit én nem vennék észre tapasztalathiány miatt...

Mk2-Mk3-as turniert szeretnék...Mk2-ből benzinest. Mk3-ból Benzin vagy dizel teljesen mindegy, vagyis nem, mert nincs tapasztalatom a dizelekkel...
Az ár amiben gondolkodom az a fiestámból befolyt összeg+egy kicsi....(max 750-800.000e)vagy ha kereskedés akkor beszámítva+egy kicsi....
Kinéztem párat...ha szabad kérnem, akkor véleményezzétek őket...  help Vagy felejtsem el mert ennyiért ezek leharcolt pénztemetők(a dizel ahogy olvasgatom, ha nincs vele foglalkozva, akkor többe kerül a leves mint a hús)és csak egy nagy makett lesz a ház előtt! Én pont ezt szeretném elkerülni....gyermek áldás előtt nem tudok nagyon rákölteni...max a kötelezőket....vagy inkább nézzek valami mást....
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_magyar_auto-7160838
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_trend-6877206
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend-7129095
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_16v_ghia_klima-7155347
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-7105854
Köszönöm előre is segítséget! Esetleges tippeket szívesen fogadok.... Wink
Még egyszer bocsi, hogy ide is bepofátlankodtam! szomoru1

További szép napot!

Üdv.:Pisti
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.22 csütörtök, 12:19:13 írta Pista85 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #47999 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 12:25:28 »

Sziasztok!

Bocsánat, hogy ide is bepofátlankodok, tudom nem ez a megfelelő topik...de ha nem baj ide is beszúrom a problémám...  vigyor3

Kovács István vagyok.Hála a jó istennek gyarapszik kicsiny családom.... angel   vigyor3! Ebből adódóan fiestám lecserélése törvényszerű, hacsak nem akarom az asszonyt és a kicsikémet a keréknyomra rakni, ha megyünk egy hosszabb útra.
Ahogy olvasgatlak titeket, nagyon jó, segítőkész kis társaság vagytok... Ebből felbuzdulva hozzátok fordulnék a problémámmal...  help. Mivel napi szinten kapcsolatban vagytok a hőn áhított "űrhajómmal", gondolom tapasztalatból sincs hiány egyes típusokkal..., tudtok nekem segíteni, már ránézés szintjén mi is az amit azonnal felejtsek el, mert ennyiért nem kapsz jót, vagy olyat láttok rajta amit én nem vennék észre tapasztalathiány miatt...

Mk2-Mk3-as turniert szeretnék...Mk2-ből benzinest. Mk3-ból Benzin vagy dizel teljesen mindegy, vagyis nem, mert nincs tapasztalatom a dizelekkel...
Az ár amiben gondolkodom az a fiestámból befolyt összeg+egy kicsi....(max 750-800.000e)vagy ha kereskedés akkor beszámítva+egy kicsi....
Kinéztem párat...ha szabad kérnem, akkor véleményezzétek őket...  help Vagy felejtsem el mert ennyiért ezek leharcolt pénztemetők(a dizel ahogy olvasgatom, ha nincs vele foglalkozva, akkor többe kerül a leves mint a hús)és csak egy nagy makett lesz a ház előtt! Én pont ezt szeretném elkerülni....gyermek áldás előtt nem tudok nagyon rákölteni...max a kötelezőket....vagy inkább nézzek valami mást....
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_magyar_auto-7160838
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_trend-6877206
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend-7129095
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_16v_ghia_klima-7155347
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-7105854
Köszönöm előre is segítséget! Esetleges tippeket szívesen fogadok.... Wink
Még egyszer bocsi, hogy ide is bepofátlankodtam! szomoru1

További szép napot!

Üdv.:Pisti

Egy helyre elég. Vagy lesz rá válasz, vagy nem, de ha nem, akkor máshol sem lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 953 954 955 956 957 958 959 [960] 961 962 963 964 965 966 967 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.451 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.