Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.11.14 szerda, 12:30:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 743 744 745 746 747 748 749 [750] 751   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 4969048 alkalommal)
csababogyos és 6 vendég van a témában
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


« Új hozzászólás #37450 Dátum: 2018.09.20 csütörtök, 08:43:39 »

Tegnap óta én is MK4 tulaj vagyok.  Wink Németországi 2011-es 2.2 TDCI Titanium S. Benzinesről váltottam.  nyes (1.8 SCi) Még ismerkedem vele. 2 kérdésem van hirtelen: Mennyi az a legalacsonyabb fordulatszám amivel sík úton nem kínzom a motort? (Mondjuk ennek már 1000-es fordulaton nagyobb nyomatéka van, mint az SCi csúcsnyomatéka.) A kesztyűtartót nehezen lehet kinyitni. Valahogy le lehet szedni az ajtaját, hogy megnézzem? (MK3-nál könnyű volt kiszedni itt még nem próbálkoztam.)
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
titta
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3377



« Új hozzászólás #37451 Dátum: 2018.09.20 csütörtök, 09:12:32 »

Tegnap óta én is MK4 tulaj vagyok.  Wink Németországi 2011-es 2.2 TDCI Titanium S. Benzinesről váltottam.  nyes (1.8 SCi) Még ismerkedem vele. 2 kérdésem van hirtelen: Mennyi az a legalacsonyabb fordulatszám amivel sík úton nem kínzom a motort? (Mondjuk ennek már 1000-es fordulaton nagyobb nyomatéka van, mint az SCi csúcsnyomatéka.) A kesztyűtartót nehezen lehet kinyitni. Valahogy le lehet szedni az ajtaját, hogy megnézzem? (MK3-nál könnyű volt kiszedni itt még nem próbálkoztam.)


Hát 1500 alatt nem nagyon használnám folyamatosan. Pont a nagy nyomatékkal van a baj, az alacson fordulat miatt lökésszerű terhelést kapnak a csapágyak. Keress rá a Totalcaron, ott többször is levezették hogy a nyomaték öl, nem a fordulat.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
G_B
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 762



« Új hozzászólás #37452 Dátum: 2018.09.20 csütörtök, 09:19:57 »

Tegnap óta én is MK4 tulaj vagyok.  Wink Németországi 2011-es 2.2 TDCI Titanium S. Benzinesről váltottam.  nyes (1.8 SCi) Még ismerkedem vele. 2 kérdésem van hirtelen: Mennyi az a legalacsonyabb fordulatszám amivel sík úton nem kínzom a motort? (Mondjuk ennek már 1000-es fordulaton nagyobb nyomatéka van, mint az SCi csúcsnyomatéka.) A kesztyűtartót nehezen lehet kinyitni. Valahogy le lehet szedni az ajtaját, hogy megnézzem? (MK3-nál könnyű volt kiszedni itt még nem próbálkoztam.)

én 1500 alatt nem szoktam menni
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6756



E-mail
« Új hozzászólás #37453 Dátum: 2018.09.20 csütörtök, 09:24:17 »

Tegnap óta én is MK4 tulaj vagyok.  Wink Németországi 2011-es 2.2 TDCI Titanium S. Benzinesről váltottam.  nyes (1.8 SCi) Még ismerkedem vele. 2 kérdésem van hirtelen: Mennyi az a legalacsonyabb fordulatszám amivel sík úton nem kínzom a motort? (Mondjuk ennek már 1000-es fordulaton nagyobb nyomatéka van, mint az SCi csúcsnyomatéka.) A kesztyűtartót nehezen lehet kinyitni. Valahogy le lehet szedni az ajtaját, hogy megnézzem? (MK3-nál könnyű volt kiszedni itt még nem próbálkoztam.)


Grat! Sok balesetmentest!
Kesztyutartonal ha arra gondolsz, higy lefele huzni kell, akkor ne kezd szetszedni. Ez ilyen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 247


E-mail
« Új hozzászólás #37454 Dátum: 2018.09.20 csütörtök, 18:54:45 »

Tegnap óta én is MK4 tulaj vagyok.  Wink Németországi 2011-es 2.2 TDCI Titanium S. Benzinesről váltottam.  nyes (1.8 SCi) Még ismerkedem vele. 2 kérdésem van hirtelen: Mennyi az a legalacsonyabb fordulatszám amivel sík úton nem kínzom a motort? (Mondjuk ennek már 1000-es fordulaton nagyobb nyomatéka van, mint az SCi csúcsnyomatéka.) A kesztyűtartót nehezen lehet kinyitni. Valahogy le lehet szedni az ajtaját, hogy megnézzem? (MK3-nál könnyű volt kiszedni itt még nem próbálkoztam.)


2000-es fordulatom megyek vele.


Bonca
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCi 140 LE QXBA
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


« Új hozzászólás #37455 Dátum: 2018.09.25 kedd, 09:23:37 »

Sziasztok!

Ötletetre lennék kíváncsi.

Tegnap vettem egy új 80 ah-s varta akksit, viszont állandóan kiírja, hogy akku feszültség alacsony. Miután leállítom az autót 1-2 perc után kikapcsolja a rádiót is és a motor újraindításáig nem engedi visszakapcsolni sem.
Szerintetek mi lehet a gond? (akksi csere előtt ilyen probléma nem volt)
Naplózva

Ford Mondeo 2011 MKIV, 1,6 Titanium
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


Galaxy 2.0 TDCi Business (2013) UFWA


« Új hozzászólás #37456 Dátum: 2018.09.25 kedd, 11:45:30 »

Sziasztok!

Ötletetre lennék kíváncsi.

Tegnap vettem egy új 80 ah-s varta akksit, viszont állandóan kiírja, hogy akku feszültség alacsony. Miután leállítom az autót 1-2 perc után kikapcsolja a rádiót is és a motor újraindításáig nem engedi visszakapcsolni sem.
Szerintetek mi lehet a gond? (akksi csere előtt ilyen probléma nem volt)

szia,

próbáld meg ezt: http://mondeo.hu/index.php?topic=26964.0
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


« Új hozzászólás #37457 Dátum: 2018.09.25 kedd, 11:50:18 »


Ezt próbáltam, sikeres is volt, de semmi...
Naplózva

Ford Mondeo 2011 MKIV, 1,6 Titanium
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6012


E-mail
« Új hozzászólás #37458 Dátum: 2018.09.25 kedd, 16:54:09 »

Sziasztok!

Ötletetre lennék kíváncsi.

Tegnap vettem egy új 80 ah-s varta akksit, viszont állandóan kiírja, hogy akku feszültség alacsony. Miután leállítom az autót 1-2 perc után kikapcsolja a rádiót is és a motor újraindításáig nem engedi visszakapcsolni sem.
Szerintetek mi lehet a gond? (akksi csere előtt ilyen probléma nem volt)
Vidd vissza, oda ahol vettem. Kérd meg, hogy mérjenek rá, mert ez így nem gromek. Ha ez a "silver" kivitel, azzal vmi nem jó... Vagy az autóval történt pont akkor vmi, mikor aksit cseréltél... Bár ez elég valószínűtlen. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
juppe008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



« Új hozzászólás #37459 Dátum: 2018.09.27 csütörtök, 13:37:21 »

Használ valaki CD nyílásba helyezhető mobil tartót ?
ilyesmit: https://www.google.hu/search?q=cd+slot+mount+car+phone+holder&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjH48OVi9vdAhXKalAKHb0cBHoQ_AUICigB&biw=1920&bih=938

Amit eddig használtam egyik napról a másikra elvesztette a passzentosságát és könnyen kilehetett húzni mobillal együtt a nyílásból. Gyári rádió CD nyílása kicsit szűkebb mint az átlagos rádiókba lévő, ezért nem tom van e esetleg vmilyen bevált tipus erre.

Naplózva

2013 / MK4 fl / Kombi / Titanium / 2.0 Benzin
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 745



E-mail
« Új hozzászólás #37460 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 09:58:35 »

Üdv!

Volt már kérdés, de nem jött pontos válasz arra, hogy a kombi mondeoknál milyen teleszkóp kell ahhoz, hogy a csomagtérajtó felnyíljon magától?  wave
Naplózva

Ford Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le, QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Ford Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


« Új hozzászólás #37461 Dátum: 2018.09.30 vasárnap, 16:28:55 »

Használ valaki CD nyílásba helyezhető mobil tartót ?
ilyesmit: https://www.google.hu/search?q=cd+slot+mount+car+phone+holder&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjH48OVi9vdAhXKalAKHb0cBHoQ_AUICigB&biw=1920&bih=938

Amit eddig használtam egyik napról a másikra elvesztette a passzentosságát és könnyen kilehetett húzni mobillal együtt a nyílásból. Gyári rádió CD nyílása kicsit szűkebb mint az átlagos rádiókba lévő, ezért nem tom van e esetleg vmilyen bevált tipus erre.


Nekem ilyen van:
https://www.aliexpress.com/item/3-5-5-5-Inch-Car-CD-Slot-Mobile-Phone-Holder-Bracket-360-Degree-Rotating-Adjustable/32833759915.html

Ez a gyári NX fejegység CD-nyílásba könnyen bemegy, a cucc közelépnél van egy rész ahová lehet tenni egy gumi betétet, amivel beszorul a nyílásba, 3-4 ilyen gumit adnak hozzá különböző nyílásokhoz. De szerintem mindenképpen 2 kezes a telefon kivétele, mert az oldalra húzható rögzítés miatt nemigen megy 1 kézzel. Akkor meg ha 2 kézzel nyúlsz oda, tudod tartani hogy ne jöjjön ki a CD-slotból, szóval szerintem felesleges beleszorítani, alapból nem fog kiesni.
Ha érdekel, Újpesten meg tudom mutatni egyeztetett időben és helyen.
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.30 vasárnap, 16:31:31 írta Flyby » Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
Nemtudom
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #37462 Dátum: 2018.10.01 hétfő, 05:58:33 »

Jó reggelt!

Adott egy 1.6 ti-vct Mondeo 190 ezer km-rel (2009. 12.havi)

Olvastam valamelyik topicban hogy kizárólag kalcium aksit szabad tenni többek között a Mondeokba is. Kíváncsiságból megnéztem nekem milyen van benne és valami általam kevésbé ismert olasz aksi, amin nincs ráutaló jel hogy kalciumos lenne. Okozhat ez valamilyen gondot hosszú távon? 2,5 éve van nálam az autó ezzel az aksival de hibát nem produkált - kivéve: néha vibrál a fény 1-1 ponton a sebességmutató és a fordulatszám mutató részen. (Véletlenszerűen teljesen sima úton is) Ez lehet egyenetlen töltés miatt?

Másik kérdés:sebességváltáskor illetve amikor leveszem  a lábam a gázról és motorfékkel lassul az autó akkor finom rángásokat tapasztalok. Gyorsításkor viszont minden rendben; egyenletesen húz, illetve egyenletes sebességnél sincs semmi rángás.Ez mitől lehet? Folytószelep tiszta illetve illetve a benzin minőségével sincs probléma. Elképzelhető motortartó vagy váltótartó bak? Ezek épségét lehet valahogy ellenörizni vagy csak akkor látni ha ki van szedve?

Köszönöm elöre is asegítséget.

Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 867


E-mail
« Új hozzászólás #37463 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 11:25:56 »

Sziasztok!

Hol van robbantott alkatrész lista még a mondeoról?
A zap oldalon kívül.
Kézi 6os váltó érdekelne.
Köszi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
G_B
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 762



« Új hozzászólás #37464 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 11:27:24 »

Sziasztok!

Hol van robbantott alkatrész lista még a mondeoról?
A zap oldalon kívül.
Kézi 6os váltó érdekelne.
Köszi
itt pl.: http://www.catcar.info/ford/?lang=en
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 867


E-mail
« Új hozzászólás #37465 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 11:40:24 »

Köszi ez jobban működik mint a zap oldal.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6012


E-mail
« Új hozzászólás #37466 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 12:04:00 »

Sziasztok!

Hol van robbantott alkatrész lista még a mondeoról?
A zap oldalon kívül.
Kézi 6os váltó érdekelne.
Köszi
Szerintem Alf is csinált belőle faq-ot. Amúgy a "manuális váltó, kupplung" topikban többször kiveséztük a 6gangos váltókat...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 867


E-mail
« Új hozzászólás #37467 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 12:16:25 »

Szerintem Alf is csinált belőle faq-ot. Amúgy a "manuális váltó, kupplung" topikban többször kiveséztük a 6gangos váltókat...

Nem találtam a FAQ-ban leírást.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #37468 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 12:58:30 »

Sziasztok!

Hol van robbantott alkatrész lista még a mondeoról?
A zap oldalon kívül.
Kézi 6os váltó érdekelne.
Köszi
estére keresek neked valami infót.melóba nem megy.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


« Új hozzászólás #37469 Dátum: 2018.10.08 hétfő, 20:03:45 »

MK4 kombiba szeretnék teljes méretű pótkereket. (Defektjavító van csak benne.) Belepróbáltam az MK3-ét de túl nagy. Van valamiféle magasító, hogy beférjen? Mi a hivatalos neve, hogy keressem? Melyik bontósnál érdemes érdeklődni (Budapesten)?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 356



E-mail
« Új hozzászólás #37470 Dátum: 2018.10.09 kedd, 06:17:55 »

MK4 kombiba szeretnék teljes méretű pótkereket. (Defektjavító van csak benne.) Belepróbáltam az MK3-ét de túl nagy. Van valamiféle magasító, hogy beférjen? Mi a hivatalos neve, hogy keressem? Melyik bontósnál érdemes érdeklődni (Budapesten)?

Én lépésálló hungarocellből csináltam meg, méretre vágva. Igaz nem kombi, csak sedan, de tökéletes. 6-8 cm-el kellett megemelni az alját, így belefér a pótkerék.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



E-mail
« Új hozzászólás #37471 Dátum: 2018.10.09 kedd, 11:15:51 »

MK4 kombiba szeretnék teljes méretű pótkereket. (Defektjavító van csak benne.) Belepróbáltam az MK3-ét de túl nagy. Van valamiféle magasító, hogy beférjen? Mi a hivatalos neve, hogy keressem? Melyik bontósnál érdemes érdeklődni (Budapesten)?

Gyárilag ilyen van az 5 ajtósban, én keresnék ilyet kombiba, mert jó bele pakolni.
https://www.dropbox.com/s/cg1iyfg0cklg6h7/2018-09-19%2010.44.11.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/5g1w3nto2rpijpf/2018-09-19%2014.13.25.jpg?dl=0
Naplózva

Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
patakigs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #37472 Dátum: 2018.10.17 szerda, 10:30:25 »

Kedves Mindenki! Segítséget szeretnék kérni. Vezérműszíj , vízpumpa csere után állandóan világít az ESP kontroll lámpa a műszerfalon, és a fordulatszámmérő nem működik, illetve kb 1 másodpercig felugrik 800-as értékre indítás után, de aztán semmi. Mi lehet a baj? Tudna valaki segíteni? 2008 diesel Mondeo kombi 2.0 TDCI 103kw.
Hívtunk profi hibakódkiolvasót, nem meglepő módon főtengely jeladó hibát jelzett. Megpróbáltuk kipucolni, nem volt  jó utána sem, újat vettem. Ez csak azért érdekes, mert a vezérműszíj csere előtt semmi gond nem volt vele, és állítólag hozzá sem lett nyúlva, nem volt levéve. Már elvileg mindent kizártunk, új jeladóval sem működik, a kábelkorbács is ellenőrizve lett, hibát nem találtak, mégsem szűnt meg a probléma.
A motor jár, de nincs fordulatszámmérés, ESP lámpa állandóan ég. Felsőholtponti jeladó csere sem javított a helyzeten. Indítás után pár másodpercig elindul kb. 800 értékig utána visszaesik. Pár napja fél óráig megjavult. Most rendeltem egy mágneses impulzus jeladót, de kétségeim vannak, hogy más lehet az ok. Szóval nem akkor kapja jelet a főtengely  jeladó, amikor kellene. Ezért kérdezem, hogy a szíjat lehet-e kicsit nem pontosan felrakni?
A szerelő szerint, mindent jól csatlakoztatott, a probléma jelentkezése után le is ellenőrizte.
Viszont ha rádugom a kis ELM327 kütyümet, akkor a telómon mutatja a fordulatszámot.
A mágneses impulzus jeladó, amiről a felső holtponti jeladó veszi a jelet, amit nem is lehet rosszul visszatenni, elromolhatott? Az adhat fals jelet leszedés és felrakás után? (Mágnessel húzta le a helyéről, mert nem tudott alányúlni, hogy leszedje. Esetleg lehet, hogy "elmágnesezte"?)
Kérem, ha tud valaki valami okosat, vagy kapcsolatot megbízható hozzáértővel, esetleg találkozott hasonló problémával, ossza meg velem!
Érdekességképpen pár napja egy piros lámpánál álló helyzetben egyszer csak megjavult. Örültem mint kutya a farkának. Korai volt. Míg hazaértem, kb fél óra, működött. Többszöri újraindítás után is úgy tűnt megjavult. Aztán megint semmi. Ez azóta tegnap is hasonló módon  megtörtént.
Elég idegesítő, nem tudom mit csináljak. Most cseréljük ki az impuzus jeladót is? Egyszer jó, egyszer meg nem? Vagy elképzelhető, hogy a szíj mégis egy picit nem pontosan lett feltéve?
https://www.autodoc.hu/ina/7898728
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #37473 Dátum: 2018.10.17 szerda, 11:01:18 »

Kedves Mindenki! Segítséget szeretnék kérni. Vezérműszíj , vízpumpa csere után állandóan világít az ESP kontroll lámpa a műszerfalon, és a fordulatszámmérő nem működik, illetve kb 1 másodpercig felugrik 800-as értékre indítás után, de aztán semmi. Mi lehet a baj? Tudna valaki segíteni? 2008 diesel Mondeo kombi 2.0 TDCI 103kw.
Hívtunk profi hibakódkiolvasót, nem meglepő módon főtengely jeladó hibát jelzett. Megpróbáltuk kipucolni, nem volt  jó utána sem, újat vettem. Ez csak azért érdekes, mert a vezérműszíj csere előtt semmi gond nem volt vele, és állítólag hozzá sem lett nyúlva, nem volt levéve. Már elvileg mindent kizártunk, új jeladóval sem működik, a kábelkorbács is ellenőrizve lett, hibát nem találtak, mégsem szűnt meg a probléma.
A motor jár, de nincs fordulatszámmérés, ESP lámpa állandóan ég. Felsőholtponti jeladó csere sem javított a helyzeten. Indítás után pár másodpercig elindul kb. 800 értékig utána visszaesik. Pár napja fél óráig megjavult. Most rendeltem egy mágneses impulzus jeladót, de kétségeim vannak, hogy más lehet az ok. Szóval nem akkor kapja jelet a főtengely  jeladó, amikor kellene. Ezért kérdezem, hogy a szíjat lehet-e kicsit nem pontosan felrakni?
A szerelő szerint, mindent jól csatlakoztatott, a probléma jelentkezése után le is ellenőrizte.
Viszont ha rádugom a kis ELM327 kütyümet, akkor a telómon mutatja a fordulatszámot.
A mágneses impulzus jeladó, amiről a felső holtponti jeladó veszi a jelet, amit nem is lehet rosszul visszatenni, elromolhatott? Az adhat fals jelet leszedés és felrakás után? (Mágnessel húzta le a helyéről, mert nem tudott alányúlni, hogy leszedje. Esetleg lehet, hogy "elmágnesezte"?)
Kérem, ha tud valaki valami okosat, vagy kapcsolatot megbízható hozzáértővel, esetleg találkozott hasonló problémával, ossza meg velem!
Érdekességképpen pár napja egy piros lámpánál álló helyzetben egyszer csak megjavult. Örültem mint kutya a farkának. Korai volt. Míg hazaértem, kb fél óra, működött. Többszöri újraindítás után is úgy tűnt megjavult. Aztán megint semmi. Ez azóta tegnap is hasonló módon  megtörtént.
Elég idegesítő, nem tudom mit csináljak. Most cseréljük ki az impuzus jeladót is? Egyszer jó, egyszer meg nem? Vagy elképzelhető, hogy a szíj mégis egy picit nem pontosan lett feltéve?
https://www.autodoc.hu/ina/7898728
nem lehet, hogy az impulzus jeladót (meg)fordítva szerelte fel?Mert úgy vagy van jel, vagy nincs....
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
patakigs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #37474 Dátum: 2018.10.17 szerda, 13:15:45 »


Akinek szeretnél válaszolni, annak a hozzászólásánál jobb oldalon klikk a válasz gombra.
Az ő szövege után a " ] " jel után írd a saját mondandódat.
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.17 szerda, 13:23:20 írta alf® » Naplózva
patakigs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #37475 Dátum: 2018.10.17 szerda, 13:57:06 »

nem lehet, hogy az impulzus jeladót (meg)fordítva szerelte fel?Mert úgy vagy van jel, vagy nincs....
Az egyik fele ennek a tárcsának, vagy keréknek peremes, úgyhogy fordítva nem lehet felhelyezni. Illetve, ha mégis, akkor a jeladó prememe nem a főtengely jeladó elé kerül, kvázi semmilyen jelet nem fogna.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #37476 Dátum: 2018.10.17 szerda, 14:39:03 »

Az egyik fele ennek a tárcsának, vagy keréknek peremes, úgyhogy fordítva nem lehet felhelyezni. Illetve, ha mégis, akkor a jeladó prememe nem a főtengely jeladó elé kerül, kvázi semmilyen jelet nem fogna.
pont ezért kérdezem.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 247


E-mail
« Új hozzászólás #37477 Dátum: 2018.10.19 péntek, 09:18:37 »

Ahogy elnézem, minden Mondeonál gond van ennek a rácsnak a rögzítésével. Hiába akasztok be fent is, lent is minden pöcköt, egy idő után kiugranak.



Van erre valami trükk vagy ez ilyen?

Bonca
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCi 140 LE QXBA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3345



E-mail
« Új hozzászólás #37478 Dátum: 2018.10.19 péntek, 11:37:50 »

Ahogy elnézem, minden Mondeonál gond van ennek a rácsnak a rögzítésével. Hiába akasztok be fent is, lent is minden pöcköt, egy idő után kiugranak.

[img]https://preview.ibb.co/fHrgqf/mk4mondeofrontgrill.jpg

Van erre valami trükk vagy ez ilyen?

Bonca

Már én is nézegettem(a jobb oldalon néha kipattan egy-két pöcök és visszarakom),tehát nemsokára lesz megoldás. nyes
Minden indítás elött visszahúzod és azt hiszik valami indítás elötti riasztókikapcsoló ceremónia. eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 247


E-mail
« Új hozzászólás #37479 Dátum: 2018.10.19 péntek, 12:15:21 »

Ilyet biztosan nem akarok Cheesy



Bonca
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCi 140 LE QXBA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3345



E-mail
« Új hozzászólás #37480 Dátum: 2018.10.19 péntek, 12:19:44 »

Ez egy kicsit barbár munka  falbav .Nem ilyen megoldáson gondolkodom. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6756



E-mail
« Új hozzászólás #37481 Dátum: 2018.10.19 péntek, 12:29:26 »

Ez egy kicsit barbár munka  falbav .Nem ilyen megoldáson gondolkodom. vigyor3

Eporapid Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3345



E-mail
« Új hozzászólás #37482 Dátum: 2018.10.19 péntek, 12:35:46 »

Eporapid Cheesy
Ez is egy megoldás,főleg,ha többet nem akarja szétszedni.Akár műanyag hegesztés is szóba jöhet. wow1
Valami oldható és végleges megoldás lesz. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6012


E-mail
« Új hozzászólás #37483 Dátum: 2018.10.19 péntek, 14:06:10 »

Ez is egy megoldás,főleg,ha többet nem akarja szétszedni.Akár műanyag hegesztés is szóba jöhet. wow1
Valami oldható és végleges megoldás lesz. vigyor3
Nekem bleki esetén, mikor a trend-es rácsot (az is kijárt mindig) krómos szélűre cseréltük (mint optikai tunning  Cheesy) ketten pattintottuk a helyére. Én elöl ellentartottam, a szerelő pedig hátulról (a motortér felől) erősen nyomta. Lehetett is hallani, hogy a kis fülek bepattannak. Utána jó volt. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #37484 Dátum: 2018.10.19 péntek, 15:15:05 »

Nekem bleki esetén, mikor a trend-es rácsot (az is kijárt mindig) krómos szélűre cseréltük (mint optikai tunning  Cheesy) ketten pattintottuk a helyére. Én elöl ellentartottam, a szerelő pedig hátulról (a motortér felől) erősen nyomta. Lehetett is hallani, hogy a kis fülek bepattannak. Utána jó volt. 
neked? vigyor3
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 247


E-mail
« Új hozzászólás #37485 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 07:11:41 »

Nekem bleki esetén, mikor a trend-es rácsot (az is kijárt mindig) krómos szélűre cseréltük (mint optikai tunning  Cheesy) ketten pattintottuk a helyére. Én elöl ellentartottam, a szerelő pedig hátulról (a motortér felől) erősen nyomta. Lehetett is hallani, hogy a kis fülek bepattannak. Utána jó volt. 

A motortérből hozzá lehet férni?

Bonca
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCi 140 LE QXBA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6012


E-mail
« Új hozzászólás #37486 Dátum: 2018.10.22 hétfő, 10:43:59 »

A motortérből hozzá lehet férni?

Bonca
Nem pontosan onnan, ha jól emlkéxem, leszedtük az alsó borítólemezt és a lökhárító és a hűtő között benyúlva nyúlt fel az aknából Józsi és "varázsolta" össze a patentokat. Én csak ellentartottam. Hivatalosan le kellene szedni a lököst és úgy kellene összejátszani a kettő alkatrészt. DE: ezen időre már a műanyag anya/csavar (de lehet, hogy csak vmi patent) "összerohad", nem lehetett szétszedni, tartalék meg nem volt nálunk. Szóval nem 1xü.     
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 356



E-mail
« Új hozzászólás #37487 Dátum: 2018.10.24 szerda, 18:13:24 »

Üdv. Tudja valaki, hol lehet jó minőségű, akár gyári üléshuzatot beszerezni? Ha az utángyártott jobb minőségű, az sem baj.  nyes
Köszi!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
parduc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #37488 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 14:58:42 »

üdv mindenkinek!!

cd rádió Sony  javítót tudtok Bp-i vagy délpest megyei,de ha kell vidéki is lehet megoldom

válaszokért előre is köszi  worship worship
Naplózva
Travolta76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #37489 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 16:03:50 »

üdv mindenkinek!!

cd rádió Sony  javítót tudtok Bp-i vagy délpest megyei,de ha kell vidéki is lehet megoldom

válaszokért előre is köszi  worship worship

Üdv!

Mi a probléma vele?
Naplózva

Mondeo MK4 2.0 Ecoboost Titanium 149kW 2012 04.
parduc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #37490 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 16:28:12 »

Üdv!

Mi a probléma vele?

Üdv
kb 2hete szórakozik velem, kijelző hol müködik, hol nem,menet közben ki kapcsol magától, vagy be kapcsol,ha működik akkor leszívja az akksit álló helyzetben,a készenlét nem kapcsol le szvsz,akkut kivettem,töltöttem,visszaraktam,(ezt többször kellett ismételnem)mindig kérte a kódot,mai nappal meg untam, vettem egy új akksit,ki a régi, be az új,nem kéri a kódot ill a kijelző sem működik,amit jelenleg nem is bánok mert nem szívja le az akkut,aztán lehet valami más viccelődik,de már nagyon unom



Naplózva
Travolta76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #37491 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 16:47:33 »

Üdv
kb 2hete szórakozik velem, kijelző hol müködik, hol nem,menet közben ki kapcsol magától, vagy be kapcsol,ha működik akkor leszívja az akksit álló helyzetben,a készenlét nem kapcsol le szvsz,akkut kivettem,töltöttem,visszaraktam,(ezt többször kellett ismételnem)mindig kérte a kódot,mai nappal meg untam, vettem egy új akksit,ki a régi, be az új,nem kéri a kódot ill a kijelző sem működik,amit jelenleg nem is bánok mert nem szívja le az akkut,aztán lehet valami más viccelődik,de már nagyon unom





Rázkódásra vagy ütögetésre se jön meg a kijelzés?
Naplózva

Mondeo MK4 2.0 Ecoboost Titanium 149kW 2012 04.
parduc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #37492 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 18:55:18 »

Rázkódásra vagy ütögetésre se jön meg a kijelzés?

hát ma reggel ütögettem mint a pinpong labdát az ütővel de semmi       aztán út közben magához tért és kérte a kódot,be is írtam, müködött is,de mikor le parkoltam az lcd kijelző nem aludt el a lezárást követően egész nap,,most haza érkezés után lezárás után elvette onnan is a feszültséget vagyis a kijelző is sötét lett, csak a riasztónak a pislákoló "I" betű müködik,   itt valami kontakt hiba van szvsz,hétvégén szétszedem stekkereket szét össze ill. speyel megfujkodom   hátha megjavul   vagy nem

igaz olvasgattam nagyon sokat ezzel a problémával kapcsolatban, ezt a dolgot javasolják először,utána a szakit, az után a bontót ,de akkor az egész autó megy  eplus2  eplus2,vicc volt
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


« Új hozzászólás #37493 Dátum: 2018.11.09 péntek, 11:44:11 »

Van itt valaki akinek faceliftes kombija és teljes méretű pótkereke van Budapesten? Meg szeretném nézni a kialakítását.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 247


E-mail
« Új hozzászólás #37494 Dátum: 2018.11.11 vasárnap, 10:01:20 »

Ez itt egy Mondeo?
https://index.hu/mindekozben/poszt/2018/11/10/teljesen_kiegett_egy_taxi_budan/

Bonca
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCi 140 LE QXBA
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224



« Új hozzászólás #37495 Dátum: 2018.11.11 vasárnap, 10:58:41 »


Szerintem igen. A ködlámpa, a DRL maradványaiból gondolom.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 247


E-mail
« Új hozzászólás #37496 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 13:03:16 »

Érdekelne, mitől gyulladt ki. Dízel volt? Valaki megdobta koktéllal?

Bonca
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCi 140 LE QXBA
G_B
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 762



« Új hozzászólás #37497 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 14:38:23 »

Érdekelne, mitől gyulladt ki. Dízel volt? Valaki megdobta koktéllal?

Bonca
taxi, így valószínűleg tdci volt
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23557


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37498 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 22:31:24 »

taxi, így valószínűleg tdci volt
nem divat már dízellel taxizni pesten vigyor3 elvileg 1.6 ökobúst volt. csak tudnám mitől eco, ha így füstöl égés közben Huh?
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11178



E-mail
« Új hozzászólás #37499 Dátum: Tegnap - 08:50:27 »

nem divat már dízellel taxizni pesten vigyor3

Akkor mibe teszik a használt motorolajat?  eplus2 vagy maradt a pihentetés és visszaöntés?  hehe
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Oldalak: 1 ... 743 744 745 746 747 748 749 [750] 751   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.