Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 15:01:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 [1217] 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20604198 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #60800 Dátum: 2015.01.16 péntek, 20:37:59 »



A vezérlés láncos. 

Köszi worship
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #60801 Dátum: 2015.01.17 szombat, 01:19:21 »

Tényleg nem minden ST220 6 sebességes. Csak az újabbak, valamivel a facelift előttől. Az a kár, hogy itt nem látok ST220-ast. Vagy van vkinek?

10 évre erre a posztra Igen van ST220.
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60802 Dátum: 2015.01.17 szombat, 08:29:14 »

10 évre erre a posztra Igen van ST220.
taps
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #60803 Dátum: 2015.01.17 szombat, 15:40:00 »

Az angol 5 ajtós autókban a csomagtér lámpa is a másik oldalon van?
Ha igen, akkor szereznem kell egy olyat. Smiley
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #60804 Dátum: 2015.01.17 szombat, 17:41:32 »

Sziasztok

Nem rég volt róla szó,  hogy kell járatni a motort indulás előtt. Most az után érdeklődnék, hogy pl egy hosszabb autópályás út után meddig kell, ha kell egyáltalán járatni a motort leállítás előtt?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #60805 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:09:19 »

Sziasztok

Nem rég volt róla szó,  hogy kell járatni a motort indulás előtt. Most az után érdeklődnék, hogy pl egy hosszabb autópályás út után meddig kell, ha kell egyáltalán járatni a motort leállítás előtt?
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdésed valószínű megosztja a mélyen tisztelt publikumot.. Én személy szerint, minden hosszabb út után, főleg pálya után 1.5-2 percet szoktam járatni a motort alapjáraton a leállítás előtt. Ezt a turbód fogja megköszönni hosszabb élettartammal. Mivel a motor leállítása után a turbónak megszűnik az olajozása, nincs keringtetés és a maradék olajfilm meg megéghet. Komolyabb tempó utáni azonnali leállítás esetén, még sokáig foroghat a turbó kenés nélkül. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 21:11:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #60806 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:15:21 »

Sziasztok

Nem rég volt róla szó,  hogy kell járatni a motort indulás előtt. Most az után érdeklődnék, hogy pl egy hosszabb autópályás út után meddig kell, ha kell egyáltalán járatni a motort leállítás előtt?

Nem előtt! _Után_!

Autópályamenet (ill. bármilyen nagyobb terhelés, tehát pl. erősebb hegymenet) után a turbót le kell hűteni, különben beleég az olaly a csúszócsapágyba. Egy perc, alapjáraton.

Hidegindítás után egy kisebb gázfröccs, hogy 1500-2000 közé felpörögjön, ettől biztosan beindul az olaj keringése, meglesz az olyajnyomás. Utána finoman, lassan, óvatosan, nem pörgetve el lehet indulni, és menet közben, apránként szépen be fog melegedni. Pár km után, ha már meleg a motor, lehet tolni neki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #60807 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:22:02 »

Nem előtt! _Után_!

Autópályamenet (ill. bármilyen nagyobb terhelés, tehát pl. erősebb hegymenet) után a turbót le kell hűteni, különben beleég az olaly a csúszócsapágyba. Egy perc, alapjáraton.

Hidegindítás után egy kisebb gázfröccs, hogy 1500-2000 közé felpörögjön, ettől biztosan beindul az olaj keringése, meglesz az olyajnyomás. Utána finoman, lassan, óvatosan, nem pörgetve el lehet indulni, és menet közben, apránként szépen be fog melegedni. Pár km után, ha már meleg a motor, lehet tolni neki.

AndyA

Lyally!  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #60808 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:26:02 »

Az angol 5 ajtós autókban a csomagtér lámpa is a másik oldalon van?
Ha igen, akkor szereznem kell egy olyat. Smiley


Nem!Azokban is baloldalon van facelift előttinél.Nekem a lámpaburkolatban volt jobb oldalon és átalakítottam kétoldalira egy facelift előtti müanyaggal plusz kis munkával.Érdemes! vigyor3
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #60809 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:36:57 »


Lyally!  eplus2


Ne kérdezd, hogyan lett oda, ilyet magamtól biztosan nem írok le. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60810 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:38:34 »

Ne kérdezd, hogyan lett oda, ilyet magamtól biztosan nem írok le. Smiley

AndyA
Ezt mindenképp bebuktad hehe
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #60811 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:47:32 »


Lyally!  eplus2



Mi a baj? Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #60812 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:51:48 »


Mi a baj? Wink

 "olaly"
És pont AndyA írta el.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #60813 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:57:02 »


 "olaly"
És pont AndyA írta el.  vigyor3


Jah!Mindenki elkurhassa! vigyor3
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #60814 Dátum: 2015.01.17 szombat, 22:21:04 »

Tisztelt Fórumtárs!
A kérdésed valószínű megosztja a mélyen tisztelt publikumot.. Én személy szerint, minden hosszabb út után, főleg pálya után 1.5-2 percet szoktam járatni a motort alapjáraton a leállítás előtt. Ezt a turbód fogja megköszönni hosszabb élettartammal. Mivel a motor leállítása után a turbónak megszűnik az olajozása, nincs keringtetés és a maradék olajfilm meg megéghet. Komolyabb tempó utáni azonnali leállítás esetén, még sokáig foroghat a turbó kenés nélkül. wave
Tisztelettel László! worship

Nincs szándékomba hosszabb vitát indítani, pusztán csak pár véleményre vagyok kíváncsi. Én is járatni szoktam a motort főleg 7-8 óra autópálya tempó után.

Nem előtt! _Után_!

Autópályamenet (ill. bármilyen nagyobb terhelés, tehát pl. erősebb hegymenet) után a turbót le kell hűteni, különben beleég az olaly a csúszócsapágyba. Egy perc, alapjáraton.

Hidegindítás után egy kisebb gázfröccs, hogy 1500-2000 közé felpörögjön, ettől biztosan beindul az olaj keringése, meglesz az olyajnyomás. Utána finoman, lassan, óvatosan, nem pörgetve el lehet indulni, és menet közben, apránként szépen be fog melegedni. Pár km után, ha már meleg a motor, lehet tolni neki.

AndyA

Után. Igen. Leállítás előtt.
Viszont erről a gazfröccsös dologról indítás után eddig még nem hallottam.
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60815 Dátum: 2015.01.17 szombat, 22:23:26 »


 "olaly"
És pont AndyA írta el.  vigyor3
Yessssss. És ezt még meddig , de meddig fogja hallani. hehe
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60816 Dátum: 2015.01.17 szombat, 22:25:38 »

Nekem tetszik ez a turbós téma, jobb mint a benzin dízelmeg a bhuzulós témák.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #60817 Dátum: 2015.01.17 szombat, 22:47:11 »

Ne kérdezd, hogyan lett oda, ilyet magamtól biztosan nem írok le. Smiley

AndyA
pffff.......ezt sosem fogom elfelejteni neked. hehe taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #60818 Dátum: 2015.01.17 szombat, 22:55:43 »

Ne kérdezd, hogyan lett oda, ilyet magamtól biztosan nem írok le. Smiley

AndyA

Ezt becoptad te hejesírásnáci... hehe laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #60819 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 10:57:30 »

Nem előtt! _Után_!

Autópályamenet (ill. bármilyen nagyobb terhelés, tehát pl. erősebb hegymenet) után a turbót le kell hűteni, különben beleég az olaly a csúszócsapágyba. Egy perc, alapjáraton.

Hidegindítás után egy kisebb gázfröccs, hogy 1500-2000 közé felpörögjön, ettől biztosan beindul az olaj keringése, meglesz az olyajnyomás. Utána finoman, lassan, óvatosan, nem pörgetve el lehet indulni, és menet közben, apránként szépen be fog melegedni. Pár km után, ha már meleg a motor, lehet tolni neki.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Ez a gázfröccs, számomra újdonság. wow1 Én még úgy tanultam, hogy az indítást követően mindig magasabb az olajnyomás a hideg olaj nagyobb viszkozitása miatt az üzem meleg állapothoz képest. Minek növelni még az amúgy is magasabb olajnyomást egy gázfröccsel? Néhány főtengelyfordulat után, az olajszivattyúnak köszönhetően már mindenhol van megfelelő olajnyomás és kenés. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.18 vasárnap, 15:38:41 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #60820 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 09:26:17 »

Nincs szándékomba hosszabb vitát indítani, pusztán csak pár véleményre vagyok kíváncsi. Én is járatni szoktam a motort főleg 7-8 óra autópálya tempó után.

Után. Igen. Leállítás előtt.
Viszont erről a gazfröccsös dologról indítás után eddig még nem hallottam.

Az csak olyan "biztos, ami biztos" dolog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #60821 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 09:45:30 »

Az csak olyan "biztos, ami biztos" dolog.

AndyA
ez olyan,mint amikor Timcsi kitalálja a tutit! hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #60822 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 12:13:07 »

Sziasztok!

Tegnapi napon nővérem szerencsésen, eltörte a kesztyűtartó kilincsét, és most kinyitni sem tudom azt.
Kérdésem az lenne, hogy miként lehetne orvosolni a problémát? Teljes kesztyűtartó csere, vagy csak a kilincset is lehet cserélni?
Továbbá, angol kesztyűtartó jó lehet-e nekem?

Előre is köszönöm a segítséget mindenkinek!
 worship worship  integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #60823 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 12:25:16 »

Sziasztok!

Tegnapi napon nővérem szerencsésen, eltörte a kesztyűtartó kilincsét, és most kinyitni sem tudom azt.
Kérdésem az lenne, hogy miként lehetne orvosolni a problémát? Teljes kesztyűtartó csere, vagy csak a kilincset is lehet cserélni?
Továbbá, angol kesztyűtartó jó lehet-e nekem?

Előre is köszönöm a segítséget mindenkinek!
 worship worship  integet2 integet2
FAQ topic 2. oldalon van róla leírás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #60824 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 12:27:24 »


Kérdésem az lenne, hogy miként lehetne orvosolni a problémát?

Nővéred befárad a legközelebbi márkakereskedésbe és vesz neked egy újat...  vigyor3 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #60825 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 13:06:59 »

Üdv, több helyre beírtam, de hátha itt többen olvassák. Krómcsíkos hátsó lámpát keresnék, hol lehet ilyet jó áron venni?? Illetve külső hőmérséklet érzékelőt. Grin

Ha esetleg valaki tud ilyenekről.... ne tartsa magában! worship
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #60826 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 14:19:33 »

Üdv, több helyre beírtam, de hátha itt többen olvassák. Krómcsíkos hátsó lámpát keresnék, hol lehet ilyet jó áron venni?? Illetve külső hőmérséklet érzékelőt. Grin

Ha esetleg valaki tud ilyenekről.... ne tartsa magában! worship

Nem jó ötlet.

Egy kérdést egy helyre. Azután türelem. Lesz válasz, ha lesz válasz.

Ilyesmit amúgy a Keres-kínálba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #60827 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 16:12:11 »

Sziasztok.
Jött egy ötlet, miszerint lefényeztetném a lökösök diszléceit. A kérdésem az volna, hogy lehet-e vagy nem ajánlatos? Illetve ami érdekelne, hogy levételükhöz kell-e lököst bontani vagy kivülről is leszedhető?  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #60828 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 17:09:10 »

FAQ topic 2. oldalon van róla leírás.
Köszönöm!  Wink
Bár ennyire nem vagyok nagy mágus.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #60829 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 18:17:03 »

Sziasztok!
Volna egy kérdésem!
Adott mechanikus klímás középkonzol klíma fűtés kapcsoló. Ezeknek e tekerentyűknek a felfestése belül lemállott szóval már nem zöld meg piros sávok vannak hanem ilyen kopottas semmilyen sárgás csíkok ezt lehet valahogy cserélni vagy újrafesteni vagy csere kompletten?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #60830 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 18:18:48 »

Sziasztok.
Jött egy ötlet, miszerint lefényeztetném a lökösök diszléceit. A kérdésem az volna, hogy lehet-e vagy nem ajánlatos? Illetve ami érdekelne, hogy levételükhöz kell-e lököst bontani vagy kivülről is leszedhető?  wave
Tisztelt Fórumtárs!
A lökös díszlécei könnyen kipattinthatók. Nem kell hozzá leszerelni semmit. Valószínű színre is fújhatóak, mivel gyárilag is léteznek színre fújt díszlécek. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60831 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 18:19:05 »

Sziasztok!
Volna egy kérdésem!
Adott mechanikus klímás középkonzol klíma fűtés kapcsoló. Ezeknek e tekerentyűknek a felfestése belül lemállott szóval már nem zöld meg piros sávok vannak hanem ilyen kopottas semmilyen sárgás csíkok ezt lehet valahogy cserélni vagy újrafesteni vagy csere kompletten?

Azaz manuális klímás.  vigyor3
Ki lehet szerelni komplett kapcsoló konzolt. Nagyon kicsi az esélye, hogy bontóban találsz ilyet. Szóval akár festhetsz rá egyedi módon valamit. Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #60832 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 18:26:50 »

   http://kep.psharing.com/825408.jpg ki,hogy milyen megoldast javasol?
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #60833 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 18:34:27 »

   http://kep.psharing.com/825408.jpg ki,hogy milyen megoldast javasol?

Benzinnel leönt, felgyújt? eplus2

Vagy mi is a kérdés?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60834 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 18:36:33 »

   http://kep.psharing.com/825408.jpg ki,hogy milyen megoldast javasol?

Én a legolcsóbbat.
Hagyd így!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60835 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 18:51:32 »

   http://kep.psharing.com/825408.jpg ki,hogy milyen megoldast javasol?
Hagyd így.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #60836 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 19:16:45 »

Tisztelt Fórumtárs!
A lökös díszlécei könnyen kipattinthatók. Nem kell hozzá leszerelni semmit. Valószínű színre is fújhatóak, mivel gyárilag is léteznek színre fújt díszlécek. wave
Tisztelettel László! worship

Most nagyon megnyugtattál, köszönöm.  worship
Azt esetleg letudnád irni, hogy hol kellene elkezdeni a kivételt? Gondolom van neki egy megadott sorrendje.
Ezt is köszönöm előre.  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #60837 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 19:23:16 »

Benzinnel leönt, felgyújt?* eplus2

Vagy mi is a kérdés?

AndyA

* Csak hogy a benzinnek is legyen valami haszna.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60838 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 19:26:16 »

* Csak hogy a benzinnek is legyen valami haszna.

Alfnak sem áll jól ez a szöveg....neked meg főleg nem  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #60839 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 19:27:09 »

Alfnak sem áll jól ez a szöveg....neked meg főleg nem  eplus2
fogdmeg!csibész!harapdmeg! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60840 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 19:34:44 »

* Csak hogy a benzinnek is legyen valami haszna.
Ha ennyire utálod a benzint, remélem sebgázolajjal fertőtleníted a sebeidet  eplus2
Naplózva
milan6
Vendég
« Új hozzászólás #60841 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:07:46 »

Tisztelt fórumozók!

Nagyon tetszenek a Mondeók, illetve ilyet szeretnék venni hamarosan. Éppen ezért szeretném a véleményeteket kérni, mint tulajdonosok, illetve autószerelők. (ha jól értem van jelen a fórumon autószerelő is) Mindent részletesen körül akarok járni vásárlás előtt, mivel viszonylag idős autó lenne.

Egy MK3 Mondeo 2004-2007 gyártási év közöttire gondoltam. Ezeket meg lehet kapni 1 - 1,4 millió között.

Még mielőtt az én elképzeléseimet tovább folytatnám, azt szeretném megkérdezni, hogy:

Benzines, vagy dízel?

Használatról annyit mondok röviden, hogy nem futna sokat a jövőben, havi szinten 5-10 alkalommal, körülbelül 100 km-t alkalmanként. (havi max. 1000 km)

Akár e-mail formájában is szívesen fogadom a segítséget. Ugyanakkor igyekszek felnézni ide is.

Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #60842 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:14:26 »

Tisztelt fórumozók!

Nagyon tetszenek a Mondeók, illetve ilyet szeretnék venni hamarosan. Éppen ezért szeretném a véleményeteket kérni, mint tulajdonosok, illetve autószerelők. (ha jól értem van jelen a fórumon autószerelő is) Mindent részletesen körül akarok járni vásárlás előtt, mivel viszonylag idős autó lenne.

Egy MK3 Mondeo 2004-2007 gyártási év közöttire gondoltam. Ezeket meg lehet kapni 1 - 1,4 millió között.

Még mielőtt az én elképzeléseimet tovább folytatnám, azt szeretném megkérdezni, hogy:

Benzines, vagy dízel?

Használatról annyit mondok röviden, hogy nem futna sokat a jövőben, havi szinten 5-10 alkalommal, körülbelül 100 km-t alkalmanként. (havi max. 1000 km)

Akár e-mail formájában is szívesen fogadom a segítséget. Ugyanakkor igyekszek felnézni ide is.

Köszönöm
rövid távra nem éri meg a dízel.talán a mondeó sem.vegyél egy jó Hyndai-t. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60843 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:18:27 »

rövid távra sem éri meg a dízel.talán a mondeó sem.vegyél egy jó Hyndai-t. nyes

Hogyan is mondta VZoli.....
Agybeültetésen voltál?  Cheesy  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #60844 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:34:09 »

Tisztelt Fórumtárs!
A lökös díszlécei könnyen kipattinthatók. Nem kell hozzá leszerelni semmit. Valószínű színre is fújhatóak, mivel gyárilag is léteznek színre fújt díszlécek. wave
Tisztelettel László! worship

Valaki esetleg a diszlécek leszedésének sorrendjét le tudná irni? Nem szeretném eltörni.  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #60845 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:44:18 »

Valami amerikai V8. Egyértelműen 4 liter felett.
Ha csak ennyit mész legalább legyen élmény.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #60846 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:46:12 »

   http://kep.psharing.com/825408.jpg ki,hogy milyen megoldast javasol?


A fekete müanyagot kigitteled és lefeste ezüstre,a többi karccal nem foglalkozol. wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
milan6
Vendég
« Új hozzászólás #60847 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 21:02:19 »

rövid távra nem éri meg a dízel.talán a mondeó sem.vegyél egy jó Hyndai-t. nyes

Köszönöm a válaszodat, de Hyundai részemről felejtős. Ha nem Mondeo, akkor Focus, csak hogy márkánál maradjunk.
De ez a fórum Mondeokról szól, nem igaz? Ha Hyundai érdekelne, akkor nem ide regisztráltam volna.

Nekem fontos az, hogy egy megbízható autó legyen, továbbá a jelenlegi körülmények akár meg is változhatnak, így akár többet is futhatna évekkel később.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #60848 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 21:03:56 »

Ha ennyire utálod a benzint, remélem sebgázolajjal fertőtleníted a sebeidet  eplus2

Betadine-nal szoktam, ha nagyon muszáj. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60849 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 21:05:52 »

Betadine-nal szoktam, ha nagyon muszáj. Smiley

AndyA

Eleve az is furcsa, hogy te úgy vagy vele, hogy ha nagyon muszáj.... eplus2
Na meg vazelin helyett betadine...hát ínyenc van meg kell hagyni.  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 [1217] 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.