Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 11:58:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 755 756 757 758 759 760 761 [762] 763 764 765 766 767 768 769 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10716719 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #38050 Dátum: 2019.05.22 szerda, 08:51:22 »

Levegőtöl tud fel levegősödni.

Látom, te is csak beszélgetni akarsz róla.....
Köszönöm ezt a remek hozzászólást... Építő jellegű volt. Talán ha ez lenne a szakmám nem itt irogatnék, de tudtommal ez nem autószerelők fóruma...
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38051 Dátum: 2019.05.22 szerda, 08:51:43 »

Tehát ha pár órát áll, akkor nagyobb az esélye h lelevegősödik? De ha az üza szűrőnél jut be levegő akkor menet közben nem kellene ennek valami jelét tapasztalnom?

Ami ehhez segíteni lehet, megkaptad.

Fingrostálásra nincs időm.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38052 Dátum: 2019.05.22 szerda, 08:54:10 »

Cheesy lehet ITT mást is?
Az itt kapott infókat, tanácsokat végre lehet hajtani, ellenőrizni. A kérdések közötti időben ez biztosan nem történt meg.
Vagyis.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #38053 Dátum: 2019.05.22 szerda, 08:55:21 »

Ami ehhez segíteni lehet, megkaptad.

Fingrostálásra nincs időm.
Ha nincs időd normálisan írni, esetleg elmagyarázni a hozzá nem értenőknek, akkor ne is írj inkább. Szerintem vannak mások, akik szabadidejükben szívesen válaszolnak, akár hosszabban is. Elvégre erre van a fórum.... Hála az égnek rengeteg segítséget kaptam már itt a fórumon és eddig senkinek nem esett nehezére, akár (egyeseknek) blőd kérdésekre is válaszolni...
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38054 Dátum: 2019.05.22 szerda, 08:56:23 »

Köszönöm ezt a remek hozzászólást... Építő jellegű volt. Talán ha ez lenne a szakmám nem itt irogatnék, de tudtommal ez nem autószerelők fóruma...
Ehhez nem kell semmilyen tudás, hogy a levegőtől tud valami levegősödni.
A kérdés is fura....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38055 Dátum: 2019.05.22 szerda, 08:58:56 »


Fingrostálásra nincs időm.

Inkább mélyebbre hatolnál, ugye?  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38056 Dátum: 2019.05.22 szerda, 09:00:55 »

Tehát ha pár órát áll, akkor nagyobb az esélye h lelevegősödik, mintha 1 napig áll? De ha az üza szűrőnél jut be levegő akkor menet közben nem kellene ennek valami jelét tapasztalnom?

Nem vagyok biztos a válaszban, de pár óra állás alatt még más az üzemanyag hőmérséklete, míg ha sokat áll, akkor lehűl
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38057 Dátum: 2019.05.22 szerda, 09:05:35 »

Ha nincs időd normálisan írni, esetleg elmagyarázni a hozzá nem értenőknek, akkor ne is írj inkább. Szerintem vannak mások, akik szabadidejükben szívesen válaszolnak, akár hosszabban is. Elvégre erre van a fórum.... Hála az égnek rengeteg segítséget kaptam már itt a fórumon és eddig senkinek nem esett nehezére, akár (egyeseknek) blőd kérdésekre is válaszolni...

Ne te döntsd már el, hogy írjak-e vagy nem.
Megkaptál minden segítséget -ingyen-, hogy mi lehet a baj és hogyan tudod ellenőrizni.

Továbbra is kérdezel.....kérdezel.....kérdezel.....

Csinálni kell.
Ha nem tudod, akkor el kell vinni szervizbe.

Nyilván te szeretnél kapni egy olyan választ, hogy itt és itt nyomd meg és megjavul. Na ilyen nincs!

Ahogy varázsige sincs!

Utolsó sorban pedig bocs, hogy segítettem....segíteni akartam.

« Utoljára szerkesztve: 2019.05.22 szerda, 09:07:08 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #38058 Dátum: 2019.05.22 szerda, 09:36:17 »

Ne te döntsd már el, hogy írjak-e vagy nem.
Megkaptál minden segítséget -ingyen-, hogy mi lehet a baj és hogyan tudod ellenőrizni.

Továbbra is kérdezel.....kérdezel.....kérdezel.....

Csinálni kell.
Ha nem tudod, akkor el kell vinni szervizbe.

Nyilván te szeretnél kapni egy olyan választ, hogy itt és itt nyomd meg és megjavul. Na ilyen nincs!

Ahogy varázsige sincs!

Utolsó sorban pedig bocs, hogy segítettem....segíteni akartam.


Mivel érdekel a dolog, és ha már csinálom, akkor rendesen akarom csinálni, kizárva h fölösleges dolgokat csináljak. Ezért kérdezek. Ha neked ez "fingrostálás" akkor inkább kösz, de ne segíts.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #38059 Dátum: 2019.05.22 szerda, 10:37:43 »

Az itt kapott infókat, tanácsokat végre lehet hajtani, ellenőrizni. A kérdések közötti időben ez biztosan nem történt meg.
Vagyis.....
itt nem.itt csak beszélgetni lehet róla. nyes Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38060 Dátum: 2019.05.22 szerda, 10:41:53 »

Mivel érdekel a dolog, és ha már csinálom, akkor rendesen akarom csinálni, kizárva h fölösleges dolgokat csináljak. Ezért kérdezek. Ha neked ez "fingrostálás" akkor inkább kösz, de ne segíts.

A sokadszorra ugyanazt kérdezés mi, ha nem az?
Felesleges dolgokat nem akarsz csinálni?
Hm....mégis azt teszed. Ugyanazt kérdezgeted.
Ja ..... és ha szerinted felesleges amit segítségnek írtam, hát akkor bocs. Ha ennyire vágod a dolgot.....miért kérdezel?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38061 Dátum: 2019.05.22 szerda, 10:43:18 »

itt nem.itt csak beszélgetni lehet róla. nyes Wink

Azzal nem lesz változás.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38062 Dátum: 2019.05.22 szerda, 10:46:27 »

Azzal nem lesz változás.....

De a feszült okoskodással sem..
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #38063 Dátum: 2019.05.22 szerda, 10:50:12 »

Azzal nem lesz változás.....
Nyilván.Erőszakkal senkit nem tudsz rávenni, hogy a tanácsokat kövessék.
Beszélgetni tudunk róla, és az nem fáj. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #38064 Dátum: 2019.05.22 szerda, 10:55:14 »

Tehát ha pár órát áll, akkor nagyobb az esélye h lelevegősödik, mintha 1 napig áll? De ha az üza szűrőnél jut be levegő akkor menet közben nem kellene ennek valami jelét tapasztalnom?
A levegősödés nagyon nehezen detektálható. Van több csati, azokban Ó gyűrűk, amik elrepedeznek, és időnként a levegőnek nem szabnak gátat.Megtalálni módszeresen tudod, egyenként kivenni, cserélni, a lehetséges helyeken megszüntetni a lehetőségét. Otthon kicsit nehezebb ezt feltérképezni, de ha szerzel egy üzemanyagrendszeri robbantott ábrát, és beszerzed a megfelelő csatikba a megfelelő Ó gyűrűket ó eséllyel rányúlsz majd a hibás alkatrészre is. Még az is lehet, hogy szemmel nem látható a hiba, de cserék után egyszercsak megszűnik a levegősödés.Illetve az átlátszó cső beépítése segít ezt ellenőrizni, hogy jönnek e még a bubik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38065 Dátum: 2019.05.22 szerda, 11:07:13 »

De a feszült okoskodással sem..

Nem vagyok feszült..... eplus2
OkoSkodás? Az ki, nem ismerem. De nem is gondolom, hogy vele lehetne segíteni. hehe

Amennyire leírásból meg lehet mondani mi a következő lépés, ellenőrzés.....azt segítségnek, tanácsnak nevezik. Nem okoskodásnak.  Cool


Javítani tárgyilagosan lehet, nem elmélkedve.
Én pedig ennek tükrében úgy fogalmazok, írok.  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.22 szerda, 11:22:44 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38066 Dátum: 2019.05.22 szerda, 11:11:29 »

A levegősödés nagyon nehezen detektálható. Van több csati, azokban Ó gyűrűk, amik elrepedeznek, és időnként a levegőnek nem szabnak gátat.Megtalálni módszeresen tudod, egyenként kivenni, cserélni, a lehetséges helyeken megszüntetni a lehetőségét. Otthon kicsit nehezebb ezt feltérképezni, de ha szerzel egy üzemanyagrendszeri robbantott ábrát, és beszerzed a megfelelő csatikba a megfelelő Ó gyűrűket ó eséllyel rányúlsz majd a hibás alkatrészre is. Még az is lehet, hogy szemmel nem látható a hiba, de cserék után egyszercsak megszűnik a levegősödés.Illetve az átlátszó cső beépítése segít ezt ellenőrizni, hogy jönnek e még a bubik.


Ezt én már leírtam korábban.
Átlátszó csővet kell bekötni a gázolajszűrő elé, mögé.
Első körben.....

Nem felelt meg ez a segítség, tanács.
Gondolod most igen?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #38067 Dátum: 2019.05.22 szerda, 11:24:00 »

Ezt én már leírtam korábban.
Átlátszó csővet kell bekötni a gázolajszűrő elé, mögé.
Első körben.....

Nem felelt meg ez a segítség, tanács.
Gondolod most igen?
Én tudom.De nekem nem fáj most sem, hogy leírom... nyes Tudsz,tud ennél többet csinálni itt bárki? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38068 Dátum: 2019.05.22 szerda, 11:30:07 »

Én tudom.De nekem nem fáj most sem, hogy leírom... nyes Tudsz,tud ennél többet csinálni itt bárki? nyes

Most oda jutottunk, amit szintén írtam már.
A tettek mezejére kell lépni, anélkül nincs tovább.
Vagyis az elmélkedős, beszélgetős rész ezzel a hibajelenséggel kapcsolatban olyan részhez jutott, hogy fel kell állni a monitor mögül és csinálni vagy csináltatni.
Az eredményről újra lehet írogatni......ha szükséges, mert meg lett vagy éppen még nem lett meg a hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #38069 Dátum: 2019.05.22 szerda, 11:42:59 »

Most oda jutottunk, amit szintén írtam már.
A tettek mezejére kell lépni, anélkül nincs tovább.
Vagyis az elmélkedős, beszélgetős rész ezzel a hibajelenséggel kapcsolatban olyan részhez jutott, hogy fel kell állni a monitor mögül és csinálni vagy csináltatni.
Az eredményről újra lehet írogatni......ha szükséges, mert meg lett vagy éppen még nem lett meg a hiba.
Igazad lehet, de ha valaki csak beszélgetni szeretne, az se legyen már baj.
Fog valami változni, ha leírod, hogy te ezt már 2x leírtad?
Van egy szólásod, hogy "te nem tudsz olyan magasra nézni..."
Kb ennyit tudsz tenni. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #38070 Dátum: 2019.05.22 szerda, 11:47:17 »

Igazad lehet, de ha valaki csak beszélgetni szeretne, az se legyen már baj.
Fog valami változni, ha leírod, hogy te ezt már 2x leírtad?
Van egy szólásod, hogy "te nem tudsz olyan magasra nézni..."
Kb ennyit tudsz tenni. vigyor3

Mindenkinek igaza van!  vigyor3 vigyor3

Szeretet, béke és elfogadás!  party0038 party0038
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38071 Dátum: 2019.05.22 szerda, 11:49:43 »

Igazad lehet, de ha valaki csak beszélgetni szeretne, az se legyen már baj.
Fog valami változni, ha leírod, hogy te ezt már 2x leírtad?
Van egy szólásod, hogy "te nem tudsz olyan magasra nézni..."
Kb ennyit tudsz tenni. vigyor3

......én naív. Azt gondoltam, hogy ha valaki problémával fordul ide, akkor a megoldást keresi.
Hacsak beszélgetni róla, az más.  vigyor3

Nyilván egy lassú defektnél napokig lehetne beszélgetni róla, hogy mi és miért lehet. Miért ereszt le 3 nap alatt, ha 2 alatt nem.
Nem az a megoldás, hogy megnézetem gumissal?
Vagy otthon átnézem a gumit, de attól el kell vinni gumishoz ha van benne valami.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #38072 Dátum: 2019.05.22 szerda, 11:51:11 »

......én naív. Azt gondoltam, hogy ha valaki problémával fordul ide, akkor a megoldást keresi.
Hacsak beszélgetni róla, az más.  vigyor3

Nyilván egy lassú defektnél napokig lehetne beszélgetni róla, hogy mi és miért lehet. Miért ereszt le 3 nap alatt, ha 2 alatt nem.
Nem az a megoldás, hogy megnézetem gumissal?
Vagy otthon átnézem a gumit, de attól el kell vinni gumishoz ha van benne valami.....

vigyor3 ez van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #38073 Dátum: 2019.05.22 szerda, 12:32:10 »

......én naív. Azt gondoltam, hogy ha valaki problémával fordul ide, akkor a megoldást keresi.
Hacsak beszélgetni róla, az más.  vigyor3

Nyilván egy lassú defektnél napokig lehetne beszélgetni róla, hogy mi és miért lehet. Miért ereszt le 3 nap alatt, ha 2 alatt nem.
Nem az a megoldás, hogy megnézetem gumissal?
Vagy otthon átnézem a gumit, de attól el kell vinni gumishoz ha van benne valami.....


Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy engem az érdekelt volna, hogy ha levegős a rendszer, akkor miért csak pár órás állás után csinálja ezt és miért nem csinálja, ha napokig áll? Menetközben miért nem levegősödik? A levegő bemegy, körülnéz és pár óra után, mint aki jól végezte dolgát kimegy?!?!?Nem hinném....

Egyébként nekem gyárilag átlátszó cső van a kimeneti végén a szűrőnek (a bejövő nem átlátszó), ott járó motornál látni, hogy van benn levegő, néhány apró buborék, de elvileg annyi lehet benne nem? vagy teljesen légmentesnek kell lennie a szűrőből kijövő csőnek is? Ha igen akkor légtelenítsek a gázolaj szűrő házon?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38074 Dátum: 2019.05.22 szerda, 13:15:09 »

Most oda jutottunk, amit szintén írtam már.
A tettek mezejére kell lépni, anélkül nincs tovább.
Vagyis az elmélkedős, beszélgetős rész ezzel a hibajelenséggel kapcsolatban olyan részhez jutott, hogy fel kell állni a monitor mögül és csinálni vagy csináltatni.
Az eredményről újra lehet írogatni......ha szükséges, mert meg lett vagy éppen még nem lett meg a hiba.

Akkor írd le, hogy hova, mekkora csövet és milyen csatival tegyen.  hehe

Egyébként én simán kezdeném egy go szűrő cserével...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38075 Dátum: 2019.05.22 szerda, 13:26:05 »

Akkor írd le, hogy hova, mekkora csövet és milyen csatival tegyen.  hehe

Egyébként én simán kezdeném egy go szűrő cserével...

Leírtam hova.
Mekkora? Amekkora oda kell. Ez látható is.
Milyen csatival? Ami oda való. Ez látható is.

A gázolaj szűrő csere miként lehet megoldás levegősödés problémára?

Utoljára, amit csináltam, annál komplett gázolajszűrő ház csere lett a megoldás. Természetesen a korábban említett csőbekötési vizsgálat után....

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #38076 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 08:04:45 »

Sziasztok!
a gázolajszűrőből kijövő csőben áró motornál látni, hogy van benne levegő, néhány apró buborék kavrog benne. Ez normális?  annyi lehet benne nem? vagy teljesen légmentesnek kell lennie a szűrőből kijövő csőnek? Ha igen akkor légtelenítsek a gázolaj szűrő házon? Egyébként menet közben teljesen probléma mentes az autó.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #38077 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 08:25:21 »

Sziasztok!
a gázolajszűrőből kijövő csőben áró motornál látni, hogy van benne levegő, néhány apró buborék kavrog benne. Ez normális?  annyi lehet benne nem? vagy teljesen légmentesnek kell lennie a szűrőből kijövő csőnek? Ha igen akkor légtelenítsek a gázolaj szűrő házon? Egyébként menet közben teljesen probléma mentes az autó.
Gondolod, hogy kell bele levegő? Mégis hogyan kerülhet bele, amikor a lehető legalsó pontjáról jön a tankból az anyag?
Ez ugye mind költői kérdés volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38078 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 08:42:34 »

Gondolod, hogy kell bele levegő? Mégis hogyan kerülhet bele, amikor a lehető legalsó pontjáról jön a tankból az anyag?
Ez ugye mind költői kérdés volt.

Annyira nem költői. Nekem is volt minimális a szűrő után mindig...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #38079 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 08:55:20 »

Annyira nem költői. Nekem is volt minimális a szűrő után mindig...
ami nem kell, hogy ott legyen, és neked még nem okozott működési zavart.Ettől még nem normális
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #38080 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 17:32:26 »

Annyira nem költői. Nekem is volt minimális a szűrő után mindig...
Akkor ez a jelenség nem csak nálam van jelen szerencsére. Viszont mivel nem megy tovább a levegő és a szűrő után van, fölösleges a szűrőn légteleníteni? nem kellene valamilyen szinten légtelenítenie magát a rendszernek?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #38081 Dátum: 2019.05.24 péntek, 16:20:18 »

Kedves Fórum társak!
Egy kis segítséget kérnék. Mondeo mk4 2012-es 2.0 TDCI autóm van és tegnap vettem észre,hogy a motor és a légszüröház között 2db gumicsö lecsüszott valahonnan.Az egyik egy gumicsö ,ami 1cm hijján majdnem beleért a ventillátor lapátba.A másik csö teljesen mellette van de ez egy keménymüanyag csö,pipaszerüen meghajlitva és a végén semmi nincs.Mindjárt felteszem a képeket róla.Honnan csúzhattak le?
Naplózva

Frey Márton
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #38082 Dátum: 2019.05.25 szombat, 06:45:26 »

Sziasztok,
lenne valakinek egy táblázata az alkatrészek és csereperiódusukra (km) vonatkozó adatokkal? MK4, 2.0TDCi, 140LE. Próbáltam googlizgatni de eddig nem láttam használható infót. A 200 ezres nagy szervizre és az azt követő életre készíteném fel magam.  Wink  nyes  Köszönöm.  worship
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #38083 Dátum: 2019.05.25 szombat, 09:07:19 »

Sziasztok,
lenne valakinek egy táblázata az alkatrészek és csereperiódusukra (km) vonatkozó adatokkal? MK4, 2.0TDCi, 140LE. Próbáltam googlizgatni de eddig nem láttam használható infót. A 200 ezres nagy szervizre és az azt követő életre készíteném fel magam.  Wink  nyes  Köszönöm.  worship
alvázszám alapján etisből lehet szervíztervet nyomtatni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #38084 Dátum: 2019.05.25 szombat, 21:12:13 »

Sziasztok,
lenne valakinek egy táblázata az alkatrészek és csereperiódusukra (km) vonatkozó adatokkal? MK4, 2.0TDCi, 140LE. Próbáltam googlizgatni de eddig nem láttam használható infót. A 200 ezres nagy szervizre és az azt követő életre készíteném fel magam.  Wink  nyes  Köszönöm.  worship
https://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do;jsessionid=Nwx6RnY2BI8LimXsIMDMptDePduHXxPyEPjQBNCy.eccvas1900h
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #38085 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 00:06:16 »

@alf® és @attila82, köszönöm szépen!  worship taps eljen
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #38086 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 08:08:28 »

Akkor ez a jelenség nem csak nálam van jelen szerencsére. Viszont mivel nem megy tovább a levegő és a szűrő után van, fölösleges a szűrőn légteleníteni? nem kellene valamilyen szinten légtelenítenie magát a rendszernek?
Erre valakinek ötlete?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38087 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 08:30:17 »

Erre valakinek ötlete?


Még mindig nem derült ki, hogy hol (szűrő előtt vagy szűrő után) kerül a levegő a rendszerbe! Bekötöttél átlátszó csövet a szűrő elé?
Nem.
Szerintem nem csináltál semmit.
Abból, hogy látsz buborékot a szűrő után, csak az állapítható meg (amit a hibajelenséggel kapcsolatban azonnal valószínűsítettem/valószínűsítettünk), hogy levegő jut a rendszerbe.
Le kellene légtelenítenie magát a rendszernek, de mivel levegő jut be, nem tudja.

Többszörösen megkaptál már tanácsokat, lépéseket.....
Bár látom, továbbra is csak beszélgetni akarsz róla.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #38088 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 10:02:59 »

Erre valakinek ötlete?

szüntesd meg a levegőt.Csatlakozások tömítésének cseréje, legvégső esetben a szűrőház csere is bejátszik, ha csak az után kerül bele a levegő.Lokalizáld a lehetősétég,hogy előtte vagy utána lesz benne a bubi.Elé is mehet az átlátszó cső,és utána is.Hidd el, hogy nem normális a minimális bubi sem,csak van amit a rendszer még eltud dolgozni.Azt senki nem mondja meg neked,hogy 5 bubi  vagy 10,ami már hibajelenséget is okoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #38089 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 15:50:28 »

https://youtu.be/54wMKBo2IuE  
Ford Mondeo mk4 2012 .07. 2.0 TDCI
Sziasztok! Ide teettem fel a videót ,a két gumicsőről ,ami lecsúszott valahonnan.
Az egyik az normál gumicső,ami a hűtőventillátor előtt állt meg 1cm-re.A másik cső egy kemény műanyagcső ,pipaszerűen meghajlítva.
Tudna valaki segíteni ,hogyan voltak ezek eredetileg csatlakoztatva?
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.26 vasárnap, 16:22:54 írta iki77 » Naplózva

Frey Márton
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #38090 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 17:54:21 »

https://youtu.be/54wMKBo2IuE  
Ford Mondeo mk4 2012 .07. 2.0 TDCI
Sziasztok! Ide teettem fel a videót ,a két gumicsőről ,ami lecsúszott valahonnan.
Az egyik az normál gumicső,ami a hűtőventillátor előtt állt meg 1cm-re.A másik cső egy kemény műanyagcső ,pipaszerűen meghajlítva.
Tudna valaki segíteni ,hogyan voltak ezek eredetileg csatlakoztatva?
Köszönöm!
Szia.
A műanyag csó szerintem a váltó szellőzője. Annak az egyik vége nyitott. Nem csatlakozik sehova. A másikat nem tudom.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #38091 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 18:13:35 »

Szia!
Köszi!
Akkor ezt a műanyagcsövet kell bepattintani a kis műanyag fűlbe,hogy ne rezegjen menetközben.
Még a gumicső kérdéses! Az hol volt???
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.26 vasárnap, 18:17:14 írta iki77 » Naplózva

Frey Márton
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #38092 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 21:58:01 »

Szia!
Köszi!
Akkor ezt a műanyagcsövet kell bepattintani a kis műanyag fűlbe,hogy ne rezegjen menetközben.
Még a gumicső kérdéses! Az hol volt???

vedd le a motorburkolatot.Minden bizonnyal egy vákumcső,és csak vissza kell dugni a pierburg szelepre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #38093 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 05:57:47 »

szüntesd meg a levegőt.Csatlakozások tömítésének cseréje, legvégső esetben a szűrőház csere is bejátszik, ha csak az után kerül bele a levegő.Lokalizáld a lehetősétég,hogy előtte vagy utána lesz benne a bubi.Elé is mehet az átlátszó cső,és utána is.Hidd el, hogy nem normális a minimális bubi sem,csak van amit a rendszer még eltud dolgozni.Azt senki nem mondja meg neked,hogy 5 bubi  vagy 10,ami már hibajelenséget is okoz.
Köszönöm a választ! pontosan ilyen segítőkész válaszra számítottam, ellentétben mások idegbeteg hozzááállásával.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #38094 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 07:14:17 »

Köszönöm a választ! pontosan ilyen segítőkész válaszra számítottam, ellentétben mások idegbeteg hozzááállásával.

Más is ezt írta. Én kiolvastam a hozzászólásából.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38095 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 07:32:03 »

Köszönöm a választ! pontosan ilyen segítőkész válaszra számítottam, ellentétben mások idegbeteg hozzááállásával.

Nyilván rám gondolsz, de erősen tévedsz!
Egyáltalán nem vagyok idegbeteg, sem pedig úgy állok hozzá.
Teljesen logikusan, érthetően leírtam mindent, lépéseket...többször is!

Szóval ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38096 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 07:32:34 »

Más is ezt írta. Én kiolvastam a hozzászólásából.

Ennyi.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38097 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 09:41:25 »

vedd le a motorburkolatot.Minden bizonnyal egy vákumcső,és csak vissza kell dugni a pierburg szelepre.

Mondjuk ha ez egy lecsúszott vákumcső, akkor annak kellene valami rendelleneset produkálnia, pl csűnyán áll le... vagy nem tölt a turbó rendesen, stb... illetve akkor a vákum el i száll...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38098 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 09:42:27 »


Egyáltalán nem vagyok idegbeteg, sem pedig úgy állok hozzá.



Tibi, ennek többféle megnyilvánulási formája van.  hehe

Nem csak törés-zúzásban nyilvánulhat meg...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38099 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 09:53:05 »

Tibi, ennek többféle megnyilvánulási formája van.  hehe

Nem csak törés-zúzásban nyilvánulhat meg...  eplus2

Nálam egyik sem áll fent, ezért nem is tudok ezekről.
Viszont te egész jól ismered.....nálad miként diagnosztizálták?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 755 756 757 758 759 760 761 [762] 763 764 765 766 767 768 769 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.