Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 03:14:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 509 510 511 512 513 514 515 [516] 517 518 519 520 521 522 523 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12018954 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25750 Dátum: 2015.02.13 péntek, 11:21:54 »

Kb hetente mosok autót, a felniport egy ronggyal le lehet törölni, egyébként enni lehetne róla...  vigyor3

Az, hogy te inkább havonta...  laugh
Ha lenne kertem, én is sűrűbben mosnám  Undecided Így a házak között nem lehet.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25751 Dátum: 2015.02.13 péntek, 11:22:50 »

Ha lenne kertem, én is sűrűbben mosnám  Undecided Így a házak között nem lehet.

Én se mindig otthon mosom, kézimosó... Gőzborotvás...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25752 Dátum: 2015.02.13 péntek, 11:27:13 »

Én se mindig otthon mosom, kézimosó... Gőzborotvás...
Én az ilyen do-it-yourself kézimosókat szeretem, ott mégis én csinálom, de nem otthon. Viszont ott a sima magasnyomású csak arra jó, hogy összevizezze a kocsit, száradás után ugyanolyan koszos marad. Úgyhogy viszek mindig szivacsot, és miután levizeltem összevizeztem a kocsit, fellazítottam a koszt, azzal szoktam áttörölni, majd viaszos forróvíz, a végén meg azzal a szilikonos vízlehúzóval szárazra húzom a kocsit. A felniről, nagyon közelről csapatva leviszi a kosz nagyrészét. Ez messze nem 100%-os megoldás, de eddig egész jól bevált.
Saját kertben, nyilván sokkal jobb eredmény lenne. Meg akkor nem akarnának elküldeni a faxba az utánam sorban állók a mosóból  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.13 péntek, 12:40:03 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25753 Dátum: 2015.02.13 péntek, 11:28:51 »

Én az ilyen do-it-yourself kézimosókat szeretem, ott mégis én csinálom, de nem otthon. Viszont ott a sima magasnyomású csak arra jó, hogy összevizezze a kocsit, száradás után ugyanolyan koszos marad. Úgyhogy viszek mindig szivacsot, és miután levizeltem összevizeztem a kocsit, fellazítottam a koszt, azzal szoktam áttörölni, majd viaszos forróvíz, a végén meg azzal a szilikonos vízlehúzóval szárazra húzom a kocsit. A felniről, nagyon közelről csapatva leviszi a kosz nagyrészét. Ez messze nem 100%-os megoldás, de eddig egész jól bevált.
Saját kertben, nyilván sokkal jobb eredmény lenne. Meg akkor nem akarnának elküldeni a faxba az utánam sorban állók a mosóból  vigyor3

Na ha Te is kapsz Tonyótól lötyit, akkor majd a felnid is szép lesz. Befújod, vársz pár percet és lemosod. Kb ennyi és csillvill.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #25754 Dátum: 2015.02.13 péntek, 11:31:05 »

Az még talán. Az úgy upgrade. De MK4-re MK3 felnit tenni, az downgrade  vigyor3
Én vagyok ilyen elvetemült. Amikor eladtam az MK3-at, megmaradt a 18 "-os alufelni. Három variáció merült fel az MK4 vételekor. Mivel az 19"-os aluval volt felszerelve, az nyilván maradt a gyári. 1; Veszek rá lemezfelnit, amit nem akartam  2; Veszek rá alufelnit, vagy marad az mk3 alu  és majd cserélem, ha találok megfelelőt. 3; Hagyom a 19 est télre is, ami a mérete, meg a rá való gumi ára miatt sem ideális.
A 2. variáció mellett maradtam. Nem annyira csúnya az. Vagy már megszoktam?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25755 Dátum: 2015.02.13 péntek, 11:33:04 »

Én az ilyen do-it-yourself kézimosókat szeretem, ott mégis én csinálom, de nem otthon. Viszont ott a sima magasnyomású csak arra jó, hogy összevizezze a kocsit, száradás után ugyanolyan koszos marad. Úgyhogy viszek mindig szivacsot, és miután levizeltem összevizeztem a kocsit, fellazítottam a koszt, azzal szoktam áttörölni, majd viaszos forróvíz, a végén meg azzal a szilikonos vízlehúzóval szárazra húzom a kocsit. A felniről, nagyon közelről csapatva leviszi a kosz nagyrészét. Ez messze nem 100%-os megoldás, de eddig egész jól bevált.
Saját kertben, nyilván sokkal jobb eredmény lenne. Meg akkor nem akarnának elküldeni a faxba az utánam sorban állók a mosóból  vigyor3

Ne vizeld azért le....

Xar mosóba jársz. Én így télen hazafelé Fóton egy kézimosóban megállok, egy ezresből csillog-villog az autó...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25756 Dátum: 2015.02.13 péntek, 12:05:24 »

Ha nincs lemosva,de jo a kocsi,bevallom nem izgat Smiley vettünk banki lefoglaltat koszosan es 250ezerkmig szolgalt minket hiba nelkul Smiley

Akkor viszont:

"Tipikus típushiba nem jellemző az MK4 - re, érdemes megnézni, rákérdezni a szervízben, ahol szervízelték...stb."

Majd élőben megmutatja magát, remélhetőleg volt szervízben is, ha nem volt a tetején, akkor nagy baj nem lehet!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25757 Dátum: 2015.02.13 péntek, 12:08:31 »

Én vagyok ilyen elvetemült. Amikor eladtam az MK3-at, megmaradt a 18 "-os alufelni. Három variáció merült fel az MK4 vételekor. Mivel az 19"-os aluval volt felszerelve, az nyilván maradt a gyári. 1; Veszek rá lemezfelnit, amit nem akartam  2; Veszek rá alufelnit, vagy marad az mk3 alu  és majd cserélem, ha találok megfelelőt. 3; Hagyom a 19 est télre is, ami a mérete, meg a rá való gumi ára miatt sem ideális.
A 2. variáció mellett maradtam. Nem annyira csúnya az. Vagy már megszoktam?

Melyk fajta 18-as?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #25758 Dátum: 2015.02.13 péntek, 12:09:42 »

Melyk fajta 18-as?
Domi fajta.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #25759 Dátum: 2015.02.13 péntek, 12:13:25 »

Akkor viszont:

"Tipikus típushiba nem jellemző az MK4 - re, érdemes megnézni, rákérdezni a szervízben, ahol szervízelték...stb."

Majd élőben megmutatja magát, remélhetőleg volt szervízben is, ha nem volt a tetején, akkor nagy baj nem lehet!

 wave

Okés köszi Smiley  Wink
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25760 Dátum: 2015.02.13 péntek, 12:34:01 »

Domi fajta.

yo  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25761 Dátum: 2015.02.13 péntek, 12:39:45 »

Én vagyok ilyen elvetemült. Amikor eladtam az MK3-at, megmaradt a 18 "-os alufelni. Három variáció merült fel az MK4 vételekor. Mivel az 19"-os aluval volt felszerelve, az nyilván maradt a gyári. 1; Veszek rá lemezfelnit, amit nem akartam  2; Veszek rá alufelnit, vagy marad az mk3 alu  és majd cserélem, ha találok megfelelőt. 3; Hagyom a 19 est télre is, ami a mérete, meg a rá való gumi ára miatt sem ideális.
A 2. variáció mellett maradtam. Nem annyira csúnya az. Vagy már megszoktam?
MK3-on nekem ez tetszik a leginkább, de MK4-en láttam már, és szerintem ez néz ki rajta a legrosszabbul. Bár ez szerintem csak megszokás kérdése. Egy nem Mondeos embernek szerintem fel se tűnne, hogy nem rá való.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25762 Dátum: 2015.02.13 péntek, 12:41:18 »

Ne vizeld azért le....

Xar mosóba jársz. Én így télen hazafelé Fóton egy kézimosóban megállok, egy ezresből csillog-villog az autó...
Azt a szót át at akartam húzni, csak elfelejtettem Smiley

De Fót egy burzsuj hely Cheesy Ami ilyen olcsó helyeken jártam itt, az mind vacak volt.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25763 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:00:27 »


Jó drágát döntöttem! Sad

4 * 28K ft az alufelnik +

4 * 40K ft a "kommersz" méretű 215/50 R17 - es Brigi télik. 

Jobb volt, amíg sportolhattam, nem járt az eszem a hüüüjeségen!  taps
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25764 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:06:39 »

Azt a szót át at akartam húzni, csak elfelejtettem Smiley

De Fót egy burzsuj hely Cheesy Ami ilyen olcsó helyeken jártam itt, az mind vacak volt.

Naneee!  vigyor3 Bár az Ambrosia-ban finom a kávé és az isler is!

Jó kézi sok van, az OMV - nek a forróviaszos gőzborotvái pl. jók, én oda járok rendszeresen!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #25765 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:07:34 »

Jó drágát döntöttem! Sad

4 * 28K ft az alufelnik +

4 * 40K ft a "kommersz" méretű 215/50 R17 - es Brigi télik. 

Jobb volt, amíg sportolhattam, nem járt az eszem a hüüüjeségen!  taps
Ne nyafogjál! A nem kommersz A5 darabja 215/55R16 méret esetén 43e/db. A felnik meg tök jól néznek ki!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25766 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:16:14 »

Jó drágát döntöttem! Sad

4 * 28K ft az alufelnik +

4 * 40K ft a "kommersz" méretű 215/50 R17 - es Brigi télik. 

Jobb volt, amíg sportolhattam, nem járt az eszem a hüüüjeségen!  taps
Nincs ennek valami kevésbé drága váltómérete?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25767 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:16:50 »

Ne nyafogjál! A nem kommersz A5 darabja 215/55R16 méret esetén 43e/db. A felnik meg tök jól néznek ki!  Cheesy
Az oké, csak nem megy fel a 16"-os gumi a 17"-os felnire  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25768 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:17:21 »

Naneee!  vigyor3 Bár az Ambrosia-ban finom a kávé és az isler is!

Jó kézi sok van, az OMV - nek a forróviaszos gőzborotvái pl. jók, én oda járok rendszeresen!

Abban az Ambrosiaban egyszer voltam, azóta he el is megyek előtte a másik irányba fordítom a fejem....  nyes

http://www.onkiszolgaloautomoso.hu/referenciak/

Ide járok
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25769 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:20:22 »

Ne nyafogjál! A nem kommersz A5 darabja 215/55R16 méret esetén 43e/db. A felnik meg tök jól néznek ki!  Cheesy

Igen, Neked 43 haverosan! Van az 33-ért is másnak...  nyes

a felnik pocsékak és kicsik, menniük kell!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25770 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:23:23 »

Abban az Ambrosiaban egyszer voltam, azóta he el is megyek előtte a másik irányba fordítom a fejem....  nyes

http://www.onkiszolgaloautomoso.hu/referenciak/

Ide járok

A nejem főnöke dícsérte agyon, ki kellett próbálni, annyira nem gáz! Nyiss az új felé BT!  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25771 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:26:50 »

A nejem főnöke dícsérte agyon, ki kellett próbálni, annyira nem gáz! Nyiss az új felé BT!  vigyor3
Elég nyitott ő  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25772 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:28:34 »

Elég nyitott ő  eplus2

Könnyen befogadok bármit.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25773 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:29:03 »

A nejem főnöke dícsérte agyon, ki kellett próbálni, annyira nem gáz! Nyiss az új felé BT!  vigyor3

Xarul néz ki, xar a süti, xar a személyzet, xar az egész.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25774 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:29:43 »

Nincs ennek valami kevésbé drága váltómérete?

Nem nagyon, a /55 még, de ugyanaz az emelet, csak másik ajtó!  pias
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25775 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:32:31 »

Nem nagyon, a /55 még, de ugyanaz az emelet, csak másik ajtó!  pias
225/45 R17?

Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25776 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:33:51 »

225/45 R17?



Nem, az anál... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25777 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:39:57 »

225/45 R17?



...kevés átmérőben! 235/45 R18 - ra kell váltó.

A 225/50 vagy 55 - is lesz a nyerő, ott már szolídabbak az árak!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25778 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:44:33 »

...kevés átmérőben! 235/45 R18 - ra kell váltó.

A 225/50 vagy 55 - is lesz a nyerő, ott már szolídabbak az árak!
Jah. Én 215/50 R17-re néztem váltót.

De a 235/45 R18-nak nem váltója a 215/50 R17. Legalábbis eszerint nem: http://weltgumi.hu/valtomeret_szamologep.html
A 225/50 és a 225/55 viszont igen.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25779 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:45:33 »

Jah. Én 215/50 R17-re néztem váltót.

De a 235/45 R18-nak nem váltója a 215/50 R17. Legalábbis eszerint nem: http://weltgumi.hu/valtomeret_szamologep.html
A 225/50 és a 225/55 viszont igen.

Viszont gyárilag a Ford ezzel adja a 17es felnit.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25780 Dátum: 2015.02.13 péntek, 13:51:53 »

Viszont gyárilag a Ford ezzel adja a 17es felnit.
Akkor melyikre kell váltóméretet keresni?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25781 Dátum: 2015.02.13 péntek, 14:01:59 »

Jah. Én 215/50 R17-re néztem váltót.

De a 235/45 R18-nak nem váltója a 215/50 R17. Legalábbis eszerint nem: http://weltgumi.hu/valtomeret_szamologep.html
A 225/50 és a 225/55 viszont igen.

a 215/55 R16 sem váltó, mégis gyári méret... A 215/50 R17 ugyanez a téma. Ez mind a B oszlopon virít!  vigyor3

A 225/55 R17 már úszógumi és randa, 225/50 a nyerő méret, és csak 30K ft a Brigi darabja.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25782 Dátum: 2015.02.13 péntek, 14:17:01 »

a 215/55 R16 sem váltó, mégis gyári méret... A 215/50 R17 ugyanez a téma. Ez mind a B oszlopon virít!  vigyor3

A 225/55 R17 már úszógumi és randa, 225/50 a nyerő méret, és csak 30K ft a Brigi darabja.
nekem most 225/45/17 lesz rajta hankuki evo12 gummerrel.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25783 Dátum: 2015.02.13 péntek, 14:28:30 »

nekem most 225/45/17 lesz rajta hankuki evo12 gummerrel.

Menőminta...  eljen Nem fog hangoskodni?

http://www.m5board.com/vbulletin/attachments/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/92187d1257789925t-hankook-ventus-evo-v12-vs-conti-sport-contact-2-img_0482-1-.jpg   rinya


Én még a téliken agyaltam, mert megy eladóba a 16-os pléhfelni és kerestem alulfelnit, felülgumit 17-esben.

A nyárikat már tavaly újragumiztam 235/45 R18 misi prájmaszi 3 - asokkal.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #25784 Dátum: 2015.02.13 péntek, 14:30:13 »

Nincs ennek valami kevésbé drága váltómérete?
De, 205/...R16, annak 24e/db lett volna az ára, csak későn jutott eszembe... falbav
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25785 Dátum: 2015.02.13 péntek, 15:10:05 »

Menőminta...  eljen Nem fog hangoskodni?

http://www.m5board.com/vbulletin/attachments/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/92187d1257789925t-hankook-ventus-evo-v12-vs-conti-sport-contact-2-img_0482-1-.jpg   rinya


Én még a téliken agyaltam, mert megy eladóba a 16-os pléhfelni és kerestem alulfelnit, felülgumit 17-esben.

A nyárikat már tavaly újragumiztam 235/45 R18 misi prájmaszi 3 - asokkal.
majd meglássuk. hátsókerekes 300 lóerős autón elhiszem hogy szétnyírja a gumit. azt nem sok minden bírja.

alapvetően ez a különbség. a ventus prime 2-t rendesen a földbe döngöltem tavaly, de egyébként rosszat nem mondhatok róla. csak kopik elég rendesen. de a kanyarokat szereti. (vagy nem... de az meg nem érdekel)  eplus2
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25786 Dátum: 2015.02.13 péntek, 15:22:27 »

Menőminta...  eljen Nem fog hangoskodni?

http://www.m5board.com/vbulletin/attachments/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/92187d1257789925t-hankook-ventus-evo-v12-vs-conti-sport-contact-2-img_0482-1-.jpg   rinya


Én még a téliken agyaltam, mert megy eladóba a 16-os pléhfelni és kerestem alulfelnit, felülgumit 17-esben.

A nyárikat már tavaly újragumiztam 235/45 R18 misi prájmaszi 3 - asokkal.

Nem lesz hangos én ugyanazt vettem tavaly 235/45/17 méretbe és nagyon frankó. Ami előtte volt Bridgestone már iszonyat hangos volt igaz már eljárt felette az idő még gyári volt.
Jövőre viszont a téli is csere mert még az is gyári. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25787 Dátum: 2015.02.13 péntek, 16:49:00 »

nekem most 225/45/17 lesz rajta hankuki evo12 gummerrel.
Vettél 17-es felnit nyárra?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #25788 Dátum: 2015.02.13 péntek, 17:17:38 »

A döntés mexületett:

A 16-os pléhkerekek gumistul repülnek, mert randák! 17-es szettet veszek...

Gyári ÚJ ford felnik, 6,5x16 ET50, 4db Brigi LM32-es 215/55 R16 (2014) 6K km-t gurult gumákkal.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Mi lsz az eladási ár? Ha nem indiszkrét a kérdés. wave wave wave
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25789 Dátum: 2015.02.13 péntek, 17:21:58 »

Vettél 17-es felnit nyárra?

Ha jól emlékszem valami Kuga felnit boltolt.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #25790 Dátum: 2015.02.13 péntek, 17:36:04 »

a 215/55 R16 sem váltó, mégis gyári méret... A 215/50 R17 ugyanez a téma. Ez mind a B oszlopon virít!  vigyor3

A 225/55 R17 már úszógumi és randa, 225/50 a nyerő méret, és csak 30K ft a Brigi darabja.
Pedig a 215/55 R16 a pontos téli váltóméret.
16" = 215/55/16, 17" = 235/45/17
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #25791 Dátum: 2015.02.13 péntek, 23:11:31 »

Sziasztok!

Ugyan nem mondeo-ra fog vonatkozni a kérdésem, hanem kuga, de 2.0 tdci motorról van szó. Gondolom nincs olyan nagy különbség a két motor között (a mondeo-m 140le, ez a kuga meg 136le).

Szóval az etis szerint van ilyen ebben a kocsiban: "Prog. üzemanyagos kiegészíto futés" segítsetek légyszi, hogy mit jelent ez pontosan? Mert eddig olyat láttam mondeo-knál, hogy "kiegészítő levegőfűtés" de akkor ez valami más a kugában?
Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #25792 Dátum: 2015.02.14 szombat, 08:01:24 »

Sziasztok!

Ugyan nem mondeo-ra fog vonatkozni a kérdésem, hanem kuga, de 2.0 tdci motorról van szó. Gondolom nincs olyan nagy különbség a két motor között (a mondeo-m 140le, ez a kuga meg 136le).

Szóval az etis szerint van ilyen ebben a kocsiban: "Prog. üzemanyagos kiegészíto futés" segítsetek légyszi, hogy mit jelent ez pontosan? Mert eddig olyat láttam mondeo-knál, hogy "kiegészítő levegőfűtés" de akkor ez valami más a kugában?

Ha jol sejtem akkor ez programozhato allofutes. A menube belepve be lehet allitani idopontot hogy mikor kapcsoljon be. Egy kulon gazolajkalyhaval elomelegiti a hutovizet, es ha jol tudom az utasteret is. Asszem Tonyonak van ilyen a Moneojaban. Irj ra. Vagy a kezelesiben nezd meg, ha nincs szedd le innen ha abban nem lenne beszkennelem Neked az enyembol.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #25793 Dátum: 2015.02.14 szombat, 10:04:19 »

Halihó!

Hasonló problémáról már volt szó, de ha jól emlékszem megoldás nem lett belőle. Ha mégis akkor az illető jelentkezzen!  vigyor3
A napokban a reggeli első indításnál, a fedélzeti computer mindig elhalványul, majd miután elindul a kocsi törlődik a computerből az átlag fogyasztás és átlag sebesség. Aztán utána mintha mi sem történt volna nem jön már elő, akár hányszor is indítom a kocsit.
Megoldódott a fenti problémám.
Az elhalványuló fed.computer és az azon indításkor nullázódó átlag mérési adatok oka valóban az alacsony aksi töltöttség volt.
Miután feltöltöttük az aksit nem jelentkezett a hiba. Viszont nem az aksi haldoklott és nem is a generátor töltésével volt a gond, hanem egy egyszerű hibaforrás volt a gyenge aksi oka.
Az én autóm csillagos garázsban áll minden éjjel, ezekben a hidegekben is, valamint minden nap csak városi használatra alkalmazom, ráadásul sok rövid távra (napi 10-15km). Emiatt, valamint, hogy a kocsi ilyenkor a sok fűtés meg egyéb elektronikai dolgok miatt több áramot fogyaszt, mint amennyit a generátor, ilyen rövid távokon tölteni tud, az aksi szép lassan lemerült.
Az autóvillamosságis azt tanácsolta, hogy a téli hónapokon havonta egyszer rakjam egy délután 8 órás töltésre az aksimat.
Ő a saját autójának az aksiját negyed évente tölti, egy-egy 8 órás alkalom keretében. Neki az aksija 15 éves.  wow1 Igaz az Ő autója garázsban áll, de az akkor is szép kor.
Tanulság. Akinek dízel autója van és sok rövid távot tesz meg a városban, anélkül, h gyakran el is hagyná a városát, annak tanácsos időközönként egy karbantartó töltésre feltenni az aksiját. És akkor a fenti probléma nem fog előjönni! wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25794 Dátum: 2015.02.14 szombat, 11:22:13 »

Sziasztok!

Ugyan nem mondeo-ra fog vonatkozni a kérdésem, hanem kuga, de 2.0 tdci motorról van szó. Gondolom nincs olyan nagy különbség a két motor között (a mondeo-m 140le, ez a kuga meg 136le).

Szóval az etis szerint van ilyen ebben a kocsiban: "Prog. üzemanyagos kiegészíto futés" segítsetek légyszi, hogy mit jelent ez pontosan? Mert eddig olyat láttam mondeo-knál, hogy "kiegészítő levegőfűtés" de akkor ez valami más a kugában?

Kiegészitő programozható üza. tüzelésű allőfűtés. User manual 110 old. Ott mindent megtalálsz!  wave Bárhonnan letölthető, itt is fönt van...

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #25795 Dátum: 2015.02.14 szombat, 11:55:59 »

Ha jol sejtem akkor ez programozhato allofutes. A menube belepve be lehet allitani idopontot hogy mikor kapcsoljon be. Egy kulon gazolajkalyhaval elomelegiti a hutovizet, es ha jol tudom az utasteret is. Asszem Tonyonak van ilyen a Moneojaban. Irj ra. Vagy a kezelesiben nezd meg, ha nincs szedd le innen ha abban nem lenne beszkennelem Neked az enyembol.

Kiegészitő programozható üza. tüzelésű allőfűtés. User manual 110 old. Ott mindent megtalálsz!  wave Bárhonnan letölthető, itt is fönt van...

Ha jól emlékszem, akkor nem láttam Park Heater menüpontot a műszeregységben (de erre most nem esküszöm meg) (innen letöltött kezelésiben a 105. oldalon kezdődik). Viszont az tuti, hogy kiírta indításkor, hogy "Aux. Heater on". Most találtam egy ilyet, egy letöltött kuga owners manual-ban:

Fuel operated heater (depending on country)
The fuel operated heater aids in warming the engine and the vehicle interior on vehicles with a petrol or diesel engine. It is switched on or off automatically depending on the outside air temperature and the coolant temperature, unless you have deactivated it. When the fuel operated heater is operating, a message appears in the information display. See Information displays (page 67).

Ezt megtaláltam az innen letöltött magyar mondeo-s kezelésiben is a 107. oldalon, ahol le is írja, hogy ha ez aktiválódik akkor megjelenik ez az üzenet.
Meg szerintem nem is kellett bekapcsolni, hanem automatikusan magától bekapcsolt a motor indításakor. Ellenben a Park Heater-nél leírtakkal, ahol vagy előre beprogramozod, vagy kézzel bekapcsolod, ha jól vettem ki.
Tonyo neked ír ki ilyen üzit az állófűtés? Mert ha nem, akkor ez ilyen hidrid valami, ami nem előre fűt, hanem a motorral együtt járva, indítás után.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.14 szombat, 11:58:54 írta developer » Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #25796 Dátum: 2015.02.14 szombat, 11:56:11 »

Megoldódott a fenti problémám.
Az elhalványuló fed.computer és az azon indításkor nullázódó átlag mérési adatok oka valóban az alacsony aksi töltöttség volt.
Miután feltöltöttük az aksit nem jelentkezett a hiba. Viszont nem az aksi haldoklott és nem is a generátor töltésével volt a gond, hanem egy egyszerű hibaforrás volt a gyenge aksi oka.
Az én autóm csillagos garázsban áll minden éjjel, ezekben a hidegekben is, valamint minden nap csak városi használatra alkalmazom, ráadásul sok rövid távra (napi 10-15km). Emiatt, valamint, hogy a kocsi ilyenkor a sok fűtés meg egyéb elektronikai dolgok miatt több áramot fogyaszt, mint amennyit a generátor, ilyen rövid távokon tölteni tud, az aksi szép lassan lemerült.
Az autóvillamosságis azt tanácsolta, hogy a téli hónapokon havonta egyszer rakjam egy délután 8 órás töltésre az aksimat.
Ő a saját autójának az aksiját negyed évente tölti, egy-egy 8 órás alkalom keretében. Neki az aksija 15 éves.  wow1 Igaz az Ő autója garázsban áll, de az akkor is szép kor.
Tanulság. Akinek dízel autója van és sok rövid távot tesz meg a városban, anélkül, h gyakran el is hagyná a városát, annak tanácsos időközönként egy karbantartó töltésre feltenni az aksiját. És akkor a fenti probléma nem fog előjönni! wave
Nyugtával dícsérd a napot. Majd ha két hét múlva is még jó lesz.

Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem nem helyes a magyarázat. A generátornak alapjáraton is többet kell töltenie, mint amit az autó felhasznál.
Egyszerűen arról van szó, hogy indításkor mennyire esik le az akkumulátor feszültsége. Elöregedett már az akkud, csökkent a kapacitása, nőtt a belső ellenállása. Egy kis extra töltés persze ideig óráig segít, de csodát ne várj.

Én is így használom az autót és semmi gond vele, pedig 6 éves múlt az akku. Viszont amikor volt egy Focusom, azon előjött az általad leírt hiba, és az akkucsere volt a végleges megoldás. Sőt ott köztudottan az akkuhalál előjelének tekintik ezt a dolgot.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25797 Dátum: 2015.02.14 szombat, 12:03:09 »

Ha jól emlékszem, akkor nem láttam Park Heater menüpontot a műszeregységben (de erre most nem esküszöm meg) (innen letöltött kezelésiben a 105. oldalon kezdődik). Viszont az tuti, hogy kiírta indításkor, hogy "Aux. Heater on". Most találtam egy ilyet, egy letöltött kuga owners manual-ban:

Fuel operated heater (depending on country)
The fuel operated heater aids in warming the engine and the vehicle interior on vehicles with a petrol or diesel engine. It is switched on or off automatically depending on the outside air temperature and the coolant temperature, unless you have deactivated it. When the fuel operated heater is operating, a message appears in the information display. See Information displays (page 67).

Ezt megtaláltam a magyar mondeo-s kezelésiben is a 107. oldalon, ahol le is írja, hogy ha ez aktiválódik akkor megjelenik ez az üzenet.
Meg szerintem nem is kellett bekapcsolni, hanem automatikusan magától bekapcsolt a motor indításakor. Ellenben a Park Heater-nél leírtakkal, ahol vagy előre beprogramozod, vagy kézzel bekapcsolod, ha jól vettem ki.
Tonyo neked ír ki ilyen üzit az állófűtés? Mert ha nem, akkor ez ilyen hidrid valami, ami nem előre fűt, hanem a motorral együtt járva, indítás után.


2 különböző dologról van szó:

Aux heater: ez kiegészítő fűtés, segíti az üzemi hőfok elérését, hamarabb fűt az autó...stb. menüből kapcsolható, jessz...

Park heater: ez a programozható változat, külön kályhával. Ha van park heater menüpont, akkor van ilyened. Ha nincs ilyen menüpont, akkor is lehet, de nem tudod használni!  vigyor3 ...továbbá kellene lennie egy pici ovál távirányítónak webasto felirattal is. Van ilyened?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
developer
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Új hozzászólás #25798 Dátum: 2015.02.14 szombat, 12:49:59 »

2 különböző dologról van szó:

Aux heater: ez kiegészítő fűtés, segíti az üzemi hőfok elérését, hamarabb fűt az autó...stb. menüből kapcsolható, jessz...

Park heater: ez a programozható változat, külön kályhával. Ha van park heater menüpont, akkor van ilyened. Ha nincs ilyen menüpont, akkor is lehet, de nem tudod használni!  vigyor3 ...továbbá kellene lennie egy pici ovál távirányítónak webasto felirattal is. Van ilyened?

Akkor ez egyértelműen aux heater, tehát akkor ez nem állófűtés, hanem kiegészítő. Csak akkor nem ez az elektronom fajta (ha jól tudom ilyen van alapból a mondikban egy bizonyos időponttól kezdve), hanem üzemanyag alapú, és ez zavart meg engem. Köszönöm az infókat és a segítséget!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.14 szombat, 12:52:29 írta developer » Naplózva

2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #25799 Dátum: 2015.02.14 szombat, 13:11:50 »

Nyugtával dícsérd a napot. Majd ha két hét múlva is még jó lesz.

Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem nem helyes a magyarázat. A generátornak alapjáraton is többet kell töltenie, mint amit az autó felhasznál.
Egyszerűen arról van szó, hogy indításkor mennyire esik le az akkumulátor feszültsége. Elöregedett már az akkud, csökkent a kapacitása, nőtt a belső ellenállása. Egy kis extra töltés persze ideig óráig segít, de csodát ne várj.

Én is így használom az autót és semmi gond vele, pedig 6 éves múlt az akku. Viszont amikor volt egy Focusom, azon előjött az általad leírt hiba, és az akkucsere volt a végleges megoldás. Sőt ott köztudottan az akkuhalál előjelének tekintik ezt a dolgot.
Lehet igazad van, de az az igazság, hogy az aksi még nincs 1.5 éves sem. Így elég szomorú lenne, ha már behalna. Ráadásul nem is vmi bóvli aksi.
A generátor töltését is nézték, hogy mit bír terhelés alatt. Állítólag az aksi norma szintje 13.8-14.2V között van, nekem egy kicsit túl is tölti a generátor 14.8V-ig. Így azt mondták a generátornak sincs semmi baja.
A szerelő pasi szerint 120A töltést tud a generátor, míg a kocsi ilyenkor télen az izzítással, szélvédő fűtésekkel, ülés fűtéssel együtt kb. 200A-t zabál. És akkor itt még nincs is vége az áram zabáló kütyüknek. Szerinte ilyen rövid távokon a generátornak nincs esélye ezeket a mennyiségeket visszatölteni.

De majd meglátjuk, mindenesetre én bízok benne, h már nem lesz gond.
Viszont egy jó aksitöltőt beszerzek majd, mert nekem nincs, édesapámé meg hagy pár kivetni valót....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Oldalak: 1 ... 509 510 511 512 513 514 515 [516] 517 518 519 520 521 522 523 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.