Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 12:05:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21922122 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5750 Dátum: 2006.02.22 szerda, 20:45:00 »

MUKODIK !
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5751 Dátum: 2006.02.22 szerda, 20:51:00 »

MUKODIK !
Gratulálok! Én nem voltam biztos ennyire a sikerben... örülök, hogy tévedtem! Semmit sem kellett aktiválni a wds-sel? Csak simán összedugtad, és annyi?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5752 Dátum: 2006.02.22 szerda, 20:52:00 »

Gratulálok! Én nem voltam biztos ennyire a sikerben... örülök, hogy tévedtem! Semmit sem kellett aktiválni a wds-sel? Csak simán összedugtad, és annyi?
Gratulálok!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5753 Dátum: 2006.02.22 szerda, 21:00:00 »

MUKODIK !
Ürülök, jujj de jó!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5754 Dátum: 2006.02.22 szerda, 21:05:00 »

Leirom, hogy mikent muxik, es akinek tempomatja van, az lecci jelezze, hogy jo vagy nem a mukodes.
 
Tehat...
 
Sebesseg adott. M5-os bevezeto 60km/h.
 
Megnyomom az ON gombot. Nem tortenik semmi.
Utana megnyomom a "+" gombot. Ekkor a gazpedal konnyebbe valik. Leszalok a gaz pedalrol es a verda tokeletesen tartja a 60km/h sebesseget.
Emelkedon automatice gazt ad, lejton pedig Lveszi a gazt. Tokeletesen tartja a sebesseget.
Ha megnyomom a "+" gombot, akkor 1-2km/h-val megemeli a sebesseget. Erezheto a gyorsitas. Ha megnyomom a "-" gombot, akkor lassit. Erezhetoen csokken a sebesseg 1-2km/h-val.
Ha ralepek a gazpedalra, vagyis elkezdek gyorsitani, akkor a verda gyorsul. Mihelyst Lveszem a labam a gazrol a verda lassulni kezd, mig L nem eri a 60km/h sebesseget. Ezek utan mar tartja az elozoleg meghatarozott tempot.
Emelem a sebesseget a "+" gomb megnyomasaval. No a sebesseg. Ezek utan megnyomom a "RES" gombot, es a rendszer vissza all az eredetileg meghatarozott sebessegre (60km/h).
A "-" gomb megnyomasaval csokkentem a sebesseget. Ezek utan a "RES" gomb megnyomasara a sebesseg vissza all az eredetileg meghatarozott 60km/h sebessegre.
Ha ralepek a kuplungra, azonnal kikapcsol a tempomat.
Ha ralepek a fekre, azonnal kikapcsol a tempomat.
Az "OFF" gomb megnyomasara azonnal kikapcsol a tempomat. Ezek utan csak ugy lehet ujra mukodesre birni, ha eloszor megnyomom az "ON" gombot es utana a "+" gombot.
Nuh, elso korben ezt sikerult kitapasztalnom.
 
Lenne meg nehany kerdesem:
Mikent lehet modositani az eloszor meghatarozott 60km/h-s sebesseget ? Itt arra gondolok, hogy pl. nem eleg a 60km/h es inkabb 70km/h val szeretnek menni. Es ha modositom a sebesseget es a megnyomom a "RES" gombot, akkor a sebesseg ne 60km/h-ra hanem 70km/h-ra alljon be.
Mikor kell vilagitania a muszerfalon a tempo visszajelzonek ?
 
Van valami viszajelzes arrol, hogy en az ut soran mar megnyomtam az "ON" gombot ? pl. elfelejtettem. Tehat csak akkor derul ki, ha pl. megnyomom a "+" gombot es eszrevetelezem, hogy nem kapcsolt be a tempomat !?
 
Sajna 1etlen aprocska gond van. Az pediglen, hogy a muszerfalon egesz ido alatt nem sikerult mukodesre birnom a tempomat visszajelzot. A muszer teszt anno megmutatta, hogy van ilyen az LCD kepernyon, de valamiert nem villan fel, mikro bekapcsolom a tempomatot.
Ennek kb. 2 oka lehet. Vagy valamiert nincs a muszerfalig Lvezetve a kabel. 2. Nem a tempomat kapcsolja kozvetlenul a vissza jelzot, ahnem a compu, es talan ezert kell a mar elozoleg emlitett lehetseges compu progizas.
A doksi szerint ugy tunik, hogy a tempomat motor adna kozvetlenul a jelet a muszerfalban levo tempomat jel gyujtasahoz. Vegulis annyira nem gaz, mert 1. ugyis tudom, ha be van kapcsolva. 2. a muszerfalon a tempomat visszajelzo ikon eleg pici es beleolvad a kornyezetebe. Latsozlag eza hianyossag abszolut nem befolyasolja a tempomat mukodeset.
Nuh egyelore ennyi. bocs, ha tul sokat dumalok
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5755 Dátum: 2006.02.22 szerda, 21:07:00 »

MUKODIK !
Zacci, MKII-re is meglehet csinálni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5756 Dátum: 2006.02.22 szerda, 21:11:00 »

jah meg valami. A tempomat motor egy 95-os MKI-bol szarmazik! ergo nemkell 90e-ert venni uj mocit, eleg bontobol szerezni 1et. Ugy latom a mostani motor nagyon jo alapotban van. Nyilvan, hisz nem minden nap hasznalja az ember, igy az elettartama eleg hosszu.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5757 Dátum: 2006.02.22 szerda, 21:15:00 »

ms02,
 
Ha MKIII-on meg lehetett csinalni MKI-es tempomat motorral, akkor miert is ne lehetne MKII-nel is ? Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5758 Dátum: 2006.02.22 szerda, 21:15:00 »

Angel,
 
thx! Cool Fo az optimizmus
egyelore WDs progizas nelkul is tokeletesen mukodik a rendszer. egyedul eza vissza jelzo nem akar felgyulladni, ha aktivalom a tempomatot. Dieselnel mar inkabb L tom kepzelni a progizast, hisz ott szerintem a computer vegzi a sebessegtartast. Benyasnal a tempomat motor vegzi a sebessegszabalyozast.
ettol fuggetlenul, lehet, hogy egy WDS progizas megoldja a visszajelzo problemajat.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5759 Dátum: 2006.02.22 szerda, 21:17:00 »

Angel,
 
jah, tul keppen ahogy mondod siman osszedugtam a cuccokat es megy Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5760 Dátum: 2006.02.22 szerda, 21:34:00 »

ms02,
 
Nezd majd meg, hogy a vezeto oldali toronycsapagy mogott van-e valami fura sehova se megy c. kabel ?
Valami ilyesmit keress:
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06211.JPG
 
Ha talasz ilyen csatlakozoval ellatott kabelt, akkor megoldhato. Ha nem,akkoris, csak akkor joval macerasabb.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5761 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:07:00 »

Angel,
 
MEgneztem a diesel tempomatositasat. Eccerubbnek tunik, mint a benyase. A compu vezerli a pillango szelep motort. Lvileg csak a pedalkapcsolok kellenek es a kormany kapcsolo. Esetleg egy WDS progizas. Az, hogy mennyire van elokeszitve szerintem a pedal kapcsoloknal levo kabelbol ki lehet kovetkeztetni
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5762 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:17:00 »

Angel,
 
MEgneztem a diesel tempomatositasat. Eccerubbnek tunik, mint a benyase. A compu vezerli a pillango szelep motort. Lvileg csak a pedalkapcsolok kellenek es a kormany kapcsolo. Esetleg egy WDS progizas. Az, hogy mennyire van elokeszitve szerintem a pedal kapcsoloknal levo kabelbol ki lehet kovetkeztetni
Ha nem soké, akkor nekem annyié. Vagy kevesebbé... Eccer!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5763 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:25:00 »

Pimpa,
 
Mivel gyia a verdad, igy eleg nagy az esely arra, hogy gyarilag elo van keszitve. akkor meg tenyleg csak a kormany kapcsolok es a pedal kapcsolok kellenek.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5764 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:32:00 »

Pimpa,
 
Mivel gyia a verdad, igy eleg nagy az esely arra, hogy gyarilag elo van keszitve. akkor meg tenyleg csak a kormany kapcsolok es a pedal kapcsolok kellenek.
Egyre jobban bizakodom. Meg minden...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5765 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:35:00 »

hát nekem az off mercedes buszban ugy müködik,hogy volt rajta egy memo gomb és az 3 külömbözö sebességet tudott memozni,de azt nem lehetett felül irni,csak ugy tudtam,hogy ha elértem azt a sebességet amit tartani akartam akkor,megnyomtam a tempomatott,oszt tartotta.de ez busz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5766 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:38:00 »

Egyre jobban bizakodom. Meg minden...
Én megfertőződtem. Nekem is kell:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5767 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:40:00 »

Petya!
 
Megrendeltem, darabra beszerezhető rendeltem 2 db-ot 568-Ft a kisker bruttó ára/db, az nekm olyan 405-Ft körül lesz/db.
Holnap-holnapután itt is lesz.
Akkor az 1db is érdekel?
 
Üdv: Landser
Igen, érdekel. Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5768 Dátum: 2006.02.22 szerda, 22:49:00 »

Angel,
 
MEgneztem a diesel tempomatositasat. Eccerubbnek tunik, mint a benyase. A compu vezerli a pillango szelep motort. Lvileg csak a pedalkapcsolok kellenek es a kormany kapcsolo. Esetleg egy WDS progizas. Az, hogy mennyire van elokeszitve szerintem a pedal kapcsoloknal levo kabelbol ki lehet kovetkeztetni
Szerintem a Mondeo TDDi/TDCi-ben nincs pillangó szelep...
De azt már én is írtam, hogyha be van vezetékelve a tempomat, akkor egyszerű (ahogy írtad is, csak a két pedál, és a kormány kapcsoló kell), de ha nincs benne a drót, akkor viszont horror a beszerelés.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5769 Dátum: 2006.02.22 szerda, 23:01:00 »

Háááát, a kismacskában:)

 
Scratch!
 
Ha jössz vasárnap, akkor lehet, hogy adok Neked is egy "kismacskát".  
De a fekete perzsámat nem adom.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5770 Dátum: 2006.02.22 szerda, 23:05:00 »

Háááát, a kismacskában:)
Nekem abból csak 98 -as van. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #5771 Dátum: 2006.02.22 szerda, 23:16:00 »

Nekem abból csak 98 -as van. Sad
Petya felajánlott egy "újszülöttet"
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5772 Dátum: 2006.02.22 szerda, 23:34:00 »

Petya felajánlott egy "újszülöttet"
Ki az apja? (raktam ikont!!!)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5773 Dátum: 2006.02.22 szerda, 23:41:00 »


 
Scratch!
 
Ha jössz vasárnap, akkor lehet, hogy adok Neked is egy "kismacskát".  
De a fekete perzsámat nem adom.

CD-t, vagy DVD-t vigyek? Smiley Köszi! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #5774 Dátum: 2006.02.22 szerda, 23:43:00 »

Ki az apja? (raktam ikont!!!)
Biztos lombikbébi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5775 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 07:46:00 »

Leirom, hogy mikent muxik, es akinek tempomatja van, az lecci jelezze, hogy jo vagy nem a mukodes.
 
Tehat...
 
Sebesseg adott. M5-os bevezeto 60km/h.
 
Megnyomom az ON gombot. Nem tortenik semmi.
Utana megnyomom a "+" gombot. Ekkor a gazpedal konnyebbe valik. Leszalok a gaz pedalrol es a verda tokeletesen tartja a 60km/h sebesseget.
Emelkedon automatice gazt ad, lejton pedig Lveszi a gazt. Tokeletesen tartja a sebesseget.
Ha megnyomom a "+" gombot, akkor 1-2km/h-val megemeli a sebesseget. Erezheto a gyorsitas. Ha megnyomom a "-" gombot, akkor lassit. Erezhetoen csokken a sebesseg 1-2km/h-val.
Ha ralepek a gazpedalra, vagyis elkezdek gyorsitani, akkor a verda gyorsul. Mihelyst Lveszem a labam a gazrol a verda lassulni kezd, mig L nem eri a 60km/h sebesseget. Ezek utan mar tartja az elozoleg meghatarozott tempot.
Emelem a sebesseget a "+" gomb megnyomasaval. No a sebesseg. Ezek utan megnyomom a "RES" gombot, es a rendszer vissza all az eredetileg meghatarozott sebessegre (60km/h).
A "-" gomb megnyomasaval csokkentem a sebesseget. Ezek utan a "RES" gomb megnyomasara a sebesseg vissza all az eredetileg meghatarozott 60km/h sebessegre.
Ha ralepek a kuplungra, azonnal kikapcsol a tempomat.
Ha ralepek a fekre, azonnal kikapcsol a tempomat.
Az "OFF" gomb megnyomasara azonnal kikapcsol a tempomat. Ezek utan csak ugy lehet ujra mukodesre birni, ha eloszor megnyomom az "ON" gombot es utana a "+" gombot.
Nuh, elso korben ezt sikerult kitapasztalnom.
 
Lenne meg nehany kerdesem:
Mikent lehet modositani az eloszor meghatarozott 60km/h-s sebesseget ? Itt arra gondolok, hogy pl. nem eleg a 60km/h es inkabb 70km/h val szeretnek menni. Es ha modositom a sebesseget es a megnyomom a "RES" gombot, akkor a sebesseg ne 60km/h-ra hanem 70km/h-ra alljon be.
Mikor kell vilagitania a muszerfalon a tempo visszajelzonek ?
 
Van valami viszajelzes arrol, hogy en az ut soran mar megnyomtam az "ON" gombot ? pl. elfelejtettem. Tehat csak akkor derul ki, ha pl. megnyomom a "+" gombot es eszrevetelezem, hogy nem kapcsolt be a tempomat !?
 
Sajna 1etlen aprocska gond van. Az pediglen, hogy a muszerfalon egesz ido alatt nem sikerult mukodesre birnom a tempomat visszajelzot. A muszer teszt anno megmutatta, hogy van ilyen az LCD kepernyon, de valamiert nem villan fel, mikro bekapcsolom a tempomatot.
Ennek kb. 2 oka lehet. Vagy valamiert nincs a muszerfalig Lvezetve a kabel. 2. Nem a tempomat kapcsolja kozvetlenul a vissza jelzot, ahnem a compu, es talan ezert kell a mar elozoleg emlitett lehetseges compu progizas.
A doksi szerint ugy tunik, hogy a tempomat motor adna kozvetlenul a jelet a muszerfalban levo tempomat jel gyujtasahoz. Vegulis annyira nem gaz, mert 1. ugyis tudom, ha be van kapcsolva. 2. a muszerfalon a tempomat visszajelzo ikon eleg pici es beleolvad a kornyezetebe. Latsozlag eza hianyossag abszolut nem befolyasolja a tempomat mukodeset.
Nuh egyelore ennyi. bocs, ha tul sokat dumalok
Szia Zacci!
Először is gratula, minden elismerésem !
Tempomat...Amit én eddig olvastam róla, az "ON" gombra azt írják, hogy a gomb megnyomásakor meglévő sebesség az alapjele. Tehát erre "emlékszik" amíg az aktiválás után jár a motor.
Ennek az alapjelnek az "elfelejtése" a gyújtáskapcsoló "0" állásában lehetséges.       ( Azért menetközben inkább NE!!! )
Viszont, menetközben a tempo kikapcsolása után,( Off, kuplung, fék, és egyes modelleken a TCS, ) mi van ha növeled a sebességet az általad említett 70Km/h-ra, és akkor "ON"? Visszaáll 60Km/h-ra? Ha igen, akkor marad a gyújtáskapcsoló. Bevallom őszintén, ez a leírás alapján nekem még nem vili, a gyakorlati példa viszont egyértelművé teheti! Nos?
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5776 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 08:04:00 »

Leirom, hogy mikent muxik, es akinek tempomatja van, az lecci jelezze, hogy jo vagy nem a mukodes.
 
Tehat...
 
Sebesseg adott. M5-os bevezeto 60km/h.
 
Megnyomom az ON gombot. Nem tortenik semmi.
Utana megnyomom a "+" gombot. Ekkor a gazpedal konnyebbe valik. Leszalok a gaz pedalrol es a verda tokeletesen tartja a 60km/h sebesseget.
Emelkedon automatice gazt ad, lejton pedig Lveszi a gazt. Tokeletesen tartja a sebesseget.
Ha megnyomom a "+" gombot, akkor 1-2km/h-val megemeli a sebesseget. Erezheto a gyorsitas. Ha megnyomom a "-" gombot, akkor lassit. Erezhetoen csokken a sebesseg 1-2km/h-val.
Ha ralepek a gazpedalra, vagyis elkezdek gyorsitani, akkor a verda gyorsul. Mihelyst Lveszem a labam a gazrol a verda lassulni kezd, mig L nem eri a 60km/h sebesseget. Ezek utan mar tartja az elozoleg meghatarozott tempot.
Emelem a sebesseget a "+" gomb megnyomasaval. No a sebesseg. Ezek utan megnyomom a "RES" gombot, es a rendszer vissza all az eredetileg meghatarozott sebessegre (60km/h).
A "-" gomb megnyomasaval csokkentem a sebesseget. Ezek utan a "RES" gomb megnyomasara a sebesseg vissza all az eredetileg meghatarozott 60km/h sebessegre.
Ha ralepek a kuplungra, azonnal kikapcsol a tempomat.
Ha ralepek a fekre, azonnal kikapcsol a tempomat.
Az "OFF" gomb megnyomasara azonnal kikapcsol a tempomat. Ezek utan csak ugy lehet ujra mukodesre birni, ha eloszor megnyomom az "ON" gombot es utana a "+" gombot.
Nuh, elso korben ezt sikerult kitapasztalnom.
 
Lenne meg nehany kerdesem:
Mikent lehet modositani az eloszor meghatarozott 60km/h-s sebesseget ? Itt arra gondolok, hogy pl. nem eleg a 60km/h es inkabb 70km/h val szeretnek menni. Es ha modositom a sebesseget es a megnyomom a "RES" gombot, akkor a sebesseg ne 60km/h-ra hanem 70km/h-ra alljon be.
Mikor kell vilagitania a muszerfalon a tempo visszajelzonek ?
 
Van valami viszajelzes arrol, hogy en az ut soran mar megnyomtam az "ON" gombot ? pl. elfelejtettem. Tehat csak akkor derul ki, ha pl. megnyomom a "+" gombot es eszrevetelezem, hogy nem kapcsolt be a tempomat !?
 
Sajna 1etlen aprocska gond van. Az pediglen, hogy a muszerfalon egesz ido alatt nem sikerult mukodesre birnom a tempomat visszajelzot. A muszer teszt anno megmutatta, hogy van ilyen az LCD kepernyon, de valamiert nem villan fel, mikro bekapcsolom a tempomatot.
Ennek kb. 2 oka lehet. Vagy valamiert nincs a muszerfalig Lvezetve a kabel. 2. Nem a tempomat kapcsolja kozvetlenul a vissza jelzot, ahnem a compu, es talan ezert kell a mar elozoleg emlitett lehetseges compu progizas.
A doksi szerint ugy tunik, hogy a tempomat motor adna kozvetlenul a jelet a muszerfalban levo tempomat jel gyujtasahoz. Vegulis annyira nem gaz, mert 1. ugyis tudom, ha be van kapcsolva. 2. a muszerfalon a tempomat visszajelzo ikon eleg pici es beleolvad a kornyezetebe. Latsozlag eza hianyossag abszolut nem befolyasolja a tempomat mukodeset.
Nuh egyelore ennyi. bocs, ha tul sokat dumalok
Szia Zacci!
 
Én is gratulálok a munkához és a kitartáshoz. Egy különbség van nekem a Te leírásodhoz képest. Amikor pl. megyek 60 km/órával és a res gombbal kikapcsolom a tampot, aztán gyorsítok-lassítok, majd menyomom a res gombot akkor az szépen visszaáll a 60 km/órára. Ez igaz akkor is ha pl. 1230 -al megyek. Ja és 40 alatt nem magy a tmpomat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5777 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 08:11:00 »

Angel,
 
MEgneztem a diesel tempomatositasat. Eccerubbnek tunik, mint a benyase. A compu vezerli a pillango szelep motort. Lvileg csak a pedalkapcsolok kellenek es a kormany kapcsolo. Esetleg egy WDS progizas. Az, hogy mennyire van elokeszitve szerintem a pedal kapcsoloknal levo kabelbol ki lehet kovetkeztetni
Gratula Zacci!
Én is belekezdek. Legelőször kormány kell.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5778 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 08:31:00 »

ESU2 64,
 
Thx! Cool
Hat a leiras nekem sem volt telejsen vilagos, bar amit leirtak az mukodik. Kicsit meg szokni kell, mert fura, hogy nem en nyomom a gazpedalt stb. Majd hazafele probalgatom meg. Azert veszelyes is tud lenni a tempomat, szal csak M5 kivezetojen fogom bekapcsolni, ha nem lesz nagy forgalom.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5779 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 08:36:00 »

Gabo,
 
A "RES" gombbal ki lehet kapcsolni ? En azt hittem csak az "OFF" gomb hatasara kapcsol ki a cucc. MEg a leiras sem emliti a "RES" gomb kikapcsolo hatasat. Hmmm, majd kiproszalom. De nekem is ugy mukodik, hogy ha pl. kuplunggal kikapcsolom a tempot, es utana megnyomom a "RES" gombot, akkor mind1, hogy eppen mennyivel megyek, szepen beall a megjegyzett sebessegre.
Igazabol eza bekapcsolasos mechanizmus fura nekem. Eloszor "ON", aztan "+". De hiaba nyomom meg az "ON" gombot, addig ugyse kapcsol be, mig meg nem nyomom a "RES" vagy a "+" gombot is. Soot eloszor a "RES" gombra be sem kapcsolt. Gondolom azert, mert meg nem volt beallitva sebesseg. Szal ezt az "ON" gombot picit feleslegesnek tartom. Bar biztonsagi szempontbol okes a dolog.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5780 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 08:37:00 »

agostonb,
 
thx! Majd segitek ahol tudok. Eloszoris be akarom fejezni a tempomatosito leirast. Aztan majd ha kesz lesz az elso diesel tempositas, akkor bovitjuk a leirast.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5781 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 08:47:00 »

Az mar vilagos, hogy eloszor meg kell mondani a temponak a sebesseget, amit a "+" v. "-" gombokkal lehet megtenni. Ha ez megvot, utana akar mar ra is lephetunk a gazpedalra es ha utana megnyomjuk a "RES"-t akkor beall az eredeti sebessegre.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5782 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 09:41:00 »

ESU2 64,
 
Thx! Cool
Hat a leiras nekem sem volt telejsen vilagos, bar amit leirtak az mukodik. Kicsit meg szokni kell, mert fura, hogy nem en nyomom a gazpedalt stb. Majd hazafele probalgatom meg. Azert veszelyes is tud lenni a tempomat, szal csak M5 kivezetojen fogom bekapcsolni, ha nem lesz nagy forgalom.
Gartulálok mOnden elismerésem Te vagy a zelső, aki mkIII-nak tolta a legnagyobb apgrédet házilag a veszélyességről jut eszembe, nincs valami "vészelhárító" a comp-ban probléma esetére, ha tud a tempomat létezéséről
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5783 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 10:33:00 »

MUKODIK !
garatula, szóval vannak még kitartó emberek...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5784 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 10:52:00 »

Az mar vilagos, hogy eloszor meg kell mondani a temponak a sebesseget, amit a "+" v. "-" gombokkal lehet megtenni. Ha ez megvot, utana akar mar ra is lephetunk a gazpedalra es ha utana megnyomjuk a "RES"-t akkor beall az eredeti sebessegre.
Szia Zacci!
 
MKI kormányon van az ON az OFF és =, +, -. Szerintem az = az nálad a RES és annak a megnevezése SET/RES, tehát sztem annak úgy kellene működnie, hogy tempo bekapcsol az ON-nal ha pedig beállítod 60-ra aztán gázadással felnyomod 80-ra ott pedig megnyomod a RES gombot akkor azt kellene, hogy megjegyezze. Sztem. A leírás az MKI-nél nekem ezt sugallta legalábbis. A + és - egyébként minden nyomásra 1,6 km/h-t növel vagy csökkent a sebességen. Arra már nem emlékszem, hogy utánna megjegyzi-e az új sebességet, vagy visszaáll, de érdemes elolvasgatni az MKI kezelésit erről, tekintve, hogy az a actuator MKI-é, valószínű a működése is aszerint fog menni.
 
Üdv Shadow
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5785 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 11:04:00 »

napu,
 
nincs "veszelharito". Mivel a compu nem tudja, hogy 120-al kozelitesz egy betonfal fele.
Egyedul annyit tud tenni, de azt sem a compu, hanem kozvetlenul a tempomat motor, hogy mikor ralepsz a fek avyg kuplung pedalra, akkor azonnal kikapcsolja magat. Van meg egy lehetoseg, mikoris ha a verdaban van kiporgesgatlo es az mukodesbe lep, akkor szinten  kikapcsol a tempo, de hogy ezt milyen uton modon teszi, az kizart dolog, mert nemtudom. Ehhez valo vezetekezes ne letezik. A tempomat csak es kizarolag a pedal, valamint a kormany kapcsolokrol kap a kikapcsolashoz szukseges jelet. Szal valceg ott valahogy a pedal kapcsolokkal manipulalhatnak. Ergo a lehetseges 2-3 uton keresztul lehet csak kikapcsolni es valceg ezen utak kozul valamelyikre csatlakozna a kiporgesgatlo.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5786 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 11:06:00 »

napu,
 
mivel (meg Cool )nincs kiporgesgatlom, igy nem tudom pontosan mikent kapcsolhatja le a tempot.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5787 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 11:09:00 »

napu,
 
nincs "veszelharito". Mivel a compu nem tudja, hogy 120-al kozelitesz egy betonfal fele.
Egyedul annyit tud tenni, de azt sem a compu, hanem kozvetlenul a tempomat motor, hogy mikor ralepsz a fek avyg kuplung pedalra, akkor azonnal kikapcsolja magat. Van meg egy lehetoseg, mikoris ha a verdaban van kiporgesgatlo es az mukodesbe lep, akkor szinten  kikapcsol a tempo, de hogy ezt milyen uton modon teszi, az kizart dolog, mert nemtudom. Ehhez valo vezetekezes ne letezik. A tempomat csak es kizarolag a pedal, valamint a kormany kapcsolokrol kap a kikapcsolashoz szukseges jelet. Szal valceg ott valahogy a pedal kapcsolokkal manipulalhatnak. Ergo a lehetseges 2-3 uton keresztul lehet csak kikapcsolni es valceg ezen utak kozul valamelyikre csatlakozna a kiporgesgatlo.
Arra gondoltam, hogy ha (ne!) meghibásodna, ha nem rencerszerű működés lépne fel a tempomatban ... mert ha a comp nem is tud róla, hogy betoltad neki
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5788 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 11:15:00 »

Shadow,
 
hat nemtom... A tempomat motor, mivel az MKIII leirasa alapjan tokeletesen mukodik, igy szinte 100%, hogy tok ua. a motor van az MKI-II-III-ban is. Ergo a vezerlese, logikaja is tok ua.
Max. a leiras foglamaz maskent, illetve ami nalam "RES" az nalad "=", ami ua.
Ha 60km/h-nal bekapcsolom az "ON" gombbal a tempot es megnyomom a "+" gombot, akkor rogziti az aktualis sebesseget. Ha felgyorsitok 80km/h-ra es megnyomom a "RES" vagy ahogy teccik "=" gombot, akkor visszater az elozo 60Km/h-s sebessegre. A leiras ennyit ir, es igy is muxik. Lehet pl. ha folyamatosan nyomom 80-nal a "RES" gombot, akkor a helyett, hogy vissza terne 60-ra, megjegyzi a 80-as tempot, de ezt meg nem probaltam es a leiras sem ter ki ilyesmire. Persze a leiras meg lehet hianyos stb.
 
Igazabol az lenne a tuti, ha nem kene azert kikapcsolni a tempot, majd vissza, hogy aztan egy uj sebesseget tanuljon meg. Sajna a gyari kezikonyv mar nem ter ki arra, hogy mivan akkor, ha 60 helyett 80al akarok menni folyamatosan. Csak annyit kozol, hogy mikent lehet beallitani 1 sebesseget es hogy a +- gombokkal nemikepp valtoztathato ezen. De ugye, ha kb. 1-2kmh-val gyorsithato a verda a + gomb segitsegevel, az azt jelenti, hogy kb. 10x kell megnyomnom ahhoz, hogy elerjem a 80Km/h tempot, ami maceras. Ha csak ugy allithato be uj sebesseg, hogy ki kapcsolom, majd ujra be, akkor az picit maceras. Vagy legalabbis tobb figyelmet/koncentraciot igenyel mint kene, ergo az ilyen manover, mint 60rol 80ra valo fix beallitas akar meg veszelyes is lehet.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5789 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 11:20:00 »

Shadow,
 
hat nemtom... A tempomat motor, mivel az MKIII leirasa alapjan tokeletesen mukodik, igy szinte 100%, hogy tok ua. a motor van az MKI-II-III-ban is. Ergo a vezerlese, logikaja is tok ua.
Max. a leiras foglamaz maskent, illetve ami nalam "RES" az nalad "=", ami ua.
Ha 60km/h-nal bekapcsolom az "ON" gombbal a tempot es megnyomom a "+" gombot, akkor rogziti az aktualis sebesseget. Ha felgyorsitok 80km/h-ra es megnyomom a "RES" vagy ahogy teccik "=" gombot, akkor visszater az elozo 60Km/h-s sebessegre. A leiras ennyit ir, es igy is muxik. Lehet pl. ha folyamatosan nyomom 80-nal a "RES" gombot, akkor a helyett, hogy vissza terne 60-ra, megjegyzi a 80-as tempot, de ezt meg nem probaltam es a leiras sem ter ki ilyesmire. Persze a leiras meg lehet hianyos stb.
 
Igazabol az lenne a tuti, ha nem kene azert kikapcsolni a tempot, majd vissza, hogy aztan egy uj sebesseget tanuljon meg. Sajna a gyari kezikonyv mar nem ter ki arra, hogy mivan akkor, ha 60 helyett 80al akarok menni folyamatosan. Csak annyit kozol, hogy mikent lehet beallitani 1 sebesseget es hogy a +- gombokkal nemikepp valtoztathato ezen. De ugye, ha kb. 1-2kmh-val gyorsithato a verda a + gomb segitsegevel, az azt jelenti, hogy kb. 10x kell megnyomnom ahhoz, hogy elerjem a 80Km/h tempot, ami maceras. Ha csak ugy allithato be uj sebesseg, hogy ki kapcsolom, majd ujra be, akkor az picit maceras. Vagy legalabbis tobb figyelmet/koncentraciot igenyel mint kene, ergo az ilyen manover, mint 60rol 80ra valo fix beallitas akar meg veszelyes is lehet.
Előzni úgyse tucc +okkal olyankor kikapcsol úgyis (naggyából szerintem 10 percenként jön egy pótos), akkor meg majd "följebb" indulsz
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5790 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 11:23:00 »

Napu,
 
Magatol a tempomat nem tud bekapcsolni !
Huyle biztos modon van megoldva.
1. csak 40km/h felett kapcsolhato be a tempo. Ergo ha 20-al gurulsz, akkor mar nem fordulhat elo, hogy minden ok nelkul magaol felgyorsit 60-ra.
2. 2 gomb megnyomasa "ON" es "+-" szukseges ahhoz, hogy a tempot mukodesre bird. Ergo meg veletlenul sem tud bekapcsolni, ha 40km/h felett vagy.
3. Es akkor meg ott van a pedalkapcsolok esaz "OFF" gomb, ami azonnal kikapcsolja a rendszert, mihelyst a 3. lehetoseg kozul akar 1-nel is kikapcsolast erzekel.
4. Okosan oldottak meg a rendszert, mert csak es kizarolag akkor kapcsolhato be (persze nem kapcsol, csak kapcsolhato!), ha a pedal kapcsoloi jok, vagyis atengedik a 12v-ot. Es ugye altalaban ha valami kapcsoloban elromlik, azaz erintkezo, ergo ha az erintkezo elromlik, akkor nem kap a tempo feszultseget es mar be sem kapcsolhato, illetve ha eppen be volt kapcsolva, akkor azonnal kikapcsol. Jah es csak es kizarolag 10v feletti erteknel kapcsolhato be a tempo, vagyis ha fesz szivargas van, ami altalaban a rendszer feszultsegenek toredeke, akkor sem fordul elo, hogy valamely kapcsolon keresztul bekapcsolhato allapotba keruljon a tempo. De ha megis, akkor sem kapcsol be, hisz ahhoz a usernek meg kell nyomnia 2 gombot is. Tehat hulye biztos a rendszer, es ugy van kitalava, hogy minden meghibasodas azonnali tempomat kikapcsolast eredmenyezzen.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5791 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 11:27:00 »

napu,
 
viszont ennek megfeleloen csak es kizarolag akkor mukodik a tempomat, hogyha az osszes kiszolgalo egysege, kapcsolok stb. tokeletesen mukodnek. Ha ezek kozul barmelyik beadja a derakat, a rendszer kikapcsol, vagy be sem kapcsolhato.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5792 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 15:24:00 »

Napu,
 
Magatol a tempomat nem tud bekapcsolni !
Huyle biztos modon van megoldva.
1. csak 40km/h felett kapcsolhato be a tempo. Ergo ha 20-al gurulsz, akkor mar nem fordulhat elo, hogy minden ok nelkul magaol felgyorsit 60-ra.
2. 2 gomb megnyomasa "ON" es "+-" szukseges ahhoz, hogy a tempot mukodesre bird. Ergo meg veletlenul sem tud bekapcsolni, ha 40km/h felett vagy.
3. Es akkor meg ott van a pedalkapcsolok esaz "OFF" gomb, ami azonnal kikapcsolja a rendszert, mihelyst a 3. lehetoseg kozul akar 1-nel is kikapcsolast erzekel.
4. Okosan oldottak meg a rendszert, mert csak es kizarolag akkor kapcsolhato be (persze nem kapcsol, csak kapcsolhato!), ha a pedal kapcsoloi jok, vagyis atengedik a 12v-ot. Es ugye altalaban ha valami kapcsoloban elromlik, azaz erintkezo, ergo ha az erintkezo elromlik, akkor nem kap a tempo feszultseget es mar be sem kapcsolhato, illetve ha eppen be volt kapcsolva, akkor azonnal kikapcsol. Jah es csak es kizarolag 10v feletti erteknel kapcsolhato be a tempo, vagyis ha fesz szivargas van, ami altalaban a rendszer feszultsegenek toredeke, akkor sem fordul elo, hogy valamely kapcsolon keresztul bekapcsolhato allapotba keruljon a tempo. De ha megis, akkor sem kapcsol be, hisz ahhoz a usernek meg kell nyomnia 2 gombot is. Tehat hulye biztos a rendszer, es ugy van kitalava, hogy minden meghibasodas azonnali tempomat kikapcsolast eredmenyezzen.
Ez a tempomat be elég fúrcsán hangzik. Én még olyat nem hallottam hogy nem elég az "ON" gombot megnyomni, hanem a "+""-" valamelyikét is kell.??
Miért nem elég az ON?Huh?
Valaki, akinek gyárilag benn van? Vagy esetleg dízel?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5793 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 15:38:00 »

SZIASZTOK! A 2.0 tddi mondeómnak újbban reggel az első indiáskor ingadozik az alapjárat. tudtok rá gyógymódot?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5794 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 16:57:00 »

Ez a tempomat be elég fúrcsán hangzik. Én még olyat nem hallottam hogy nem elég az "ON" gombot megnyomni, hanem a "+""-" valamelyikét is kell.??
Miért nem elég az ON?Huh?
Valaki, akinek gyárilag benn van? Vagy esetleg dízel?
nekem gyári tempomatom van ,de vezettem SAAB-ot is tempomattal és ott is elöszőr be kellett kapcsolni a tempomatot (tempomat üzemmód) az on gombbal, majd amikor elérted a kívánt sebességet a reset gombbal vagy a + gombbal rögzíted. Utána a + ill - gombbal tudsz gyorsítai-lassítani. Ha rálépsz a fékre vagy gázra utána a reset gomb benyomása után visszaáll a legutolsó rögzített sebességre.
A tempomatot az off gombbal tudod kikapcsolni, illetve gyújtás levételével. Ha mondjuk lelassítasz  40 km alá attól még a tempomat üzemmód még be van kapcsolva, ha elfeledkezel róla és véletlenül megnyomod valamelyik gombot (reset, +) a kocsi felgyorsít az utolsó betáplált sebességre. Ráadásul a bekapcsolt üzemmód esetén nincs semmiféle jelzés csak ha reset vagy + gombbal rögzíted a sebességet és azt tartja a kocsi.
Egyébként a tempomat nagyszerű dolog áldom az eszem, hogy így kértem az autót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5795 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 17:04:00 »

Sziasztok!
Nekem is 2.0 TDDI Mondeom van KIII-as, és érdekelne a tempomat utólagos beszerelése avagy aktiválása. Úgy tűnik, hogy valóban helyén vannak a pedálkapcsolók, lehet hogy csak a kormánykapcsolók hiányoznak? Amit Zacci beszereltél, kormányt kellett cserélni, vagy van másik megoldás is? Ha kormányt kell cserélni hol lehetne beszerezni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5796 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 17:32:00 »

Ez a tempomat be elég fúrcsán hangzik. Én még olyat nem hallottam hogy nem elég az "ON" gombot megnyomni, hanem a "+""-" valamelyikét is kell.??
Miért nem elég az ON?Huh?
Valaki, akinek gyárilag benn van? Vagy esetleg dízel?
Hali!
 
En meg nem vezettem olyan autot, ahol eleg lenne csak egy gombot megnyomni a tempomat aktivalasahoz. Mindegyiknel van egy "ON" kapcsolo, es csak ezutan tudod rogziteni a sebesseget, vagy a reset gombbal viiszaallitani a lassitas elott tartott tempot. A kulonfele autok kozott csak annyi a kulonbseg, hogy ha a tempomat az index karon van, ott alltalaban nem gomb, hanem kapcsolo allitja ON-ra. Pl regebbi Volvok, Audik. Tehat sosem kapcsol ki, akkor sem, ha leveszed a gyujtast. Ezeknel valoban eleg egy gomb megnyomasa az aktivalashoz. (felteve, ha a kapcsolot nem allitottad OFF-ra, mert ez esetben termeszetesen nem fog mukodni a tempomat)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5797 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 17:34:00 »

nekem gyári tempomatom van ,de vezettem SAAB-ot is tempomattal és ott is elöszőr be kellett kapcsolni a tempomatot (tempomat üzemmód) az on gombbal, majd amikor elérted a kívánt sebességet a reset gombbal vagy a + gombbal rögzíted. Utána a + ill - gombbal tudsz gyorsítai-lassítani. Ha rálépsz a fékre vagy gázra utána a reset gomb benyomása után visszaáll a legutolsó rögzített sebességre.
A tempomatot az off gombbal tudod kikapcsolni, illetve gyújtás levételével. Ha mondjuk lelassítasz  40 km alá attól még a tempomat üzemmód még be van kapcsolva, ha elfeledkezel róla és véletlenül megnyomod valamelyik gombot (reset, +) a kocsi felgyorsít az utolsó betáplált sebességre. Ráadásul a bekapcsolt üzemmód esetén nincs semmiféle jelzés csak ha reset vagy + gombbal rögzíted a sebességet és azt tartja a kocsi.
Egyébként a tempomat nagyszerű dolog áldom az eszem, hogy így kértem az autót.
Hi!  
 
A gaz nem kapcsolja ki a tempomatot, gazelvetel utan automatikusan visszaall az auto a rogzitett tempora. Csak fek vagy kuplung utan kell reset.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5798 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 18:05:00 »

Hi!  
 
A gaz nem kapcsolja ki a tempomatot, gazelvetel utan automatikusan visszaall az auto a rogzitett tempora. Csak fek vagy kuplung utan kell reset.
biztos igazad van, a gáz pedálban valóban nem vagyok biztos, kuplung pedálom meg nincs.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5799 Dátum: 2006.02.23 csütörtök, 19:30:00 »

haj,
 
nuh, ma hazafele menet volt modom probalgatni a tempot. Tehat ugy muxik a rendszer, hogy elindulsz. Megnyomod az "ON" gombot, majd mondjuk a "+" gombot, amire egyebkent "SET" felirat is van irva. Tehat ha megnyomjuk a "+" vagyis a "SET" gombot, akkor a rendszer a pillanatnyi sebesseget tartja.
Es itt jon a megoldas !
Az mar eddigis tiszta volt, hogyha megnyomom a +- gombokat akkor nemikepp tudom modositani az aktualis sebesseget es a "RES" gomb megnyomasara visza all az eloszor beallitott tempora. DE ! Ha elkezdek gyorsitani mondjuk 60-rol 80-ra es mondjuk 80-nal megnyomom ujra a "+" vagyis a "SET" gombot, akkor a tovabbiakban azta sebesseget tartja. Ergo igylehet uj sebesseget rogziteni. Ha ezek utan lassitok es utana megnyomom a "RES" gombot, akkor vissza gyorsit a frissen beallitott 80-as ertekre.
Szal most mar total vilagos a cucc es most mar tok logikusnak tunik a mukodese. Jah es a "RES" gombbal is ki lehet kapcsolni a tempot.
 
Az ON gomb dolgot ertem. Csak es kizarolag biztonsagtechnikai hatasa van. Tehat addig nem tudod meg veletlenul sem bekapcsolni a tempomatot, mig meg nem nyomod elotte az "ON" gombot. Ezaz ON gomb dolog kb. olyan, mint mikor a funyirot szeretned hasznalni. Eloszor ugye be kell dugni a konektorba. Ez a tempomatnal az "ON" gomb. Aztan a funyirot mar be tudod kapcsolni. Ez a tempomatnal a "+"gomb menyomasaval tortenik. Ugye a funyirot ki is kapcsolhatjuk. Igen am, de attol meg be van dugva a halozatba. Ezaz allapot tempomatnal elozoleg megnyomott "ON" gombot jelenti.
De ha biztosra akarsz menni, akkor ki is huzod a 220bol a funyirot. Ez tempomat nyelven az "OFF" gomb megnyomasa. Csak itt aza kulonbseg, hogy a gyujtas lekapcsolasaval "kihuzzuk" a tempomatot a halozatbol, ergo gyujtas felkapcsolas utan ujra be kell "dugni" a halozatba az "ON" gomb megnyomasaval. Remelem ertheto volt Cool
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.