Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2022.06.30 csütörtök, 20:42:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 794   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 8761171 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13750 Dátum: 2013.02.08 péntek, 16:59:59 »


Ott van a csomitartodban az erre a celra nagyon jol hasznalhato tolcser. Abba mar dughatsz amit akaraz Smiley
Vilagvegen jartal?
Most már tényleg szétnézek  csomagtartóban. A szégyen az hogy nem a világvégén hanem Százhalombatta mellett van a 6-os uton van egy eni kút. A finomítóban volt dolgom és hazafele siettem volna így nem akartam tökölni azzal, hogy bemegyek battára tankolni. Irányba ez lett volna a legközelebb. Még sose nem tankoltam ott, de ezek szerint ez után se fogok...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13751 Dátum: 2013.02.08 péntek, 17:41:21 »

Na eddig tetszett a tanksapka nélküli tankolás, de most egy kcsit elbizonytalanodtam. Majdnem kitankoltam és biztonságképpen megálltam egy legközelebbi noname kútnál hogy tankolok valamit amivel biztos  elgurulok a következő szokott kútig. Nem jött össze, mert nem tudtam benyomni a pisztolyt. A süketek benzines pisztolyt használtak gázolajhoz is.  Undecided Ez megint egy nyomos ok, hogy nem érdemes kiszárítni a tankot. Szerencsére még eljutottam a következő kútig.
Amúgy ez nem a tanksapka nélküli dolog hibája. A tanksapkával rendelkező autónak is szűkebb a nyílása.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14770


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13752 Dátum: 2013.02.08 péntek, 17:52:15 »

Tegnap mentem haza. Tbányánál beért egy ledlámpás A7, villogott mint a hülye. Bár én is kb 8-8,5l/100km-es sebességgel mentem, de ezeket el szoktam engedni mindig, még akkor is ha a nagyonvillogós fajta.
Rosszul esett, de a ciki nem ez volt.
Hanem, hogy az ódit is tolta egy másik autó. S a még cikibb az volt, hogy egy kombiSzuperb volt. A legeslegcikibb meg az volt, hogy a skodát egy csajszi vezette...
Kicsit zavarban voltam, mint a vasorrú bába a mágneses viharban... Smiley
(sztem vmi 4x4 3.6FSI lehetett az a talicska... kár, hogy a Mondeóba nem szerelnek már ilyen motorokat...)


Ő......., akkor most otthonról írsz?  fejvakaras
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13753 Dátum: 2013.02.08 péntek, 18:27:34 »

Most már tényleg szétnézek  csomagtartóban. A szégyen az hogy nem a világvégén hanem Százhalombatta mellett van a 6-os uton van egy eni kút. A finomítóban volt dolgom és hazafele siettem volna így nem akartam tökölni azzal, hogy bemegyek battára tankolni. Irányba ez lett volna a legközelebb. Még sose nem tankoltam ott, de ezek szerint ez után se fogok...


Akkor majdnem rá battá  nyes
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13754 Dátum: 2013.02.08 péntek, 18:29:01 »

hol? nekem is kellene...

Potkerek ki, es ott figyel a kis huncut tolcser.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13755 Dátum: 2013.02.08 péntek, 18:29:10 »

Tegnap mentem haza. Tbányánál beért egy ledlámpás A7, villogott mint a hülye. Bár én is kb 8-8,5l/100km-es sebességgel mentem, de ezeket el szoktam engedni mindig, még akkor is ha a nagyonvillogós fajta.
Rosszul esett, de a ciki nem ez volt.
Hanem, hogy az ódit is tolta egy másik autó. S a még cikibb az volt, hogy egy kombiSzuperb volt. A legeslegcikibb meg az volt, hogy a skodát egy csajszi vezette...
Kicsit zavarban voltam, mint a vasorrú bába a mágneses viharban... Smiley
(sztem vmi 4x4 3.6FSI lehetett az a talicska... kár, hogy a Mondeóba nem szerelnek már ilyen motorokat...)


sok kipufogós volt?
MO-n még nem is láttam 3.6 -ost
Azért a Passatba a 3.6 -os 300LE, míg a Skodriban 260LE

Én is hiányolok egy ütős Mondit
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13756 Dátum: 2013.02.08 péntek, 19:37:18 »

sok kipufogós volt?
MO-n még nem is láttam 3.6 -ost
Azért a Passatba a 3.6 -os 300LE, míg a Skodriban 260LE

Én is hiányolok egy ütős Mondit
a C5  dízel 3.0 v6-ot igazán rakhatnák bele.... 240 ló.    egyre jobban teccenek  pias
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    www.bmauto.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13757 Dátum: 2013.02.08 péntek, 19:41:40 »

a C5  dízel 3.0 v6-ot igazán rakhatnák bele.... 240 ló.    egyre jobban teccenek  pias
És ki venné meg? Aki megtudná az már nem fordot venne ennyiért.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13758 Dátum: 2013.02.08 péntek, 20:16:31 »

a C5  dízel 3.0 v6-ot igazán rakhatnák bele.... 240 ló.    egyre jobban teccenek  pias

c5 3.0 HDI listaára 12,5misi
jesszus
egy kezemen megszámolom hogy MO-n mennyit adhattak el
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47885



« Új hozzászólás #13759 Dátum: 2013.02.08 péntek, 20:18:47 »

c5 3.0 HDI listaára 12,5misi
jesszus
egy kezemen megszámolom hogy MO-n mennyit adhattak el
ezért szüntették meg a c6osnak is a gyártását.évente valami 90dbot adtak el területenként.....valahol olvastam...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13760 Dátum: 2013.02.08 péntek, 20:46:37 »

ezért szüntették meg a c6osnak is a gyártását.évente valami 90dbot adtak el területenként.....valahol olvastam...

pedig annak még volt stílusa....és milyen értékvesztése
tényleg jó árban vannak használtam
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47885



« Új hozzászólás #13761 Dátum: 2013.02.08 péntek, 21:15:12 »

pedig annak még volt stílusa....és milyen értékvesztése
tényleg jó árban vannak használtam
a legnagyobb bukása a c-nek.4evig gyártották.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13762 Dátum: 2013.02.08 péntek, 21:20:51 »

pedig annak még volt stílusa....és milyen értékvesztése
tényleg jó árban vannak használtam
Persze csak egyik autógyártó se él meg a  használt autó piacból. Ha nem érdemes megvenni az új autóját, akkor műanyag lakat kerül a gyártósorra.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6319

offok


« Új hozzászólás #13763 Dátum: 2013.02.08 péntek, 21:45:19 »

sok kipufogós volt?
MO-n még nem is láttam 3.6 -ost
Azért a Passatba a 3.6 -os 300LE, míg a Skodriban 260LE

Én is hiányolok egy ütős Mondit

Olyan gyorsan történt minden,  wow1 hogy nem is néztem a kipufogókat, pedig szoktam...
Osztrák volt a skodri is.

Azt hittem anno, hogy a 3.2TDCi-ből lesz egy személyautóra hangolt változat a mondikban...
Megfújták volna 2 turbóval, s pont kafa lett volna...
Naplózva

ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
off: '18 Leaf, '10 Escalade, '10 ECabrio
exoff: '12 Ampera, '12 CTS-V, '98 TransAm WS6,  '02 Ford Expedition 5.4 V8 EB, '07 RX400h
others: '05 Fusion
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6319

offok


« Új hozzászólás #13764 Dátum: 2013.02.08 péntek, 21:45:38 »

Ő......., akkor most otthonról írsz?  fejvakaras

? nem értem.
Naplózva

ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
off: '18 Leaf, '10 Escalade, '10 ECabrio
exoff: '12 Ampera, '12 CTS-V, '98 TransAm WS6,  '02 Ford Expedition 5.4 V8 EB, '07 RX400h
others: '05 Fusion
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13765 Dátum: 2013.02.08 péntek, 21:54:19 »


Azt hittem anno, hogy a 3.2TDCi-ből lesz egy személyautóra hangolt változat a mondikban...
Megfújták volna 2 turbóval, s pont kafa lett volna...

Nem tudták volna levinni azt a nyomatékot az első tengelyre. Oda alapból 4x4 kellet volna ezt meg még nem tudja a IV-es. Másrészt a mostani 200lovas 2.2-es is már vagy 5 éve tervben volt. Ennél erősebb személyautó dizelben nem gondolkoztak a fejlesztők mert még akkor meg volt a volvo és nem akartak fölé pozicionálni. Csak a  válság miatt húzódott vagy két évet. Most már más a helyzet. Arra leszek kíváncsi hogy mi lesz majd az V-ös europai motorválasztéka. Na az érdekes lesz szerintem. Csak az a baj, hogy árban lassan odapozicionálják, hogy már erősen érdemes lesz elgondolkodni kicsit komolyabb nevű márkákon is.  Undecided
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13766 Dátum: 2013.02.08 péntek, 21:56:48 »

És ki venné meg? Aki megtudná az már nem fordot venne ennyiért.
ugyan olyanok akik a C5-öt is megveszik. persze nem a magyarokról beszélek.  aztán eladják, és itthon meglehet venni jó áron használtan pár évesen.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    www.bmauto.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13767 Dátum: 2013.02.08 péntek, 22:06:05 »

ugyan olyanok akik a C5-öt is megveszik. persze nem a magyarokról beszélek.  aztán eladják, és itthon meglehet venni jó áron használtan pár évesen.
Csak az lenne a célja egy autógyárnak hogy kiszolgálja a használt autó piacot?  Nem hiszem...  Valami azt súgja hogy nem ez lesz a fő szempontjuk. Csak olyan autókat akarnak gyártani amiből sokat eltudnának adni, hogy megéljenek. Aki pl egy V6-os dizelt megvenne az lehet, hogy már inkább egy kicsit megkocogtatná a malac perselyt otthon és egy picivel többért lehet, hogy inkább sor6-os hozna el boltból aminek pl nem csak cégautó presztizse lenne. De ha így nem lenne vevő újra akkor honnan lenne majd használtban?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13768 Dátum: 2013.02.08 péntek, 22:10:29 »

Csak az lenne a célja egy autógyárnak hogy kiszolgálja a használt autó piacot?  Nem hiszem...  Valami azt súgja hogy nem ez lesz a fő szempontjuk. Csak olyan autókat akarnak gyártani amiből sokat eltudnának adni, hogy megéljenek. Aki pl egy V6-os dizelt megvenne az lehet, hogy már inkább egy kicsit megkocogtatná a malac perselyt otthon és egy picivel többért lehet, hogy inkább sor6-os hozna el boltból aminek pl nem csak cégautó presztizse lenne. De ha így nem lenne vevő újra akkor honnan lenne majd használtban?
hát lehet.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    www.bmauto.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14770


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13769 Dátum: 2013.02.08 péntek, 22:54:33 »

? nem értem.
Persze,  mert nincs humorérzéked!  eplus2
Úgy kezdted,  hogy "Tegnap mentem hazafele"
Én meg kiragadtam a "lényeget"!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13770 Dátum: 2013.02.09 szombat, 09:06:34 »

Nem tudták volna levinni azt a nyomatékot az első tengelyre. Oda alapból 4x4 kellet volna ezt meg még nem tudja a IV-es. Másrészt a mostani 200lovas 2.2-es is már vagy 5 éve tervben volt. Ennél erősebb személyautó dizelben nem gondolkoztak a fejlesztők mert még akkor meg volt a volvo és nem akartak fölé pozicionálni. Csak a  válság miatt húzódott vagy két évet. Most már más a helyzet. Arra leszek kíváncsi hogy mi lesz majd az V-ös europai motorválasztéka. Na az érdekes lesz szerintem. Csak az a baj, hogy árban lassan odapozicionálják, hogy már erősen érdemes lesz elgondolkodni kicsit komolyabb nevű márkákon is.  Undecided

RS fóka? 305LE/440Nm és maradt első kerekes.
Amúgy ott van a Kuga haldex összkerék rendszere.

Mint amiről már Te is szóltál....Pénz és ár pozicionálás lenne a nagy kérdés, hogy milyen kereslet lenne rá.

Szerintem még 2 évig nem lesz új diesel motor.
Annyira az ecoboost  motorok vannak porondom.
Reméljük hogy háttérben azért folynak a fejlesztések mondjuk a 2.2 biturbon Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13771 Dátum: 2013.02.09 szombat, 09:18:00 »

Tegnap mentem haza. Tbányánál beért egy ledlámpás A7, villogott mint a hülye. Bár én is kb 8-8,5l/100km-es sebességgel mentem, de ezeket el szoktam engedni mindig, még akkor is ha a nagyonvillogós fajta.
Rosszul esett, de a ciki nem ez volt.
Hanem, hogy az ódit is tolta egy másik autó. S a még cikibb az volt, hogy egy kombiSzuperb volt. A legeslegcikibb meg az volt, hogy a skodát egy csajszi vezette...
Kicsit zavarban voltam, mint a vasorrú bába a mágneses viharban... Smiley
(sztem vmi 4x4 3.6FSI lehetett az a talicska... kár, hogy a Mondeóba nem szerelnek már ilyen motorokat...)

Viszont E SZERINT más láthatólag elég elégedetlen a superb-jével
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13772 Dátum: 2013.02.09 szombat, 09:31:36 »

RS fóka? 305LE/440Nm és maradt első kerekes.
Amúgy ott van a Kuga haldex összkerék rendszere.
A fokának azért más a súlyeloszlása. én a mostani IV-esre értettem. Az MKIII-ast pl 20ekm-en keresztül chippelve használtam, az akkor 435Nm-t tudott (padon mért). Nem volt jó az a  nyomaték már sok volt a könnyebb MKIII-asnak. A IV-es ezzel a futóművel szerintem még elég jól kezeli a 450Nm-t

Mint amiről már Te is szóltál....Pénz és ár pozicionálás lenne a nagy kérdés, hogy milyen kereslet lenne rá.
Szerintem még 2 évig nem lesz új diesel motor.
Annyira az ecoboost  motorok vannak porondom.
Reméljük hogy háttérben azért folynak a fejlesztések mondjuk a 2.2 biturbon Smiley
Szerintem se lesz. Ha azt nézem hogy a bömit próbálja mindenki majmolni, és ők már szépen 200 ló felett vannak egy 2 literes dizel motorral. Szerintem valahol 240 ló körül fogják kidobni a ford az új 2.2-est ha lesz egyáltalán és nem áldozzák fel a downsizing oltárán ezt is. Bár a jenkiknél már egyre nagyobb a morgolódáa a kis turbos benzines gépek vásárlókat  megtévesztő fogyasztási adatai miatt. El kellene fogadni hogy lóerő meg nyomaték az nem jön  a levegőből ahhoz el kell füstölni adott mennyiségű tüzelőanyagot.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13773 Dátum: 2013.02.09 szombat, 11:15:52 »

Bár a jenkiknél már egyre nagyobb a morgolódáa a kis turbos benzines gépek vásárlókat  megtévesztő fogyasztási adatai miatt. El kellene fogadni hogy lóerő meg nyomaték az nem jön  a levegőből ahhoz el kell füstölni adott mennyiségű tüzelőanyagot.

kíváncsi lennék a tényleges fogyasztására a 2.0 240LE ecoboost -ra
turbo -sok nagy előnye a nyomtaték

amúgy pont volt egy amerikai cikk/felmérés a szívó vs turbo
az eredeti tesztnek nem néztem utána, de kérdés még az összehasonlított autók tömege, váltó áttétele, illetve rugalmasságról nem beszélnek benne
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/02/06/kiderult_a_turbo-atveres/
Naplózva
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #13774 Dátum: 2013.02.09 szombat, 13:06:29 »

hali!

leszűkítettem a mondeókat és van egy kis dilemmám:
1. 1.8 tdci celebration 153e km-es 2008-as évvégi 2,5 M (ESP, xenon és fűthető szélvédő nélküli)
2. 2.0 tdci ghia 123e km, 2008 közepi 2,9 M (120e szervizt kell csináltatni, parkradar nélküli, xenonos)
3. 2.0 tdci 96e km, 2008 közepi 2,9 M (fűthető szélvédő nélkül, parkradar nélkül és xenon nélkül)

az 1.8-nak jó az ára, de több a km benne. ha esetleg beütne váratlan valami, akkor is még a 2.0 pénznél lennék.
nem tudom mennyit jelenthet az esetlegesen 30e-50e plusz km futás vagy inkább érdemesebb a 2.0-t nézni?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13775 Dátum: 2013.02.09 szombat, 13:23:01 »

hali!

leszűkítettem a mondeókat és van egy kis dilemmám:
1. 1.8 tdci celebration 153e km-es 2008-as évvégi 2,5 M (ESP, xenon és fűthető szélvédő nélküli)
2. 2.0 tdci ghia 123e km, 2008 közepi 2,9 M (120e szervizt kell csináltatni, parkradar nélküli, xenonos)
3. 2.0 tdci 96e km, 2008 közepi 2,9 M (fűthető szélvédő nélkül, parkradar nélkül és xenon nélkül)

az 1.8-nak jó az ára, de több a km benne. ha esetleg beütne váratlan valami, akkor is még a 2.0 pénznél lennék.
nem tudom mennyit jelenthet az esetlegesen 30e-50e plusz km futás vagy inkább érdemesebb a 2.0-t nézni?
sokkal jobb a 2.0  és van belőle bőven, olyat vegyél. 3 körül biztos van jól felszerelt is.  wave   szerintem a 100.000 km alatti csak óra szerint lesz az. ha valós, drágábbnak kellene lennie a többitől.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.09 szombat, 13:48:10 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    www.bmauto.hu
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #13776 Dátum: 2013.02.09 szombat, 13:25:50 »

Sziasztok!
Ha valakit érdekel:Microcat Ford Europe 10.2012 | 7.81 GB        (electronic parts selling system)
Nálam reméhetőleg meg lesz
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.09 szombat, 13:50:59 írta fitti2 » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13777 Dátum: 2013.02.09 szombat, 13:31:22 »

Sziasztok!
És ez mi?  ez nem olyan dolog amit nem kellene így kirakni?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    www.bmauto.hu
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #13778 Dátum: 2013.02.09 szombat, 13:38:42 »

És ez mi?  ez nem olyan dolog amit nem kellene így kirakni?

Legközelebb nem rakom,megtartom magamnak.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.09 szombat, 13:45:59 írta fitti2 » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13779 Dátum: 2013.02.09 szombat, 13:49:17 »

Legközelebb nem rakom,megtartom magamnak.
nekem aztán mind1.  volt már bonyodalom belinkelt dologból, azért kérdeztem.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    www.bmauto.hu
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #13780 Dátum: 2013.02.09 szombat, 13:52:03 »

nekem aztán mind1.  volt már bonyodalom belinkelt dologból, azért kérdeztem.

Módosítottam.
Naplózva
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #13781 Dátum: 2013.02.09 szombat, 16:11:27 »

 szerintem a 100.000 km alatti csak óra szerint lesz az. ha valós, drágábbnak kellene lennie a többitől.
a hirdetésében az írja:"km garanciával, amely szerint ha a vásárláskori km óra állása nem valós, úgy visszavásároljuk autóját"
csak azt nem írja, hogy mennyiért vásárolja vissza: www.autopulai.hu
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4861



E-mail
« Új hozzászólás #13782 Dátum: 2013.02.09 szombat, 16:30:29 »

Tegnap voltam új Mazda 6 tesztvezetésen.
2.2es automata dízel, legmagasabb felszereltségi szint. Szép az autó, az nem vitás, de vezetés közben már nem éreztem azt a +7 milliót az enyémhez képest.
Az alapjárata kulturáltabb, de egyébként a Mondeo szerintem csendesebb. Nem is erősebb a mondinál, a féket jobban kell taposni. A kormány végállásban hatalmasat koppan, az automata megálláskor ránt. Szóval nem voltam elájulva.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #13783 Dátum: 2013.02.09 szombat, 17:44:19 »

hali!

leszűkítettem a mondeókat és van egy kis dilemmám:
1. 1.8 tdci celebration 153e km-es 2008-as évvégi 2,5 M (ESP, xenon és fűthető szélvédő nélküli)
2. 2.0 tdci ghia 123e km, 2008 közepi 2,9 M (120e szervizt kell csináltatni, parkradar nélküli, xenonos)
3. 2.0 tdci 96e km, 2008 közepi 2,9 M (fűthető szélvédő nélkül, parkradar nélkül és xenon nélkül)

az 1.8-nak jó az ára, de több a km benne. ha esetleg beütne váratlan valami, akkor is még a 2.0 pénznél lennék.
nem tudom mennyit jelenthet az esetlegesen 30e-50e plusz km futás vagy inkább érdemesebb a 2.0-t nézni?
elfelejtettem kérdezni:
olvastam valamelyik hirdetésben, hogy a 160e-es BŐVÍTETT szerviz elvégezve.
160e-nél mit jelent a bővített szerviz?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13784 Dátum: 2013.02.09 szombat, 18:13:55 »

Tegnap voltam új Mazda 6 tesztvezetésen.
2.2es automata dízel, legmagasabb felszereltségi szint. Szép az autó, az nem vitás, de vezetés közben már nem éreztem azt a +7 milliót az enyémhez képest.
Az alapjárata kulturáltabb, de egyébként a Mondeo szerintem csendesebb. Nem is erősebb a mondinál, a féket jobban kell taposni. A kormány végállásban hatalmasat koppan, az automata megálláskor ránt. Szóval nem voltam elájulva.
Hát, én sem tudom a japán autókon  mi tetszik az embereknek. Se dízelt nem tudnak csinálni sem automatát.   Mondjuk a mostaniak tényleg szépek, költeni meg mindig keveset kellett rájuk.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    www.bmauto.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14770


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13785 Dátum: 2013.02.09 szombat, 18:16:53 »

Hát, én sem tudom a japán autókon  mi tetszik az embereknek. Se dízelt nem tudnak csinálni sem automatát.   Mondjuk a mostaniak tényleg szépek, költeni meg mindig keveset kellett rájuk.

Válasz a kérdésedre, magadnak, tőled: (téged idézlek) "költeni meg mindig keveset kellett rájuk."
Lehet ez.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13786 Dátum: 2013.02.09 szombat, 18:22:32 »

a hirdetésében az írja:"km garanciával, amely szerint ha a vásárláskori km óra állása nem valós, úgy visszavásároljuk autóját"
csak azt nem írja, hogy mennyiért vásárolja vissza: www.autopulai.hu
Hmm, próbálkozik ám mindenki mindennel. Amúgy meggyőző, és nem lehetetlen h igaz.  Azért legyél résen! Az se baj ha megy veled valaki aki látott már sok kocsit.  Nekem a kormányok túl fényesek, 100 körül a Ford kormány még recés és nem fényes, sima.  De az is lehet rosszul látom. Nézd meg őket, látni kell!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    www.bmauto.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13787 Dátum: 2013.02.09 szombat, 18:23:39 »

Válasz a kérdésedre, magadnak, tőled: (téged idézlek) "költeni meg mindig keveset kellett rájuk."
Lehet ez.  Wink
Igen, ez 1 elég fontos szempont!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    www.bmauto.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13788 Dátum: 2013.02.09 szombat, 18:35:52 »

a hirdetésében az írja:"km garanciával, amely szerint ha a vásárláskori km óra állása nem valós, úgy visszavásároljuk autóját"
csak azt nem írja, hogy mennyiért vásárolja vissza: www.autopulai.hu
ezt nem nézted?  A titanium S-hez semmi köze, de a kocsi nem rossz. Meg ez legalább megy is.  Wink

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-s-6577889
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.09 szombat, 18:38:23 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    www.bmauto.hu
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #13789 Dátum: 2013.02.09 szombat, 19:16:39 »

ezt nem nézted?  A titanium S-hez semmi köze, de a kocsi nem rossz. Meg ez legalább megy is.  Wink

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-s-6577889

néztem, de gondolkodok még a 2.2-n, ahhoz képest, hogy sokminden van benne és 2.2 a motor, szerintem alacsony az ár a 2.0-hoz képest
asszonynak néztünk tavaly egy kisautót és ide is elmentünk. pont amit néztünk autót abban 2 fickó kívül-belül "bújkált" csavarhúzóval, kábelekkel és nagyon dolgoztak a kocsin.
ezért egy kis fenntartással vagyok ez a kereskedés iránt. valszeg több kereskedés is ezt csinálja csak éppen nem látom.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.09 szombat, 19:55:37 írta fnzfrd » Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13790 Dátum: 2013.02.09 szombat, 21:16:05 »

néztem, de gondolkodok még a 2.2-n, ahhoz képest, hogy sokminden van benne és 2.2 a motor, szerintem alacsony az ár a 2.0-hoz képest
asszonynak néztünk tavaly egy kisautót és ide is elmentünk. pont amit néztünk autót abban 2 fickó kívül-belül "bújkált" csavarhúzóval, kábelekkel és nagyon dolgoztak a kocsin.
ezért egy kis fenntartással vagyok ez a kereskedés iránt. valszeg több kereskedés is ezt csinálja csak éppen nem látom.
az is baj ha jó áron van?  smile  km miatt ennyi az ár szerintem.

nemhinném h akkor "szerelik" mikor nézik.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    www.bmauto.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13791 Dátum: 2013.02.09 szombat, 21:41:13 »

Hali,

Ma hazafelé Osztrákiából 2 olyan Galaxy mellett is elmentem amik ghia felszereltségűek voltak és a krómozott kilincsbe benne figyelt a nyitógomb  wow1

Na most nekem kell ilyen, bele akarom tenni a kocsimba, az etis szerint teljes kulcsnélküli indításom, nyitás-zárásom van, de hát mint tudjuk ez hülyeség, ugynais kell a távirányító ahhoz,hogy bejussak a kocsiba, nyomkodhatom.
Eddig azt hittem a krómozott kilincs miatt nem lehet a gombot megoldani, de most már láttam,hogy működik ez a dolog. A kérdés már csak az,hogy miket kéne nekem átépítenem a kocsiba ahhoz,hogy ez működjön? Hmmm?

Milyen költség vonzatai lehetnek, mert ha irreálisan sok akkor marad így természetesen.

Gyorsba megnéztem. Nekem krómozott ajtókilincsem van Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül, kulcsnélküli indítással.
Viszont lehet olyat venni ami krómozott külső ajtófogantyúval, Kulcsnélküli ajtózár rendszerrel.

68 ropi / db, áúúúúú.
Na ilyet kéne nekem bontóból szerezni,vagy ebay vagy valami Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.09 szombat, 22:05:52 írta tomeed » Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #13792 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 00:19:58 »

Hali,

Ma hazafelé Osztrákiából 2 olyan Galaxy mellett is elmentem amik ghia felszereltségűek voltak és a krómozott kilincsbe benne figyelt a nyitógomb  wow1

Na most nekem kell ilyen, bele akarom tenni a kocsimba, az etis szerint teljes kulcsnélküli indításom, nyitás-zárásom van, de hát mint tudjuk ez hülyeség, ugynais kell a távirányító ahhoz,hogy bejussak a kocsiba, nyomkodhatom.
Eddig azt hittem a krómozott kilincs miatt nem lehet a gombot megoldani, de most már láttam,hogy működik ez a dolog. A kérdés már csak az,hogy miket kéne nekem átépítenem a kocsiba ahhoz,hogy ez működjön? Hmmm?

Milyen költség vonzatai lehetnek, mert ha irreálisan sok akkor marad így természetesen.

Ejnye Tomee, Te autopalya tempo mellett a szomszed auto kilincset figyeled?  wave Smiley
Gyorsba megnéztem. Nekem krómozott ajtókilincsem van Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül, kulcsnélküli indítással.
Viszont lehet olyat venni ami krómozott külső ajtófogantyúval, Kulcsnélküli ajtózár rendszerrel.

68 ropi / db, áúúúúú.
Na ilyet kéne nekem bontóból szerezni,vagy ebay vagy valami Smiley
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13793 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 00:23:35 »

Hát persze volt rá idő, mert STAU volt egy csomószor, hogy kapnák be Smiley
Sok hülye síelő, mint én is ment volna haza felé vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.10 vasárnap, 07:01:17 írta tomeed » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14770


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13794 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 09:00:34 »



Ha már látod, hogy nem sikerült, akkor megtennéd hogy javítod a "Módosítás" gombal? Ez lenne az óhajom.  worship
Bazi xar bogarászni, hogy honnan írtad Te (főleg telefonon).  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
iwan
Vendég
« Új hozzászólás #13795 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 10:21:24 »

Na most nekem kell ilyen, bele akarom tenni a kocsimba, az etis szerint teljes kulcsnélküli indításom, nyitás-zárásom van, de hát mint tudjuk ez hülyeség, ugynais kell a távirányító ahhoz,hogy bejussak a kocsiba, nyomkodhatom.
Helló,
kérlek, tájékoztass a fejleményekről, mert ez bosszant engem is a verdámban. (Főleg, hogy az asszony swift!!!jében tényleg nem kell kivenni semmihez sem a kulcsot...
üdw,iwan
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13796 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 10:38:03 »

Rendben, ebayen nem találtam cuccot, kéne valami jó kis bontó.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4861



E-mail
« Új hozzászólás #13797 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 10:52:44 »

Rendben, ebayen nem találtam cuccot, kéne valami jó kis bontó.
Saját központi záramat már javítottam, ezért láttam, hogy a kulcsnélküli rendszerben a zármechanika más. Van benne egy plusz motor. Nyitáskor azt csinálja, mintha meghúznád a belső kilincset. Így tud kinyílni az ajtó. Szóval ezt a négyet tuti cserélni kell. Én 15-ért vettem egy darabot. Mivel javítható volt, ezért tulajdonképpen most van egy jó BH-m kombiba való, ha érdekel. Ráadásul reteszes is, szóval fullos.

Ezen kívül az ajtóban a kábelezést is ki kell egészíteni és kérdés, hogy az ajtóban lévő (ablak+zár) vezérlő modul cserére szorul-e.

Szóval nem lesz egyszerű.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.10 vasárnap, 10:55:22 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13798 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 13:47:52 »

elfelejtettem kérdezni:
olvastam valamelyik hirdetésben, hogy a 160e-es BŐVÍTETT szerviz elvégezve.
160e-nél mit jelent a bővített szerviz?
gázolajszűrőt is cserélték valószínűleg, kb 60e ft-os szervízktg a sima meg 35-40 között.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13799 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 13:52:16 »

srácokkal szétkaptuk a termosztátot, sajnos a tömítés lett oda, és a ház is valami pattintott ragasztott, és elég érdekes áll benne a tömítés. kapott egy kis loctite felületi tömítőt, amíg megérkezik a termosztát házzal együtt. kb 25e lesz kompletten mindennel (nem kellene mindent kicserélni persze, de én ilyen vagyok, egészben cserélem az összes motyót...)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 794   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.