Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 18:37:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21474506 alkalommal)
0 Felhasználó és 318 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5450 Dátum: 2006.02.08 szerda, 22:30:00 »

Szervíz / Programozások alá felkerült két rég hiányolt programozás leírása.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5451 Dátum: 2006.02.08 szerda, 22:30:00 »

Zacci,
 
a tempomat építést remélem végig fotózod közbe, és lesz egy kis cikk! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5452 Dátum: 2006.02.08 szerda, 22:34:00 »

Piet,
 
Nuh, megneztem es tenyleg:
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06232.JPG
 
Te figy, honnan tucc ilyen adatokat, hogy gyari szam, rendelesi szam stb. ? Gyanus vagy te nekem
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5453 Dátum: 2006.02.08 szerda, 22:36:00 »

Scratch,
 
Ofcoz van mar jo par kepem a muveletrol
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5454 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:08:00 »

Scratch,
 
Ofcoz van mar jo par kepem a muveletrol
Ofcoz az mi? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5455 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:10:00 »

ofcoz=termeszetesen Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5456 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:12:00 »

Ofcoz az mi? Smiley
of course
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5457 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:22:00 »

ofcoz=termeszetesen Cool
Ezek a rövidítések... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #5458 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 08:15:00 »

ofcoz=termeszetesen Cool
Zacci. Itt vagyok fel hivhatsz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5459 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 10:34:00 »

Tegnap vettem a fóti szalonban 4 db ford izzítógyertyát 10 ezerért. Hogy lett neked 3990 darabja mondeo280?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5460 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 12:55:00 »

Olvasói teszt: Ford Mondeo 2.0 TDCi Turnier
 
Jó kis írás, de néhány dolgot nem tudok mire vélni benne:
˝a legidegesítőbb a szellőzés: nem lehet ugyanis az ablakra irányítani a levegőt anélkül, hogy a klímát be ne kapcsolná az automatika. Mi több, ilyen állásban a klíma lekapcsolhatatlan˝ - nálam simán megy klíma nélkül is az ablakfújatás.
 
˝a magas tartományban viszont több benne a kraft, nem konyul le 3800 körül, hanem 4200-ig erősen gyorsít, ha kell˝ - szerintem viszont nem érdemes 3800 fölé pörgetni, mert ott már fogy az erő.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5461 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 13:05:00 »

Bedobnék egy témát, biztos sok olyan van közöttünk aki német import autót vett és nem ő hanem a kereskedő /nepper/ intézte a reg adó befizetését. Kérdés: Szerintetek ha az autómra nem fizették be a regadót, és ez később kiderül rajtam leverhetik e?
 
Itt egy cikk: http://index.hu/gazdasag/magyar/regado5566/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5462 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 13:20:00 »

Olvasói teszt: Ford Mondeo 2.0 TDCi Turnier
 
Jó kis írás, de néhány dolgot nem tudok mire vélni benne:
˝a legidegesítőbb a szellőzés: nem lehet ugyanis az ablakra irányítani a levegőt anélkül, hogy a klímát be ne kapcsolná az automatika. Mi több, ilyen állásban a klíma lekapcsolhatatlan˝ - nálam simán megy klíma nélkül is az ablakfújatás.
 
˝a magas tartományban viszont több benne a kraft, nem konyul le 3800 körül, hanem 4200-ig erősen gyorsít, ha kell˝ - szerintem viszont nem érdemes 3800 fölé pörgetni, mert ott már fogy az erő.
Persze, ez a szerencsetlen a szelvedo paratlanito allasra gondol. En meg nem lattam olyan autot, ahol ilyenkor ne kapcsolna be a klima. Ez eleg logikus.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5463 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 13:43:00 »

Bedobnék egy témát, biztos sok olyan van közöttünk aki német import autót vett és nem ő hanem a kereskedő /nepper/ intézte a reg adó befizetését. Kérdés: Szerintetek ha az autómra nem fizették be a regadót, és ez később kiderül rajtam leverhetik e?
 
Itt egy cikk: http://index.hu/gazdasag/magyar/regado5566/
Igazából leverhetnék, mivel a reg.-adót Magyarországon annak kell befizetni aki forgalomba-helyezi az autót. Ebből az következik, hogy amikor a kereskedőnél lefoglalóztad az autót - ami még nem volt forgalomba helyezve - akkor aláirattak Veled egy meghatalmazást, amiben Te meghatalmazod őket mindenféle ügyintézésre. Ebből valószinüleg az következik, hogy a reg.adót is a Te nevedben fizették be, vagy nem fizették be. Kvázi a hamisitott be/nem/fizetési bizonylat is a Te neveden fut az okmányirodában. Szóval a magyarázkodást nem tudod megúszni. /Ez ugyanolyan ügy lesz, mint amikor a Daciákat és Ladákat vitték vissza a hazájukba és csak úgy lehetett eladni, ha egy kft-n keresztül intézed -akik ezután elfelejtették az állam felé az illetékeket befizetni plusz visszaigényeltek áfa-t is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5464 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 14:07:00 »

Igazából leverhetnék, mivel a reg.-adót Magyarországon annak kell befizetni aki forgalomba-helyezi az autót. Ebből az következik, hogy amikor a kereskedőnél lefoglalóztad az autót - ami még nem volt forgalomba helyezve - akkor aláirattak Veled egy meghatalmazást, amiben Te meghatalmazod őket mindenféle ügyintézésre. Ebből valószinüleg az következik, hogy a reg.adót is a Te nevedben fizették be, vagy nem fizették be. Kvázi a hamisitott be/nem/fizetési bizonylat is a Te neveden fut az okmányirodában. Szóval a magyarázkodást nem tudod megúszni. /Ez ugyanolyan ügy lesz, mint amikor a Daciákat és Ladákat vitték vissza a hazájukba és csak úgy lehetett eladni, ha egy kft-n keresztül intézed -akik ezután elfelejtették az állam felé az illetékeket befizetni plusz visszaigényeltek áfa-t is.
Ügyes dolgok ezek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5465 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 14:30:00 »

Olvasói teszt: Ford Mondeo 2.0 TDCi Turnier
 
Jó kis írás, de néhány dolgot nem tudok mire vélni benne:
˝a legidegesítőbb a szellőzés: nem lehet ugyanis az ablakra irányítani a levegőt anélkül, hogy a klímát be ne kapcsolná az automatika. Mi több, ilyen állásban a klíma lekapcsolhatatlan˝ - nálam simán megy klíma nélkül is az ablakfújatás.
 
˝a magas tartományban viszont több benne a kraft, nem konyul le 3800 körül, hanem 4200-ig erősen gyorsít, ha kell˝ - szerintem viszont nem érdemes 3800 fölé pörgetni, mert ott már fogy az erő.
A cikkre reagálva:
Sztem is elb...ott a belső távolságok méretezése. Túl közel van minden a műszerfalhoz, én 184centimmel viszont ha a lábam kényelmes helyzetben van, alig érem el a kormányt és a kezelő gombokat a középkonzolon. És persze az ajtó könyöktámasz táv-a is 160-170 centis emberekhez van kitalálva. Nekem spec a bal könyököm kb. a B oszlop környékére esik.
Ez gagyi. Ekkora autót 170 centisekre terveznek...
Akkor mit szóljon egy 2 m-es egyed?
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #5466 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 15:04:00 »

A cikkre reagálva:
Sztem is elb...ott a belső távolságok méretezése. Túl közel van minden a műszerfalhoz, én 184centimmel viszont ha a lábam kényelmes helyzetben van, alig érem el a kormányt és a kezelő gombokat a középkonzolon. És persze az ajtó könyöktámasz táv-a is 160-170 centis emberekhez van kitalálva. Nekem spec a bal könyököm kb. a B oszlop környékére esik.
Ez gagyi. Ekkora autót 170 centisekre terveznek...
Akkor mit szóljon egy 2 m-es egyed?
Béla!
Találtál már valami jó dolgot is a Mondeódban?
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #5467 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 15:08:00 »

Béla!
Találtál már valami jó dolgot is a Mondeódban?
A múltkor a telefonját hagyta benne, na azt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5468 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 15:31:00 »

A cikkre reagálva:
Sztem is elb...ott a belső távolságok méretezése. Túl közel van minden a műszerfalhoz, én 184centimmel viszont ha a lábam kényelmes helyzetben van, alig érem el a kormányt és a kezelő gombokat a középkonzolon. És persze az ajtó könyöktámasz táv-a is 160-170 centis emberekhez van kitalálva. Nekem spec a bal könyököm kb. a B oszlop környékére esik.
Ez gagyi. Ekkora autót 170 centisekre terveznek...
Akkor mit szóljon egy 2 m-es egyed?
Én is pontosan 184 centi magas vagyok, de nekem éppenhogy minden ideális méretű és formájú a Mondiban. Korábban például minden autóban utáltam az elcseszett helyen lévő kartámaszokat, a Mondeo viszont az első, ahol imádom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5469 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 15:41:00 »

Én is pontosan 184 centi magas vagyok, de nekem éppenhogy minden ideális méretű és formájú a Mondiban. Korábban például minden autóban utáltam az elcseszett helyen lévő kartámaszokat, a Mondeo viszont az első, ahol imádom
Én 192 cm vagyok,de nekem sincs bajom!-:)))
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5470 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 15:52:00 »

Én 192 cm vagyok,de nekem sincs bajom!-:)))
Én pedig 188cm vagyok, és van bajom!:-))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #5471 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 15:54:00 »

Én 192 cm vagyok,de nekem sincs bajom!-:)))
Mert a méret a lényeg számomra ez volt az elérhető és fenntartható legnagyobb VAS emellett eccsapásra szerelem
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5472 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 15:55:00 »

Nekem kb. 175cm es parom szerint sincs vele baj
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5473 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 15:55:00 »

Mert a méret a lényeg számomra ez volt az elérhető és fenntartható legnagyobb VAS emellett eccsapásra szerelem
Bocsi, má megyek is - mkI
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5474 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 16:10:00 »

Nekem kb. 175cm es parom szerint sincs vele baj
Zacci Te inkább a tempomattal foglalkoz, mert ha neked nem megy, akkor nem vágok bele én sem
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #5475 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 16:14:00 »

Zacci Te inkább a tempomattal foglalkoz, mert ha neked nem megy, akkor nem vágok bele én sem
Sebességtartó automatika nem rossz így se (főoldal cikke) ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5476 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 22:33:00 »

Hali! Az a Problémám van a Mondimmal(MkIII), hogy a tetön lévö hosszú rádióantenna eléggé útban van mikor felteszem a síboxot pláne ha a Camping boxomat! Tudom a legkézenfekvöbb megoldás ha leszerelem, de csak jo lenne hosszútávon rádiozni! Nincs valami alternatív megoldás erre? Létezik egyáltalán hozzá rövidebb vagy jobban állítható antenna? Válaszotokat elöre is köszönöm!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5477 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 23:25:00 »

Hali! Az a Problémám van a Mondimmal(MkIII), hogy a tetön lévö hosszú rádióantenna eléggé útban van mikor felteszem a síboxot pláne ha a Camping boxomat! Tudom a legkézenfekvöbb megoldás ha leszerelem, de csak jo lenne hosszútávon rádiozni! Nincs valami alternatív megoldás erre? Létezik egyáltalán hozzá rövidebb vagy jobban állítható antenna? Válaszotokat elöre is köszönöm!
Geri,
 
létezik. Autó Hi-Fi -st keress fel!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5478 Dátum: 2006.02.10 péntek, 07:36:00 »

Hali! Az a Problémám van a Mondimmal(MkIII), hogy a tetön lévö hosszú rádióantenna eléggé útban van mikor felteszem a síboxot pláne ha a Camping boxomat! Tudom a legkézenfekvöbb megoldás ha leszerelem, de csak jo lenne hosszútávon rádiozni! Nincs valami alternatív megoldás erre? Létezik egyáltalán hozzá rövidebb vagy jobban állítható antenna? Válaszotokat elöre is köszönöm!
Az én antennám alja teljesen gumi, ezért az sem gond, ha pl ráteszel valamit, mert hajlik annyit.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #5479 Dátum: 2006.02.10 péntek, 09:22:00 »

Én pedig 188cm vagyok, és van bajom!:-))))
Na,az a te bajod!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5480 Dátum: 2006.02.10 péntek, 09:38:00 »

Én is pontosan 184 centi magas vagyok, de nekem éppenhogy minden ideális méretű és formájú a Mondiban. Korábban például minden autóban utáltam az elcseszett helyen lévő kartámaszokat, a Mondeo viszont az első, ahol imádom
Valszeg az is közre játszik hogy az enyém ótómata, és e miatt nem kell keményen akár padlóig nyomnom a kuplungot. Ezért még 5 centivel hátrébb rakom magam. Ezzel a dologgal kapcsban olvastam mástól is itt ilyesmi gondot. De ki hogy érzi.
Az tényleg igaz, hogy ennyiért ez a legnagyobb VAS.
Ami tetszik?
A középkonzol marhára eltalált, a facelift-en már nem tetszik annyira.
Hamar fűűűt.
Nagy hely (nagyobb mint a kollégám 520-as BMW-jében).
Jó rugózás, precíz kormány, kis fogyasztás (nem városban).
Szééép.
Ami nem tetszik?
Porlasztóóóók!
Zajos motor.
Kicsi kormányrásegítés.
Ergomónika.
Buta klímatechnika. (-10 fokban beindítja Auto állásban a klímát. És tökre veszi a fordulatot.)(A kollégám BMW-jében szinte 0-ra veszi a fordulatot, és NEM kapcsol klímát.)
Futóműzaj bejön. Fókuszban jobb a szigetelés.
Nem értem miért nem megy végig az első szélvédő alatt a befúvó csík. Kb. 1/3 hosszt fed le, így sarkokban pára.
Röviden.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5481 Dátum: 2006.02.10 péntek, 09:46:00 »

Valszeg az is közre játszik hogy az enyém ótómata, és e miatt nem kell keményen akár padlóig nyomnom a kuplungot. Ezért még 5 centivel hátrébb rakom magam. Ezzel a dologgal kapcsban olvastam mástól is itt ilyesmi gondot. De ki hogy érzi.
Az tényleg igaz, hogy ennyiért ez a legnagyobb VAS.
Ami tetszik?
A középkonzol marhára eltalált, a facelift-en már nem tetszik annyira.
Hamar fűűűt.
Nagy hely (nagyobb mint a kollégám 520-as BMW-jében).
Jó rugózás, precíz kormány, kis fogyasztás (nem városban).
Szééép.
Ami nem tetszik?
Porlasztóóóók!
Zajos motor.
Kicsi kormányrásegítés.
Ergomónika.
Buta klímatechnika. (-10 fokban beindítja Auto állásban a klímát. És tökre veszi a fordulatot.)(A kollégám BMW-jében szinte 0-ra veszi a fordulatot, és NEM kapcsol klímát.)
Futóműzaj bejön. Fókuszban jobb a szigetelés.
Nem értem miért nem megy végig az első szélvédő alatt a befúvó csík. Kb. 1/3 hosszt fed le, így sarkokban pára.
Röviden.
A tiéd nem faceliftes? A 2003/7 a forgalombahelyezés dátuma? Mert júliusban már a facelifteseket gyártották. Vagy nem?
 
A klímát ki lehet kapcsolni! A faceliftben.
És mit értesz azalatt hogy És tökre veszi a fordulatot? Hogy nagyon fúj? Én télen a ventillátort 2-esre állítom, nyárig úgy marad. Csak a nyáron megy auto-ra a ventillátor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5482 Dátum: 2006.02.10 péntek, 09:55:00 »

En meg csak akkor kapcsolom be a futest, ha mar felmelegedett a moci. Akkoris ugy, hogy AUTO gomb megnyom, aztan klima kikapcs. Hideg motornal ha bekapcsoljatok a futest, akkor nehezebben melexik fel a moci, es kozben jon be a huvos levego. Ha kikapcsoljatok a futest, akkor joval hamarabb felmelegxik a moci, igy ergo hamarabb lehet az utasterben is meleg.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5483 Dátum: 2006.02.10 péntek, 09:57:00 »

Megjott a tempomat tartom ! Remelem ma holnap be is tom szerelni. Mar alig varom...
Csak ezaz idiota idojaras...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5484 Dátum: 2006.02.10 péntek, 11:14:00 »

haj,
 
kaptam egy fulest! Allitolag a 2003 elotti diesel mondeokban esetenkent gyari hibas lucas/Delphi gyartmanyu nagynyomasu szivattyut szereltek! Ez ugy nyilvanul meg, hogy egy ido utan a szivattyu belseje L kezd lemallani es az igy keletkezett fem szemcsek hadat uzennek annak aki az utjukba kerul. Allitolag nem mind1ik nagynyomasu szippantyu anyag hibas, de elofordulhat...
Allitolag, ha bekovetkezik a baj, akkor esetenkent nem csak porlaszto csucsot kell cserelni, hanem nagynyomasu szippantyut+uzemanyag rendszer vezetekeit, (vagy annak tisztitasa). Eleg horrorisztikusan hangzik
Mar csak arra kene rajonni, hogy mikent lehet ellenorizni a kerdeses szippantyu allapotat
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5485 Dátum: 2006.02.10 péntek, 14:50:00 »

Zacci!
 
Ez a dolog engem is érdekelne, még semmi panaszom, de nincs kidobandó zsetonom, ha igaz a hír!!!!!!!!!!!!!!
 
2001/7 havi vagyok, TDDI, ha tudsz valamit, oszd meg velünk is,
 
üdv. Karesz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5486 Dátum: 2006.02.10 péntek, 14:56:00 »

Agostonb!
 
A felsorolásodban csak a rosszakra - kritikákra- reagálok:
 
A futómű nálam nem hangos, a kormány remekül műxik, nem lehet, hogy az automata miatt valami másképp van vezérelve a tiéden?
 
A szélvédő alatti befúvóka nekem teljesen leszedi a párát, igaz én szélvédőfűtéssel közösen használom, ha mondjuk hóesésben közlekedek.
 
A klíma nem buta, sőt okos, éppen azért kapcsol klímát, mert ezáltal kiszűri az utastér levegőből a páratartalmat és nem párásodnak az ablakok. Nekem bevált.
 
Ennyit szerettem volna elmondani, uff beszéltem, a Mondeok védelmében, mint elégedett tulajdonos
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5487 Dátum: 2006.02.10 péntek, 16:36:00 »

Agostonb!
 
A felsorolásodban csak a rosszakra - kritikákra- reagálok:
 
A futómű nálam nem hangos, a kormány remekül műxik, nem lehet, hogy az automata miatt valami másképp van vezérelve a tiéden?
 
A szélvédő alatti befúvóka nekem teljesen leszedi a párát, igaz én szélvédőfűtéssel közösen használom, ha mondjuk hóesésben közlekedek.
 
A klíma nem buta, sőt okos, éppen azért kapcsol klímát, mert ezáltal kiszűri az utastér levegőből a páratartalmat és nem párásodnak az ablakok. Nekem bevált.
 
Ennyit szerettem volna elmondani, uff beszéltem, a Mondeok védelmében, mint elégedett tulajdonos
Karesz,
 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5488 Dátum: 2006.02.10 péntek, 16:37:00 »

Zacci!
 
Ez a dolog engem is érdekelne, még semmi panaszom, de nincs kidobandó zsetonom, ha igaz a hír!!!!!!!!!!!!!!
 
2001/7 havi vagyok, TDDI, ha tudsz valamit, oszd meg velünk is,
 
üdv. Karesz
Karesz,
 
Neked a TDDi -vel nem lesz ilyen gond, ez TDCi probléma.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5489 Dátum: 2006.02.10 péntek, 19:06:00 »

Karesz jol beszel, a klima szerintem tok jaul muxik. Mondhatni logikusan.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5490 Dátum: 2006.02.10 péntek, 19:09:00 »

nuh, szopoka van, de nem veszes Cool
Megvan a tempomat tarto konzol, de idiota modon a csavarok bele vannak gyogyitva. Ergo alulrol kell anyaval rogziteni, ebbol kovetkezik, hogy le kell venni a vezeto oldali elso kereket es a kerek iv muanyag boritasat. Vegulis nem veszes, csak ezert az 1 nyavajas konzolert...
A pedal kapcsolo kabele rendelheto ! Ma megkerdeztem, es igent mondtak.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5491 Dátum: 2006.02.10 péntek, 19:42:00 »

A tiéd nem faceliftes? A 2003/7 a forgalombahelyezés dátuma? Mert júliusban már a facelifteseket gyártották. Vagy nem?
 
A klímát ki lehet kapcsolni! A faceliftben.
És mit értesz azalatt hogy És tökre veszi a fordulatot? Hogy nagyon fúj? Én télen a ventillátort 2-esre állítom, nyárig úgy marad. Csak a nyáron megy auto-ra a ventillátor.
Nem faceliftes, és nincs első szélvédő fűtésem se.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5492 Dátum: 2006.02.10 péntek, 19:45:00 »

En meg csak akkor kapcsolom be a futest, ha mar felmelegedett a moci. Akkoris ugy, hogy AUTO gomb megnyom, aztan klima kikapcs. Hideg motornal ha bekapcsoljatok a futest, akkor nehezebben melexik fel a moci, es kozben jon be a huvos levego. Ha kikapcsoljatok a futest, akkor joval hamarabb felmelegxik a moci, igy ergo hamarabb lehet az utasterben is meleg.
Annak meg mi értelme hogy AUTO, és leveszed a ventillátort. Akkor máris nem AUTO. El is tűnik a kijelzőről.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5493 Dátum: 2006.02.10 péntek, 19:58:00 »

agostonb,
 
Attol meg auto, mivel tartja a meleget, lassitja/gyorsitja a ventillatort, csak eppen nem kapcsolja be a legkondit. Ha hozza nyulsz a venti szabalyzohoz, akkor mar azt sem szabalyozza. Igy mar total nem automata. ergo nem kapcsolja be a legkondit, es tartja a megadott ventillator sebesseget, de meg ekkor asszem meg automatan vezerli az utasterbe bearamlo homersekletet. Ha teljesen feltekered a futest, akkor mar ahhoz se nul, es akkor pontosan ugy muxik, mint egy manualis cucc.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5494 Dátum: 2006.02.10 péntek, 20:01:00 »

jah,persze a fujasi iranyokrol majdnem megfeledkeztem... Cool telen ha futesz, akkor automatice alabra fuj, ami tok jo. Ha nyar van es huteni kell akkor ugy kb. mindenhova fuj, hiaba kapcsoltad ki a legkondit, allitottad be a venti sebesseget es a hofokot mondjuk levetted min.-re. Ha nem allitod kozvetlenul a befujasi iranyt, akkor meg az automatice vezerlodik.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5495 Dátum: 2006.02.10 péntek, 20:48:00 »

Nem faceliftes, és nincs első szélvédő fűtésem se.
Akkor ez a 2003/7 a forgalombahelyezés? Mert a gyártás szerintinek már faceliftesnek kellene lennie. Csak azért érdekel, mert ha igaz, június 15-től kzdve faceliftes, és érdekelne, hogy később gyártottak-e nem faceliftest. Az alvázszámdekóderrel megnézted már? Hogy mikor volt a pontos gyártás.
Olasz? Merthogy nincs első szélvédőfűtés. Egyébként a szélvádőfűtést én is ritkán használom. Van garázsom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5496 Dátum: 2006.02.11 szombat, 17:31:00 »

Akkor ez a 2003/7 a forgalombahelyezés? Mert a gyártás szerintinek már faceliftesnek kellene lennie. Csak azért érdekel, mert ha igaz, június 15-től kzdve faceliftes, és érdekelne, hogy később gyártottak-e nem faceliftest. Az alvázszámdekóderrel megnézted már? Hogy mikor volt a pontos gyártás.
Olasz? Merthogy nincs első szélvédőfűtés. Egyébként a szélvádőfűtést én is ritkán használom. Van garázsom.
Az első szélvédőfűtés esőben és párás időben frankó, mert nem kell klímát kapcsolni, leszedi a szötyit gyorsan.
Van kit zavar a klíma miatti teljesítményesés vagy a magasabb fogyasztás.
 
Nekem még a 2-es tádén volt nagyon hasznos, mert ott a klíma megfelezi a teljesítményét a kocsinak...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5497 Dátum: 2006.02.11 szombat, 20:11:00 »

haj,
 
Ma vegre bekerult a helyere a tempomat motor. Faxa lett, tok gyari meg minden...
A 3 nyavajas csavar hihetetlen bonyolultsaganak tenyet figyelembe veve volt nemi xopoka, mert felig le kellett venni a kerek iv belso takaro muanyag lemezet,hogy azta xaros 3 db anyat fel lehessen tekerni a tempomat tarto konzolra. De igy is kesz lett kb. 20 perc alatt. Legkozelebb mar gyorsabban menne.... Cool
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06252.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06257.JPG
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5498 Dátum: 2006.02.11 szombat, 21:20:00 »

haj,
 
Ma vegre bekerult a helyere a tempomat motor. Faxa lett, tok gyari meg minden...
A 3 nyavajas csavar hihetetlen bonyolultsaganak tenyet figyelembe veve volt nemi xopoka, mert felig le kellett venni a kerek iv belso takaro muanyag lemezet,hogy azta xaros 3 db anyat fel lehessen tekerni a tempomat tarto konzolra. De igy is kesz lett kb. 20 perc alatt. Legkozelebb mar gyorsabban menne.... Cool
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06252.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06257.JPG
Nyomassad és oszd az igét.
Cikk lesz belőle? Szerintem nagyon jó lenne!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5499 Dátum: 2006.02.11 szombat, 21:22:00 »

haj,
 
Ma vegre bekerult a helyere a tempomat motor. Faxa lett, tok gyari meg minden...
A 3 nyavajas csavar hihetetlen bonyolultsaganak tenyet figyelembe veve volt nemi xopoka, mert felig le kellett venni a kerek iv belso takaro muanyag lemezet,hogy azta xaros 3 db anyat fel lehessen tekerni a tempomat tarto konzolra. De igy is kesz lett kb. 20 perc alatt. Legkozelebb mar gyorsabban menne.... Cool
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06252.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06257.JPG
Zacci egy képet szeretnék a kormányodról, hogy mennyire ügyesen vágtad ki a régi kormányt. Mivel vágtad?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.309 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.