Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:18:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 [1182] 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21869752 alkalommal)
0 Felhasználó és 153 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #59050 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 09:51:29 »

Mondta az ökör.....   nyes
Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #59051 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 10:45:40 »

Sziasztok!

Tud-e valaki segíteni abban, hogy alvázszám alapján meglehet-e mondani, hogy milyen légzsák vezérlő kell az autómba.  worship

Valamikor törték az autót, a légzsákok megvannak, van benne légzsák vezérlő is, javítás gyanánt a műszerfal légzsák visszajelző led kivan forrasztva.  gun

Rendbe tenném, de előre nem akarok feleslegesen bevásárolni.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #59052 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 10:48:37 »

Sziasztok!

Tud-e valaki segíteni abban, hogy alvázszám alapján meglehet-e mondani, hogy milyen légzsák vezérlő kell az autómba.  worship

Valamikor törték az autót, a légzsákok megvannak, van benne légzsák vezérlő is, javítás gyanánt a műszerfal légzsák visszajelző led kivan forrasztva.  gun

Rendbe tenném, de előre nem akarok feleslegesen bevásárolni.

Ottó
akinek van picicicája.talán AndyA vagy SzJani....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #59053 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 12:08:50 »



Szerintem meg fűt vele.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #59054 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 12:09:17 »

Sziasztok!

Tud-e valaki segíteni abban, hogy alvázszám alapján meglehet-e mondani, hogy milyen légzsák vezérlő kell az autómba.  worship

Valamikor törték az autót, a légzsákok megvannak, van benne légzsák vezérlő is, javítás gyanánt a műszerfal légzsák visszajelző led kivan forrasztva.  gun

Rendbe tenném, de előre nem akarok feleslegesen bevásárolni.

Ottó

Küld az alvázszámot, megpróbálom megkeresni kismacsekban.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #59055 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 12:09:43 »

Sziasztok!

Tud-e valaki segíteni abban, hogy alvázszám alapján meglehet-e mondani, hogy milyen légzsák vezérlő kell az autómba.  worship

Valamikor törték az autót, a légzsákok megvannak, van benne légzsák vezérlő is, javítás gyanánt a műszerfal légzsák visszajelző led kivan forrasztva.  gun

Rendbe tenném, de előre nem akarok feleslegesen bevásárolni.

Ottó

Vedd ki, rajta vannak a számok.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #59056 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 12:45:03 »

Vedd ki, rajta vannak a számok.


Azt tudom, hogy mi van jelenleg benne. Csak az érdekel, hogy tényleg az kell-e bele.  hehe
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #59057 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 12:49:41 »

Azt tudom, hogy mi van jelenleg benne. Csak az érdekel, hogy tényleg az kell-e bele.  hehe

Miért lenne benne más?

Ha törve volt és kiiktatták (aki ilyet csinál, remélem az ő autójában is így van "megoldva") a légzsák visszajelzőt, akkor  biztosan nem cserélték ki a vezérlőt. Ennyi.
Annak semmi realitása, hogy beleszerelnek egy másik vezérlőt és utána kiiktatják a visszajelzőt.

Szinte biztos, hogy autoliv van benne.
Neked FL előtti kell, mert az tudja a jobb első ülés foglaltságjelzőt kezelni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.13 csütörtök, 13:00:59 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #59058 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 12:58:12 »

Miért lenne benne más?

Ha törve volt és kiiktatták (aki ilyet csinál, remélem az ő autójában is így van "megoldva") a légyzsák visszajelzőt, akkor  biztosan nem cserélték ki a vezérlőt. Ennyi.
Annak semmi realitása, hogy beleszerelnek egy másik vezérlőt és utána kiiktatják a visszajelzőt.

Szinte biztos, hogy autoliv van benne.
Neked FL előtti kell, mert az tudja a jobb első ülés foglaltságjelzőt kezelni.


Most 1S7T-14B056-BHCD132 azonosítójú van benne.
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #59059 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 12:58:57 »

Miért lenne benne más?

Ha törve volt és kiiktatták (aki ilyet csinál, remélem az ő autójában is így van "megoldva") a légyzsák visszajelzőt, akkor  biztosan nem cserélték ki a vezérlőt. Ennyi.
Annak semmi realitása, hogy beleszerelnek egy másik vezérlőt és utána kiiktatják a visszajelzőt.

Szinte biztos, hogy autoliv van benne.
Neked FL előtti kell, mert az tudja a jobb első ülés foglaltságjelzőt kezelni.

Ilyen minek kell egy kocsiba?  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #59060 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 13:01:57 »

Ilyen minek kell egy kocsiba?  vigyor3

Ha berepül, legyen hova rakni őket. Nem árt ha jelezzük az utastérben hol van.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #59061 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 13:03:03 »

Ha berepül, legyen hova rakni őket. Nem árt ha jelezzük az utastérben hol van.  vigyor3

Igen, mert a pókhálótól nem látnánk ki!  eplus2
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #59062 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 13:22:01 »

Ha berepül, legyen hova rakni őket. Nem árt ha jelezzük az utastérben hol van.  vigyor3
hehe
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #59063 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 14:40:03 »

Miért lenne benne más?

Ha törve volt és kiiktatták (aki ilyet csinál, remélem az ő autójában is így van "megoldva") a légzsák visszajelzőt, akkor  biztosan nem cserélték ki a vezérlőt. Ennyi.
Annak semmi realitása, hogy beleszerelnek egy másik vezérlőt és utána kiiktatják a visszajelzőt.

Szinte biztos, hogy autoliv van benne.
Neked FL előtti kell, mert az tudja a jobb első ülés foglaltságjelzőt kezelni.


Nos úgy néz ki, hogy az alvázszám alapján a picicicában 3S7T 14B056 AD van hozzá (köszönet Zsolteey-nek  worship), nekem most 1S7T 14B056 BH van benne.

Az első szám valószínű a gyártási év, de hogy az AD és BH milyen különbséget takar azt nem tudom.  help
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #59064 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 14:43:45 »

Nos úgy néz ki, hogy az alvázszám alapján a picicicában 3S7T 14B056 AD van hozzá (köszönet Zsolteey-nek  worship), nekem most 1S7T 14B056 BH van benne.

Az első szám valószínű a gyártási év, de hogy az AD és BH milyen különbséget takar azt nem tudom.  help

Az első szám nem a gyártási év, de ne kérdezd, hogy mi az.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #59065 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 14:46:04 »

Miért lenne benne más?

Ha törve volt és kiiktatták (aki ilyet csinál, remélem az ő autójában is így van "megoldva") a légzsák visszajelzőt, akkor  biztosan nem cserélték ki a vezérlőt. Ennyi.
Annak semmi realitása, hogy beleszerelnek egy másik vezérlőt és utána kiiktatják a visszajelzőt.

Szinte biztos, hogy autoliv van benne.
Neked FL előtti kell, mert az tudja a jobb első ülés foglaltságjelzőt kezelni.


Mégegy megjegyzés nem autoliv hanem visteon van benne.
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #59066 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:02:26 »

Mégegy megjegyzés nem autoliv hanem visteon van benne.

Na, ez csak ront a helyzeten.  eplus2
FL-től már Autoliv a menő (ami nem annyira az), lehet Bosch rendszert nem is szereltek mk3-ba......mert drága.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #59067 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:06:29 »

Na, ez csak ront a helyzeten.  eplus2
FL-től már Autoliv a menő (ami nem annyira az), lehet Bosch rendszert nem is szereltek mk3-ba......mert drága.

Szerintetek akkor milyet keressek?   falbav
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #59068 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:12:08 »

Sracok!
A hutofolyadekot utanaonthetem siman, nem kell legteleniteni vagy valami?
Kupak le es feltolt ugy jo? Kb 1 literrol van szo.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59069 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:18:56 »

Sracok!
A hutofolyadekot utanaonthetem siman, nem kell legteleniteni vagy valami?
Kupak le es feltolt ugy jo? Kb 1 literrol van szo.


Nem kell légteleníteni, csak beleöntöd és kész.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #59070 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:20:00 »

Sracok!
A hutofolyadekot utanaonthetem siman, nem kell legteleniteni vagy valami?
Kupak le es feltolt ugy jo? Kb 1 literrol van szo.
Nyugodtan öntsd bele,majd azért figyeld a szintet.Miért kell rátölteni?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #59071 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:23:46 »

Sracok!
A hutofolyadekot utanaonthetem siman, nem kell legteleniteni vagy valami?
Kupak le es feltolt ugy jo? Kb 1 literrol van szo.

Eddig szárazon járattad...?!?! wow1 wow1 wow1 wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bistvane
Vendég
« Új hozzászólás #59072 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:40:51 »

Sziasztok!
Tud nekem segíteni valaki hogy hogyan tudom megállapítani az autómról hogy vajon OBD II kódot használ e az autóm?
Ford mondeo MK3  2.2 TDCI 2005
Köszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #59073 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:43:31 »

Sziasztok!
Tud nekem segíteni valaki hogy hogyan tudom megállapítani az autómról hogy vajon OBD II kódot használ e az autóm?
Ford mondeo MK3  2.2 TDCI 2005
Köszi!


Namégeccer. Mit is szeretnél pontosan tudni?

MK3 Mondeót sima ügy akármilyen ELM alapú hibakódolvasóval diagnosztizálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #59074 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:52:00 »

Nyugodtan öntsd bele,majd azért figyeld a szintet.Miért kell rátölteni?

EGR csere miatt.
Naplózva
bistvane
Vendég
« Új hozzászólás #59075 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:55:57 »

Namégeccer. Mit is szeretnél pontosan tudni?

MK3 Mondeót sima ügy akármilyen ELM alapú hibakódolvasóval diagnosztizálni.

AndyA

Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #59076 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:58:30 »

EGR csere miatt.
Így mindjárt más,csak azt gondoltam,hogy simán eltűnt 1 lityi fagyálló wow1(ami gyanús lenne).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
bistvane
Vendég
« Új hozzászólás #59077 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 17:02:43 »

Szóval:
Vettem egy ilyenhttp://www.ebay.com/itm/261501383061?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
kijelzőt,és nem akar működni. azt írja a használatija hogy OBDII kóddal működő autóhoz jó és autómatikusan felismeri az autó szoftverét és már működik is.
Na de ez nem akar működni csak sípol minden gombnyomásra.
Nem tudom hogy azért nem működik mert nem kompatibilis az autóval, vagy rossz az eszköz.
Köszi a választ!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #59078 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 17:08:44 »

Szóval:
Vettem egy ilyenhttp://www.ebay.com/itm/261501383061?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
kijelzőt,és nem akar működni. azt írja a használatija hogy OBDII kóddal működő autóhoz jó és autómatikusan felismeri az autó szoftverét és már működik is.
Na de ez nem akar működni csak sípol minden gombnyomásra.
Nem tudom hogy azért nem működik mert nem kompatibilis az autóval, vagy rossz az eszköz.
Köszi a választ!
Neked inkább ezt,vagy egy hasonlót kellett volna rendelned ha diagnosztikát szeretnél:
http://www.ebay.com/itm/ELM327-V1-5-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331217187411?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d1e153253
Szinkrozinálni kellene a vasaddal.Megnéztem egy többfunkciós kijelző,ami nem rossz,de csak a pillanatnyi értékeket mutat,ami esetleg fontos infó lehet.Az elm 327 is tudja ezeket,egy programmal (ForsCan)és diagolni is lehet.
A csatinál wd40 befújás esetleg,csak egyszer volt nekem is erre szükség,azóta jó.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.13 csütörtök, 17:27:00 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
putyi
Vendég
« Új hozzászólás #59079 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 17:17:42 »

sziasztok !!!

Segitsegeteket kérném!!!
Pontosan nem tudom mi a hiba az autommal ezert elöbb hozzatok fordulok!
Csak 4,5 es 6 váltásnál csinálja a motor,hirtelen váltok es elözni szeretnék akkor elöször a motor felpörög mintha üresjarat lenne és a fordulatszammérő óra felugrik par másodpercre utana leesik és elkezd húzni az auto....ezt csinálja 5 es 6 váltásnál is . plusz tempomatnál emelkedőnél amikor huzni kellene a motornak kidobja a tempomatot ? erdekes ...en a kuplungra tippelnék de akkor csuszna 1 es 2 ben is ... !!!
előre is  köszönöm a segitseget
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #59080 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 17:38:57 »

sziasztok !!!

Segitsegeteket kérném!!!
Pontosan nem tudom mi a hiba az autommal ezert elöbb hozzatok fordulok!
Csak 4,5 es 6 váltásnál csinálja a motor,hirtelen váltok es elözni szeretnék akkor elöször a motor felpörög mintha üresjarat lenne és a fordulatszammérő óra felugrik par másodpercre utana leesik és elkezd húzni az auto....ezt csinálja 5 es 6 váltásnál is . plusz tempomatnál emelkedőnél amikor huzni kellene a motornak kidobja a tempomatot ? erdekes ...en a kuplungra tippelnék de akkor csuszna 1 es 2 ben is ... !!!
előre is  köszönöm a segitseget
Helló!És ha lassan váltasz akkor is jelentkezik a hiba?Mindig fent áll vagy csak ritkán ?
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #59081 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 17:47:46 »

Nem mindig világít a tolatólámpám (ha rükibe rakom). Kapcsoló csinálja ezt? Nehéz cserélni?
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.13 csütörtök, 17:50:58 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59082 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:04:15 »

Nem mindig világít a tolatólámpám (ha rükibe rakom). Kapcsoló csinálja ezt? Nehéz cserélni?


Valószínű a kapcsoló szórakozik.  Nem nehéz cserélni....váltó tetején van az akksi alatt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #59083 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:09:06 »

sziasztok !!!

Segitsegeteket kérném!!!
Pontosan nem tudom mi a hiba az autommal ezert elöbb hozzatok fordulok!
Csak 4,5 es 6 váltásnál csinálja a motor,hirtelen váltok es elözni szeretnék akkor elöször a motor felpörög mintha üresjarat lenne és a fordulatszammérő óra felugrik par másodpercre utana leesik és elkezd húzni az auto....ezt csinálja 5 es 6 váltásnál is . plusz tempomatnál emelkedőnél amikor huzni kellene a motornak kidobja a tempomatot ? erdekes ...en a kuplungra tippelnék de akkor csuszna 1 es 2 ben is ... !!!
előre is  köszönöm a segitseget
pont most javítottunk egy ilyet.annak az volt a baja,hogy a főtengely szimering folyatott,és a kupluntárcs felázott olajjal.fincsi.
a kuplunk csk 5-6ban csúszott és rendszerint 100-110nél jelentkezett ez a felpörgés.az 1-2-3-4ben nem csúszott a kuplung.
Kuplung csere után tünetmentes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #59084 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:11:44 »

pont most javítottunk egy ilyet.annak az volt a baja,hogy a főtengely szimering folyatott,és a kupluntárcs felázott olajjal.fincsi.
a kuplunk csk 5-6ban csúszott és rendszerint 100-110nél jelentkezett ez a felpörgés.az 1-2-3-4ben nem csúszott a kuplung.
Kuplung csere után tünetmentes.
Azért nem semmi hiba. gun
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
bistvane
Vendég
« Új hozzászólás #59085 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:30:55 »

Neked inkább ezt,vagy egy hasonlót kellett volna rendelned ha diagnosztikát szeretnél:
http://www.ebay.com/itm/ELM327-V1-5-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331217187411?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d1e153253
Szinkrozinálni kellene a vasaddal.Megnéztem egy többfunkciós kijelző,ami nem rossz,de csak a pillanatnyi értékeket mutat,ami esetleg fontos infó lehet.Az elm 327 is tudja ezeket,egy programmal (ForsCan)és diagolni is lehet.
A csatinál wd40 befújás esetleg,csak egyszer volt nekem is erre szükség,azóta jó.

Köszi de nekem nem diagnosztikára kell csak kijelzőnek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #59086 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:36:53 »

Szóval:
Vettem egy ilyen http://www.ebay.com/itm/261501383061?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
kijelzőt,és nem akar működni. azt írja a használatija hogy OBDII kóddal működő autóhoz jó és autómatikusan felismeri az autó szoftverét és már működik is.
Na de ez nem akar működni csak sípol minden gombnyomásra.
Nem tudom hogy azért nem működik mert nem kompatibilis az autóval, vagy rossz az eszköz.
Köszi a választ!
próbáld ki másik autóban is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #59087 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:45:46 »

Köszi de nekem nem diagnosztikára kell csak kijelzőnek.
Oké  worship
Ha nincs az ismerőseid körében Mondi,akkor próbálj a környéken fórumtársat keresni,biztos segíteni fog. taps
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
rabcsa
Vendég
« Új hozzászólás #59088 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:06:50 »

Sziasztok Mesterek!
Ismét segítséget szeretnék kérni.

A kocsi: Mk3 2.0 TDDI  2001 Évj.

A problémàm a következő lenne:
Ha elindulol a kocsival es mondjuk kicsit megtaposom 2.3.-ban...akkor a kocsi megtorpan es nem megy tovabb a turbo sem. De ha leàllítom akàr menet közben is és újra beindîtom akkor ismét semmi baj, megy minden tovàbb hacsak újra meg nem nyomom neki...akkor újra  előjön ez a hiba. A kocsi nem is megy többet 130-nàl ott ugyanez a hiba...megtorpan es turbo ismét nem működik :-(
Mi lehet a baj?
Előre is köszönöm a segítséget :-)
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #59089 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:54:05 »

Sziasztok Mesterek!
Ismét segítséget szeretnék kérni.

A kocsi: Mk3 2.0 TDDI  2001 Évj.

A problémàm a következő lenne:
Ha elindulol a kocsival es mondjuk kicsit megtaposom 2.3.-ban...akkor a kocsi megtorpan es nem megy tovabb a turbo sem. De ha leàllítom akàr menet közben is és újra beindîtom akkor ismét semmi baj, megy minden tovàbb hacsak újra meg nem nyomom neki...akkor újra  előjön ez a hiba. A kocsi nem is megy többet 130-nàl ott ugyanez a hiba...megtorpan es turbo ismét nem működik :-(
Mi lehet a baj?
Előre is köszönöm a segítséget :-)
Egy ismerősömnek ugyan ez a baja ,neki lyukas a felső turbócsöve.
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #59090 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:54:17 »

Sziasztok Mesterek!
Ismét segítséget szeretnék kérni.

A kocsi: Mk3 2.0 TDDI  2001 Évj.

A problémàm a következő lenne:
Ha elindulol a kocsival es mondjuk kicsit megtaposom 2.3.-ban...akkor a kocsi megtorpan es nem megy tovabb a turbo sem. De ha leàllítom akàr menet közben is és újra beindîtom akkor ismét semmi baj, megy minden tovàbb hacsak újra meg nem nyomom neki...akkor újra  előjön ez a hiba. A kocsi nem is megy többet 130-nàl ott ugyanez a hiba...megtorpan es turbo ismét nem működik :-(
Mi lehet a baj?
Előre is köszönöm a segítséget :-)

VGT-s a turbód?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #59091 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:33:56 »

Sziasztok!

A faceliftes első ködlámpára nincs valami okosság, hogy ne kelljen évente új garnitúrát venni bele? Üvegből van és ha kavicsot kap, akkor törik.
Ilyesmire gondolok, hogy mondjuk, ha lefóliáznám? Oké, hogy valamennyit veszít a fényerejéből, de talán nem törne olyan könnyen. Próbálkozott már valaki ilyesmivel?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59092 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:38:13 »

Sziasztok!

A faceliftes első ködlámpára nincs valami okosság, hogy ne kelljen évente új garnitúrát venni bele? Üvegből van és ha kavicsot kap, akkor törik.
Ilyesmire gondolok, hogy mondjuk, ha lefóliáznám? Oké, hogy valamennyit veszít a fényerejéből, de talán nem törne olyan könnyen. Próbálkozott már valaki ilyesmivel?
Vond be műgyantával. Ugyan nem látszik át, de amúgy sem ér semmit.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #59093 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:38:59 »

Sziasztok!

A faceliftes első ködlámpára nincs valami okosság, hogy ne kelljen évente új garnitúrát venni bele? Üvegből van és ha kavicsot kap, akkor törik.
Ilyesmire gondolok, hogy mondjuk, ha lefóliáznám? Oké, hogy valamennyit veszít a fényerejéből, de talán nem törne olyan könnyen. Próbálkozott már valaki ilyesmivel?

Nem élet-halál kérdés a ködlámpa.
Rengeteg ember nem érti mire való, pedig ott a nevében ködlámpa.
Ez igaz a hátsóra is.
Van egy kis köd, kb. látni 50-80 métert simán látni és virít a ködlámpa! (ködzáró fény)  Tehát a leghátsónak kell csak felkapcsolnia (ha valakit utolérnek, lekapcsolni) és indokolt esetben!

Én ködben is látok a fényszóróval. Ha igazán nagy a köd, úgyis csak lépésben lehet haladni és a ködfényszóró legfeljebb a járda szélét világítja meg. De városban meg úgyis tilos.

Ennyit a fényerőről.  Cool

Fóliázd le. Bár szerintem annyira nem törik állandóan.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.13 csütörtök, 20:40:57 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #59094 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:39:53 »

Vond be műgyantával. Ugyan nem látszik át, de amúgy sem ér semmit.

 eljen



Látod....látod, lehet neked is igazad!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59095 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:42:25 »

eljen



Látod....látod, lehet neked is igazad!  eplus2
Cheesy
Kösz Mondekozsó
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #59096 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:50:23 »

Sziasztok!

A faceliftes első ködlámpára nincs valami okosság, hogy ne kelljen évente új garnitúrát venni bele? Üvegből van és ha kavicsot kap, akkor törik.
Ilyesmire gondolok, hogy mondjuk, ha lefóliáznám? Oké, hogy valamennyit veszít a fényerejéből, de talán nem törne olyan könnyen. Próbálkozott már valaki ilyesmivel?
Átlátszó plexi lemezből kivágsz egy megfelelő méretű kört,és azt elérakod (forrasztod,ragasztod)a ködlámpának. taps
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #59097 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:52:15 »

Nem élet-halál kérdés a ködlámpa.
Rengeteg ember nem érti mire való, pedig ott a nevében ködlámpa.
Ez igaz a hátsóra is.
Van egy kis köd, kb. látni 50-80 métert simán látni és virít a ködlámpa! (ködzáró fény)  Tehát a leghátsónak kell csak felkapcsolnia (ha valakit utolérnek, lekapcsolni) és indokolt esetben!

Én ködben is látok a fényszóróval. Ha igazán nagy a köd, úgyis csak lépésben lehet haladni és a ködfényszóró legfeljebb a járda szélét világítja meg. De városban meg úgyis tilos.

Ennyit a fényerőről.  Cool

Fóliázd le. Bár szerintem annyira nem törik állandóan.

igazad van benzines, itt egy jó kis cikk a ködlámpa használatáról:
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2014/11/11/8_fontos_dolog_a_kodlamparol/
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #59098 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:54:03 »

Nem élet-halál kérdés a ködlámpa.
Rengeteg ember nem érti mire való, pedig ott a nevében ködlámpa.
Ez igaz a hátsóra is.
Van egy kis köd, kb. látni 50-80 métert és virít a ködlámpa! (ködzáró fény)  Tehát a leghátsónak kell csak felkapcsolnia (ha valakit utolérnek, lekapcsolni) és indokolt esetben!

Én ködben is látok a fényszóróval. Ha igazán nagy a köd, úgyis csak lépésben lehet haladni és a ködfényszóró legfeljebb a járda szélét világítja meg. De városban meg úgyis tilos.

Ennyit a fényerőről.  Cool

Fóliázd le. Bár szerintem annyira nem törik állandóan.


Tegnap éjszaka sikerült találkoznom egy ilyennel.  szomoru1
M1 Tata után...140-el megyek valami már messziről virít, utólérem lassítok, közben a szemem kifolyik a ködlámpától (ködzáró)...baxik lekapcsolni.  Megelőzni nem tudom, mert lusta visszamenni pedig már megközelítettem 3-4m-re...kimentem a kölsőbe ami üres, de jobbról nem előzöm meg. Vissza mögé...levillogom, 2km után nagynehezen elenged (közben 1-2 kamionos villantott neki, hogy kapcsolja le azt a xart..de semmi). Megelőzöm és virít az első ködlámpája is....és végig a belsőben ment, jobbra tartsot nem ismeri a paraszt.  
Mi a faxt csinál az ilyen, ha tényleg köd van?  idiot2  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #59099 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:57:31 »

Átlátszó plexi lemezből kivágsz egy megfelelő méretű kört,és azt elérakod (forrasztod,ragasztod)a ködlámpának. taps
Faceliftes wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 [1182] 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.