Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 08:58:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21920064 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5250 Dátum: 2006.02.01 szerda, 23:15:00 »

Szerintem zárjuk le a vitát azzal, hogy van amelyikkel van probléma, bűvan, amelyikkel nincs. Szerintem ne irkáljunk hozzá a listához sem, felesleges bármit is bizonygatni. Akárhogy is nézem, nem jó reklám ez nekünk.
Pedig a lista szerint több a jó, mint a rossz! Ami jó!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5251 Dátum: 2006.02.01 szerda, 23:21:00 »

Pedig a lista szerint több a jó, mint a rossz! Ami jó!
25% ez azt jelenti (csak ezen lista alapján), hogy minden 5, 5évnél nem idősebbTDCI hibás, ez szeritem nem annyira jó.
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #5252 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 00:12:00 »

Srácok!
 
Mindenki a TDCI-ről vitázik,-éppen az került sorra-, csak elmondom, hogy van egy Mondeo talin TDCI-sített:)) TDDI-m, semmi gondom nem volt vele, lehet, hogy mégis ez volt a jobb választás???
 
Nem akarok heccelni senkit, de a TDDI-t mindenki dícséri és senki sem panaszkodott, legalább is Petya Nagymester kivételével- a gyorsulásával elégedetlen-, aki 3 TDCI felíratot nyomott a gépére, nehogy összetévesszék:)
 
Szerintem vagyunk még egy páran, akik a jó öreg TDDI-vel elégedettek mert a szervizesek szerint is, + bontósok mondták, hogy kevesebb a gond velük mint a TDCI-vel.
 
Persze valamit valamiért, nem gyorsul annyira, 15 lóval esetleg kevesebb vagy 1-1,5 évvel idősebb a TDCI-nél.
 
Uff, beszéltem a TDDI-sek dícséretére.
 
Üdv. Egy Mondeoval és gyerekével egyaránt elégedett Apuka:)
Csak kettőt, mert nekem egy GYÁRILAG is volt rajta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5253 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 08:02:00 »

Pedig a lista szerint több a jó, mint a rossz! Ami jó!
Ha meg úgy nézzük hogy 100-e km felett, akkor jó-rossz arány 7:5-höz. 41%!!!
Soook bizony ez.
De egyetértek Angel-lal hogy elég lsz talán. Én indítottam el ezt a dolgot, és mindenki azt szűr le belőle amit akar.
 
Pimpa!
Azé 3 évente nemcsak porlasztóra kell költeni. Sokminden más van még amit úgy hívunk "kopó alkatrész". Ne bagatelizáljuk csak el ezt a sok száz ezer Forintot. Vagy mindenki ilyen jól keres itt a fórumon? Nekem van máshova is igényem elkölteni a pénzem.
Új vételt meg sztem igen kevesen engedhetnek meg maguknak magánban váll. nélkül.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5254 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 08:37:00 »

Amig ti a csucsokon vitatkoztok, addig en elmeletben lassan osszerakom a tempomatot Cool
Mindenesetre tenyleg nem tul jo, hogy ennyi baj van a TDCI mocikkal 8( Ha nem lenne ilyen qrva draga a csucs, akkor nyilvan xarnank ra magasrol, de igy...
 
Egyebkent az off renault-nal tenyleg van ilyen tipushiba. Benyas mociknal a gyujto trafo adja meg magat nagyon hamar. Csak eppen ott majdnem mind1ik verda ilyen ! Darabja valami 20e piiz, es 4 darab kell belole. Jah, es mivel tipus hibas, igy ha kicsereled, kesobb megint be fog hanyni. Szal nem csak a Mondeonal vannak ilyen problemak, mar ha ez megnyugtat valakit. En 2 renault-s emberket ismerek, es mind2-nel mar cserelni kellett a trafokat. Jah es fiatal autokrol van szo.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5255 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 08:39:00 »

Agostonb,
Soot, ha megnezzuk majd 300e km felett, akkor mar valceg 100% lesz a meghibasodasi arany! Semmi sem tart orokke
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5256 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 08:48:00 »

Angel,
 
A kovetkezo elmeletem tamadt. Eddig ugy tunik, hogy a 99es evjaratu mondihoz valo actuator is jo az MKIII-ba. Az eddigi nyomozasom alapjan a kulonbseg mindossze annyi, hogy MKII-nel a speed sensortol kap jelet az actuator, mig MKIII-nal a computol. De tul keppe kb. ugyanaz lehet a 2 jel, mivel az MKIII sematikus rajzon a speed sensortol kozvetve kap jelet a compun keresztul. Ez gondolom azert van igy, mert mig sejtesem szerint az MKI-II kilometer oraja spiralos, addig az MKIII mar digit. Ergo az MKIII-ban termeszetesen benne van a speed szenzor. A 99es evjaratu actuatornak pontosan ugyanaz a csatlakozoja, mint az MKIII-nak. Bekotese eddig ugy tunik 99%-ban +egyezik. Ahol a 99-es actuatornal a 3-as labon kapja a speed szenzor adatait, addig MKIII-nal ugyan azon labon a compubol megy jel. Feltehetoleg a 2 megoldas ugyanazt a jelet szolgaltatja. Eddig 100%, hogy utolag is beszerelheto a tempomat, es 99%, hogy az MKII-es actuatora pontosan ua. mint az MKIII-e. MAr alig varom a talit, hogy jobban szemugyre vegyen a cuccost... Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5257 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 08:51:00 »

Mas off modelleknel azert olcsobb relative az utolagos tempo, mert ott valszeg nem bowdenes a gazpedal, hanem sima potis, ahol ugye eleve egy motor rnagatja a pimpampo szelepet. MKIII ebbol a szempontbol annyiban kulonbozik, hogy TE magad mechanikusan bizgeralod a pimpampot. Tehat ezert van szukseg +alkatreszre, vagyis actuatorra.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5258 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 08:56:00 »

Mas off modelleknel azert olcsobb relative az utolagos tempo, mert ott valszeg nem bowdenes a gazpedal, hanem sima potis, ahol ugye eleve egy motor rnagatja a pimpampo szelepet. MKIII ebbol a szempontbol annyiban kulonbozik, hogy TE magad mechanikusan bizgeralod a pimpampot. Tehat ezert van szukseg +alkatreszre, vagyis actuatorra.
A 99-es mondeo km órája nem spirálos, hanem elektromos. A tdci gázpedálja viszont elektromos (drive by wire) a benzinesé biztosan bowdenes?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5259 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 09:11:00 »

Angel,
 
99-es mondinal 100%-hogy minden tipus km oraja elektromos ? Mert lehet, hogy volt ilyenis meg olyan is, es e miatt kell + speed szenzor. De lehet, hogy hulyeseg. Nalam pl. MKI spiralos volt. Ott viszont nem biztos, hogy volt elektronyos speed szenzor. Az en MKIII-am tuti, hogy bowdenes Cool Vegulis aza lenyeg, hogy eddig ugy tunik az actuator mind2 esetben ua.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5260 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 09:14:00 »

Egy idezet a mai indexrol:
 
"A fővárosi városvezetők közül többen Ford Mondeókkal lettek vagyonosabbak az elmúlt hónapokban."
 
fene a pofajukat Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5261 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 09:38:00 »

Amikor mondjuk egy 2002-es, vagy 2003 eleji TDCi-ben egy Ford szervizben kicserélik a porlasztócsúcsot, akkor már a legújabb, tehát a ráncfelvarrt modellekével megegyező, módosított cuccos kerül bele, vagy még a régifajta?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5262 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 09:42:00 »

Ha meg úgy nézzük hogy 100-e km felett, akkor jó-rossz arány 7:5-höz. 41%!!!
Soook bizony ez.
De egyetértek Angel-lal hogy elég lsz talán. Én indítottam el ezt a dolgot, és mindenki azt szűr le belőle amit akar.
 
Pimpa!
Azé 3 évente nemcsak porlasztóra kell költeni. Sokminden más van még amit úgy hívunk "kopó alkatrész". Ne bagatelizáljuk csak el ezt a sok száz ezer Forintot. Vagy mindenki ilyen jól keres itt a fórumon? Nekem van máshova is igényem elkölteni a pénzem.
Új vételt meg sztem igen kevesen engedhetnek meg maguknak magánban váll. nélkül.
Egy utolsó kört azért megérne:
Ha volna kontaktunk a SZERV-nél, meg kellene kérdezni, hogy anno a flottában milyen arányú volt a csúcsproblem (esetszám/flotta), mert az nem kérdés, hogy ott ment az aggyneki
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5263 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 09:44:00 »

Angel,
 
99-es mondinal 100%-hogy minden tipus km oraja elektromos ? Mert lehet, hogy volt ilyenis meg olyan is, es e miatt kell + speed szenzor. De lehet, hogy hulyeseg. Nalam pl. MKI spiralos volt. Ott viszont nem biztos, hogy volt elektronyos speed szenzor. Az en MKIII-am tuti, hogy bowdenes Cool Vegulis aza lenyeg, hogy eddig ugy tunik az actuator mind2 esetben ua.
95 okt óta minden km óra elektromos. Tehát, minden mk2 és a kései mk1-ek is!
Ha jól emléxem (95.10 és elektromos km óra)!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5264 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 09:45:00 »

Citromheja,
 
Ahum, akkor mas oka van annak, hgoy az actuator kozvetlenul a speed senzortol kapja a jelet nem pedig a computol.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5265 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 09:48:00 »

Agostonb,
Soot, ha megnezzuk majd 300e km felett, akkor mar valceg 100% lesz a meghibasodasi arany! Semmi sem tart orokke
nooooo.
Azér régen rossz ha 100 fölött már 50%. Ez a bajom. Mer ha 5 % akkor ok.
off rönókhoz meg annyit hogy kiderült hogy afranciák kinai cuccot vettek olcson, és ezek mentek tönkre. De 95% ban az első évben és gariban cserélik.
Ez mégiscsak jó. Ingyen, mint 300 rugó
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5266 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 09:56:00 »

Amikor mondjuk egy 2002-es, vagy 2003 eleji TDCi-ben egy Ford szervizben kicserélik a porlasztócsúcsot, akkor már a legújabb, tehát a ráncfelvarrt modellekével megegyező, módosított cuccos kerül bele, vagy még a régifajta?
Én úgy tudom, hogy csak az ahhoz az évjárathoz tartozó csúcsok kerülhetnek bele cserekor. Ha más van, akkor nem lesz jó. A csúcsokon van egy szép hosszó szám. Ennek az első néhány darabja határozza meg milyen kell bele
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5267 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 10:02:00 »

Én úgy tudom, hogy csak az ahhoz az évjárathoz tartozó csúcsok kerülhetnek bele cserekor. Ha más van, akkor nem lesz jó. A csúcsokon van egy szép hosszó szám. Ennek az első néhány darabja határozza meg milyen kell bele
Lehet, hogy nem az első, hanem utolsó? Már nem emléxem. Épp itt van a kezemben amit kikaptak. Olyan apró lukak vannak rajt, hogy nem csodálkoznék ha ezek eltömődnének. A tűhegy ehez képest elefánt odu!!!
Elvigyem talira? Ha esetleg érdekel valakit, hogy hogy néz ki a nyavajás.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #5268 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 10:09:00 »

Lehet, hogy nem az első, hanem utolsó? Már nem emléxem. Épp itt van a kezemben amit kikaptak. Olyan apró lukak vannak rajt, hogy nem csodálkoznék ha ezek eltömődnének. A tűhegy ehez képest elefánt odu!!!
Elvigyem talira? Ha esetleg érdekel valakit, hogy hogy néz ki a nyavajás.
Én megnézném, de csak májusban.
Lyukak kb. 0.1mm-esek, ahogy olvastam, és 3 db.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5269 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 10:13:00 »

Én megnézném, de csak májusban.
Lyukak kb. 0.1mm-esek, ahogy olvastam, és 3 db.
Én 6db picike lyukat látok.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5270 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 10:17:00 »

Lehet, hogy nem az első, hanem utolsó? Már nem emléxem. Épp itt van a kezemben amit kikaptak. Olyan apró lukak vannak rajt, hogy nem csodálkoznék ha ezek eltömődnének. A tűhegy ehez képest elefánt odu!!!
Elvigyem talira? Ha esetleg érdekel valakit, hogy hogy néz ki a nyavajás.
Hozd el minitalira.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5271 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 10:37:00 »

Hozd el minitalira.
OK
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #5272 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 10:54:00 »

Lehet, hogy nem az első, hanem utolsó? Már nem emléxem. Épp itt van a kezemben amit kikaptak. Olyan apró lukak vannak rajt, hogy nem csodálkoznék ha ezek eltömődnének. A tűhegy ehez képest elefánt odu!!!
Elvigyem talira? Ha esetleg érdekel valakit, hogy hogy néz ki a nyavajás.
Valszeg az az igazság, hogy nem lehet más verziót beletenni. És én kétlem hogy a fizikai befoglaló méretei miatt.
Inkább az, hogy ugye a computer csak valszeg az általa ismert számkódú (vagy eleje, vagy hátulja pár karakter stimmel) porlasztót tudja elhajtani. Ha nem lenne ez a számsor, akkor valszeg mindegy lenne. de van
Sztem.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #5273 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:03:00 »

Lehet, hogy nem az első, hanem utolsó? Már nem emléxem. Épp itt van a kezemben amit kikaptak. Olyan apró lukak vannak rajt, hogy nem csodálkoznék ha ezek eltömődnének. A tűhegy ehez képest elefánt odu!!!
Elvigyem talira? Ha esetleg érdekel valakit, hogy hogy néz ki a nyavajás.
Ticu!
Neked a 4. csúcsot cserélték vagy mind a négyet? Változott a motor működése valamit a csere után?
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5274 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:05:00 »

Valszeg az az igazság, hogy nem lehet más verziót beletenni. És én kétlem hogy a fizikai befoglaló méretei miatt.
Inkább az, hogy ugye a computer csak valszeg az általa ismert számkódú (vagy eleje, vagy hátulja pár karakter stimmel) porlasztót tudja elhajtani. Ha nem lenne ez a számsor, akkor valszeg mindegy lenne. de van
Sztem.
Így igaz. sőt, amikor az újat hozattam Foxal, Ő is a számokat kérdezte a régi csúcsról, mert hogy másik bizony nem lesz jó.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5275 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:06:00 »

Ticu!
Neked a 4. csúcsot cserélték vagy mind a négyet? Változott a motor működése valamit a csere után?
1db csúcsot cseréltek. Változott e? Most normálisan megy.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #5276 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:12:00 »

1db csúcsot cseréltek. Változott e? Most normálisan megy.
Csak azt nem értem, hogy miért csak a 4. csúcsot jelzi hibásnak? Mert ahhoz van érzékelő, a többihez nincs? Nekem azt mondták, a 4. kopott. Majd cserélni kell idővel. De a többit nem? Nem értem! Ha csak azt cserélik, akkor olyan lesz mint új korában? Vagy új tescoban? Nem értem!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5277 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:15:00 »

Csak azt nem értem, hogy miért csak a 4. csúcsot jelzi hibásnak? Mert ahhoz van érzékelő, a többihez nincs? Nekem azt mondták, a 4. kopott. Majd cserélni kell idővel. De a többit nem? Nem értem! Ha csak azt cserélik, akkor olyan lesz mint új korában? Vagy új tescoban? Nem értem!
Nem feltétlenül megy tönkre az összes egyszerre. Sőt azt mondták olyan még nem nagyon volt. Ha a többire azt mondták, hogy jó, akkor menni fog és kész. Úgy mint új...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #5278 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:20:00 »

Nem feltétlenül megy tönkre az összes egyszerre. Sőt azt mondták olyan még nem nagyon volt. Ha a többire azt mondták, hogy jó, akkor menni fog és kész. Úgy mint új...
Nem akarok kötözködni, de valaki megmagyarázhatná, hogy miért? Nem értem! Mindig csak a 4.?
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5279 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:22:00 »

Nem akarok kötözködni, de valaki megmagyarázhatná, hogy miért? Nem értem! Mindig csak a 4.?
Nem mindig csak a 4. Ki mondta ezt? Sajna most lelépek és nem leszek net közelben. Este válaszolok, már ha tudok.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #5280 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:23:00 »

Csak azt nem értem, hogy miért csak a 4. csúcsot jelzi hibásnak? Mert ahhoz van érzékelő, a többihez nincs? Nekem azt mondták, a 4. kopott. Majd cserélni kell idővel. De a többit nem? Nem értem! Ha csak azt cserélik, akkor olyan lesz mint új korában? Vagy új tescoban? Nem értem!
Nekem is 4-es henger kop. érzékelője jelzett "túl"kopogást, de sztem csak ott van érzékelő.
Honnan tudni melyik hengeré rossz? Főleg ha 1 érzékelő van.
1cer már feltettem egy Autodata képet, ahol csak annyi volt jelezve a 4. hengernél, hogy Kopogás érz. szenzor
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #5281 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:27:00 »

Nem mindig csak a 4. Ki mondta ezt? Sajna most lelépek és nem leszek net közelben. Este válaszolok, már ha tudok.
Ticu!
Általában a 4. szokott kopott lenni! Ha most megkérdeznénk a kopott csúcsos tagokat, a többség a 4.-et mondaná! Én ezt így látom, de meggyőzhető vagyok!
De miért mindig a 4. csúcs kopott? Nem értem!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #5282 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:29:00 »

Ticu!
Általában a 4. szokott kopott lenni! Ha most megkérdeznénk a kopott csúcsos tagokat, a többség a 4.-et mondaná! Én ezt így látom, de meggyőzhető vagyok!
De miért mindig a 4. csúcs kopott? Nem értem!
Előbb megfejtitek, mint a szagszervízek, hajrá TDCi-sek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5283 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:33:00 »

Ticu!
Általában a 4. szokott kopott lenni! Ha most megkérdeznénk a kopott csúcsos tagokat, a többség a 4.-et mondaná! Én ezt így látom, de meggyőzhető vagyok!
De miért mindig a 4. csúcs kopott? Nem értem!
Oda rakják a tűrésen kívülieket, és egyben a kopogás érzékelőt is, ami majd kimutatja hogy "cserélje most" a tulaj.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #5284 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:34:00 »

Előbb megfejtitek, mint a szagszervízek, hajrá TDCi-sek
Aztán lehet nekik szórólapot küldeni!
"TDCi-s konstrukciós hibát értékelünk, rövid határidővel javítunk pici pézééé! Ford Mondeo Club Hungary"
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #5285 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:36:00 »

Aztán lehet nekik szórólapot küldeni!
"TDCi-s konstrukciós hibát értékelünk, rövid határidővel javítunk pici pézééé! Ford Mondeo Club Hungary"
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5286 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:49:00 »

Oda rakják a tűrésen kívülieket, és egyben a kopogás érzékelőt is, ami majd kimutatja hogy "cserélje most" a tulaj.

Meg az is lehet, az van a legközelebb/legtávolabb a szivanttyútól/az a legmelegebb henger/mert az mindig észak felé néz. Vagy tényleg a kopogásérzékelő... De szerintem a kopogásérzékelő azt hivatott érzékelni, hogy csökkentse a vibrációt, aszerint késlelteti/sietteti a befecskendezést.
 
Hogy melyik a rossz? Van az a poharas mérés, ami a veszteséget méri. Ha nincs benne a tűrésben, sárgalámpa.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5287 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 11:59:00 »

Meg az is lehet, az van a legközelebb/legtávolabb a szivanttyútól/az a legmelegebb henger/mert az mindig észak felé néz. Vagy tényleg a kopogásérzékelő... De szerintem a kopogásérzékelő azt hivatott érzékelni, hogy csökkentse a vibrációt, aszerint késlelteti/sietteti a befecskendezést.
 
Hogy melyik a rossz? Van az a poharas mérés, ami a veszteséget méri. Ha nincs benne a tűrésben, sárgalámpa.
Hááát lehet hogy poharas mutatja, lehet hogy nem. Valszeg több fajta problémája lehet a csúcsnak. Pl. kopott, eldugult, megszorult tű éskitudja
A poharas mérés igazából (sztem) az első két verziót nem tudja kimutatni, inkább a megszorult tűt, mert annak nyitva vagy zárva tartása hat. meg a bef. mennyiséget. Ha sok van a pohárban, akkor sok a visszafolyás, tehát kevés megy át a porlasztón. Amin persze a lyukak is el lehetnek dugulva, s nemtom a 3-ból 2 lyukon átmegy-e a 3. lyuk mennyisége?
Az un. dízel kopogást nemtom pontosan hogy túl szegény vagy túl dús keverék okozza. Inkább ez utóbbi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5288 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 12:04:00 »

Hááát lehet hogy poharas mutatja, lehet hogy nem. Valszeg több fajta problémája lehet a csúcsnak. Pl. kopott, eldugult, megszorult tű éskitudja
A poharas mérés igazából (sztem) az első két verziót nem tudja kimutatni, inkább a megszorult tűt, mert annak nyitva vagy zárva tartása hat. meg a bef. mennyiséget. Ha sok van a pohárban, akkor sok a visszafolyás, tehát kevés megy át a porlasztón. Amin persze a lyukak is el lehetnek dugulva, s nemtom a 3-ból 2 lyukon átmegy-e a 3. lyuk mennyisége?
Az un. dízel kopogást nemtom pontosan hogy túl szegény vagy túl dús keverék okozza. Inkább ez utóbbi.
Nem 5 lyuk van a befecskendezőn? Mintha úgy olvastam volna valahol...
 
A bedugult lyukakat nem lehet kitisztítani injektortisztítóval? Mintha te írtál volna arról a kiforgatós módszerről.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5289 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 12:05:00 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/loero!2
 
Nem néztek el valamit a Mondeonál?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5290 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 12:07:00 »

Hááát lehet hogy poharas mutatja, lehet hogy nem. Valszeg több fajta problémája lehet a csúcsnak. Pl. kopott, eldugult, megszorult tű éskitudja
A poharas mérés igazából (sztem) az első két verziót nem tudja kimutatni, inkább a megszorult tűt, mert annak nyitva vagy zárva tartása hat. meg a bef. mennyiséget. Ha sok van a pohárban, akkor sok a visszafolyás, tehát kevés megy át a porlasztón. Amin persze a lyukak is el lehetnek dugulva, s nemtom a 3-ból 2 lyukon átmegy-e a 3. lyuk mennyisége?
Az un. dízel kopogást nemtom pontosan hogy túl szegény vagy túl dús keverék okozza. Inkább ez utóbbi.
Szerintem a dízel kopogást nem az üzemanyag mennyisége okozza: a dízelnél minőségi, és nem mennyiségi a szabályzás, mint a benzinesnél, ahol a túl szegény vagy túl dús keverék nem robban. A dízelnél a nagyon szegény keverék is meggyullad, sőt, minőségesebb az égés. A turbó emiatt javít(hat) a hatásfokon.
Szerintem a kopogás a nem megfelelően porlasztott üzemanyag miatt (agresszívebb égés), vagy nem a kellő időben történő befecskendezéskor történhet. Szvsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5291 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 12:08:00 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/loero!2
 
Nem néztek el valamit a Mondeonál?
VAN 90 lovas TDCi. Néztem a magyar oldalon az árlistában, de a német oldalon a műszaki adatok között is megvan.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5292 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 12:37:00 »

Nem 5 lyuk van a befecskendezőn? Mintha úgy olvastam volna valahol...
 
A bedugult lyukakat nem lehet kitisztítani injektortisztítóval? Mintha te írtál volna arról a kiforgatós módszerről.
azt a bizonyos CTACLEAN szert használta már valaki. vagy csak említette.
 
próbáltátok már
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5293 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 12:46:00 »

Valamelyik este a belenéztem a Haynes manuálba, hogy ugyanmár mit is ír a porlasztócsúcsokról. Éppen félálomban voltam, de valami ilyasmire emlékszem: "jóllehet sokat bírnak", de javítás vagy "újrakondícionálás" valószínű 60E mérföld után...Azt is megemlítik, hogy porlasztócsúcs tisztító adalékkal is lehet próbálkozni. Sajnos nem írják, hogy milyennel is. Én kérdeztem Solymáron, hogy van-e valamilyen Ford ajánlás, ötlet az adalékra, de nem tudtak konkrétumot mondani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5294 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 12:46:00 »

azt a bizonyos CTACLEAN szert használta már valaki. vagy csak említette.
 
próbáltátok már
Kedves pablo!
 
Hírek között Maffy vezér helyes kis cikkjében mindent elolvashatsz a calaclean-ról.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5295 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 12:52:00 »

Kedves pablo!
 
Hírek között Maffy vezér helyes kis cikkjében mindent elolvashatsz a calaclean-ról.
azt ismerem, de gondoltam valaki próbálta már dízelben etesleg...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5296 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 12:54:00 »

Ultras vizet neki, oszt az majd jol kitiszticcsa
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5297 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 13:04:00 »

És akkor ott hogy? Csökkentik a teljesítményt mesterségesen? Hmmmm...  
Ja... Vennék....Mondeot.. Írom én már mindenhová Smiley Alváz és motorszámokról is sokat meg klehet tudni... Mit nézzek? Milyen kódok vannak? Mi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5298 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 13:05:00 »

Szerintem a dízel kopogást nem az üzemanyag mennyisége okozza: a dízelnél minőségi, és nem mennyiségi a szabályzás, mint a benzinesnél, ahol a túl szegény vagy túl dús keverék nem robban. A dízelnél a nagyon szegény keverék is meggyullad, sőt, minőségesebb az égés. A turbó emiatt javít(hat) a hatásfokon.
Szerintem a kopogás a nem megfelelően porlasztott üzemanyag miatt (agresszívebb égés), vagy nem a kellő időben történő befecskendezéskor történhet. Szvsz.
Lehet ebben is valami, de ez nem lenne magyarázat arra, hogy akár régi dízelek is hidegen kattognak mint a fene. Csupáncsak olyankor működik a dúsító, ami több üa.-ot enged a hengerbe. Az nem szükségszerűen rosszabban porlasztottat jelent. Csak egyszerűen többet.
Huh?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5299 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 13:15:00 »

Lehet ebben is valami, de ez nem lenne magyarázat arra, hogy akár régi dízelek is hidegen kattognak mint a fene. Csupáncsak olyankor működik a dúsító, ami több üa.-ot enged a hengerbe. Az nem szükségszerűen rosszabban porlasztottat jelent. Csak egyszerűen többet.
Huh?
Hideg motorral a dízel azért csattog, mert nem éri el sűrítéskor azt a hőmérsékletet, ami kellene, és az égés agresszívebben, rövidebb idő alatt megy végbe az égés, és közel nem olyan tökéletes, mint meleg motorbál. Ezért nem szabad hidegben meghajtani, mert ugyi akkor még jobban is megy a motor, csak ez nem tesz jót neki. Nagyobb is a kompreszzió.
A közvetlen befecskendezéses is azért hangosabb, mint az előkamrás, mert ott is rövidebb idő alatt meg végbe az égés. Az előkamrásnál pedig elnyújtottabb (Mondeo td).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.