Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 16:26:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21472642 alkalommal)
0 Felhasználó és 184 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4800 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 16:41:00 »

Szevasztok!Kezdem ugy érezni,hogy 95-ig gyártottak igazi autót!A történet a következő,a kicsike (115 tddi)-11 nem igazán idult pöcre hiába a OMV alpesi dízele ugyhogy elvittem iizitogyertya cserére,kettőt sikerült menet nélkül kitekerni a másik kettő beletört!!!Hogy ez mit jelent? 1 hétig nincs auto mert a hengerfejet le kell venni,el kell vinni a Végh-hez mert csak ott tudják kifurni a gyertyákat és reménykedhetek,hogy jol fogják összerakni!És várom mi jön még ki rajta!!!
Gondolom rosszul raktak be a gyertyakat, lehet, hogy nem tisztitottak ki a helyet. Hallottam, hogy gyertya cserenel is jol hasznalhato a WD-40. (nem ragad be) Mondjuk en nem vagyok szerelo, de elhiszem. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4801 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 16:57:00 »

Azt mondják,hogy szilikon zsírral kellet volna összerakni,de a legnagyobb baj a tervezéssel van,15 centis a gyertya van rajta 1 centi menet és egy alumium hengerfej,ennyi!!!!De nyugi a hondák ,opelek,mercik,bmw mind ilyen szarok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4802 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 17:23:00 »

Szevasztok!Kezdem ugy érezni,hogy 95-ig gyártottak igazi autót!A történet a következő,a kicsike (115 tddi)-11 nem igazán idult pöcre hiába a OMV alpesi dízele ugyhogy elvittem iizitogyertya cserére,kettőt sikerült menet nélkül kitekerni a másik kettő beletört!!!Hogy ez mit jelent? 1 hétig nincs auto mert a hengerfejet le kell venni,el kell vinni a Végh-hez mert csak ott tudják kifurni a gyertyákat és reménykedhetek,hogy jol fogják összerakni!És várom mi jön még ki rajta!!!
Egy ügyes iparos biztos, hogy kiszedte volna. Én is törtem bele csavart a blokk oldalába(tőből!) és fúrás nélkül kiszedték. Nem kellett hozzá 1 hét, de 2-3 óra alatt kiszedte a srác!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4803 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 17:26:00 »

Szevasztok!Kezdem ugy érezni,hogy 95-ig gyártottak igazi autót!A történet a következő,a kicsike (115 tddi)-11 nem igazán idult pöcre hiába a OMV alpesi dízele ugyhogy elvittem iizitogyertya cserére,kettőt sikerült menet nélkül kitekerni a másik kettő beletört!!!Hogy ez mit jelent? 1 hétig nincs auto mert a hengerfejet le kell venni,el kell vinni a Végh-hez mert csak ott tudják kifurni a gyertyákat és reménykedhetek,hogy jol fogják összerakni!És várom mi jön még ki rajta!!!
"... kettőt sikerült menet nélkül kitekerni ..."
Mármint nem maradt menet a blokkon, vagy a gyertyán, vagy mi???
 
Lehet, télleg kókler tette bele a zúj gyertyákat!?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4804 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 18:18:00 »

haj,
 
nuh, haza hoztam a kicsiket. Sikerult beszelnem a szerelo sraccal, aki kezelesbe vette. A kovetkezot allapitotta meg. A nromal uzem anyag nyomas kb. 3.x bar. Ehhez kepest nalam ez 1bar alatt van ! Volt, mikor fent volt 3bar kornyeken, de menet kozben leesett 1bar ala!
Tehat 100%, hogy ezert kohogott a verda. Kicsereltek a benya szurot, es most fel biir maszni 3.5barra, de ofocz menet kozben leesik. Neha jo, neha nem szindroma. Azert az fura, hogy a benya szurot kb. 2 hete csereltek (en vettem vadi ujjat,lattam mikor beszerelte a srac) es mar fel bar eses tapasztalhato. Most picit jobban megy. Az tulzas, hogy huz, de a reggeli eppen meg megyek-hez kepest jobb lett. Megbeszeltem a sraccal, hogy holnap reggel viszem vissza, es leveszik a tankot, belekukucskalnak, mivel mas lehetoseg nincs. Compu nem ad hiba kodot, ergo elektronyosan elvileg jo. Azert a bizti kedveert ramernek majda pumpa csatira, hogy tuti megkapja e a megfelelo feszt. Bar a srac azt mondta, hogy ha leektronyos a baj, akkor vagy megy vagy nem, de azert megnezik. A cso rendszer szerinte nem lehet eldugulva, mivel vegig fem, es belul nem serulhet, elotte meg ugye ott a szuro. A srac elsosorban a nyomasszabalyzora gyanaxik, ami viszont a ua pumpa belsejeben van, ami viszont vadi uj. De mivel uj a cucc, igy nem hinne, hogy azzal lenne baj. De tul keppen mas nem nagyon van a benya utjaban. Tehat a lehetseges ok (es remelem ez is lesz) a tank tele vagy dzsuvaval, falevel, halott nemet katona stb. amit egy ido utan felsziv a pumpa es e miatt lecsokken a nyomas. Ez mondjuk megmagyarazna, hogy miert jo reggel hidegben, hisz akkor leulepszik a feltetelezett szmotyi es menet kozben pedig felkavarodik. Es szinten ez adhat magyarazatot arra, hogyha ilyenkor leallitom a mocit, majd ujrainditom, akkor megint jo egy darabig. Srac szerint ilyenkor a pumpa elengedi a szmotyit, ami eluszik a pumpatol, oszt eccer csak ujra magahoz szivja. Persze ezek mind csak feltetelezesek, de vegulis van benne logika. Ami biztos, hogy a motor jo, elektronyos gond nincs, de uzemanyag nyomas sem. Namost ha enyleg eza baj, hogy szmotyis a tank, akkor az elozo benya pumpa valceg jo volt, de mivel mar 160e km volt benne, igy ertelemszeruen talan mar nem adott akkora nyomast, mint egy uj es keves benyanal mar nem birt a szmotyivel. Ez szinten megmagyarazna, hogy teli tanknal miert volt jo, es keves benyanal miert nem. Persze ez mar az en ideologiam, de vegulis logikus, nem ?
Ami tuti, hogy 1bar alatt van az uzemanyag nyomas. Mar csak az okot kell megtalalni. Remelem holnap ezis meglesz.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4805 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 18:34:00 »

Az biztos hogy szarul voltak betéve az izzitogyertyák,mert nem volt rajtuk zsír és ezért az aluminium megtapad a gyertyákon és főleg ez az uj dízelek problémája,de megnyugtattak a gépműhelyben ,hogy ez az új dízelek típushibája!Kifurni meg azért nem lehet mert gyertya közepe nagyon kemény,és a kézi fúrot nem lehet sajna megvezetni,meg egyébként is utána nem akarok azon parázni hogy,mennyi spén ment a hengertérbe!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4806 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 19:47:00 »

Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem megint!
a belső tükrön van kettő gomb ! Mire szolgálnak???
Bocsi de nem tudom Smiley
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4807 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 19:55:00 »

Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem megint!
a belső tükrön van kettő gomb ! Mire szolgálnak???
Bocsi de nem tudom Smiley
Azzal kapcsolod ki, illetve be azt, hogy a tükröd fényre sötétedjen-e, vagy nem
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4808 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 19:56:00 »

köszi,Nem tudtam Smiley
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4809 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 19:57:00 »

köszi,Nem tudtam Smiley
Nagyon szívesen Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4810 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 20:17:00 »

haj,
 
nuh, haza hoztam a kicsiket. Sikerult beszelnem a szerelo sraccal, aki kezelesbe vette. A kovetkezot allapitotta meg. A nromal uzem anyag nyomas kb. 3.x bar. Ehhez kepest nalam ez 1bar alatt van ! Volt, mikor fent volt 3bar kornyeken, de menet kozben leesett 1bar ala!
Tehat 100%, hogy ezert kohogott a verda. Kicsereltek a benya szurot, es most fel biir maszni 3.5barra, de ofocz menet kozben leesik. Neha jo, neha nem szindroma. Azert az fura, hogy a benya szurot kb. 2 hete csereltek (en vettem vadi ujjat,lattam mikor beszerelte a srac) es mar fel bar eses tapasztalhato. Most picit jobban megy. Az tulzas, hogy huz, de a reggeli eppen meg megyek-hez kepest jobb lett. Megbeszeltem a sraccal, hogy holnap reggel viszem vissza, es leveszik a tankot, belekukucskalnak, mivel mas lehetoseg nincs. Compu nem ad hiba kodot, ergo elektronyosan elvileg jo. Azert a bizti kedveert ramernek majda pumpa csatira, hogy tuti megkapja e a megfelelo feszt. Bar a srac azt mondta, hogy ha leektronyos a baj, akkor vagy megy vagy nem, de azert megnezik. A cso rendszer szerinte nem lehet eldugulva, mivel vegig fem, es belul nem serulhet, elotte meg ugye ott a szuro. A srac elsosorban a nyomasszabalyzora gyanaxik, ami viszont a ua pumpa belsejeben van, ami viszont vadi uj. De mivel uj a cucc, igy nem hinne, hogy azzal lenne baj. De tul keppen mas nem nagyon van a benya utjaban. Tehat a lehetseges ok (es remelem ez is lesz) a tank tele vagy dzsuvaval, falevel, halott nemet katona stb. amit egy ido utan felsziv a pumpa es e miatt lecsokken a nyomas. Ez mondjuk megmagyarazna, hogy miert jo reggel hidegben, hisz akkor leulepszik a feltetelezett szmotyi es menet kozben pedig felkavarodik. Es szinten ez adhat magyarazatot arra, hogyha ilyenkor leallitom a mocit, majd ujrainditom, akkor megint jo egy darabig. Srac szerint ilyenkor a pumpa elengedi a szmotyit, ami eluszik a pumpatol, oszt eccer csak ujra magahoz szivja. Persze ezek mind csak feltetelezesek, de vegulis van benne logika. Ami biztos, hogy a motor jo, elektronyos gond nincs, de uzemanyag nyomas sem. Namost ha enyleg eza baj, hogy szmotyis a tank, akkor az elozo benya pumpa valceg jo volt, de mivel mar 160e km volt benne, igy ertelemszeruen talan mar nem adott akkora nyomast, mint egy uj es keves benyanal mar nem birt a szmotyivel. Ez szinten megmagyarazna, hogy teli tanknal miert volt jo, es keves benyanal miert nem. Persze ez mar az en ideologiam, de vegulis logikus, nem ?
Ami tuti, hogy 1bar alatt van az uzemanyag nyomas. Mar csak az okot kell megtalalni. Remelem holnap ezis meglesz.
lehet hogy a regi tomitest beejtettek a tankba!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4811 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 20:26:00 »

hello
az izzito spirál folyamatosan villog miez?Huh?Huh?Huh??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4812 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 20:27:00 »

ja és nincs teljesitmény+a gázolaj szürő 3 hete lett cserélve???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4813 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 20:29:00 »

2002 tdci
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4814 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 20:29:00 »

alig megy szerencsétlen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4815 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 20:30:00 »

ha valaki valami okosat tud.......
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4816 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 20:32:00 »

a hibafeltárásnál azt irta a géphogy a nagynyomású szivatyú nem kap eleget,gázolajbol
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4817 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 20:33:00 »

kristof,
 
turbo cso, porlaszto csucs. TDCI motor kenyes az ua. minosegere.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4818 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 20:34:00 »

gravitydave,
 
haat, itt mar barmi lehet. De majd holnap kiderul...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4819 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 20:35:00 »

eddig mikor villogott levettem a gyujtást majd inditottam és jo volt amig nem léptem neki nagyot
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4820 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 20:47:00 »

eddig mikor villogott levettem a gyujtást majd inditottam és jo volt amig nem léptem neki nagyot
Nem akarlak elkeseríteni, de ugyan ez a hiba nálam egy valag pénzbe került - 4 db befecskendező fúvóka + nagynyomású üzemanyagvezeték csere. nekem is 2002 tdci 130
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4821 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 21:01:00 »

hu az nem jo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4822 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 21:02:00 »

menyire számitsak??
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4823 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 23:14:00 »

menyire számitsak??
kristof,
 
elsőrkörbe csak egy hibakiolvasásra, lehet csak sw frissítés kell neki.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4824 Dátum: 2006.01.27 péntek, 09:14:00 »

Sziasztok kedves 2.0 TDCi tulajdonosok!
Gondoltátok volna, hogy ezek az autók ilyen gyengék porlasztócsúcsilag???
Mint régebben írtam, voltam porlasztócsúcs - tisztításon. Ez tegnapig segített a kicsi kocsi baján. Megyek időre Veszprémbe, sietek, erre megint bevillogott ez a sz@r! Teljesítmény le, mint egy 40t-s kamion, ugy gyorsult!!!
Telefon a veszprémi szervíznek, nem vállalják, mert nincs rá idő!
Telefon a székesfehérvári szervíznek, nincs rá idő! Telefon siófoki szervízbe, nem veszik fel. Telefon a másik siófoki szervízbe. Felveszik. Elvállalják. Söprés Siófokra. Ott, ha minden igaz, a Reviczky Gyula utcában levő szervízbe beestem 16.50-kor. Nagyon készségesek voltak, segítettek, megjavították a tütümet. Ez ugye persze csak átmeneti javítás. Kaptam egy olyan infót, ami elgondolkodtatott. A comp. nem ismeri fel a porlasztócsúcsot, ha a megengedett tűrésnél kevesebb vagy több gázolaj kerül a csúcsra!!!
Azt, hogy több, vagy kevesebb gázolajat kap a csúcs a hiba keletkezésekor, nem tudni! DE! Miért csak 1-1.5 hónap után jelentkezik ez a probléma??? Lehet, hogy porszem került a gépezetbe??? Azért ugye a szűrőn is átjuthatnak parányi porszemcsék! Amikor kigyulladt a lámpa, épp alapjáraton ment a gép, lehet, hogy ekkor került oda vmi szutyok és ettől kevesebb gázolaj került a csúcshoz? Aztán ez a buta comp. meg azonnal letilt???
Ekkor pedig újra be kell pötyögni a porlasztócsúcs számát. Cserénél - ezt Szfváron mondták - nem kapom meg a régi porlasztócsúcsot, amit már egyszer kifizetem az autó megvásárlásával...
Ha meg akarom kapni, fizessek 30 ezerrel többet darabjáért. Ezt a szemétséget!
A Fordnak, ha már egyszer ilyen gyenge minőségő Tescos *** csúcsokat gyárt, presztízskérdés, hogy miként elégíti ki a csalódott autós követeléseit! Szerintem nem normális, hogy már a 70.000 km futásteljesítményű autókon is porlasztócsúcsot kell cserélni!!! Ez baromi égés a nagy Ford- nak!!! Japán dízelekkel miért nincs baj???
Gusztustalan ez az egész, és bármilyen furán hangzik, az ember ezért megutálja a márkát is! Én megint azon gondolkodom, hogyha csúcsot kell cserélnem, akkor repül az autó! Pedig higgyétek el, nagyon szeretem, de nem költök rá 400.000.- pénzt! Nem csak erre, egyikre sem.
Idegesít a dolog, mert mindig megveszem mindenből a legjobbat, erre ez a köszönet! Mindig minden szűrőt cseréltetek (ráadásul idő előtt!), csúcsminőségű motorolajat használok, V-Power Diesel-t tankolok. Ki az, akinek cseréltek már porlasztócsúcsokat? Mit vett észre utána? Arra lennék kíváncsi, hogy volt-e érezhető javulás, vagy "csak" annyi, hogy az izzításjelző nem villogott be meg nem csökkent le a teljesítmény!!!
Kérlek írjatok tapasztalatokat, véleményeket! Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4825 Dátum: 2006.01.27 péntek, 09:18:00 »

Ja, azt elfelejtettem írni, hogy -18- ban az autó pöccre indult. Rossz csúcsokkal is megtenné???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4826 Dátum: 2006.01.27 péntek, 09:23:00 »

Sziasztok kedves 2.0 TDCi tulajdonosok!
Gondoltátok volna, hogy ezek az autók ilyen gyengék porlasztócsúcsilag???
Mint régebben írtam, voltam porlasztócsúcs - tisztításon. Ez tegnapig segített a kicsi kocsi baján. Megyek időre Veszprémbe, sietek, erre megint bevillogott ez a sz@r! Teljesítmény le, mint egy 40t-s kamion, ugy gyorsult!!!
Telefon a veszprémi szervíznek, nem vállalják, mert nincs rá idő!
Telefon a székesfehérvári szervíznek, nincs rá idő! Telefon siófoki szervízbe, nem veszik fel. Telefon a másik siófoki szervízbe. Felveszik. Elvállalják. Söprés Siófokra. Ott, ha minden igaz, a Reviczky Gyula utcában levő szervízbe beestem 16.50-kor. Nagyon készségesek voltak, segítettek, megjavították a tütümet. Ez ugye persze csak átmeneti javítás. Kaptam egy olyan infót, ami elgondolkodtatott. A comp. nem ismeri fel a porlasztócsúcsot, ha a megengedett tűrésnél kevesebb vagy több gázolaj kerül a csúcsra!!!
Azt, hogy több, vagy kevesebb gázolajat kap a csúcs a hiba keletkezésekor, nem tudni! DE! Miért csak 1-1.5 hónap után jelentkezik ez a probléma??? Lehet, hogy porszem került a gépezetbe??? Azért ugye a szűrőn is átjuthatnak parányi porszemcsék! Amikor kigyulladt a lámpa, épp alapjáraton ment a gép, lehet, hogy ekkor került oda vmi szutyok és ettől kevesebb gázolaj került a csúcshoz? Aztán ez a buta comp. meg azonnal letilt???
Ekkor pedig újra be kell pötyögni a porlasztócsúcs számát. Cserénél - ezt Szfváron mondták - nem kapom meg a régi porlasztócsúcsot, amit már egyszer kifizetem az autó megvásárlásával...
Ha meg akarom kapni, fizessek 30 ezerrel többet darabjáért. Ezt a szemétséget!
A Fordnak, ha már egyszer ilyen gyenge minőségő Tescos *** csúcsokat gyárt, presztízskérdés, hogy miként elégíti ki a csalódott autós követeléseit! Szerintem nem normális, hogy már a 70.000 km futásteljesítményű autókon is porlasztócsúcsot kell cserélni!!! Ez baromi égés a nagy Ford- nak!!! Japán dízelekkel miért nincs baj???
Gusztustalan ez az egész, és bármilyen furán hangzik, az ember ezért megutálja a márkát is! Én megint azon gondolkodom, hogyha csúcsot kell cserélnem, akkor repül az autó! Pedig higgyétek el, nagyon szeretem, de nem költök rá 400.000.- pénzt! Nem csak erre, egyikre sem.
Idegesít a dolog, mert mindig megveszem mindenből a legjobbat, erre ez a köszönet! Mindig minden szűrőt cseréltetek (ráadásul idő előtt!), csúcsminőségű motorolajat használok, V-Power Diesel-t tankolok. Ki az, akinek cseréltek már porlasztócsúcsokat? Mit vett észre utána? Arra lennék kíváncsi, hogy volt-e érezhető javulás, vagy "csak" annyi, hogy az izzításjelző nem villogott be meg nem csökkent le a teljesítmény!!!
Kérlek írjatok tapasztalatokat, véleményeket! Köszi!
Keresd foxot (fox79@freemail.hu)úgy pont felébe kerül majd szereléssel együtt.Nekem a soproni Fordnál szó nélkül visszaadták a régi csúcsokat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4827 Dátum: 2006.01.27 péntek, 09:26:00 »

Foxot kerestem ,de nem jelzett vissza. Ha tudja valaki az elérhetőségét, írja meg! Főként telefonszám kellene!  
A fő problémám pedig az, hogy nem kopogást jelez a komplyúterr, hanem egyszer csak nem ismeri fel a csúcsot az alább leírt dolgok miatt!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4828 Dátum: 2006.01.27 péntek, 09:28:00 »

Sziasztok kedves 2.0 TDCi tulajdonosok!
Gondoltátok volna, hogy ezek az autók ilyen gyengék porlasztócsúcsilag???
Mint régebben írtam, voltam porlasztócsúcs - tisztításon. Ez tegnapig segített a kicsi kocsi baján. Megyek időre Veszprémbe, sietek, erre megint bevillogott ez a sz@r! Teljesítmény le, mint egy 40t-s kamion, ugy gyorsult!!!
Telefon a veszprémi szervíznek, nem vállalják, mert nincs rá idő!
Telefon a székesfehérvári szervíznek, nincs rá idő! Telefon siófoki szervízbe, nem veszik fel. Telefon a másik siófoki szervízbe. Felveszik. Elvállalják. Söprés Siófokra. Ott, ha minden igaz, a Reviczky Gyula utcában levő szervízbe beestem 16.50-kor. Nagyon készségesek voltak, segítettek, megjavították a tütümet. Ez ugye persze csak átmeneti javítás. Kaptam egy olyan infót, ami elgondolkodtatott. A comp. nem ismeri fel a porlasztócsúcsot, ha a megengedett tűrésnél kevesebb vagy több gázolaj kerül a csúcsra!!!
Azt, hogy több, vagy kevesebb gázolajat kap a csúcs a hiba keletkezésekor, nem tudni! DE! Miért csak 1-1.5 hónap után jelentkezik ez a probléma??? Lehet, hogy porszem került a gépezetbe??? Azért ugye a szűrőn is átjuthatnak parányi porszemcsék! Amikor kigyulladt a lámpa, épp alapjáraton ment a gép, lehet, hogy ekkor került oda vmi szutyok és ettől kevesebb gázolaj került a csúcshoz? Aztán ez a buta comp. meg azonnal letilt???
Ekkor pedig újra be kell pötyögni a porlasztócsúcs számát. Cserénél - ezt Szfváron mondták - nem kapom meg a régi porlasztócsúcsot, amit már egyszer kifizetem az autó megvásárlásával...
Ha meg akarom kapni, fizessek 30 ezerrel többet darabjáért. Ezt a szemétséget!
A Fordnak, ha már egyszer ilyen gyenge minőségő Tescos *** csúcsokat gyárt, presztízskérdés, hogy miként elégíti ki a csalódott autós követeléseit! Szerintem nem normális, hogy már a 70.000 km futásteljesítményű autókon is porlasztócsúcsot kell cserélni!!! Ez baromi égés a nagy Ford- nak!!! Japán dízelekkel miért nincs baj???
Gusztustalan ez az egész, és bármilyen furán hangzik, az ember ezért megutálja a márkát is! Én megint azon gondolkodom, hogyha csúcsot kell cserélnem, akkor repül az autó! Pedig higgyétek el, nagyon szeretem, de nem költök rá 400.000.- pénzt! Nem csak erre, egyikre sem.
Idegesít a dolog, mert mindig megveszem mindenből a legjobbat, erre ez a köszönet! Mindig minden szűrőt cseréltetek (ráadásul idő előtt!), csúcsminőségű motorolajat használok, V-Power Diesel-t tankolok. Ki az, akinek cseréltek már porlasztócsúcsokat? Mit vett észre utána? Arra lennék kíváncsi, hogy volt-e érezhető javulás, vagy "csak" annyi, hogy az izzításjelző nem villogott be meg nem csökkent le a teljesítmény!!!
Kérlek írjatok tapasztalatokat, véleményeket! Köszi!
Valóban idegesítő a dolog. De itt nem csak a porlasztócsúcs a hibás. Nem adják vissza??? Hát az a tiéd. Fox a jó mmegoldás.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4829 Dátum: 2006.01.27 péntek, 09:30:00 »

Foxot kerestem ,de nem jelzett vissza. Ha tudja valaki az elérhetőségét, írja meg! Főként telefonszám kellene!  
A fő problémám pedig az, hogy nem kopogást jelez a komplyúterr, hanem egyszer csak nem ismeri fel a csúcsot az alább leírt dolgok miatt!
Mail ment!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4830 Dátum: 2006.01.27 péntek, 09:38:00 »

REF100: ma hajnalban egyből Te jutottál eszembe, amikor a műszerfalon felvillant az ablakmosótartály kiürülését jelző kis lámpa, amit ugyebár a Te Mondidból sajnos kispóroltak
 
(mindjárt töltök bele egy jó adag fahéjas ˝ízesítésű˝ MOL-os lónyálat  )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4831 Dátum: 2006.01.27 péntek, 09:56:00 »

haj,
 
nuh, haza hoztam a kicsiket. Sikerult beszelnem a szerelo sraccal, aki kezelesbe vette. A kovetkezot allapitotta meg. A nromal uzem anyag nyomas kb. 3.x bar. Ehhez kepest nalam ez 1bar alatt van ! Volt, mikor fent volt 3bar kornyeken, de menet kozben leesett 1bar ala!
Tehat 100%, hogy ezert kohogott a verda. Kicsereltek a benya szurot, es most fel biir maszni 3.5barra, de ofocz menet kozben leesik. Neha jo, neha nem szindroma. Azert az fura, hogy a benya szurot kb. 2 hete csereltek (en vettem vadi ujjat,lattam mikor beszerelte a srac) es mar fel bar eses tapasztalhato. Most picit jobban megy. Az tulzas, hogy huz, de a reggeli eppen meg megyek-hez kepest jobb lett. Megbeszeltem a sraccal, hogy holnap reggel viszem vissza, es leveszik a tankot, belekukucskalnak, mivel mas lehetoseg nincs. Compu nem ad hiba kodot, ergo elektronyosan elvileg jo. Azert a bizti kedveert ramernek majda pumpa csatira, hogy tuti megkapja e a megfelelo feszt. Bar a srac azt mondta, hogy ha leektronyos a baj, akkor vagy megy vagy nem, de azert megnezik. A cso rendszer szerinte nem lehet eldugulva, mivel vegig fem, es belul nem serulhet, elotte meg ugye ott a szuro. A srac elsosorban a nyomasszabalyzora gyanaxik, ami viszont a ua pumpa belsejeben van, ami viszont vadi uj. De mivel uj a cucc, igy nem hinne, hogy azzal lenne baj. De tul keppen mas nem nagyon van a benya utjaban. Tehat a lehetseges ok (es remelem ez is lesz) a tank tele vagy dzsuvaval, falevel, halott nemet katona stb. amit egy ido utan felsziv a pumpa es e miatt lecsokken a nyomas. Ez mondjuk megmagyarazna, hogy miert jo reggel hidegben, hisz akkor leulepszik a feltetelezett szmotyi es menet kozben pedig felkavarodik. Es szinten ez adhat magyarazatot arra, hogyha ilyenkor leallitom a mocit, majd ujrainditom, akkor megint jo egy darabig. Srac szerint ilyenkor a pumpa elengedi a szmotyit, ami eluszik a pumpatol, oszt eccer csak ujra magahoz szivja. Persze ezek mind csak feltetelezesek, de vegulis van benne logika. Ami biztos, hogy a motor jo, elektronyos gond nincs, de uzemanyag nyomas sem. Namost ha enyleg eza baj, hogy szmotyis a tank, akkor az elozo benya pumpa valceg jo volt, de mivel mar 160e km volt benne, igy ertelemszeruen talan mar nem adott akkora nyomast, mint egy uj es keves benyanal mar nem birt a szmotyivel. Ez szinten megmagyarazna, hogy teli tanknal miert volt jo, es keves benyanal miert nem. Persze ez mar az en ideologiam, de vegulis logikus, nem ?
Ami tuti, hogy 1bar alatt van az uzemanyag nyomas. Mar csak az okot kell megtalalni. Remelem holnap ezis meglesz.
Szia Zacci!
Most értem haza Sopronból, egyből megnéztem, mi van a Mondiddal?
Hááát nem gyenge, amilyen megállapítást leírtál!

A logikája jó, de a valóságban mi lehet?
De ha EZ maradna, és megjavul, pár fotó, és mehetne egy cikk...MONdenki okulására.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4832 Dátum: 2006.01.27 péntek, 10:11:00 »

Sziasztok kedves 2.0 TDCi tulajdonosok!
Gondoltátok volna, hogy ezek az autók ilyen gyengék porlasztócsúcsilag???
Mint régebben írtam, voltam porlasztócsúcs - tisztításon. Ez tegnapig segített a kicsi kocsi baján. Megyek időre Veszprémbe, sietek, erre megint bevillogott ez a sz@r! Teljesítmény le, mint egy 40t-s kamion, ugy gyorsult!!!
Telefon a veszprémi szervíznek, nem vállalják, mert nincs rá idő!
Telefon a székesfehérvári szervíznek, nincs rá idő! Telefon siófoki szervízbe, nem veszik fel. Telefon a másik siófoki szervízbe. Felveszik. Elvállalják. Söprés Siófokra. Ott, ha minden igaz, a Reviczky Gyula utcában levő szervízbe beestem 16.50-kor. Nagyon készségesek voltak, segítettek, megjavították a tütümet. Ez ugye persze csak átmeneti javítás. Kaptam egy olyan infót, ami elgondolkodtatott. A comp. nem ismeri fel a porlasztócsúcsot, ha a megengedett tűrésnél kevesebb vagy több gázolaj kerül a csúcsra!!!
Azt, hogy több, vagy kevesebb gázolajat kap a csúcs a hiba keletkezésekor, nem tudni! DE! Miért csak 1-1.5 hónap után jelentkezik ez a probléma??? Lehet, hogy porszem került a gépezetbe??? Azért ugye a szűrőn is átjuthatnak parányi porszemcsék! Amikor kigyulladt a lámpa, épp alapjáraton ment a gép, lehet, hogy ekkor került oda vmi szutyok és ettől kevesebb gázolaj került a csúcshoz? Aztán ez a buta comp. meg azonnal letilt???
Ekkor pedig újra be kell pötyögni a porlasztócsúcs számát. Cserénél - ezt Szfváron mondták - nem kapom meg a régi porlasztócsúcsot, amit már egyszer kifizetem az autó megvásárlásával...
Ha meg akarom kapni, fizessek 30 ezerrel többet darabjáért. Ezt a szemétséget!
A Fordnak, ha már egyszer ilyen gyenge minőségő Tescos *** csúcsokat gyárt, presztízskérdés, hogy miként elégíti ki a csalódott autós követeléseit! Szerintem nem normális, hogy már a 70.000 km futásteljesítményű autókon is porlasztócsúcsot kell cserélni!!! Ez baromi égés a nagy Ford- nak!!! Japán dízelekkel miért nincs baj???
Gusztustalan ez az egész, és bármilyen furán hangzik, az ember ezért megutálja a márkát is! Én megint azon gondolkodom, hogyha csúcsot kell cserélnem, akkor repül az autó! Pedig higgyétek el, nagyon szeretem, de nem költök rá 400.000.- pénzt! Nem csak erre, egyikre sem.
Idegesít a dolog, mert mindig megveszem mindenből a legjobbat, erre ez a köszönet! Mindig minden szűrőt cseréltetek (ráadásul idő előtt!), csúcsminőségű motorolajat használok, V-Power Diesel-t tankolok. Ki az, akinek cseréltek már porlasztócsúcsokat? Mit vett észre utána? Arra lennék kíváncsi, hogy volt-e érezhető javulás, vagy "csak" annyi, hogy az izzításjelző nem villogott be meg nem csökkent le a teljesítmény!!!
Kérlek írjatok tapasztalatokat, véleményeket! Köszi!
Szia ZOZI!
Nekem nincs egyáltalán semmilyen Mondeo-s tapasztalatom ( a vizuális élményt leszámítva, ha látok 1et ), dízeles még kevésbé.
Én Mondi vásárlás előtt, a dízel számomra egy nagy talány...
Olvasok a sorok közt, már fél éve. Van, aki régóta hajt ilyen autót, és nem panaszkodik soha. Van, aki megveszi, használtan, és egy-két hónap múlva bevillan az a bizonyos izzításjelző...Segélykiáltás a fórumon, a hátakon hideg verejték.

Van aki megússza SWf-el, de többeknek marad a porlasztócsere...Nem olcsó. Bár, olyan véleményt is olvastam, hogy mire elköszön a porlasztó, addigra megspóroltál 10x annyit az üzemanyagon, a benzineshez képest.
Nem írnám le a dízeleket ettől. Off márkáknál is hasonló gondokkal küzdenek, az el. bef. mocikkal.
Nekem a benzines az elképzelésem, de hétvégén kipróbálok egy dízeles Mondeo-t tesztvezetésen...
Kitartás...
Üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4833 Dátum: 2006.01.27 péntek, 10:20:00 »

Sziasztok kedves 2.0 TDCi tulajdonosok!
Gondoltátok volna, hogy ezek az autók ilyen gyengék porlasztócsúcsilag???
Mint régebben írtam, voltam porlasztócsúcs - tisztításon. Ez tegnapig segített a kicsi kocsi baján. Megyek időre Veszprémbe, sietek, erre megint bevillogott ez a sz@r! Teljesítmény le, mint egy 40t-s kamion, ugy gyorsult!!!
Telefon a veszprémi szervíznek, nem vállalják, mert nincs rá idő!
Telefon a székesfehérvári szervíznek, nincs rá idő! Telefon siófoki szervízbe, nem veszik fel. Telefon a másik siófoki szervízbe. Felveszik. Elvállalják. Söprés Siófokra. Ott, ha minden igaz, a Reviczky Gyula utcában levő szervízbe beestem 16.50-kor. Nagyon készségesek voltak, segítettek, megjavították a tütümet. Ez ugye persze csak átmeneti javítás. Kaptam egy olyan infót, ami elgondolkodtatott. A comp. nem ismeri fel a porlasztócsúcsot, ha a megengedett tűrésnél kevesebb vagy több gázolaj kerül a csúcsra!!!
Azt, hogy több, vagy kevesebb gázolajat kap a csúcs a hiba keletkezésekor, nem tudni! DE! Miért csak 1-1.5 hónap után jelentkezik ez a probléma??? Lehet, hogy porszem került a gépezetbe??? Azért ugye a szűrőn is átjuthatnak parányi porszemcsék! Amikor kigyulladt a lámpa, épp alapjáraton ment a gép, lehet, hogy ekkor került oda vmi szutyok és ettől kevesebb gázolaj került a csúcshoz? Aztán ez a buta comp. meg azonnal letilt???
Ekkor pedig újra be kell pötyögni a porlasztócsúcs számát. Cserénél - ezt Szfváron mondták - nem kapom meg a régi porlasztócsúcsot, amit már egyszer kifizetem az autó megvásárlásával...
Ha meg akarom kapni, fizessek 30 ezerrel többet darabjáért. Ezt a szemétséget!
A Fordnak, ha már egyszer ilyen gyenge minőségő Tescos *** csúcsokat gyárt, presztízskérdés, hogy miként elégíti ki a csalódott autós követeléseit! Szerintem nem normális, hogy már a 70.000 km futásteljesítményű autókon is porlasztócsúcsot kell cserélni!!! Ez baromi égés a nagy Ford- nak!!! Japán dízelekkel miért nincs baj???
Gusztustalan ez az egész, és bármilyen furán hangzik, az ember ezért megutálja a márkát is! Én megint azon gondolkodom, hogyha csúcsot kell cserélnem, akkor repül az autó! Pedig higgyétek el, nagyon szeretem, de nem költök rá 400.000.- pénzt! Nem csak erre, egyikre sem.
Idegesít a dolog, mert mindig megveszem mindenből a legjobbat, erre ez a köszönet! Mindig minden szűrőt cseréltetek (ráadásul idő előtt!), csúcsminőségű motorolajat használok, V-Power Diesel-t tankolok. Ki az, akinek cseréltek már porlasztócsúcsokat? Mit vett észre utána? Arra lennék kíváncsi, hogy volt-e érezhető javulás, vagy "csak" annyi, hogy az izzításjelző nem villogott be meg nem csökkent le a teljesítmény!!!
Kérlek írjatok tapasztalatokat, véleményeket! Köszi!
Bocsi, Zozi, értem én a felháborodásod, de: japán dízelek: mióta is vannak? 1-2 év? A másik: 70e km futásteljesítmény. Ezt miből gondolod? Az óra mutatja? Teljesen kizárt, hogy esetleg 150 ezret visszatekertek? Használtan vetted?
 
A shellről nekem megvan a különbejáratú véleményem, szerintem nem a legjobb. De. Mi a garancia arra, hogy előtte nem tankolt valaki valami ritka vacak üzemanyagot? A kaució: valszeg a helyzet a következő: a porlasztócsúcs mondjuk 100e, de ha visszaadod, akkor 70e. Szerintem ezzel speciel nincs gond, miért baj, hogy nem csak úgy szétdobáljuk a cuccost. A kuplungnál is van ilyen.
 
Beszéltem pár emberrel. Állítólag az a gond, hogy vizes a gázolaj, és egyszerűen berozsdásodik belülről. És azt is állítják, pl a németeknél sokkal kevesebb ilyen csere van, azonkívül a faceliftesek motorjában már másfajta csúcs van, ami jóval kevésbé érzékeny. Ami gondolom nem vigasz neked.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4834 Dátum: 2006.01.27 péntek, 10:23:00 »

haj,
 
nuh, haza hoztam a kicsiket. Sikerult beszelnem a szerelo sraccal, aki kezelesbe vette. A kovetkezot allapitotta meg. A nromal uzem anyag nyomas kb. 3.x bar. Ehhez kepest nalam ez 1bar alatt van ! Volt, mikor fent volt 3bar kornyeken, de menet kozben leesett 1bar ala!
Tehat 100%, hogy ezert kohogott a verda. Kicsereltek a benya szurot, es most fel biir maszni 3.5barra, de ofocz menet kozben leesik. Neha jo, neha nem szindroma. Azert az fura, hogy a benya szurot kb. 2 hete csereltek (en vettem vadi ujjat,lattam mikor beszerelte a srac) es mar fel bar eses tapasztalhato. Most picit jobban megy. Az tulzas, hogy huz, de a reggeli eppen meg megyek-hez kepest jobb lett. Megbeszeltem a sraccal, hogy holnap reggel viszem vissza, es leveszik a tankot, belekukucskalnak, mivel mas lehetoseg nincs. Compu nem ad hiba kodot, ergo elektronyosan elvileg jo. Azert a bizti kedveert ramernek majda pumpa csatira, hogy tuti megkapja e a megfelelo feszt. Bar a srac azt mondta, hogy ha leektronyos a baj, akkor vagy megy vagy nem, de azert megnezik. A cso rendszer szerinte nem lehet eldugulva, mivel vegig fem, es belul nem serulhet, elotte meg ugye ott a szuro. A srac elsosorban a nyomasszabalyzora gyanaxik, ami viszont a ua pumpa belsejeben van, ami viszont vadi uj. De mivel uj a cucc, igy nem hinne, hogy azzal lenne baj. De tul keppen mas nem nagyon van a benya utjaban. Tehat a lehetseges ok (es remelem ez is lesz) a tank tele vagy dzsuvaval, falevel, halott nemet katona stb. amit egy ido utan felsziv a pumpa es e miatt lecsokken a nyomas. Ez mondjuk megmagyarazna, hogy miert jo reggel hidegben, hisz akkor leulepszik a feltetelezett szmotyi es menet kozben pedig felkavarodik. Es szinten ez adhat magyarazatot arra, hogyha ilyenkor leallitom a mocit, majd ujrainditom, akkor megint jo egy darabig. Srac szerint ilyenkor a pumpa elengedi a szmotyit, ami eluszik a pumpatol, oszt eccer csak ujra magahoz szivja. Persze ezek mind csak feltetelezesek, de vegulis van benne logika. Ami biztos, hogy a motor jo, elektronyos gond nincs, de uzemanyag nyomas sem. Namost ha enyleg eza baj, hogy szmotyis a tank, akkor az elozo benya pumpa valceg jo volt, de mivel mar 160e km volt benne, igy ertelemszeruen talan mar nem adott akkora nyomast, mint egy uj es keves benyanal mar nem birt a szmotyivel. Ez szinten megmagyarazna, hogy teli tanknal miert volt jo, es keves benyanal miert nem. Persze ez mar az en ideologiam, de vegulis logikus, nem ?
Ami tuti, hogy 1bar alatt van az uzemanyag nyomas. Mar csak az okot kell megtalalni. Remelem holnap ezis meglesz.
Mondtam, ugye, hogy nincs meg az üzemanyagnyomás?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4835 Dátum: 2006.01.27 péntek, 10:30:00 »

Valaki írta még télen, hogy összetörte az autóját, és a Xenon lámpa is tört. De vett halogént, és abba építette át a Xenon -t. Vele szeretném felvenni a kapcsolatot. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4836 Dátum: 2006.01.27 péntek, 10:35:00 »

Sziasztok kedves 2.0 TDCi tulajdonosok!
Gondoltátok volna, hogy ezek az autók ilyen gyengék porlasztócsúcsilag???
Mint régebben írtam, voltam porlasztócsúcs - tisztításon. Ez tegnapig segített a kicsi kocsi baján. Megyek időre Veszprémbe, sietek, erre megint bevillogott ez a sz@r! Teljesítmény le, mint egy 40t-s kamion, ugy gyorsult!!!
Telefon a veszprémi szervíznek, nem vállalják, mert nincs rá idő!
Telefon a székesfehérvári szervíznek, nincs rá idő! Telefon siófoki szervízbe, nem veszik fel. Telefon a másik siófoki szervízbe. Felveszik. Elvállalják. Söprés Siófokra. Ott, ha minden igaz, a Reviczky Gyula utcában levő szervízbe beestem 16.50-kor. Nagyon készségesek voltak, segítettek, megjavították a tütümet. Ez ugye persze csak átmeneti javítás. Kaptam egy olyan infót, ami elgondolkodtatott. A comp. nem ismeri fel a porlasztócsúcsot, ha a megengedett tűrésnél kevesebb vagy több gázolaj kerül a csúcsra!!!
Azt, hogy több, vagy kevesebb gázolajat kap a csúcs a hiba keletkezésekor, nem tudni! DE! Miért csak 1-1.5 hónap után jelentkezik ez a probléma??? Lehet, hogy porszem került a gépezetbe??? Azért ugye a szűrőn is átjuthatnak parányi porszemcsék! Amikor kigyulladt a lámpa, épp alapjáraton ment a gép, lehet, hogy ekkor került oda vmi szutyok és ettől kevesebb gázolaj került a csúcshoz? Aztán ez a buta comp. meg azonnal letilt???
Ekkor pedig újra be kell pötyögni a porlasztócsúcs számát. Cserénél - ezt Szfváron mondták - nem kapom meg a régi porlasztócsúcsot, amit már egyszer kifizetem az autó megvásárlásával...
Ha meg akarom kapni, fizessek 30 ezerrel többet darabjáért. Ezt a szemétséget!
A Fordnak, ha már egyszer ilyen gyenge minőségő Tescos *** csúcsokat gyárt, presztízskérdés, hogy miként elégíti ki a csalódott autós követeléseit! Szerintem nem normális, hogy már a 70.000 km futásteljesítményű autókon is porlasztócsúcsot kell cserélni!!! Ez baromi égés a nagy Ford- nak!!! Japán dízelekkel miért nincs baj???
Gusztustalan ez az egész, és bármilyen furán hangzik, az ember ezért megutálja a márkát is! Én megint azon gondolkodom, hogyha csúcsot kell cserélnem, akkor repül az autó! Pedig higgyétek el, nagyon szeretem, de nem költök rá 400.000.- pénzt! Nem csak erre, egyikre sem.
Idegesít a dolog, mert mindig megveszem mindenből a legjobbat, erre ez a köszönet! Mindig minden szűrőt cseréltetek (ráadásul idő előtt!), csúcsminőségű motorolajat használok, V-Power Diesel-t tankolok. Ki az, akinek cseréltek már porlasztócsúcsokat? Mit vett észre utána? Arra lennék kíváncsi, hogy volt-e érezhető javulás, vagy "csak" annyi, hogy az izzításjelző nem villogott be meg nem csökkent le a teljesítmény!!!
Kérlek írjatok tapasztalatokat, véleményeket! Köszi!
zozi,
 
ez 0km -es autó volt? Ha nem lehet, hogy az elöző tulaj nem megfelelő üzemanyaggal tankolta. Apukámnak 110e km -es TDCi van, és nincs ilyen probléma vele.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4837 Dátum: 2006.01.27 péntek, 11:37:00 »

Angel,
 
"Mondtam, ugye, hogy nincs meg az üzemanyagnyomás?"
 
ok, de hova tunt a nyomas ? Lvitte a cica ?  
2 lehetoseg van.  
1. Vagy xar aza pumpa, amit fox-tol vettem. Ez esetben nemtom mit csinaljak...
2. tele van takonnyal a benya tank. Ez utobbira gyanaxom, mar csak azert is, mert uj a benya pumpa, es a 2hetes benya szuro csere utan nagyobb lett a nyomas. Mas lehetoseg nincs, mivel a benya utjaban sincs mas tudtommal. Vagy tevednek ? Szmotyi meg Lvileg nem lehet a csovekben, hisz a benya pumpan is van valamifele szures, meg ugye ott a benya szuro. Tehat akkora darabok nem kerulhetne bele a csobe, hogy az dugulashoz vezetne. Foleg nem ugy, hogy hidegben meg jo, aztan melegen eltunik a nyomas.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4838 Dátum: 2006.01.27 péntek, 12:17:00 »

Nem értek valamit! Ha a porlasztócsúcsokkal van probléma, az hallható is, ugye??? DE teljesen normális a hangja!!!
Tegnap azt mondták, hogy nem a kopogásérzékelő miatt "tiltott" le az elektronika, hanem a porlasztócsúcs nem megfelelő működése miatt. A szerelő szerint ez azt jelenti, hogy a számgép nem ismeri fel a porlasztócsúcsot... de ezeket már leírtam alább.
Szóval mi a garancia arra, ha kicserélem a csúcsokat, akkor nem egy másik autóból kiszereltet kapok vissza?
Mi a garancia arra, hogy ez a probléma megszűnik?
Mi van akkor, ha megint ugyanígy bevillog az izzításjelző? Mert ugye akkor nem a csúcs a baja! Visszafizetik a pénzemet?Huh?
Elképzelhetőnek tartom, hogy vmi elektronikai kontakthiba miatt történik minden!
Az a fura, hogy nem akkor sz@rik be a technika, amikor padlógázon járok, de most p. akkor villant be a csúnya sárga lámpa, mikor átsiettem egy vasúti átjárón. Gáz nem nyomtam, szinte alapjáraton ment a gép. Az autó nem csörög, nem csattog, normál dízel hangja van!
Sok az aggály sajnos a szervízekkel kapcsolatosan, de szerintem nem csak nekem!!!
 
Ja, az új porlasztókat már egy japán cég gyártja magyarországon!!! Ezek pedig állítólag sokkal jobbak az elődöknél. Akkor a japán autók mégiscsak tunak vmit...
Egy bennfentes mondta, hogy egy általuk szervízelt Mondeo-ban 70.000 km-nél már porlasztót kellett cserélni. No comment.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4839 Dátum: 2006.01.27 péntek, 12:27:00 »

Mail ment!
Ticu!
 
Köszönöm a mailt! Bocs, hogy csak most, de el kellett mennem. Mégecccerköszi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4840 Dátum: 2006.01.27 péntek, 12:39:00 »

héj, ha a porlasztócsúccsal van a gáz,akkor annak milyen a hangja??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4841 Dátum: 2006.01.27 péntek, 13:02:00 »

Elvileg kopogós fémes ciripelős csattogós.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4842 Dátum: 2006.01.27 péntek, 13:04:00 »

zozi,
 
A szervizekrol inkabb no comment. Csak akkor lehetsz biztos abban,h goy a sajat porlaszto csucsidat kapod vissza, ha a sajat szemeddel vegigkoveted a kiszereles es a csucsok mocin kivuli egyeb utjat.
Az, hogy a japcsik tudnak porlaszto csucsot gyartani, az meg nem jeletni azt, hogy tudnak jo diesel mocit gyartani. Egyebkent a japcsik is licencelik a diesel mocik nagy reszet. Pl. swift diesel, ami ugye asszem fiat fele fejelsztes ha jol tom.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4843 Dátum: 2006.01.27 péntek, 13:26:00 »

Azért kérdem,mert nekem néha legtöbbször 2-esben olyan 1400-1800 fordulat körül szokott hallatszani ilyen érdekes hang-olyan,mintha 1 venntillátor bekapcsolt volna,viszonylag magas,ciripelős,de csak néha. ez mi??
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4844 Dátum: 2006.01.27 péntek, 21:16:00 »

haj,
 
Ma veget ert a brazil drama. Kiderult, hogy a mondim apja valojaban az anyja, es a szobalany a nagymamaja, es van 2 mostoha testvere, akik valojaban nem is a tesvere. jah es persze dus gazdag, csak eddig nem tudott rola Cool
 
nuh, komolyra forditva a szot, ma vegre valahara meggyogyult a kicsike!
A szerelo srac levette a tankot es belenezett, aztan dobott egy hatast. Lmondasa szerint a szervizben dolgozok a tank kore gyultek es egy palcikaval mindenfele jokat rajzoltak a "homokba". Merthogy a tank alja szo szerint tele volt dzsuvaval oly annyira, hogy rajzolni lehetett bele, mint a tengerparton ! Ez azert kemeny, nem ?
 
A pumpa szinten tele volt dzsuvaval. Eloszor arra gondolt meg a tank levetele elott, hogy a pumpaval kiszivatja a benyat, de az mar nem nyomott semmit ! Aztan ugye kiderult miert is.
Tehat leszivta a benyat, kimosta a tank belsejet, kitorolgette stb. aztan valamennyi benyat visszatolt, de csak ovatosan, hogy dzsuva mar ne keruljon bele. Aztan kicsi pumpalas, es roff, pocre indult a verda Mondjuk azzal eddig sem volt gond  

Jah es kozben logot a verdan az EKG.
Az ua. nyomas pillanatok alatt felment a gyari ertekre es ott is maradt:
http://amigos.amiga.hu/zacci/Image63.jpg
 
Aztan irany a probakor. Srac az anyos ulesen figyelte az EKG-t, en meg szepen kivittem ot a szerviz mogotti mellek utra. Szolt, hogy maradjak 1-esben es nyomjak egy kover gazt. Hat nyomtam...
Az elos szo ami kijott a szamon egy joizu BAAAZMEEEG ! vot
Iszonyatosan ment a verda! Pillanatok alatt felkuszott a fordulatszam egeszen 7e-ig, ahol is az automatika leszabalyzott. Srac kozben merte az uzem anyag nyomast, ami ilyenkor a normalis 2.7bar kornyekere csokkent. Azt mondta ez nagyon jo ertek.
Konkluzio:
A verda nem rossz ! Soha nem is volt ! Csak aza kibebaxott OMV-s kut lexopatott ahol taknyolni szoktam
Gondoltam ezt a jo hirt ma meg kell unnepelni, igy beirattam a kicsiket egy jo kis furdore Cool
Most csilli-villi es megy mint a raketta
Remelem igy is marad... Es soha tobebt nem tankolok annal a kutnal. Lehet beprobalom a Shell-t, hatha ott nem adnak ilyen trutyit...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4845 Dátum: 2006.01.27 péntek, 21:21:00 »

haj,
 
Ma veget ert a brazil drama. Kiderult, hogy a mondim apja valojaban az anyja, es a szobalany a nagymamaja, es van 2 mostoha testvere, akik valojaban nem is a tesvere. jah es persze dus gazdag, csak eddig nem tudott rola Cool
 
nuh, komolyra forditva a szot, ma vegre valahara meggyogyult a kicsike!
A szerelo srac levette a tankot es belenezett, aztan dobott egy hatast. Lmondasa szerint a szervizben dolgozok a tank kore gyultek es egy palcikaval mindenfele jokat rajzoltak a "homokba". Merthogy a tank alja szo szerint tele volt dzsuvaval oly annyira, hogy rajzolni lehetett bele, mint a tengerparton ! Ez azert kemeny, nem ?
 
A pumpa szinten tele volt dzsuvaval. Eloszor arra gondolt meg a tank levetele elott, hogy a pumpaval kiszivatja a benyat, de az mar nem nyomott semmit ! Aztan ugye kiderult miert is.
Tehat leszivta a benyat, kimosta a tank belsejet, kitorolgette stb. aztan valamennyi benyat visszatolt, de csak ovatosan, hogy dzsuva mar ne keruljon bele. Aztan kicsi pumpalas, es roff, pocre indult a verda Mondjuk azzal eddig sem volt gond  

Jah es kozben logot a verdan az EKG.
Az ua. nyomas pillanatok alatt felment a gyari ertekre es ott is maradt:
http://amigos.amiga.hu/zacci/Image63.jpg
 
Aztan irany a probakor. Srac az anyos ulesen figyelte az EKG-t, en meg szepen kivittem ot a szerviz mogotti mellek utra. Szolt, hogy maradjak 1-esben es nyomjak egy kover gazt. Hat nyomtam...
Az elos szo ami kijott a szamon egy joizu BAAAZMEEEG ! vot
Iszonyatosan ment a verda! Pillanatok alatt felkuszott a fordulatszam egeszen 7e-ig, ahol is az automatika leszabalyzott. Srac kozben merte az uzem anyag nyomast, ami ilyenkor a normalis 2.7bar kornyekere csokkent. Azt mondta ez nagyon jo ertek.
Konkluzio:
A verda nem rossz ! Soha nem is volt ! Csak aza kibebaxott OMV-s kut lexopatott ahol taknyolni szoktam
Gondoltam ezt a jo hirt ma meg kell unnepelni, igy beirattam a kicsiket egy jo kis furdore Cool
Most csilli-villi es megy mint a raketta
Remelem igy is marad... Es soha tobebt nem tankolok annal a kutnal. Lehet beprobalom a Shell-t, hatha ott nem adnak ilyen trutyit...

Zacci, melyik OMV volt?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4846 Dátum: 2006.01.27 péntek, 21:24:00 »

huuhaaa, tehat en pestimren lakom, es az Auchan-Tecso ovezetben a mcdonalds mellett(nagykorosi ut) van egy OMV kut. Nah, oda soha tobbet!
Bar szerintem total mind1, hova megyek taknyolni... Soha nem lehet tudni eppen mi folyik a csapbol
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4847 Dátum: 2006.01.27 péntek, 21:53:00 »

haj,
 
Ma veget ert a brazil drama. Kiderult, hogy a mondim apja valojaban az anyja, es a szobalany a nagymamaja, es van 2 mostoha testvere, akik valojaban nem is a tesvere. jah es persze dus gazdag, csak eddig nem tudott rola Cool
 
nuh, komolyra forditva a szot, ma vegre valahara meggyogyult a kicsike!
A szerelo srac levette a tankot es belenezett, aztan dobott egy hatast. Lmondasa szerint a szervizben dolgozok a tank kore gyultek es egy palcikaval mindenfele jokat rajzoltak a "homokba". Merthogy a tank alja szo szerint tele volt dzsuvaval oly annyira, hogy rajzolni lehetett bele, mint a tengerparton ! Ez azert kemeny, nem ?
 
A pumpa szinten tele volt dzsuvaval. Eloszor arra gondolt meg a tank levetele elott, hogy a pumpaval kiszivatja a benyat, de az mar nem nyomott semmit ! Aztan ugye kiderult miert is.
Tehat leszivta a benyat, kimosta a tank belsejet, kitorolgette stb. aztan valamennyi benyat visszatolt, de csak ovatosan, hogy dzsuva mar ne keruljon bele. Aztan kicsi pumpalas, es roff, pocre indult a verda Mondjuk azzal eddig sem volt gond  

Jah es kozben logot a verdan az EKG.
Az ua. nyomas pillanatok alatt felment a gyari ertekre es ott is maradt:
http://amigos.amiga.hu/zacci/Image63.jpg
 
Aztan irany a probakor. Srac az anyos ulesen figyelte az EKG-t, en meg szepen kivittem ot a szerviz mogotti mellek utra. Szolt, hogy maradjak 1-esben es nyomjak egy kover gazt. Hat nyomtam...
Az elos szo ami kijott a szamon egy joizu BAAAZMEEEG ! vot
Iszonyatosan ment a verda! Pillanatok alatt felkuszott a fordulatszam egeszen 7e-ig, ahol is az automatika leszabalyzott. Srac kozben merte az uzem anyag nyomast, ami ilyenkor a normalis 2.7bar kornyekere csokkent. Azt mondta ez nagyon jo ertek.
Konkluzio:
A verda nem rossz ! Soha nem is volt ! Csak aza kibebaxott OMV-s kut lexopatott ahol taknyolni szoktam
Gondoltam ezt a jo hirt ma meg kell unnepelni, igy beirattam a kicsiket egy jo kis furdore Cool
Most csilli-villi es megy mint a raketta
Remelem igy is marad... Es soha tobebt nem tankolok annal a kutnal. Lehet beprobalom a Shell-t, hatha ott nem adnak ilyen trutyit...
Zacci,  
Örülök, hogy megoldódott a problémád. Tehát Mondeo 2.0
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4848 Dátum: 2006.01.27 péntek, 22:10:00 »

haj,
 
Ma veget ert a brazil drama. Kiderult, hogy a mondim apja valojaban az anyja, es a szobalany a nagymamaja, es van 2 mostoha testvere, akik valojaban nem is a tesvere. jah es persze dus gazdag, csak eddig nem tudott rola Cool
 
nuh, komolyra forditva a szot, ma vegre valahara meggyogyult a kicsike!
A szerelo srac levette a tankot es belenezett, aztan dobott egy hatast. Lmondasa szerint a szervizben dolgozok a tank kore gyultek es egy palcikaval mindenfele jokat rajzoltak a "homokba". Merthogy a tank alja szo szerint tele volt dzsuvaval oly annyira, hogy rajzolni lehetett bele, mint a tengerparton ! Ez azert kemeny, nem ?
 
A pumpa szinten tele volt dzsuvaval. Eloszor arra gondolt meg a tank levetele elott, hogy a pumpaval kiszivatja a benyat, de az mar nem nyomott semmit ! Aztan ugye kiderult miert is.
Tehat leszivta a benyat, kimosta a tank belsejet, kitorolgette stb. aztan valamennyi benyat visszatolt, de csak ovatosan, hogy dzsuva mar ne keruljon bele. Aztan kicsi pumpalas, es roff, pocre indult a verda Mondjuk azzal eddig sem volt gond  

Jah es kozben logot a verdan az EKG.
Az ua. nyomas pillanatok alatt felment a gyari ertekre es ott is maradt:
http://amigos.amiga.hu/zacci/Image63.jpg
 
Aztan irany a probakor. Srac az anyos ulesen figyelte az EKG-t, en meg szepen kivittem ot a szerviz mogotti mellek utra. Szolt, hogy maradjak 1-esben es nyomjak egy kover gazt. Hat nyomtam...
Az elos szo ami kijott a szamon egy joizu BAAAZMEEEG ! vot
Iszonyatosan ment a verda! Pillanatok alatt felkuszott a fordulatszam egeszen 7e-ig, ahol is az automatika leszabalyzott. Srac kozben merte az uzem anyag nyomast, ami ilyenkor a normalis 2.7bar kornyekere csokkent. Azt mondta ez nagyon jo ertek.
Konkluzio:
A verda nem rossz ! Soha nem is volt ! Csak aza kibebaxott OMV-s kut lexopatott ahol taknyolni szoktam
Gondoltam ezt a jo hirt ma meg kell unnepelni, igy beirattam a kicsiket egy jo kis furdore Cool
Most csilli-villi es megy mint a raketta
Remelem igy is marad... Es soha tobebt nem tankolok annal a kutnal. Lehet beprobalom a Shell-t, hatha ott nem adnak ilyen trutyit...
Zacci,
 
Remek, hogy jó a géped, nagyon jó hír!
 
A tanulsága az, hogy időnként a tankot ki kell tisztíttatni? Nem lehet kivédeni a szutykos üzemanyagot, az biztos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4849 Dátum: 2006.01.27 péntek, 22:12:00 »

Zacci,
 
Remek, hogy jó a géped, nagyon jó hír!
 
A tanulsága az, hogy időnként a tankot ki kell tisztíttatni? Nem lehet kivédeni a szutykos üzemanyagot, az biztos.
Ez ok, de mivel tudod kitisztítani?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.234 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.