Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:03:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Eladó mk3 tdci Mondeo sedan  (Megtekintve 17684 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Dátum: 2015.11.28 szombat, 11:21:27 »

Eladó Relhist Ex mondeoja.

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-9594628
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.30 hétfő, 18:20:27 írta nejo88 » Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2015.11.28 szombat, 16:04:05 »


Wow, és nincs február Sad

Tószeg-en van apánék nyaralója.

Jó autó
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2015.11.28 szombat, 17:43:57 »

Wow, és nincs február Sad

Tószeg-en van apánék nyaralója.

Jó autó


MÉG nincs. Kombira váltunk a párommal.
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2015.11.28 szombat, 19:07:38 »



MÉG nincs. Kombira váltunk a párommal.


Annó meg akartam venni, csak előbb lecsaptál rá Cheesy Most viszont februárra van időzítve jármű csere az asszonynak.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 08:06:26 »

Annó meg akartam venni, csak előbb lecsaptál rá Cheesy Most viszont februárra van időzítve jármű csere az asszonynak.
De ez nem automata.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 08:15:16 »

De ez nem automata.
lehet csak mindenkinek ezt mondja eplus2 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 11:31:03 »



Miért wow?Nem inkább sokkk az ár? vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.29 vasárnap, 17:10:57 írta Csabi77 » Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 12:02:21 »


Miért wow?Nem inkább sokkk az ár? vigyor3

Mindenki joga eldönteni  az értékét. De szerintem nem írtam hogy fix àr. Úgy is alkudik mindenki majd az àràból. Szerintem nem egy leharcolt 320e km futott autó. Ha nem talál új gazdát marad 2.autónak. Garázsban elfér. 900000 meg nem lesz eladó ezt megigérhetem.
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 12:45:07 »


Miért wow?Nem inkább sokkk az ár? vigyor3

nem, azért Wow, mert ezt akartam megvenni az asszonynak. Az én Mk4-emet vette meg Rehlist kolléga, de az MK3-jára előbb lecsptak, így abból nem lett semmi. Most meg már a pénzügyek úgy vannak összerakva, hogy februárnál előbb nem kezdek járgányt nézni.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 16:30:27 »




Nemsokára febr. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.29 vasárnap, 17:09:55 írta Csabi77 » Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 16:32:04 »

Válasz

Nemsokára febr. eljen

Jaja, meglátjuk addig mi lesz Cheesy
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 17:24:41 »

Mindenki joga eldönteni  az értékét. De szerintem nem írtam hogy fix àr. Úgy is alkudik mindenki majd az àràból. Szerintem nem egy leharcolt 320e km futott autó. Ha nem talál új gazdát marad 2.autónak. Garázsban elfér. 900000 meg nem lesz eladó ezt megigérhetem.


Persze eldönti.A tapasztalat az,hogy ha rendben az autó akkor jobban eladható árában mintha xar.Viszont az autónak alaptartozéka a fékbetét,féktárcsa,lengéscsillapitó,turbócső is.Minden működjön és meglegyen az nekem alap.
Más.Nemrég néztem egy kombit(én is azt keresek) és az eladó az alukerekeket felárként adta volna.Oké ez nem egyedi eset.De!...az volt az egyetlen garnitúra a kocsihoz.Mondom:"akkor hozzak kereket alá, mert nem alapfelszereltség a 4 kerék a kocsin???"  falbav  falbav
De hajrá!!  eljen 
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 20:00:01 »


Persze eldönti.A tapasztalat az,hogy ha rendben az autó akkor jobban eladható árában mintha xar.Viszont az autónak alaptartozéka a fékbetét,féktárcsa,lengéscsillapitó,turbócső is.Minden működjön és meglegyen az nekem alap.
Más.Nemrég néztem egy kombit(én is azt keresek) és az eladó az alukerekeket felárként adta volna.Oké ez nem egyedi eset.De!...az volt az egyetlen garnitúra a kocsihoz.Mondom:"akkor hozzak kereket alá, mert nem alapfelszereltség a 4 kerék a kocsin???"  falbav  falbav
De hajrá!!  eljen 

Értem én mire gondolsz. DE mivel úgy írtam hogy más autókkal szemben előnyei. El kell tipegni egy autós boldba és ezt a minőséget megvenni a kocsiba és bele rakni. Persze lehet bele fékszettet venni apró pénzért. Lehet a chiptunning benne a szomszéd koma jóbarát verzió. A gyári levegőcsövekről nem is beszélve (sok sikert a gyári csőrepedéshez). A pudig próbája az evés. El kell jönni megnézni kipróbálni. Össze lehet hasonlítani egy hasonlóval, és majd meglátjuk mi a külömbség. Ha valakinek megtetszik úgy is elviszi ennyiért is. DE nem is szeretnék erről többet szövegelni. Mint írtam nem azért adom el mert baja van. A két autót fölöslegesnek tartom.
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 20:31:39 »

Értem én mire gondolsz. DE mivel úgy írtam hogy más autókkal szemben előnyei. El kell tipegni egy autós boldba és ezt a minőséget megvenni a kocsiba és bele rakni. Persze lehet bele fékszettet venni apró pénzért. Lehet a chiptunning benne a szomszéd koma jóbarát verzió. A gyári levegőcsövekről nem is beszélve (sok sikert a gyári csőrepedéshez). A pudig próbája az evés. El kell jönni megnézni kipróbálni. Össze lehet hasonlítani egy hasonlóval, és majd meglátjuk mi a külömbség. Ha valakinek megtetszik úgy is elviszi ennyiért is. DE nem is szeretnék erről többet szövegelni. Mint írtam nem azért adom el mert baja van. A két autót fölöslegesnek tartom.

Írtad, hogy kombit akarsz.A sedan nem mindig praktikus csak sokan későn jönnek rá.  vigyor3
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 22:12:05 »


Persze eldönti.A tapasztalat az,hogy ha rendben az autó akkor jobban eladható árában mintha xar.Viszont az autónak alaptartozéka a fékbetét,féktárcsa,lengéscsillapitó,turbócső is.Minden működjön és meglegyen az nekem alap.
Más.Nemrég néztem egy kombit(én is azt keresek) és az eladó az alukerekeket felárként adta volna.Oké ez nem egyedi eset.De!...az volt az egyetlen garnitúra a kocsihoz.Mondom:"akkor hozzak kereket alá, mert nem alapfelszereltség a 4 kerék a kocsin???"  falbav  falbav
De hajrá!!  eljen 
mondanám, hogy kb. ez az egyetlen mk3 tdci Magyarországon, amin teljes Forge-szett (6+1 cső) van, ami azt jelenti, hogy a légszűrőtől az EGR szelepig végig 6 réteg szövet erősítésű szilikon cső, a gyári után méretpontosra készítve, egy jó nevű sport gyártó által.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 00:13:19 »

mondanám, hogy kb. ez az egyetlen mk3 tdci Magyarországon, amin teljes Forge-szett (6+1 cső) van, ami azt jelenti, hogy a légszűrőtől az EGR szelepig végig 6 réteg szövet erősítésű szilikon cső, a gyári után méretpontosra készítve, egy jó nevű sport gyártó által.



Az mindenképpen jó dolog egy autóban,hogy valami nehezebben tud meghibásodni a későbbiekben.Viszont pótolni nehezebb ha valami ennyire egyedi.Nem?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 08:15:54 »


Az mindenképpen jó dolog egy autóban,hogy valami nehezebben tud meghibásodni a későbbiekben.Viszont pótolni nehezebb ha valami ennyire egyedi.Nem?
Sztem ha ez az autó egyszer elrohad, akkor a nagy rozsdakupac közepén ott fog csücsülni a 6+1db kék cső, gyári állapotában. nyes
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 08:27:08 »

mondanám, hogy kb. ez az egyetlen mk3 tdci Magyarországon, amin teljes Forge-szett (6+1 cső) van, ami azt jelenti, hogy a légszűrőtől az EGR szelepig végig 6 réteg szövet erősítésű szilikon cső, a gyári után méretpontosra készítve, egy jó nevű sport gyártó által.

a legszuronel nem mervado. És már nem is egyedi..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 08:51:41 »

a legszuronel nem mervado. És már nem is egyedi..... vigyor3
többinél se. láttam már vagy 3-5 mondeon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 21:15:54 »

a legszuronel nem mervado. És már nem is egyedi..... vigyor3
mondtam én, hogy egyedi?!  wow1 Angliában is van jó pár darab.  beka3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 22:35:55 »

Mondanám hogy az enyémben meg traktor levegő cső van 1500ft/m-e és 10 barig röhögve birja és olajálló...ettől nem ér többet a kocsim....1500-at elengedek egye fene.. eplus2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2015.11.30 hétfő, 22:48:50 »

Mondanám hogy az enyémben meg traktor levegő cső van 1500ft/m-e és 10 barig röhögve birja és olajálló...ettől nem ér többet a kocsim....1500-at elengedek egye fene.. eplus2
akkor a tiéd sem egyedi, figyeljél má'
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2015.12.01 kedd, 16:06:15 »

Azt nem értem, miért lett ekkora nagy lázadás a hirdetésem kapcsán. Inkább ne is raktam volna ki ide. De szerintem mind1 is hétvégén jönnek megnézni. Mert volt aki nem csak szapúlni akarja a hirdetésemet. Külön hozzá tette, az keltette fel a figyelmét ami a leírásban szerepel. eljen
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23 Dátum: 2015.12.01 kedd, 16:33:33 »

Azt nem értem, miért lett ekkora nagy lázadás a hirdetésem kapcsán. Inkább ne is raktam volna ki ide. De szerintem mind1 is hétvégén jönnek megnézni. Mert volt aki nem csak szapúlni akarja a hirdetésemet. Külön hozzá tette, az keltette fel a figyelmét ami a leírásban szerepel. eljen
mindenki tudja hogy nagyon rendben van a gep. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2015.12.01 kedd, 17:07:37 »

Azt nem értem, miért lett ekkora nagy lázadás a hirdetésem kapcsán. Inkább ne is raktam volna ki ide. De szerintem mind1 is hétvégén jönnek megnézni. Mert volt aki nem csak szapúlni akarja a hirdetésemet. Külön hozzá tette, az keltette fel a figyelmét ami a leírásban szerepel. eljen


Lázadás?Lázadók?Hol? vigyor3
Egy wow elszólás sokkknak nézett ki,aztán a többit te raktad hozzá(talán ki is kérted magadnak).Azért, mert nincs racingkék turbócső a kocsiban még lehet rendben.Nekem sincs benne és fut a szekér hibátlanul. eplus2
Relax!Peace!No para!Csak értekezünk jó e traktorcső, meg jó ha fog a fék a kocsin.Pörög a topic, jönnek a vevők...  eljen  eljen  eljen
Nekem speciel az FL2 hátsó lámpa(prizma van?) és a hátsó szárny tetszik,meg a folia.Pár jó minőségű kép a belsöről dobna sokat.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2015.12.01 kedd, 17:25:20 »

Azt nem értem, miért lett ekkora nagy lázadás a hirdetésem kapcsán. Inkább ne is raktam volna ki ide. De szerintem mind1 is hétvégén jönnek megnézni. Mert volt aki nem csak szapúlni akarja a hirdetésemet. Külön hozzá tette, az keltette fel a figyelmét ami a leírásban szerepel. eljen

Szerintem vedd le a hirdetést, aztán beszéljünk februában. legfeljebb megint felrakod  Wink
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2015.12.02 szerda, 11:13:18 »


Lázadás?Lázadók?Hol? vigyor3
Egy wow elszólás sokkknak nézett ki,aztán a többit te raktad hozzá(talán ki is kérted magadnak).Azért, mert nincs racingkék turbócső a kocsiban még lehet rendben.Nekem sincs benne és fut a szekér hibátlanul. eplus2
Relax!Peace!No para!Csak értekezünk jó e traktorcső, meg jó ha fog a fék a kocsin.Pörög a topic, jönnek a vevők...  eljen  eljen  eljen
Nekem speciel az FL2 hátsó lámpa(prizma van?) és a hátsó szárny tetszik,meg a folia.Pár jó minőségű kép a belsöről dobna sokat.

Prizma van, a csomagtér fedél alsó élénél végig (nem tudom miért )
A szárny is gyári
(Bocs Gabi a beleugatásért... )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2015.12.02 szerda, 11:26:16 »

Prizma van, a csomagtér fedél alsó élénél végig (nem tudom miért )
A szárny is gyári
(Bocs Gabi a beleugatásért... )


Ismerem azt a szárnyat.Te rakattad rá?4ajtóson is mutatós.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.02 szerda, 11:32:58 írta Csabi77 » Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2015.12.02 szerda, 11:39:43 »

Értem én mire gondolsz. DE mivel úgy írtam hogy más autókkal szemben előnyei. El kell tipegni egy autós boldba és ezt a minőséget megvenni a kocsiba és bele rakni. Persze lehet bele fékszettet venni apró pénzért. Lehet a chiptunning benne a szomszéd koma jóbarát verzió. A gyári levegőcsövekről nem is beszélve (sok sikert a gyári csőrepedéshez). A pudig próbája az evés. El kell jönni megnézni kipróbálni. Össze lehet hasonlítani egy hasonlóval, és majd meglátjuk mi a külömbség. Ha valakinek megtetszik úgy is elviszi ennyiért is. DE nem is szeretnék erről többet szövegelni. Mint írtam nem azért adom el mert baja van. A két autót fölöslegesnek tartom.

Nézzük csak... az autós cső szettet x millió autóban próbálták ki. Pl az enyémben. Nekem 200e km, 11 év után ment tönkre.
Tudjuk, hogy aforge mennyit bír ki? Biztos nincs meg 11 éve... Hány eladott csőről beszélünk? 100? Olyan kis minta, hogy ihaj.
Egyáltalán nem lehet kijelenteni, hogy jobban bírja a strapát, mint a gyári.
Tudod mi az, ami biztosan jobban bírja, mint a gyári? Bunyek által használt traktorcső. Na az valószínűleg 2 autót kiszolgál... és cserébe nem is drága.
Fékbetétek, egyéb tuning cuccok... jó, jó... megéri? Nekem talán. De egy átlag usert inkább zavarja.
Miért kell ebbe tuning fék? ezzel versenyeztek, ennek nyomták...
Tudom, hogy Relhist nem olyan, azaz ebben az esetben nem így van, de szerintem ez is inkább hátrány, ahogy a chiptuning is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2015.12.02 szerda, 12:37:06 »

Nézzük csak... az autós cső szettet x millió autóban próbálták ki. Pl az enyémben. Nekem 200e km, 11 év után ment tönkre.
Tudjuk, hogy aforge mennyit bír ki? Biztos nincs meg 11 éve... Hány eladott csőről beszélünk? 100? Olyan kis minta, hogy ihaj.
Egyáltalán nem lehet kijelenteni, hogy jobban bírja a strapát, mint a gyári.
Tudod mi az, ami biztosan jobban bírja, mint a gyári? Bunyek által használt traktorcső. Na az valószínűleg 2 autót kiszolgál... és cserébe nem is drága.
Fékbetétek, egyéb tuning cuccok... jó, jó... megéri? Nekem talán. De egy átlag usert inkább zavarja.
Miért kell ebbe tuning fék? ezzel versenyeztek, ennek nyomták...
Tudom, hogy Relhist nem olyan, azaz ebben az esetben nem így van, de szerintem ez is inkább hátrány, ahogy a chiptuning is.
Te mitől vagy több, mint egy átlaguser?
Hogy a chiptuning előny vagy hátrány, azt a fene se tudja. Ha utána is ugyanúgy használták mint előtte, és csak optimalizálva lett a motor, akkor az előny is lehet. Ha viszont a megnövekedett teljesítmény miatt kinyomták az autó szemét is, akkor hátrány.
De egy gyárinál jobb fék, meg egy strapabíróbb turbócső ugyan miért lenne már hátrány??
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2015.12.02 szerda, 13:10:04 »

Te mitől vagy több, mint egy átlaguser?
Hogy a chiptuning előny vagy hátrány, azt a fene se tudja. Ha utána is ugyanúgy használták mint előtte, és csak optimalizálva lett a motor, akkor az előny is lehet. Ha viszont a megnövekedett teljesítmény miatt kinyomták az autó szemét is, akkor hátrány.
De egy gyárinál jobb fék, meg egy strapabíróbb turbócső ugyan miért lenne már hátrány??


ráadásul az mk3 híres arról, hogy a gyári fék gyenge
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2015.12.02 szerda, 18:56:06 »

Te mitől vagy több, mint egy átlaguser?
Mert értek az autókhoz.
Válasz
Hogy a chiptuning előny vagy hátrány, azt a fene se tudja. Ha utána is ugyanúgy használták mint előtte, és csak optimalizálva lett a motor, akkor az előny is lehet. Ha viszont a megnövekedett teljesítmény miatt kinyomták az autó szemét is, akkor hátrány.
De egy gyárinál jobb fék, meg egy strapabíróbb turbócső ugyan miért lenne már hátrány??

Az optimalizálást hagyjuk már... tudom én, hogy a tuning szó azt jelenti. Elárulom: gyárilag az optimumon van.
Vannak persze olyan gyári megoldások, hogy szoftveresen csökkentik a lóerőt, az más.
A 130-as nem ilyen, nincs belőle erősebb. Csak úgy lehet növelni a lóerőket, hogy pl a környezetvédelmet figyelmen kívül hagyjuk.
Vagyis, sokkal jobban fogja szennyezni a környezetet.
De az átlagusert nem ez érdekli. Hanem azt gondolja, ha ennek nem volt elég a gyári 130 lóerő, ez biztosan taposta az autó lelkét.
És az esetek többségében igaza is van. Csak akkor csináltatsz tuningot, ha nem elég a gyári lóerő, olyanról még nem hallottam, hogy valaki a kibocsátást akarja csökkenteni.
Tehát a tuning=széthajtott autó - legalábbis sok ember szemében.
Relhistet ismerem, gondolom őt a kíváncsiság hajtotta, az övé biztosan nincs széthajtva.
Ezt írtam lenn is...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2015.12.02 szerda, 18:59:29 »

Mert értek az autókhoz.
Az optimalizálást hagyjuk már... tudom én, hogy a tuning szó azt jelenti. Elárulom: gyárilag az optimumon van.
Vannak persze olyan gyári megoldások, hogy szoftveresen csökkentik a lóerőt, az más.
A 130-as nem ilyen, nincs belőle erősebb. Csak úgy lehet növelni a lóerőket, hogy pl a környezetvédelmet figyelmen kívül hagyjuk.
Vagyis, sokkal jobban fogja szennyezni a környezetet.
De az átlagusert nem ez érdekli. Hanem azt gondolja, ha ennek nem volt elég a gyári 130 lóerő, ez biztosan taposta az autó lelkét.
És az esetek többségében igaza is van. Csak akkor csináltatsz tuningot, ha nem elég a gyári lóerő, olyanról még nem hallottam, hogy valaki a kibocsátást akarja csökkenteni.
Tehát a tuning=széthajtott autó - legalábbis sok ember szemében.
Relhistet ismerem, gondolom őt a kíváncsiság hajtotta, az övé biztosan nincs széthajtva.
Ezt írtam lenn is...
Relhistet én is ismerem, szerintem nem ő csippeltette meg...
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2015.12.02 szerda, 19:00:56 »


ráadásul az mk3 híres arról, hogy a gyári fék gyenge

Micsoda marhaság ez... anno volt egy lista, a kategóriában melyiknek mekkora a fékútja.
Az MK3 az egyik legjobb volt.
Persze, aki sportosan vezet, fék-gáz-fék-gáz esetén elgyengül.
Pont erről beszéltem, akkor nem elég a fék, ha az ember tapossa...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34 Dátum: 2015.12.02 szerda, 19:58:43 »

Te mitől vagy több, mint egy átlaguser?
Hogy a chiptuning előny vagy hátrány, azt a fene se tudja. Ha utána is ugyanúgy használták mint előtte, és csak optimalizálva lett a motor, akkor az előny is lehet. Ha viszont a megnövekedett teljesítmény miatt kinyomták az autó szemét is, akkor hátrány.
De egy gyárinál jobb fék, meg egy strapabíróbb turbócső ugyan miért lenne már hátrány??
nem hátrány, viszont a legtöbb embernek nem is előny. pont nem érdekli. sőt sokan azt sem tudják mi az
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35 Dátum: 2015.12.02 szerda, 19:59:25 »


ráadásul az mk3 híres arról, hogy a gyári fék gyenge
ez tényleg butaság
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2015.12.02 szerda, 20:00:15 »

Micsoda marhaság ez... anno volt egy lista, a kategóriában melyiknek mekkora a fékútja.
Az MK3 az egyik legjobb volt.
Persze, aki sportosan vezet, fék-gáz-fék-gáz esetén elgyengül.
Pont erről beszéltem, akkor nem elég a fék, ha az ember tapossa...

Vagy ha csak jobbat szeretne kihozni belőle.Esetleg biztonságosabbnak érezni az autót. Minek tankoljak V power dieselt ha a simával is elmegy. Minek a jobb minőség! Ha már így áll a dolog.
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #37 Dátum: 2015.12.02 szerda, 20:01:35 »

Vagy ha csak jobbat szeretne kihozni belőle.Esetleg biztonságosabbnak érezni az autót. Minek tankoljak V power dieselt ha a simával is elmegy. Minek a jobb minőség! Ha már így áll a dolog.
teljesen igazad van. csak 10-ből 9 ember nem így megy autót vásárolni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2015.12.02 szerda, 20:05:45 »

Relhistet én is ismerem, szerintem nem ő csippeltette meg...

Én voltam! Nem sajnáltam rá. Ezért is lett a drágább megoldás. Chip előtt 128,7HP adott le a kocsi utána meg 152,3HP a pad szerint. 82e ft ért.
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2015.12.02 szerda, 20:40:28 »

Micsoda marhaság ez... anno volt egy lista, a kategóriában melyiknek mekkora a fékútja.
Az MK3 az egyik legjobb volt.
Persze, aki sportosan vezet, fék-gáz-fék-gáz esetén elgyengül.
Pont erről beszéltem, akkor nem elég a fék, ha az ember tapossa...

Bocsánat, rosszul fejeztem ki magam. Az MK3 fékének működtetéséhez nagyobb erő szükségeltetik. Már akkor észrevettem, hogy a fékhez nagyobb erő kell mint egy hason korú focusnál, aztán eljött a fékbetét csere ideje és Vik rendbe rakta az egészet. Jobb lett, de akkor is több erő kellett hozzá és kiderült ez sajna így is van. Ettől még nem áll meg hosszabb út alatt, csak nagyobb erővel kell nyomni a pedált.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2015.12.02 szerda, 20:55:53 »

Vagy ha csak jobbat szeretne kihozni belőle.Esetleg biztonságosabbnak érezni az autót. Minek tankoljak V power dieselt ha a simával is elmegy. Minek a jobb minőség! Ha már így áll a dolog.

Bár már GinJoy is leírta, én is úgy látom. Jobb az, ha a fék jó, vagy még jobb.
A bármiféle tuningolásnak az kéne hogy legyen az első lépése, hogy a féket megcsináljuk bitangra...
És aztán csiholjunk lovakat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2015.12.02 szerda, 20:57:33 »

Bocsánat, rosszul fejeztem ki magam. Az MK3 fékének működtetéséhez nagyobb erő szükségeltetik. Már akkor észrevettem, hogy a fékhez nagyobb erő kell mint egy hason korú focusnál, aztán eljött a fékbetét csere ideje és Vik rendbe rakta az egészet. Jobb lett, de akkor is több erő kellett hozzá és kiderült ez sajna így is van. Ettől még nem áll meg hosszabb út alatt, csak nagyobb erővel kell nyomni a pedált.

Ez így van, a rásegítés gyengébb. Pl a 99-es fiestán is kisebb erővel kellett nyomni a pedált.
Van, aki buherált a vákumdobbal, elvileg segített.
Én megszoktam, nekem mind1. De valóban, lehetne puhább.
Tán a Fl2-nél ezen is alakítottak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2015.12.02 szerda, 21:21:11 »


Ismerem azt a szárnyat.Te rakattad rá?4ajtóson is mutatós.
gyárilag van rajta, szalon autóként kezdte, csicsázták kissé.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #43 Dátum: 2015.12.02 szerda, 21:32:42 »

Bocsánat, rosszul fejeztem ki magam. Az MK3 fékének működtetéséhez nagyobb erő szükségeltetik. Már akkor észrevettem, hogy a fékhez nagyobb erő kell mint egy hason korú focusnál, aztán eljött a fékbetét csere ideje és Vik rendbe rakta az egészet. Jobb lett, de akkor is több erő kellett hozzá és kiderült ez sajna így is van. Ettől még nem áll meg hosszabb út alatt, csak nagyobb erővel kell nyomni a pedált.
sztem meg nem nagyobb erő kell, csak egyenletesebben lehet adagolni. annó mentem egy nissannal, az az első pillanatban bekapott, de utána semmi érdemleges. ez legalább nem fejelteti meg a szélvédőt, viszont mégis fog legalább úgy mint a másik. sokan azt hiszik az a jó, ami csak vagy nincs vagy satu
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2015.12.02 szerda, 21:33:12 »

Nézzük csak... az autós cső szettet x millió autóban próbálták ki. Pl az enyémben. Nekem 200e km, 11 év után ment tönkre.
Tudjuk, hogy aforge mennyit bír ki? Biztos nincs meg 11 éve... Hány eladott csőről beszélünk? 100? Olyan kis minta, hogy ihaj.
Egyáltalán nem lehet kijelenteni, hogy jobban bírja a strapát, mint a gyári.
Tudod mi az, ami biztosan jobban bírja, mint a gyári? Bunyek által használt traktorcső. Na az valószínűleg 2 autót kiszolgál... és cserébe nem is drága.
Fékbetétek, egyéb tuning cuccok... jó, jó... megéri? Nekem talán. De egy átlag usert inkább zavarja.
Miért kell ebbe tuning fék? ezzel versenyeztek, ennek nyomták...
Tudom, hogy Relhist nem olyan, azaz ebben az esetben nem így van, de szerintem ez is inkább hátrány, ahogy a chiptuning is.
Szerintem nincs rajta tuning fék, csak brembo tárcsák és betétek. 2014 tavaszán, mikor a hátsó féknyergeket berohadás miatt cseréltem, én is brembo tárcsát és betétet raktam fel rá körben (nem tudom, Nejo88 kolléga azóta cserélte-e, de a km alapján nem kellett volna, mert én kb. 195eKm környékén tetettem fel).

A brembo szett kicsit javít a KOTTA által is írt alulszervózottság miatti érzésen (ami pl az MK4-hez képest egyértelmű), ha már melegek a fékek. Hidegen kissé nyúlós.
Amúgy meg egy jó fék+gumi kombóval hasonlóan túrja az orra az aszfaltot, mint az mk4-é, a különbség az, hogy az mk3-at rendesen le kell taposni hozzá, míg az mk4 kisebb pedálerő mellett is tuja.

Nem tudom, hogy a forge szett mennyit bír, de ha a tartósság mércéje az, hogy nálad meddig bírta a gyári, akkor sosem fog kiderülni.  eplus2
Azt meg nem értem, hogy a te felkészültségeddel miért mondod, hogy a Bunyek által egyedileg kialakított megoldás biztosan tartósabb, mint egy, szilikon csöveket gyártó (verseny minőségben is!) cég által készített megoldás.
2010 nyarán került fel a gépre, kb 150ekM-es állásnál, azaz 60eKm-t (főleg város) biztosan kibírt hiba nélkül.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2015.12.02 szerda, 21:36:07 »

Én voltam! Nem sajnáltam rá. Ezért is lett a drágább megoldás. Chip előtt 128,7HP adott le a kocsi utána meg 152,3HP a pad szerint. 82e ft ért.
Azért az megnyugtató, hogy 12éves korára és 200eKm-rel a háta mögött is kb hozta a gyári adatot. wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2015.12.02 szerda, 21:51:11 »

gyárilag van rajta, szalon autóként kezdte, csicsázták kissé.


 eljen
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2015.12.02 szerda, 22:06:00 »

Szerintem nincs rajta tuning fék...

...aminek ellentmond az, hogy a hirdetésben külön ki van emelve, hogy nem gyári. Ha nem lenne fontos, meg sem említetted volna.

Válasz
Nem tudom, hogy a forge szett mennyit bír, de ha a tartósság mércéje az, hogy nálad meddig bírta a gyári, akkor sosem fog kiderülni.  eplus2
Azt meg nem értem, hogy a te felkészültségeddel miért mondod,

Ez pontosan mit is takar?

Válasz
hogy a Bunyek által egyedileg kialakított megoldás biztosan tartósabb, mint egy, szilikon csöveket gyártó (verseny minőségben is!) cég által készített megoldás.
2010 nyarán került fel a gépre, kb 150ekM-es állásnál, azaz 60eKm-t (főleg város) biztosan kibírt hiba nélkül.  wave

1. Bunyek által írt megoldás traktorra van kitalálva. Na ott aztán van minden. Ha azt bírja, akkor bírja egy sima 2 literes dízelnél is. Nem egy szezonra, hanem több 10 évre-
2. Nézzük... 1 autó lement kb 1/3-ad annyit mint pl az enyém (ami ugyanúgy 1 autó). Mit akarsz ezzel bizonyítani? Mert ezzel semmit nem lehet.
A gyárinál több százezer/millió autóról beszélünk, azok általában kibírnak mondjuk 100e-et. Tudunk pár 10 forgeról, azok közül mondjuk 1 sem ment tönkre.
Tudunk olyanról, amelyik lement 200e-et, mint az enyém? Szerintem nem. Ki lehet jelenteni, hogy többet bír ki? Persze, hogy nem.
Komolyabb anyagból van mint a gyári, ezt láttam. Tudjuk hogy reagál a hőre, olajra? Nem tudjuk. Egy sincs olyan, ami mondjuk 10 éve van benn.
Szép a színe, ez ok, de egy átlag vásárlónak vagy semmit nem jelent, vagy hátrányt, mert ez valami nem gyári.
Amúgy értelme annyi van, mint a toronymerevítésnek meg a direktszűrőnek, de ez egy más tészta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2015.12.02 szerda, 22:07:42 »

sztem meg nem nagyobb erő kell, csak egyenletesebben lehet adagolni. annó mentem egy nissannal, az az első pillanatban bekapott, de utána semmi érdemleges. ez legalább nem fejelteti meg a szélvédőt, viszont mégis fog legalább úgy mint a másik. sokan azt hiszik az a jó, ami csak vagy nincs vagy satu

Nagyobb erő kell. A régi és új fiestánál is sokkal könnyebb, azaz kevésbé kell nyomni a féket.
Más autókhoz hasonlítva is ua a helyzet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #49 Dátum: 2015.12.02 szerda, 22:23:55 »

Nagyobb erő kell. A régi és új fiestánál is sokkal könnyebb, azaz kevésbé kell nyomni a féket.
Más autókhoz hasonlítva is ua a helyzet.
hát az enyémnél nem kell nagyobb erőt kifejteni, mint bármi más autó fékezéséhez. pedig jócskán mentem fordokkal is . legyen akár fiesta akár más mondeo. ami ennél könnyebb az már nem érezhető normálisan. de mint mondtam, egy fiestához képest semmivel sem kell erősebben nyomni
lehet az a baj, hogy tizenéves autókat hasonlítgatunk össze, aminek mindnek van valami nyűgje, még ha azt is hiszi az ember, hogy ez jó. a fóka klub pont ilyen témája, hogy elkönyvelik, hogy a dízelben nincs fűtés, mert az gyárilag olyan  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.02 szerda, 22:25:35 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: [1] 2   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.