Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 05:25:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 520 521 522 523 524 525 526 [527] 528 529 530 531 532 533 534 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11300713 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26300 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 22:27:05 »

Van az üllői úton is egy autókereskedés, ahol csak 200e km alatti autók vannak. Még úgy 2 éve C-maxot és Fókát kerestem, bementem. A nepper már ránézésre is öt év és nem felfüggesztett. Mikor mondom neki, hogy hát a km úgy 100e km-rel több, mint a hirdetésben van. Erre a válasz "Mert a paraszt akkor nem jön be megnézni". Mondom neki, hogy a paraszt nem, de nem sokára más igen Smiley).

Ami korrekt kereskedés az pld. az Autobox. Ha veszel. HA eladsz, akkor nagyon unkorrektek. 

Nem igazán döntő tényező, de jó tudni, hogy nem csak dísznek lesz jó, meg hogy kivilágítsa az ember szemét este.

Mondjuk kezd kicsit gyanús lenni a kocsi, a nepper minden hirdetésére azt írja, hogy leinformálható, márkaszervizes múlt, meg 100 ezer alatt vannak szinte mind. Kíváncsi leszek...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26301 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 22:28:46 »

Hehe...Most látom, hogy már Haladó a csillagom. Ezek szerint a hsz-ek száma számít. Ha az olvasást mérné, akkor már professor emeritus lennék  nyes

Van az üllői úton is egy autókereskedés, ahol csak 200e km alatti autók vannak. Még úgy 2 éve C-maxot és Fókát kerestem, bementem. A nepper már ránézésre is öt év és nem felfüggesztett. Mikor mondom neki, hogy hát a km úgy 100e km-rel több, mint a hirdetésben van. Erre a válasz "Mert a paraszt akkor nem jön be megnézni". Mondom neki, hogy a paraszt nem, de nem sokára más igen Smiley).

Ami korrekt kereskedés az pld. az Autobox. Ha veszel. HA eladsz, akkor nagyon unkorrektek. 

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
dpontg
Vendég
« Új hozzászólás #26302 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 22:37:31 »

Sziasztok!

Hátha tud valaki segíteni a következő tünetek alapján:

2010-es 2.0 TDCI (163LE) Mondeo

Alapjáraton halk ritmikus hang az utastérben (bah-bah-bah....) gázadásra nem változik. Közben a hűtő ventillátor  max fordulaton vonyít, mint a legnagyobb nyári melegben. Leállításkor büdös égett gumi szag.

Fura, hogy az első tünet után eltelt egy hét mire újra csinálta.

előre is köszi az ötleteket!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26303 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 22:42:58 »

semmi jóra ne számíts, akkor nem ér csalódás.   amit leírtál az nem kicsit gyanús. nem lehet igaz. ha az lenne nem a legolcsóbbak között lennének árulva. 

Ja, de ahhoz messze van, hogy potyára lemenjen az ember. Telefonba meg mindenki azt mond amit akar.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26304 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 22:49:20 »

Ja, de ahhoz messze van, hogy potyára lemenjen az ember. Telefonba meg mindenki azt mond amit akar.
Én nem indulnék el oda az biztos. Max ha jó idő van és ott vagyok akkor beneznek.
De azt csinálsz amit akarsz  smile   Nincs ott ismerősöd aki megnezze?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26305 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 23:10:42 »

Van az üllői úton is egy autókereskedés, ahol csak 200e km alatti autók vannak. Még úgy 2 éve C-maxot és Fókát kerestem, bementem. A nepper már ránézésre is öt év és nem felfüggesztett. Mikor mondom neki, hogy hát a km úgy 100e km-rel több, mint a hirdetésben van. Erre a válasz "Mert a paraszt akkor nem jön be megnézni". Mondom neki, hogy a paraszt nem, de nem sokára más igen Smiley).

Ami korrekt kereskedés az pld. az Autobox. Ha veszel. HA eladsz, akkor nagyon unkorrektek.  


Lol, igazi korrekt hozzáállás...

Én nem indulnék el oda az biztos. Max ha jó idő van és ott vagyok akkor beneznek.
De azt csinálsz amit akarsz  smile   Nincs ott ismerősöd aki megnezze?

Ismerős nincs arrafelé, de mostanában van munka Hévízen, szóval ha legközelebb arra járva még meglesz, majd talán akkor.

Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26306 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 23:16:44 »

Műkedvelőfordos!  Cheesy

 hehe

 git
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26307 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 23:26:11 »

Erről mesélhetnél.
engem is érdekelne. a cégünk csinált egy bogarat az egyetemmel ami kb 180km-es hatótávval rendelkezett és legyorsult mindent.  vigyor3
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #26308 Dátum: 2015.03.27 péntek, 14:12:54 »

Sziasztok!

Hátha tud valaki segíteni a következő tünetek alapján:

2010-es 2.0 TDCI (163LE) Mondeo

Alapjáraton halk ritmikus hang az utastérben (bah-bah-bah....) gázadásra nem változik. Közben a hűtő ventillátor  max fordulaton vonyít, mint a legnagyobb nyári melegben. Leállításkor büdös égett gumi szag.

Fura, hogy az első tünet után eltelt egy hét mire újra csinálta.

előre is köszi az ötleteket!

Regenerál a DPF
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26309 Dátum: 2015.03.27 péntek, 16:19:48 »

Regenerál a DPF

De a venti nála miért megy? Ciklikus regen miatt?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #26310 Dátum: 2015.03.27 péntek, 16:36:28 »

De a venti nála miért megy? Ciklikus regen miatt?
mert a motort hűtenie kell a megemelkedett hőfok miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26311 Dátum: 2015.03.27 péntek, 18:01:58 »

mert a motort hűtenie kell a megemelkedett hőfok miatt.


Nekem ezt sose csinálta még mielőtt meg lett mókolva a dpf.  Tehát ez azt jelenti csak ciklikus regen esetén kapcsolja be?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #26312 Dátum: 2015.03.27 péntek, 18:17:09 »

Erről mesélhetnél.
Van egy találmányom ami 200kg tól 17 tonnás autóig bármit meghajt és nem csak elméletben mert már működő autók vannak kukásautó ,kisteherautó, egyedi versenyautó, motorkerékpár http://www.youtube.com/watch?v=N56uE_wPcq4&feature=player_embedded az első amelyik mindig előz és második autó megy az én hajtásommal
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #26313 Dátum: 2015.03.27 péntek, 18:35:28 »

engem is érdekelne. a cégünk csinált egy bogarat az egyetemmel ami kb 180km-es hatótávval rendelkezett és legyorsult mindent.  vigyor3
ha jól emlékszem az egy BLDC motoros hajtással rendelkezik ezt a hajtást csak a kinaiak erőltetik mindenki más más utat jár jellemzően asszinkron vagy szinkron motoros hajtást, persze leginkább drága egyedi motorokat és egyedi hajtást
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #26314 Dátum: 2015.03.27 péntek, 19:15:56 »


Nekem ezt sose csinálta még mielőtt meg lett mókolva a dpf.  Tehát ez azt jelenti csak ciklikus regen esetén kapcsolja be?
Mi az, hopgy ciklikus regen?
Van aktív regeneráció meg állítólag passzív (utóbbit én még nem láttam*), Az aktív regeneráció alatt erősen melegszik a motortér, ezért ha nincs megfelelő menetszél, akkor bizony bekapcsol a ventillátor. Ez teljesen normális.
Csodálom, hogy ilyet nem tapasztaltál, hiszen pont a sok regeneráció volt a problémád.

*Akárhogy erőltetem nekem passzívot nem csinál. Hiába autópályázok, több száz km megtétele után is, akár az autópályás menet közben is nekiáll akítvan regenerálni. Azt is megpróbáltam, hogy menten 20km-t 3000 feletti fordulaton, de utána is pontosan a szokott intervallumban jött az aktív.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #26315 Dátum: 2015.03.27 péntek, 19:19:33 »

Sziasztok!

Hátha tud valaki segíteni a következő tünetek alapján:

2010-es 2.0 TDCI (163LE) Mondeo

Alapjáraton halk ritmikus hang az utastérben (bah-bah-bah....) gázadásra nem változik. Közben a hűtő ventillátor  max fordulaton vonyít, mint a legnagyobb nyári melegben. Leállításkor büdös égett gumi szag.

Fura, hogy az első tünet után eltelt egy hét mire újra csinálta.

előre is köszi az ötleteket!

Nyilván új szerzemény az autó.
Ha ilyet tapasztalsz (az alapjárati fogyasztás is emelkedik, illetve alapjáraton enyhén rángathat), akkor ne állítsd le az autót. Menjél vele még egy kicsit, amíg befejezi a regenerálást.
Nekem kb. 500km-enként csinálja, de ez függhet az üzemi körülményektől. Üresedő tanknál nem csinálja, ezért tankolás után nagyobb eséllyel következik be.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26316 Dátum: 2015.03.27 péntek, 19:28:35 »

Mi az, hopgy ciklikus regen?
Van aktív regeneráció meg állítólag passzív (utóbbit én még nem láttam*), Az aktív regeneráció alatt erősen melegszik a motortér, ezért ha nincs megfelelő menetszél, akkor bizony bekapcsol a ventillátor. Ez teljesen normális.
Csodálom, hogy ilyet nem tapasztaltál, hiszen pont a sok regeneráció volt a problémád.

*Akárhogy erőltetem nekem passzívot nem csinál. Hiába autópályázok, több száz km megtétele után is, akár az autópályás menet közben is nekiáll akítvan regenerálni. Azt is megpróbáltam, hogy menten 20km-t 3000 feletti fordulaton, de utána is pontosan a szokott intervallumban jött az aktív.


Egy bizonyos ciklus (km vagy idő) után attól független, hogy mennyire van eltömődve a dpf a motorvezérlő indít egy regenerációt figyelmen kívül hagyva a szenzorok által mért nyomáskülönbséget.
Ezt nevezik ciklikus regenerációnak. Tehát pl azért nem működik az a megoldás, hogy átfurkálják vastag fúróval a dpf belsejét, hogy ne tudjon eltömődni, mert egy idő után ciklikus regent fog indítani az ECU.

Nálam ugye ez történik ciklikus regeneket indít mivel a szenzorok soha nem jeleznek akkora nyomáskülönbséget, hogy eltömődne a szűrő és ezért kéne regent indítania.

A passzív regen sajna nálam se működött hiába mentem vele 3000-es fordulaton ugyanúgy falvakba vagy mielőtt hazaértem akkor kezdett el regenerálni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #26317 Dátum: 2015.03.27 péntek, 21:11:42 »

Megvolt az nagyszervíz a Mondeómon (vezérlés, generátor ékszíj, olajcsere, szűrők stb.). Annyit jegyeztek meg a szervízben, hogy közel használták a tengerparthoz.....alul a kipufogón, csavarfejeken felületi rozsda van, melyet a "sós" levegő okozhatott (az autó Hamburg mellől érkezett).
Olvasgattam a kezelési útmutatót és nem találtam benne bejegyzést arról, hogy a műszerfalon melyik jelzés világít, ha a DPF elkezdi a regent. Vagy nincs semmilyen visszajelzés? Honnan lehet "érezni", milyen jelei vannak, hogy megkezdte illetve befejezte a regenerációt?
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26318 Dátum: 2015.03.27 péntek, 21:14:24 »

Megvolt az nagyszervíz a Mondeómon (vezérlés, generátor ékszíj, olajcsere, szűrők stb.). Annyit jegyeztek meg a szervízben, hogy közel használták a tengerparthoz.....alul a kipufogón, csavarfejeken felületi rozsda van, melyet a "sós" levegő okozhatott (az autó Hamburg mellől érkezett).
Olvasgattam a kezelési útmutatót és nem találtam benne bejegyzést arról, hogy a műszerfalon melyik jelzés világít, ha a DPF elkezdi a regent. Vagy nincs semmilyen visszajelzés? Honnan lehet "érezni", milyen jelei vannak, hogy megkezdte illetve befejezte a regenerációt?

Ne is keress a műszerfalon ilyet, mert nincsen visszajelzés, hogy mikor csinálja ami nagy kár. A pillanatnyi fogyasztás megemelkedik, kicsit morgósabb hangja lesz az autónak. Ezeket leginkább alapjáraton venni észre.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26319 Dátum: 2015.03.27 péntek, 21:43:17 »

Kéretik az illetésektől, hogy a regen témára a tdci-n belül nyissanak egy új topikot...
"Akinek nem teccik vegyen benzinest" jeligével... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #26320 Dátum: 2015.03.27 péntek, 21:57:26 »

Megvolt az nagyszervíz a Mondeómon (vezérlés, generátor ékszíj, olajcsere, szűrők stb.). Annyit jegyeztek meg a szervízben, hogy közel használták a tengerparthoz.....alul a kipufogón, csavarfejeken felületi rozsda van, melyet a "sós" levegő okozhatott (az autó Hamburg mellől érkezett).
Olvasgattam a kezelési útmutatót és nem találtam benne bejegyzést arról, hogy a műszerfalon melyik jelzés világít, ha a DPF elkezdi a regent. Vagy nincs semmilyen visszajelzés? Honnan lehet "érezni", milyen jelei vannak, hogy megkezdte illetve befejezte a regenerációt?
Csak egy picit ha visszaolvasnál, mondjuk 3hsz-t.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26321 Dátum: 2015.03.28 szombat, 07:36:29 »

Kéretik az illetésektől, hogy a regen témára a tdci-n belül nyissanak egy új topikot...
"Akinek nem teccik vegyen benzinest" jeligével... Cheesy

Egy 180 lovas ekobúsztra le is cserélném.  Csak simán motor cserével. Cheesy
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #26322 Dátum: 2015.03.28 szombat, 08:25:59 »

Kéretik az illetésektől, hogy a regen témára a tdci-n belül nyissanak egy új topikot...
"Akinek nem teccik vegyen benzinest" jeligével... Cheesy

A fogyasztói szokások miatt kellett sajnos dízelt vennem. Nem vagyok biztos abban, h egy benyás eladható záros határidőn belül. Természetesen lehet, h mire eljutok az eladásig, addigra változik a világ, de a fogyasztás miatt gyakorlatilag csak a dízelt keresi mindenki.

De legyünk realisták. A dízel büdös és kerreg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #26323 Dátum: 2015.03.28 szombat, 08:28:32 »

A fogyasztói szokások miatt kellett sajnos dízelt vennem. Nem vagyok biztos abban, h egy benyás eladható záros határidőn belül. Természetesen lehet, h mire eljutok az eladásig, addigra változik a világ, de a fogyasztás miatt gyakorlatilag csak a dízelt keresi mindenki.

De legyünk realisták. A dízel büdös és kerreg.
a benzines meg mégbüdösebb,sokat fogyaszt,és cserébe nem is megy.meg 150nél motorfelújítás.hajrá BD vita! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #26324 Dátum: 2015.03.28 szombat, 08:31:21 »

A fogyasztói szokások miatt kellett sajnos dízelt vennem. Nem vagyok biztos abban, h egy benyás eladható záros határidőn belül. Természetesen lehet, h mire eljutok az eladásig, addigra változik a világ, de a fogyasztás miatt gyakorlatilag csak a dízelt keresi mindenki.

De legyünk realisták. A dízel büdös és kerreg.

Én pont így voltam mikor a bogár mellé vettema mondeót, de még csak az ötletet sem vetettem fel magamba, hogy valaha is dieselezzek mert "büdös, zörög, csörög, kopog" meg hát na egyszóval dízellll. De mostmár kicsit sem bánom, sőt megszerettem a dieselezést!  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #26325 Dátum: 2015.03.28 szombat, 08:32:56 »

...hajrá BD vita! nyes

Ebben nem adok neked igazat, de mint véleményt, tiszteletben tartom.  beka3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #26326 Dátum: 2015.03.28 szombat, 08:35:48 »

Ebben nem adok neked igazat, de mint véleményt, tiszteletben tartom.  beka3
nem kell.mk3 benzinesre mindenképpen igaz volt sajnos.mk4-ben meg annyira kevés benzines van,hogy szinte nincs is...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #26327 Dátum: 2015.03.28 szombat, 08:42:29 »

nem kell....

A kötelező tisztelet még egy dízel-b.zinak is kijár.  beka3 Úgyhogy, nesze.  beka3

Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26328 Dátum: 2015.03.28 szombat, 09:19:55 »

a benzines meg mégbüdösebb,sokat fogyaszt,és cserébe nem is megy.meg 150nél motorfelújítás.hajrá BD vita! nyes

Azért egy 2.0 ecoboost léphet egy fajtán.. Meg kockáztatom jobban megy mint egy 2.0 tdci.  Fogyasztás nyilván több, de olyan egetrengeto különbség nincs, na meg a benya olcsóbb mint a go.

Az is csúnya lenne, ha 150 ezer után motor csere. Cheesy
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #26329 Dátum: 2015.03.28 szombat, 11:04:43 »

Azért egy 2.0 ecoboost léphet egy fajtán.. Meg kockáztatom jobban megy mint egy 2.0 tdci.  Fogyasztás nyilván több, de olyan egetrengeto különbség nincs, na meg a benya olcsóbb mint a go.

Az is csúnya lenne, ha 150 ezer után motor csere. Cheesy
igazad van aki azt gondolja hogy egy 180LE diesel jobban megy mint egy 203 Le benzines az vagy elvakult vagy nem vezetett még rendes benzinest csak nagyon nem mindegy mikor és mit mivel hasonlitunk össze ha arról beszélunk melyik gyorsul jobban 100kmH-ról 6.ikban akkor egyértelmű a diesel mert alacsony fordulaton az nagyobb vonóerővel rendelkezik azért ha a benzinessel vissza váltunk 3ikba akkor nincs esélye a dieselnek, azon meg nem tul sok értelme van sokat vissza váltani, 160kmh felet meg egyértelmű a benzines előnye, viszont ha valaki nem szeret sokat váltogatni akkor jobb a diesel ,de az meg vegyen automatát (duplakuplungost) mondom én akinek diesel automatája van jelenleg, de a benzinest szereti mert az jobban megy csendesebb és nem fogyaszt sokkal többet (de lehet vele sokat is etetni viszont az már nem normális használat) még egy megjegyzés ha a F1-ben a dieselek lesznek a nyerők akkor esetleg változtatok a véleményemen
Naplózva
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #26330 Dátum: 2015.03.28 szombat, 12:32:11 »

nyes nyes nyes nyes fullos kis km olcsón.    persze...   ez is olyan hely mint ahol Te vetted.

miért akarjátok ezeket még mindig elhinni??
Pedig teljesen reális egy ilyen jólétű társadalomban mint a miénk is  nyes,hogy 3éves kocsit 70000km órájában újkori ára 40%-áért kinálja a kereskedő. Komolyra véve anno egy éve voltam ott én is otót nézni de inkább kihagytam és nem éltem a lehetőséggel. Keresgélj máshol is szerintem és ne dölj be a kmnek. A profik szerint egyébként is állapotot veszünk és nem km-t Wink.
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26331 Dátum: 2015.03.28 szombat, 12:48:56 »

Pedig teljesen reális egy ilyen jólétű társadalomban mint a miénk is  nyes,hogy 3éves kocsit 70000km órájában újkori ára 40%-áért kinálja a kereskedő. Komolyra véve anno egy éve voltam ott én is otót nézni de inkább kihagytam és nem éltem a lehetőséggel. Keresgélj máshol is szerintem és ne dölj be a kmnek. A profik szerint egyébként is állapotot veszünk és nem km-t Wink.
Nem véletlen írom amit..   Csak az a baj, h még mindig ez kell.. Amíg így gondolkodik a vevők 90% a, ez lesz. Csak legalább utána ne menne h    átvertek stb.    A tutit meg nem lehet eladni.   Majd ha nem veszik meg a tekerteket extrasan ár alatt, akkor lesz változás.

Nem én keresek kocsit  smile    Bár volna kedvem venni vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #26332 Dátum: 2015.03.28 szombat, 13:39:43 »

Azért egy 2.0 ecoboost léphet egy fajtán.. Meg kockáztatom jobban megy mint egy 2.0 tdci.  Fogyasztás nyilván több, de olyan egetrengeto különbség nincs, na meg a benya olcsóbb mint a go.

Az is csúnya lenne, ha 150 ezer után motor csere. Cheesy
nem így van. a benzin imét drágább,pontosan 7 ft-al mint a dízel az osan kúton a 6os úton. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26333 Dátum: 2015.03.28 szombat, 13:44:12 »

nem így van. a benzin imét drágább,pontosan 7 ft-al mint a dízel az osan kúton a 6os úton. vigyor3
Nem mind1! Timcsi, akkor sem vesz dizlit, ha 5eft egy lityi benzin, Te meg akkor sem veszel benyást, ha 2 lityit fogyaszt 100km-en egy bigblock... Már megint ez a szellemi maszturbálás... Nektek is kéne külön topik, mint a regen-nek... falbav
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #26334 Dátum: 2015.03.28 szombat, 13:49:34 »

Nem mind1! Timcsi, akkor sem vesz dizlit, ha 5eft egy lityi benzin, Te meg akkor sem veszel benyást, ha 2 lityit fogyaszt 100km-en egy bigblock... Már megint ez a szellemi maszturbálás... Nektek is kéne külön topik, mint a regen-nek... falbav
nem gondolnám,hogy így van.nekem 2004ig benzineseim voltak.csak ugyan azzal a használati móddal,azok 14litert ettek.A dizlieim,meg7-8at.
A Tibcsi is venn dízelt,ha lenne rá gempája,én meg vennék szívesen egy 1,6-os Turbós I30-at(180le),ha nem enne többet mondjuk 6-7 liternél. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26335 Dátum: 2015.03.28 szombat, 14:07:21 »

nem gondolnám,hogy így van.nekem 2004ig benzineseim voltak.csak ugyan azzal a használati móddal,azok 14litert ettek.A dizlieim,meg7-8at.
A Tibcsi is venn dízelt,ha lenne rá gempája,én meg vennék szívesen egy 1,6-os Turbós I30-at(180le),ha nem enne többet mondjuk 6-7 liternél. vigyor3

A fordnak vagy ugyi 1.0, 1.5, 1.6, és 2.0-és benzines turbója. Ezek ugyi 125-től 200+ lovasok.
A gyári adatai egész jók, szinte a dízeles adatokat súrolják. Van viszont egy nagy különbség: míg ha a dízelt taposod, a gyári 6 liter helyett befal 8-at.
A benzines meg a gyári 7 helyett akár 14-gyet... jelentősen megugrik a fogyi, hogy nyomod neki.
Szimplán annyi a különbség, hogy a dízelnek jobb a hatásfoka. Lehet mindenfélét gondolni, meg hinni, ez viszont tény.
És, a benzines motor leadott teljesítményét sokkal szűkebb határok között lehet változtatni. Amíg a benzinesnél a túl szegény keverék nem robban, addig a dízel kb bármilyen kis mennyiségben elég. Kis terheléseknél egész egyszerűen nem tudod lejjebb vinni a fogyit.
Míg a dízelnél a turbó növeli a hatásfokot (nagyobb nyomásnál jobban ég a go), a benzinesnél nem.
Persze, ha eljátszanak a réteges töltéssel meg az Attkinson ciklussal, lehet valamit javítani, de akkor meg jönnek az új problémák...
De úgy általában mindkét motornál egyre több gond van az emisszió miatt. Dízelnél ad blue, meg a dpf, benzinesnél meg a közvetlen befecskendezésekből adódó problémák. Kettőstömegű meg mindkettőnél van... az aksikat mindegyik eszi, a startsop igénybe vesz mindent, és egyre bonyolultabbá válik az autó.
De egyre kevesebbet eszik, jól megy, és egyre kevésbé szennyez. Max az autót atomfizikusok fogják szerelni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #26336 Dátum: 2015.03.28 szombat, 15:49:09 »

A fordnak vagy ugyi 1.0, 1.5, 1.6, és 2.0-és benzines turbója. Ezek ugyi 125-től 200+ lovasok.
A gyári adatai egész jók, szinte a dízeles adatokat súrolják. Van viszont egy nagy különbség: míg ha a dízelt taposod, a gyári 6 liter helyett befal 8-at.
A benzines meg a gyári 7 helyett akár 14-gyet... jelentősen megugrik a fogyi, hogy nyomod neki.
Szimplán annyi a különbség, hogy a dízelnek jobb a hatásfoka. Lehet mindenfélét gondolni, meg hinni, ez viszont tény.
És, a benzines motor leadott teljesítményét sokkal szűkebb határok között lehet változtatni. Amíg a benzinesnél a túl szegény keverék nem robban, addig a dízel kb bármilyen kis mennyiségben elég. Kis terheléseknél egész egyszerűen nem tudod lejjebb vinni a fogyit.
Míg a dízelnél a turbó növeli a hatásfokot (nagyobb nyomásnál jobban ég a go), a benzinesnél nem.
Persze, ha eljátszanak a réteges töltéssel meg az Attkinson ciklussal, lehet valamit javítani, de akkor meg jönnek az új problémák...
De úgy általában mindkét motornál egyre több gond van az emisszió miatt. Dízelnél ad blue, meg a dpf, benzinesnél meg a közvetlen befecskendezésekből adódó problémák. Kettőstömegű meg mindkettőnél van... az aksikat mindegyik eszi, a startsop igénybe vesz mindent, és egyre bonyolultabbá válik az autó.
De egyre kevesebbet eszik, jól megy, és egyre kevésbé szennyez. Max az autót atomfizikusok fogják szerelni.
mindenki azt hiszi,hogy dízel fun vagyok,közben ehhez semmi köze.szeretem én a jó benyásokat is,csak nem mind1,hogy egy évben 5-700e ft ot tankolok,vagy 1milláért..... vigyor3
A kis autónk úgy eszik 6 litert,hogy reggelente fekszik a mutató....... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #26337 Dátum: 2015.03.28 szombat, 16:10:22 »

igazad van aki azt gondolja hogy egy 180LE diesel jobban megy mint egy 203 Le benzines az vagy elvakult vagy nem vezetett még rendes benzinest csak nagyon nem mindegy mikor és mit mivel hasonlitunk össze ha arról beszélunk melyik gyorsul jobban 100kmH-ról 6.ikban akkor egyértelmű a diesel mert alacsony fordulaton az nagyobb vonóerővel rendelkezik azért ha a benzinessel vissza váltunk 3ikba akkor nincs esélye a dieselnek, azon meg nem tul sok értelme van sokat vissza váltani, 160kmh felet meg egyértelmű a benzines előnye, viszont ha valaki nem szeret sokat váltogatni akkor jobb a diesel ,de az meg vegyen automatát (duplakuplungost) mondom én akinek diesel automatája van jelenleg, de a benzinest szereti mert az jobban megy csendesebb és nem fogyaszt sokkal többet (de lehet vele sokat is etetni viszont az már nem normális használat) még egy megjegyzés ha a F1-ben a dieselek lesznek a nyerők akkor esetleg változtatok a véleményemen
Ez nem dízel-benzin, hanem feltölött-szívó kérdés. Mivel a 2.0 EcoBoost már turbos, ezért (noha a karakterisztika eltér) várhatóan minden fokozatban, minden tempónál jobban fog gyorsulni, minta a nála gyengébb dízel. Nem kell visszaváltani.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #26338 Dátum: 2015.03.28 szombat, 16:13:47 »

A fordnak vagy ugyi 1.0, 1.5, 1.6, és 2.0-és benzines turbója. Ezek ugyi 125-től 200+ lovasok.
A gyári adatai egész jók, szinte a dízeles adatokat súrolják. Van viszont egy nagy különbség: míg ha a dízelt taposod, a gyári 6 liter helyett befal 8-at.
A benzines meg a gyári 7 helyett akár 14-gyet... jelentősen megugrik a fogyi, hogy nyomod neki.
Szimplán annyi a különbség, hogy a dízelnek jobb a hatásfoka. Lehet mindenfélét gondolni, meg hinni, ez viszont tény.
És, a benzines motor leadott teljesítményét sokkal szűkebb határok között lehet változtatni. Amíg a benzinesnél a túl szegény keverék nem robban, addig a dízel kb bármilyen kis mennyiségben elég. Kis terheléseknél egész egyszerűen nem tudod lejjebb vinni a fogyit.
Míg a dízelnél a turbó növeli a hatásfokot (nagyobb nyomásnál jobban ég a go), a benzinesnél nem.
Persze, ha eljátszanak a réteges töltéssel meg az Attkinson ciklussal, lehet valamit javítani, de akkor meg jönnek az új problémák...
De úgy általában mindkét motornál egyre több gond van az emisszió miatt. Dízelnél ad blue, meg a dpf, benzinesnél meg a közvetlen befecskendezésekből adódó problémák. Kettőstömegű meg mindkettőnél van... az aksikat mindegyik eszi, a startsop igénybe vesz mindent, és egyre bonyolultabbá válik az autó.
De egyre kevesebbet eszik, jól megy, és egyre kevésbé szennyez. Max az autót atomfizikusok fogják szerelni.
A hatásfokot benzinesen is növeli a turbo, ugyanis nem kell szívni, precízebben lehet vezérelni stb.

Nekem a Focus 150 lovas turbobenzin 6 alá egyszer sem ment, viszont a német pályán gyakorlatilag végig padlógázzal (180-210, ahol lehet) és klímával sem ment 11 fölé. Dízelt még nem hajtottam így meg, úgyhogy passz. Smiley Viszont benzinesben nem hallottam még kettőstömegű gondról.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #26339 Dátum: 2015.03.28 szombat, 16:22:45 »

A hatásfokot benzinesen is növeli a turbo, ugyanis nem kell szívni, precízebben lehet vezérelni stb.

Nekem a Focus 150 lovas turbobenzin 6 alá egyszer sem ment, viszont a német pályán gyakorlatilag végig padlógázzal (180-210, ahol lehet) és klímával sem ment 11 fölé. Dízelt még nem hajtottam így meg, úgyhogy passz. Smiley Viszont benzinesben nem hallottam még kettőstömegű gondról.
pedig pont ugyan úgy 2tömegű van benne,és abban is ugyan úgy tönkre is megy.

Nemrég voltunk a feketeerdőben egy 1,2 turbós wv jettával.no-ban csapattam neki 180-200al a pályán.4en ültünk az autóban 13l-re jött ki a fogyi.
Tavaly ugyan ez az út egy 2literes CI-vel Passat,hasonló tempóban 8ra jött ki a fogyi,ugyanígy 4 személlyel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26340 Dátum: 2015.03.28 szombat, 17:18:50 »

nem gondolnám,hogy így van.nekem 2004ig benzineseim voltak.csak ugyan azzal a használati móddal,azok 14litert ettek.A dizlieim,meg7-8at.
A Tibcsi is venn dízelt,ha lenne rá gempája,én meg vennék szívesen egy 1,6-os Turbós I30-at(180le),ha nem enne többet mondjuk 6-7 liternél. vigyor3
Én is kb. így voltam. Adódott, hogy egy 1.6benzines ghia fóka után rámsózták a volt főnököm 1.9cdi megane-ját. Eléggé megvoltam sértődve... Utána összeszoktunk. Két év múlva rámsózták a volt kollégám 1.6 benzines trend fókáját... Szerencsére nem én tankoltam... 2010ben meg egy ghia fóka 140ló tdci... Na, azóta csak ilyen vagy jobb. Egyébként 1et értek. Ha évi 50ekm futáshoz lenne jobb alternatíva, mint egy diesel, biztosan azt venném.  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #26341 Dátum: 2015.03.28 szombat, 18:26:04 »

A turbos benzinesek nem össze keverendők a szívós társaikkal. Nekem 1.4 TSi octaviaval van tapasztalatom amikor mentem vele meglepődtem, hogy az a kis motor alulról is hogy húz azt csak vmi 130 lovas volt. Már 50-nél írta hogy rakjam az 5.-et és lazán vitte, na meg pályán is 5 személlyel a fix 140-et meg se kottyant neki.

Én is dízel párti vagyok sose volt benyás autó, de ezek a turbos benzinesek meglepően jól mennek pláne egy ilyen 2.0 ecoboost mit művelhet.

Idézet: "A dízelekhez szokottak csak legyintenek a 340 Newtonméteres nyomatékára és pökhendin jegyzik meg, ennyit a jóval takarékosabb 2,0 literes dízel is kacagva tud. Igen ám, de itt a nyomatékcsúcs igen széles, 1900-3500 1/min fordulatszám-tartományban elérhető, s gyakorlatilag alapjáraton is combos forgatóerő áll már rendelkezésre."

Tehát még pörgetni se kell igazán, hogy mennyen.  Roll Eyes

Tény, hogy többet esznek, de nincs is annyi probléma velük mint a dízelekkel mivel egyszerűbb technika dpf nélkül...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26342 Dátum: 2015.03.28 szombat, 18:56:57 »

A hatásfokot benzinesen is növeli a turbo, ugyanis nem kell szívni, precízebben lehet vezérelni stb.

Nem növeli a hatásfokot, az marad pontosan ugyanaz, sőt inkább csökken.
Olyan szempontból lehet turbóval csökkenteni, hogy kell mondjuk 150 ló.
Azt vagy egy 2 literes szívóval, vagy egy 1,5 literes turbóssal érjük el.
Kis terhelésen az 1,5-ös kevesebbet eszik, mint a 2 literes, merthogy egy adott teljesítmény alá nem tud menni.
Ilyen szempontból úgymond nőtt a hatásfok.
Viszont a dízelnél kb minden tartományban növeli a hatásfokot, nagyobb nyomásnál jobban ég a go.

A precíz vezérléssel egyik esetben sincs gond, akár turbó, akár szívó.


Válasz
Nekem a Focus 150 lovas turbobenzin 6 alá egyszer sem ment, viszont a német pályán gyakorlatilag végig padlógázzal (180-210, ahol lehet) és klímával sem ment 11 fölé. Dízelt még nem hajtottam így meg, úgyhogy passz. Smiley Viszont benzinesben nem hallottam még kettőstömegű gondról.

Dehogynem, benzinesnél is tönkremegy. Csakhogy eleve sokkal kevesebb a benzines van.

Dízellel én is gurultam párszor usgyi tempóban. A németeknél végig 200 fölött, na ott kb 8-at eszik.
Ez a difi...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26343 Dátum: 2015.03.28 szombat, 20:55:38 »

Dieselből és benzinesből is lehet nagyon jó motorokat csinálni. e60 530d, ahogy benzinesből is nem hiába lett az év motorja kétszer is az m54b30. Off márka igaz, ne haragudjatok, de jó példa mind a kettő. Meg nem kis cm3-esek.

Én azt sajnálom, hogy megszűnt létezni vagyis kezd megszűnni ( úgy általánosságban ) az a szívóbenzines motor, amiben csak olajat kell időben cserélni és kivisz a világból. Igaz, hogy ezeknél a motoroknál is voltak már problémák (elkezdték zabálni az olajat, illesztési hézag, rossz lehúzógyűrűk, stb...). De legalább nem kellett aggódnod, hogy beszarik az vagy az. 

Nem növeli a hatásfokot, az marad pontosan ugyanaz, sőt inkább csökken.
Olyan szempontból lehet turbóval csökkenteni, hogy kell mondjuk 150 ló.
Azt vagy egy 2 literes szívóval, vagy egy 1,5 literes turbóssal érjük el.
Kis terhelésen az 1,5-ös kevesebbet eszik, mint a 2 literes, merthogy egy adott teljesítmény alá nem tud menni.
Ilyen szempontból úgymond nőtt a hatásfok.
Viszont a dízelnél kb minden tartományban növeli a hatásfokot, nagyobb nyomásnál jobban ég a go.

A precíz vezérléssel egyik esetben sincs gond, akár turbó, akár szívó.


Dehogynem, benzinesnél is tönkremegy. Csakhogy eleve sokkal kevesebb a benzines van.

Dízellel én is gurultam párszor usgyi tempóban. A németeknél végig 200 fölött, na ott kb 8-at eszik.
Ez a difi...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26344 Dátum: 2015.03.28 szombat, 21:50:35 »

Dieselből és benzinesből is lehet nagyon jó motorokat csinálni. e60 530d, ahogy benzinesből is nem hiába lett az év motorja kétszer is az m54b30. Off márka igaz, ne haragudjatok, de jó példa mind a kettő. Meg nem kis cm3-esek.

És a vezérműlánc-szakadás? 530d
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26345 Dátum: 2015.03.28 szombat, 23:33:01 »

Az van. 2006-> felfelé 30d-nél.
35d-nél nyúlik, majd szakad is.
20d-nél sem ismeretlen jelenség a szakadás.

Én még az e34-nél (pedig az benzines és M50), egyből cseréltem a láncot, vezetőket és a feszítőket.
E60-nál - ha már 30d - azért van nyomaték igencsak (500nm+), általában nem is sétakocsikázásra veszik őket.

Az e60 nagyon nem egy "igénytelen" jelenség, vásárlás után bőven kell még tartalék lóvénak lenni. Iszonyat, hogy tudnak repkedni a 100-200-300 ezrek. Valaki meg csak megy vele. Ki kell fogni.

Egyrészről szerintem a beszállítók minőségi hibája, másrészről a visszapörgetett órák, elfelejtett karbantartások, no meg tervezési hibák is felelősek lehetnek (nincs idő kiforrni a konstrukciónak...).

A 30i-ről ugyanakkor nem nagyon lehet rosszat mondani. (talán a fogyasztás...) Nincs is sok eladó szerintem sehol belőlük...

És a vezérműlánc-szakadás? 530d
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #26346 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 09:41:43 »

Megvolt az nagyszervíz a Mondeómon (vezérlés, generátor ékszíj, olajcsere, szűrők stb.). Annyit jegyeztek meg a szervízben, hogy közel használták a tengerparthoz.....alul a kipufogón, csavarfejeken felületi rozsda van, melyet a "sós" levegő okozhatott (az autó Hamburg mellől érkezett).
Olvasgattam a kezelési útmutatót és nem találtam benne bejegyzést arról, hogy a műszerfalon melyik jelzés világít, ha a DPF elkezdi a regent. Vagy nincs semmilyen visszajelzés? Honnan lehet "érezni", milyen jelei vannak, hogy megkezdte illetve befejezte a regenerációt?

Baromság. Túlokosak...
Az anno 9 napja átvett mo.-i kocsimnak rozsdás volt a kipufogója, amikor alánéztem...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26347 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 09:56:32 »

Baromság. Túlokosak...
Az anno 9 napja átvett mo.-i kocsimnak rozsdás volt a kipufogója, amikor alánéztem...


Elég az, ha füvön áll az autó pár napot. A harmat megteszi a magáét...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #26348 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 17:49:13 »

Sziasztok .

Van esetleg itt valakinek benzines EcoBoost 1,6 -os 160 lóerős kombi Mondija ?? Kb 2013-as 2014-es ?? 
Ha esetleg akadna akkor légyszi írjon , hogy milyen az autó ezzel a motorral . Mindent amit csak le tud írni. Más is írhat ha van véleménye ,vagy ha már vezetett ilyet.

Előre is köszönöm a válaszokat.

 worship worship worship
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26349 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 18:56:38 »

Sziasztok .

Van esetleg itt valakinek benzines EcoBoost 1,6 -os 160 lóerős kombi Mondija ?? Kb 2013-as 2014-es ?? 
Ha esetleg akadna akkor légyszi írjon , hogy milyen az autó ezzel a motorral . Mindent amit csak le tud írni. Más is írhat ha van véleménye ,vagy ha már vezetett ilyet.

Előre is köszönöm a válaszokat.

 worship worship worship
biztos kellemesen megy, de a fogyasztás oldalon város 8 alatt biztos nincs, picit tempósabban 9-10 körül ehet. csodák nincsenek. kérjél tesztvezetést.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 520 521 522 523 524 525 526 [527] 528 529 530 531 532 533 534 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.