Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 07:24:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21918848 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4950 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:54:00 »

Ez téves, hogy nem lehet kimutatni. Ki lehet. Akár szemmel láthatóan is (pohrazás).
Nekem ezt mondták Ford szervízben.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4951 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:56:00 »

Ha onmagaban az SCI mocit nezzuk, akkor az mar megvan vagy 1500 valtozas Cool Tehat akkor ha veszek egy SCI-s faceliftes mondeot, akkor a moci viszi az 1500pontot, a kasznira meg nem marad
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4952 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:57:00 »

ticu,
 
jah, reklam...Az nyugodtan oszd L 2-vel
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4953 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:57:00 »

Legszembetűnőbb a ködlámpa formája és a műszerfal, de nagyon sokban más.
Ticu
Nem a külsőre gondoltam,hanem motorikusan.Pl.porl.csúcs.
Nekem 2 hónapja van meg és itt olvasva a hibákat, hát elég ijesztő.Még csak 3ezer km.-t mentem vele a 45e.-ből de e ddig tökéletes és továbbra is tecccik!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4954 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 19:58:00 »

A TDCI-n elég sokat fejlesztettek, + sebváltó + futómű, a benzines mocikon sztem annyi,h euroIV. és facelift 2-vel pedig 3.0V6 204LE moci megjelenés.Ja és a kb 1500 ponton való változtatás valóban megtörtént,nem csak reklám..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4955 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:01:00 »

Probléma mentes TDCi:
- Scratch, 110e km
- zsoel, 63e km
- redőnygurtni, 112e km
Porlasztó hibás TDCi:
- Ticu, 128e km (? mert behozott)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4956 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:02:00 »

Probléma mentes TDCi:
- Scratch, 110e km
- zsoel, 63e km
- redőnygurtni, 112e km
Porlasztó hibás TDCi:
- Ticu, 128e km (? mert behozott)
Probléma mentes TDCi:
- Scratch, 110e km
- zsoel, 63e km
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le
 
Porlasztó hibás TDCi:
- Ticu, 128e km (? mert behozott)
 
Bocsi a duplázásért.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4957 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:04:00 »

Ticu
Nem a külsőre gondoltam,hanem motorikusan.Pl.porl.csúcs.
Nekem 2 hónapja van meg és itt olvasva a hibákat, hát elég ijesztő.Még csak 3ezer km.-t mentem vele a 45e.-ből de e ddig tökéletes és továbbra is tecccik!
A csúcsokat? Nem tudom sajna. De egy jó 70e km-t még biztosan elmész a gyáriakkal.
Van valakinek közöttünk SCi motoros Mondia? Érdekelne.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4958 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:07:00 »

Ticu,
 
Ugy tom, hogy az SCI kicsit jobb, mint a sima egynyoc, es par decivel kevesebbet eszik, viszont akkor van ertelme, ha kenmentes benyat nyomsz beleje. egyebkent nem hozza azta teljesitmenyt, allitolag.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4959 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:11:00 »

 
Probléma mentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le
 
Porlasztó hibás TDCi:  
- Ticu, 128e km (? mert behozott)  
 
A 45e km-ből 3e km az enyém de eddig jó.Remélem nem baj,hogy beírom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4960 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:12:00 »

Probléma mentes TDCi:
- Scratch, 110e km
- zsoel, 63e km
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le
- Tod, 45e km 2004/03 115Le
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
 
Porlasztó hibás TDCi:
- Ticu, 128e km (? mert behozott)
 
A 45e km-ből 3e km az enyém de eddig jó.Remélem nem baj,hogy beírom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4961 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:15:00 »

a facelift TDCI változások:új hengerfej,intelligens befecskendező rendszer, mely folyamatosan hengerenként újra beállítja a befecskendezést,modernebb fúvókás porlasztók--> csökken a zaj,rezgés,javul a fogyasztás.Ezek az új fúvókák nyorsabbak,precízebbek és nagyobb nyomással működnek mint a régi TDCIben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4962 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:16:00 »

a facelift TDCI változások:új hengerfej,intelligens befecskendező rendszer, mely folyamatosan hengerenként újra beállítja a befecskendezést,modernebb fúvókás porlasztók--> csökken a zaj,rezgés,javul a fogyasztás.Ezek az új fúvókák nyorsabbak,precízebbek és nagyobb nyomással működnek mint a régi TDCIben.
JA és ezek csak a leglényegesebbek.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4963 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:16:00 »

Probléma mentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
 
Porlasztó hibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
 
Nagyon egyedül érzem magam. Persze eenek most örülök!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4964 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:19:00 »

Az eddigi felmeresbol a kovetkezot okumulaltam ki:
Akinek mar 100e km felett van a futasteljesitmenye, de meg nem erte L a 128e-ret, az kezdjen L gyujteni
 
Najo, ez meg viccnek is xar! sorry
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4965 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:20:00 »

a facelift TDCI változások:új hengerfej,intelligens befecskendező rendszer, mely folyamatosan hengerenként újra beállítja a befecskendezést,modernebb fúvókás porlasztók--> csökken a zaj,rezgés,javul a fogyasztás.Ezek az új fúvókák nyorsabbak,precízebbek és nagyobb nyomással működnek mint a régi TDCIben.
Még hogy régi TDCI!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4966 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:23:00 »

Az eddigi felmeresbol a kovetkezot okumulaltam ki:
Akinek mar 100e km felett van a futasteljesitmenye, de meg nem erte L a 128e-ret, az kezdjen L gyujteni
 
Najo, ez meg viccnek is xar! sorry
Azért ha jól emléxem voltunk többen is csúcs problémával. Kiváncsi volnák rájuk is. HAHÓÓÓ! Hol vagytok?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4967 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:26:00 »

Azért ha jól emléxem voltunk többen is csúcs problémával. Kiváncsi volnák rájuk is. HAHÓÓÓ! Hol vagytok?
Hát nekem is rezgett a léc, be is voltam sz@rva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4968 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:28:00 »

 ma 20:16 | Válasz | #5051  
 
Probléma mentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!
Porlasztó hibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
 
Nagyon egyedül érzem magam. Persze eenek most örülök!  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4969 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:31:00 »

Ma nézettem egy öreg szakival a néha sivító jobb hátsó kerekemet. illetve a féket. Semmi rendellenességet nem talált, megemelve az autót, forgatva a kereket kicsit súrolt. Erre Ő azt mondta, hogy ez semmiség. Nincs megégve, nincs csikart kopás. Azt mondta nyugodtan használjam tovább, és azon bosszankodott, hogy ezeknél az új autóknál ahol a kézifék is tárcsaféket működtet szokott ilyen lenni. Engem nem nyugtatott meg ezzel.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4970 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:36:00 »

Ma nézettem egy öreg szakival a néha sivító jobb hátsó kerekemet. illetve a féket. Semmi rendellenességet nem talált, megemelve az autót, forgatva a kereket kicsit súrolt. Erre Ő azt mondta, hogy ez semmiség. Nincs megégve, nincs csikart kopás. Azt mondta nyugodtan használjam tovább, és azon bosszankodott, hogy ezeknél az új autóknál ahol a kézifék is tárcsaféket működtet szokott ilyen lenni. Engem nem nyugtatott meg ezzel.
Legyen igaza. De azért a fékbetétet ki is vette, vagy csak úgy kívülről állapította meg, hogy nem égett (üvegesedett)? Ha jól emléxem azt mondtad, hogy jobban melegedett mint a másik hátsó. Vajon mitől?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4971 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:38:00 »

Dzsolt,
 
neked hany km van a verdaban ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4972 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:46:00 »

Dzsolt,
 
neked hany km van a verdaban ?
Hát az óra szerint 60.000, szervízkönyvvel, Olaszországból.Jó, oké biztos több a valós futás.Mikor megvettem a nyáron, kb 2 éves volt.Ha az eredeti tulaj ment évente monnyuk 60-ezret, akkor is kevesebb kell legyen most mint 150.000.De miért kérdezed?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4973 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:47:00 »

Igen, sajnos nem vette ki a betéteket. Ergo: a dolog még nincs lezárva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4974 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:49:00 »

Mondott valaki olyat, hogy nem pörgős a topic?
Hehe, 4970-től pattogtak a szikrák...
A
z enyémben legalább 150e km van és gyári csúcsok vannak benne. Remélem még maradnak is egy kicsit...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4975 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 20:53:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53
Porlasztó hibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
 
Nagyon egyedül érzem magam. Persze eenek most örülök!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4976 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 21:45:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53  
Porlasztó hibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
-Leon,135e km 2003/05
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4977 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 23:03:00 »

Eddig 2bül 2 nem facelift..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4978 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 23:20:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém
Porlasztó hibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
-Leon,135e km 2003/0
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4979 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 23:35:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém
Porlasztó hibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
-Leon,135e km 2003/0
Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
-Leon,135e km 2003/0
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4980 Dátum: 2006.01.31 kedd, 07:06:00 »

Problémamentes TDCi:
- Scratch, 110e km
- zsoel, 63e km
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le
- Tod, 45e km 2004/03 115Le
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!
- Angel 53e km, 2003/11.
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém
- trumpf 22e km (2005/04)
Porlasztóhibás TDCi:
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)
-Leon,135e km 2003/05
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4981 Dátum: 2006.01.31 kedd, 08:15:00 »

razsa,
 
mee, a 2003-as az mar faceliftes, nem ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4982 Dátum: 2006.01.31 kedd, 08:28:00 »

Problémamentes TDCi:
- Scratch, 110e km
- zsoel, 63e km
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le
- Tod, 45e km 2004/03 115Le
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!
- Angel 53e km, 2003/11.
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém
- trumpf 22e km (2005/04)
Porlasztóhibás TDCi:
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)
-Leon,135e km 2003/05
Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4983 Dátum: 2006.01.31 kedd, 08:34:00 »

Eddig 9:3 a "jó"-k javára, de ha a 100e km felettieket veszem csak a "jó"-k ból, akkor már csak 4:3. Mert ugye én 100 fölöttit írtam.
Ez már közelít az állításomhoz amikor 50%-ot írtam.
Meg is van ha Dzsolt is ennek tulajdonítja a problémáját.
Tehááát...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4984 Dátum: 2006.01.31 kedd, 08:44:00 »

kerdes:
Ha tenyleg nincs baj a faceliftes TDCI mondikkal, vagyis jobb csucsokkal szerelik, akkor van arra mod, hogy egy nem faceliftes mondi megkapja egy faceliftescsucsait ? Az csucs lenne
Igen.
Kiváltható-e a facelift-es csúcsra a NEM ilyené? Akár 1 db.-al is?
Petya? esetleg....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4985 Dátum: 2006.01.31 kedd, 09:20:00 »

razsa,
 
mee, a 2003-as az mar faceliftes, nem ?
zacci,
 
azt hiszem 2003 nyarától van facelift
M.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4986 Dátum: 2006.01.31 kedd, 09:27:00 »

Igen.
Kiváltható-e a facelift-es csúcsra a NEM ilyené? Akár 1 db.-al is?
Petya? esetleg....
Nem váltható ki másik évjáratújéval! Nézzétek meg pl a Cromaxnál, az MKIII TDCi 130 pacishoz 4 félét gyártottak!!!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4987 Dátum: 2006.01.31 kedd, 09:34:00 »

Ma nézettem egy öreg szakival a néha sivító jobb hátsó kerekemet. illetve a féket. Semmi rendellenességet nem talált, megemelve az autót, forgatva a kereket kicsit súrolt. Erre Ő azt mondta, hogy ez semmiség. Nincs megégve, nincs csikart kopás. Azt mondta nyugodtan használjam tovább, és azon bosszankodott, hogy ezeknél az új autóknál ahol a kézifék is tárcsaféket működtet szokott ilyen lenni. Engem nem nyugtatott meg ezzel.
Szia Tamás!
Nekemis sivít a hátsóm. (mondjuk nekem simán kopás miatt) Solymáron a szaki azt mondta, hogy hajlamos egy ponton túl megszorulni a dugattyú. Szerelésnél meg kell járatni, illetve a kézifék bowden is tud gondokat okozni. Azt sem árt néáha cserélni, mert elég gyenge anyagból készült. Ez állítólag sajna jellemző a tipusra.
Üdv,
Szendre
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4988 Dátum: 2006.01.31 kedd, 09:39:00 »

Nem váltható ki másik évjáratújéval! Nézzétek meg pl a Cromaxnál, az MKIII TDCi 130 pacishoz 4 félét gyártottak!!!
Ha jól veszem ki a dolgot, akkor a Facelift az 2003/09-től létezik...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4989 Dátum: 2006.01.31 kedd, 10:20:00 »

haj,
 
nuh sikerult beszereznem Ford TIS CD-t es megneztem mi kene a tempomat beszerelesehez...
Ugy tunik atom ecceru a szerkezet. Kell egy actuator, ami mozgatja a gaz bowdent es kell ugye a kormany, amin vannak gombok hozza. Ha gyarilag ki van epitve a kabelezes, ami szerintem igen (gyarotnak is eccerubb, ha nem kell egy xaros kabel miatt kibeleznie a verdat utolag), akkor szerintem minden gond nelkul beszerelheto utolagosan a tempomat. En joval bonyolultabnak kepzeltem a szerkezetet, de ez tenyleg ecceru mint a faek. Ha jol vettem ki, akkor kell meg 1 darab bowden, ami pluszban csatlakozik a pimpampo szelephez. De ebben nem vagyok biztos... Latni kene egy ilyen tempomatos gesarkany motorteret...
De lenyegeben 2 fo egysegbol all a cucc. Az actuatorbol es a kapcsolobol, ami a kormanyon van/lenne. Valakinek van kepe olyan mondeo motortererol, ahol esetleg latszik ezaz actuator ? A kormany feloli oldalon a toronycsapagy mogotti reszben helyezkedik L aza bizonyos aktuator.
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4990 Dátum: 2006.01.31 kedd, 10:23:00 »

haj,
 
nuh sikerult beszereznem Ford TIS CD-t es megneztem mi kene a tempomat beszerelesehez...
Ugy tunik atom ecceru a szerkezet. Kell egy actuator, ami mozgatja a gaz bowdent es kell ugye a kormany, amin vannak gombok hozza. Ha gyarilag ki van epitve a kabelezes, ami szerintem igen (gyarotnak is eccerubb, ha nem kell egy xaros kabel miatt kibeleznie a verdat utolag), akkor szerintem minden gond nelkul beszerelheto utolagosan a tempomat. En joval bonyolultabnak kepzeltem a szerkezetet, de ez tenyleg ecceru mint a faek. Ha jol vettem ki, akkor kell meg 1 darab bowden, ami pluszban csatlakozik a pimpampo szelephez. De ebben nem vagyok biztos... Latni kene egy ilyen tempomatos gesarkany motorteret...
De lenyegeben 2 fo egysegbol all a cucc. Az actuatorbol es a kapcsolobol, ami a kormanyon van/lenne. Valakinek van kepe olyan mondeo motortererol, ahol esetleg latszik ezaz actuator ? A kormany feloli oldalon a toronycsapagy mogotti reszben helyezkedik L aza bizonyos aktuator.
Na ez lehetett az, amit Én is láttam anno a régi gépünkben. Fénykép sajna nncs a motortérről.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4991 Dátum: 2006.01.31 kedd, 10:23:00 »

haj,
 
nuh sikerult beszereznem Ford TIS CD-t es megneztem mi kene a tempomat beszerelesehez...
Ugy tunik atom ecceru a szerkezet. Kell egy actuator, ami mozgatja a gaz bowdent es kell ugye a kormany, amin vannak gombok hozza. Ha gyarilag ki van epitve a kabelezes, ami szerintem igen (gyarotnak is eccerubb, ha nem kell egy xaros kabel miatt kibeleznie a verdat utolag), akkor szerintem minden gond nelkul beszerelheto utolagosan a tempomat. En joval bonyolultabnak kepzeltem a szerkezetet, de ez tenyleg ecceru mint a faek. Ha jol vettem ki, akkor kell meg 1 darab bowden, ami pluszban csatlakozik a pimpampo szelephez. De ebben nem vagyok biztos... Latni kene egy ilyen tempomatos gesarkany motorteret...
De lenyegeben 2 fo egysegbol all a cucc. Az actuatorbol es a kapcsolobol, ami a kormanyon van/lenne. Valakinek van kepe olyan mondeo motortererol, ahol esetleg latszik ezaz actuator ? A kormany feloli oldalon a toronycsapagy mogotti reszben helyezkedik L aza bizonyos aktuator.
És a számítógépben nem kell semmit meghekkelni? Pl a sofeare ua?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4992 Dátum: 2006.01.31 kedd, 10:25:00 »

Ha jól veszem ki a dolgot, akkor a Facelift az 2003/09-től létezik...
A facelift 2003 júniusától létezik, de elvileg 2003 szeptemberétől lett a motor EU4, és állítólag azóta vannak az újabb befecskendezőszelepek. Szóval jún-szept-ig a faceliftesek még a régi motorral vannak. Ha igaz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4993 Dátum: 2006.01.31 kedd, 10:32:00 »

Angel,
 
"Pl a sofeare ua?"
 
Huh?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4994 Dátum: 2006.01.31 kedd, 10:47:00 »

Angel,
 
"Pl a sofeare ua?"
 
Huh?
szoftware ugyanaz?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4995 Dátum: 2006.01.31 kedd, 10:58:00 »

Angel,
 
Haaat ha logikusan epitettek fel a szerkezetet, akkor talan a compu alapbol tudja a tempot. Max. nem kap jelet, hogy csinaljon is valamit, mivel gomb sincs a kormanyon, amivel erre a lepesre kenyszerithetned. Ha jol logikazom, akkor ez valahogy ugy mukodhet, hogy a compunak azt mondod legyen 90km/h. A compu ugye kap folyamatosan adatokat az aktualis sebessegrol. Namost elvileg csak annyit kell tennie, hogy oda xol az actuatornak, hogy tekerd vazzeg, es akkor az actuator teker addig, mig a beallitott sebesseg es a valos sebesseg erteke = lesz.
Max. a diag miatt tom meg elkepzelni, hogy bele kell nyulni a compuba softwaresen, de meg ezt is ki lehet kuszobolni ecceruen ugy, hogyha a compu nem erzekeli az actuator jelenletet, vagyis nincs bekotve a kabel, akkor ecceruen ugy veszi, hogy nincs is, es nem obegat, hogy elromlott a nem letezo tempomat. De konnyen lehet, hogy nem is igy muxik. Mindenesetre a gyartas soran talan ez lenne a legeccerubb megoldas, mert nem kell kulon azon melozni, hogy a computernek megmond, van e tempo. O ugyis tudja, ha ra van kapcsolva az actuator.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4996 Dátum: 2006.01.31 kedd, 11:02:00 »

Nem váltható ki másik évjáratújéval! Nézzétek meg pl a Cromaxnál, az MKIII TDCi 130 pacishoz 4 félét gyártottak!!!
Valszeg ezt a FOX kollégánk tudná legjobban.
Mert 1 dolog hogy különbözik belül, 2 meg hogy kívülről ua. és beszerelhető.
Nem igen gondolom hogy kül. lenne a külső mérete. Kicsit nagy áttervezést igényelni a hengerfejen, ami amúgy is szitává van furkálva.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4997 Dátum: 2006.01.31 kedd, 11:02:00 »

Angel,
 
Xerintem ua. a software. Vegyuk peldakent az alaplapokat. Van ugye egy referencia alaplap, amin van mindenfele kutyu, halo karcsi, hang, miegyeb. Es vannak olyan alaplapok, amikor ecceruen lehagynak bizonyos alkatreszeket, mint pl. hang, halo karcsi miegyeb, es igy egy butabb, de olcsobb lapot tudnak piacra dobni. De mind2 esetben az SW tok ua. es az inicializalas soran epul fel a konkret hw lista. pl. biosbol sincs olyan, hogy ethernet nelkuli alaplaphoz, vagy ethernet csatoloval ellatott alaplaphoz stb. Ezt a modszert mar reg hasznaljak, mert eza leggazdasagosabb megoldas. Nem kell +cuccokat kifejleszteni csak azert, mert nincs halo karcsi  (ethernet) az alaplapon.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4998 Dátum: 2006.01.31 kedd, 11:04:00 »

es mivel a mondi agya is csak egy compu, igy elkepzelheto, hogy hasonloan ecceru modon van megoldva a dolog. Max. tenyleg csak egy flag-et kell 0-rol 1-re allitani, hogy aktivald a tempot. De majd megkerdem a szervizes sracot, aki a gepsarkanyomat javitgatta, hatha o tobbet tud errol.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4999 Dátum: 2006.01.31 kedd, 11:32:00 »

jah, most nezem van ilyen, hogy Speed control deactivator switch es sima speed control deactivator. Ezek a pedaloknal vannak, es szerintem a tempomat nelkuli verdakban is benne van. Nalam legalabbi a pedaloknal vannak ilyen bigyok.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.