Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 02:59:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyag visszafolyó cső  (Megtekintve 2486 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Dátum: 2017.01.28 szombat, 17:41:07 »

Keresek SOS 2.0 TDCi-hez üzemanyag visszafolyó csövet. Azt, amelyik a magasnyomású szivattyútól megy vissza a tankba, és van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A "T" elágazás után a cső egyenes és nem a malacfarok formájú.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #1 Dátum: 2017.01.28 szombat, 22:31:03 »

Keresek SOS 2.0 TDCi-hez üzemanyag visszafolyó csövet. Azt, amelyik a magasnyomású szivattyútól megy vissza a tankba, és van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A "T" elágazás után a cső egyenes és nem a malacfarok formájú.
ki is lehet azt hagyni.a szűrőn ledugózod azt a csonkot, a csövet meg egyenesen továbbviszed a "T" nélkül. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lali87
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 895


06307605924


E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2017.01.28 szombat, 22:53:42 »

Keresek SOS 2.0 TDCi-hez üzemanyag visszafolyó csövet. Azt, amelyik a magasnyomású szivattyútól megy vissza a tankba, és van rajta egy "T" elágazás a szűrőhöz. A "T" elágazás után a cső egyenes és nem a malacfarok formájú.

Szia ha ez kellene akkor ilyenem van 5000ft

Naplózva

MKIII 2.5 V6 170PS Smiley
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 09:50:25 »

ki is lehet azt hagyni.a szűrőn ledugózod azt a csonkot, a csövet meg egyenesen továbbviszed a "T" nélkül. Roll Eyes

Egyébként annak mi a célja, hogy visszavezetik a szűrőbe?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 09:51:02 »

Szia ha ez kellene akkor ilyenem van 5000ft

[img width=800 height=600]http://www.kephost.com/images/2017/01/28/20160709174615.jpg

Köszi, de úgy néz ki lesz egy. Ha mégsem az van az illetőnek, akkor jelentkezek.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.29 vasárnap, 10:31:25 írta alf® » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:05:15 »

Egyébként annak mi a célja, hogy visszavezetik a szűrőbe?

Azért a szűrőbe megy vissza, hogy kevesebb meló legyen felszívni az üzemnyagot, ne a tankból kelljen mindig, ill. ez az üzemanyag felmelegszik a pumpálástól, így hideg időben segít a szűrőben esetleg lerakódott paraffint feloldani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:08:50 »

Azért a szűrőbe megy vissza, hogy kevesebb meló legyen felszívni az üzemnyagot, ne a tankból kelljen mindig, ill. ez az üzemanyag felmelegszik a pumpálástól, így hideg időben segít a szűrőben esetleg lerakódott paraffint feloldani.

AndyA

Értem. Egy ismerős dízel szakija mondta, hogy pl azért is megy tönkre a magasnyomású, mert "forró" gázolajat szipákol, ami nem tesz jót az alkatrészeknek. Azon kívül, hogy a magyar gázolaj eléggé "száraz". Ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:21:05 »

Értem. Egy ismerős dízel szakija mondta, hogy pl azért is megy tönkre a magasnyomású, mert "forró" gázolajat szipákol, ami nem tesz jót az alkatrészeknek. Azon kívül, hogy a magyar gázolaj eléggé "száraz". Ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom.

Ez igaz, hogy melegen rosszabb a kenőképessége.

Valaki mesélte, hogy a VW-ben van hűtőborda ezen az ágon vagy mi is volt?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:23:54 »

Ez igaz, hogy melegen rosszabb a kenőképessége.

Valaki mesélte, hogy a VW-ben van hűtőborda ezen az ágon vagy mi is volt?

AndyA

Azt nem tudom, de, hogy meleg, az biztos. Hideg motornál a tesztelés alatt le volt húzva a szűrőről a T elágazás és bele volt vezetve egy flakonba. Gőzölgött rendesen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #9 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:36:30 »

Egyébként annak mi a célja, hogy visszavezetik a szűrőbe?
fontos szerepe van.egy kis szelepecske a szűrőben arra hivatott,hogy amíg nincs 50 fokos a go,addig a visszatérő meleget bekeveri a szívotthoz.Amikor eléri a go a 50 fokot,akkor a hideget szippantja csak a tankból,a meleget meg visszaengedi a tankba.
Igazából "forró" anyag sosem jut a szivattyúhoz,ez urban legend.
Nyilván ha kevés anyag van a tankban,hamarabb felmelegszik a "hideghez" képest.
A szelep működése a gyári alkatrészben garantált.A meghibásodást ennek a szelepnek a helytelen működése okozza sok esetben.Ezért javasolt ilyen problémáknál az azonnali szűrőcsere,még ha új is a cucc.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5048.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.