Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 16:27:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21472691 alkalommal)
0 Felhasználó és 204 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5100 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:33:00 »

Ezt is nehezen tudom elképzelni a Mondikám előélete alapján!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5101 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:34:00 »

Én meg végig gyári olajat rakatok bele a szerelővel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5102 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:34:00 »

Zozi, agostonb. Nem élek álomvilágban. Igen, valóban nem tökéletes, és csak annyit kellene tenni, hogy megmaradjunk az objektivitásnál.
 
Ágoston. Még mindig nem tudom, honnan veszed, hogy az eladásokat cégesek teszik ki. Az ismerőseim közül (nem klubos) 3-nak van magánemberként, 1 céges (az a cigis). Vissza a szervízhez. Pont azért nem jó az ő véleményük, mert sokat az apró-cseplő problémájukkal nem mennek márkaszervízbe, azaz nem is szereznek tudomást a problémamentességükről. A 100e km-ről meg az a véleményem (amit már többször is...) hogy nagy része külföldi, visszatekert órájú. Esetenként chippel ellátva. De ha mindenképpen folytatni akarod, térjünk rá arra is, hogy a TDCi "eszi" a kuplungot
Még 1x mondom. Szervízbe be, és megmondják a frankót. Úgy kérdezd hogy,
- Mo-i,
- 100 ezret futott porlasztóproblem
 
És úgy hogy,
- 3 éves és hátsó ajtó alja rozsda
 
És úgy hogy,
- magánember (NEM VÁLLALKOZÁS, vagy CÉG!) zsír új Mondeo
 
STB.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5103 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:36:00 »

Ugyanis azért vesznek "csak" használtan magánemberek Mondeót, mert JÓ sokat esik újhoz képest 2-3 évesre az ára. Felére.
És azért nem fáj a cégesnek vett emberkéknek a Mondeoproblem, mert nem a saját zsebből megy a javítás.
Ecerű ez.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5104 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:40:00 »

Ugyanis azért vesznek "csak" használtan magánemberek Mondeót, mert JÓ sokat esik újhoz képest 2-3 évesre az ára. Felére.
És azért nem fáj a cégesnek vett emberkéknek a Mondeoproblem, mert nem a saját zsebből megy a javítás.
Ecerű ez.
Ebben sajnos van valami.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #5105 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:43:00 »

Ugyanis azért vesznek "csak" használtan magánemberek Mondeót, mert JÓ sokat esik újhoz képest 2-3 évesre az ára. Felére.
És azért nem fáj a cégesnek vett emberkéknek a Mondeoproblem, mert nem a saját zsebből megy a javítás.
Ecerű ez.
agostomb,
 
ez nagyon igaz, a magánszemélyek nagy része használtan veszi a mondit, mert nem sok embernek van 6-7-8-9 millája új kocsira...
De egy ilyen szintű kocsitól azért használtan is elvárja az ember, hogy ne legyen baja, bár a kockázat mindig megvan egy használt verdánál..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5106 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:51:00 »

oszi,
 
Es mi a jelenseg ? Honnan allapithato meg, hogy hidrotokes a moci ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5107 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:52:00 »

Az ajto rozsdasodas oka a szigetelo cucli. Aza xar szigetelo annyira kikemenyedik, hogy ecceruen levallik a kasztnirol es moge folyik a viz, aztan abbol lesz a rozsda. Nekem mar megcsinaltak gariban es most kafa, szep meg minden Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5108 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:52:00 »

Ugyanis azért vesznek "csak" használtan magánemberek Mondeót, mert JÓ sokat esik újhoz képest 2-3 évesre az ára. Felére.
És azért nem fáj a cégesnek vett emberkéknek a Mondeoproblem, mert nem a saját zsebből megy a javítás.
Ecerű ez.
Azt, hogy a felére esik, gondolom nem kell megcáfolnom, mert te is tudod, hogy nem igaz. Ha beleszámítod, mennyit engednek az árból...
Az enyém listaár szerint 8 felett volt, 7-ért kaptam meg. Az enyém most 2 éves, én olyan 4,5-5 közöttre tartanám, de annyiért el is tudnám adni. De ha flottát veszel, még nagyobb a kedvezmény. Ha a hirdetéseket megnézed, valóban 50e km-s autókat látsz jó olcsón de azokban valszeg 200e km van. Ha jó állapotú, valóban kevés kilométerest nézel (lásd Zsoelé), az már nem 3 milla. A klubban van egy csomó mondeo (köztük az enyém), amit magánember vett újonnan.
A cégeknél még fontosabb, mennyibe kerül a javítás, ott sokkal kevésbé számítanak az érzelmek.
Én több szervízest ismerek, nagy forgalmakkal, és nem ezt mondják, amit te.
 
Ami kifejezetten nem szimpatikus nálad az az, hogy minimális adatok alapján általánosítasz, egy csomó esetben nem a tényeket nézed, hanem gondolsz valamit, és azt tényként fogadod el, lásd automata vs manuális váltós fogyija. Félinformációkat, hibás következtetéseket tényként kezelsz. Én csak egyet tudok neked javasolni: add el a mondeód, ha ez a boldogságod gátja
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5109 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:54:00 »

agostomb,
 
ez nagyon igaz, a magánszemélyek nagy része használtan veszi a mondit, mert nem sok embernek van 6-7-8-9 millája új kocsira...
De egy ilyen szintű kocsitól azért használtan is elvárja az ember, hogy ne legyen baja, bár a kockázat mindig megvan egy használt verdánál..
Ja, csak az a baj, hogy sokan elhiszik, hogy valóban 50e km van egy 4 éves, dízel, németországi autóban, ami ráadásul nyomott áron van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5110 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:56:00 »

Bár nem MKIII-an van egyet kell értenem agostonb-vel. Sajonos olyan éveken keresztül húzódó típushibák vannak a Mondeonál, amiket illett volna menetközben javítani: lásd porlasztócsúcs.  
 Ettől eltekintve imádom a Mondeot, a következő autóm is ez lesz, de lássuk be, ez a realitás.  
És az is igaz, hogy az új Mondeok nagytöbbsége céges.
Saját példát tudok mondani céges hozzáálásról: nálunk is vettek kb 10 SCI-t. Mentem is velük, tényleg jók, szépek stb Smiley), de a márkaszerviztől szokatlan módon felhívták a figyelmünket, hogy az SCI-be lehetőség szerint csak "top" benzint tankoljunk. Ennek ellenére agyba főbe nyomják a 95-t, bár tudják, hogy 100-120 km után megadhatja magát. "Majd eladjuk előtte" -jött a válasz. Szegény ember pedig megveszi,hisz alig 1-2 éves, szervizelt és reménykedik, hogy a km óra is valós.
Még mielőtt statisztikát hoznátok az ellenkezőjét alátámasztani, mondom, hogy mindezeket saját tapasztalatból illetve a fórumok figyelése alapján írtam.Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5111 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:57:00 »

oszi,
 
Es mi a jelenseg ? Honnan allapithato meg, hogy hidrotokes a moci ?
Kalapál, mint egy dízel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5112 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:57:00 »

Én meg végig gyári olajat rakatok bele a szerelővel!
Részvétem, Oszi. Ez tényleg szomorú. A hidrotőke dolog sokszor a túl sűrű, vagy a ritkán cserélt olajtól van. Gondolom, ez nem vigasztal. Esetleg annyi segítség, hogy próbálj alternatív helyről beszerezni alkatrészt, ez valszeg segít a dolgon.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5113 Dátum: 2006.02.01 szerda, 11:59:00 »

Bár nem MKIII-an van egyet kell értenem agostonb-vel. Sajonos olyan éveken keresztül húzódó típushibák vannak a Mondeonál, amiket illett volna menetközben javítani: lásd porlasztócsúcs.  
 Ettől eltekintve imádom a Mondeot, a következő autóm is ez lesz, de lássuk be, ez a realitás.  
És az is igaz, hogy az új Mondeok nagytöbbsége céges.
Saját példát tudok mondani céges hozzáálásról: nálunk is vettek kb 10 SCI-t. Mentem is velük, tényleg jók, szépek stb Smiley), de a márkaszerviztől szokatlan módon felhívták a figyelmünket, hogy az SCI-be lehetőség szerint csak "top" benzint tankoljunk. Ennek ellenére agyba főbe nyomják a 95-t, bár tudják, hogy 100-120 km után megadhatja magát. "Majd eladjuk előtte" -jött a válasz. Szegény ember pedig megveszi,hisz alig 1-2 éves, szervizelt és reménykedik, hogy a km óra is valós.
Még mielőtt statisztikát hoznátok az ellenkezőjét alátámasztani, mondom, hogy mindezeket saját tapasztalatból illetve a fórumok figyelése alapján írtam.Smiley
Az összes ilyen benzines motor kényes az üzemanyagra, pl fócvágen fsi. Ez nem az autó hibája. Csak nem erre a piacra való.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5114 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:00:00 »

ms02,
 
Hidegen? melegen? mindig ?
Nekem hidegen hangosabb a moci, de gondolom ez termeszetes. Melegen viszont szepen duruzsol. Ha kiszalok, es ugy hallgatom a mocit, akkor alig hallhato a hangja. Ez akkor igy jau ? Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5115 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:00:00 »

oszi,
 
Es mi a jelenseg ? Honnan allapithato meg, hogy hidrotokes a moci ?
Szia Zacci!
Kopogó hang!Itt az a baj,hogy nem tudni melyik a hibás!Mind ki kell cserélni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5116 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:04:00 »

Részvétem, Oszi. Ez tényleg szomorú. A hidrotőke dolog sokszor a túl sűrű, vagy a ritkán cserélt olajtól van. Gondolom, ez nem vigasztal. Esetleg annyi segítség, hogy próbálj alternatív helyről beszerezni alkatrészt, ez valszeg segít a dolgon.
Szia Angel!
Köszike!Valszeg az lesz!Bár az a baj,hogy állítólag csak szét szedés után lehet rendelni hidrótőkét!Nekem meg sok,ha egy hétig áll a Mondikám!Majd valamit kiokoskodok!:-))Azért még imádom a Mondikám!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5117 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:08:00 »

ms02,
 
Hidegen? melegen? mindig ?
Nekem hidegen hangosabb a moci, de gondolom ez termeszetes. Melegen viszont szepen duruzsol. Ha kiszalok, es ugy hallgatom a mocit, akkor alig hallhato a hangja. Ez akkor igy jau ? Cool
Ne szarj be Piroska, Rúgd seggbe a farkast
Azaz ez természetes jelenség. Ne félj, nem hidrotőkés az autód! Hallanád ha az lenne, mert olyankor egy dízel is csendesebb mellette:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5118 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:10:00 »

Az összes ilyen benzines motor kényes az üzemanyagra, pl fócvágen fsi. Ez nem az autó hibája. Csak nem erre a piacra való.
Ezt tudom... Én csak a céges hozzáállásra írtam. Magas ívben sz.rnak rá, hogy esetleg azt az autót más is használja majd.
Persze, lehet, hogy ez csak nálunk van így. Bár így lenne.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5119 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:12:00 »

Szia Angel!
Köszike!Valszeg az lesz!Bár az a baj,hogy állítólag csak szét szedés után lehet rendelni hidrótőkét!Nekem meg sok,ha egy hétig áll a Mondikám!Majd valamit kiokoskodok!:-))Azért még imádom a Mondikám!
Vagy esetleg tudok olcsóbb márkaszervízt... ha kell, keress meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5120 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:14:00 »

Tisztelt Levelezők!
Kérem tájékoztassanak,hogy hogyan lehet klubtaggá válni.
Most vettem egy 2004-es mondeót, és ezen a web- oldalon már nagyon sok hasznos tanácsot találtam.
Köszönettel: Tama
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5121 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:20:00 »

Tamás!
 
Símán beregisztrálod magad és mehet a sóder, szaktanács kérés stb.
 
Ennyi a történet:) És gratula a géphez:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5122 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:20:00 »

Ezt tudom... Én csak a céges hozzáállásra írtam. Magas ívben sz.rnak rá, hogy esetleg azt az autót más is használja majd.
Persze, lehet, hogy ez csak nálunk van így. Bár így lenne.
Céges és céges közt is van különbség, főleg ha saját cégről, vállalkozásról van szó, tudod kkv
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5123 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:23:00 »

Tisztelt Levelezők!
Kérem tájékoztassanak,hogy hogyan lehet klubtaggá válni.
Most vettem egy 2004-es mondeót, és ezen a web- oldalon már nagyon sok hasznos tanácsot találtam.
Köszönettel: Tama
Na azért anyagi vonzata is van! Kezdhetsz gyűjteni a Club-os matricára.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #5124 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:25:00 »

Bocs, ezt elfelejtettem:
 
Tagdíj nincs, de ha belépsz előbb utóbb Mondeo őrültté válsz és minden cuccot megvásárolsz, csakhogy talira a te autód legyen a legszebb, legszuperebb...persze ez nem egy hátrány, sőt:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5125 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:25:00 »

Na azért anyagi vonzata is van! Kezdhetsz gyűjteni a Club-os matricára.
MInt ahogy Te is tetted?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5126 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:26:00 »

Shadow,
 
Te jossz mintitalira ? Ha igen, akkor Lhoznatnad megmutatni aztaz actuatort, mert bontoban talaltam 20e-ert 99es mondiba valot es a kepek alapjan es eddig ugy tunik, hogy y bekotes alapjan is ua. mint ami az MKIII-ba valo lenne. Azert lenne jo latni, mert talin lesz tempomatos MKIII es akkor azzal ossze lehetne hasonlitani.
THX!
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5127 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:26:00 »

Vagy esetleg tudok olcsóbb márkaszervízt... ha kell, keress meg.
Köszi a segítséget!Még lehet,hogy élek vele,mert nem egyszerű az ügy!:-))
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5128 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:27:00 »

MInt ahogy Te is tetted?
Ahogy mondod. De azóta jobban is megy a kocsi!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #5129 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:28:00 »

Szó ami szó, nincs sok ellenfél az utakon (vagy más irányba közlekednek:))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5130 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:28:00 »

Tamas,
 
Sot beavataskepp az uj tagoknak le kell tenniuk azasztalra 4db porlaszto csucsot, amit az "oregek" megkapnak. Ez ugymond a tagdij
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5131 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:30:00 »

Tamas,
 
Sot beavataskepp az uj tagoknak le kell tenniuk azasztalra 4db porlaszto csucsot, amit az "oregek" megkapnak. Ez ugymond a tagdij
Benzines esetén lehet hidrotőke is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5132 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:30:00 »

Ezt tudom... Én csak a céges hozzáállásra írtam. Magas ívben sz.rnak rá, hogy esetleg azt az autót más is használja majd.
Persze, lehet, hogy ez csak nálunk van így. Bár így lenne.
Én ismerek olyan céget, ahol a munkavállaló megveheti az általa használt kocsit baráti áron 100-150e km után. Tudom ez egyedi eset és nem ez a konstrukció a jellemző, de az nagyban megváltoztatja a kocsihoz való hozzáállást. Haverom úgy vigyáz a céges kocsira, mintha a sajátja lenne... és az is lesz pár ezer km múlva és kb 1 millával a piaci ár alatt kapja..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5133 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:31:00 »

Én ismerek olyan céget, ahol a munkavállaló megveheti az általa használt kocsit baráti áron 100-150e km után. Tudom ez egyedi eset és nem ez a konstrukció a jellemző, de az nagyban megváltoztatja a kocsihoz való hozzáállást. Haverom úgy vigyáz a céges kocsira, mintha a sajátja lenne... és az is lesz pár ezer km múlva és kb 1 millával a piaci ár alatt kapja..
Ez volna a követendő
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5134 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:31:00 »

Én ismerek olyan céget, ahol a munkavállaló megveheti az általa használt kocsit baráti áron 100-150e km után. Tudom ez egyedi eset és nem ez a konstrukció a jellemző, de az nagyban megváltoztatja a kocsihoz való hozzáállást. Haverom úgy vigyáz a céges kocsira, mintha a sajátja lenne... és az is lesz pár ezer km múlva és kb 1 millával a piaci ár alatt kapja..
Igen, ez a baráti dolog, de sajnos nincs mindenhol így és általában a kereskedésekben azok a kocsik állnak, amiket említettem
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5135 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:32:00 »

Angel,
 
Nuh, korbeneztem tempo ugyben, felhivtam par bontot, es 1 helyen van kipukkant multikormany, ami elvileg jo lehet donornak es sajna csak 99-es mondihoz van tempo moci. A kepek alapjan tok ua. a cucc, de mivel 20e-ert adjak, annyiert draga, ha megsem jau 8( MKIII-hoz nincs sehol semmi 8(
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5136 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:32:00 »

Akkor se értem: KI AZ A BALÁZS pénteken lesz a névnapjUK ééés
napu: a ˝titokzatos˝ Balázs az én ismerősöm, én írtam be a listára. Néhány hete van TDCi-je, az előző minitalin már ott volt, de most pénteken sajna nem jöhet - porlasztócsúcs csere miatt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5137 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:32:00 »

Benzines esetén lehet hidrotőke is
Hál égnek nem ez jellemző a Mondira!:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5138 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:34:00 »

Angel,
 
Nuh, korbeneztem tempo ugyben, felhivtam par bontot, es 1 helyen van kipukkant multikormany, ami elvileg jo lehet donornak es sajna csak 99-es mondihoz van tempo moci. A kepek alapjan tok ua. a cucc, de mivel 20e-ert adjak, annyiert draga, ha megsem jau 8( MKIII-hoz nincs sehol semmi 8(
Zacci,
 
inkább idomítsd be a jobb lábadat hogy tartsa a km-t...olcsóbban kijössz Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5139 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:36:00 »

Shadow,
 
Te jossz mintitalira ? Ha igen, akkor Lhoznatnad megmutatni aztaz actuatort, mert bontoban talaltam 20e-ert 99es mondiba valot es a kepek alapjan es eddig ugy tunik, hogy y bekotes alapjan is ua. mint ami az MKIII-ba valo lenne. Azert lenne jo latni, mert talin lesz tempomatos MKIII es akkor azzal ossze lehetne hasonlitani.
THX!
Még nemtom. Ha időm és az idő engedi akkor igen de még nem látom ugy, hogy tuti. Ha megyek term elhozom. Vigyázz az MKI-nél a tempos kormányba nem megy be a tempo nélküli lufi. MKIII talán már más, de én ma szembesültem ezzel a problemmel.
Küldök Neked priv.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5140 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:39:00 »

Egy kis adalék az aktuális témához: a Renault-kba szerelt 1.5-ös dci motorok is gyakori porlasztócsúcs problémától szenvednek (ismerősi körben és a neten is hallani/olvasni ilyeneket).  
 
Ezt a porlasztócsúcs témát amúgy nem inkább a dízeles topicban kellett volna megtárgyalni? Na most már mind1
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5141 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:52:00 »

Szó ami szó, nincs sok ellenfél az utakon (vagy más irányba közlekednek:))
Pontosan így értsd: Sok kocsit ott fogsz hagyni, és sok olyan lesz aki téged is simán ott fog hagyni....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5142 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:57:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE
- zsoel, 63e km  
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt  
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!
Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE  
- zsoel, 63e km,2004.05.05.Magyarországi gk.
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt  
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5143 Dátum: 2006.02.01 szerda, 12:58:00 »

Angel,
 
Nuh, korbeneztem tempo ugyben, felhivtam par bontot, es 1 helyen van kipukkant multikormany, ami elvileg jo lehet donornak es sajna csak 99-es mondihoz van tempo moci. A kepek alapjan tok ua. a cucc, de mivel 20e-ert adjak, annyiert draga, ha megsem jau 8( MKIII-hoz nincs sehol semmi 8(
Shadow az én falumban lakik. Meg lehet oldani, hogy elkérem (ha nem jön), mösszehasonlítod az enyémmel, majd visszaviszem neki. Sőt, ha kell, moziba is elviszlek...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5144 Dátum: 2006.02.01 szerda, 13:08:00 »

Problémamentes TDCi:  
- Scratch, 110e km, 2004, 130LE  
- zsoel, 63e km,2004.05.05.Magyarországi gk.
- redőnygurtni, 112e km 2002/10 115le  
- Tod, 45e km 2004/03 115Le  
- Gabo 26e km 2004/10 155Le 2.2  
- Tamas, 116e km 2003/11 115Le, kinti 2 hónapja van nálam azóta 5ekm itthon. Remélem problémamentes is marad!!!  
- Angel 53e km, 2003/11.  
- Petya 179.000 km (óra szerint), ebből 68.000 km az enyém  
- trumpf 22e km (2005/04)  
- Zürich 100e km (2002/6) 130LE mivel kintről van, több is van benne.  
- srac, 86e km (2003/03) 130 LE  
- sabat, 98 eKm, (2003/04) 130 LE, Német céges autó volt, cseréltek már benne egy gumicsövet, ami kirepedt  
 
Porlasztóhibás TDCi:  
- Ticu, 128e km 2001/12 130LE(km? mert behozott)  
- Leon,135e km 2003/05  
- agostonb, óra szerint 78e km 2003/7 már gyuladt ki a sárga lámpa és most is vacakol 1 henger  
- Balázs, 100e km 2002/04, németből behozott, villog a sárga lámpa, nem indul be  
- zozi, 121e km, az előző táborba akarok tartozni!!
Szerintetek ér ez a felsorolás valamit?? Szerintem : semmit! rengeteg használt III-as mondeót behoztak (több ezret és a néhány véleményből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, sőt semmilyet...) Ha lehetne, akkor mivel majdnem 50% az arány - sz@rba se való a kocsi... pedig mindannyian tudjuk - nem ilyen.. szinte minden típusnak van egy rahedli problémája - csak nem tudjuk...
Sajna, van több társunk aki úgy látszik - beleszaladt, de nem tudhatja senki nem lesz-e ő a következő. Szerintem ebben a formában nincs értelme a további "adatgyűjtésnek" Akié jó örüljön neki...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5145 Dátum: 2006.02.01 szerda, 13:15:00 »

A TDDI ténylegesen bevált jó konstrukció,kevésbé érzékeny,mint a tdci.
Nekem is az volt,és sokáig gondolkodtam,hogy váltsak-e?
Ford szervizes ismerősök mesélték,hogy a 2003-as első modelleknél/tdci/volt 1-2 baj,pld.menet közben letiltott a kompjuter.Üzemanyagnyomás problémák,stb...
Ennek viszont ellentmond Angel kocsija,mert azt ugye tudjuk,hogy tökéletes!-:)
Szerintem a kezdeti hibákat javították,változtattak rajta,mert a 2004-es évjáratúaknál még nem tapasztaltam negatív véleményeket.Mondhatnátok,hogy azért,mert kevés benne a kilóméter,de a 2003-as évjáratúak 10-15.000 kilóőméterrel kerültek tréleren a szervízbe.
Az is előfordulhat,amit Angel mondott,hogy időközben változtattak valamit a porlasztócsúcsokon,és már így nem annyira érzékeny.Nem tudom,szerencsére még nekem sem volt bajom.
 
Nekem összegségében 3 bajom van a mondeo-val,hogy ne csak "istenítsük" a gépet.
 
1:ha már van benne tempomat,akkor lámpahasználatkor megvilágíthatnák a kormányban lévő kapcsolókat is.
2:nekem túl széles a hátsó "C"oszlop.Nehéz tőle kilátni,nagy a kitakart felület.
3:vizuális tipus lévén,én szeretem látni ha 1-1 funkciónak van visszajelzése.Az autómata klíma teszi a dolgát,de nem látod,hogy éppen hová fújja a levegőt.Télen inkább  a lábra,első szélvédőre,nyáron a középkonzolon jön a hideg.Ha manuális üzemmódra váltasz,akkor a kis kapcsolókon látszik,hogy melyik befúvási irányt választottad.Autómatán nem.Apróság,de az előző offos kocsimon nagyott tetszett,hogy ezt is tudta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5146 Dátum: 2006.02.01 szerda, 13:26:00 »

Szerintetek ér ez a felsorolás valamit?? Szerintem : semmit! rengeteg használt III-as mondeót behoztak (több ezret és a néhány véleményből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, sőt semmilyet...) Ha lehetne, akkor mivel majdnem 50% az arány - sz@rba se való a kocsi... pedig mindannyian tudjuk - nem ilyen.. szinte minden típusnak van egy rahedli problémája - csak nem tudjuk...
Sajna, van több társunk aki úgy látszik - beleszaladt, de nem tudhatja senki nem lesz-e ő a következő. Szerintem ebben a formában nincs értelme a további "adatgyűjtésnek" Akié jó örüljön neki...
r911,
arra mindenesetre jó volt ez a "porlasztócsúcs/TDCI problémák" téma, hogy ha valaki mondeo vásárlás előtt áll, akkor talán óvatosabban fogja kezelni az olyan behozott kocsikat amiket 50-70e km-rel próbálnak meg eladni 2,5 milláért...
Csak sokan azután jönnek ide az oldalra miután megvan a verda
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5147 Dátum: 2006.02.01 szerda, 13:38:00 »

r911,
arra mindenesetre jó volt ez a "porlasztócsúcs/TDCI problémák" téma, hogy ha valaki mondeo vásárlás előtt áll, akkor talán óvatosabban fogja kezelni az olyan behozott kocsikat amiket 50-70e km-rel próbálnak meg eladni 2,5 milláért...
Csak sokan azután jönnek ide az oldalra miután megvan a verda
Háááát, ha valaki ezt elolvassa - nem fog Mondeot választani... Tény, hogy a kereskedők nagyrésze csúnyán átveri a vásárlókat, de:
- a 2,5 mft azért  még az autó újárának a fele se..
- arról is lehetne beszélni más dízelek (pl. a Focus TDCI - még rosszabb... - csak hogy márkán belül maradjak..
- nem kéne minden vacak trutymót beleönteni...
- a behozott Mondeók igazi futásteljesítményéről valósabb képet fest az autoscount24...
 
De ugye, nem gondoljátok, ezek az autókat nyugaton csak bevásárlásra használják???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5148 Dátum: 2006.02.01 szerda, 13:40:00 »

Ja, a kollégám vadiúj VW Polo dieselbe 2000 km-nél összefolyt az olaj a vízzel... és nem 200 ekm - hanem 2 ekm!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5149 Dátum: 2006.02.01 szerda, 13:43:00 »

A TDDI ténylegesen bevált jó konstrukció,kevésbé érzékeny,mint a tdci.
Nekem is az volt,és sokáig gondolkodtam,hogy váltsak-e?
Ford szervizes ismerősök mesélték,hogy a 2003-as első modelleknél/tdci/volt 1-2 baj,pld.menet közben letiltott a kompjuter.Üzemanyagnyomás problémák,stb...
Ennek viszont ellentmond Angel kocsija,mert azt ugye tudjuk,hogy tökéletes!-:)
Szerintem a kezdeti hibákat javították,változtattak rajta,mert a 2004-es évjáratúaknál még nem tapasztaltam negatív véleményeket.Mondhatnátok,hogy azért,mert kevés benne a kilóméter,de a 2003-as évjáratúak 10-15.000 kilóőméterrel kerültek tréleren a szervízbe.
Az is előfordulhat,amit Angel mondott,hogy időközben változtattak valamit a porlasztócsúcsokon,és már így nem annyira érzékeny.Nem tudom,szerencsére még nekem sem volt bajom.
 
Nekem összegségében 3 bajom van a mondeo-val,hogy ne csak "istenítsük" a gépet.
 
1:ha már van benne tempomat,akkor lámpahasználatkor megvilágíthatnák a kormányban lévő kapcsolókat is.
2:nekem túl széles a hátsó "C"oszlop.Nehéz tőle kilátni,nagy a kitakart felület.
3:vizuális tipus lévén,én szeretem látni ha 1-1 funkciónak van visszajelzése.Az autómata klíma teszi a dolgát,de nem látod,hogy éppen hová fújja a levegőt.Télen inkább  a lábra,első szélvédőre,nyáron a középkonzolon jön a hideg.Ha manuális üzemmódra váltasz,akkor a kis kapcsolókon látszik,hogy melyik befúvási irányt választottad.Autómatán nem.Apróság,de az előző offos kocsimon nagyott tetszett,hogy ezt is tudta.
Az enyém már az "újabb", ugyanis 2003. 09. 15-től szerelik az új porlasztócsúccsal, és azóta nem volt változtatás.
 
Ha már itt tartunk, én is elárulok pár dolgot, ami zavar.
Kicsi a tankja (miért ne lehetne mondjuk 70 liter?).
Miért nincs alsó motorburkolat?
Miért nem lehet hanggal indítani (gyí)?
Miért nem hajtja be a tükröket parkoláskor (motor van benne).
Nem húzza fel az ablakokat automatikusan (csak hosszú nyomásra).
Túl keveset fogyaszt, sokat kétkedtek már az igazmondásomban.
 
De én ezekkel együtt tudok élni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.418 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.