Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 11:39:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 511 512 513 514 515 516 517 [518] 519 520 521 522 523 524 525 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11028753 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25850 Dátum: 2015.02.20 péntek, 08:49:26 »

ez érdekes amit idéztél,mert az enyém 14,5v-nál kikapcsolja magát...... Roll Eyes

Továbbá levett gyujtással semmi nem kap feszültséget,aminek annyira számítana. Wink

Fesszabályzó nem dolgozik ebben az esetben, csak a generátortól jövőt korlátozza?

Nem mellesleg, én akksit csak annyira töltök, hogy beinduljon a vas és inkább megyek a paripával egy pár km-es kört. Ha jó az akksi, akkor kap annyi töltést, amennyi kell.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #25851 Dátum: 2015.02.20 péntek, 09:21:53 »

Fesszabályzó nem dolgozik ebben az esetben, csak a generátortól jövőt korlátozza?
A feszültség szabályozó a generátor által előállított feszültséget szabályozza kizárólag, méghozzá a generátor gerjesztésének változtatásával. Tehát nincs semmilyen szabályozó elem az akku a generátor és a fogyasztók között, vagyis össze vannak kötve.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25852 Dátum: 2015.02.20 péntek, 10:47:50 »

A feszültség szabályozó a generátor által előállított feszültséget szabályozza kizárólag, méghozzá a generátor gerjesztésének változtatásával. Tehát nincs semmilyen szabályozó elem az akku a generátor és a fogyasztók között, vagyis össze vannak kötve.

Kösz.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #25853 Dátum: 2015.02.20 péntek, 21:57:19 »

Maxi  worship blaunak, újra van deréktámaszom.

de mér Blau, amikor Schwarz... mindegy.  Wink
Naplózva
FPJ
Vendég
« Új hozzászólás #25854 Dátum: 2015.02.21 szombat, 19:58:46 »

Sziasztok!

Vettem egy 2009,08 havi papiron 76 500 km-et futott hulladékot./horpadt rajta még az ég is,de kevés a km,ebben a szarban./
Remélem legalább 10 évig használhatom ezt a szemetet....
Van egy 20 éves Esortom,ami autónak lett gyártva....
Ez a NAGYBETŰS AUTÓ,a 20 éves Escort MK 7 meg a kedvencem.....
A Mondeo egy kotu,*** fapados szemét,az Escortom egy Ghiás kivitel,s ezt szeretem....
Ha azt mondaná valaki,hogy agyikgép a kukába megy,én az es
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25855 Dátum: 2015.02.21 szombat, 20:00:32 »

Sziasztok!

Vettem egy 2009,08 havi papiron 76 500 km-et futott hulladékot./horpadt rajta még az ég is,de kevés a km,ebben a szarban./
Remélem legalább 10 évig használhatom ezt a szemetet....
Van egy 20 éves Esortom,ami autónak lett gyártva....
Ez a NAGYBETŰS AUTÓ,a 20 éves Escort MK 7 meg a kedvencem.....
A Mondeo egy kotu,*** fapados szemét,az Escortom egy Ghiás kivitel,s ezt szeretem....
Ha azt mondaná valaki,hogy agyikgép a kukába megy,én az es

Ha ilyen ***, akkor minek vetted meg? Azt a km-t szorozd meg nyugodtan legalább 3x...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25856 Dátum: 2015.02.21 szombat, 21:29:57 »

Sziasztok!

Vettem egy 2009,08 havi papiron 76 500 km-et futott hulladékot./horpadt rajta még az ég is,de kevés a km,ebben a szarban./
Remélem legalább 10 évig használhatom ezt a szemetet....
Van egy 20 éves Esortom,ami autónak lett gyártva....
Ez a NAGYBETŰS AUTÓ,a 20 éves Escort MK 7 meg a kedvencem.....
A Mondeo egy kotu,*** fapados szemét,az Escortom egy Ghiás kivitel,s ezt szeretem....
Ha azt mondaná valaki,hogy agyikgép a kukába megy,én az es

Igazából nem tudom, mi a kérdés a hsz-ben. Ha azért jöttél, hogy fikázd az autót, amivel úgy általában elégedettek vagyunk, akkor kár volt.
Ha pedig tényleg ennyire ***, akkor a mérnök haverod miért nem szólt előre?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #25857 Dátum: 2015.02.21 szombat, 22:12:35 »

Sziasztok!

Vettem egy 2009,08 havi papiron 76 500 km-et futott hulladékot./horpadt rajta még az ég is,de kevés a km,ebben a szarban./
Remélem legalább 10 évig használhatom ezt a szemetet....
Van egy 20 éves Esortom,ami autónak lett gyártva....
Ez a NAGYBETŰS AUTÓ,a 20 éves Escort MK 7 meg a kedvencem.....
A Mondeo egy kotu,*** fapados szemét,az Escortom egy Ghiás kivitel,s ezt szeretem....
Ha azt mondaná valaki,hogy agyikgép a kukába megy,én az es
Szép belépő, gratula.
Konkrétan mi a baj, azon kívül, hogy beszopatott egy nepper? Talán tudunk egyszerű megoldást súlyosnak tűnő problémákra.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25858 Dátum: 2015.02.21 szombat, 22:59:36 »

Sziasztok!

Vettem egy 2009,08 havi papiron 76 500 km-et futott hulladékot./horpadt rajta még az ég is,de kevés a km,ebben a szarban./
Remélem legalább 10 évig használhatom ezt a szemetet....
Van egy 20 éves Esortom,ami autónak lett gyártva....
Ez a NAGYBETŰS AUTÓ,a 20 éves Escort MK 7 meg a kedvencem.....
A Mondeo egy kotu,*** fapados szemét,az Escortom egy Ghiás kivitel,s ezt szeretem....
Ha azt mondaná valaki,hogy agyikgép a kukába megy,én az es

te is az a kifejezetten kevés KM-t néző marha vagy. Vettél valamit, mert az eladó azt mondta, hogy 76eKm van benne. Be is nyelted rendesen, mert téged a km érdekelt. Lemerem fogadni, hogy vettél valami ambientét, remélhetőleg ukránoktól, vagy az oroszoktól behozott +600eKm-es cuccot és az első beírásod ide ez. Tudod megérdemled azt amit vettél. Pont veled van összhangban.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25859 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 00:04:52 »

Sziasztok!

Vettem egy 2009,08 havi papiron 76 500 km-et futott hulladékot./horpadt rajta még az ég is,de kevés a km,ebben a szarban./
Remélem legalább 10 évig használhatom ezt a szemetet....
Van egy 20 éves Esortom,ami autónak lett gyártva....
Ez a NAGYBETŰS AUTÓ,a 20 éves Escort MK 7 meg a kedvencem.....
A Mondeo egy kotu,*** fapados szemét,az Escortom egy Ghiás kivitel,s ezt szeretem....
Ha azt mondaná valaki,hogy agyikgép a kukába megy,én az es

Uristen kérsz egy sört?  wow1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #25860 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 00:19:17 »

Uristen kérsz egy sört?  wow1

Ha hozol egyet, ennél kacifántosabbat is írok!  Wink
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25861 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 07:35:32 »

Maxi  worship blaunak, újra van deréktámaszom.

de mér Blau, amikor Schwarz... mindegy.  Wink
integet2 bitte,bitte.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #25862 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 09:28:46 »

Sziasztok!

Generátor szabadonfutót cserélt már valaki? 1500-tól 2000-es fordulatig nyikorgó (szíj csúszó) hang jön, majd 2000 felett már nem hallani... főként 4-5-6-ban történő intenzívebb gyorsításkor. A szíj nem régi, úgy 15.000km-es, ezért gondolom nem ez szól. Alapjáraton, hidegen semmi zaj nincs.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #25863 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 11:07:45 »

te is az a kifejezetten kevés KM-t néző marha vagy. Vettél valamit, mert az eladó azt mondta, hogy 76eKm van benne. Be is nyelted rendesen, mert téged a km érdekelt. Lemerem fogadni, hogy vettél valami ambientét, remélhetőleg ukránoktól, vagy az oroszoktól behozott +600eKm-es cuccot és az első beírásod ide ez. Tudod megérdemled azt amit vettél. Pont veled van összhangban.
Szigorú vagy!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25864 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 11:20:04 »

te is az a kifejezetten kevés KM-t néző marha vagy. Vettél valamit, mert az eladó azt mondta, hogy 76eKm van benne. Be is nyelted rendesen, mert téged a km érdekelt. Lemerem fogadni, hogy vettél valami ambientét, remélhetőleg ukránoktól, vagy az oroszoktól behozott +600eKm-es cuccot és az első beírásod ide ez. Tudod megérdemled azt amit vettél. Pont veled van összhangban.
Ez kicsit durva volt. Nem méltó hozzád! A kolléga csak tapasztalatlan volt használtautó vásárlás ügyében. Átvágták! Nekünk könnyű. Sok-sok éves tudás van itt. Egy viszont ellene szól, a belépője.
Ha szeretné, segítünk neki. És Te is, ahogy ismerünk... UFF!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25865 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 13:08:17 »

Titanium S cipő, nem hagyhattam ott!  vigyor3

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25866 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 17:00:37 »

Sziasztok!

Generátor szabadonfutót cserélt már valaki? 1500-tól 2000-es fordulatig nyikorgó (szíj csúszó) hang jön, majd 2000 felett már nem hallani... főként 4-5-6-ban történő intenzívebb gyorsításkor. A szíj nem régi, úgy 15.000km-es, ezért gondolom nem ez szól. Alapjáraton, hidegen semmi zaj nincs.


Szerintem nem a szabadonfutó lesz a bűnös. Ha az beáll, kvázi fix lesz a szíjtárcsa és csattog vagy remeg a szíjhajtás, de nem visít és nem is gyorsításkor.

Ami visíthat az a szíj. És nem a gyönyörtől visít, hanem csúszik valamin. Te cseréltél rajta szíjat? A vezetőgörgőket is cseréltétek? Az esetleg be tud állni és azon csúszhat, mert a főtengely hajtja, de nem továbbítódik a hajtás. Méretazonos az új szíj a régivel?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #25867 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 17:54:14 »



Szerintem nem a szabadonfutó lesz a bűnös. Ha az beáll, kvázi fix lesz a szíjtárcsa és csattog vagy remeg a szíjhajtás, de nem visít és nem is gyorsításkor.

Ami visíthat az a szíj. És nem a gyönyörtől visít, hanem csúszik valamin. Te cseréltél rajta szíjat? A vezetőgörgőket is cseréltétek? Az esetleg be tud állni és azon csúszhat, mert a főtengely hajtja, de nem továbbítódik a hajtás. Méretazonos az új szíj a régivel?

Szia!

Köszi a válaszokat. Azért kérdeztem, hogy nem-e szabadonfutó, mert arról tapasztalatom még nincs... Szíjat cseréltem (igaz már 1 éve), méret azonos, a vezető görgők nem lettek cserélve.... de az a furcsa, hogy erős gyorsításkor és csak 1500-2000-es fordulat között, felette egyáltalán NEM. Emiatt gondoltam a szabadonfutóra, mivel egy tartományban csinálja. Ha ékszíj, vagy görgő lenne, akkor visítana tovább is.. nem?



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25868 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 18:16:06 »

Szia!

Köszi a válaszokat. Azért kérdeztem, hogy nem-e szabadonfutó, mert arról tapasztalatom még nincs... Szíjat cseréltem (igaz már 1 éve), méret azonos, a vezető görgők nem lettek cserélve.... de az a furcsa, hogy erős gyorsításkor és csak 1500-2000-es fordulat között, felette egyáltalán NEM. Emiatt gondoltam a szabadonfutóra, mivel egy tartományban csinálja. Ha ékszíj, vagy görgő lenne, akkor visítana tovább is.. nem?





Csak feltevés:

A szabadonfutó gyorsításkor terhelés alatt van, kvázi fix tárcsaként funkcionál. Ha be lenne állva az alk., gyorsításkor még akkor is rendeltetésszerűen működik, ekkor nem ordíthat. Ha tehermentesül, de nem fut szabadon, nincs akkora tehetetlensége, hogy csússzon rajta a szíj és ez nem is gyorsításkor történne.

Az valószínűtlen, hogy a szabadonfutónak 1500-2000-ig hangja legyen, de alatta és fölötte silence...

Egy beállt szabadonfutó már volt a kezemben, de az berágott és semerre nem futott szabadon, fix volt és hallgatott nagyokat. Bár a haláltusájánál nem voltam ott...

Tapasztalatom:

Amikor az egyik vezetőgörgőm elfhosta magát a 3-as mondin, csak búgott tompán, de kicseréltem és csönd lett. Hangsúlyozom ez nem visítás volt.

Visítani a kopott szíj szokott általában a főtengely szíjtárcsán, de itt erről nem lehet szó 15K km-es szíjnál szerintem.

Pont ott állunk, ahonnan elindultunk, de nagyon érdekelne a végeredmény majd!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25869 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 20:10:07 »

Ez kicsit durva volt. Nem méltó hozzád! A kolléga csak tapasztalatlan volt használtautó vásárlás ügyében. Átvágták! Nekünk könnyű. Sok-sok éves tudás van itt. Egy viszont ellene szól, a belépője.
Ha szeretné, segítünk neki. És Te is, ahogy ismerünk... UFF!

Igazatok van. Mea kulpa. 4 hete vagyok influenzás és közben történnek dolgok. Egy picit felszívtam magam. A ford meg mégiscsak ford.
Naplózva
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #25870 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:00:14 »

Ma Tonyónak hála  worship visszatért a Xenon lámpáim ereje.
Hihetetlen koszos volt.

Köszönöm a beavatkozást.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25871 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:13:45 »

Ma Tonyónak hála  worship visszatért a Xenon lámpáim ereje.
Hihetetlen koszos volt.

Köszönöm a beavatkozást.

Igazán nincs mit, busásan megfizetted!  pias

Próbáltad sötétben?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #25872 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 22:10:23 »

Próbáltad sötétben?

Majd holnap este fogom kipróbálni élesben.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25873 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 22:25:22 »

Igazatok van. Mea kulpa. 4 hete vagyok influenzás és közben történnek dolgok. Egy picit felszívtam magam. A ford meg mégiscsak ford.
Ezek után már csak arra leszek kíváncsi, hogy jelentkezik-e a klubtárs...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25874 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 23:17:10 »

Ezek után már csak arra leszek kíváncsi, hogy jelentkezik-e a klubtárs...
Szerintem csak beregelt ide, hogy ezt beírhassa és kész. Bár akkor már értelmesen be is fejezhette volna, mert így eléggé értelmetlen a szöveg vége (is).

Én meg most is 38.5 fokos lázzal küzdök, de már nem tudok feküdni, mert elegem van. 1 hónap alatt a 3. antibiotikum kúrán vagyok, mert az influból, bakteriális mi a szösz lett. Közben volt az automata mondis srác hülyesége is, meg még ezer dolog és az év el sem indult még.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25875 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 23:36:29 »

Szerintem csak beregelt ide, hogy ezt beírhassa és kész. Bár akkor már értelmesen be is fejezhette volna, mert így eléggé értelmetlen a szöveg vége (is).

Én meg most is 38.5 fokos lázzal küzdök, de már nem tudok feküdni, mert elegem van. 1 hónap alatt a 3. antibiotikum kúrán vagyok, mert az influból, bakteriális mi a szösz lett. Közben volt az automata mondis srác hülyesége is, meg még ezer dolog és az év el sem indult még.
jobbulást most aztán már tényleg!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25876 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 23:40:06 »

jobbulást most aztán már tényleg!

Köszi
4 hét, 3 orvos, 3 antibiotikum kúra és még mindig vacakul vagyok. Na nem panaszkodom tovább, de már jó lenne menni mindenfelé
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #25877 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 00:12:03 »

Jó nagy adag C-vitamin, ha lehet, olyan, ami fel is szívódik ( pld. liposzomális), + grapefruitmag kivonat ( fehér dobozos), + ami legfontosabb éjjelre úgy betakarózni, hogy nagyon izzadj (előtte egy jó meleg bodzavirág-tea).

Köszi
4 hét, 3 orvos, 3 antibiotikum kúra és még mindig vacakul vagyok. Na nem panaszkodom tovább, de már jó lenne menni mindenfelé
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #25878 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 00:13:27 »

Jó nagy adag C-vitamin, ha lehet, olyan, ami fel is szívódik ( pld. liposzomális), + grapefruitmag kivonat ( fehér dobozos), + ami legfontosabb éjjelre úgy betakarózni, hogy nagyon izzadj (előtte egy jó meleg bodzavirág-tea).


ezt csinálom, csak nem bodzával, hanem hásrfával, meg nincs grapefruit cuccom, de van a biotech usa multivitamin.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25879 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 10:49:42 »

hétvégén elmentem megnézni egy 2.0, maj három éves német titaniumot. francia rendszám volt rajta, olajos 20literes kanna a csomagtartóban.csomagtartó összebszva. tesóm 1.6 econeticje jobban húzott mint ez. ebben vagy a légtömegmérő halott vagy a turbo,vagy a az azt vezérlő egység. 112e volt benne, ehhez képest a kormányon a bőr puha sima,majdnem lógott rajta mint tehénen a gatya.honosítva nincs. elöször nem is engedett,majd engedett 150et és adott volna egy bridgeston téli szettet felnivel nyárival hozzá.
igaz minden volt benne, de messziről gáz volt az eladó is meg a kocsi is Cheesy
szóval hihetetlen mi szart el nem akarnak adni,és hogy hogyan,mekkora dumával Cheesy
mire odaértünk,addigra lefústa brigéciollal a kerekeket a fékpor miatt,és a motorteret. érdekes. alul vízcsőnél awab bilincs rozsdásodott,nem a gyári gyűrűs szorító.
hidegen indítva jó a hangja,elindulva egyetlen egy fehér füstpamacs. elötte se utána se semmilyen füst,se fehér se zöld se kék,se fekete Cheesy

10km után visszaérve megy a hűtőventi elöl. erre nem jöttem rá h miért. víz nem volt olajos, nem bugyogott. alapjárat rendben volt. de ment a hűtő 10 km után 4fokban.
otthagytam.

ellenben a hűtős dolgot nem értem.


Lehet pont regenerált azért ment a hűtő nekem is kapcsolta már be ilyen 4 fokba regen közbe.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25880 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:08:10 »

hétvégén elmentem megnézni egy 2.0, maj három éves német titaniumot. francia rendszám volt rajta, olajos 20literes kanna a csomagtartóban.csomagtartó összebszva. tesóm 1.6 econeticje jobban húzott mint ez. ebben vagy a légtömegmérő halott vagy a turbo,vagy a az azt vezérlő egység. 112e volt benne, ehhez képest a kormányon a bőr puha sima,majdnem lógott rajta mint tehénen a gatya.honosítva nincs. elöször nem is engedett,majd engedett 150et és adott volna egy bridgeston téli szettet felnivel nyárival hozzá.
igaz minden volt benne, de messziről gáz volt az eladó is meg a kocsi is Cheesy
szóval hihetetlen mi szart el nem akarnak adni,és hogy hogyan,mekkora dumával Cheesy
mire odaértünk,addigra lefústa brigéciollal a kerekeket a fékpor miatt,és a motorteret. érdekes. alul vízcsőnél awab bilincs rozsdásodott,nem a gyári gyűrűs szorító.
hidegen indítva jó a hangja,elindulva egyetlen egy fehér füstpamacs. elötte se utána se semmilyen füst,se fehér se zöld se kék,se fekete Cheesy

10km után visszaérve megy a hűtőventi elöl. erre nem jöttem rá h miért. víz nem volt olajos, nem bugyogott. alapjárat rendben volt. de ment a hűtő 10 km után 4fokban.
otthagytam.

ellenben a hűtős dolgot nem értem.


Jól tetted!  nyes

Esetleg Székesfehérvár volt?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25881 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:15:34 »

Ismét kész a DPF off immár a legfrissebb ECU szoftverrel.  Wink

Kíváncsian várom a fejleményeket.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #25882 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:22:53 »

Ismét kész a DPF off immár a legfrissebb ECU szoftverrel.  Wink

Kíváncsian várom a fejleményeket.  nyes
egyszer már off volt.most máég offabb lett? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #25883 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:29:14 »

Ismét kész a DPF off immár a legfrissebb ECU szoftverrel.  Wink

Kíváncsian várom a fejleményeket.  nyes

És az egységet is kivették?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #25884 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:46:04 »

És az egységet is kivették?
azt már az első körben.Meg akkor is kiirtották az sw-ből is.legalább is azt hitték szerintem... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25885 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:55:28 »

egyszer már off volt.most máég offabb lett? nyes

5-6e km ig jó is volt. De ezt írtam is múltkor.

Vmi miatt elbaszódott azért most új sw és abba lett kiiktatva.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #25886 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:57:46 »

5-6e km ig jó is volt. De ezt írtam is múltkor.

Vmi miatt elbaszódott azért most új sw és abba lett kiiktatva.
hát,nem akarod vészmadárkodni,de korábban is írtam,hogy nekem komoly csiptuningos mondta,hogy mondeóknál még nem 100%-os a szoftwares kiírtás,mertnem tudták még elérni,hogy ne hiányolja a regent az ecu...
de legyél te az úttörő.  Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25887 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 12:02:42 »

hát,nem akarod vészmadárkodni,de korábban is írtam,hogy nekem komoly csiptuningos mondta,hogy mondeóknál még nem 100%-os a szoftwares kiírtás,mertnem tudták még elérni,hogy ne hiányolja a regent az ecu...
de legyél te az úttörő.  Wink

Akkor szimplán nem volt szerencsém vagy mi? Sad Mer már nem egy mondit csináltak akinél meg azóta is jó.

Ha már belekezdtem, akkor kipróbálom a lehetőségeket aztán meglátjuk mi lesz .
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #25888 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 12:04:48 »

Akkor szimplán nem volt szerencsém vagy mi? Sad Mer már nem egy mondit csináltak akinél meg azóta is jó.

Ha már belekezdtem, akkor kipróbálom a lehetőségeket aztán meglátjuk mi lesz .
én úgy gondolom, hogy az ECU-ban lévő sw-ben nincsenek véletlenek.Ha a többi jó,a tiédnek is jónak kellett volna lennie.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25889 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 12:15:11 »

én úgy gondolom, hogy az ECU-ban lévő sw-ben nincsenek véletlenek.Ha a többi jó,a tiédnek is jónak kellett volna lennie.... Roll Eyes

Mondjuk igaz, csak akkor miért volt jó 5-6e km-ig? Bár erre valszeg soha nem lesz meg a miértje senki nem tudja.

Mindenesetre, ha most se lesz jó, akkor elismerem tényleg nincs 100%-os megoldás még mindég. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #25890 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 12:19:03 »

Mondjuk igaz, csak akkor miért volt jó 5-6e km-ig? Bár erre valszeg soha nem lesz meg a miértje senki nem tudja.

Mindenesetre, ha most se lesz jó, akkor elismerem tényleg nincs 100%-os megoldás még mindég. Smiley
én azt hallottam(ami persze fogalmam sincs,hogy így van-e), hogy a regent nem csak a mért értékek alapján indítja el,hanem ciklikusan is.Na ezt nem tudták még kihámozni.ez a te esetedre is passzol(na). Roll Eyes
nem az a lényeg,hogy elismerd,hanem hogy meglegyen a 100%-os megoldás. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #25891 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 12:25:34 »

én azt hallottam(ami persze fogalmam sincs,hogy így van-e), hogy a regent nem csak a mért értékek alapján indítja el,hanem ciklikusan is.Na ezt nem tudták még kihámozni.ez a te esetedre is passzol(na). Roll Eyes
nem az a lényeg,hogy elismerd,hanem hogy meglegyen a 100%-os megoldás. Wink

Ezt jól hallottad itt is ciklikus regent indít mivel a szűrőbe nincs semmi nem tud eltömődni így nem érzékelheti azt a szenzor, hogy indítania kell. Ellenben a ciklikus olyan ha gondol egyet a motorvezérlő attól függetlenül, hogy el van tömődve vagy nincs ő indít egy regent.

Szóval a probléma a ciklikus regennel van amit elvileg a kiprogramozás kikapcsol...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #25892 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 12:27:08 »

Ezt jól hallottad itt is ciklikus regent indít mivel a szűrőbe nincs semmi nem tud eltömődni így nem érzékelheti azt a szenzor, hogy indítania kell. Ellenben a ciklikus olyan ha gondol egyet a motorvezérlő attól függetlenül, hogy el van tömődve vagy nincs ő indít egy regent.

Szóval a probléma a ciklikus regennel van amit elvileg a kiprogramozás kikapcsol...
elvileg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25893 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 13:10:03 »

nem :-)  csak elkeserito mennyi xart arulnak emberek, aztan milyen dumaval :-)
Mert sajna erre van kereslet... Pénz nincs, de a nagy óta az kell, lehetőleg 2-3-4 éves 200ló, full, persze 2M-nél ne legyen drágább, azt is hitelre vesszük. És akkor utána lehet szidni... Hülye lenne a nepper, nem a piac igényeinek megfelelőt/eladhatót behozni...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #25894 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 13:18:43 »

Belső lámpa- olvasó lámpa szétszedése érdekelne.
Kiégett a vezetőtérnél az az legelöl középen a lámpa. Néztem a kezelési útmutatót, próbáltam lepattintani a lámpaburát de nem sikerült. Nem tudom mi a trükkje, hogyan melyik irányba mit húzzak nyomjak mert a fél tetejét letépem az autónak olyan érzetem van és nem akar lejönni az a bura. Valaki tudja, hogyan lehet könnyen azt leszedni úgy hogy ne törjön szét semmi?
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #25895 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 13:28:26 »

Belső lámpa- olvasó lámpa szétszedése érdekelne.
Kiégett a vezetőtérnél az az legelöl középen a lámpa. Néztem a kezelési útmutatót, próbáltam lepattintani a lámpaburát de nem sikerült. Nem tudom mi a trükkje, hogyan melyik irányba mit húzzak nyomjak mert a fél tetejét letépem az autónak olyan érzetem van és nem akar lejönni az a bura. Valaki tudja, hogyan lehet könnyen azt leszedni úgy hogy ne törjön szét semmi?
egy kis csavarhúzóval kell ügyesen benyúlni egy pici résen.ha az a rést megtalálod,nagy lesz a boldogság. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #25896 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 14:21:45 »

egy kis csavarhúzóval kell ügyesen benyúlni egy pici résen.ha az a rést megtalálod,nagy lesz a boldogság. vigyor3

A rés meg van, körömmel próbáltam, azt hittem könnyebb. Csavarhúzóval is neki esek remélem nem törik el...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #25897 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 14:59:47 »

A rés meg van, körömmel próbáltam, azt hittem könnyebb. Csavarhúzóval is neki esek remélem nem törik el...

Valóban sikerült. Köszönöm! A kezelési útmutató is megfogalmazhatta volna ezt...
Anélkül, hogy utána néztem volna megkérdezem hátha előbb kapok választ itt. Most hogy sikerült kivennem a rossz izzót, hol tudok beszerezni ilyet? Osram 10 Wattos pici kis égőt? Autósboltok, unix, start, láng, bárdi? Vagy ford szerviz vagy csak rendelni lehet?

Más:

Régebben történt, de nem fórumoztam most egy hónapot itt. Január elején valamikor döngettem az autópályán aztán fékeztem egy erősebbet ( semmi komoly ) aztán kiírta nekem a fed. comp. hogy stop lamps bulb fault. Fék lámpa hiba, még írogatta egy darabig, aztán megálltam a pályán egy benzinkútnál, ott megnéztem és mind a 3 fék lámpa tökéletesen működött. Utána elindítottam az autót aztán megint kiírta. Folyamatosan használtam az autót kb. egy hétig minden induláskor kiírta. Aztán egyszer csak elfelejtette, azóta nem írja ki, a féklámpákkal semmit nem csináltam, azok jók.

Más:

barbi néven írt valaki itt füst szagról meg hogy a lábtér irányából jön, és a fogyasztás is nagyon megnőtt. Tanácsot kapott, hogy menjen szerelőhöz vele, nem tudom azóta mi lett vele, lassan egy hónapja. Kíváncsi lettem volna az eredményre...
Ehhez annyit, hogy induláskor én is érzek néha büdöset lehet füst szagnak is nevezni, olyan mintha kipufogó gáz szag jönne be kicsit, de én nem tulajdonítottam ennek jelentőséget sosem, mert menetközbe már nem érzem...

Fogyasztás növekedés a hideg miatt van nálam, ezt olvastam meg mondták, hogy másnál is megfigyelhető. Az autót augusztusban 4,8l/100km fogyasztással kezdtem el használni, pályán feltapostam egyszer 5,6-ig még akkor augusztusban. ( aztán vissza vittem 4,8ra szépen normálisan közlekedve) Azóta volt cserélve rajta sok minden meg javítva is, aztán mindig szépen araszolt felfele ez a mutató 5,2 majd 5,4 aztán jöttek a mínuszok és 5,9 lett ott meg is állt télen a fogyasztás. Picit enyhült az idő akkor vissza ment 5,8-ra most itt ingadozik 5,9 körül. 6-ot még egyszer sem mutatott amióta meg van az autó. Remélem hogy vissza megy 5 liter környékére majd amint jobb idő lesz... A fogyasztással amit mutat még most sem igazodok ki, tele tankra egyszer azt írja hogy 1200 km-t tehetek meg, vagy 1000 akármennyit, utolsó tele tankoláskor meg 960-at írt ki. Az átlag fogyasztás az meg folyamatosan 5,8-5,9 és semmi más. Pályán figyelgettem, amikor kiírt valamennyit hogy még mennyit mehetek és ahhoz viszonyítva a megtett km-t, 100 kmenként csal olyan 20-30 km-t amit kiír hogy mennyit mehetek. És nem pozitív értelemben hanem épp hogy 30 kmnyi megtehető táv mindig elveszik. Időnként agyalok rajta, aztán lehet nekem kéne máshogy matekozni vagy szarni bele mit ír ki csak menni meg tankolni amikor kell.. Időnként előtör bennem ez a nem értem a szitut dolog...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #25898 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 15:19:37 »

... Időnként agyalok rajta, aztán lehet nekem kéne máshogy matekozni vagy szarni bele mit ír ki csak menni meg tankolni amikor kell.. Időnként előtör bennem ez a nem értem a szitut dolog...
Pedig 1xü: a fed.comp mér vmit, majd elosztja a megtett úttal. Ezt átlagban olyan x percenként számolja és ezt látod az átlagfogyinál. Namost: szärjál rá addig, míg indokolatlanul nem nő a (átlag)fogyi... Nálam pl.: kb. 1000km/70lityi.
Mondjuk, ez nőni fog a 7végén, mert D-be megyek...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #25899 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 15:59:17 »

A szag amit érzel az elektromos kisegítő fűtés lehet. Nagyon picit érezhető.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 511 512 513 514 515 516 517 [518] 519 520 521 522 523 524 525 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.