Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:49:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
530
531
532
533
534
535
536
[
537
]
538
539
540
541
542
543
544
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336132 alkalommal)
Petya
és 20 vendég van a témában
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26800 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 17:48:33 »
Idézetet írta: Tibor64 - 2015.05.10 vasárnap, 16:35:23
Üdv! A Champion egy emelt szintű felszerelés, a Trendhez képest. Kilincsek színrefújtak. Képek alapján nem tűnik rossznak, de azért alvázszámot kérnék és a Ford Etisben leellenőrizném. Nem tetszik az ülésfűtés hiánya, mivel az Trend felszereltségtől jár.
Én úgy látom írja az ulesfutest! Engem inkább a tempomat hiánya zavar! Nappali fényt drága belerakatni amúgy?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26801 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 18:18:03 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.05.10 vasárnap, 17:48:33
Én úgy látom írja az ulesfutest! Engem inkább a tempomat hiánya zavar! Nappali fényt drága belerakatni amúgy?
A gyari draga mulatsag, oldalankent asszem 60 korul van csak a lampatest es meg a vezerlese is kell. Az ulesfutes nem alap a trendnel, ebben az evjaratban meg a titaniumban sem volt az. Jobban jarsz valami osram nappali fennyel. Jo fenye van szerintem.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26802 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 18:55:08 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.05.10 vasárnap, 17:48:33
Én úgy látom írja az ulesfutest! Engem inkább a tempomat hiánya zavar! Nappali fényt drága belerakatni amúgy?
A championtrend kivitelről csak annyit, hogy 2012-ben lehetett rendeleni ilyet a fordokhoz, de mondeoban mo.-n nem.
Se tempomat, se drl. Mezei trend+télicsomag-tempomat...
Szvsz: egy középvezetőnek lízingelhette a spórolós főnöke, évi 40ekm futás, semmi luxus, csilivili. Legalább egy tempomatot kérhetett volna.
PS: ha 1x összefutunk, láthatsz championtrendet...
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.10 vasárnap, 18:58:34 írta blau4kombi
»
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26803 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 20:08:56 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.05.10 vasárnap, 18:55:08
A championtrend kivitelről csak annyit, hogy 2012-ben lehetett rendeleni ilyet a fordokhoz, de mondeoban mo.-n nem.
Se tempomat, se drl. Mezei trend+télicsomag-tempomat...
Szvsz: egy középvezetőnek lízingelhette a spórolós főnöke, évi 40ekm futás, semmi luxus, csilivili. Legalább egy tempomatot kérhetett volna.
PS: ha 1x összefutunk, láthatsz championtrendet...
Nincs olyan nagy választék mostanában sajnos. (Az asszony kérése szerint csak a fekete még pláne leszűkíti
)
Kb a két lehetőségem (mert 3 millió fölé nem szeretnék menni), hogy veszek egy Titanium felszereltségű mondeo-t kb 2008 körülit, vagy egy trend-et 2011 körül.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-s_magyar_elso_magansz._tulaj-8698720
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_mo-i.sz.konyves._134_ezer_km-8941965
Bár a 2.2 lehet sok már városba
Nem bírom eldönteni, hogy melyik érné meg jobban. Az autót alsó hangon 6-8 évre venném.
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26804 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 20:18:08 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2015.05.10 vasárnap, 20:08:56
Nincs olyan nagy választék mostanában sajnos. (Az asszony kérése szerint csak a fekete még pláne leszűkíti
)
Kb a két lehetőségem (mert 3 millió fölé nem szeretnék menni), hogy veszek egy Titanium felszereltségű mondeo-t kb 2008 körülit, vagy egy trend-et 2011 körül.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-s_magyar_elso_magansz._tulaj-8698720
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_mo-i.sz.konyves._134_ezer_km-8941965
Bár a 2.2 lehet sok már városba
Nem bírom eldönteni, hogy melyik érné meg jobban. Az autót alsó hangon 6-8 évre venném.
Akkor mindenképp a fiatalabbat!
Városban meg jó a trend is. Oda minek tempomat. Popofűtés van benne.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26805 Dátum:
2015.05.11 hétfő, 08:24:49 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.05.10 vasárnap, 20:18:08
Akkor mindenképp a fiatalabbat!
Városban meg jó a trend is. Oda minek tempomat. Popofűtés van benne.
MKIV-be utólag nem lehet berakni a gyári tempomatot, mint MKIII-ba?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26806 Dátum:
2015.05.11 hétfő, 09:04:59 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.05.11 hétfő, 08:24:49
MKIV-be utólag nem lehet berakni a gyári tempomatot, mint MKIII-ba?
De be lehet. 50 korul csinaljak.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26807 Dátum:
2015.05.11 hétfő, 09:18:29 »
Idézetet írta: ABR - 2015.05.11 hétfő, 09:04:59
De be lehet. 50 korul csinaljak.
Király, akkor az autó kiválasztásánál a van-e tempomat nem szempont (csak költség oldalról kell kalkulálni vele).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26808 Dátum:
2015.05.11 hétfő, 10:30:04 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.10 vasárnap, 18:18:03
A gyari draga mulatsag, oldalankent asszem 60 korul van csak a lampatest es meg a vezerlese is kell. Az ulesfutes nem alap a trendnel, ebben az evjaratban meg a titaniumban sem volt az. Jobban jarsz valami osram nappali fennyel. Jo fenye van szerintem.
Hali
Nekem sincs benne gyárilag a nappali ledes csillogás, de ebayen nézegettem, hogyan lehetne pótolni és ezt találtam:
http://www.ebay.com/itm/Daytime-Running-lights-DRL-Auto-switch-relay-DIM-DIMMING-FORD-FOCUS-MONDEO-/301569573415?&_trksid=p2056016.m2516.l5255
Illetve bontókban oldalanként kb 25ért már kapható lámpatest is. Ezeket összeépítve pótolható lenne a hiányosság?
Illetve még egy kérdés: Egy szaki azt mondta, hogy a nappali led csak akkor építhető bele, ha a szélvédőbe be van építve a fényérzékelő. Használtautón láttam olyan kivitelt, ahol sima szélvédő van (se esőszenzor se fényszenzor) és mégis volt benne led.
Köszönöm,
SzS
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26809 Dátum:
2015.05.11 hétfő, 16:30:01 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.11 hétfő, 10:30:04
Hali
Nekem sincs benne gyárilag a nappali ledes csillogás, de ebayen nézegettem, hogyan lehetne pótolni és ezt találtam:
http://www.ebay.com/itm/Daytime-Running-lights-DRL-Auto-switch-relay-DIM-DIMMING-FORD-FOCUS-MONDEO-/301569573415?&_trksid=p2056016.m2516.l5255
Illetve bontókban oldalanként kb 25ért már kapható lámpatest is. Ezeket összeépítve pótolható lenne a hiányosság?
Illetve még egy kérdés: Egy szaki azt mondta, hogy a nappali led csak akkor építhető bele, ha a szélvédőbe be van építve a fényérzékelő. Használtautón láttam olyan kivitelt, ahol sima szélvédő van (se esőszenzor se fényszenzor) és mégis volt benne led.
Köszönöm,
SzS
Keress másik szakit. Az csak az automatikus lámpakapcsoláshoz kell. Mi köze a DLR-nek hozzá?
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26810 Dátum:
2015.05.12 kedd, 00:25:20 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.11 hétfő, 16:30:01
Keress másik szakit. Az csak az automatikus lámpakapcsoláshoz kell. Mi köze a DLR-nek hozzá?
semmi
"szaki"
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26811 Dátum:
2015.05.12 kedd, 00:39:34 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.05.10 vasárnap, 13:19:41
Sziasztok! ugy hallotam hogy a Német autok motortere nyúl szőrrel van bélelve a zaj csökentés miatt és ezért vonza a menyétet meg a nyestet! kutyaszőrt kell zokniba felakasztan a motortérbe mert attól megriadnak, bár a kasztni ettől még nincs védve de legallább indulni lehet az autóval!
nézd, nekem van 10 szatyor kutyaszőröm... de harisnyába nem tudom hova merném tenni a nejlont hogy ne olvadjon egy autópályamenetnél... tudod te mi van ilyenkor a motortérben?
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26812 Dátum:
2015.05.12 kedd, 08:40:17 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.12 kedd, 00:39:34
nézd, nekem van 10 szatyor kutyaszőröm... de harisnyába nem tudom hova merném tenni a nejlont hogy ne olvadjon egy autópályamenetnél... tudod te mi van ilyenkor a motortérben?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26813 Dátum:
2015.05.12 kedd, 09:01:08 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.05.12 kedd, 08:40:17
jahh. meg a németek nyúlszőrrel borítják a motorteret. aham... na én meg megsúgom az év bizniszét. minden hónapban adsz 100e ft-ot, és 5 év múlva 99% hozamot fizetek rá.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26814 Dátum:
2015.05.12 kedd, 14:57:20 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.12 kedd, 09:01:08
jahh. meg a németek nyúlszőrrel borítják a motorteret. aham... na én meg megsúgom az év bizniszét. minden hónapban adsz 100e ft-ot, és 5 év múlva 99% hozamot fizetek rá.
Ha legközelebb összefutunk, megnézhetitek a "nyúlszőr" borítást egy német autóban. Vmi rágott nálam is. Üveggyapot jellegű a töltés benne. Egyébként 8eFT/db, ha szétrágja.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26815 Dátum:
2015.05.12 kedd, 15:12:47 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.05.12 kedd, 14:57:20
Ha legközelebb összefutunk, megnézhetitek a "nyúlszőr" borítást egy német autóban. Vmi rágott nálam is. Üveggyapot jellegű a töltés benne. Egyébként 8eFT/db, ha szétrágja.
9inkább dobj egy képet a műnyuladról...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26816 Dátum:
2015.05.12 kedd, 15:24:42 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.12 kedd, 15:12:47
9inkább dobj egy képet a műnyuladról...
Most tényleg érdekel vagy csak unatkozol? Te: műnyúl!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26817 Dátum:
2015.05.12 kedd, 16:16:50 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.05.11 hétfő, 10:30:04
Hali
Nekem sincs benne gyárilag a nappali ledes csillogás, de ebayen nézegettem, hogyan lehetne pótolni és ezt találtam:
http://www.ebay.com/itm/Daytime-Running-lights-DRL-Auto-switch-relay-DIM-DIMMING-FORD-FOCUS-MONDEO-/301569573415?&_trksid=p2056016.m2516.l5255
Illetve bontókban oldalanként kb 25ért már kapható lámpatest is. Ezeket összeépítve pótolható lenne a hiányosság?
Illetve még egy kérdés: Egy szaki azt mondta, hogy a nappali led csak akkor építhető bele, ha a szélvédőbe be van építve a fényérzékelő. Használtautón láttam olyan kivitelt, ahol sima szélvédő van (se esőszenzor se fényszenzor) és mégis volt benne led.
Köszönöm,
SzS
Hát én vennék egy Philips vagy oshram DRL-t és beépíteném a rácsba, vagy ha a kerek, akkor egy JB szettel a ködlámpa helyére az oshram ködlámpás DRL verzióját. Bekötni és kész is. Ez a lükhárító vágás nem nagyon szokott szépen sikerülni.
Amúgy mi a bánatnak kellene a DRL-hez bármilyen szenzor? Az előírás szerint indítási kész állapottól kell világítania és nincs semmilyen szenzorhoz kötve a jogszabály. Szóval nem kell.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26818 Dátum:
2015.05.12 kedd, 16:21:10 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.05.12 kedd, 15:24:42
Most tényleg érdekel vagy csak unatkozol? Te: műnyúl!
milyen műnyúl van odea heggesztve neked?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26819 Dátum:
2015.05.12 kedd, 16:33:16 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.12 kedd, 16:21:10
milyen műnyúl van odea heggesztve neked?
Hegesztve!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26820 Dátum:
2015.05.12 kedd, 16:36:42 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.05.12 kedd, 16:33:16
Hegesztve!
az heggesztve van mert mű és azt jobbban kell.
Naplózva
100kg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26821 Dátum:
2015.05.12 kedd, 19:05:22 »
Sziasztok!
Ugy jartam h multheten egy hetet toltott az autom fekproblemaval egy bizonyos szervizbe nevet meg azert nem irnek mert egyenlore nem tudom minositeni oket. A probleme a kocsival az volt h fekezeskor iszonyuan razta a kormanyt. Namost leszabajoztak az elso tarcsakat hatra vadi ujakat raktak uj fekbetettel volt meg mellette gazolajszuro meg olajcsere futomu atvizsgalas de azzal minden rendben volt. Az egesz 161e forintomba kerult de a fekem semmit nem valtozott ugyan ugy razza a kormanyt. Csutortokon viszem vissza es attol fuggoen hogy hogyan tudjak megoldani ezt a helyzetet ugy mindanak roluk velemenyt. De ez igy eleg lehuzosnak tunik en ugy erzem. Sztetek?
Naplózva
Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26822 Dátum:
2015.05.12 kedd, 19:40:58 »
Idézetet írta: 100kg - 2015.05.12 kedd, 19:05:22
Sziasztok!
Ugy jartam h multheten egy hetet toltott az autom fekproblemaval egy bizonyos szervizbe nevet meg azert nem irnek mert egyenlore nem tudom minositeni oket. A probleme a kocsival az volt h fekezeskor iszonyuan razta a kormanyt. Namost leszabajoztak az elso tarcsakat hatra vadi ujakat raktak uj fekbetettel volt meg mellette gazolajszuro meg olajcsere futomu atvizsgalas de azzal minden rendben volt. Az egesz 161e forintomba kerult de a fekem semmit nem valtozott ugyan ugy razza a kormanyt. Csutortokon viszem vissza es attol fuggoen hogy hogyan tudjak megoldani ezt a helyzetet ugy mindanak roluk velemenyt. De ez igy eleg lehuzosnak tunik en ugy erzem. Sztetek?
Érzésre ez pöppet soknak tűnik nekem...
Persze függ attól, hogy miből mit raktak be, de akkor is.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26823 Dátum:
2015.05.12 kedd, 19:58:38 »
Idézetet írta: 100kg - 2015.05.12 kedd, 19:05:22
Sziasztok!
Ugy jartam h multheten egy hetet toltott az autom fekproblemaval egy bizonyos szervizbe nevet meg azert nem irnek mert egyenlore nem tudom minositeni oket. A probleme a kocsival az volt h fekezeskor iszonyuan razta a kormanyt. Namost leszabajoztak az elso tarcsakat hatra vadi ujakat raktak uj fekbetettel volt meg mellette gazolajszuro meg olajcsere futomu atvizsgalas de azzal minden rendben volt. Az egesz 161e forintomba kerult de a fekem semmit nem valtozott ugyan ugy razza a kormanyt. Csutortokon viszem vissza es attol fuggoen hogy hogyan tudjak megoldani ezt a helyzetet ugy mindanak roluk velemenyt. De ez igy eleg lehuzosnak tunik en ugy erzem. Sztetek?
Akkor ezek szerint le se probaltak a feket illetve hogy megszunt-e a hibajelenseg. Hibazni lehet, de a fekkel nem illik.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26824 Dátum:
2015.05.12 kedd, 23:55:05 »
Idézetet írta: 100kg - 2015.05.12 kedd, 19:05:22
Sziasztok!
Ugy jartam h multheten egy hetet toltott az autom fekproblemaval egy bizonyos szervizbe nevet meg azert nem irnek mert egyenlore nem tudom minositeni oket. A probleme a kocsival az volt h fekezeskor iszonyuan razta a kormanyt. Namost leszabajoztak az elso tarcsakat hatra vadi ujakat raktak uj fekbetettel volt meg mellette gazolajszuro meg olajcsere futomu atvizsgalas de azzal minden rendben volt. Az egesz 161e forintomba kerult de a fekem semmit nem valtozott ugyan ugy razza a kormanyt. Csutortokon viszem vissza es attol fuggoen hogy hogyan tudjak megoldani ezt a helyzetet ugy mindanak roluk velemenyt. De ez igy eleg lehuzosnak tunik en ugy erzem. Sztetek?
hátsó szett: 40+10
első munkadíj:6
olajcsere:45
GOsz csere: 15 (fordnál ez 69e olajcserével együtt)
futómű:10
egyéb hibafeltárás 6e
15%-al magasabbat fizettél mint én fizetnék kis ráhagyással. szerintem ez nem túlzottan magas, viszont eléggé kormánymű vagy lengéscsillapító szagú a hibád. nekem a lengéscsillapító csere oldotta meg a gondot. mennyi km van benne?
Naplózva
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26825 Dátum:
2015.05.13 szerda, 09:35:21 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.12 kedd, 23:55:05
hátsó szett: 40+10
első munkadíj:6
olajcsere:45
GOsz csere: 15 (fordnál ez 69e olajcserével együtt)
futómű:10
egyéb hibafeltárás 6e
15%-al magasabbat fizettél mint én fizetnék kis ráhagyással. szerintem ez nem túlzottan magas, viszont eléggé kormánymű vagy lengéscsillapító szagú a hibád. nekem a lengéscsillapító csere oldotta meg a gondot. mennyi km van benne?
Szerintem nagyon sok. Olajcsere 45e vagy több?
? Gyári szűrő, Ford olaj összesen 13e. Akkor mennyi a munkadíj piti 20 perces olajcsrerére??? / Ha most avval jöttök, hogy fékolajcsere is volt, az még 5 perc és 0,5l olaj./
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26826 Dátum:
2015.05.13 szerda, 09:48:40 »
Idézetet írta: Savanya - 2015.05.13 szerda, 09:35:21
Szerintem nagyon sok. Olajcsere 45e vagy több?
? Gyári szűrő, Ford olaj összesen 13e. Akkor mennyi a munkadíj piti 20 perces olajcsrerére??? / Ha most avval jöttök, hogy fékolajcsere is volt, az még 5 perc és 0,5l olaj./
Nekem nemrég volt 40ezres csere. Olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő és fékfolyadék. 78e. És kénytelen vagy, mert csak így kapsz pecsétet a szervizkönyvbe, illetve így érvényes a garanciád. Ja és ne felejtsük, hogy kapsz egy év assistance szolgáltatást is.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26827 Dátum:
2015.05.13 szerda, 11:12:33 »
Idézetet írta: Savanya - 2015.05.13 szerda, 09:35:21
Szerintem nagyon sok. Olajcsere 45e vagy több?
? Gyári szűrő, Ford olaj összesen 13e. Akkor mennyi a munkadíj piti 20 perces olajcsrerére??? / Ha most avval jöttök, hogy fékolajcsere is volt, az még 5 perc és 0,5l olaj./
ezzel a hozzáállással akár otthon is csinálhatnád.
az mk4 olajcsere végignézve kb egy-másfél óra. csak a pollenszűrő egy 15 perces baszakodás a pedáloknál, ha kiszedi akkor meg több mint fél óra.
fékolajat 4-5 évente cserélnek, ez bullshit.
a legtöbb maszek (magát fejlesztő és jó eszközparkú) 40 alatt nem csinál komolett szervízt. (fedkomp hibaolvasás, próbakör, akku ellenőrzés, külső-belső mosás is benne van ott ahol én viszem)
szerintem a 40-45e az alsó reális határ. 10 éve is ennyit fizettem az astránál... akkor 240 volt a nafta literje...
lehet hogy van olyan Kovács András e.v. aki "húszér" is megcsinálja,
...ja 4000Ft-os napidíjon kapok csereautót, ha kérek, (kaució nélkül, 2 aláírás, 10mp.) van hogy fel se számolja és olyan is volt már hogy kihozták munkahelyhez az autót. nekem ezek sokkal fontosabbak, mert nekem az én időm rohadt drága.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26828 Dátum:
2015.05.13 szerda, 11:49:55 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.13 szerda, 11:12:33
ezzel a hozzáállással akár otthon is csinálhatnád.
az mk4 olajcsere végignézve kb egy-másfél óra. csak a pollenszűrő egy 15 perces baszakodás a pedáloknál, ha kiszedi akkor meg több mint fél óra.
fékolajat 4-5 évente cserélnek, ez bullshit.
a legtöbb maszek (magát fejlesztő és jó eszközparkú) 40 alatt nem csinál komolett szervízt. (fedkomp hibaolvasás, próbakör, akku ellenőrzés, külső-belső mosás is benne van ott ahol én viszem)
szerintem a 40-45e az alsó reális határ. 10 éve is ennyit fizettem az astránál... akkor 240 volt a nafta literje...
lehet hogy van olyan Kovács András e.v. aki "húszér" is megcsinálja,
...ja 4000Ft-os napidíjon kapok csereautót, ha kérek, (kaució nélkül, 2 aláírás, 10mp.) van hogy fel se számolja és olyan is volt már hogy kihozták munkahelyhez az autót. nekem ezek sokkal fontosabbak, mert nekem az én időm rohadt drága.
ESP-vel szerelt kocsinál (és tudtommal manapság már mind olyan talán), 2 évente kell fékolajat cserélni.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26829 Dátum:
2015.05.13 szerda, 11:59:31 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.13 szerda, 11:49:55
ESP-vel szerelt kocsinál (és tudtommal manapság már mind olyan talán), 2 évente kell fékolajat cserélni.
Nincs köze az ESP-hez.
Az ESP és ABS nélküli autókban is (illene) 2 évente fékfolyadékot cserélni.
Mivel a fékfolyadék higroszkopikus, ezért 2év alatt a levegőből simán összeszed(het) annyi vizet ami miatt jelentősen romlik a minősége (forráspontja).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26830 Dátum:
2015.05.13 szerda, 12:19:10 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.05.13 szerda, 11:59:31
Nincs köze az ESP-hez.
Az ESP és ABS nélküli autókban is (illene) 2 évente fékfolyadékot cserélni.
Mivel a fékfolyadék higroszkopikus, ezért 2év alatt a levegőből simán összeszed(het) annyi vizet ami miatt jelentősen romlik a minősége (forráspontja).
Annyi hogy a simánál asszem 4 évente szükséges, persze ha az olajban lévő víz mennyisége indokolja, akkor hamarabb is, az ESP-nél meg szigorúbbak az ajánlások. De mindegy, én 2 évente cseréltetem, illetve most hamarabb volt.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
100kg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26831 Dátum:
2015.05.13 szerda, 22:34:18 »
100e folott jarok mar az olajcsere 25e volt es a futomuvet ellenoriztek elvileg 2x is mivel nem akartam elhinni h hibatlan. Elvileg kiprobaltak azt mondtak amikor rakerdeztem de nem szaguldoznak az volt a valasz. Fogjuk ra h saccper az ar normalis, de ugy is h a hiba amiert igazabol elvittem oda az megmaradt?
Naplózva
Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26832 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 00:21:40 »
Idézetet írta: 100kg - 2015.05.13 szerda, 22:34:18
100e folott jarok mar az olajcsere 25e volt es a futomuvet ellenoriztek elvileg 2x is mivel nem akartam elhinni h hibatlan. Elvileg kiprobaltak azt mondtak amikor rakerdeztem de nem szaguldoznak az volt a valasz. Fogjuk ra h saccper az ar normalis, de ugy is h a hiba amiert igazabol elvittem oda az megmaradt?
aham... akkor egy része gari volt... értelek.
hol szervizelted? mit cserélt? számla? ezek után értékelem a 25e-t. ez kb olyan ár amikor az ügyvéd 10-e ft-ért ír meg egy köztudottan többe kerülő szerződést. vagy az ügyvéd ***, vagy amit csinált.
az olcsó húsnak mindig híg a leve...
Naplózva
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26833 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 06:26:23 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.14 csütörtök, 00:21:40
aham... akkor egy része gari volt... értelek.
hol szervizelted? mit cserélt? számla? ezek után értékelem a 25e-t. ez kb olyan ár amikor az ügyvéd 10-e ft-ért ír meg egy köztudottan többe kerülő szerződést. vagy az ügyvéd ***, vagy amit csinált.
az olcsó húsnak mindig híg a leve...
Nem tudjatok mennyi be faj kb. egy nyomogombos kilincs? Markaszervizben 50 ezer. Valahol vagy bontottban lehet talalni olcsobban?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26834 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 07:10:48 »
Idézetet írta: ABR - 2015.05.14 csütörtök, 06:26:23
Nem tudjatok mennyi be faj kb. egy nyomogombos kilincs? Markaszervizben 50 ezer. Valahol vagy bontottban lehet talalni olcsobban?
keresd motorcraftot, bontott mk4et.
http://mondeo.hu/index.php?topic=19350.msg951299#msg951299
http://mondeo.hu/index.php?topic=17431.msg893106#msg893106
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
100kg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26835 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 08:24:55 »
Nemertem azt h miert kell egy olajcserenek 40-50e forintnak lenni amikor unixrol szurovel kb 13e forint ami kell hozza. Most nehogy azt mondja vki h egy olajleerszto csavart ki tekerni 30-40 forinttert realis
Naplózva
Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26836 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 09:04:55 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.13 szerda, 11:12:33
ezzel a hozzáállással akár otthon is csinálhatnád.
az mk4 olajcsere végignézve kb egy-másfél óra. csak a pollenszűrő egy 15 perces baszakodás a pedáloknál, ha kiszedi akkor meg több mint fél óra.
fékolajat 4-5 évente cserélnek, ez bullshit.
a legtöbb maszek (magát fejlesztő és jó eszközparkú) 40 alatt nem csinál komolett szervízt. (fedkomp hibaolvasás, próbakör, akku ellenőrzés, külső-belső mosás is benne van ott ahol én viszem)
szerintem a 40-45e az alsó reális határ. 10 éve is ennyit fizettem az astránál... akkor 240 volt a nafta literje...
lehet hogy van olyan Kovács András e.v. aki "húszér" is megcsinálja,
...ja 4000Ft-os napidíjon kapok csereautót, ha kérek, (kaució nélkül, 2 aláírás, 10mp.) van hogy fel se számolja és olyan is volt már hogy kihozták munkahelyhez az autót. nekem ezek sokkal fontosabbak, mert nekem az én időm rohadt drága.
Otthon is csinálom. Ha pecsét kell azt értem.
Itt csak olajcseréről volt szó.
Az időm nekem is drága, míg te beérsz a szervizbe és leadod az autód én valószínűleg kész vagyok.
Igazából az lehet a baj, hogy nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak a szerízekről.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26837 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 09:08:51 »
Idézetet írta: 100kg - 2015.05.14 csütörtök, 08:24:55
Nemertem azt h miert kell egy olajcserenek 40-50e forintnak lenni amikor unixrol szurovel kb 13e forint ami kell hozza. Most nehogy azt mondja vki h egy olajleerszto csavart ki tekerni 30-40 forinttert realis
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26838 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 09:28:29 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.05.14 csütörtök, 07:10:48
keresd motorcraftot, bontott mk4et.
http://mondeo.hu/index.php?topic=19350.msg951299#msg951299
http://mondeo.hu/index.php?topic=17431.msg893106#msg893106
Koszi linkeket!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26839 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 10:08:22 »
Idézetet írta: 100kg - 2015.05.14 csütörtök, 08:24:55
Nemertem azt h miert kell egy olajcserenek 40-50e forintnak lenni amikor unixrol szurovel kb 13e forint ami kell hozza. Most nehogy azt mondja vki h egy olajleerszto csavart ki tekerni 30-40 forinttert realis
A Fordnál jelenleg 44.900 az éves szerviz. Ez azért nem csak az olaj meg a szűrő cseréje. Igaz nem sokkal több, hiszen az árban csak a pollenszűrő van benne ami alkatrész. Ezen felül át kellene nézniük a kocsit, ellenőrizni a fékek állapotát, a futóművet, meg ami elő van írva nekik. És mint írtam egy év assistance szolgáltatást. Nem mondom hogy olcsó. De más márkáknál is ennyi. Te se dolgoznál ingyen és tartanál fenn egy szervizt alkalmazottakkal a semmiért. Nem fer összehasonlítani ezeket az árakat egy otthoni cserével.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26840 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 11:39:36 »
Idézetet írta: 100kg - 2015.05.14 csütörtök, 08:24:55
Nemertem azt h miert kell egy olajcserenek 40-50e forintnak lenni amikor unixrol szurovel kb 13e forint ami kell hozza. Most nehogy azt mondja vki h egy olajleerszto csavart ki tekerni 30-40 forinttert realis
értem. gondolkozz el a világ műkoödésén az alábbi gondolatok mellett:
- haszon,
- áfa
- járulék
- adók, illetékek, díjak,
- munkabér
- könyvelési és bérszámfejtési költség
- fejlesztési tartalék és oktatási díjak
pedig sajnos khurvára reális... sajnos te vagy eltévedve. a fekete gazdaságban persze ez normális, meg az "okosba" megcsinálásnál... bocs
Naplózva
100kg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26841 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 12:37:53 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.14 csütörtök, 11:39:36
értem. gondolkozz el a világ műkoödésén az alábbi gondolatok mellett:
- haszon,
- áfa
- járulék
- adók, illetékek, díjak,
- munkabér
- könyvelési és bérszámfejtési költség
- fejlesztési tartalék és oktatási díjak
pedig sajnos khurvára reális... sajnos te vagy eltévedve. a fekete gazdaságban persze ez normális, meg az "okosba" megcsinálásnál... bocs
Azt hiszem akkor maradok az eltévedt utamon és csinálom az olajcserét magam 13e-ért a gazdaság fellendítését meg meghagyom a tehetőseknek....
Naplózva
Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26842 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 12:43:46 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.14 csütörtök, 11:39:36
értem. gondolkozz el a világ műkoödésén az alábbi gondolatok mellett:
- haszon,
- áfa
- járulék
- adók, illetékek, díjak,
- munkabér
- könyvelési és bérszámfejtési költség
- fejlesztési tartalék és oktatási díjak
pedig sajnos khurvára reális... sajnos te vagy eltévedve. a fekete gazdaságban persze ez normális, meg az "okosba" megcsinálásnál... bocs
ez melléduma.ha így lenne,akkor sem lenne több mint 20.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26843 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 13:15:46 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.14 csütörtök, 12:43:46
ez melléduma.ha így lenne,akkor sem lenne több mint 20.....
igazad van. 40.220. tök tré vagyok.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26844 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 13:22:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.14 csütörtök, 12:43:46
ez melléduma.ha így lenne,akkor sem lenne több mint 20.....
Ugyan-ugyan. Ha felszerelsz egy műhelyt, nem kevés pénzért, és mondjuk az olajleeresztéshez használsz valami spéci állványos-tölcséres eszközt, meg még szép hivatalosan el is szállíttatod megsemmisítésre az olajat, akkor is annyi? Ja és persze be van jelentve a szerelőd meg mindenki és fizeted az adókat meg a járulékokat? Ha szerinted kijönnél 20-ból, csinálj szervizt és tuti mindenki oda fog járni. Hisz feléért csinálod mint a Ford.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26845 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 13:30:10 »
Idézetet írta: 100kg - 2015.05.14 csütörtök, 12:37:53
Azt hiszem akkor maradok az eltévedt utamon és csinálom az olajcserét magam 13e-ért a gazdaság fellendítését meg meghagyom a tehetőseknek....
semmi gond ezzel. neked ez tetszik, ez vált be. hajrá.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26846 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 13:48:13 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.14 csütörtök, 13:22:27
Ugyan-ugyan. Ha felszerelsz egy műhelyt, nem kevés pénzért, és mondjuk az olajleeresztéshez használsz valami spéci állványos-tölcséres eszközt, meg még szép hivatalosan el is szállíttatod megsemmisítésre az olajat, akkor is annyi? Ja és persze be van jelentve a szerelőd meg mindenki és fizeted az adókat meg a járulékokat? Ha szerinted kijönnél 20-ból, csinálj szervizt és tuti mindenki oda fog járni. Hisz feléért csinálod mint a Ford.
kevesebb mint 10 az olaj meg a szűrő.ne legyen már több a csere munkadíja mint az anyag.....aki többért csinálja az dögöljön éhen.na nem ezért,hanem mert a kutya sem fog benézni hozzá.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26847 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 13:48:55 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.14 csütörtök, 13:15:46
igazad van. 40.220. tök tré vagyok.
néhány ezer km-el keletebbre vagyunk ám még a te elképzeléseidnél......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26848 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 13:56:45 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.14 csütörtök, 13:48:13
kevesebb mint 10 az olaj meg a szűrő.ne legyen már több a csere munkadíja mint az anyag.....aki többért csinálja az dögöljön éhen.na nem ezért,hanem mert a kutya sem fog benézni hozzá.
Te is tudod hogy fog. Te is hordod a hunyadit, mert garis. Ha nem viszed, bukod a garanciát. Vagy tudsz nekem olyan szervit mondani, amelyiket el fog fogadni a Ford, ha garanciális problémám van? Merthogy ilyenkor előszedik hogy jártak-e a szerelők a Fordhoz képzésre? Tudomásuk van-e a gyári visszahívásokról, kötelező cserékről, a gyár által előírt vackokról? Szóval amíg garis addig hordja az ember. Nem nagyon tud mást tenni. Csak garanciavesztéssel, ami nem jó móka. 5 évig engem megfogtak.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.14 csütörtök, 13:59:35 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26849 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 14:12:07 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.14 csütörtök, 13:56:45
Te is tudod hogy fog. Te is hordod a hunyadit, mert garis. Ha nem viszed, bukod a garanciát. Vagy tudsz nekem olyan szervit mondani, amelyiket el fog fogadni a Ford, ha garanciális problémám van? Merthogy ilyenkor előszedik hogy jártak-e a szerelők a Fordhoz képzésre? Tudomásuk van-e a gyári visszahívásokról, kötelező cserékről, a gyár által előírt vackokról? Szóval amíg garis addig hordja az ember. Nem nagyon tud mást tenni. Csak garanciavesztéssel, ami nem jó móka. 5 évig engem megfogtak.
hunyadi 6ik éves,és nem látta sosem szakszervíz.hozzá teszem 34e km van benne,évi 5-6 e km.erre nem kell szagszervíz,de még csak a gari sem.eddig egy váltó probléma volt vele, 30ért javították.de az 5 év alatt 250e ft maradt a zsebben.....
az olajcsere egy szemét lehúzás minden garis autónál.....
A kis i20-ban nincs 3és fél liter olaj,és megajánlottak neki egy 48e ft os olajcsere szervízt.....WTF???
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
530
531
532
533
534
535
536
[
537
]
538
539
540
541
542
543
544
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ