Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 16:26:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21472645 alkalommal)
0 Felhasználó és 186 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5050 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:35:00 »

Halkan megjegyzem, hogy én továbbra is imádom a TDCi-met, ma is például egy nagyon frankót autópályáztam vele - a kiváló rugalmasságától mindig transzba esek  
 
180-210 km/h között közlekedtem az M1-esen, és szinte csak úgy suhant. A Mondeo MkII 1.8 tulaj utasom meg is jegyezte, hogy olyan nyugodtan gurul az autó, hogy nem is sejtené, hogy ennyivel megyünk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5051 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:37:00 »

Az egyik jó barátom a közeljövőben szeretett volna Mondeo TDCi-t venni, de mivel sokat hallott erről a porlasztócsúcs problémáról, most végül is úgy döntött, hogy nem kockáztat meg egy ilyen vásárlást, és inkább egy Toyota Avensis felé kacsingat. Neki egyébként konkrétan az öccse szívott be ilyen jellegű porlasztócsúcsos problémát.  
 
Most nem kívánom boncolgatni az okokat (már sokan megtették előttem), de sajnos az a helyzet, hogy a TDCi Mondeóknak rohamosan romlik az imázsa. Ez van
Sztem ez a "romlik a TDCI imázsa" csak itt a mondeo.hu-n van jelen...meg is érdemli az Avensist.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5052 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:39:00 »

Az egyik jó barátom a közeljövőben szeretett volna Mondeo TDCi-t venni, de mivel sokat hallott erről a porlasztócsúcs problémáról, most végül is úgy döntött, hogy nem kockáztat meg egy ilyen vásárlást, és inkább egy Toyota Avensis felé kacsingat. Neki egyébként konkrétan az öccse szívott be ilyen jellegű porlasztócsúcsos problémát.  
 
Most nem kívánom boncolgatni az okokat (már sokan megtették előttem), de sajnos az a helyzet, hogy a TDCi Mondeóknak rohamosan romlik az imázsa. Ez van
Ez marhaság. Mindegyik dízellel van valamilyen szintű probléma (benzinessel is). A toyotának csak annyi előnye van, hogy még alig 1 éve van komolyabb dízele, a régi csak adagolós, másrészt sokkal kevesebb van belőle.
Azonkívül, ha azt vesszük, hogy 100e km után ki kell fizetni mondjuk 100-at egy ilyen cserére? Akkor mi van? 100e km után cirka 1 milliót spóroltál! És ha megnézed, ez kb annyi, mint a gyertya/kábel csere a benzinesnél.
 
A TDCi mondeóknak annyira nem romlik az imázsa, hogy tavaly is sikerült lenyomni a passatot (eladások), ami nem kis dolog.
 
Az viszont jót tenne az imázsának, legalább mi nem húznánk le, és az elvárható objektivitással kezelnénk a dolgot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5053 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:39:00 »

Scratch,Zürich,Petya ,Tamás gond nélkül átlépték a 100e-et.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5054 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:43:00 »

nuh, megneztem a muszer tesztet is, es a cucc kijelzi a tempomat logot, ergo be van kotve a visszajelzo, ergo a compu tud rola, hogy lehet bele tempot rakni Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5055 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:51:00 »

nuh, megneztem a muszer tesztet is, es a cucc kijelzi a tempomat logot, ergo be van kotve a visszajelzo, ergo a compu tud rola, hogy lehet bele tempot rakni Cool
Ez jó hír. Én a helyedben a következőt tenném: beszélnék valami ügyesebb ford szerelővel, mi a véleménye a dologról. Ha OK, akkor szereznék kölcsönbe egy actuatort, beszerelném, hagynám egyenlőre a kuplung/kék kapcsolóját, és a kormány kapcsolói helyett rátennék sima kapcsolót, de nem a gyári kábelre, hanem egy összeeszkábált drótkötegre. Ezt behúznám az ablakon, és kipróbálnám. Ha valóban műxik, akkor lehetne nyomozni multikormány után, de az sem kizárt, hogy lehetne olyan kapcsolót szerezni, amit be lehetne építeni.
 
Ez azért lenne jó, hogy ne az legyen, hogy megcsinálod a teljes átalakítást, majd kiderül, mégsem ilyen egyszerű a dolog (pedig már a kormányt is megvetted).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5056 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:51:00 »

nuh, megneztem a muszer tesztet is, es a cucc kijelzi a tempomat logot, ergo be van kotve a visszajelzo, ergo a compu tud rola, hogy lehet bele tempot rakni Cool
Egy drága láncszem van a dologba a lufiba épített kapcsolók - annak árára rákérdeztél már hogyé adják?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5057 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:55:00 »

fusim,
 
jaja, tizenezer forintocska a kapcsolo(k). Csak maga a multi kormany lufi nelkul 6x ezer. Az actuator 94e. Ergo bonto...
Adott a kormanyom, amiben van jo kis lufi. Csak egy hasznalt, vagy kipukkant multikormany kell es nemi kezugyesseg...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5058 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:57:00 »

Angel,
 
Jaja az otlet nem rossz, csak eppen ott a bibi, hogy az actuator csatijabol meno madzagok 1 resze (pont a kapcsolok) ugye a kormanyba megy. Tehat olyan actuatort kell szereznem bontobol, amihez L tom vinni a csatijat es akkor probabol szet lehet hackolni, es ha muxik, akkor veglegesen be lehet epiteni, es senki nem mondja meg, hogy ez utolag lett beepitve, mivel mindennek megvan a helye, csak be kell pattintani, csavarozni stb...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5059 Dátum: 2006.01.31 kedd, 20:58:00 »

Angel,
 
A fek pedal kapcsolo nem is igen szukseges a kiserlethez, max nem kapcsol ki a tempomat, ha fekezem. Egyebkent eleg hulye van megoldva, mert ott van mellette a feklampa kapcsolo ami tok ugyan az. Rakhattak volna 1be is a 2 kapcsolot. Jo, lehet igy talan biztonsagosabb, de akkoris...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5060 Dátum: 2006.01.31 kedd, 21:00:00 »

Angel,
 
Ha jol tom, akkor szagszervizben utolag is rendelheto a verdaba tempo. ecceruen Lkerem a muvelethez szukseges alkatresz listat. Abbol minden kiderul.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5061 Dátum: 2006.01.31 kedd, 21:01:00 »

Angel,
 
Vegulis az se baj, ha ki van pukkanva a lufi, ha ettol 10ft az ara Cool Max megyek egy kort kipukkant lufival, es ha muxik a dolog, akkor ecceruen ossze gyogyitom a 2 kormanyt Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5062 Dátum: 2006.01.31 kedd, 21:06:00 »

Nem, utólag szagszervízben nem szerelik be. Tudomásom szerint. Egyébként a fék-kapcsoló a legkisebb probléma.
A focus oldalon van egy cikk, tempomat utólagos beépítéséről. Bár asszem az rajtunk (rajtatok) nem segít.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5063 Dátum: 2006.01.31 kedd, 21:12:00 »

Angel,
 
linket pliiiz.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5064 Dátum: 2006.01.31 kedd, 21:52:00 »

Angel,
 
linket pliiiz.
Itt az urlFocus tempomat
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5065 Dátum: 2006.01.31 kedd, 22:29:00 »

Még leírok egy érdekes történetet, bár lehet inkább az üzemanyagoknál lenne a helye.Szóval az egyik ismerős mesélte a hétvégén, hogy a szomszédja nemrég eladta a házát.Korábban még az Áforos(!) időben benzinkutas volt, és maradt vagy két vashordó ezeréves HTO az udvarában amit nem vitt el magával a költözködéskor.Ezt felajánlotta ennek az ismerősömnek, ő még meg is örült neki. Ezt mind átfejtette, rongyokon átszűrte és mind felhasználta (keverve) egy pözsó partner HDI-ben.Azóta lenyomott majd 60.000 km-t, még üzemanyagszűrőt sem cserélt.Na csak ölég a hozzá, hogy feleslegesen ne szaporítsam a szót és egyik szavamat a másikba ne őccsem, hogy egyesek még a sz@rt is beöntik az autóba és semmi baja sem lesz, más meg azt is meggondolja mellik kúton tankoljon és mégis meg lesz a baj.
Dzsolt,
 
nekem is egy Passat -os ismerős gondolkozás nélkül beöntötte a Passat -ba a HTO -t, 2 20L -es kannával.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5066 Dátum: 2006.01.31 kedd, 22:30:00 »

Azért még annyit megjegyeznék a "kevésbé problémás csúcsokkal"-kapcsolatban, hogy ezek még ugye akár jóval fiatalabb autók, valceg jóval kevesebb futásteljesítménnyel.Nacsak ölég a hozzá, hogy senki ne igyon előre a medve bőrére...
Dzsolt,
 
vagy mindenki vegyen TDDi -t! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #5067 Dátum: 2006.02.01 szerda, 08:02:00 »

Ez marhaság. Mindegyik dízellel van valamilyen szintű probléma (benzinessel is). A toyotának csak annyi előnye van, hogy még alig 1 éve van komolyabb dízele, a régi csak adagolós, másrészt sokkal kevesebb van belőle.
Azonkívül, ha azt vesszük, hogy 100e km után ki kell fizetni mondjuk 100-at egy ilyen cserére? Akkor mi van? 100e km után cirka 1 milliót spóroltál! És ha megnézed, ez kb annyi, mint a gyertya/kábel csere a benzinesnél.
 
A TDCi mondeóknak annyira nem romlik az imázsa, hogy tavaly is sikerült lenyomni a passatot (eladások), ami nem kis dolog.
 
Az viszont jót tenne az imázsának, legalább mi nem húznánk le, és az elvárható objektivitással kezelnénk a dolgot.
Angel!
A Mondeos dolog a céges eladásoknál nem ilyen eccerű, hogy több mint a Passáté, és ez a minőségbeli különbséget mutatja. Nem tudhatod hogy ki mekkora flottakedvezményt ad, akár az autóra, akár a szervizére. Az hogy pl. a GE Ford-hoz ment az off Opel után, az nem jelent semmi mást minhogy olcsóbb volt nagy tételben. Ráadásul mindkettő amerikai cég. GM is és a Ford is. Egy cégnek pedig nem számít hogy mit és mennyiért kell cserélni benne, mert veszik pl. kitolt garanciával is ami égisze alatt sokminden belefér. Aztán ott van az hogy 100-150e km-nél már le is cserélik az autókat. Ergo nem jön ki a hosszútávú hibája. De nem 150ezerig kell jónak lenni egy 7 millás autónak.
Inkább azt kellene megnézni ha lehetne szűrni rá, hogy magánszemélyek hányan vesznek Mondeo-t, és hányan egyéb off márkás dízeleket. Ebben nemigen vezet a Mondeo.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5068 Dátum: 2006.02.01 szerda, 08:04:00 »

Sztem az nem lehúzása egy márkának ha elmondjuk hogy XAR a porlasztó. Tegyen ellene a gyártó, ne én azzal hogy elhazudom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5069 Dátum: 2006.02.01 szerda, 08:26:00 »

Ez marhaság. Mindegyik dízellel van valamilyen szintű probléma (benzinessel is). A toyotának csak annyi előnye van, hogy még alig 1 éve van komolyabb dízele, a régi csak adagolós, másrészt sokkal kevesebb van belőle.
Azonkívül, ha azt vesszük, hogy 100e km után ki kell fizetni mondjuk 100-at egy ilyen cserére? Akkor mi van? 100e km után cirka 1 milliót spóroltál! És ha megnézed, ez kb annyi, mint a gyertya/kábel csere a benzinesnél.
 
A TDCi mondeóknak annyira nem romlik az imázsa, hogy tavaly is sikerült lenyomni a passatot (eladások), ami nem kis dolog.
 
Az viszont jót tenne az imázsának, legalább mi nem húznánk le, és az elvárható objektivitással kezelnénk a dolgot.
Angel: nekem eszem ágában sincs lehúzni a TDCi Mondikat (remélem olvastad a legutóbbi áradozásomat is róla), egyszerűen csak meg kell állapítsam, hogy a használt Mondeo TDCi-k imázsa nem éppen felfelé ível.
 
Objektív álláspontom, hogy erről elsősorban a szemétkedő magyar kereskedők tehetnek, akik alaposan visszatekerik a kilométer órákat és 200-300e km-t futott autókat adnak el 60-80 km-esként. Sajnos ez van, manapság senki sem mehet biztosra a használtpiacokon, hogy ezekben a TDCi-kben mennyi kilométer van és, hogy a vásárlást követően hány kilométer múlva kell majd csillagászati árú porlasztócsúcs cserét végrehajtani.  
 
Summa summarum: mindenki nagyon figyeljen oda a vásárláskor, és vigyen szakembert magával, és ha esetleg belemegy az eladó, akkor irány egy számítógépes bevizsgálás.  
 
Ezután pedig jöhet a füstpamacsos TDCi élvezkedés!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5070 Dátum: 2006.02.01 szerda, 08:35:00 »

Hi. Azért tegyünk hozzá pár dolgot. Japánok. A részükről az első komoly próbálkozás a honda 2.2, ami valamikor 2004 folyamán érkezett. Azaz még nincs 2 éves. A másik a toyota, ami még 1 éves sincs. Ezekről még sokat nem tudunk, hogy hogyan viseli meg a magyar gázolaj. A nissanban rönó dízel van. Nézzük meg tényszerűen, mi igaz a japánautóhúdeolcsó legendából. Forrás: www.reliabilityindex.co.uk A fordra 240 fontot kell költeni egy év alatt, toyota 387, honda 304, wauxhall (opel) 311. Audi 399. Konkrétan a mondeóra is rá lehet keresni, összevetettem pár konkurens autóval, és egész jó helyen van. A japáno sokszor a lista végén. Kivétel a mazda, ami ugyi a fordhoz tartozik. Nem tudom, tudtad-e, hogy pl a focus a mindenféle sztatisztikákban leginkább első helyen szokott végezni, de abszolút értékben. 2 évben egymás után a világon belőle adták el a legtöbbet. Pl a mi 99-es fiestán 99-ben a legmegbízhatóbb kiasutó volt.  
 
Azt is tudni kell, hogy miért vannak nyomott áron az autók: mert 150-300 ezer kilométer futottak, persze az óra visszatekerve 50-80 ezerre.Tehát amikor az illető azt állítja, hogy 100e km, oszt befecskendező csere, lehet, akkor lépte át a 300 ezret. Most nem azért, de a talin beszélgettem pár emberrel. Nézem az órát, 120. Mondok ebben csak ennyi van (MKI). Persze, ez megkímélt volt. Na az én MKI-emben olyan 180 ezer volt, de az nagyságrendekkel jobb állapotban volt, mint az. Ebből (meg még egy csomó dologból) lehet borítékolni, az a 120 helyett inkább a 300-at nyaldossa. De egy autó, ami a németeknél 8 évet futott, abban csak 120 lenne? A németek nem 15 ezret mennek 1 év alatt, hanem 30-50-et. Azt is említsük meg, hogy a középkategóriás autókból a mondeóból adtak el az utolsó pár évben a legtöbbet, lenyomván a passatot, ami negy szó. Rengeteget hoznak be külföldről, használtan, ami sok autó=biztosan találsz olyat, amivel be lehet fürödni.
 
Benzines vs dízel. Ha a benzinesben 50 e km után cseréled a gyertyát-kábelt, akkor 100e alatt kétszer, és ha ki is kell cserélni í szelepet a dízelnél, a dízel még mindig olcsóbb.
 
A másik az az, hogy a 2003 9. hónap után gyártott tdci-k befecskendezője már más, jóval kevésbé érzékeny a problémákra, és szoftveresen nagyobb a tűrés (szervizestől hallottam, hogy ezeket nagyon kell cserélgetni). És tegyük hozzá azt is, hogy a pdtdi méginkább veszélyesebb, mert abban sokkal több a mechanikus alkatrész, ami jobban is romlik. Meg ugyi a hengerfejes pdtdi meg a gátszakadás, turbócsere az, amivel kapcsolatba lehet hozni a pdtdi-t. A befecsendező szelep ára 80e ft, a cromaxban, áfás számlával. Ha ezt elosztod 100e kilométerre, az 0,4 ft, nem pedig 3.
Bocsi a kimaradásért, sz@rakodik a net. Az autók fenntartási költségeinek számításakor nem számolják ám bele a hibás porlasztócsúcsokat!!!!
Azt hiszem megint érzékeny pontjára tapintottam sok embernek, tőlük ezúton kérek elnézést!  
Én nem vagyok ennyire fanatikus Mondeo - imádó, ha baj van vele, nem veszem természetesnek!!!
Leírom, hátha egy valakinek tudok segíteni vagy legalább átérezni a helyzetét!
Ez a jó/rossz TDCi lista nem kóser, ha a Mondeo III topikban faceliftes (újak a csúcsok ember!!!) szinte új autósok is feliratják magukat a jók közé!
Minden autónak van hibája, ez igaz! Ezért repült az off Golf IV-m...
Japán dieselről: nem lehet, hogy ők akkor adnak csak ki motorokat, ha már teszteken bizonyítottak? Ez presztízskérdés nem csak náluk, a Ford-nál is! Ha meg valamelyik alkatrész hibás konstrukció, azt illik visszahívni és ingyenesen orvosolni a hibát! Egy szót sem szólnék, ha ez így lenne, mint említettem presztízskérdés!
Ebben Fordék nem túl jók...
Ezért van az, hogy sok embernek bosszúságot és hatalmas kiadást jelent az eddig imádott autója, ergo nem vesz soha többet Fordot! Én pl. soha nem fogok off VW-t venni, mert rossz tapasztalatom volt vele. Ennyire egyszerű! A vásárlókat a mai világban pedig meg kéne tartani, nem elkergetni! A legjobb reklám az elégedett autós!!!
Ezt fel kéne fogni végre!  
Mélyen tisztelt Mondeosok! Ne legyetek elfogultak a márkával és az autóval kapcsolatban!  
Agostonb! Tecccett az írás a csúcsokról, elgondolkodtató...
A fő baj pedig, hogy az sem biztos, hogy a porlasztócsúcsainkkal van a baj, szerintem rengeteg kiváltó oka lehet ennek a problémának!!!
DE nem tudom kihez vigyem, mert nem bízok meg egyik márkaszervízben sem! Nem felejtsük el, BELŐLÜNK ÉLNEK!!!
H avalakinek van ötlete, írjon!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5071 Dátum: 2006.02.01 szerda, 08:37:00 »

Nem. Szeptembertől lett eu4. Megkérdeztem... a fordot, persze.
Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5072 Dátum: 2006.02.01 szerda, 08:55:00 »

Srac!
Beszéljen minden elfogult TDCi-s Mondeo tulaj egy megbízható szervízman-nel. Aki el fogja mondani, hogy nemcsak a külföldi lehetségesen 2-300ezret futott autókkal van ilyen problem. Az én ismerősöm Ford-nál szervizvezető féle, és elmondta amikor feldobtam a porlasztós kérdést, hogy többek közt a vezérünek már 100km-nél porlasztókat kellett cserélni. Autója mindenben az enyém testvére. Sajna ez van. Egyébként se sok tapasztalata van sztem szervizeknek a nyugatról behozottakról, mert nagy része a tulajoknak nem szervízbe javíttatja a péz miatt. Tehát a szervizek jobban rálátnak a hazaiakra, mint a külföldi autókra. Mégis ezt látják. Sajnálom én is hogy vétel előtt nem jártam jobban körbe a témát.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5073 Dátum: 2006.02.01 szerda, 08:57:00 »

zozi,
 
"Japán dieselről: nem lehet, hogy ők akkor adnak csak ki motorokat, ha már teszteken bizonyítottak? Ez presztízskérdés nem csak náluk, a Ford-nál is!"
 
Akkor miert gyartatjak a verdakat magyar, lengyel, roman stb. gyarakban, hasonlo minosegu alkatreszekkel ? Ez nem lenne preztizs kerdes ?  
pl. magyar swift eleg sok hiabaval "buszkelkedhet", pedig vadi uj ato. Pl. kuplung, fekek, futomu, belso berendezes stb.
Mit er egy jo motor, amit preztizsbol jol kitesztelnek, de a gyartasra, osszeszerelesre nem forditanak kello figyelmet ?
Japan auto mar nem letezik. Japan verdat mar mindenhol ossze raknak, csak nem japanban. Es erdemes megnezni, hogy milyen alkatreszekbol! Nem am made in japan. Inkabb made in dzsungle brothers.
Persze ettol emg sikerulhet jol egy japcsi motor, es ugyanigy sikerulhet jol is egy nemet moci. Azert ha megnezzuk, eza porlaszto csocs jelenseg viszonylag sok km-t futott verdaknal jelentkezik, es ott sem mind1iknel. Biztos, hogy teszteltek a mocikat, de azert az mas, mikor 1 het alatt beledobnak 100-150e km-t tartos teszt cimen, es azis mas mikor valos korulmenyek kozott (nem laboratorium) hajtak a verdat a mindennapokban. Ahogy irtad, lehet nem is kozvetlenul a csuccsal van baj, csak ecceruen o huzza a rovidebbet. Lehet valami idojarasi tenyezo okozz esetleg valamifele anyagfaradasi problemat. De hat ugye ki tudja... Mindenesetre a Ford-nak szerencseje volt, mert csak 100+e km utan jeletkezik nehany mondinal a jelenseg, ergo siman rafogjak, hogy elhasznalodott, es nem tipushiba, amit kotelesseguk cserelni. Ha 10km utan xarik be, az ugye mar mas kerdes...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5074 Dátum: 2006.02.01 szerda, 09:00:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!!
Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5075 Dátum: 2006.02.01 szerda, 09:00:00 »

egyebkent meg inkabb a problema megoldasat kene keresni. Ergo valahonnan felhajtani occsoert egy marek porlaszto csucsot, es problem solved.
A problema nem az, hogy Lromlik a csu, hanem az, hogy qrva draga. Ha valahonnan lehetne occsoert szerezni, akor mar nem fajna annyira a usernek, hogy cserelni kell.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5076 Dátum: 2006.02.01 szerda, 09:03:00 »

Tokeletes auto nincs. A Mondeo sem az. De nem is ezert szeressuk... Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5077 Dátum: 2006.02.01 szerda, 09:05:00 »

jah, meg valami a tempomatos mokaval kapcsolatban. Gyarilag milyen felszereltsegu verdahoz lehet tempomatot rendelni ? Csak Ghia, vagy mar a Trend-hez is ? Az biztos, hogy fedelzeti compu kell hozza.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5078 Dátum: 2006.02.01 szerda, 09:20:00 »

Nem kóser?? Pont ezt akarjuk kiszűrni,h mennyi facelift hibásodott meg..így látjuk,h az új csúcsok valóban jobbak e ..eddig nagyon úgy tűnik,h facelifttel nincsenek porblémák!PEdig pl Tamáséban 116e km van!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5079 Dátum: 2006.02.01 szerda, 09:28:00 »

Angel!
A Mondeos dolog a céges eladásoknál nem ilyen eccerű, hogy több mint a Passáté, és ez a minőségbeli különbséget mutatja. Nem tudhatod hogy ki mekkora flottakedvezményt ad, akár az autóra, akár a szervizére. Az hogy pl. a GE Ford-hoz ment az off Opel után, az nem jelent semmi mást minhogy olcsóbb volt nagy tételben. Ráadásul mindkettő amerikai cég. GM is és a Ford is. Egy cégnek pedig nem számít hogy mit és mennyiért kell cserélni benne, mert veszik pl. kitolt garanciával is ami égisze alatt sokminden belefér. Aztán ott van az hogy 100-150e km-nél már le is cserélik az autókat. Ergo nem jön ki a hosszútávú hibája. De nem 150ezerig kell jónak lenni egy 7 millás autónak.
Inkább azt kellene megnézni ha lehetne szűrni rá, hogy magánszemélyek hányan vesznek Mondeo-t, és hányan egyéb off márkás dízeleket. Ebben nemigen vezet a Mondeo.
Sajnálom én is hogy vétel előtt nem jártam jobban körbe a témát. Ebben teljesen egyetértünk.  
Inkább azt kellene megnézni ha lehetne szűrni rá, hogy magánszemélyek hányan vesznek Mondeo-t, és hányan egyéb off márkás dízeleket. Ebben nemigen vezet a Mondeo. Ezt alá is tudod támasztani valamilyen konkrét adattal, vagy csak úgy gondolod? Mert az kevés...
Mindkét autó (passat, mondeo) tipikus cégautó, lightosabb vezető beosztásúak szokták kapni. De ez igaz még a vectrákra is. Flottakedvezmény. Ez pont így van. Az egyik cigiscégnél eddig mondeók voltak, most áttérnek a rönóra. Kértek árajánlatot: autó ára+100e km alatti javítás. A rönó adta a legjobb árat (kénytelen volt, mert tavaly az eladásai cirka a felére esett vissza). Egyébiránt a flotta mindenkinél flotta, úgy ígérnek egymás alá, hogy csak na.
Szervízesek. Csak rossz fordot lát, neki az jöhet le, minden ford rossz. Mert ugyi azokkal nem találkozik, amelyikek rosszak. Egyébiránt javaslom, beszélgess el egyszer egy francia, olasz szervizessel. Meg fogsz lepődni.
Én még mindig azt kérném, jó lenne, ha megmaradnánk a tényeknél, és ne húzzuk le feleslegesen a mondeót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5080 Dátum: 2006.02.01 szerda, 09:30:00 »

jah, meg valami a tempomatos mokaval kapcsolatban. Gyarilag milyen felszereltsegu verdahoz lehet tempomatot rendelni ? Csak Ghia, vagy mar a Trend-hez is ? Az biztos, hogy fedelzeti compu kell hozza.
Szerintem nincs megkötés, milyen autóhoz rendelheted. Egyébiránt később már a trendben is van szgép. De én még nem láttam ambiente+tempomatot: ezzel nem azt akarom mondani, hogy ilyen nincs. Nem is szoktam nézegetni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5081 Dátum: 2006.02.01 szerda, 09:30:00 »

Azt azért mindenki odaírhatta volna, hogy mikori a verda és hogy behozott vagy sem. A km állás miatt.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #5082 Dátum: 2006.02.01 szerda, 09:55:00 »

Háló.1 kérdés-én igazából nem nagyon vágom ezt a porlasztó dolgot?Honnan tudom,h valami gáz van-van valami jellegzetes hang vagy kopogás az izzításjelzőn kívül?? Azért kérdezem ,mert az enyém olyat csinál,h 2-ben kb 1300-1800 fordulaton megyek,egy idő után a motortérből(feltehetőleg) egy érdekes,kicsit magas ,tompa,ciripelős hang szűrődik ki.Olyan mintha egy venntillátor kapcsolódna be-vagy az is?? De ha elkezdem kicsit jobban nyomni neki ,még az elején,akkor abbamarad.Ha leállítom,majd megint beindítom akkor megint csinálja,de van h megszűnik. Na ez mi lehet,találkoztatok már ilyennel??  
tddi+chip(németben)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5083 Dátum: 2006.02.01 szerda, 09:57:00 »

Háló.1 kérdés-én igazából nem nagyon vágom ezt a porlasztó dolgot?Honnan tudom,h valami gáz van-van valami jellegzetes hang vagy kopogás az izzításjelzőn kívül?? Azért kérdezem ,mert az enyém olyat csinál,h 2-ben kb 1300-1800 fordulaton megyek,egy idő után a motortérből(feltehetőleg) egy érdekes,kicsit magas ,tompa,ciripelős hang szűrődik ki.Olyan mintha egy venntillátor kapcsolódna be-vagy az is?? De ha elkezdem kicsit jobban nyomni neki ,még az elején,akkor abbamarad.Ha leállítom,majd megint beindítom akkor megint csinálja,de van h megszűnik. Na ez mi lehet,találkoztatok már ilyennel??  
tddi+chip(németben)
Ha porlasztócsúcsos, akkor villog a sárga izzításjelző, és lecsökken a teljesítmény.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5084 Dátum: 2006.02.01 szerda, 09:58:00 »

Sajnálom én is hogy vétel előtt nem jártam jobban körbe a témát. Ebben teljesen egyetértünk.  
Inkább azt kellene megnézni ha lehetne szűrni rá, hogy magánszemélyek hányan vesznek Mondeo-t, és hányan egyéb off márkás dízeleket. Ebben nemigen vezet a Mondeo. Ezt alá is tudod támasztani valamilyen konkrét adattal, vagy csak úgy gondolod? Mert az kevés...
Mindkét autó (passat, mondeo) tipikus cégautó, lightosabb vezető beosztásúak szokták kapni. De ez igaz még a vectrákra is. Flottakedvezmény. Ez pont így van. Az egyik cigiscégnél eddig mondeók voltak, most áttérnek a rönóra. Kértek árajánlatot: autó ára+100e km alatti javítás. A rönó adta a legjobb árat (kénytelen volt, mert tavaly az eladásai cirka a felére esett vissza). Egyébiránt a flotta mindenkinél flotta, úgy ígérnek egymás alá, hogy csak na.
Szervízesek. Csak rossz fordot lát, neki az jöhet le, minden ford rossz. Mert ugyi azokkal nem találkozik, amelyikek rosszak. Egyébiránt javaslom, beszélgess el egyszer egy francia, olasz szervizessel. Meg fogsz lepődni.
Én még mindig azt kérném, jó lenne, ha megmaradnánk a tényeknél, és ne húzzuk le feleslegesen a mondeót.
Pont azt írod amit én egyes soraidban. Tehát azzal nem lehet érvelni a Mondeo "jóautó"-sága mellett, hogy vezeti az eladási statisztikát. Mivel ez főleg céges vételt jelent, az pedig mint teis írtad árkérdés nem pedig minőség.
Szervízhez.
Azért egy szervizmen is el tudja dönteni hogy a 100e km-es porlasztó élettartam gagyi. Valszeg nem említené aporlasztóproblémát, ha 527ekm után minden Mondiban bedöglene.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5085 Dátum: 2006.02.01 szerda, 10:15:00 »

Agostonb!
Látom Te legalább nem rugaszkodtál el a talajtól! Kellenek ám ilyen emberek is a fórumba, akik vitatkoznak!!! Így tovább!!!
 
Angel!
 
Nem húzzuk le a Mondeo-t! Mi is szeretjük, épp ezért bosszantanak minket is a hibák!
Agostonb igazat ír, ne burkolózzatok már álomvilágba!
Amúgy semmi más hibája nincs az autónak. Ja de! rozsdásodik az ajtók alja belül. Bármilyen hihetetlen, ez is tróger munkára utal!!!
3 és fél éves autó rozsdásodik... Nem sérülés miatt, csak úgy! No comment.
 
TESSÉK REÁLISAN NÉZNI A MONDEO-RA!!!
Nincs értelme azt mondani, hogy hú de szupi gép, ha ez nem teljesen igaz! A hibákat igenis le kell  írni, ebből tanulunk!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5086 Dátum: 2006.02.01 szerda, 10:20:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km  
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!
Akkor se értem: KI AZ A BALÁZS pénteken lesz a névnapjUK ééés
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5087 Dátum: 2006.02.01 szerda, 10:46:00 »

Agostonb!
Látom Te legalább nem rugaszkodtál el a talajtól! Kellenek ám ilyen emberek is a fórumba, akik vitatkoznak!!! Így tovább!!!
 
Angel!
 
Nem húzzuk le a Mondeo-t! Mi is szeretjük, épp ezért bosszantanak minket is a hibák!
Agostonb igazat ír, ne burkolózzatok már álomvilágba!
Amúgy semmi más hibája nincs az autónak. Ja de! rozsdásodik az ajtók alja belül. Bármilyen hihetetlen, ez is tróger munkára utal!!!
3 és fél éves autó rozsdásodik... Nem sérülés miatt, csak úgy! No comment.
 
TESSÉK REÁLISAN NÉZNI A MONDEO-RA!!!
Nincs értelme azt mondani, hogy hú de szupi gép, ha ez nem teljesen igaz! A hibákat igenis le kell  írni, ebből tanulunk!
Igen.
A másik a rozsda. De ez legalább nem fáj pénzbe. Csak bosszantó.
Szintén szervízben mondták (egyébként mindenki megnézheti és rájöhet):
Ajtók (főleg a hátsók) alja a lemez visszahajtásnál rohad 2-3 év után.
Mindenki nézze meg. Világosabb autókon jól látni, sötétebbeken közelebb kell hajolni.
De. Szerncsére erre aszem 12 év gari van, így ezt 0Ft-ért megcsinálják.
Állítólag a sziloplaszt szerű tömítőcsík amit odanyomnak a visszahajtásra, beszívja a vizet, és bevezeti a visszahajtáshoz.
Na.
Akkor ez így jó???
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5088 Dátum: 2006.02.01 szerda, 10:50:00 »

Külföldi Mondeo -s oldalkon kellene utánanézni, hogy nálunk is jelentkezik-e a probléma.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5089 Dátum: 2006.02.01 szerda, 10:51:00 »

Agostonb!
Látom Te legalább nem rugaszkodtál el a talajtól! Kellenek ám ilyen emberek is a fórumba, akik vitatkoznak!!! Így tovább!!!
 
Angel!
 
Nem húzzuk le a Mondeo-t! Mi is szeretjük, épp ezért bosszantanak minket is a hibák!
Agostonb igazat ír, ne burkolózzatok már álomvilágba!
Amúgy semmi más hibája nincs az autónak. Ja de! rozsdásodik az ajtók alja belül. Bármilyen hihetetlen, ez is tróger munkára utal!!!
3 és fél éves autó rozsdásodik... Nem sérülés miatt, csak úgy! No comment.
 
TESSÉK REÁLISAN NÉZNI A MONDEO-RA!!!
Nincs értelme azt mondani, hogy hú de szupi gép, ha ez nem teljesen igaz! A hibákat igenis le kell  írni, ebből tanulunk!
zozi,
 
a rozsdára 12év gari van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5090 Dátum: 2006.02.01 szerda, 10:52:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt  
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #5091 Dátum: 2006.02.01 szerda, 10:53:00 »

Srácok!
 
Mindenki a TDCI-ről vitázik,-éppen az került sorra-, csak elmondom, hogy van egy Mondeo talin TDCI-sített:)) TDDI-m, semmi gondom nem volt vele, lehet, hogy mégis ez volt a jobb választás???
 
Nem akarok heccelni senkit, de a TDDI-t mindenki dícséri és senki sem panaszkodott, legalább is Petya Nagymester kivételével- a gyorsulásával elégedetlen-, aki 3 TDCI felíratot nyomott a gépére, nehogy összetévesszék:)
 
Szerintem vagyunk még egy páran, akik a jó öreg TDDI-vel elégedettek mert a szervizesek szerint is, + bontósok mondták, hogy kevesebb a gond velük mint a TDCI-vel.
 
Persze valamit valamiért, nem gyorsul annyira, 15 lóval esetleg kevesebb vagy 1-1,5 évvel idősebb a TDCI-nél.
 
Uff, beszéltem a TDDI-sek dícséretére.
 
Üdv. Egy Mondeoval és gyerekével egyaránt elégedett Apuka:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5092 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:04:00 »

Külföldi Mondeo -s oldalkon kellene utánanézni, hogy nálunk is jelentkezik-e a probléma.
A víz az víz Németországban is. :-)
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #5093 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:07:00 »

Srácok!
 
Mindenki a TDCI-ről vitázik,-éppen az került sorra-, csak elmondom, hogy van egy Mondeo talin TDCI-sített:)) TDDI-m, semmi gondom nem volt vele, lehet, hogy mégis ez volt a jobb választás???
 
Nem akarok heccelni senkit, de a TDDI-t mindenki dícséri és senki sem panaszkodott, legalább is Petya Nagymester kivételével- a gyorsulásával elégedetlen-, aki 3 TDCI felíratot nyomott a gépére, nehogy összetévesszék:)
 
Szerintem vagyunk még egy páran, akik a jó öreg TDDI-vel elégedettek mert a szervizesek szerint is, + bontósok mondták, hogy kevesebb a gond velük mint a TDCI-vel.
 
Persze valamit valamiért, nem gyorsul annyira, 15 lóval esetleg kevesebb vagy 1-1,5 évvel idősebb a TDCI-nél.
 
Uff, beszéltem a TDDI-sek dícséretére.
 
Üdv. Egy Mondeoval és gyerekével egyaránt elégedett Apuka:)
Én is ezen gondolkodtam, hogy 1,5 éve egyenlőre jól választottam a TDDI-t. Pár év múlva meg jöhet a már kiforrott TDCI!
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5094 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:07:00 »

Igen.
A másik a rozsda. De ez legalább nem fáj pénzbe. Csak bosszantó.
Szintén szervízben mondták (egyébként mindenki megnézheti és rájöhet):
Ajtók (főleg a hátsók) alja a lemez visszahajtásnál rohad 2-3 év után.
Mindenki nézze meg. Világosabb autókon jól látni, sötétebbeken közelebb kell hajolni.
De. Szerncsére erre aszem 12 év gari van, így ezt 0Ft-ért megcsinálják.
Állítólag a sziloplaszt szerű tömítőcsík amit odanyomnak a visszahajtásra, beszívja a vizet, és bevezeti a visszahajtáshoz.
Na.
Akkor ez így jó???
Zozi, agostonb. Nem élek álomvilágban. Igen, valóban nem tökéletes, és csak annyit kellene tenni, hogy megmaradjunk az objektivitásnál.
 
Ágoston. Még mindig nem tudom, honnan veszed, hogy az eladásokat cégesek teszik ki. Az ismerőseim közül (nem klubos) 3-nak van magánemberként, 1 céges (az a cigis). Vissza a szervízhez. Pont azért nem jó az ő véleményük, mert sokat az apró-cseplő problémájukkal nem mennek márkaszervízbe, azaz nem is szereznek tudomást a problémamentességükről. A 100e km-ről meg az a véleményem (amit már többször is...) hogy nagy része külföldi, visszatekert órájú. Esetenként chippel ellátva. De ha mindenképpen folytatni akarod, térjünk rá arra is, hogy a TDCi "eszi" a kuplungot
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5095 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:15:00 »

Sziasztok!
Nekem is az a véleményem,hogy a hibákat nem kell eltusolni!Ettől még szeretjük a Mondeónkat!De azért ugye felháborító egy még nem egészen öt éves 2,0 s benzines motortól,ami 81 ezer km-t ment és hidrótőke hibás!100 ezres javítási költséggel!Sajna nem hibátlanok!Csak az a fura,hogy az I-es Mondikámnak nem voltak ilyen hibái!Mitől lett ez rosszabb?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5096 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:26:00 »

Sziasztok!
Nekem is az a véleményem,hogy a hibákat nem kell eltusolni!Ettől még szeretjük a Mondeónkat!De azért ugye felháborító egy még nem egészen öt éves 2,0 s benzines motortól,ami 81 ezer km-t ment és hidrótőke hibás!100 ezres javítási költséggel!Sajna nem hibátlanok!Csak az a fura,hogy az I-es Mondikámnak nem voltak ilyen hibái!Mitől lett ez rosszabb?
Azt kímélték előtted, ezt meg nem az én mkI-em pont htőkecsere-érett
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5097 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:27:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt  
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!
Ki az a Balázs?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5098 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:29:00 »

Azt kímélték előtted, ezt meg nem az én mkI-em pont htőkecsere-érett
Azért fura!Egy 2.0 ást széthajtani Automataváltósan?Ráadásul mikor megvettem,akkor semmi hangja nem volt!Ez a hiba most jött ki rajta!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5099 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:31:00 »

Azért fura!Egy 2.0 ást széthajtani Automataváltósan?Ráadásul mikor megvettem,akkor semmi hangja nem volt!Ez a hiba most jött ki rajta!
Nem volt benne jó olaj, oszt annyi olyan 15w40, nincs mit csodálkozni
Naplózva
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.236 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.