Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.11.19 hétfő, 12:35:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 82115 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #550 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 17:35:02 »


Én is azt hittem, hogy az ajtó/ablak az, de aztán rájöttem, hogy a biztonsági öv műanyag burkolata a b oszlopon. Ha hozzányúlok, megmozgatom akkor elhallgat, de utána kis idővel megint előjön. Remélem tudtam segíteni.
Kösz. Bár ha jól látom, akkor Neked Mondeod van, itt meg Galaxyról van szó. Igaz, egy gyártósorról esnek le a végén. Wink
Naplózva
oszkaar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #551 Dátum: 2018.07.06 péntek, 09:27:57 »

az olajcseréhez nem kell az ország legjobb fordszerelője.szerintem.

Értem, de maximum azt mondja, hogy nincs erre ideje. Nekem néha kifejezetten jól esik olyan feladat, ahol nem kell gondolkodni Wink
Első kapcsolatfelvételnek pont jó indok egy olajcsere és rákérdeznék arra a szurokszerű lerakódásra is, amit a nívópálca végén találtam az első alkalommal.

Szerelőt így is úgy is találnom kell, akikkel jelemleg kapcsolatban állok, az vagy rettentő messze van, vagy olyant alkotott, ami miatt nem vinnék többet hozzájuk rotakapát sem. Ha meg már úgyis találnom kell valakit, akkor gondolok a jövőre is. Ha ilyen tempóban gyűlnek a kilométerek, akkor hamarosan jönnek elő további dolgok még.
De továbbra is szívesen várok más megbízható szerelőkről infót Dél-Buda elérhető közelségében.

Gyári olajszűrőt csak szakszervizben tudok rendelni? Vagy vannak nagy alkatrészkereskedők, ahol már van bevált?

Köszönöm, Oszkár

Naplózva

2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43141



« Új hozzászólás #552 Dátum: 2018.07.06 péntek, 12:45:22 »

Értem, de maximum azt mondja, hogy nincs erre ideje. Nekem néha kifejezetten jól esik olyan feladat, ahol nem kell gondolkodni Wink
Első kapcsolatfelvételnek pont jó indok egy olajcsere és rákérdeznék arra a szurokszerű lerakódásra is, amit a nívópálca végén találtam az első alkalommal.

Szerelőt így is úgy is találnom kell, akikkel jelemleg kapcsolatban állok, az vagy rettentő messze van, vagy olyant alkotott, ami miatt nem vinnék többet hozzájuk rotakapát sem. Ha meg már úgyis találnom kell valakit, akkor gondolok a jövőre is. Ha ilyen tempóban gyűlnek a kilométerek, akkor hamarosan jönnek elő további dolgok még.
De továbbra is szívesen várok más megbízható szerelőkről infót Dél-Buda elérhető közelségében.

Gyári olajszűrőt csak szakszervizben tudok rendelni? Vagy vannak nagy alkatrészkereskedők, ahol már van bevált?

Köszönöm, Oszkár


a normál bejelentkezési idő kb 3hónap nála,de te tudod, van-e ennyi időd várni egy olajcserére.... Roll Eyes nem vesztesz vele semmit ha megkérded.
Te nem megbízható szerelőt keresel, hanem megbízható szakszervízt és szervizes szerelőt. Na olyat nem nagyon találsz.
Van jó diagnoszta a Ford Ivanicsnál is budafokon, de őt sem fogod tudni rávenni szimpla olajcserére.
Keresd meg privátban Sakos-t, ő odajár hozzájuk.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79


E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2018.07.10 kedd, 11:40:51 »


Én is azt hittem, hogy az ajtó/ablak az, de aztán rájöttem, hogy a biztonsági öv műanyag burkolata a b oszlopon. Ha hozzányúlok, megmozgatom akkor elhallgat, de utána kis idővel megint előjön. Remélem tudtam segíteni.

Erre már én is gyanakodtam de akkor mitől van az, hogy ha nagyon picit leengedem az ablakot rögtön elhallgat?  Roll Eyes
Iszonyat idegesítő ez a nyöszörgés/zörgés! A régebbi S-Max-ot meg tudták csinálni normálisan sőt még a mostani Fiesta beltere sem zörög. Ez így egy nagy vicc csak annak "kicsit" drága! falbav falbav
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79


E-mail
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2018.07.11 szerda, 18:20:00 »

Ma voltam 30e-es szervizen és garanciális hátsó lámpa cserén Fehérváron az Ivanicsnál!
Természetesen most sem ment semmi simán! Eddig csak szívtam velük. Először amikor a Sync 3-at akartam frissíttetni amit 1,5 óra várakozás után a nincs frissebb verzió szöveggel nem csináltak meg (volt már kettővel frissebb is akkor!)
Aztán mivel mindkét hátsó lámpám párásodik hidegben, gariban cseréltettem (volna). Először megtekintés fotózás majd rendelés. 3 hét múlva bementem szintén erős 1,5 óra után közölték, hogy a kolléga rosszat rendelt újrarendelik majd szólnak!
Újabb 2-3 hét aztán jelentkeztek mire javasoltam, hogy a közelgő 30e-es szervizzel együtt csináljuk akkor csak egyszer kell várakozni. Ez volt ma. 3 órát vártam mire elkészült és sajnos az egyik hátsó lámpa repedt volt a dobozban ezért fáradjak már be ha megérkezett a cseredarab! Arról nem beszélek, hogy itthon vettem észre a motorburkolat nem került vissza ezért mehetek újra holnap!  falbav falbav falbav
Mindegyik márkaszerviz ilyen vagy csak ez???
Ja és a 30e-es szervizen nem cserélnek légszűrőt mondván azt csak 60-nál kell!!!!! Noooormális?Huh?  wow1
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6036


E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2018.07.11 szerda, 18:25:16 »

Ma voltam 30e-es szervizen és garanciális hátsó lámpa cserén Fehérváron az Ivanicsnál!
Természetesen most sem ment semmi simán! Eddig csak szívtam velük. Először amikor a Sync 3-at akartam frissíttetni amit 1,5 óra várakozás után a nincs frissebb verzió szöveggel nem csináltak meg (volt már kettővel frissebb is akkor!)
Aztán mivel mindkét hátsó lámpám párásodik hidegben, gariban cseréltettem (volna). Először megtekintés fotózás majd rendelés. 3 hét múlva bementem szintén erős 1,5 óra után közölték, hogy a kolléga rosszat rendelt újrarendelik majd szólnak!
Újabb 2-3 hét aztán jelentkeztek mire javasoltam, hogy a közelgő 30e-es szervizzel együtt csináljuk akkor csak egyszer kell várakozni. Ez volt ma. 3 órát vártam mire elkészült és sajnos az egyik hátsó lámpa repedt volt a dobozban ezért fáradjak már be ha megérkezett a cseredarab! Arról nem beszélek, hogy itthon vettem észre a motorburkolat nem került vissza ezért mehetek újra holnap!  falbav falbav falbav
Mindegyik márkaszerviz ilyen vagy csak ez???
Ja és a 30e-es szervizen nem cserélnek légszűrőt mondván azt csak 60-nál kell!!!!! Noooormális?Huh?  wow1
Hú b+...
Csak egy hülye 5let: ennyi idő alatt esetleg a Ford-fortnál a Könyves Kálmán körúton is meg lett volna (persze, ha nem cserélnék a villanyosvágányt és nem lenne lezárva 1 sáv arrafelé  IS falbav... Ott még ismerős is van!
Esetleg Siófok Ford Máté?
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.11 szerda, 20:40:58 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #556 Dátum: 2018.07.11 szerda, 20:32:06 »

Ma voltam 30e-es szervizen és garanciális hátsó lámpa cserén Fehérváron az Ivanicsnál!
...
Mindegyik márkaszerviz ilyen vagy csak ez???
Én csak érdeklődő lehetséges ügyfélként jártam náluk. Egyszer úgy 15 éve. Akkor úgy tűnt, hogy kicsit zavarom a semmittevésben az eladót. Végülis csak autót akartam venni tőlük és nem 1:43-as méretarányút.
Másodjára most ősszel és idén is hasonló okokból érdeklődésképpen jártam náluk. Ősszel úgy tűnt, hogy nem sokat foglalkoznak a leendő vevővel. Végülis fél órán át nézegettem az autókat az asszonnyal, de még csak meg sem kérdezték, hogy mit szeretnénk. Ebből az jött át, hogy a meglevő ügyfelet nagy eséllyel egyenesen lesza.ják.
Most májusban jártam ott ismét, már nagyon az autórendelésnél jártunk. Úgy 10 misi lett a vége. Az utolsó csepp az volt náluk, amikor kértem egy S-MAX katalógust. (Már volt egy, de a gyerek lenyúlta. eplus2) Adott a tag (majdnem eladót írtam, de hát az egy másik kategória lenne) egy két évvel ezelőttit. Mikor megkérdeztem, hogy frissebb nincs-e, akkor szívbaj nélkül a képembe hazudta, hogy ez a legfrissebb. Mikor közöltem a taggal, hogy ez a kettővel ezelőtti verzió, a legfrissebbet ugyanis a Ford honlapján lehet látni. Erre megkaptam, hogy ha ennyire tudom, akkor miért nem azt nézem, minek nekem a nyomtatott verzió.
Na ez verte le a búrámban a láncot. Ha eladókét nem tudja, melyik az utolsó (legfrisebb) katalógus, akkor szakmailag alkalmatlan, az pedig nagyon-nagyon gáz. Ha tudja, de szemrebbenés nélkül még ebben is hazudik, akkor még hány helyen fog az ilyen tag és cég átb.szni. Tehát emberileg gáz. Ne feledjük, amilyen a vezetőség, olyanok az alkalmazottak is! Ha a cég korrekt, akkor az alkalmazottól is ezt követelik meg. Na úgy fordultam ki, hogy ez az a hely, ahol akkor sem vennék autót, ha ők adnák a legjobb ajánlatot.
Csak egy ellenpélda: Zürichben jártam a családdal. Nyaraltunk, és amúgy turistaruhában bementünk a belvárosban a Tesla-kereskedésbe. Azt hiszem nem tűntünk vevőnek. Kicsit kiváncsiságból is kérdezősködtünk, és szívbaj nélkül ránk szánt fél órát az ELADÓ, hogy ismertesse a technikát. És még marasztalt, hogy lenne tesztvezetés 3 óra múlva, ha visszajönnénk, akkor szívesen beír minket. Végül vettünk egy egész bögrét Wink szuvenír gyanánt, és nyilvánvaló volt, hogy mást nem fogunk ott vásárolni. De kifelé még megköszönték az érdeklődést. Mielőtt valaki félreértené a szitut, nem kongott a kereskedés, folyamatosan jöttek-mentek az emberek, és közben zajlott tesztvezetés is. Amúgy azt kicsit sajnálom, hogy kihagytuk. Úgy hallom itthon akciósan lehet Teslat tesztvezetni. nyes
Bocs, ha hosszú voltam, de hirtelen feltolultak az emlékek. És még azt is elfogadom, hogy én fogtam ki az egyetlen balfék alkalmazottját, és annak is a legrosszabb napját. De félek, hogy nem ez történt.

Naplózva
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79


E-mail
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2018.07.11 szerda, 21:32:51 »

Hú b+...
Csak egy hülye 5let: ennyi idő alatt esetleg a Ford-fortnál a Könyves Kálmán körúton is meg lett volna (persze, ha nem cserélnék a villanyosvágányt és nem lenne lezárva 1 sáv arrafelé  IS falbav... Ott még ismerős is van!
Esetleg Siófok Ford Máté?
Ez a Máté érdekes lehet! Akár Siófok vagy Dunaújváros is szóba jöhet! Amennyiben ajánlod Őket teszek velük egy próbát!
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6036


E-mail
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2018.07.11 szerda, 21:49:46 »

Ez a Máté érdekes lehet! Akár Siófok vagy Dunaújváros is szóba jöhet! Amennyiben ajánlod Őket teszek velük egy próbát!
Személyes tapasztalat nincs, de azért ennél rosszabb nagyon nem lehet. Egy telefon vagy egy személyes látogatás, ha arra jársz nem árthat.   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79


E-mail
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2018.07.12 csütörtök, 15:06:14 »

Személyes tapasztalat nincs, de azért ennél rosszabb nagyon nem lehet. Egy telefon vagy egy személyes látogatás, ha arra jársz nem árthat.   

Már azon is komolyan elgondolkodtam, hogy hagyom ezeket a kókler márkaszervizeket a francba és a jól bevált szerelőműhelyembe fogom hordani az autót!
Amíg garis csak gyári alkatrész és szigorúan mindenről számla!  Roll Eyes
Elvileg ebbe nem tudnak belekötni Fordéknál ha valami garanciális probléma lenne nem?  Shocked
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79


E-mail
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2018.07.27 péntek, 19:09:04 »

A héten másodszor fordult elő tegnap este, hogy a led első fényszóróim nem álltak be kellő magasságba! Az elmúlt 1 évben kb. 5x csinálta ezt eddig. Olyan 4-5 méterre világít az autó elé és mindegy, hogy normál vagy automata módban van. A le-fel kapcsolás nem gyógyítja meg. A hét elején 2km után magára talált de tegnap 15km-t mentem vele és nem javult meg.
Mi lehet a gond?  Roll Eyes
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43141



« Új hozzászólás #561 Dátum: 2018.07.28 szombat, 10:22:53 »

A héten másodszor fordult elő tegnap este, hogy a led első fényszóróim nem álltak be kellő magasságba! Az elmúlt 1 évben kb. 5x csinálta ezt eddig. Olyan 4-5 méterre világít az autó elé és mindegy, hogy normál vagy automata módban van. A le-fel kapcsolás nem gyógyítja meg. A hét elején 2km után magára talált de tegnap 15km-t mentem vele és nem javult meg.
Mi lehet a gond?  Roll Eyes
talán a modulja vagy a szintezo.hibakod olvasás szükséges.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


E-mail
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 14:40:36 »

No, megérkezett az új autó. Lazán márc. 2-től kellett várni júli 26-ig. Az autóval minden rendben van, de az biztos, hogy többet ennél a Fordnál nem veszek kocsit. Valóban addig kedvesek amég leteszed a lóvét aláírod a papírokat. Az élmények frissek, jól megy a kocsi igaz sportosnak bizzi nem nevezném, bár még igazán nem lépek oda neki.  A tolatókamerája a nagy monitoron kifejezetten szép képet ad, bár még nem merek mindent elhinni neki, szóval még inkább hátrafordulok. A Sony szuperen szól, a gyerekek csak annyit mondtak, hogy ugrál a padló, ha hangos a zene... Fények szépek, a Sync 3 rendszer elég egyszerű. Negatívumnak talán 3 dolog van, amit megemlítenék, igaz apróságok: az ülés alatti tárolórekeszt nagyon nehezen lehet kinyitni mindkét oldalon, az első ülések első kárpit/bőr rögzítősíne nem volt beakasztva rgyik oldalon sem, vagy nagyon könnyen kiakad. A csomagtartó nyílhatna fel jobban is. Próbáltam beprogramozni, hogy feljebb legyen a végállása, de ennyi a max. A láblengős csomagtérnyitó viszont szuper dolog, főleg amikor a gyerekek bevágják a durcát, én állok teli kezekkel, de ők nem akarnak segíteni kinyitni.
Naplózva

2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
lantika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



WWW E-mail
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2018.09.13 csütörtök, 20:51:47 »

Ma voltam 30e-es szervizen és garanciális hátsó lámpa cserén Fehérváron az Ivanicsnál!
Természetesen most sem ment semmi simán! Eddig csak szívtam velük. Először amikor a Sync 3-at akartam frissíttetni amit 1,5 óra várakozás után a nincs frissebb verzió szöveggel nem csináltak meg (volt már kettővel frissebb is akkor!)
Aztán mivel mindkét hátsó lámpám párásodik hidegben, gariban cseréltettem (volna). Először megtekintés fotózás majd rendelés. 3 hét múlva bementem szintén erős 1,5 óra után közölték, hogy a kolléga rosszat rendelt újrarendelik majd szólnak!
Újabb 2-3 hét aztán jelentkeztek mire javasoltam, hogy a közelgő 30e-es szervizzel együtt csináljuk akkor csak egyszer kell várakozni. Ez volt ma. 3 órát vártam mire elkészült és sajnos az egyik hátsó lámpa repedt volt a dobozban ezért fáradjak már be ha megérkezett a cseredarab! Arról nem beszélek, hogy itthon vettem észre a motorburkolat nem került vissza ezért mehetek újra holnap!  falbav falbav falbav
Mindegyik márkaszerviz ilyen vagy csak ez???
Ja és a 30e-es szervizen nem cserélnek légszűrőt mondván azt csak 60-nál kell!!!!! Noooormális?Huh?  wow1

Csak szolok,hogy kaposväron a sync3-hoz nekem SD kärtyät akartak adni frissites gyanänt,aztän 2 nap alatt kideritettek,hogy nem lehet frissiteni. Aztän kaptam itt a forumon egy lehuzos ajänlatot 25000 ft-ert sync3 frissites+autozzak fel BP-re. Hazajöttünk Nemetorszägba mäsnap bementem a fordhoz. INGYEN van a sync3 terkep frissites. Azt mondtäk 24 orän belül elküldik emailben a linkeket+ leiräst. Hazajöttünk ami kb 25 perc,de mär fel uton megjött az email. Simän ment a teljes terkep frissites a leiräs alapjän.
Az volt a tervem,hogy mivel minden evben megyünk kaposvärra 1x,es ez pont egybe esik a szerviz idejevel igy ott fogom csinältatni.
Meggondoltam magam. Inkäbb itthon fizetek erte 1000€-t,mint kaposväron 100000 Ft-ot.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 2016
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6779



E-mail
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2018.09.13 csütörtök, 20:54:53 »

Csak szolok,hogy kaposväron a sync3-hoz nekem SD kärtyät akartak adni frissites gyanänt,aztän 2 nap alatt kideritettek,hogy nem lehet frissiteni. Aztän kaptam itt a forumon egy lehuzos ajänlatot 25000 ft-ert sync3 frissites+autozzak fel BP-re. Hazajöttünk Nemetorszägba mäsnap bementem a fordhoz. INGYEN van a sync3 terkep frissites. Azt mondtäk 24 orän belül elküldik emailben a linkeket+ leiräst. Hazajöttünk ami kb 25 perc,de mär fel uton megjött az email. Simän ment a teljes terkep frissites a leiräs alapjän.
Az volt a tervem,hogy mivel minden evben megyünk kaposvärra 1x,es ez pont egybe esik a szerviz idejevel igy ott fogom csinältatni.
Meggondoltam magam. Inkäbb itthon fizetek erte 1000€-t,mint kaposväron 100000 Ft-ot.

Azt a linket és leírást közzé is tehetnéd Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
lantika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



WWW E-mail
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2018.09.14 péntek, 17:22:54 »

Azt a linket és leírást közzé is tehetnéd Wink

Megoldhato. De akkor mär nem csak a linket tennem közre,hanem egy komplett leiräst keszitenek MAGYAR ekezetes betükkel. Mivel nekem most nemetül van meg,illetve a häzunk most lett kesz,es kint azert van meg mit tennem igy szügsegem van egy kis idöre.

Update:
Nagyjäbol el is keszült https://sites.google.com/view/myfoki/sync3-f7-update
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.14 péntek, 19:44:30 írta lantika » Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 2016
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6779



E-mail
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2018.09.14 péntek, 21:11:50 »

Megoldhato. De akkor mär nem csak a linket tennem közre,hanem egy komplett leiräst keszitenek MAGYAR ekezetes betükkel. Mivel nekem most nemetül van meg,illetve a häzunk most lett kesz,es kint azert van meg mit tennem igy szügsegem van egy kis idöre.

Update:
Nagyjäbol el is keszült https://sites.google.com/view/myfoki/sync3-f7-update

Doc-ban/pdf-ben megvan esetleg? Felraknám a FAQ-ba, ha megengeded.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
lantika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



WWW E-mail
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2018.09.15 szombat, 04:10:15 »

Doc-ban/pdf-ben megvan esetleg? Felraknám a FAQ-ba, ha megengeded.

Persze semmi gond. Meg tudom csinàlni PDF-ben,vagy DOC-ban. Csak mint emlitettem idö. Telefonon van csak ékezetem igy egy kicsit több idöt vesz igénybe. Megpróbálom kedd délelöttre összehozni.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 2016
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6779



E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2018.09.16 vasárnap, 17:51:24 »

Persze semmi gond. Meg tudom csinàlni PDF-ben,vagy DOC-ban. Csak mint emlitettem idö. Telefonon van csak ékezetem igy egy kicsit több idöt vesz igénybe. Megpróbálom kedd délelöttre összehozni.

Köszi az anyagot, felkerült a FAQ-ba: http://mondeo.hu/index.php?topic=27165.0
 worship worship worship
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
oszkaar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #569 Dátum: 2018.09.16 vasárnap, 20:08:46 »

Megoldhato. De akkor mär nem csak a linket tennem közre,hanem egy komplett leiräst keszitenek MAGYAR ekezetes betükkel. Mivel nekem most nemetül van meg,illetve a häzunk most lett kesz,es kint azert van meg mit tennem igy szügsegem van egy kis idöre.

Update:
Nagyjäbol el is keszült https://sites.google.com/view/myfoki/sync3-f7-update

Köszi a leírást.
Nekem a CD kiadás+jobbra léptetés egyidejü lenyomása hatástalan, kiírja, hogy No Disc. Van valami egyéb körülmény, aminek teljesülnie kell, hogy a szervizmenübe lépjen ettől?
Menüből a General Settings alatt van egy verziós menü, ott kiírja nekem, hogy 2.3-as.
Wifire csatlakozás és automatic update engedélyezése nem megoldás esetleg?
Naplózva

2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
lantika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



WWW E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2018.09.16 vasárnap, 20:42:01 »

Köszi a leírást.
Nekem a CD kiadás+jobbra léptetés egyidejü lenyomása hatástalan, kiírja, hogy No Disc. Van valami egyéb körülmény, aminek teljesülnie kell, hogy a szervizmenübe lépjen ettől?
Menüből a General Settings alatt van egy verziós menü, ott kiírja nekem, hogy 2.3-as.
Wifire csatlakozás és automatic update engedélyezése nem megoldás esetleg?


https://youtu.be/wIOCnnqab7I

Ha 2.3 akkor le kell elöbb frissiteni a sync-et. Utäna jöhet a terkep frissites.

Wifin nekem nem talält frissitest. Amugy sem stabil kapcsolat a wifi.
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.16 vasárnap, 20:43:47 írta lantika » Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 2016
oszkaar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #571 Dátum: 2018.10.07 vasárnap, 08:36:10 »

https://youtu.be/wIOCnnqab7I

Ha 2.3 akkor le kell elöbb frissiteni a sync-et. Utäna jöhet a terkep frissites.

Wifin nekem nem talält frissitest. Amugy sem stabil kapcsolat a wifi.

Kösz a videót, hosszan nyomva, gyújtással nekem is sikerült aztán.
Egyelőre nem álltam neki, volt két hét német utam, nem akartam előtte belekavarni, meg aztán hamarosan lesznek még rendszeresen, meglátom. Tartok tőle, ha valami félremegy, a magyar szervizek nem feltételne birkóznak majd meg vele ...

Cserébe viszont tesztelgettem a FordPass-on keresztüli live traffic funkciót a fedélzeti navigációval, androidos telefonnal.
Kicsit vegyesek a tapasztalataim.
Amikor sikerül összekapcsolódni (általában nem megy elsőre), akkor elég sokáig kap sokkal több adatot, mint enélkül a rádió TA (vagy TP?) funkcióján keresztül. Próbáltam google navigációval hasonlítgatni, nem feltételen gondolkodtak egyformán.

Aztán közben észrevettem, hogy van androidos frissítés a FordPass-hoz, feltettem, de nem éreztem stbilitásbeli javulást, sőt érzésre mintha még nehezebben akarna összeszinkonizálódni. Sikerült egy hosszabb út elején annyira összekutyulódni kapcsolódás közben, hogy nemcsak az autó oldali FordPass, hanem a fedélzeti navigáció maga is  megfagyott (nem lehetett átkapcsolni a navigáció fülre, ill. homescreen-en a bal felén normál esetben a navi képernyő helyett csak homokórázott). Párszáz kilométer után egy rövid pihenés során történt rövid leállás után indult csak újra.

Majd még próbálgatom a közeljövőben lesz pár külföldi utam, meglátom, bekockáztatom-e közben a 2.3 -> 3.0 updatet. Egyelőre csak letöltöttem hozzá a cuccokat, Ford szerverekről elég lassan jön.
Valaki még esteleg próbálta azóta és sikeres volt szintén az upgrade?

Üdv, Oszkár
Naplózva

2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
lantika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



WWW E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2018.10.07 vasárnap, 18:17:36 »

Kösz a videót, hosszan nyomva, gyújtással nekem is sikerült aztán.
Egyelőre nem álltam neki, volt két hét német utam, nem akartam előtte belekavarni, meg aztán hamarosan lesznek még rendszeresen, meglátom. Tartok tőle, ha valami félremegy, a magyar szervizek nem feltételne birkóznak majd meg vele ...

Cserébe viszont tesztelgettem a FordPass-on keresztüli live traffic funkciót a fedélzeti navigációval, androidos telefonnal.
Kicsit vegyesek a tapasztalataim.
Amikor sikerül összekapcsolódni (általában nem megy elsőre), akkor elég sokáig kap sokkal több adatot, mint enélkül a rádió TA (vagy TP?) funkcióján keresztül. Próbáltam google navigációval hasonlítgatni, nem feltételen gondolkodtak egyformán.

Aztán közben észrevettem, hogy van androidos frissítés a FordPass-hoz, feltettem, de nem éreztem stbilitásbeli javulást, sőt érzésre mintha még nehezebben akarna összeszinkonizálódni. Sikerült egy hosszabb út elején annyira összekutyulódni kapcsolódás közben, hogy nemcsak az autó oldali FordPass, hanem a fedélzeti navigáció maga is  megfagyott (nem lehetett átkapcsolni a navigáció fülre, ill. homescreen-en a bal felén normál esetben a navi képernyő helyett csak homokórázott). Párszáz kilométer után egy rövid pihenés során történt rövid leállás után indult csak újra.

Majd még próbálgatom a közeljövőben lesz pár külföldi utam, meglátom, bekockáztatom-e közben a 2.3 -> 3.0 updatet. Egyelőre csak letöltöttem hozzá a cuccokat, Ford szerverekről elég lassan jön.
Valaki még esteleg próbálta azóta és sikeres volt szintén az upgrade?

Üdv, Oszkár


Magyar rszervizek abszolut nincsenek Sync3-al kepben.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 2016
oszkaar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #573 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 15:16:10 »

Szervusztok,
Időközben megtoltam a Sync3 update-et, elég hamar megvolt, tovább tartott az USB-re rámásolni egy egy kör előtt majdnem a cuccost.
Pár apróság tűnt fel, nameg a Csorna környéki térkép Smiley Ami kicsit idegesít, hogy a térképen kicsinyítve (kifelé zoom?) sokkal lassabban rajzolja meg a tágabb környezetet, mint korábban (2.3) volt fent előtte. Viszont utána nekem nem sikerült előcsalni a szerviz menüt a CD ki+jobbra lép kombóval, aztán azóta meg nem próbáltam.
FordPass továbbra is rapszodikusan kapcsolódik össze, sokszor 3 próbálkozás is kell. Viszont Ausztriában is működött vele a dugókerülés, nagyjából ugyanazt mutatta, mint googlemaps.
Üdv, Oszkár

Naplózva

2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
oszkaar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #574 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 15:38:51 »

Üdv, van motor/futómű közeli kérdésem is, külön leírom, ne keveredjen a Syn3-as témával:

Rögtön az elejétől jelen volt egy érdekes mély búgó/rezonáló jellegű hang, ami gyenge gyorsításkor bizonyos feltételek mellett lépett fel, de nem volt túl zavaró. Mostanában viszont néha egészen erős hangot produkál a korábban tapasztaltakhoz képest, utas is simán meg tuda különböztetni.
Részletesebben:
2.0TDCI, 150LE, powershift váltóval szerelt 2017 évvégi Galaxyban, valahol baloldalon előlről érzékelem ezt a hangot, elsősorban a legnagyobb fokozatban, amikor úgy 1500 környéki fordulatról kisebb mértékű gyorsítással eléri a kb. 2000-es fordulatot (mondjuk 80 - 120 kmh között). A lényeg a gyenge gyorsításban rejlik, pl. a forgalom ritmusa ezt engedi vagy csak amolyan komótosan megyek. Produkálja alacsonyabb fokozatban is, de ott ritkán marad ebben a tartományban sokáig azonos fokozatban a váltó. Azonos fordulaton tartva illetve erősebb gyorsításkor megszűnik.
Elsősorban arra gondolok, hogy valami berezonál ebben a tartományban. Motortakaró burkolatot felül megmozgattam, de elég stabilan ül a helyén. Esetleg próbáljam ki úgy, hogy azt leveszem róla?
Az utóbbi időben elég erős időnként a hang. Csak tipp, hogy esetleg hűvösebb/nedvesebb a kinti levegő és esetleg ezzel összefüggésben erősebb.
Néha jelez indításkor szervizlókulcsot is pár napja, de most éppen erősen külföldön vagyok, nemigen van időm vele itt most ebben a pillanatban foglalkozni, meg gondolom csak azt üzeni ezzel, hogy valami hibakód van, nézessem meg szervizzel. Erre jövő héten tudok legkorábban sort keríteni otthon, addig még belemegy 1000+ km, most csak leokézni tudom.
Esetleg valaki tapasztalt már hasonló hangot? Sima márkaszerviz vajon boldogulhat vele (Petrányi Budaörsi út esne nekem közel)? Vagy keressem egyből Viket?

Köszönöm, Oszkár

Naplózva

2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
radixa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2018.11.13 kedd, 13:29:23 »

sziasztok,

nemrég sikerült a korábbi s-maxból egy újabba átülni de mivel ez is használt, nem teljesen 100%-os a kép hogy milyen részletes felszeretség van benne.
konkrétana BLIS/cross traffic allert funkciót -t keresem, mert ugyan a menÜben nem jelenik meg, de úgy tudom ezeket szervízben fixen ki lehet kapcsoltatni.
a kérdésem az lenne hogy van-e itt valaki aki pl. alvázszám alapján utána tud nézni, mit kattintgatott össze az előző tulaj az autó rendelésekor.

előre is köszi.
üdv
Ákos

ps.: ez lenne a szóban forgó alvázszám, ha esetleg.... WF0JXXWPCJFM44996

Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6779



E-mail
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2018.11.13 kedd, 13:38:02 »

sziasztok,

nemrég sikerült a korábbi s-maxból egy újabba átülni de mivel ez is használt, nem teljesen 100%-os a kép hogy milyen részletes felszeretség van benne.
konkrétana BLIS/cross traffic allert funkciót -t keresem, mert ugyan a menÜben nem jelenik meg, de úgy tudom ezeket szervízben fixen ki lehet kapcsoltatni.
a kérdésem az lenne hogy van-e itt valaki aki pl. alvázszám alapján utána tud nézni, mit kattintgatott össze az előző tulaj az autó rendelésekor.

előre is köszi.
üdv
Ákos

ps.: ez lenne a szóban forgó alvázszám, ha esetleg.... WF0JXXWPCJFM44996



Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:   15.11.2015
Gépkocsi típus:   S-MAX / Galaxy
Karosszéria kialakítás:   5 ajtós SAV
Változat:   60 sorozat
Motor:   2.0L Duratorq (110kW/150PS)
Váltó:   6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás:   LHD FWD
Tengely áttétel:   4.36
Emisszió:   Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"D"
Fényezés:   Frozen white
Belső anyag:   Axis Omni Szövet/Ében

Kisebb jellemzők
 Panorámatetővel
 "B" oszlop mód. kárpittal
 Hátsó sárfogók nélkül
 Első ajtó küszöbburk– Ezüst logo
 Belső Csomag nélkül
 Első sárfogók nélkül
 Emelked elindul asszisztenssel
 Hátsó utasajtó
 My Key
 Csom.tér felhajth/megford szőnyeg
 Elektromos ötödik ajtóval
 Valenciában készült
 Speciális felsz. csomag nélkül
 Értékesítési minta nélkül
 Különleg rendelésű festék nélkül
 Elektronika csop nélkül
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 Forró Időjárási Csoport nélkül
 SIP nélkül
 Belső fényezés - Matt
 VP alkalmazás címke nélk
 Speciális nyelvű felirat nélkül
 Felszerelés vízen átkeléshez nélkül
 Tűzoltókészülék rögz. nélkül
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 "A" Pillar Cloth Trim
 "C" Pillar Molded Trim
 E. elekt. ablakem. egyérint. fel/le
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 Rögzített hátsó ablakkal
 Tükrözött üveggel
 Ablak – Első old. hangsz. lam. üveg
 Infravörös reflexív szélvédő
 fűtött szélvédővel
 fűtött hátsó ablakkal
 Konzolba szerelt hamutartó nélkül
 Normál műszerfallal
 Kesztyűtartó fedéllel
 Mini tetőkonzollal
 Konzol - Zárt tárolóval
 Console Cup Holder-Covered
 Padlószőnyeg készlet nélkül
 Rögzített lábpedálok
 „L” belső burkolat csomag
 Első szőnyeg - Deluxe Carpet
 Hátsó szőnyeg - Deluxe Carpet
 Napellenzőkkel
 Szövet tetőkárpittal
 Bal napell. megvilágított tükörrel
 Jobb napell. megvilágított tükörrel
 1. szintű ajtóburkolattal
 With Level 3 Quarter Trim Panel
 Csomagtérháló készlet nélkül
 4 Load Compartment Tie Down Loops
 Rakomány rögzĺtő hálóval
 Csomagtér burkolattal
 zajszigetelő csomag nélkül
 Belső elválasztás nélkül
 Rács - Alsó körny, mag fény fekete
 Aktív hűtőzáró
 Tetőcsomagtartó nélkül
 fényes ajtókeret díszléccel
 Alsó K/O burkolat – egysz. – fekete
 Spoiler nélkül
 Elektrokróm tükör/Párat. érzékelő
 Kéto. elektr/fűt/bhajt/irj./kil.f
 karosszériaszínu külso tükörrel
 Vezetőülés hátsó térképzseb nélül
 Utasülés támla térképzseb
 Less Passenger Seat Cushion Ext
 Első 4 irányba állíth. fejtámlával
 Vezetőülés kézi döntővel
 U.ülés háttámla-áll-val - Forg.ható
 Asztal - Első ülés
 60:40 osztott lehajtható hátsó ülés
 Sec Row Fore-Aft Adj Seat Track
 Hátsó középső fejtámlával
 Kézi hátsó ülés üléstámla-állítóval
 Vezető kézi deréktámasszal
 Utas kézi deréktámasszal
 Többkontúros ülések nélkül
 Ülés alatti tárolóval – vezető
 Ülés alatti tárolóval - utas
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 Bizt.öv-figyelm.-D/P/2/3 EU TL/SD
 Második Sor - 3 Különálló Ülés
 3. sor dönthető üléssel
 Vezetőülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Utasülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Hátsó üléscsomag 2
 Vonószerkezet nélkül
 Vonóhorog nélkül
 Első vonószemmel
 Hátsó vonószemmel
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Bor sebességváltó gomb
 Automatic Gearshift
 Frekvencia - 433 MHz
 El ajtózár el nyitással
 Bez zdaln. sterow otw. drzwi
 Kulcsnélküli besz/indít/csomagtér
 Sapka nélk tüza.betöltő zárral
 Iker hátsó ablaktörlo/mosó
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró-tisztító nélkül
 AlvĂĄz/karosszĂŠria korr. vĂŠd. nĂŠlk.
 Első lökhárító érzékelő eszköz
 Front Bumper - Mic Black
 Karossz. kontr. színű hátsó lökh.
 Els? rendszámtábla tartóval
 Less Restraint Devices
 Air Curtain LH Level 2
 Air Curtain RH Level 2
 Hátsó oldallégzsákkal
 Less Rr Seat Belt Pre-Tensioner
 Vezetőoldali térdlégzsák
 Hátsó ül biztonsi övvel 2. 3. sor
 Smart utasoldali légzsákkal
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utasol. légzsák hatástalanítással
 Isofix rögzítő kiegészítéssel
 Kézi áll. első bizt.öv rögzĺtéssel
 Övfeszítők Vezető/Utas
 Seatbelt Lock Retraction-Emergency
 Külső keréktartóval
 17" Mini acél pótkerék
 Gumiabroncs-nyomás érz. – 433 MHz
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 18 X 7,5" festett alu kerék
 T155/70R17 110M pótkerék
 Normál gumi mintával – elöl
 With Standard Tyre Tread - Rear
 Dĺsztárcsák nélkül
 Nem záródó csap anyák
 Előre programozott sebességhatárral
 Hidegindítás -25 fok
 Elektromos vízmelegítő nélkül
 Indítóm. - stop/start rendsz.
 Távindító nélkül
 Euro 6 károsanyag-kibocsátás
 Standard felfüggesztéssel
 stabilizátorrúddal
 Első rugó terhelésosztály P
 Hátsó rugó terhelésosztály-S
 Hátsó stabilizátorrúddal
 Egy átlós hangtomp./dupla kipufgoó
 Elektromos rögzítőfékkel
 17"-es első hűtött és tömör hátsó
 ĂœtkĂśzĂŠs enyhĂ­tő rendszer nĂŠlkĂźl
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Less Assembly Plant Fuel Fill
 Kapcs.tech.vál.(SST) korm-ról kapcs
 sport elso ülés
 Levegőminőség érzékelővel
 hátsó klímaberendezés nélkül
 Pollenszűrő/szenes szűrő
 Újrakeringető fűtővel
 A/C hűtőközeg-R134A
 Tiszta tüzelőanyagú flotta gépk.
 Tüzelőanyag/víz elválasztó nélkül
 dízel tözeloanyag képességgel
 95 oktános benzinnel
 Alap pedál kialakítás
 Elektromos szervokormánnyal
 Kézi billent./tolható kormányosz.
 Elektr. zárható kormányoszloppal
 Borrel bevont kormánykerék
 Fűtött kormánykerékkel
 Tempomat és ASLD
 Távolságérz seb.szab berendezés
 Kiegészítő levegőfűtéssel
 Hagy. műszer hibrid–TFT kijelzővel
 KMH/MPH sebességmérővel
 Fedélzeti számítógéppel
 7000 RPM Tachometer
 Kétdallamú elektr. kürt - 2. szint
 With Compass Display
 MFD TFT érintőképernyő
 Navigációs rendszerrel
 Sebesség hangjelző nélkül
 Holttér információs rendszer nélkül
 Sávtartás segítség
 Sebességkorlátozás tábla felismerés
 HMI kezelőfelület 5
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Motor immobilizerrel - integrált
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 Automatizált parkolórendszerrel
 75 AH Battery
 230 V teljesítmény átalakító
 GCC rádiófrekvenciával
 AM/FM/DAB Antenna
 ICE-Másod két/5. csat/TMC/DAB/PD
 ICE szolg.csomag 23
 Antennával
 12 hangszóróval
 Rádióelhalkítás nélkül
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Mobiltel. Interfész nélk
 Sync II
 hátsó üléshez rádió vezérlés nélkül
 Garázsajtónyitó nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 With 2 Power Point Plugs - Rear
 Fix tolatókamera
 Kamera – első video nélkül
 CADS 3. gen csomag
 Aero csomag nélkül
 Fekete ködlámpa kerettel
 Fényszóró – 5. szint
 Nappali fény lámpák 2. szint
 Első ködlámpákkal
 első lámpák nélkül
 Széljelző lámpával
 Világítás csomagok nélkül
 Belső világítás-Hangulat LED
 etőbe szerelt olvasólámpával
 Belső világĺtás késleltetéssel
 2. és 3. sor olvasolámpával
 Kesztyűtartó világítással
 Rakodótér lámpa nélkül
 Hátsó lámpa - LED hátsó
 Kiegészítő féklámpával
 Beszállás-segítő lámpák nélkül
 hátsó ködlámpákkal
 Aut. fényszóró mag.állítással
 Automatikus távolsági fénnyel
 Ford Division származék
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
radixa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2018.11.13 kedd, 13:42:31 »

azannya  worship
ez aztán gyorsszervíz  taps
köszi

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:   15.11.2015
Gépkocsi típus:   S-MAX / Galaxy
Karosszéria kialakítás:   5 ajtós SAV
Változat:   60 sorozat
Motor:   2.0L Duratorq (110kW/150PS)
Váltó:   6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás:   LHD FWD
Tengely áttétel:   4.36
Emisszió:   Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"D"
Fényezés:   Frozen white
Belső anyag:   Axis Omni Szövet/Ében


« Utoljára szerkesztve: 2018.11.13 kedd, 13:45:37 írta alf® » Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.