Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 19:31:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Állás - München - Linux rendszergazda  (Megtekintve 4487 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Dátum: 2018.04.10 kedd, 10:27:52 »

Hátha érdekel valakit.

Linux üzemeltetés, SLES 11 és 12, Cluster, XEN farmok és virtuális gépek, külső storage (Hitachi, bár ez mindegy) és üvegszálas HBA-k, IP-hálózat, beeső Remedy hibajegyek és Nagios riasztások kezelése stb. Eléggé nagyobbacska cég szigorú belső eljárásrenddel és előírásokkal. Sokszor nem a javítás az elsődlegesen fontos, hanem az, hogy mindenki tudjon a hibáról, akinek kell, és majd utána lehet a javítással foglalkozni.

Müncheni irodában H-P, hétvégi ügyelet home office-ban akárhonnan. Két műszak van, éjszakai műszak viszont nincs, azt az amerikaiak átveszik.

Elsősorban alkalmazottként, de ha valaki jó ebben és mindenáron fel akarják venni, vállakozóként sem lehetetlen megállapodni velük. Fizetés megállapodás szerint, de német szemmel nézve sem számít alacsonynak az összeg.

Az irodában a kommunikációs nyelv a német, legalább alapszinten kell tudni gagyogni rajta valamit. Ezen felül kell tudni angolul is használható mértékben a külföldiek miatt.

Komoly hátrány, hogy velem is együtt kell majd dolgozni. :-) Viszont rengeteg magyar kolléga van a cégnél meg a kapcsolódó többi csoportban is, pl. a backuposok között.

A továbbiakat nálam magánban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1 Dátum: 2018.04.10 kedd, 11:21:20 »



A továbbiakat nálam magánban.



 eplus2 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2018.04.10 kedd, 11:53:40 »

eplus2 eplus2

Mit röhögsz? Rólad tudom, hogy alkalmatlan vagy.

Erre _is_...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3 Dátum: 2018.04.10 kedd, 12:04:14 »

Hátha érdekel valakit.

Linux üzemeltetés, SLES 11 és 12, Cluster, XEN farmok és virtuális gépek, külső storage (Hitachi, bár ez mindegy) és üvegszálas HBA-k, IP-hálózat, beeső Remedy hibajegyek és Nagios riasztások kezelése stb. Eléggé nagyobbacska cég szigorú belső eljárásrenddel és előírásokkal. Sokszor nem a javítás az elsődlegesen fontos, hanem az, hogy mindenki tudjon a hibáról, akinek kell, és majd utána lehet a javítással foglalkozni.

Müncheni irodában H-P, hétvégi ügyelet home office-ban akárhonnan. Két műszak van, éjszakai műszak viszont nincs, azt az amerikaiak átveszik.

Elsősorban alkalmazottként, de ha valaki jó ebben és mindenáron fel akarják venni, vállakozóként sem lehetetlen megállapodni velük. Fizetés megállapodás szerint, de német szemmel nézve sem számít alacsonynak az összeg.

Az irodában a kommunikációs nyelv a német, legalább alapszinten kell tudni gagyogni rajta valamit. Ezen felül kell tudni angolul is használható mértékben a külföldiek miatt.

Komoly hátrány, hogy velem is együtt kell majd dolgozni. :-) Viszont rengeteg magyar kolléga van a cégnél meg a kapcsolódó többi csoportban is, pl. a backuposok között.

A továbbiakat nálam magánban.

AndyA

szia Andy!

egyik ismerősömet lehet érdekli.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #4 Dátum: 2018.04.10 kedd, 16:23:29 »

Mit röhögsz? Rólad tudom, hogy alkalmatlan vagy.

Erre _is_...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
miért,fáj a térde? taps taps taps taps hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.