Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:37:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 [1210] 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21902043 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #60450 Dátum: 2015.01.03 szombat, 18:28:20 »

 taps taps
Igen. Csinálhat, cseréld ki azt is!  integet2
A rosszakat meg küld el kowikamilnak, mert ilyenekkel játszik, meg rossz villanykörtékkel!  hehe

OK taps
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #60451 Dátum: 2015.01.03 szombat, 19:58:15 »

Neked és VZolinak köszönhetően pillanatok alatt sikerült megcsinálnom, köszönöm mindkettőtöknek. Viszont miközben a központi záras fel- lehúzást teszteltem, közben találtam még egy hibát. Mégpedig, hogy a bal hátsó ajtó nem záródik be egy gombnyomásra, csak a kettős zárással. Esetleg van erre is valami programozás?

Szerintem téged is utolért a bal első zár hiba. Ideiglenes megoldásként lehet csinálni egy olyat, hogy a bal első ajtban a zárrögzítő csavarokból az alsót kitekered, belenyomsz WD40-et, majd visszatekered. A végső megoldás a zár cseréje 2003 utánira. Azt onnan ismered fel, hogy fekete a háza, míg a tiedben levőnek fehér. A másik megoldás lehet, hogy elolvasod netcore leírását a javítására az autoink projectek topikban.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #60452 Dátum: 2015.01.03 szombat, 20:07:42 »

Neked és VZolinak köszönhetően pillanatok alatt sikerült megcsinálnom, köszönöm mindkettőtöknek. Viszont miközben a központi záras fel- lehúzást teszteltem, közben találtam még egy hibát. Mégpedig, hogy a bal hátsó ajtó nem záródik be egy gombnyomásra, csak a kettős zárással. Esetleg van erre is valami programozás?
Programozas erre is van...olyan ertelemben hogy IDS-ben at lehet irni hogy 1 gombnyomasra duplan zarjon es olyankor villogtasson is...en ideiglenesen igy oldottam meg a bal hatso zaram problemajat(szinten csak dupla zarasra csukta be). Persze ez nem vegleges csak ilyen hidegben nincs kedvem nekiallni szerelni Wink Ki fogom probalni a fenteb irt WD40-s megoldast is.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.03 szombat, 20:10:55 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #60453 Dátum: 2015.01.03 szombat, 20:42:52 »

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy http://bolthely.hu/obddiag/id/14875_ELM327_BLUETOOTH_diagnosztika_INTERFESZ ezzel a kütyüvel lehet teszem azt porlasztócsúcs csere után átírni a kódokat, vagy olvasásra jó?
Válaszokat köszi!
Szia
Nekem egy ilyen van: http://www.amazon.com/Vgate-Bluetooth-Scanner-TORQUE-ANDROID/dp/B00AAOOQJC#productDetails  (legalabis a cimke ugyanaz Grin) nem tudom amit te linkeltel miben kulonbozik, de torque+fuel economy plugin-al eleg jol mutatja a pillanatnyi fogyasztast meg egyeb parametereket(nekem ugye benzines van, dizelhez nem tudom). Mondjuk engem a pillanatnyi  fogyasztas erdekelt inkab, Forscan-al pedig kiolvassa a hibakodokat , mindefele modul-et.(PCM, GEM, EATC...). Ahogy latom neked mar FL kocsid van , abban mar CAN van ha jol tudom (de majd kijavitanak ha nem) es akkor  atalakitasra szorulnak ezek a kutyuk: http://www.jamessimpson.co.uk/elmconfig-enable-ford-ecu-functions/ +elmconfig.
Az en kocsim meg csak J1850-et tud.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.03 szombat, 20:57:09 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #60454 Dátum: 2015.01.03 szombat, 20:55:22 »

Szia
Nekem egy ilyen van: http://www.amazon.com/Vgate-Bluetooth-Scanner-TORQUE-ANDROID/dp/B00AAOOQJC#productDetails  (legalabis a cimke ugyanaz Grin) nem tudom amit te linkeltel miben kulonbozik de torque+fuel economy plugin-al eleg jol mutatja a pillanatnyi fogyasztast meg egyeb parametereket(nekem ugye benzines van, dizelhez nem tudom). Mondjuk engem a pillanatnyi  fogyasztas erdekelt inkab, Forscan-al pedig kiolvassa a hibakodokat , mindefele modul-et.(PCM, GEM, EATC...). Ahogy latom neked mar FL kocsid van , abban mar CAN van ha jol tudom (de majd kijavitanak ha nem) es akkor  atalakitasra szorulnak ezek a kutyuk: http://www.jamessimpson.co.uk/elmconfig-enable-ford-ecu-functions/ +elmconfig.
Az enyem meg csak J1850-et tud.

Kapcsolós csak MKIV-től kell úgy tudom.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #60455 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:04:35 »

Kapcsolós csak MKIV-től kell úgy tudom.
Igazad lehet, mintha a cik iroja is irna valami ilyesmit...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60456 Dátum: 2015.01.03 szombat, 22:04:11 »

Kapcsolós csak MKIV-től kell úgy tudom.
Angel mk3asán lát MS-can en is két modult.de amúgy igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60457 Dátum: 2015.01.03 szombat, 22:52:29 »

Angel mk3asán lát MS-can en is két modult.de amúgy igen.
Melyik modulokat látja átkapcsolva, amiket anélkül nem?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #60458 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 08:54:01 »

Sziasztok!
Nekem is szórakozik az ajtózáram,csak nekem a jobb első.
Második reteszelésre sem zár be,csak úgy tudom zárni,hogy kézzel benyomom a belső záró gombot és rácsukom az ajtót.
A többi ajtó hibátlanul működik.
Próbáljam meg befújkálni a csatlakozókat vagy mit javasoltok?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #60459 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 09:25:56 »

Angel mk3asán lát MS-can en is két modult.de amúgy igen.
az enyémen semmit

Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #60460 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 09:48:41 »

Sziasztok!
Nekem is szórakozik az ajtózáram,csak nekem a jobb első.
Második reteszelésre sem zár be,csak úgy tudom zárni,hogy kézzel benyomom a belső záró gombot és rácsukom az ajtót.
A többi ajtó hibátlanul működik.
Próbáljam meg befújkálni a csatlakozókat vagy mit javasoltok?
Nekem is ez a hiba (sokszor lerágott csont) befújtam, néha jó-általában nem. Bal első zár csere javasolt, de nem lehet kapni bontottat (jót) sehol. (angol nem jó!)    Az új 50.000.- Ft mert tudják, hogy tíz évet bír ki, utána cserés. Így jól megkérik az árát. Üdv.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60461 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 09:57:51 »

Nekem is ez a hiba (sokszor lerágott csont) befújtam, néha jó-általában nem. Bal első zár csere javasolt, de nem lehet kapni bontottat (jót) sehol. (angol nem jó!)    Az új 50.000.- Ft mert tudják, hogy tíz évet bír ki, utána cserés. Így jól megkérik az árát. Üdv.

Egy darab zár hibánál nem kell bal elsőt cserélni, miért is kéne.
Az általános vezérlő modul működteti az ajtózárakat. Ha a vezetékek, csatlakozók rendben, akkor zárszerkezet hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 10:01:52 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #60462 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 10:12:30 »

Egy darab zár hibánál nem kell bal elsőt cserélni, miért is kéne.
Az általános vezérlő modul működteti az ajtózárakat. Ha a vezetékek, csatlakozók rendben, akkor zárszerkezet hiba.
Még nem bontottam ki a zárakat, lehet egy takarítás és kenéssel rendbe jönne.  Mondjuk nekem, -csak hogy jó legyen- néha a bal hátsót is elfelejti zárni. Múlt héten tök jól működött a jobb első is. Össze vissza. Bár én beállítottam, hogy egy nyitásra csak a bal1-et nyitja.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #60463 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:45:45 »

Sziasztok
Csinaltam ma egy tesztet a forscan-al es a kovetkezo kodokat dobta ki:
P1000 - On-Board Diagnostic (OBD) Systems Readiness Test Not Complete (ez mar volt regeb ota, konkretan az utolso hibakodtorlesem ota nem tunik el..akkor jelent meg)
P1432 - Thermostat Heater Control Circuit - ez ujdonsag , meg nem volt ilyen(kezd a termosztat haldokolni?)
--valamint allomotoros PCM tesztnel a fenti 2 hibakod melett megjelent ez is:
P1709 - PNP Out of Self Test Range  --ami eleg erdekes mert nincsen automata valtom:)
A P1432 torles utan nem jelent meg ujra(egyenlore) viszont a PCM tesztnel megjelenik, es ha beteszem a live data-nal kiirja hogy "fault is present". Van valakinek valami otlete ezekkel kapcsolatban?




Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60464 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:49:20 »

Sziasztok
Csinaltam ma egy tesztet a forscan-al es a kovetkezo kodokat dobta ki:
P1000 - On-Board Diagnostic (OBD) Systems Readiness Test Not Complete (ez mar volt regeb ota, konkretan az utolso hibakodtorlesem ota nem tunik el..akkor jelent meg)
P1432 - Thermostat Heater Control Circuit - ez ujdonsag , meg nem volt ilyen(kezd a termosztat haldokolni?)
--valamint allomotoros PCM tesztnel a fenti 2 hibakod melett megjelent ez is:
P1709 - PNP Out of Self Test Range  --ami eleg erdekes mert nincsen automata valtom:)
A P1432 torles utan nem jelent meg ujra(egyenlore) viszont a PCM tesztnel megjelenik, es ha beteszem a live data-nal kiirja hogy "fault is present". Van valakinek valami otlete ezekkel kapcsolatban?






Ezekkel nem kell foglalkozni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 13:51:51 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60465 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:51:56 »

Sziasztok
Csinaltam ma egy tesztet a forscan-al es a kovetkezo kodokat dobta ki:
P1000 - On-Board Diagnostic (OBD) Systems Readiness Test Not Complete (ez mar volt regeb ota, konkretan az utolso hibakodtorlesem ota nem tunik el..akkor jelent meg)
P1432 - Thermostat Heater Control Circuit - ez ujdonsag , meg nem volt ilyen(kezd a termosztat haldokolni?)
--valamint allomotoros PCM tesztnel a fenti 2 hibakod melett megjelent ez is:
P1709 - PNP Out of Self Test Range  --ami eleg erdekes mert nincsen automata valtom:)
A P1432 torles utan nem jelent meg ujra(egyenlore) viszont a PCM tesztnel megjelenik, es ha beteszem a live data-nal kiirja hogy "fault is present". Van valakinek valami otlete ezekkel kapcsolatban?





szerintem nem fűtött termo került bele.ezért van hibakódod.vagy tönkrement a fűtése ha olyan.
a p1000 semmi.nem futott végig az OBD teszt.
Az utomata váltós hiba meg...... Roll Eyes csak nem automata autóból került bele ecu?
P1709 Park Neutral Position Switch Out Of Self Test Range

esetleg nem Demo módban van a forscan? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60466 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:54:26 »

szerintem nem fűtött termo került bele.ezért van hibakódod.vagy tönkrement a fűtése ha olyan.
a p1000 semmi.nem futott végig az OBD teszt.
Az utomata váltós hiba meg...... Roll Eyes csak nem automata autóból került bele ecu?
P1709 Park Neutral Position Switch Out Of Self Test Range

esetleg nem Demo módban van a forscan? vigyor3


Azért írtam, hogy nem kell foglalkozni.....
Nekem is volt már fűtött termosztát hibaüzenetem, pedig nekem nem is fűtött a termosztátom benne, vezeték sincs az ECU/PCM -től.  Cheesy
Ennyit a Forscan-ről.  Cool

Sosem szabad hinni feltétlenül egy diagnosztikai műszernek, szoftvernek.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 14:03:40 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60467 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:55:12 »


Azért írtam, hogy nem kell foglalkozni.....
Nekem is volt már fűtött termosztát hibaüzenetem, pedig nekem nem is fűtött a termosztátom benne, vezeték sincs az ECU/PCM -től.  Cheesy
Ennyit a Forscan-ről.  Cool
a foscan jó.szerinten nem vette ki a pipát a demóból. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60468 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 14:02:54 »

a foscan jó.szerinten nem vette ki a pipát a demóból. Wink

Az eleve nem lehet jó, ami FOScan.   laugh
A FoRscan-t használtam 1x és nem Demo-ban volt. Ne magadból indul ki....   eplus2
Ő nem tudom hogyan csinálta, de automata váltó hibát tévedésből sem szabadna generálnia.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 14:04:43 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60469 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 14:14:19 »

Az eleve nem lehet jó, ami FOScan.   laugh
A FoRscan-t használtam 1x és nem Demo-ban volt. Ne magadból indul ki....   eplus2
Ő nem tudom hogyan csinálta, de automata váltó hibát tévedésből sem szabadna generálnia.
...kivéve ha demoban van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #60470 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:12:57 »

...kivéve ha demoban van.
Nem demoban volt  Wink..(koszi a bizalmat vigyor3 )...a hibat csak az allomotoros PCM tesztnel generalta...hibakodkiolvasasnal nem. Meg nem tudom milyen termosztatom van, nem jutottam el odaig hogy meglessem, ez a hatranya ha az ember telen vesz kocsit es nincs garazs vigyor3
Mondjuk a forscan tunik a legkomolyab proginak az osszes kozul ami nem IDS, sem a scan master elm, sem a scanxlpro , sem a proscan nem igazan rug labdaba ford teren.   Szerintem mivel a forscan is egy beta verzio meg boven van mit javitani rajta, de azert eleg biztato az osszes tobi kozul.
Ami meg lehet,  elkovettem egy PCM szoftfrissitest IDS-el (sajnos mos nincs nalam a VCM kabel igy nem tudom osszehasonlitani a forscan-t vele), szigoruan csak amit  "eroltetett", lehet az kavar be(mondjuk erdekes lenne ha nem rendes szoftot irna bele...)...na mindegy meg tesztelni kel.
Koszi mindkettotoknek, amugy ha lehidalok sem ertem mi a l.f.sz-nak kel futes egy termosztatra... wow1
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 15:28:43 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60471 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:20:31 »

Nem demoban volt  Wink...a hibat csak az allomotoros PCM tesztnel generalta...hibakodkiolvasasnal nem. Meg nem tudom milyen termosztatom van, nem jutottam el odaig hogy meglessem, ez a hatranya ha az ember telen vesz kocsit es nincs garazs vigyor3
Mondjuk a forscan tunik a legkomolyab proginak az osszes kozul ami nem IDS, sem a scan master elm, sem a scanxlpro , sem a proscan nem igazan rug labdaba ford teren.   Szerintem mivel a forscan is egy beta verzio meg boven van mit javitani rajta, de azert eleg biztato az osszes tobi kozul.
Ami meg lehet,  elkovettem egy PCM szoftfrissitest IDS-el (sajnos mos nincs nalam a VCM kabel igy nem tudom osszehasonlitani a forscan-t vele), szigoruan csak amit  "eroltetett", lehet az kavar be(mondjuk erdekes lenne ha nem rendes szoftot irna bele...)...na mindegy meg tesztelni kel.
Koszi mindkettotoknek, amugy ha lehidalok sem ertem mi a l.f.sz-nak kel futes egy termosztatra... wow1


Szerintem nincs szoftverfrissítés benzinesre.
A te autódba fűthető termosztát van/való.

A forscan igen jó fordhoz. Amiket felsoroltál összehasonlításkép az mindegyik csak Generic OBD-s játszó program, ellenben a forscan gyártóspecifikus szoftver.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60472 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:22:44 »

Nem demoban volt  Wink..(koszi a bizalmat vigyor3 )...a hibat csak az allomotoros PCM tesztnel generalta...hibakodkiolvasasnal nem. Meg nem tudom milyen termosztatom van, nem jutottam el odaig hogy meglessem, ez a hatranya ha az ember telen vesz kocsit es nincs garazs vigyor3
Mondjuk a forscan tunik a legkomolyab proginak az osszes kozul ami nem IDS, sem a scan master elm, sem a scanxlpro , sem a proscan nem igazan rug labdaba ford teren.   Szerintem mivel a forscan is egy beta verzio meg boven van mit javitani rajta, de azert eleg biztato az osszes tobi kozul.
Ami meg lehet,  elkovettem egy PCM szoftfrissitest IDS-el (sajnos mos nincs nalam a VCM kabel igy nem tudom osszehasonlitani a forscan-t vele), szigoruan csak amit  "eroltetett", lehet az kavar be(mondjuk erdekes lenne ha nem rendes szoftot irna bele...)...na mindegy meg tesztelni kel.
Koszi mindkettotoknek, amugy ha lehidalok sem ertem mi a l.f.sz-nak kel futes egy termosztatra... wow1


Azért kell fűtés, mert ha hirtelen nagy terhelés éri a motort, akkor hamarabb lehessen elkezdeni a hűtését. Alap esetben lassan nyit a termosztát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #60473 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:27:52 »

Ertem, akkor nem eletbevago a dolog a tremosztatfutessel...amugy nekem ezt irta bele  az IDS: Strategy : WBAVAE3...lehet nem szoftverfrissites de az IDS new calibration-nak hivta es kerdezte akarom e vagy nem akarom vigyor3   en meg akartam...
Az automata valto hibat (P1709) vajon nem ezzel keveri: clutch pedal position switch (CPP) -igaz focus forumon talaltam akinek hasonlo hibat adott a teszt.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60474 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:36:30 »

Ertem, akkor nem eletbevago a dolog a tremosztatfutessel...amugy nekem ezt irta bele  az IDS: Strategy : WBAVAE3...lehet nem szoftverfrissites de az IDS new calibration-nak hivta es kerdezte akarom e vagy nem akarom vigyor3   en meg akartam...
Az automata valto hibat (P1709) vajon nem ezzel keveri: clutch pedal position switch (CPP) -igaz focus forumon talaltam akinek hasonlo hibat adott a teszt.

Van tempomatod?
Ha nincs, akkor kapcsolód sincs.
Egyébként meg a 1709 az arra vonatkozik, hogy az öndiagnosztikai -amit a forscan is végez. tartományon kívül esik a mért "értéke". Tehát nincs ilyen kapcsolód, akkor simán lehet emiatt ... főleg a forscan, ami nem képest az autó felszereltségének megfelelően vizsgálni. Tehát ha nincs kapcsolód, akkor ő keresi és mivel nem találja hibakódot generál.
Mint nálam a termo fűtés!  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #60475 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:50:09 »

Van tempomatod?
Ha nincs, akkor kapcsolód sincs.
Egyébként meg a 1709 az arra vonatkozik, hogy az öndiagnosztikai -amit a forscan is végez. tartományon kívül esik a mért "értéke". Tehát nincs ilyen kapcsolód, akkor simán lehet emiatt ... főleg a forscan, ami nem képest az autó felszereltségének megfelelően vizsgálni. Tehát ha nincs kapcsolód, akkor ő keresi és mivel nem találja hibakódot generál.
Mint nálam a termo fűtés!  taps

Koszonom , most mar tiszta (nincs tempomat)
Amugy visszaterve a szofthoz: Copyright Ford Motor Co. 2003, (a kocsim ugye 2002) ezt irja a  forscan a PCM szoftnal, mig a tobbi modulnal mind 2000-2001 kozotti evjarat van feltuntetve. Valamit csak irt bele az IDS mert csinalta vagy 15 percig, mar csak az a kerdes hogy nem e egy olyan ecu kalibraciot irt bele ami nem feltetlenul oda valo..de hat ezt sose tudom meg...
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 15:51:52 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60476 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:59:02 »

Koszonom , most mar tiszta (nincs tempomat)
Amugy visszaterve a szofthoz: Copyright Ford Motor Co. 2003, (a kocsim ugye 2002) ezt irja a  forscan a PCM szoftnal, mig a tobbi modulnal mind 2000-2001 kozotti evjarat van feltuntetve. Valamit csak irt bele az IDS mert csinalta vagy 15 percig, mar csak az a kerdes hogy nem e egy olyan ecu kalibraciot irt bele ami nem feltetlenul oda valo..de hat ezt sose tudom meg...
dehogynem.ismét ids-re kell tenni.....
Ez szervizes játék volt vagy otthon bütykölted?A VCM csak hasonló.....de sw-t nem tud frissíteni.Az ids is csak netről tudja leszedni,és csak fordos belépővel,és ha van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #60477 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 18:28:28 »

dehogynem.ismét ids-re kell tenni.....
Ez szervizes játék volt vagy otthon bütykölted?A VCM csak hasonló.....de sw-t nem tud frissíteni.Az ids is csak netről tudja leszedni,és csak fordos belépővel,és ha van.
Otthol butykoltem,  Rotunda VCM es IDS V81 +calibration...nem kel hozza semilyen internetkapcsolat csak amig letoltod eplus2... Focus3(2011)-hoz  is frisitettem  vele mindefele modult(azon joparat lehetett az enyemen csak PCM-et)  ezzel a kombinacioval, nyilvan amiket a szoft felajanlott mint az altala ismert letezo update. Tettem ujra IDS-re(ugyanarra) , es mar azt mondja hogy az utolso frissites van rajta, nyilvan amit a V81 kalibracios verziohoz viszonyit. Gondolom hivatalos szervizben ahol , ahogy te irtad, netrol vegzik ezeket lehet van ujab is, sajnos az utolso letoltheto kalibracios verzio a 2012.09 V81. IDS-bol persze van ujab is, de nem sok haszna van a kalibracios file-ok nelkul.  Gondolom az en kocsimhoz mar amugy sem sokat fognak ujitani...  Kicsit izgultam hogy beindul e a kocsi utana, de lehet csak placebo hatas,  mintha talan jobban menne... Sajnos a VCM kabel nem az enyem csak kolcsonbe volt nalam, ha legkozeleb hozzam kerul osszehasonlitom a Forscan hibakodjaival.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #60478 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 20:02:16 »

Búék mindenkinek
Ez mi a p.cs. Ma reggel vettem fel a szekér hátsó ajtajánál.  Nyitásra abbahagyta....  Huh? https://drive.google.com/file/d/0ByVx_QzQ-J4oT0o5OUpabmVsQk1GNm1FZUZHdGc3bktFU3lZ/view?usp=sharing
Meg lett a bűnös, ahogy feltekerem a szellőző ventillátort azonnal jön a fütyülő hang, tehát az ájer. Namármostakkor szét kell szedni a hátulját hogy tömítsem? Gondolom igen. De mit tömítsek? Tű a szénában Sad
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #60479 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 20:28:08 »

Meg lett a bűnös, ahogy feltekerem a szellőző ventillátort azonnal jön a fütyülő hang, tehát az ájer. Namármostakkor szét kell szedni a hátulját hogy tömítsem? Gondolom igen. De mit tömítsek? Tű a szénában Sad
Valahol a hátsó lámpák alatt vannak azok a szellőző nyílások. Gumi, vagy műanyag lap van rajta. Úgy működik, mint egy visszacsapó szelep. A ventilátor által befújt levegő nyomását engedi el, nehogy felrobbanjon a kocsi, mint egy léggömb.  smile
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #60480 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:04:24 »

Valahol a hátsó lámpák alatt vannak azok a szellőző nyílások. Gumi, vagy műanyag lap van rajta. Úgy működik, mint egy visszacsapó szelep. A ventilátor által befújt levegő nyomását engedi el, nehogy felrobbanjon a kocsi, mint egy léggömb.  smile
Igen oldalt vannak a "kopoltyúi" de nekem a hátsóajtó kilincs környékén fütyül.....
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #60481 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:06:42 »

Igen oldalt vannak a "kopoltyúi" de nekem a hátsóajtó kilincs környékén fütyül.....
Előferdűlhet, hogy leregadt a csappantyú és a kilincsnél talált utat a túlnyomás.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #60482 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:50:55 »

Üdvözlet. Olyan kérdésem lenne hogy a facelift előtti váltó keretet ki lehet cserélni faceliftesre, ugyan úgy illeszkedik ?  wave
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #60483 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:58:43 »

Üdvözlet. Olyan kérdésem lenne hogy a facelift előtti váltó keretet ki lehet cserélni faceliftesre, ugyan úgy illeszkedik ?  wave
csak egyik ki, és másik be, az nem csereszabatos. be lehet tenni, de ennél komplikáltabb. középkonzol is kell
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60484 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 22:00:01 »

csak egyik ki, és másik be, az nem csereszabatos. be lehet tenni, de ennél komplikáltabb. középkonzol is kell


meg meg kell vágni a műszerfalat, klímapanelt rádiót cserélni, ezekkel összefüggésben vezetékelni
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60485 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 22:00:22 »

csak egyik ki, és másik be, az nem csereszabatos. be lehet tenni, de ennél komplikáltabb. középkonzol is kell


Már ott is vagytok? Jó utatok volt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60486 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 07:01:17 »

Már ott is vagytok? Jó utatok volt?
nem tart egy hétig a repülőút.gyogyó. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #60487 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 09:17:46 »

Sziasztok!

Mondeo MK3 2.0 TDDI 2001-es kocsim van és némi segítséget szeretnék kérni. Találkozott-e már valaki olyan hibával, hogy az elektromos ablakemelő egyik napról a másikra elfelejtette azt a funkciót, hogyha hosszan nyomom a gombot akkor automatikusan felmegy az ablak. Az érdekes az, hogy lefele működik ez a lehetőség, de felfele már nem. Illetve a központi zár is csak lefele viszi az ablakokat, de fel már nem. Ötletem sincs, hogy mi lehet a megoldás. Várom az ötleteket, remélem sikerül megoldanom valahogy.
Előre is köszi a hozzászólásokat!

a programozások elfelejtése, v részleges elfelejtése utalhat gyengélkedő akkumulátorra! az enyém pont ugyanezt csinálta az ablakokkal mint a tiéd. 4-5 napig tartott a programozás, aztán kezdett felejteni. volt, h csak a 2 első ajtón, a hátsók rendben mentek. én monnyuk tudtam, h hibás az akksi de itt kint 2X annyiba kerül 1 noname mint otthon 1 rendes jó akksi. így a hazautazást vártam, otthon pedig vettem egy ilyet: LINK!!!  ... a régi akkut leadtam így még 1500 lejött az árból, lett 23.500.- Smiley
jó ár/érték arányú akksi eljen
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.05 hétfő, 09:19:56 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #60488 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 09:28:35 »

Sziasztok,

facelift előtti modell középkonzolból a két felső szellőző rácsot hogyan lehet kiszedni? Előre kell húzni fogóval és kiadja vagy ki kell bontani a középkonzolt és hátrafelé? Eltörtek a lamellák és cserélném, lesz cseredarab is, de nem tudom, hogy szét kell-e bontani, vagy csak régi lehúz és aztán új rátol?

Köszi!
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #60489 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 09:38:21 »

Sziasztok,

facelift előtti modell középkonzolból a két felső szellőző rácsot hogyan lehet kiszedni? Előre kell húzni fogóval és kiadja vagy ki kell bontani a középkonzolt és hátrafelé? Eltörtek a lamellák és cserélném, lesz cseredarab is, de nem tudom, hogy szét kell-e bontani, vagy csak régi lehúz és aztán új rátol?

Köszi!

nem kell bontani semmit, mert kipattintós. a rács tetejének mind2 sarkát nyomod befelé ( a motor irányába), majd amikor kipattant, csak simán kifordítod.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #60490 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 09:59:19 »

nem kell bontani semmit, mert kipattintós. a rács tetejének mind2 sarkát nyomod befelé ( a motor irányába), majd amikor kipattant, csak simán kifordítod.

Köszi megpróbálom, ami most benne van azzal sok kárt már úgysem tehetek, mert összeakadtak a lamellák. Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #60491 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 10:26:52 »

Már ott is vagytok? Jó utatok volt?
péntek este 6-kor indultunk. szombat délelőtt 10:45-re beestünk Calais-be, és a 11-es kompra felengedtek. (du fél4-es lett volna a mienk) 3-kor már felixstowe-ban voltunk. szerencsére mindenhol jó volt az út. kényelmes 120 +-10-es tempoban jöttünk.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #60492 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 10:27:42 »

nem tart egy hétig a repülőút.gyogyó. eplus2
nem hát. de még kocsival is egy napon belül itt vagyunk Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60493 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 13:53:56 »

nem tart egy hétig a repülőút.gyogyó. eplus2
Te vagy a gyogyó Tongue
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #60494 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 15:33:15 »

péntek este 6-kor indultunk. szombat délelőtt 10:45-re beestünk Calais-be, és a 11-es kompra felengedtek. (du fél4-es lett volna a mienk) 3-kor már felixstowe-ban voltunk. szerencsére mindenhol jó volt az út. kényelmes 120 +-10-es tempoban jöttünk.

Majdnem 17 óra? Lassúak vagytok.

Mi hajnal 3-kor indultunk a budaörsi mekitől, és úgy értünk oda fél 5-re, hogy még tankoltunk egy utolsót f'anszia földön, lévén Angolországban eszelős drága a nafta.

Ez a kamionparkoló az utolsó hely Calais és a kikötő előtt, ahol érdemes megtankolni. Utána már nagyon "autópályás" meg "angol" árak vannak a komphoz közelebb:

https://maps.google.hu/maps?q=calais&hl=en&ll=50.939203,1.943818&spn=0.006923,0.016512&sll=47.481213,19.130303&sspn=0.475196,1.056747&hnear=Calais,+Pas-de-Calais,+Nord-Pas-de-Calais,+France&t=h&z=17

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #60495 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 16:58:08 »

Majdnem 17 óra? Lassúak vagytok.

Mi hajnal 3-kor indultunk a budaörsi mekitől, és úgy értünk oda fél 5-re, hogy még tankoltunk egy utolsót f'anszia földön, lévén Angolországban eszelős drága a nafta.

Ez a kamionparkoló az utolsó hely Calais és a kikötő előtt, ahol érdemes megtankolni. Utána már nagyon "autópályás" meg "angol" árak vannak a komphoz közelebb:

https://maps.google.hu/maps?q=calais&hl=en&ll=50.939203,1.943818&spn=0.006923,0.016512&sll=47.481213,19.130303&sspn=0.475196,1.056747&hnear=Calais,+Pas-de-Calais,+Nord-Pas-de-Calais,+France&t=h&z=17

AndyA

nem siettünk, mint mondtam. 110-130. cigisek(és nő) révén néha megállás Smiley
közvetlen  a kikötő előtti kúton tankoltunk, ott még olcsó volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60496 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 17:17:15 »

Te vagy a gyogyó Tongue
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #60497 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 17:25:46 »

Sziasztok!
Lehet hülyeséget kérdezek, de nézzétek el egy friss mondeosnak integet2
Van egy 2002 évjáratú 2.0 TDCI Automata mondeóm, amiben van egy kis bibi a műszeregységgel, a kérdésem, hogy csak automatást vehetek, vagy a többi is tudja ugyan azokat a funkciókat?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60498 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 19:03:18 »

Sziasztok!
Lehet hülyeséget kérdezek, de nézzétek el egy friss mondeosnak integet2
Van egy 2002 évjáratú 2.0 TDCI Automata mondeóm, amiben van egy kis bibi a műszeregységgel, a kérdésem, hogy csak automatást vehetek, vagy a többi is tudja ugyan azokat a funkciókat?

Hát azt kéne tudni, hogy a fokozat kijelzés ráprogramozható-e másikra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #60499 Dátum: 2015.01.06 kedd, 08:44:45 »

Vannak tapasztalatok, hogy melyik lámpa jobb, illeszkednek-e, stb? Dectane, vagy Tuning-Tec?

http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=49&termek=19372

http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=49&termek=121054
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Oldalak: 1 ... 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 [1210] 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.